פינת הגולש הצעיר: סדרת 'חלום הקיץ שלי' – מינסוטה (3) / גילעד זריצקי (בן 16, מלהבים)

פינת הגולש הצעיר: סדרת 'חלום הקיץ שלי' – מינסוטה (3) / גילעד זריצקי (בן 16, מלהבים)

החלק הקודם של הסדרה

ציפיתי ליותר ממינסוטה העונה. הם התחילו חזק בזכות פתיחה ברמת MVP של קארל אנתוני טאונס (קאט), אבל פציעות בברך ובשורש כף היד האיטו אותו ואת הקבוצה. באמצע העונה הם התחילו להשתגע עם טריידים. בסיום הטירוף (פירוט מלא) הם העבירו 8 (!) שחקנים (ג'ף טיג, רוברט קובינגטון, קייטה בייטס דיופ, ג'ורדן בל, שבאז נאפייר, נואה וונלה, ג'ורג'י דנג, אנדרו וויגינס) ובחירות סיבוב ראשון ושני שלהם של 2021 וצרפו לקבוצה את אלן קראב, מליק ביזלי, חואן הרננגומס, אוון טרנר, ג'ארד ונדרבילט, ג'יימס ג'ונסון, דיאנג'לו ראסל, ג'ייקוב אוונס עומארי ספלמן, ובחירת סיבוב ראשון (של ברוקלין, 2020). השחקנים המשמעותיים היחידים שנותרו מתחילת העונה היו קאט, קולבר ואוקוגי. את העונה הם סיימו עם מאזן של 19 ניצחונות ו-45 הפסדים.

לקאט יש חוזה בקבוצה עד 2024. אני מכוון לבנות סביבו וסביב ראסל קבוצה מנצחת כדי להשאיר סיכוי להחתים את קאט גם הלאה. צמד הכוכבים הצעירים של הקבוצה מחזיק חוזה גדול של כ-29 מיליון דולר. אני גם מנחש שנצטרך לשלם לג'יימס ג'ונסון את אופציית השחקן הנחמדה שלו על 16 מיליון. ביזלי היווה הפתעה גדולה, אבל הוא שחקן חופשי מוגבל הקיץ, ובשביל להשאיר אותו נאלץ לשלם בין 15-20 מיליון לעונה. שאר החוזים קטנים מ-6 מיליון. אחרי ההחתמה של ביזלי נגמר הכסף לבזבוזים בשוק החופשי, נשאר רק ה-MLE, ולכן יהיה קשה להביא שחקנים משמעותיים. הקבוצה זקוקה לשדרוג הגנתי ליד קאט וראסל, הבינוניים בהגנה, ולכן נחפש פורוורד 3&D מהספסל, לדוגמא מו הרקלס או שננסה להחזיר את חואן הרננגומס.

גם בדראפט נלך על הגנה עם הבחירה טופ 7 שלנו. אם יהיה לנו מזל עם הכדורים הייתי מכוון על אנטוני אדאורדס או על דני. אם שניהם לא ישארו על הלוח הייתי לוקח את אייזק אוקורו פרשמן מאובורן, שחקן הגנה מצוין אולי אפילו הכי טוב בדראפט, אתלטי ומסיים טוב, עם קליעה בעייתית. הריווח פחות חשוב למינסוטה בזכות יכולת הקליעה המשוגעת של קאט, אז בעיית הקליעה של אוקורו לא תזיק יותר מידי. יש לנו גם את הבחירה של ברוקלין (כרגע הבחירה ה-16), והייתי משתמש בה עבור רכז שני. אר ג'יי המפטון, גארד גבוה ("5'6) מהניו זילנד ברייקרס, יוכל להתאים לתפקיד בזכות המהירות וההגנה המצוינת. קירה לואיס ג'וניור, הסופומור הזריז מאלבמה, בעל קליעה יותר יציבה משל המפטון אבל שחקן הגנה פחות טוב. שתי האופציות מצוינות לצרכים של הקבוצה, הייתי נותן עדיפות להמפטון בזכות ההגנה שהיא צורך דחוף. צורך נוסף של הקבוצה הוא רים פרוטקטור, שישלים את קאט בהגנה מהספסל. הייתי משתמש בבחירת הסיבוב השני (33) כדי להביא את קסבייר טילמן, הג'וניור ממישיגן סטייט, גבוה עם רעיית משחק מצוינת, מוסר טוב, רולר טוב, והכי חשוב הוא שומר על הצבע. אם הוא לא ישאר על הלוח הייתי בוחר את דניאל אוטורו, סופומור ממינסוטה, אתלט שמגן על הסל, חוסם ועושה רול.

לסיכום, לקראת העונה הבאה, הקבוצה תכלול את ראסל, ביזלי, אדוארדס\קולבר, אבדיה\אוקורו\ג'יימס ג'ונסון, קאט, עם ספסל צעיר הכולל את המפטון\לואיס, אוקוגי, קולבר\ליימן, ג'יימס ג'ונסון\הרקלס\הרננגומס, טילמן\אוטורו\ספלמן. הקבוצה תתחרה על אחד מהמקומות האחרונים בפלייאוף במערב מול ממפיס, ניו אורלינס, פורטלנד, וסקרמנטו. המערב כל כך חזק כך שאני לא חושב שהקבוצה תעמוד במשימה, עונת שיא תוביל למקום השמיני וסוויפ (או כמעט) בסיבוב הראשון.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 16 תגובות

  1. הטימברוולבס שמו את הביצים שלהם על KAT וראסל, בתקווה שהכימיה שלהם מחוץ למגרש תתפתח לפלייאוף על המגרש. מסביב יש חברה נחמדים כמו ביזלי, קולבר, אוקוג'י, הרננדז, הרקלס ובחירת הדראפט שתגיע.
    יותר מדי תלוי ב-KAT וכרגע לטעמי הוא לא הוכיח שאפשר להמר עליו.

  2. מסכים שהם חייבים להשאיר את ביזלי כי הם חייבים קלעי והוא יושב בול על המשבצת.
    עדיין לפני ההחתמה שלו יש להם מרחב תמרון של איזה 10-15 מיליון לשחק איתם בהתאם למיקום בחירת הדראפט שלהם ואם ישמרו אותה או לא.
    יכול להיות להם מעניין לנסות להשיג את ג'ו האריס למשל או מיירס לנארד. אם נלך בכיוון אחר גם ארון ביינס יכול להיות גיבוי טוב לטאונס מהספסל.

    1. אני לא לגמרי מסכים. האריס, לאונרד לא מספיק טובים בהגנה, ויש מספיק כישרון התקפי בקבוצה. ביינס ומוריס יכולים יותר להתאים לדעתי. עוד אפשרויות הן גאסול וג'רמי גראנט, אם נצליח להחתים במחיר הנכון.

  3. הולכת להיות להם קבוצת התקפה אדירה עם טאונס, ביזלי וראסל (כשאני גם מאמין בחואנצ'ו הרננגומז שאולי יפתח ליד טאונס). הבעיה תהיה ההגנה, אבל זה יראה יותר טוב ממה שהיה שם השנה והם יוכלו להפתיע כמה גדולות. אחלה פוסט.

  4. תודה גלעד
    .
    בהינתן בריאות תהיה שם קבוצת התקפה שתהיה בסדר גמור. אבל ההגנה אוי כמה שהם רעים בהגנה. דילו לא שומר טוב יותר מווגינס. היה להם את קובינגטון. אולי למעט קוואי וג'ורג' הוא שומר הכנפיים הטוב בליגה. וזה לא הספיק לכלום. אז טאונס שומר לא טוב. דילו שומר לא טוב. מאליק ביזלי הוא בינוני. אוקוגי שומר טוב וזהו. אין להם רים פרוטקטור, ואין להם שחקנים שיכולים להחליף עמדות בשמירות. הפיתרון היחידי שאולי אני יכול לחשוב עליו (וזה לא נראה משהו) הוא מעבר של טאונס ל4 ומשחק עם רים פרוטקטור שהשם יביאו (נגיד ג'ארט אלן שישמש גם כרים ראנר) וינסו ללכת על שחקני הגנה סטייל קראודר.
    .
    לא רואה אותם עושים פלייאוף

  5. ,תודה גילעד. ניכר שיפור ניכר בעבודתך כ-GM! אתה שם לב עתה לחוקים ברי תוקף לפני שאתה עושה טריידים וכו'. הפעם ההחלטות שלך ממש קצועניות ומוכיחות על ידע של ממש מצעיר בן 16.
    כל הכבוד (מותר לך להראות את תגובתי לכל החברות שלך)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט