אירועי דיומא – 31.05.20

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366-1-550x366-550x366.jpg

היום – מינשנגלאדבך ודורטמונד ינסו לאסוף עוד שלוש נקודות חשובות.

כדורגל / ניר מועלם :

בונדסליגה – מחזור 29 :

16:30 מינשנגלאדבך – אוניון ברלין, ספורט 1 : גלאדבך במקום ה-5 וניצחון היום ישווה את מספר הנקודות שלה לזה של לברקוזן שבמקום ה-3, אך עם משחק עודף, מה שבסופו של דבר יעלה את גלאדבך למקום ה-4 ויוריד את לברקוזן ל-5, אך כל תוצאה אחרת תשאיר אותה במקום ה-5, מהצד השני אוניון ברלין שרק עלתה ליגה העונה קצת מסתבכת בתחתית עם מרחק של 4 נקודות מדיסלדורף שהובסה אתמול 5-0 על ידי באיירן ונמצאת במקום שמוביל למשחקי המבחן, אליו אוניון ברלין לא רוצה להגיע. גלאדבך חזרה מפגרת הקורונה עם ניצחון, לאחר מכן הפסידה ובמחזור האחרון סיימה בתיקו 0-0 מול ורדר ברמן שבתחתית, ומנגד אוניון ברלין חזרה עם שני הפסדים רצופים, ובמחזור האחרון קצת תיקנה את הרושם עם תיקו 1-1 מול מיינץ. הימור – גלאדבך בבית חייבת לנצח, ולא אהמר כאן על הפתעה.

19:30 פדרבורן – דורטמונד, ספורט 1 : פדרבורן במקום האחרון בליגה, וכמו שזה נראה רק נס ישאיר אותה בחיים, כאשר המרחק שלה ממשחקי המבחן הוא 8 נקודות ומשחק עודף(נשארו לה 18 נקודות בקופה), ואילו דורטמונד רחוקה מבאיירן כבר 10 נקודות ועם משחק פחות, אך כמו שזה נראה, המאבק סגור ובאיירן תהיה אלופה פעם נוספת. פדרבורן מגיעה למשחק אחרי תוצאת תיקו שלישית ברציפות(רק תיקו מאז החזרה) עם 0-0 מול אוגסבורג, ומנגד דורטמונד הפסידה במשחק הצמרת 1-0 בבית לבאיירן מינכן. הימור – אם דורטמונד הייתה משחקת נגד קבוצה קצת יותר חזקה, הייתי מהמר על הפתעה, אבל מכיוון שזו פדרבורן שבמקום האחרון, אני אהמר על ניצחון חוץ של דורטמונד, ואני מאמין שילך לה קצת יותר קשה מהרגיל.

לפוסט הזה יש 4 תגובות

    1. בשמחה 🙂

      האמת שגם לי היה חסר ממש ספורט. אתמול קניתי שוב את ערוצי צרלטון אחרי שהיו בהקפאה אצלי של חודשיים, ופתאום ראיתי משחק כדורגל והייתי בהלם, פשוט היה חסר לי ברמות אחרות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט