אירועי דיומא – 30.05.20

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366-1-550x366-550x366.jpg

היום – הכדורגל הישראלי חוזר עם תחילת הפליאוף העליון וגם בגרמניה באיירן מינכן תארח את דיסלדורף.

כדורגל / ניר מועלם :

ליגת העל – פליאוף עליון – מחזור 1 :

הכדורגל הישראלי סוף סוף חוזר אלינו, אחרי פגרה של שלושה חודשים ללא משחק ועם הנחיות מאוד קפדניות שהוטלו על השחקנים ועל הצוותים, ורק נקווה לראות כדורגל איכותי עד כמה שניתן, אני רק אציין שגם בכדורגל הישראלי כמו גם באירופה החליטו לאשר לכל הקבוצות לערוך 5 חילופים בכל משחק עד לסוף העונה, וזה כדי למנוע פציעות ככל הניתן, דבר שאולי יתן לנו הזדמנות לראות עוד שחקנים צעירים.

20:00 מכבי תל אביב – הפועל חיפה, ספורט 3 : הפליאוף העליון מתחיל עם משחק קצוות בין הראשונה – מכבי תל אביב לבין השישית והאחרונה – הפועל חיפה. מכבי תל אביב מתחילה את הפליאוף העליון עם פער של 6 נקודות על פני מכבי חיפה שדולקת אחריה, והמטרה שלה היא לשמור על הפער שלה ואף להגדיל אותו ככל האפשר, ואילו הפועל חיפה עשתה הישג בזה שבכלל הגיעה לפליאוף העליון, ומנעה מעצמה מאבק קשה בפליאוף התחתון. במשחקי ההכנה מכבי תל אביב נראתה טוב עד עכשיו ואילו הפועל חיפה הייתה יחסית סבירה ורוב הבלגאן בקבוצה הוא סביב נושא החל"ת וקיצוץ המשכורת שנגרר בערך כחודש וחצי עד אשר חתמו על ההסכם בין הבעלים לשחקנים. הימור – מכבי תל אביב עם חומר שחקנים טוב יותר, בכושר טוב יותר, ועם הרבה יותר שקט במועדון צריכה לנצח את המשחק בקלות.

20:15 ביתר ירושלים – הפועל באר שבע, ספורט 4 : משחק שהוא ללא ספק הולך לקבוע האם יהיה לנו מאבק פתוח על המקום ה-3 בליגה או לא, כי במקרה שביתר תנצח הפער שלה מב"ש שבמקום ה-4 יגדל ל-8 נקודות, וזה יהיה פער שיהיה לבאר שבע קצת קשה לסגור, ומנגד ניצחון חוץ של הדרומיים יקטין את הפער ל-2 נקודות בלבד. על פניו בביתר העבירו את הקורונה יחסית בשקט עם הסכם די מהיר עם השחקנים והבלגאן היחיד היה סביב אלי אוחנה, שהוא נציג הבעלים(אני עדיין לא יודע אם הם הגיעו להסכם או לא), ומנגד בבאר שבע הגיע הסיפור המרכזי של הקורונה כאשר אלונה ביקשה לקצץ לשחקנים בשכר כי היא לא תוכל לעמוד כספית בנזק אבל השחקנים לא הסכימו, היא הודיעה שהיא עוזבת ולא חזרה בה, מה שבעצם גרר מינוי של מפרק לקבוצה ובסופו של דבר השחקנים חתמו על אותו הסכם פלוס מינוס כמו ההסכם שהיה עם אלונה ברקת, ושהם הבינו את גודל הטעות שהם עשו, כבר היה מאוחר מידיי בשביל לגרום לה לחזור לכדורגל, ואני מניח שאם לא יבוא בעלים חדש ועמיד לקבוצה, אנחנו נראה את באר שבע לאט לאט יורדת במעלה הטבלה, וכבר עכשיו חשוב לומר שעתידו של אבוקסיס לא בטוח, לא של השחקנים הזרים שחלקם לא חוזר(הסלביינק) וגם עתידם של חלק מהשחקנים הישראלים הבכירים לא ממש ברור, ואין ספק שכל זה ישפיע על השחקנים בפליאוף העליון, ואני מאמין שבטדי ביתר צריכה ויכולה לנצח את המשחק הזה.

בונדסליגה – מחזור 29 :

19:30 באיירן מינכן – דיסלדורף, ספורט 1 : עוד 6 מחזורים לסיום העונה כאשר 18 נקודות בטבלה והפער בין באיירן לשניה דורטמונד עומד על 7 נקודות וזה אחרי שבאיירן ניצחה בדורטמונד 1-0 במחזור הקודם, ומצד שני דיסלדורף נמצאת במקום ה-16 שמוביל למשחקי מבחן כאשר היא רחוקה מורדר ברמן שמתחת לקו האדום ב-5 נקודות ואילו ממיינץ שנמצאת מעליה בנקודה אחת בלבד, כך שכל נקודה עבור דיסלדורף היא חשובה. באיירן כאמור מאז החזרה של הליגה עם 3 משחקים ו-3 ניצחונות ואילו דיסדלדורף חזרה עם שתי תוצאות תיקו ואז במחזור האחרון היא הצליחה לנצח את שאלקה בבית 2-1. הימור – באיירן תנצח את המשחק.

לפוסט הזה יש 5 תגובות

  1. מה לראות, מכבי תל אביב עם הגנה או באיירן עם התקפה מול קבוצת תחתית?
    הכל תלוי באיזו רוח תיכנס בצהרים-אחר הצהרים. אם יהיה 16 קשר מ 16 גם באיירן לא תעצור אותי.
    אגב, המדוזות כבר פה…

  2. אתמול היו אחלה משחקים:
    מצד אחד רזי מאושר עד הגג עם ה5-0 של באיירן, ומהצד השני היה אחלה כדורגל ישראלי עם הפתעה גדולה בדמות הניצחון של הפועל תל אביב על מכבי חיפה בסמי עופר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט