מעורב הופס ליום ראשון / מנחם לס

1.מרכוס ת'ומפסון מציע שסטפן קרי יהיה סמל המלחמה ב-COVID-19

תומפסון כותב ב'אתלטיק' שעד היום ישנם רבים שלא מחשיבים את סטפן קרי כפוינט גארד. אתמול הוא כנראה מסר את האסיסט החשוב בחייו כשהוא השתמש בשמו ובלגאסי ה-LEGENDARY שלו כשביקש – ונענה ברצון – לראיין את ד"ר אנטוני פאוסי – ה-IMMUNOLOGIST שהוא בראש הפירמידה של הממשלה הפדרלית במלחמה נגד הנגיף שאתמול בלבד גרם למותם של עוד 1,000 אמריקאים.

לפי עקומת ה-APEX, היום כנראה ימותו עוד 2,000. את הסרטון של כל הראיון הכנסתי במעורב של שלשום הנגיף הזה שעצר את כל הספורט בארה"ב (וברוב העולם), סגר מדינות, ערים, וגרם להרס איום בכלכלה העולמית וירידה דרמאטית בשוק המניות – הירידה הגדולה ביותר בזכרון – חייב להיכנס לכל מוח בעולם שרק מלחמה כוללת בה כל אנוש תורם את שלו ע"י בידוד עד כמה שזה אפשרי ושמירת מרחק כשאין ברירה וחייבים לצאת באין ברירה אחרת.

זה יקרה רק אם רוב האנושות תבין את חומרת העניין.

44 מיליון מהעוקבים אחרי האינסטגראם שלו, וכמה עשרות מיליונים (אולי יותר מ-100 מיליון) שראו את הראיון ב-CNN, ושאר ערוצי הטלוויזיה החשובים שמעו דו"ח מצמרר ממש מרופא שלא מנסה להפחיד, לא מנסה ליצור סנסציות, אלא – כמו האוארד קוסל – "TELLS IT LIKE IT IS!"

אז סטף קרי עשה זאת שוב: כשהוא רואה בעצמו את הדיינסטי עצמו – ארה"ב של אמריקה – מתמוטט, הוא שוב הגיע ב-CLUTCH, ברגעים האחרונים.

סטף לא יציל את ארה"ב מהנגיף, אבל מספיק שהשפיע על עשרה מיליונים בחומרת המצב ובצורך לבידור, כפי שהורה ד"ר פאוסי הורה, ההשפעה היא אקספוננצ'יאלית: כשאאזרח שמגחך על הצורך בבידוד יוצא דאונטאון שלפתע הוא מרוקן, מסעדות סגורות, ורחובות ריקים ממכוניות, הוא מבין שלא להיות שותף למאמץ מסמן אותו כאדם שלא איכפת לו, ובצורה כזאת הבידור מתפרס לכל חור באומה הזאת. זוהי הדרך היחידה ל'השטיח' את העקומה, ולהתחיל להתגבר על המגיפה.

"זאת הסיבה היחידה שעלה במוחי הרעיון לחצי שעה של Q&A (שאלות ותשובות) עם ד"ר פאוסי, ולשמחתי הוא שמע עלי וידע מי אני, והסכים ברצון לראיון בידיעה שעד כמה שכוכב NBA אינו חשוב במורשת העולמית, יש לו אוהדים ששמחים לשמוע אותו, וזה חשוב מאד לצעירים מדור ה-Z וה-MILLENNIAL שעד לפני יומיים מילאו את כל חופי פלורידה כשהם מגחכים על כל הבלגן".

תומפסון כותב:

And in doing so, Curry, the greatest shooter basketball has ever seen, became the point guard of a national crisis, of a generation even.

בריאנט בארי, חברו הטוב ביותר של סטפן קרי, וחבר קבוצתו באונ' דוידסון, שהוא גם מנהל חברת SC30 – חברת ההשקעות של סטף, היה זה שבא עם הרעיון. היו שלושה אנשים שבאו בחשבון לראיון עם פאוסי: לברון ג'יימס, הזמרת טיילור סוויפט, וסטפן. גם בריאנט וגם פאוסי הסכימו שסטפן הוא-הוא האדם הנכון לדבר את צעירי ארה"ב (ולא רק הם).

מדוע?

הנה:

In so many ways, Curry makes perfect sense for this. On brand, as they say. He has positioned himself to be this kind of ambassador. A superstar of the people. The uniqueness of his celebrity proved captivating to teenagers and even preteens. His boyish looks and normal size, relative to his NBA peers, made him a pied piper for the younger demographic.

“We’re not overreacting, right?” Curry asked Fauci.

“You’re absolutely right,” Fauci responded to the two-time MVP. “This is a very' very serious business.”

-ומתי נוכל לחזור לחיים נורמליים?, שאל סטף.

-זוהי שאלה טובה מאד שאני לא יכול לענות עליה. כל מה שאני יכול לומר לך הוא שהכל תלוי בתושבי ארה"ב!

הנה הראיון שוב:

2. ג'יימס דולן נמצא 'חיובי'

Knicks owner James Dolan tests positive for coronavirus

אני רק מדווח. לא מוסיף אף מילה.

3. ענק ווינדהורסט (ואחרים): כמעט 100% שעונת ה-NBA תתחיל ללא צופים בלאס ווגאס

4. הדיעה הרווחת היא שלמלו בול יהיה אחד הנפגעים העיקריים מדראפט ללא מבחנים וראיונות

לקבוצות ה-NBA יהיה הרבה יותר קשה לבחור שחקנים בדראפט של ה-25 ביוני השנה כי כפי שנראה עתה הדראפט ייעשה בוידאו, ולקבוצות לא תהיה הזדמנות לראיין או לבדוק שחקנים במבחנים מעשיים, בקומביין, וכו'.

הסיבה ברורה: לא מכירים אותו מספיק ולא ידוע בדיוק כמה טוב הוא היה באוסטרליה.

אחת השאלות שכולם ירצו לדעת 'FACE-TO-FACE' היא איזה חלק – אם בכלל – אביו ישחק בעתידו של למלו. ללונזו האב הפריע ביותר עד שהוא החליט לחתוך את אביו מעתידו הכדורסלני. מה היחסים והקשר המקצועי בין לבאר ולמלו תהיה שאלה שקבוצות יירצו תשובה לה פנים אל פנים (https://bleacherreport.com/articles/2883250-the-2020-draft-has-nba-guessing

אחד מנמנכ"לים אמר:

“You’re still going to investigate all that, but I’d want to meet with the kid and the dad, personally,” one Eastern Conference general manager told Bucher. “The dad is such a wild card.”

לפני המגיפה היו רבים שהאמינו שלמלו יהיה בחירה ראשונה, ואם לא אז בוודאי בין שלושת הראשונים.

5. המאמן הטוב ביותר עם השחקן הטוב ביותר

הדיינסטי המפואר ביותר בכל ימי המכללות היה זה של UCLA מ-1964 עד 1975, תקופה של 12 עונות מהן היא ניצחה 10 אליפויות NCAA. בנובמבר 27, 1965, קבוצת הפרשמן שלהם גברה על נבחרת האוניברסיטה שהיתה אלופת המכללות, 60-75. אז לפרשמנים אסור היה לשחק עבור נבחרת האוניברסיטה, ואחד מהם היה לו אלסינדור הידוע יותר כעבדול קרים ג'אבר, השם המוסלמי שהוא אימץ לעצמו לפני הכניסה ל-NBA.

משחק המכללות הראשון שלו יהיה בעונה הבאה, והוא קלע 56 נק' נגד סאות'רן קליפורניה. הוא סיים את הקריירה שלו כשחקן מכללה 2-88 עם שלוש אליפויות NCAA.

מה שמעניין באליפות של 1968 הוא שהיא החלה אחרי הפסדו הראשון של קרים כשחקן מכללה. כבר כתבתי על משחק הייז קלע 39, כולל שני פםאההפסד ההוא לאונ' יוסטון ב'אסטרדום' בינואר 20, 1968. היה זה המשחק הראשון ששודר לכל האומה בטיווי. קרים סבל ממשהו בעין, ומשחק ההפסד היה הגרוע ביותר שלו כשחקן מכללה. הוא החמיץ 14 מ-18. אבל שלוש מהן לא היו החמצות אלא חסימות, ע'י השחקן היחיד בכדורסל המכללות שהיה מסוגל לשחק נגדו – אלווין הייז. אלווין – 'The Big E' קבר 39 כולל שתי זריקות פאול שניצחו את המשחק.

יוסטון עלתה למס' 1. UCLA ירדה ל-2 לראשונה מאז אלסינדור הגיע מהתיכון בניו-יורק.

המשחק הבא ביניהם היה חצי הגמר של אליפות המכללות, באולם של USC בלוס אנג'לס. כמעט כולם חיכו ל-REMATCH ולנצחון של הברוינס כי הפרוספקט של UCLA מפסידה פעמיים ליוסטון נשמע בלתי הגיוני.

כן, הם ניצחו. אבל איש לא חלם כיצד הם ינצחו.

אתם מאמינים 69-101 ל-UCLA?. במחצית הם הובילו ב-22 הפרלש. לפני הסוף הם הובילו ב-44 לפני שג'ון וודו הכניס את המחליפים כי למחרת היה משחק הגמר (נגד צפון קרולינה שUCLA ניצחה 55-78).

משחק חצי הגמר נגד יוסטון נחשב לטוב ביותר שקבוצה אחת שיחקה אי-פעם במכללות. היה לה את שחקן המכללות הטוב ביותר בכל הזמנים (ישנם השמים את ביל וולטון לפניו) ואת מאמן המכללות הטוב מכולם – ג'ון וודן.

6. היום לפנ י 29 שנה: דוק מחסלת עונה בלתי מנוצחת, ותואר שני ברציפות ל-UNLV

ההזדמנות השנייה לדוק היתה גם ההזדמנות האחרונה של UNLV.

כשדוק זוכרת את ה-30 הפרש שהפסידה לאוניברסיטת נבאדה – לאס ווגאס

היא הופיעה היום בגמר ה-NCAA וניתחה את UNLV הבלתי מנוצחת בעונה זו 77-79, באחד המשחקים הנחשבים לטובים ביותר בגמר המכללות (המשחק ניבחר ברביעי בטיבו אי-פעם).

כריסטיאן לייטנר, שהיה שם לפני שנה בהפסד ל-UNLV בתוצאה 73-103 – אחד מהפרשי הנצחון הגדולים בפיינל פור, קלע שני פאולים עם 12.7 טיקים להביא לדוק את הניצחון ולקטוע ל-UNLV רצף 45 נצחונות.

לייטנר קלע 28 וניבחר ל-MVP של המשחק.

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 42 תגובות

  1. למה אתה לא מוסיף אף מילה על דולן?
    תוסיף שאתה מקווה שהוא יתגבר על זה ויחלים.
    וזה בדיוק מה שדולן היה אומר אם היו מספרים לו על בן אדם כלשהוא שנדבק בקורונה , והבן אדם הזה יכול להיות כל אחד מאיתנו.

  2. תודה רבה על המעורב שכרגיל קראתי בעניין רב.
    מסתבר ששוק ההעברות בפוטבול פעיל ברמות גבוהות. מוקדי הכח עשויים להשתנות במידה רבה ביחס לעונה הקודמת.
    https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5702998,00.html
    הקישור הזה מפרט את העיסקאות הבולטות לפי תפקידי השחקנים: קווטרבקים, תופסים, רצים וכו'.
    .
    לגבי הכתיבה והפעילות בפורום בתקופה הנוכחית יש לי הצעה שאולי כבר חשבו ועובדים עליה:
    סיכומים של הקבוצות עד עתה. זה נושא שתמיד מעניין ויכול לעורר את המגיבים.

  3. תודה רבה דוק. אין מה לומר על דולן עבורי, אני ניטרלי, אבל ברור שמקווה שיחלים. סטף הוא האדם המושלם לתפקיד, לא מלחיץ וגם משעשע וחכם. חשוב מאוד שישימו לב אצלכם להישמר בבתים

  4. תודה מנחם, כל הכבוד על הנחישות והמשך הכתיבה.
    תמשיך עם גייל בבידוד עד שהמשבר יהיה מאחורנו.
    הכי חשוב לא להצטרך בתי חולים בתקופת המשבר הזו.

        1. 🙂
          הפסקתי לכתוב לפני הקורונה אבל אני נכנס מידי פעם וקורא פוסטים של מנחם ועוד מספר אנשים שאני מחבב. מחכה לפוסטים שלך ושל שימון. מגיב רק באוניברסיטה כרגע.

  5. כל הכבוד לסטף. באמת צעד חשוב.
    נמאס כבר מתומפסון אבל שהפך להיות כאחרון כתבי החצר וכל מה שהוא כותב נועד או להאדיר את סטף או להראות כמה הוא באדי-באדי איתו.

  6. 1. הצעירים מפלורידה הם רבע מהבעיה. האוכלוסיה הבעייתית היא זו שנשמעת לאל הכתום. הם משוכנעים שהכול hoax ושגם אם מלא זקנים ימותו כמו שקורה כל שנה עם שפעת הכול סבבה כי זה עושה דילול טבעי של האוכלוסיה. אלו אנשים שחיים על בסיס אדם לאדם זאב ולכן מיד קנו רובים על מנת להתכונן ליום שיגנבו מחבריהם אוכל או ירו באלו שמנסים לעשות את אותו הדבר. אין אף דמות ב-NBA שמעניינת אותם. אולי בפוטבול אבל זהו.
    .
    2. ג'יימס דולן חולה וזה מאוד מצער כמו כל אדם בניו יורק או בכל מקום אחר שחוטף את המחלה. ככל הנראה שכסף יכול לקנות רפואה עד גבול מסויים. אבל אני מקווה שגם יחלים וגם ימכור את הקבוצה.
    .
    3. נחיה ונראה….
    .
    4. אין שום בעיה לצפות בכל משחק של למלו ואף להגיע לכל אדם שאימן אותו או חלק איתו קערת נאגטס מקנטקי פרייד צ'יקן. נכון שראיונות פנים מול פנים עדיפות ברמת החיבור אך גם GMים יודעים לתפעל זום. העניין עם לאבר בול פחות מטריד אותי בשלב זה. הוא לעולם יהיה סלב אך זוהרו דעך ביג טיים. הוא יוכל אולי לחלוב עוד כמה דקות תהילה מול הדראפט וזהו. העניין לא יהיה בהתערבות האבא כמו בהסחות דעת של הבן. הוא התבגר נורא בשנה שהיה רחוק מהבית. רואים זאת גם במשחקו. אך חזרה לשוק לוחץ כמו ניו יורק או שיקגו תציב אותו במבחן גדול. יש לו הרבה עבודה על לא מעט תחומי משחק. ללונזו לקח שנתיים לסדר את הזריקה. למלו עוד רק לומד את אומנות הפיק אנד רול שהיה לאחיו כבר בגילו. הילד חולה כדורסל והאינסטיקטים שלו מדהימים. משם השאר בסימן שאלה
    .
    6. בדיעבד לדוק היה את הסגל המוכשר יותר. אבל UNLV עדיין הציגו שלישיית NBA נהדרת של גרג אנתוני, סטייסי אוגמון והיהלום לארי ג'ונסון שנבחר ראשון בדראפט ההוא. דוק וששבסקי היו שנואים אז בגלל שהם היו לוקחים קבוצות מלאות כישרון ומשחקים משחקים טאקטים וסבלניים עד לשבירת היריבה מבחינה נפשית. הם ניצחו את UNLV שהיו הקבוצה של השחורים אז. הפאב 5 שבאו מיד אחרי ניסו להמשיך את הנסיון מולם וגם נכשלו. בובי הארלי גראנט היל וכריסטיאן לייטנר נחשבו לילדי תפנוקים privileged שהשתמשו בטאקטיקות לא כדורסלניות כדי להכריע את היריב. זה בכלל לא משנה עם זה מה שהיה במציאות אך כך זה נתפס כאשר עניין הגזע חשוב כאן. גרנט היל נתפס כשחור שהוא 'לבן' באופיו הבורגני והמסודר.
    .

    1. אני על למאלו לא משתגע , אני חושב שלונזו טוב ממנו. הדראפט הזה יהיה לדעתי כמו הדראפט של 2013 הרבה באסטים במקומות גבוהים ולא מעט כוכבים מקצה הלוטרי דרומה

      1. הסיבה היחידה שזה לא מובהק כי קבוצטת כמו גולדן והספרס יבחרו גבוהה והן לא ילכו לפי המוקים וההייפ ויבחרו נכון

      2. אני מסכים. בעיני זה טירוף ששחקנים שמגרדים את ה-30% מבחוץ ו-40% מהשדה נדחפים גבוה בדראפט. יש כמה פנינות מאוד מעניינות באמצע עד סוף הסיבוב הראשון. קשה לי לזהות סופרסטאר in the making בכל הדראפט הזה. אגדיל ואומר שבגלל אפקט פיגמליון אולי נראה מקרים כמו של טייריק אוונס בהם קבוצות דוחפות שחקנים שבחרו גבוה לחמישייה הפותחת ונותנים להם אור ירוק להתפרע. אז נראה שחקן שיקלע 18 נקודות ב-41% מהשדב ו-32% משלוש ונחשוב שהוא שיחוק של ה-GM, אך בפועל לא בטוח שזה אמיתי. זה הסיפור של אנת'וני אדוורדס וגם למלו בול. בקבוצות שיראו בהם פרויקטים, יכולים להגיע רחוק. בקבוצה שתראה בהם מושיעים יהיו מזעזעים.
        אני מאוד מאמין באובי טופין, דווין ווסל, טייריס הליברטון, סדיק ביי, ארון ניסמית' ואוקונגוו. אני גם אוהב את הצמד של דוק טריי ג'ונס וורנון קארי ג'וניור. קארי ג'וניור הוא סנטר מאוד חזק ופיזי. הוא לא סופר גבוה (10"6 עם מוטת ידיים של 0"7), אך הוא אגרסיבי עם רמז לזריקה סבבה. שניהם יכולים להיות אחלה שחקני רוטציה בליגה. קארי ג'וניור יכול להיות משהו סטייל דרק פייבורס של היום וטריי ג'ונס בעיני טוב מאחיו ויכול בכיף לתפוס את עמדת המחליף הראשון בפוינט גארד.

        1. ארבעת השחקנים שאני אוהב בסדר הזה דומים: טופין, ארון ניסמית שלדעתי יכול להיות כוכב צדיק ביי ואני גם אוהב את טייריס מקסי, יש בו משהו מן שילוב בין לו וויליאמס ופטריק בברלי והמכניקה שלו והשחרור הרבה יותר טובים מהאחוזים הוא ישפר בנבא.

  7. אני רק מחכה לראות את המכתב שדולן יכתוב לקורונה, מאשים אותה בחיים עצובים ואלכוהוליזם וקובע שהיא לא מורשת להיכנס יותר לגארדן.

  8. לגבי השחקן הטוב ביותר במכללות, יכול להיות שמרביץ' הוא האיש.
    אני חושב שהחמישייה הטובה ביותר בתולדות המכללות היא: בירד, מרביץ, הייז, וולטון, ג'אבאר.
    שמתי את בירד כרכז כי הוא מתאים יותר לרכז מאשר מרביץ'.
    אם נצמדים לעמדות אז החמישייה היא:
    מג'יק, מרביץ, בירד, הייז, כארים/וולטון.
    אפשר גם חמישייה עם כארים וולטוון כשני "מגדלים" ולא הייז.

    1. מארביץ' אמנם העמיד מספרים מפוצצים אבל לעולם לא לקח את הקבוצה לשום מקום.
      אם האחוזים שלו היו יוצאי דופן היה על מה לדבר אבל כשאתה מקבל רשות (מאבא) לזרוק 38 זריקות למשחק אז זה שם דברים בפרספקטיבה הנכונה.

      1. ברור לו אליסנדר ששינה את שמו אחר כך במקום הראשון ללא תחרות, גם דיוויד תומפסון ברשימה של הגדולים ביותר, אם מדברים על עונת קולג ספציפית אחת אני מכניס גם את כרמלו אנטוני

  9. בשעה טובה אני בחבר׳ה.
    להפעיל את הליגה בלי קהל זה כמו אוטובוס בלי נוסעים. יש טעם?
    ראיתי את ה״דרבי דה איטליה״ יובנטוס נגד אינטר (עד שהתחיל לייקרס קליפרס) והיה דיי משעמם. כמו משחק אימון. כאילו גם השחקנים חסרים הדרייב. מצד שני אולי זה עדיף על חיים ללא ספורט

  10. לגבי הקורונה בארהב.
    הבעיה היא לא רק בטראמפ.
    הגישה האמריקאית לא מתאימה לסגר ובידודים לכולם והיא ממילא איחרה את הרכבת.
    .
    הכי נכון עבורם לעצור מעט את הדימום עם סגר איפה שאפשר למשך שבועיים כדי לתת למערכת הבריאות זמן להתארגן. להפוך כמה מלונות בכל עיר למלון בידוד ולשחרר את כולם למעט בני 65 פלוס.
    .
    ללכת על מלא בגישה המקורית של בריטניה עם חיסון העדר

  11. אני בעיקר ממליץ להקשיב לאנשים שיש להם מושג וכמה שפחות לאנשים שעוסקים רוב חייהם בדברים מדומיינים.
    מי שבאמת רוצה לדעת שיקשיב לאחד שכבר דיבר על עניין או יותר נכון הזהיר לפני שנים.
    ביל גייטס:
    1. https://youtu.be/Xe8fIjxicoo שיחה על הקורונה בטד בעקבות ההרצאה שאיש לא הקשיב לה בטד לפני 6 שנים.
    2. https://youtu.be/iNLiUN0l7ws ראיון ב CNN לגבי מה העולם לומד מגפות בעקבות מגפת הקורונה
    3. https://youtu.be/A71lfXrQlxU גייטס באותו הראיון מCNN חוזה קצת מספרים.
    .
    ממליץ להקשיב למספרים שהוא נותן בוידאו השלישי
    .
    למי שאוהב להתעמק בימים אלו בדברים מדעיים משכילים ומרחיבי אופקים במקום ריטואלים מונוטונים חסרי תכלית מצורף לינק לוידאו שמנסה לנתח כל מיני סימולציות של התפ3צות מגיפה והשפעות שונות של הסגר על ההתקדמות שלה כדי למצוא את התרחישים האופטימאלים. בכללי ערוץ מומלץ מאוד לחובבי ידע
    https://youtu.be/gxAaO2rsdIs.
    .
    הערוץ נקרא 3Blue1Brown

  12. ביל גייטס לא חזה ספציפית את הקורונה אלא באופן כללי את עניין הלחימה ושימוש בנגיפים.
    .
    קורונה הוא סוג הוירוס.
    מה שאנחנו חווים היום הוא הסוג השני של הקורונה.
    .
    הוא לא אמר משהו שמומחים אחרים לא אמרו ואומרים.
    אבל הנגיף כאן כדי להישאר ומכיוון שארהב איחרה את מועד הסגר אין לה שום סיכוי להתמודד עם זה כמו שעשו במודל הסיני הקוריאני או הסינגפורי עדיף לה סגר יחסית קצר רק כדי להרוויח זמן ואז לשחרר מחדש את המשק

    1. יש לסינים ליפנים כל כך הרבה עסקים פה, הסגר כדי שיהיה יעיל היה צריך לעשות עוד בינואר, אבל יש המון שיקולים כלכליים לפני שמטילים סגר עוקף כזה בטח שאצל סין המספרים שיקרים ובהתחלה טייחו את הנגיף , לטראמפ יש המון אשמה. אני לא רואה את ארצות הברית אירופה מקסיקו יוצאת מזה ללא חיסון.

    2. דקסטר ראית מה ביבי עושה בפולטיקה, זה היה כזה צפוי, אני לא חושב שהוא ראש ממשלה טוב אבל הוא עשרות מונים עדיף על גנץ, לגבי פולטיקאי (שכולם שם מושחתים) הוא הG.O.A.T ללא ספק , גנץ ואחרים כבשים לידו חלקם נורא אהבלים שזה די מפתיע.

      1. לגבי גנץ ו״ישראל מעל הכל״ הוא לא תמים וממש לא חושב על העם, הוא קלט שאם הוא הולך לבחירות רביעיות אין לו צ’אנס בטח אחרי שהוא הפר כל הבטחת בחירות שלו ובטח אחרי שהוא רצה לשבת עם המאוחדת , לפיד האהבל הזה משקיע יותר מדי רגש בשנאה ולא קרא את המהלך, הוא וליברמן חטפו צינור שלא יתאוששו ממנו. עכשיו גם פרץ הצטרף אל ביבי, שוב מראה לעם מה זה המילה של הפוליטיקאים (משני קצוות המפה)

        1. לגנץ יש יועצים די טובים. הוא מרוויח בגדול מהמהלך. כמו שאמרת לפיד הוא טמבל פוליטי. עשה את כל השטויות בשנים האחרונות ולא למד כלום כי הוא חושב שהוא יודע יותר טוב. הבחור בלי בגרות. אקסטרני? אולי. דוקטורט מבר אילן? 🙂
          אבל הוא חתיך ועובר מסך ויודע לדברר. היום זה מספיק!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט