יומן קורונה 10# – 26/03/2020 – מולי

מספר דברים שמעסיקים אותי בחופשה הכפויה הזו. מעבר להתעדכנות כפייתית במצב הפוליטי והקורונלי באדיבותה של בת זוגי, וליומן היומי הזה, מעבר לקריאת ספרים (בשבוע וחצי האחרונים קראתי ששה), מעבר לקשר עם אנשים שבקדחת פעלתנות היומיום לא היה כל כך זמן ליצור עימם קשר, ומעבר לעיסוקים במשלוחים ובישול, אני גם כותב ספר.

כותרות אפשריות לספר

הספר הזה עוסק בספורט ובקורונה, ומטרתו לקבוע שאם לא יהיה פיתרון לקורונה, יש סיכוי שהקורונה לא רק שתשנה לחלוטין את הספורט כפי שאנו מכירים אותו: היא עלולה אף להכחיד אותו לחלוטין מעל פני העולם!

הנה שלל שמות לספר, שאני מתלבט ביניהם ואשמח גם לדעתכם מה הכותרת הטובה ביותר, או לחילופין להצעתכם לשמות טובים יותר.

  1. אם יש קורונה – אין ספורט
  2. כשיש קורונה אין ספורט
  3. האם הקורונה תכחיד את הספורט?
  4. האם הקורונה יכחיד את הספורט?
  5. קורונה – ספורט תחת איום
  6. קורונה – איום קיומי לספורט?
  7. קורונה – איום לקיום הספורט?
  8. קורונה – מכת מוות לספורט?
  9. יש קורונה? אין ספורט!

אני יודע שהתפישה שאני מציג היא קיצונית, אז כדי להוכיח אותה חשבו בבקשה על הקביעה הבאה:

איך ליצור משחק כדורגל, או אפילו משחק כדורסל אם כל מה שמותר הוא כינוס של עשרה אנשים יחד?

והנה עוד שאלה:

איך ליצור תחרות ג'ודו או משחק כדוריד , או אפילו תחרות ריצה , כאשר ההנחיה המחייבת קובעת שיש לשמור על מינימום של שני מטר בין מתחרה למחרה בכל זמן וזמן?

אז אני כותב הן על המצב הנוכחי והן על מה אולי יהיה המצב העתידי אם הקורונה לא תרפה מכל מני אספקטים: הספורט המקצועני והחובבני, הספורטאים עצמם, סגל האימון, מבנה ומוסדות הספורט, התקשורת, מתקני הספורט ועוד ועוד…

האמת, זו כתיבה קשה. קשה לי מנטלית להיות נביא זעם. קשה לי – וזה מחמיר מאחר וככל שאני חושב על זה, אני מבין שצב יהיה מחורבן לחלוטין – לחשוב על עולם ללא ספורט.

קשה לי!

מולי

איש של מילים: כותב סדרתי, עורך, מתרגם ופילוסוף של ספורט. אפשר לראות חלק ממה שפרסמתי כולל קישורים ליומן הקורונה ורשימת פרסומים כמו "על ספורט ומהויותיו", "מסע בעקבות אוהדים", "ליקוטי ספורט" ו- "בלוז של תקוות ומורדות - סיפורי קבוצת הניו אורלינס פליקנס 2015-2017" ורבים אחרים... באתר: https://hamuli4u.wixsite.com/muli4u

לפוסט הזה יש 3 תגובות

  1. מולי נראה לי שהתחושה האפוקליפטית שלך קצת מקדימה את זמנה. המין האנושי לא יכחד בגלל הקורונה ואפילו הספורט יחזור לקדמותו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט