אירועי דיומא – 13.03.20

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366-1-550x366-550x366.jpg

כדורגל / ניר מועלם

לה ליגה – מחזור 28

משחקי הליגה הושבתו עקב וירוס הקורונה, ובכללם גם המשחק בין ריאל מדריד לאייבר, שהיה אמור להתקיים היום.

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

טורניר גיברלטר – סיבובים 1-3

טורניר גיברלטר נחשב לקטן מבין טורנירי הדירוג בענף. בשנים הקודמות, חלק גדול מהשחקנים המובילים החליט לוותר עליו על מנת להתמקד בהכנות לאליפות העולם המתקרבת. השנה הדברים התהפכו, ואח"כ התהפכו שוב. מצבת השחקנים לפני הטורניר כללה את מיטב השחקנים של הענף, עם סיבות רבות ומגוונות. לאלוף העולם, ג'אד טראמפ, זוהי הזדמנות לשבור את שיא הזכיות בטורנירי דירוג בעונה, ולהעמידו על שש. לשחקנים אחרים זוהי הזדמנות לשפר עמדות בדירוג לפני אליפות העולם בחודש הבא, על מנת להעפיל אליה אוטומטית. אלא שההתפרצות של וירוס הקורונה בעולם גרמה לשורה של שחקנים לפרוש מהטורניר ברגע האחרון. זה כולל שחקנים כהיגינס, אלן, קארטר, מגווייר ודוט (כשאוסליבן, מרפי ודינג לא טרחו להתייצב במקור לטורניר). זה עדיין משאיר אותנו עם שורה ארוכה של שחקנים טובים, כולל טראמפ, שינסה להשיג את המטרה שתוארה כאן קודם.

היום נוכל לראות את הסיבובים הראשון עד השלישי (כמו גם מחר). בין המשחקים המעניינים של הסיבוב הראשון נוכל למצוא את אלה שבין גארי ווילסון לתפצ'איה אן נו ובין לוקה ברסל לקן דוהרטי הוותיק. שידורים ביורוספורט וביורוספורט לאורך היום.

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

מירוץ פאריס-ניס – קטע 6

קטע 5 של אתמול אמנם לא השפיע על טבלת ההובלה, אך היה דרמטי מאין כמוהו. בקטע הארוך ביותר של המירוץ קיבלנו קבוצת בריחה של ארבעה רוכבים, שהחזיקה מעמד כמעט לכל אורכו. כ-15 ק"מ לסיום, הקבוצה החלה להתפרק, בד"כ סימן לכך שהיא תהווה טרף קל לדבוקה השועטת מאחור. אלא שרוכב אחד לא חשב כך – יאן טרטניק. הסלובני של קבוצת בחריין-מקלארן התנתק מחברו האחרון לבריחה, והמשיך בקצב מהיר אל הסיום, כאילו לא רכב 227 ק"מ לפני כן. הדבוקה המופתעת הגבירה קצב, ושלחה עוד ועוד כוחות לפנים על מנת לתפוס את טרטניק. ואז, כ-15 מטר לפני הסיום, הגיע שברון הלב של הסלובני (ושל הצופים הנייטרליים), כאשר הוא נתפס ע"י הדבוקה. מי שניצל זאת עד תום היה ניקולו בוניפאציו, שפרץ אל הקו מתוך הדבוקה, ולא הותיר לאף רוכב אחר שום סיכוי. איבן גרסיה קורטינה ופטר סאגאן השלימו את הפודיום. למאיץ האיטלקי של קבוצת טוטאל-דיירקט אנרג'י היו כבר כמה זכיות בדרג הוורלד טור, אך זאת היא הגדולה מכולן. הקטע כאמור לא שינה את תמונת ההובלה, ומקס שכמן עדיין מוביל, כשאחריו קראג אנדרסן (58+), גרוסשארטנר (1:01+), פוליט (1:05+), היגיטה (1:06+), טיונס (1:10+), בנוט ו-וורטס (1:11+), ניצולו (1:15+) ומתיוס (1:16+).

קטע 6 ממשיך את המגמה ההררית, והיום אנו כבר עולים מדרגה עם כמה טיפוסים קשים יותר, גם לקראת הסיום. דבוקה גדולה בסיום כמו אתמול אנחנו לבטח לא נראה, אך גם כנראה לא שינויים גדולים ב-GC. ההימור על מנצח כאן הוא קשה, והוא יכול להגיע משורת המטפסים והאול אראונדרים הארוכה שהגיעה למירוץ. שום דבר שאמור להזיז את מקס שכמן מההובלה. שידור ב-15:40 ביורוספורט 2.

לפוסט הזה יש 4 תגובות

  1. אולי אם כולנו נעלה על אופניים ונתחיל לרכב למקומות מסתוריים שלעולם לא ביקרנו בהם, המגפה תיקטן, ואז תיעלם? למה שלא תעלו על אופניים בדרך למכתש הקטן? או לאיזה חור במדבר סיני שם מחכות לכם בדואיות יפהפיות עם קפה וריקודי בטן?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט