אירועי דיומא – 14.03.20

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366-1-550x366-550x366.jpg

כדורגל / ניר מועלם

הרבה משחקים בוטלו בעקבות הקורונה, וגם מה שלא בוטל יערך ככל הנראה ללא קהל בהמון מדינות בעולם, כמו : ישראל, גרמניה וצרפת. כאשר באנגליה בינתיים הכל ממשיך כרגיל(נכון לחמישי).

ליגת העל – פליאוף עליון, מחזור 1 :

19:50 מכבי תל אביב – הפועל חיפה, : המשחק שיפתח את הפליאוף העליון יהיה בין מכבי שבמקום הראשון לבין הפועל חיפה שאחרונה בפליאוף ונמצאת במקום ה-6. מכבי תל אביב מגיעה לאחר שלושה ניצחונות רצופים, כאשר האחרון היה 1-0 בחוץ על נתניה ואילו הפועל חיפה מגיעה אחרי תיקו 0-0 מול בני יהודה בליגה ועם הפסד לאותה בני יהודה של 2-0 בגביע המדינה. הימור – מכבי תל אביב תנצח.

ליגת העל – פליאוף תחתון, מחזור 1 :

15:00 בני יהודה – הפועל כפר סבא, : בני יהודה במקום הראשון בפליאוף ואילו כ"ס במקום ה-5, וכרגע בני יהודה נמצאת בפער של 13 נקודות מהקו האדום, דבר שככל הנראה מבטיח לה עונה נוספת כמעט בוודאות ( יש 21 נקודות בקופה) ואילו כ"ס התקרבה לאחרונה לקו האדום והיא רחוקה רק 5 נקודות משם. בני יהודה מגיעה אחרי 0-0 בליגה מול הפועל וחיפה וגם ניצחון על אותה הפועל חיפה 2-0 בגביע המדינה, ומנגד כ"ס ניצחה במחזור האחרון 3-0 גדול את הפועל רעננה. הימור – בני יהודה לדעתי תנצח את המשחק.

17:15 מכבי נתניה – קריית שמונה, : נתניה במקום ה-3 ובמרחק של 10 נקודות מהקו האדום, ואילו ק"ש במקום ה-6 עם נקודה אחת מעל הקו האדום. נתניה מגיעה אחרי הפסד 1-0 למכבי תל אביב, שהיה הפסד שני ברציפות עבורה, ואילו ק"ש מגיעה אחרי הפסד כואב 1-0 לנס ציונה, יריבתה לתחתית. הימור – שתי הקבוצות לא בכושר טוב ולא בעונה טובה, ולכן לדעתי אני חושב שיהיה כאן תיקו.

18:30 אשדוד – רעננה, : אשדוד במקום הרביעי ורחוקה רק 7 נקודות מהקו האדום, ומנגד רעננה מסתכלת על כל הפליאוף העליון מלמטה, כאשר היא במקום האחרון ורחוקה כבר 6 נקודות מהישארות ליגה, והיא מסומנת כבר כיורדת בטוחה, במיוחד לאור יכולתה העונה. אשדוד מגיעה אחרי הפסד שני ברציפות עם 2-1 לביתר ירושלים ואילו רעננה אחרי הפסד 3-0 לכ"ס בליגה ועם הפסד 2-1 בהארכה בגביע המדינה להפועל תל אביב, ובסה"כ היא עם 6 הפסדים רצופים בכל המסגרות. הימור – רעננה בכושר נוראי ולדעתי אשדוד תנצל את זה ותנצח את המשחק, ותהיה קרובה להבטיח לעצמה עונה נוספת בליגת העל.

לפוסט הזה יש 11 תגובות

  1. פאקו, תודה רבה ויישר כח. כבוד גדול לאנשי הסנוקר שמקיימים טורנירים ולא נכנעים לפאניקה הקולקטיבית, ש"מתודלקת" על ידי עורכי אתרי חדשות פופליסטיים ואמצעי תקשורת שונים בכדי להעלות את מספר הכניסות ל"כתבות שלהם".

  2. לגבי הסנוקר, הטורניר הזה ימשיך עד הסוף, שזה מחר. מייד אחר כך יש את אליפות הסבב, שכוללת את שמונת השחקנים הטובים מתחילת השנה. בינתיים אמור להתקיים, כנראה ללא קהל. אליפות העולם בחודש הבא זה כבר סיפור אחר לגמרי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט