ליגת הבייסבול נדחתה בשבועיים לפחות / יוני לב ארי

ראשי ליגת הבייסבול האמריקנית הודיעו אמש (ה'), כי פתיחת עונת 2020, שאמורה היתה לצאת לדרך בעוד כשבועיים, תידחה לפחות בשבועיים נוספים. כמו כן כל משחקי האימון לקראת תחילת העונה נדחו אף הם. בכך מצטרפת ליגת הבייסבול ל-NBA, להוקי ולטורניר המכללות, ה-NCAA, שכבר הושעו.

המגרשים יישארו ריקים (צילום: sportingnews.com)

הקומישינר של הליגה, רוב מנפריד, כינס את ראשי הקבוצות לשיחת ועידה, בסיומה התפרסמה ההודעה הבאה: "הליגה תפרסם בצורה מסודרת כיצד דחייה זו תשפיע על זמני המשחקים, כולנו תקווה לחזור לנורמליזציה בהקדם".

לפני שהתקבלה ההחלטה על דחיית העונה, היו ניסיונות לקיים בכל זאת את המשחקים, כשהמארינרס, האייס, הדודג'רס, האיינג'לס והג'איינטס ישחקן באצטדיונים חלופיים. זאת לאור ההנחיה כי אסור לקיים מפגשים עם למעלה מ-250 אנשים במדינות וושינגטון וקליפורניה.

נמתין בסבלנות (צילום: ibtimes.com)

ג'יאנקרלו סטנטון, כוכב הניו יורק יאנקיז, אמר: "זה מאוד מצער, אך לדעתי זה הדבר הנכון לעשות, בהתייחס למצב אליו נקלעה המדינה. יש דברים גדולים מבייסבול, או מכל ספורט". דייויד פרייס, הפיצ'ר הטרי של הדודג'רס הוסיף: "זה חייב היה לקרות. זה כל הרבה יותר גדול מבייסבול, יש לי שני ילדים".

עונת 2020 אמורה היתה להיפתח ב-26 במארס, ביום חמישי בעוד שבועיים. לשאלה האם העונה הקרובה תכלול 162 משחקים כמו בכל עונה רגילה, מנפריד סירב לענות. זמן קצר לאחר ההודעה של הקומישינר, גם הנהלת המיינור ליג הודיעה על דחיית פתיחת העונה, שאמורה היתה לצאת לדרך ב-9 באפריל.

יוני לב ארי

die hard yankee fan, חי ונושם סביב הפאסט בול

לפוסט הזה יש 4 תגובות

    1. אין סיכוי שזה יקרה. הליגה והקבוצות צריכות עונה מלאה (חוזי שידור גדולים יותר, יותר משחקים בהם אפשר למכור כרטיסים).
      יותר מטריד אותי איך זה ישפיע על המיינור ליג'ס שגם ככה השחקנים שם לא מרוויחים סכומים גבוהים (בלשון המעטה)…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט