מעורב הופס ליום רביעי / מנחם לס

1. ישנם המרגישים שהגיע הזמן להפסיק עם הכתיבה והאמירה על קובי, אבל כמובן זהו עניין אישי, ולי יש דבר נוסף אחד להגיד!

אחת ההופעות המרגשות והנוגעות ללב בעצרת האזכרה לקובי אתמול היתה אשתו וונסה בריאנט משך 20 השנים האחרונות.

צעירונת לא ידועה מדרום קליפורניה שלפני 20 שנה ניזרקה לראש הכותרות מבלי שידענו עליה דבר או חצי דבר. למעשה אנחנו עדיין לא יודעים הרבה כי זה תמיד היה בעלה.

אחד הדברים שהפתיעו אותי ביותר בעצרת היתה ההופעה המכובדת – ממלכתית ממש – של וונסה, שתמיד נחבאה אל הכלים בצד בעלה הססגוני. היא התקבלה כאם נאמנה שאפילו סבלה בגידה מתוקשרת אחת של בעלה, אבל כפי שידוע ברבים, גם היא, גם הילארי קלינטון, ועוד מאות מיליוני נשים בעולם הן לא הראשונות ולא האחרונות לסבול מבגידות בעליהן. זה היה וזה יהיה, וגם ההיפך הוא נכון.

אני איני האדם לפסוק כאן איזה שהוא JUDGEMENT, ומוטב שכל אחד ייתן מבט בעצמו לפני שיפסוק דין לכאן או לכאן.

הוא בגד בה (אם זה היה אונס או לא – אני מאמין שזה לא היה 'אונס קלאסי' כשעובדת מלון ניכנסת לחדרך בשעה 2:40 בלילה) ואשתו סלחה לו. כל הכבוד לה, ואם הבגידה המתוקשרת לימדה אותו שיעור שהוא זכר עד ליום התאונה, זהו סיפור שסיים את מעגלו וחייבים לעבור הלאה.

הם הפכו למשפחה מאושרת עם ארבעה ילדים ואם, שעל פי כל מה שדובר ונשמע היתה סמל ודוגמא. דווקא קובי דאג לשמור על חייו הפרטיים, ולהגן על אשתו שלא הורגלה לחיי סלבריטי, ולפי כל הידוע גם לא חיפשה את עולם הפרסום וההדר. ה-SPOTLIGHT לא עניין אותה. כל מה שידענו עליה היה כ-'אשתו של קובי'.

היא הלכה לרוב משחקיו, ובסופם חיכתה לבעלה מחוץ לחדר ההלבשה עם בנותיהם עד שהוא סיים להתקלח, להתראיין, ולהיות מוכן לנסיעה הביתה. הם תמיד הלכו יד-ביד, ובזרוע השנייה קובי תמיד החזיק את אחת מבנותיו. ככה זה היה במשחקי ליגה, במשחקי פלייאוף, ובאליפויות.

עליה ידענו מעט מאד. היום אנחנו יודעים הרבה יותר, והסיבה היא ההופעה שלה אתמול. כשהיא ניכנסה לאולם 20,000 צופים נעמדו עם STANDING OVATION, וכשהיא סיימה את מילותיה, ה-STANDING OVATION היה מאלפי נשים ואנשים עם עיניים דומעות. ההופעה שלה היתה, במילה אחת, INSPIRING. הופעה אצילה. מכובדת. עדינה ועדיין אבירה. רכה, רחבת-רוח, ונעלה. לפתע היכרנו אשה צעירה שאינה סתם 'אשתו של קובי', אלא אשה יפהפיה שאסון איום קרה לה כשבבת אחת איבדה את בעלה האהוב ובתה בת ה-13, שהיא היתה מאד קשורה אליה כמו לשאר בנותיה.

זה לא שאיש מאיתנו חשב שהיא איזו מטומטמת יפה שניסרחת אחרי בעלה המפורסם. פשוט לא ידענו, ועכשיו אנחנו יודעים.

היא כמובן רק אחת מביליוני נשים שאיבדו את בעליהן, ואולי אפילו בנותיהן, והיתה להן את ההזדמנות לחלק כבוד ושבחים ולהיזכר בעבר, אבל רק מתי-מספר מהן עשו זאת לעיני 20,000 צופים באולם ששילמו כל אחד $500 (שיילכו לקרן מיוחדת) דמי כניסה, כשאורות צלמי טלוויזיה מכל העולם מתרכזים רק בהן.

היא יכולה היתה לפשל. היא יכולה היתה להיתקע. היא יכולה היתה להתחיל לגמגם ולא למצוא את המילה הנכונה. אבל היא ידעה בתוכי-תוכה שעליה לעשות הכל ולהביע את רגשותיה. להיות ה'ממבה' של העצרת.

היו כמה לפניה. מייקל ושקיל, ג'ינו (אאוריימה; מאמן יוקון ונבחרת הנשים) וג'ימי קימל, ובלינקה, דיאנה טאורסי וסברינה איונסקו. אבל אף אחד לא הצליח לספר את סיפורו של קובי בצורה אישית, וקורעת-לב כמוה.

כשהיא סיפרה על הריטואל שהיה לקובי עם בנותיו…כשהיא אמרה על ג'יג'י:

“She was daddy’s girl, but I know she loved her mama.

אני עצמי לא יכולתי לעצור בדמעותי.

ואח"כ:

We loved each other with our whole beings, “Two perfectly imperfect people raising a beautiful family and our sweet and amazing girls.”

היא סיימה את דבריה על קובי וג'יג'י באומרה בקול רועד כשהיא מנסה להסיר את שערותיה מעל פניה,

, “God knew they couldn’t be on this earth without each other. He had to bring them home to heaven together.”

ואז היא מביטה כאילו השמימה דרך קיר האולם ומדברת ישר אל קובי:

“Babe,” she said, “you take care of our Gigi, and I got Nani, BB and Koko. We are still the best team.

אין כל ספק שברגעים אלה וונסה הפכה ל'ממבה' של המשפחה.

2. סטף קרי עושה את הסיפתח שלו ביום ראשון נגד הויזרדס

סטף, ששבר את ידו ב-30 לאוקטובר בחר את משחק הבית נגד הויזרדס כמשחק הסיפתח הראשון שלו.

הוא חשב שהוא יכבס אותם כשהחליט על היריב והתאריך.

BIG, BIG MISTAKE!

למה? כי מי שיכבס את מי יהיה בראדלי ביל את סטפן קרי, ולא להיפך!

3. בן סימונס באזרחי שבועיים (לפחות*!) בגלל גב דפוק

זהו. המשחקים מתחילים. בכמה מקרים הפציעות אמיתיות וביותר מקרים הפציעות מדומות כדי לבלבל את האוייב ולספר חופשה רצינית לשחקן לפני התחלת הפלייאוף. במיוחד לקבוצות כמו פילדלפיה שאם הן לא במקום ראשון או שלישי (והיא לא תהיה!) לא איכפת להן היכן הן תיפולנה.

ווג'ו אומר 'שבועיים'? אני אומר 'ארבעה שבועות'. בואו נראה מי יהיה קרוב יותר לאמת.

אז ווג'ו, כדרכו, מספק מין פרטים רעועים בטוויטר שלו:

narowski @wojespn

Thttps://twitter.com/wojespn/status/1232421050727698432 … Adrian Wojnarowski @wojespn Ben Simmons will be re-evaluated in 2 weeks for nerve impingement in lower back, but there's little expectation that he'd be ready to return to lineup that soon, sources tell ESPN. Doctors are hopeful treatment can drive improvement, but Sixers are preparing to play without him. 1,190 4:47 PM – Feb 25, 2020Twitter Ads info and

מי יעלה במקומו? ברט בראון ישחק עם "וועדת פוינט גארדים":

4. תום בריידי מסביר כיצד מותו של קובי השפיע עליו:

הטרגדיה השאירה עלי רושם עמוק. מותו השאיר אותי ער כל הלילה. לא יכולתי להירדם.

Kobe didn’t care whether you were a man or woman, boy or girl, black or white, rich or poor, ordinary or extraordinary, he wanted to help you become the best that you could be,” Brady wrote. “His mere presence had an effect on everybody he was around. He had the energy to recognize in others what they could not recognize in themselves. I think that’s why I will miss him most. Because we all know the world needs more of that leadership and positivity.”

את השאר תקראו עם זכוכית מגדלת כפי נשעשיתי אני.

5. בתו בת ה-13 של שקיל כבר מדנקקת!

כולם מדברים על בנו בן ה-15 של שאקיל. תראו מה בתו בת ה-13 כבר עושה:

6. סטפן א. וקנדריק פרקינס חוששים היום לגורל הקליפרס העונה. גם אני. חששי הוא שהלייקרס לא תפסיד להם יותר!

7. לאלה שלא קראו אתמול, עם תוספות חשובות: האם "CHEATING" מקובל בספורט יותר מבכל חלקי או צורות חיים אחרות (מלבד פוליטיקה כמובן)?

*שיחקתם כדורגל נוער? הייתם במלבן ה-18 כמגינים מוהכדור נגע לכם ביד וניסיתם מיד להסתיר זאת כאילו לא קרה שום דבר?

*שיחקתם כדורסל 3-על-3 כשכל אחד קורא את עבירתו-הוא, עשיתם פאול די ברור וניסיתם להסתירו?

*שיחקתם טניס עם חבר במשחק סוער וכדור טוב שלו שפגע בקו החוץ נקרא על ידיכם 'OUT'?

*ומה הסיפור בא"ק בריצות ארוכות או באופניים, או במכוניות מרוץ כשמבצעים תיכנונים "לסגור", "להפריע", או להבטיח מינימום DRAFT (רוח נגדית) לרץ מסויים, רוכב אופניים מסויים, או נוהג מכונית מרוץ ב-300 קמ"ש. זה לא CHEATING?

*הכי גרוע, קומראדים זה גולף. שם אתה משחק עם 3 חברים, ואולי אפילו שמתם כל אחד $20 למנצח ה-FOURSOME והכדור שלך עף אל תוך החורשה, ועץ גדול מסתיר לך את הדרך לגומה. אתה לבד עם סנאים וציפורים. כל מה שעליך לעשות הוא לתת בעיטה קטנטונת בכדור כך שיזוז חצי מטר, ויש לך מראה ישר לגרין. תעשה זאת או לא? תץגידו 'עניין של אופי' אבל אם כך ל-95% מהגולפאים הזקנים בפלורידה אין אופי.

היי. למה ללכת למשחק כדורגל בשכונה? למה לא ללכת לברצלונה נגד ריאל מדריד כשרונלדו שיחק שם לעיני 100,000 צופים? לא ראיתם שחקן אוחז בחולצה של יריב פורץ אבל בנסיון להסתיר את העבירה? או להכניס רגל 'קטנה' במין מערבולת כך שהשופט לא יראה? או לעשות הצגה של נפילה כאילו חטפת מהלומה מטייסון במשחק NBA כשאיזה טריי יאנג, קטן כנוצה, נוגע-לא-נוגע בג'ואל אמביד?

שחקני ומנהלי היוסטון אסטרוס CHEATED ("רימו" נשמע לי כבד מדי) משך שנתיים בגניבת 'סימנים' מהקצ'ר לפיצ'ר, ומהמנג'ר לקצ'ר ואז לפיצ'ר. בבייסבול ניסו כבר הכל. למלא את תוך המחבט בפקק במקום עץ כדי שיהיה 'קל' יותר. פיצ'רים מרחו את הכפפות בחומרי בניין, חומרי רפואה, שמנים שונים מבתי מסאז'ים, ופעם אפילו בקצת חרא – הכל כדי להשיג רוטציה, או SINKING מחלט יותר של הכדור.

שחקנים ואתלטים לקחו ולוקחים סטרואידים זה עשרות שנים. זוהי מלחמה קבועה בין "לקחת חומרים בונים" או "משככי כאבים", לבין יכולת הליגות השונות לגלות את החומרים האסורים. אין כאן הרבה 'בושה'. זה יותר עניין של 'הצלחתי' או 'לא הצלחתי'.

כששחקני האסטרוס נאשמו בגניבת 'סימנים' הם טענו, בכל הרצינות, שאף פעם לא נאמר להם בפרוש לא לעשות זאת!!!

לפני שבועיין רצת חצי מרתון אטיופית שברה את השיא העולמי בחצי מרתון כשהיא משתמשת בנעל חדשה של 'נייקי' שהיא, כנראה, המילה האחרונה בשימוש מקסימלי של האנרגיה הנוצרת מדחיפת המסלול ע"י שרירי הרגליים. האם זה לא CHEATING?

היום ליגת ה-MLB עצמה טענה בבית משפט פדרלי ש-"CHEATING IS PART OF SPORT" כשהיא הואשמה (יחד עם האסטרוס, ADVANCED MEDIA, והרד סוקס) ע"י חמישה מתחרים ב-"FANTASY" כשהם טוענים שה-CHEATING, ה-FRAUD (רמאות) ועוד איזה 10 האשמות שרק רון טחן מבין בהן, היטו לרעה את יכולתם להשתתף עם סכויים שהם ידעו עליהם מראש ב-DRAFT KING FANTASY, אבל כל השחיתות בבייסבול לא איפשרה להם צ'אנס הוגן ונקי מהתיות והולכות-שולל מלאכותיות.

הליגה – בהגנה – טענה, מילה במילה ש-

"RULES VIOLATIONS – LARGE AND SMALL, INTENTIONAL OR UNINTENTIONAL, TECHNICAL AND GAME-CHANGING – ARE A NEVER ENDING SOURCE OF SPORT TV TALK RADIO, WEB AND ELEVATOR COMMENTARY BY SPORTS PUNDITS AND FANS ALIKE!

(PUNDITS הם 'המומחים' אגב.)

והם המשיכו בהגנה:

"והקהל הספורטיבי יודע ומבין בדברים האלה, ובפוטנציאל של עבירות על החוק לקרות"

וההגנה טענה: "עובדה שכשהליגה מגלה CHEATING מתוכנן כמו שימוש באמצעים אלקטרוניים ע"י קלובים, הם נענשים קשה. אבל חובב הבייסבול הרגיל יודע ומבין במה מדובר. הוא יודע את הסיכויים שעבירות על החוק בכוונה או לא קורות. הוא חלק מכל העניין!"

עסק מסובך, לא? מה דעתכם על כך?

BY THE WAY, איך מתקשר לכאן נסיעה 120 קמ"ש באזור שמותר רק 90? זה לא הכל תלוי בסיכוי אם ישנה משטרת תנועה בדרך או לא?

********

בסוף המאמר שהופיע כ'דיון' אתמול בערב שמעון הגיב:

הקוריוז

המקום היחיד בו אין רמאות זה בשכונה. משחקים כמו גברים. אף אחד לא מתגלגל על הריצפה אף אחד לא קופץ על שחקנים אף אחד לא עושה פלופים לתוקף, אף אחד לא מוכר משחקים, אף אחד לא קונה שופטים כי אין כאלו.
כל היתר מושחת בחסות הכסף המותג התאגידים השופטים הבוסים הגדולים והכוכבים.
מכיוון שכך, זה בסדר לרמות. אני הייתי גם מאשר לקחת חומרים למי שבא לו איזה קוקטייל שבא לו ואז יהיה מיתוג גם לקוקטיילים.
תחשוב מישהו זוכה בזהב בשחייה ריצה ואז יפרסם זה הקוקטייל שעוזר לי כולם יתחילו לקנות. השיקוץ סוף סוף יפרסם את הדוקטור שלו מהמרתפים.
כולם יקחו אז התחרות לא תיפגע!

עניתי לו:תתפלאו שיש צדק והגיון מסויים במה שאתה כותב, שמעון. הבעייה היא שישנם חומרים שמשככים כאבים עד כדי כך שהם יכולים להרוג. הסיכון שספורטאים פצועים ישתמשו בחומרים כאלה כדי 'TO MASK' את פציעותיהם כדי לשחק נאו להתחרות.

מלבד זאת אין למעשה כל "סמים" שעוזרים. פשוט אין. אם היית לוקח את יוסיין בולט במיטבו, איך חומר מלאכותי בעולם שיכול היה לעזור לו. רק להפריע לו. שום "סם" או כימיקל הידוע לנו, לא היה מגביר את מהירותו, או כל דבר אחר ביכולתו.


הדבר היחיד שהוא יכול היה לנסות לעשות זה להתחזק בסיסי שרירים יותר עבים וחזקים ע"י שימוש בסטרואידים.

אך זוהי אילה וקוץ בה, כמו שאומרים החברים שלי באור עקיבא!


מה 'הקוץ'?

ה'קוץ' הוא שהגדלת סיבי השרירים ע"י שימוש בסטרואידים שמחזקים אותו, מגדילים גם את משקלו. זוהי האילה והקוץ שבה: בולט היה מחזק את שריריו, וכדי ליצור מהירות, חייבים שרירים שיתככצו בכוח כדי ליצור מהירות. אבל מה קורה? הכוח של בולט, אם ישתמש בסטרוארידים, יגדל ביחס ישר להגדלת שטח החתך של כל סיבי שריר מסויים ו'שטח' זה משתנה ריבועי (רוחב כפול גובה). אבל באותו זמן משקלו יעלה בשלישית כי משקל גדל ברוחב כפול גובה, כפול אורך.

במילים אחרות "הוא מעלה במשקל יותר מאשר הוא מעלה בכוחו". לכן שלמה המלך (שאת הפיזיקה בוודאי לא ידע) אמר פעם לעצלן שיסתכל על נמלה וילמד את דרכיה, או משהו כזה. נמלה יכולה לסחוב גרעין חיטה השוקל פי 150 עד 250 ממשקלה היא. הבעייה של הנמלה היא שהכל יחסי. היא מהירה מיוסין בולט כשהיא ממהרת למרחק עשרה סנטימטרים (שהוא, נניח, המרחק היחסי לגודלה), מאשר בולט ל-100 מטרים.

נמלה תעבור 10 ס"מ ב-2-3 שניות שעבורה זה מרחק כמו 100 מטרים עבור בולט שהוא זקוק ל-9 שניות לעוברן.

אם תדמיינו את בובן מרג'נוביץ' עם ה-2.28 מ' וה-140 ק"ג נגד ג'ה מוראנט עם ה-1.90 וה-76 ק"ג שלו ההסבר למעלה הוא המציאות להלכתה. זאת הסיבה גם שאין הודפי ברזל אלופי עולם במשקל של 400 ק"ג. כדור הברזל הוא כמו כדור בייסבול בידם. אבל הבעייה שלהם היא לא להדוף את הכדור. בעייתם היא להזיז את חצי גופם העליון וזרועם.


אותו דבר גמד, היכול להדוף כדור ברזל שהוא במשקל יחסי למשקלו (נניח 2 ק"ג) למרחק של נניח 6 מטרים, שבאופן יחסי לגובהו זה כמו 30 או 40 מטרים להודף כדור ברזל של 16 פאונד (7 ק"ג?) שהוא אלוף עולם
.

אני לא מאמין, למשל, שסטרואידים עזרו כל כך או בכלל לבונדס, מגווייר, סוסה וכל האחרים. אולי מבחינה פסיכולוגית הם 'הרגישו' סופרמנים. מצד שני אולי הם כן עזרו למקרה שמחבט הבייסבול הוא טיפונת 'כבד מדי' לגוף אדם רגיל. אני לא חושב שהצעתו של שימון אינה הגיונית. חייבים אבל לשמור מפני משככי כאבים כך ששחקנים פצועים לא יחמירו את פציעתם ע"י ה-MASKING של פציעתם.

ואז אלכס דוקורסקי שלנו הוסיף:

תודה רבה מנחם. מעניין מאוד ומעורר מחשבה. הנסיונות לרמות, שלעתים מצליחים ולפעמים קצת פחות, היו קיימים עוד מהמשחקים האולימפיים הקדומים (ע"ע נצחונו של הקיסר נירון במירוצי המרכבות) ונמשכו גם עם חידוש המשחקים בעת החדשה, כשרצי מרתון שונים "תפסו טרמפ" בדרך לקו הסיום (מקרה דומה אירע במרתון הכנרת הראשון).


זכורה לשמצה גם מכירת סדרת גמר הבייסבול לפני 101 שנה.ככל שזה נוגע לאתלטיקה, לפחות, העבירות על החוק הן בעיקר בתחום החומרים הממריצים, ועל אף הנסיונות לצמצם את מידת התופעה, עדיין מדובר במגיפה של ממש, הן בקרב אתלטים מקצוענים והן בקרב האתלטים החובבים.

אז לאלכס הגבתי במילים אלה:

אלכס, בקשר ל'חומרים ממריצים' אין דבר כזה ש"ממריץ" מלבד אמפטמינים למיניהם (סמי SPEED). הספיד היחיד שהם ממריצים הם הרגשת 'המרץ' של המוח אבל לא שום דבר אחר בגוף. להיפך, הם מאיטים את המקסימום מהירות כי הם מפריעים בריכוז המחשבה שאצל אלופי עולם היא מקסימלית. אמפטמינים רק יפריעו, יקלקלו, ויאיטו לאלוף העולם. הם יכולים לעזור אולי למישהו בלתי מאומן, עייף, וחצי ישן, שלפתע יתנו למוחו מין 'BOOST' של פעילות.

8. רגע. כמה צעדים ל-PG??? (והזיברה לא ראתה!)

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 41 תגובות

  1. איזה כיף של פוסט על הבוקר
    תודה מנחם
    הצעדים של פול שלא נשרקו כמו גם החוץ של בראון מול הלייקרס שלא היה ולא נברא רק מראים את הבעייתיות שיש בשיפוט כיום.
    העיקר שהאן בי איי (סילבר ושות) הוציאו הודעה שלא היו טעויות שיפוט במשחק הזה……

    1. צעדים כאלה לא שורקים הרבה פעמים, ליאניס יש כמה היילייטס כאלה של שלושה צעדים
      בראון נגע אחרון בכדור ההוא, ראו את זה בהילוך האיטי (היתה שם גם עבירה של טייס שאי אפשר היה לשרוק עליה בגלל הנוהל בעניין)

  2. מנחם לגבי סעיף 8 ספרתי 4 צעדים אבל זה מותר גאתרינג דה בול….😂

    לא מבין מה הבעיה בממריצים אם כולם יקחו כולם יהיו מומרצים אז זה עדיין נק מוצא שווה…

    1. שחקן א', מוכן להשתמש ב-PED, ולקחת סיכון על המשך הקריירה שלו, והבריאות העתידית שלו, בשביל להצליח יותר כיום.
      למה שחקן ב' צריך לסכן גם הוא את הקריירה שלו, רק בשביל להשוות את תנאי המשחק?

    2. החומרים האלה מאד מסוכנים, עד כדי גרימת מוות. פלורנס גריפית ג'וינר (שיאנית העולם עד היום ב 100 ו200 מטר, עם תוצאות שאי אפשר להתקרב אליהן), מתה מהסטרואידים בגיל 39, אצל אחרים זה גורם למחלות קשות, גם אם לא מוות. לכן חשוב לנקות את הספורט (ראה למשל המחלה של ארמסטרונג באופניים)

      1. תן לי שם של "חומר" אחד שגרם למותה של פלורנס. היא ניפטרה כמעט בטוח מהתופעה ממנה סובלים הרבה שחורים (בעיקר אתלטים תעירים) כמו לואיס, מייסון, גאת'רס, ועשרות אחרים.

  3. הרמיזה שסימונס בחוץ בעקבות פציעה מדומה, לא קשורה למציאות. הלוואי והייתה. הלוואי ולפילדלפיה היה את השכל לעשות קצת "קליפרס", במקום לשבור את אמביד וסימונס במהלך העונה הרגילה.
    ברמת הניהול של דקות משחק/פציעות/מנוחות יזומות, הסיקסרס הם אולי הקבוצה הגרועה בליגה.
    .
    משפרי ביצועים בספורט, בהחלט עובדים. מספיק להתבונן על תקופת ה-HGH בבייסבול בארה"ב, ועל שיאי ההום ראן.
    .
    תודה, מנחם.

    1. הפציעה של סימונס היא אמיתית, הם בחיים לא היו משביתים אותו. זה גם יוצא להם טוב כי אמביד בלי סימונס משתדרג משמעותית. הם מאד לא מתאימים לשחק אחד עם השני. אמביד כבר שנה שנתיים בפוטנציאל שמזכיר את שאקיל וזה לא ממומש. הוא לא נופל בכלום מיאניס ודייויס בתור גבוה דומיננטי

      1. סימונס גמר את העונה. פילי עושים מדיניות עמימות סטייל גולדן סטייט יעני לבלבל את האויב אבל כולם יודעים את זה. ואם הוא יחזור הוא עלול עוד לסיים קריירה. הוא לקח צוות רפואי משלו לטיפול בזה.
        אגב אם מישהו יודע הוא ומייקל פורטר סובלים מאותה פציעה בגב?

    2. "התמריצים" היחידים הידועים לי הם "SPEED". תמריצי ה-SPEED האלה לאתלטי -על רק מאיטים אותם כי הספיד היחיד הוא ההרגשה והתחושה של המוח. אם לקחת אמפטמינים (כמוני) היית מבין במה מדובר.
      יש לך אחת משתי בעיות שמעון:
      1)אתה לא קורא, רק מסתכל על הכותרת
      2)קורא, אבל לא מבין מה שהוא קורא

      1. מלבד סטרואידים. זה "מלבד" גדול למדי…
        .
        כל קבוצת ה-HGH, על תצורותיה השונות, שינתה את פני ענף הבייסבול. התוספת הקטנה הזו לכוח המתפרץ, היא שעושה את ההבדל בין הום ראן לפסילה. כל אותם שיאים של תחילת שנות ה-2000 בבייסבול? כולם, HGH.

  4. מעורב ארוך, עשיר ומשובח
    עד שהגעתי לסוף שכחתי מה היה בהתחלה.
    אז לסיכום – הצעדים של פול ג'ורג' שמים מאפילים על הצעדים של לברון.
    יש גם את ווסטברוק אבל שרקו לו
    🙂

  5. חייו של קובי בראיינט.
    דוגמא ומופת למה שאפשר להשיג עם אופי, נחישות, רצון ויכולת…
    אחרי שאתה אונס, בוגד, משקר, ורומס מישהו עם כמויות הכסף שיש לך.
    ממבה מנטליטי.

  6. מנחם, אתה צודק שזה לא היה 'אונס קלאסי'. זה היה כנראה הרבה יותר ברוטאלי מזה. מהבדיקה הרפואית אחרי המקרה מצאו אצלה קרעים בוגינה וחבלות על הצוואר. מצאו גם דם על החולצה שלו והתחתונים שלה. אחרי המקרה, למרות צו איסור פרסום על שם המתלוננת, העורכת דין של קובי דאגה 'לפלוט בטעות' את שמה לא פחות משש פעמים בתקשורת, ורמזה שהיא שכבה עם שלושה גברים בשלוש הימים האחרונים (לא מבין איך לא לקחו לה את הרשיון על זה). בעקבות ההדלפה צוותי טלוויזיה חנו מחוץ לבית של ההורים שלה. קובי אמר בפירוש אחרי המקרה למרות שלדעתי הכל היה בהסכמה, הוא 'מבין עכשיו את הפרספקטיבה שלה, והוא רואה למה היא לא ראתה זאת באותו האופן'.

    למי שיש לו בכלל ספק שמה שהיה שם זה אונס, הינה המילים של הממבה עצמו. אין יותר הודאה מזה:

    First, I want to apologize directly to the young woman involved in this incident. I want to apologize to her for my behavior that night and for the consequences she has suffered in the past year. Although this year has been incredibly difficult for me personally, I can only imagine the pain she has had to endure. I also want to apologize to her parents and family members, and to my family and friends and supporters, and to the citizens of Eagle, Colo. I also want to make it clear that I do not question the motives of this young woman. No money has been paid to this woman. She has agreed that this statement will not be used against me in the civil case. Although I truly believe this encounter between us was consensual, I recognize now that she did not and does not view this incident the same way I did. After months of reviewing discovery, listening to her attorney, and even her testimony in person, I now understand how she feels that she did not consent to this encounter. I issue this statement today fully aware that.while one part of this case ends today, another remains. I understand that the civil case against me will go forward. That part of this case will be decided by and between the parties directly involved in the incident and will no longer be a financial or emotional drain on the citizens of the state of Colorado.

  7. המציאות מראה שישנם סמי ספורט שמשפרים את הביצועים כפי שהיה אצל נשות הגוש הקומוניסטי באירופה ונשות סין וכפי שראו גם בבייסבול שהשימוש בסטרואידים שיפר את כמויות ההום ראנס.

    מי שהוא אדם הגון וראוי לא ירמה כלל ללא קשר לאחרים ובפרט שזה מסכן את הבריאות.

    1. כל אחד – כולל אתה – מדברים במושגים כלליים, בלי שלאף אחד – כולל אתה – יש מושג. הדבר היחיד שלקחו במזרח אירופה הוא סטרואידים למיניהם שהוא הורמון גדילה. זהו. שום דבר ארחר. אם יש דבר אחר יא קרמר, 'סם ספורט' , כתוב את שמו, אוקיי?

  8. כל ספורטאי מקצוען ובמיוחד אלה שנמצאים טופ יהו מוכנים ללכת עד הקצה ולסכן את הבריאות שלהם.
    אם מחפשים רמאות מובהקת בהקשר של חומרים אסורים הייתי הולך לענפים אחרים.
    קשה למצוא את זה בכדורסל כי אין חומר ממריץ שיכול לשפר את היכולת המוטורית של קליעה לסל.

    האירוע לקובי היה מרגש רק חשוב לציין שזה לא היה רק על קובי אלה גם על בתו ושאר המשפחות.

    1. לא כל הספורטאים אותו הדבר כמו בכל קבוצת אנשים.
      תהיה בטוח שישנם ספורטאים שלא ירצו לסכן את בריאותם בשביל הישג ספורטיבי.
      וכן תהיה בטוח שישנם ספורטאים רבים ישרים שלא רוצים לרמות!!!

    2. אין דבר כזה "חומרים אסורים" שמשפרים יכולת גופנית, מלבד הורמון אחד הנקרא סטרואיד. אני לא מדבר על אתלטים עם ANXIETY, פחדים, וכו' שאפילו VILIUM יכול לעזור להם. אני מדבר על יוסיין בולט בריא שאין דבר אחד בעולם מלבד סוכריה על מקל שהוא יכול לקחת לשפר את עצמו


  9. לא אוהבים לכתוב פה על לברון והלייקרס אבל זה היה חייב לפחות להיות מוזכר בדיון עם ניצחון 6 ברציפות והובלה בטוחה במערב.
    לברון ג'יימס סיפק הלילה תצוגה של השחקן הטוב בליגה מול הדבר הבא זיון שאם ישאר בריא יגיע רחוק מאוד.

    1. יש ללייקרס עוד מה לשפר: השילוב של קוזמה בהתקפה, השילוב של מוריס, אבל הבטיחו אפשר לומר מעשית מקום ראשון במערב, זה כמובן חשוב. לברון נותן את עונת השיא של מג'יק ג'ונסון עם קצת יותר כניסות לסל, ובפחות דקות, והעיקר יוצר קבוצה מגובשת וחדורת מוטיבציה משחקנים שהגיעו רק העונה

  10. מעורב מצוין מנחם.
    אני כבר שנים קורה אותך כותב על כך שסמים לא עוזרים לשפר ביצועים. אני לא מבין בתחום הזה כלום, אני רק רואה שיאים של ספורטאיות משנות ה-70 שלא נשברו עד היום. ספורטאים שנגמרה להם קריירה אגדית בגלל שימוש בסמים. לא מבין איך יכול להיות שזה לא משפר. ההסבר שזה רק פסיכולוגי וגורם להם להאמין שזה עוזר נשמע לי מופרך.
    מהמעט שאני יודע, יש חומרים שעוזרים להתאושש מפציעות ויש כאלה שמשפרים ביצועים. אפשר לראות שאפילו עם הבדיקות הסופר קפדניות באתלטיקה, לא מעט ספורטאים נתפסים ומושעים. גם אצני 100 מטר הושעו ב-10-15 שנה האחרונות, חלקם מהטובים ביותר (מונטגומרי, בלייק, מריון ג'ונס, גאטלין ורבים אחרים). בולט נקי לחלוטין לדעתי כי השיאים שלו מהגילאים הצעירים מוכיחים איזה עילוי נדיר הוא היה. מהסרט על בן ג'ונסון ב-30 על 30, התרשמתי שכנאה גם האמריקאים שהתחרו מולו היו מסוממים, כולל קארל לואיס.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט