נשיונל ליג מערב – מלאכים בשמי הבית / יוני לב ארי

עברנו שבוע נוסף, משחקי הספרינג טריינינג כבר החלו, ואנחנו עוברים לפרק השלישי בסדרת ההכנה לעונת 2020 במייג'ור ליג בייסבול. אחרי שראינו שני בתים צמודים וקשים לתחזית, כמו הנשיונל ליג מזרח ומרכז, הבית המערבי הרבה יותר חד גוני. הדודג'רס מסתמנים כפייבוריטים ברורים, כל השאר בעיקר ינסו.

מוקי בטס. יוביל לאליפות? ( dodgerblue.com)

לוס אנג'לס דודג'רס. כוכב אחד יעז?

תחזית ניצחונות: 101.

מאזן ב-2019: 56:106, מקום ראשון, הודחו ב-NLDS.

ברוכים הבאים: מוקי בטס (אאוטפילדר), דייויד פרייס (סטארטר), בלייק טריינן (רליבר), ברוסדאר גראטרול (רליבר), ג'ימי נלסון (סטארטר), אלכס ווד (סטארטר).

צאתכם לשלום: אלכס ורדוגו (אאוטפילדר), יון ג'ין רו (סטארטר), קנטה מאדה (סטארטר), קיילי גארליק (אאוטפילדר), ג'ד גיורקו (אינפילדר), ריץ' היל (סטארטר), קייסי סאדלר (רליבר), ברוק סטיוארט (רליבר), יימי גארסיה (רליבר).

פעם שלישית גלידה. ביולר (צילום: realestatevictorville.com)

תחזית בפסקה אחת: הקבוצה הטובה ביותר בנשיונל ליג (עד שאוקטובר מתחיל) התחזקה משמעותית, וכמעט שלא איבדה כח במקביל. נשאלת השאלה: האם מוקי בטס יצליח לייצר לדודג'רס בייסבול איכותי גם באוקטובר, ולהביא אליפות ראשונה מאז 1988. כשהוא מוקף במקס מאנסי, ג'אסטין טרנר, קודי בלינג'ר וג'וק פדרסון, זה בהחלט אפשרי השנה.

המפתח: ווקר ביולר. קלייטון קרשואו כנראה יעשה את שלו, פרייס יתרום כמה שיוכל, אבל בלי מספר 2 אמיתי אין לדודג'רס סיכוי. ביולר הוא האיש. הפיצ'ר הנפלא בן ה-25 סגר שתי עונות נפלאות, האם יצליח לייצר גם שלישית כזו?

הדודג'רס חוגגים אליפות ב-1988. מי היה מאמין? ( Pinterest)

הפורץ: גווין לוקס. יריבות קבוצת ה-AAA של הדודג'רס מאוד ישמחו לשמוע שלוקס עולה למייג'ורס. אחרי שקרע כל יריב אפשרי, שחקן הבסיס השני מקווה לקבל מקום של קבע בדודג'רס כבר בגיל 22, ולהראות לכולם מה הוא שווה…

אריזונה דיימונדבאקס – קרובים קרובים

תחזית ניצחונות: 83.

מאזן ב-2019: 77:85, מקום שני, בלי פלייאוף.

ברוכים הבאים: מדיסון באמגארנר (סטארטר), סטארלינג מארטה (אאוטפילדר), קול קאלהון (אאוטפילדר), ג'וניור גוררה (רליבר), הקטור רונדון (רליבר), קורבין מרטין (סטארטר), סטיבן ווט (תופס).

מיסטר אוקטובר הישן… (צילום: blogspot.com)

צאתכם לשלום: ג'ארוד דייסון (אאוטפילדר), ווילמר פלורס (אינפילדר), אלכס אווילה (תופס), בלייק סווייהארט (תופס), ג'ון ראיין מרפי (תופס), זאק גרינקי (סטארטר), קיילב ג'וזף (תופס), אייברהם אלמונטה (אאוטפילדר), זאק גודלי (סטארטר), מאט אנדרייז (רליבר), טי.ג'יי מקפרלאנד (רליבר).

תחזית בפסקה אחת: הקבוצה השניה בטיבה בבית הוסיפה שני כלים משמעותיים, בדמותם של "מיסטר אוקטובר" בגירסה המודרנית, מדיסון באמגארנר, וסטרלינג מארטה. זה לא יספיק כדי לעבור את הדודג'רס, אך בהחלט אמור לסדר להם כרטיס לוויילד קארד.

…ומיסטר אוקטובר המודרני (צילום: Vocativ)

המפתח: ארצ'י בראדלי. הרוטיישן של הדי-באקס טוב, אבל בלי קלוזר מעולה יהיה קשה. בראדלי הראה לא מעט רגעים של גאונות, לצד רגעים מאוד לא מוצלחים. יציבות ממנו מאוד חשובה בניסיון למצוא מקום באוקטובר.

הפורץ: דאלטון וארשו. לאריזונה יש לא מעט שחקנים צעירים בדרך, אך אף אחד מהם לא צפוי לעלות כיתה העונה. וארשו הוא היחיד בעל פוטנציאל כזה, כשהתופס הצעיר שילב במיינורס ניהול משחק, הגנה והתקפה (ממוצע חבטות של 301. ב-2019). סיכוי טוב שנראה אותו מאחורי הפלייט של הגדולים כבר העונה.

מאז 2001 יבש באריזונה… (צילום: WordPress.com)

סן דייגו פאדרס – ככה היא באמצע

תחזית ניצחונות: 80.

מאזן ב-2019: 92:70, מקום אחרון.

ברוכים הבאים: זאק דייויס (סטארטר), פירס ג'ונסון (רליבר), אמיליו פגאן (רליבר), דרו פומרנץ (סטארטר), ג'וריקסון פרופאר (אינפילדר), ברייביץ' ואלרה (אינפילדר), טרנט גרישם (אאוטפילדר), טומי פאם (אאוטפילדר).

הילדים של הפאדרס יהנו בינתיים בגן חיות של סן דייגו (צילום: sdrvresort.com)

צאתכם לשלום: מנואל מארגוט (אאוטפילדר), פראנמיל רייס (אאוטפילדר), לואיס אוריאס (אינפילדר), ניק מרטיני (אאוטפילדר), אריק לאוור (סטארטר), אלכס דיקרסון (אאוטפילדר), ניק מארגביצ'יוס (סטארטר), בראד וויק (רליבר), מאט וויסלר (רליבר).

תחזית בפסקה אחת: הילדים של הפאדרס מנוסים בעוד עונה, אך עדיין רחוקים מכדי להפוך לקבוצה שמאיימת על מקום בפלייאוף. כריס פאדוק חסר הניסיון (עונה שניה בליגה) צפוי להוביל רוטיישן חדש, הבולפן בהנהגת קירבי ייטס הנפלא וקרייג סטאמן היציב הוא החלק החזק של הפאדרס. השאלה היא האם פרננדו טטיס ג'וניור ומאני מצ'אדו יקבלו עזרה בהתקפה משאר הליינאפ.

אני אנווט. פאדוק (צילום: CBSSports.com>Matt Snyder)

המפתח: כריס פאדוק. הפיצ'ר המוכשר סגר עונת מייג'ור ליג ראשונה מאוד מוצלחת. אם הוא יהפוך את היכולת הזו להרגל, לפאדרס יש חצי אייס בסגל, וסיכוי סביר לעונה של 50%.

הפורץ: מקנזי גור (סטארטר). הבחור, שחגג השבוע 21, דורג בלא מעט מקומות הפיצ'ינג פרוספקט מספר 1 בליגה, ובסך הכל מספר 5. הבעיה: עדיין לא זרק ב-AAA. אך חודשיים טובים שם והוא בליגה של הגדולים.

גם בסן דייגו לא היתה שמחה אמיתית מאז 1998 (צילום: East Village Times)

קולורדו רוקיז – ההר יוליד עכבר

תחזית ניצחונות: 74.

מאזן ב-2019: 91:71, מקום רביעי.

ברוכים הבאים: אליאס דיאס (תופס), כריס אווינגס (אינפילדר), חוסה מוג'יקה (סטארטר), טיילר קינלי (רליבר).

צאתכם לשלום: כריס איינאטה (תופס), פאט וולאיקה (אינפילדר), יונדר אלונסו (אינפילדר), טיילר אנדרסון (סטארטר), צ'אד בטיס (רליבר), ריקו גארסיה (סטארטר), סם האוורד (רליבר).

לא רק באריזונה, גם בקולורדו יש נופים (צילום: tourist-destinations.com)

תחזית בפסקה אחת: אחרי עונה מאוד מאכזבת, הקבוצה מהרי קולורדו רשמה פגרה שקטה במיוחד, בלי אף שם מעניין שהגיע. חוץ מנולאן ארנאדו, אין הרבה סיבות לקנות כרטיס למשחקים של הרוקיז. וגם הכוכב הנוכחי עלול למצוא את עצמו לובש מדים אחרים במהלך העונה, כך שאין הרבה למה לצפות ב-2020.

המפתח: קייל פרילנד. הסטארטר המוכשר של הרוקיז הציג ב-2018 יכולת נפלאה (7:17, 2.85), אך התקשה לשחזר אותה ב-2019 (11:3, 6.73). איזה פרילנד נראה ב-2020? שאלה שתענה לא מעט על המיקום של הרוקיז בסיום העונה.

הפורץ: ברנדון רוג'רס. אם לא הפציעה בכתף, היינו נהנים מהיכולות שלו כבר באפריל, אך הפריצה תיאלץ להמתין למהלך העונה. לפני הפציעה הספיק רוג'רס לחבוט 350. באלבקרה (AAA).

איזה פרילנד נראה השנה? (צילום: SFGate)

סן פרנסיסקו ג'איינטס – זקנים חסרי כח

תחזית ניצחונות: 69.

מאזן ב-2019: 85:77, מקום שלישי.

ברוכים הבאים: טיילר אנדרסון (סטארטר), ג'ארלין גארסיה (רליבר), קווין גוזמן (סטארטר), דרו סמיילי (סטארטר), ווילמר פלורס (אינפילדר), קין וונג (אינפילדר).

תיהנו כל עוד אפשר. פוזי (צילום: sportsnaut.com)

צאתכם לשלום: קווין פילאר (אאוטפילדר), ג'ו פאניק (אינפילדר), סטיבן ווט (תופס), טיילר אוסטין (אינפילדר), חרארדו פארה (אאוטפילדר), ינהרוויס סולארטה (אינפילדר), מדיסון באמגארנר (סטארטר), מאק וויליאמסון (אאוטפילדר), אריק קראץ (תופס), דרו פומראנץ (סטארטר), קורבן גו'זף (אינפילדר), וויל סמית' (רליבר).

תחזית בפסקה אחת: לג'איינטס ייקח כנראה זמן רב עד שנוכל לראות שם קבוצה טובה. חוזים ארוכי טווח סיבכו את תקציב המועדון, והקבוצה הנוכחית יותר מבוגרת ופחות מוכשרת ממה שהיו רוצים לראות שם. בינתיים אפשר ליהנות מעונות אחרונות של באסטר פוזי, אוון לונגוריה או פאבלו סאנדובל.

גם לסן פרנסיסקו יש מה למכור (צילום: digitalfieldguide.com)

המפתח: ג'וני קואטו. אחרי 2018 מאוד מוצלחת (3.23), קואטו אכזב בעונה שעברה, ואף הושבת בהמשך בשל ניתוח טומי ג'ון. כעת הוא חוזר רענן, אמנם בן 34, אך בכוחות מחודשים, ועם פוטנציאל תמידי להיות אייס.

הפורץ: ג'ואי בארט. בסן פראן אוהבים תופסים צעירים, כשעד היום נהנים שם מבאסטר פוזי שגדל במועדון. יש לא מעט שרואים ב-בארט היורש שלו. ב-2019 הוא חבט 316. במדי ריצ'מונד (AA), עצירה קצרה ב-AAA והוא ינחת בקבוצה שכל כך זקוקה לדם צעיר.

יוני לב ארי

die hard yankee fan, חי ונושם סביב הפאסט בול

לפוסט הזה יש 6 תגובות

  1. נמאס כבר מהדודג'רס. 7 שנים אלופי הדיביזיה ואז מחרבנים בפלייאוף.
    העונה אני מאמין באריזונה דיימונדבקס. באוף סיסון הם החתימו את ה-RODEO RIDER מדיסון בומגרמנר (הידוע במדבר בשם MAD BUM. שהוא 'באם' אעין ספק אבל ישנה לו זריקה כפיצ'ר שאין לאף אחד עם יש שמאל הנקראית כאילו זורקת זריקה צדדית.
    הוא התחיל את הספרינג טריינינג קמפ מצויין.

    הוא הוחתם על 85 מיליון ל-5 שנים וזאת היתה ההודעה הקולנית ביותר שה-D-BACKS רוצים לתת העונה קרב רציני לדודג'רס. MAD BUM היה שם ועשה זאת. הוא שיחק 11 עונות בסן פרנציסקו ג'איינטס ויש לו שלוש טבעות אליפות. הוא 'אס', זה דבר שאין עליו ויכוח, אבל הוא גם בן 30, והראש שלא כנראה מוברג משונה כי הוא נהג להשתתף באוף סיסון בתחרויות רודיאו, והשנה בדצמבר אפילו זכה ב-$26,000 ברודיאו המסוכן. כשיש לך חוזה על 80 מיליון וארתה מסתכן על 26K זה מראה איזה ראש יש לך על הכתפיים. אבל אם הוא טוב – אריזונה תתן לדודג'רס קרב על הכסף.

    .

    1. אולי נמאס מהדודג'רס אבל הם פייבוריטים כבדים לקחת את ה-NL, סוללת חובטים שחצי מהם אולסטארס, השאלה היא האם ההגשה תהיה טובה מספיק. הסיכוי היחיד לדעתי להפסיד בסדרה ב-NL זה בסיבוב הראשון שהוא הטוב מ-5, ראה עונה שעברה

  2. תודה רבה על הסיקור

    ההחתמה של בומגראנר היא חתיכת אמירה.
    ועבור הדודג'רס זו באמת שנת הכל או כלום- עם ההימור על מוקי בטס (יעשה כמו קוואי בטורונטו?)

    בכל מקרה- תודה על הסיקורים! נקווה שימשיכו לתוך העונה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט