אירועי דיומא – 23.02.2020

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366-1-550x366-550x366.jpg

היום – סיום הטורים של אנדלוסיה ואלגראבה ופתיחת טור האמירויות.

כדורגל / ניר מועלם

ליגת העל – מחזור 25 :

19:00 רעננה – בני יהודה, 5 לייב : רעננה במקום האחרון, ראתה את ק"ש מנצחת אתמול וכרגע ההפרש שלה מהמקום ממנו נשארים בליגה הראשונה צמח ל-6 נקודות, ומנגד בני יהודה במקום ה-9 והיא ראתה אתמול את חדרה ונתניה שמעליה מפשלות, והיא יכולה לעשות היום צעד ולהתקרב לפליאוף העליון במידה והיא תנצח וגם אם הפועל תל אביב תפסיד בדרבי שיתקיים מחר. רעננה מגיעה אחרי הפסד 3-0 לנס ציונה , שהיה להפסדה ה-3 ברציפות, ואילו בני יהודה מגיעה אחרי הפסד 1-0 לב"ש. הימור – בני יהודה תנצח ותתקרב לפליאוף העליון, אך עדיין לא תהיה תלויה בעצמה.

20:15 הפועל ב"ש – הפועל כ"ס, ספורט 3 : ב"ש במקום ה-4 בטבלה ואילו כפר סבא במקום ה-11, כאשר שתיהן כבר יודעות באיזה פליאוף הן הולכות לשחק. ב"ש מגיעה אחרי ניצחון 1-0 על בני יהודה, שהיה ניצחונה השני ברציפות בליגה, דבר אשר לא קרה מאז דצמבר 19, ואילו כ"ס מגיעה אחרי הפסד שני ברציפות, והפעם 3-1 בבית לאשדוד. הימור – ב"ש תמשיך לצבור נקודות ותנצח את כפר סבא בבית.

פרמייר ליג – מחזור 27 :

16:00 מנצסטר יונייטד – ווטפורד, ספורט 1 : יונייטד שבמקום ה-7 תארח את ווטפורד שמתחת לקו האדום, במקום ה-19. כרגע יונייטד רחוקה כ-6 נקודות מצלסי הרביעית ששיחקה אתמול וניצחה את טוטנהאם, אף ניצחון שלה היום יעלה אותה למקום ה-5 והיא תהיה קרובה להילחם עם טוטנהאם וצלסי על המקום ה-4, ואילו ווטפורד מתחת לקו האדום במרחק של נקודה מאסטון וילה שמעל הקו האדום, אשר כבר שיחקה המחזור. יונייטד מגיעה אחרי ניצחון 2-0 בליגה על צלסי וגם אחרי 1-1 בחוץ מול קלאב ברוז ביום חמישי האחרון במסגרת הליגה האירופית, וגם השבוע בחמישי הם ישחקו את הגומלין בבית, ואילו ווטפורד מגיעה אחרי 1-1 מול ברייטון. הימור – יונייטד תנצח.

18:30 ארסנל – אברטון, ספורט 1 : ארסנל במקום ה-11 ואילו אברטון במקום ה-10 כאשר 2 נקודות מפרידות ביניהן. ארסנל מגיעה אחרי 4-0 בליגה על ניוקאסל ואחרי ניצחון של 1-0 על אולימפיאקוס בחוץ בחמישי האחרון במסגרת הליגה האירופית, ונראה שמייקל ארטטה מתחיל לייצב את הקבוצה אל עבר כיוון חיובי מאוד, ובצד השני של המגרש אנו נקבל את אברטון הנהדרת של קרלו אנצלוטי שמאז שהגיע לקבוצה הצליח גם לייצב אותה וגם לגרום לה להציג כדורגל מאוד יפה, והיא מגיעה אחרי ניצחון 3-1 על פאלאס. הימור – משחק שכל תוצאה בו אפשרית, אבל אני אהמר על אברטון גם בגלל קרלו אנצלוטי שמנוסה יותר וגם בגלל העומס שיש על ארסנל.

סרייה א' – מחזור 25 : שימו לב ש-3 משחקי ליגה שהיו אמורים להתקיים היום נדחו עקב התפרצות הקורונה באיזור לומברדי, בו נמצאת העיר מילאנו.

13:30 גנואה- לאציו, 2 ONE : לאציו שבמקום ה-2 יוצאת למשחק חוץ מול גנואה מהתחתית שנמצאת במקום ה-18. גנואה בכושר נהדר עם 2 ניצחונות רצופים וגם עם ארבעה משחקי ליגה רצופים ללא הפסד ובמשחק האחרון היא ניצחה 3-0 את בולוניה בחוץ, ואילו לאציו מגיעה אחרי ניצחון ביתי גדול 2-1 על אינטר. הימור – לאציו הייתה טובה מאוד מול אינטר בחצי השני, אבל גנואה בכושר טוב ואני חושב שאנחנו נראה את גנואה מצליחה לעצור את לאציו עם תיקו.

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

טורניר ה-Shoot out – סיבוב שלישי עד הגמר

הסיבוב השני של הטורניר המהיר נערך אתמול. מבין השמות המוכרים שצלחו את השלב נוכל למצוא שחקנים כשון מרפי, בארי הוקינס, ג'ק ליסובסקי, ג'ו פרי, אנתוני מקגיל, סייאו גואודונג ויאן בינגטאו. היום ייערכו ברצף הסיבובים החל מהסיבוב השלישי (הטוב מ-32) ועד לגמר. שידור ביורוספורט ב-17:30 וב-21:00.

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

הטור של אנדלוסיה – קטע 5 ואחרון

קטע 4 היה ככל קודמיו בעל סיומת דרמטית בין מועמדי ה-GC. זה התחיל מהתקפה של המוביל במירוץ, יאקוב פוגלסאנג, במעלה הטיפוס הגבוה של היום. ההתקפה פירקה את קבוצת המטפסים, והותירה במרדף אחר הדני רק את מיקל לאנדה, ג'ק הייג וברנדון מקנולטי הצעיר. השלושה הצליחו לתפוס את הדני, ובהמשך לנער את מקנולטי. כך לאנדה, פוגלסאנג והייג המשיכו יחדיו אל הקו, כשלבסוף היה זה הייג שהצליח לחצות אותו ראשון, לפני פוגלסאנג ולאנדה. לאוסטרלי ממיצ'לטון סקוט הניצחון הזה הוא פיצוי נאות על מה שקרה לו יום לפני כן, כאשר החמיץ פנייה לקראת הסוף, מה שעלה לו בקטע. היות ואין זמני בונוס במירוץ, יחס הזמנים בין הרוכבים בשלישייה המובילה נותר זהה, כששלושתם מתרחקים מאלה שאחריהם. לפיכך פוגלסאנג ממשיך להוביל במירוץ לפני לאנדה (14+), הייג (35+), בילבאו (1:44+), איזאגיר (1:01+) וטיונס (1:45+).

קטע 5, קטע הנג"ש האישי של המירוץ, הוא גם הקטע הנועל שלו. זהו קטע קצר, באורך 13 ק"מ, הכולל כמה קירות קצרים ותלולים במהלכו, ואף קטע כורכר קצר בתחילתו. שענים גדולים אין לנו כאן. פוגלסאנג המוביל הוא שען סביר למדי, הייג פחות, ולאנדה הוא שען גרוע מאד. כל אלה, יחד עם אורכו הקצר של הקטע, מרמזים שפוגלסאנג צפוי לחגוג זכייה חוזרת במירוץ בו זכה בשנה שעברה. שידור ביורוספורט 2 ב-15:00.

הטור של אלגראבה – קטע 5 ואחרון

קטע 4 כלל בסיומו טיפוס קצר ותלול, שהביא לנו מאבק יפה בין המובילים. חבורת המובילים הגיעה פחות או יותר יחדיו לקילומטר האחרון, ושם מיגל אנחל לופז אמר את דברו. סופרמן שיגר מתקפה אופיינית כחצי ק"מ לסיום, כאשר רק דן מרטין מצליח לאיים על ניצחונו. סופרמן המשיך קדימה אל עבר הניצחון, כשכמה שניות אחריו מגיע מרטין, והמוביל במירוץ, רמקו אבנפואל, סוגר את הפודיום. סופרמן זוכה לניצחון ראשון העונה במירוץ הבכורה שלו בה. הקטע הביא את טבלת ההובלה למצב הצמוד ביותר שיש, כאשר אבנפואל, מרטין ושכמן ניצבים בחזית עם זמן זהה, לופז בפיגור של שנייה בודדת, ואחריהם המקומי רוי קושטה בפיגור שלוש שניות. מרתק.

קטע 5, הקטע הנועל של המירוץ, הוא כמו במירוץ המקביל קטע הנג"ש האישי שלו. כאן הקטע הוא כבר באורך 20 ק"מ, כשגם כאן יש כמה קירות תלולים בדרך, שיהפכו אותו מתאים למטפסים. למותר לציין שהקטע יכריע את המירוץ, ודומה שכאן אמור להיות רק תסריט אחד אפשרי – זה שבו רמקו אבנפואל, הצעיר הסנסציוני, חוגג את הניצחון השני שלו במירוץ קטעים העונה. הבלגי הוא אחד השענים הטובים שיש, בעל תארי אליפות אירופה וסגנות אליפות העולם בנג"ש בעונה שעברה, ולא אמורה להיות לו תחרות רצינית מדי מבין המתחרים בצמרת. מבין אלה, שכמן הוא שען טוב למדי, אם כי לא באותה הרמה. מולם, לופז, מרטין וקושטה הם שענים גרועים, וינסו כנראה בעיקר להתברג לפודיום. אשר לזוכים פוטנציאלים אחרים בקטע, הרי יש לנו כאן את אלוף העולם בנג"ש, רוהאן דניס, ויחד איתו את חבריו לקבוצת אינאוס, גראן תומאס ומיכל קביאטקובסקי. גם השוויצרי סטפן קונג הוא מועמד רציני ביותר לזכייה בקטע. שוב, שום דבר שאמור למנוע, בהיעדר הפתעות, את הזכייה של אבנפואל במירוץ כולו. שידור ביורוספורט 2 ב-17:00.

טור האמירויות – קטע 1

טור האמירויות הוא מירוץ בעל שבעה קטעים, הנערך בדובאי ובאבו דאבי (ועובר גם בכל האמירויות האחרות), ומהווה למעשה שילוב של שני המירוצים שנערכו בעבר בנפרד בשתי האמירויות הנ"ל. זהו למעשה מירוץ הוורלד טור היחיד שנותר במזרח התיכון, לאחר ביטול המירוצים של קאטאר ועומאן. כמו בכל שנה, אנו צפויים לראות כאן את המראות המוכרים של רכיבה בנוף מדברי ובערי ענק מצועצעות. המירוץ כולל תוואי מגוון של ארבעה קטעים שטוחים, אחד גבעי ושניים עם סיום בטיפוס קשה (שניהם להר חפיט). בגזרת ה-GC, נוכל לראות כאן כמה שמות גדולים: כריס פרום יחזור לכאן לראשונה לאחר הפציעה מהשנה שעברה, אלא שהוא לא צפוי לעשות הרבה – גם בגלל הפציעה, וגם בגלל שהוא בד"כ נכנס לכושר בשלב מאוחר יותר של העונה. אחד שבהחלט מועמד לזכות כאן הוא טאדיי פוגאצ'אר, הסלובני הצעיר והלוהט, שבאמתחתו כבר זכייה במירוץ אחד השנה (הטור של ולנסיה). עוד ב-GC נוכל לראות כאן את אלחנדרו ואלוורדה, מאני בוכמן, אלכסיי לוטסנקו, אדם ייטס, ראפאל מייקה ואילנור זכארין (לראשונה בקבוצת CCC). אלא שיותר מאשר ה-GC, נראה שאת העניין במירוץ נקבל בקטעים השטוחים, במה שנראה הכי קרוב לאליפות עולם בין מאיצים שנוכל לקבל. מבין אלו נוכל לראות כאן את סם בנט, דילן גרונבייגן, פרננדו גביריה, קיילב יואן, פסקל אקרמן וארנו דמאר. מרשים ביותר. מארק קבנדיש, ששיאו אמנם הרבה מאחוריו, יספק כאן את הנופך של אחד המאיצים הגדולים בכל הזמנים. עוד נראה כאן את ההיסטוריה של קבוצת ISN, בהופעה ראשונה כקבוצה ישראלית על אדמת האמירויות, יחד עם עומר גולדשטיין שלנו. אם תרצו, אולי עוד סימן להפשרת היחסים עם החלק הזה של העולם. למוביל של הקבוצה, המאיץ הצרפתי רודי בארבייה, תהיה עבודה קשה מאד להתמודד מול כל השמות הגדולים שהוזכרו כאן.

קטע 1 הוא הראשון מבין ארבעת הקטעים השטוחים במירוץ. קטע בן 148 ק"מ, המסתיים בנווה מדבר הסיליקון של דובאי (לא לצחוק). בנט, גרונבייגן, גביריה, יואן, אקרמן, דמאר, קבנדיש וגם בארבייה, ינסו להיות הראשונים שיחצו את הקו. שידור בספורט +5 ב-12:45 (השידורים ביורוספורט יחלו מחר).

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 45 תגובות

      1. זה מצב מאוד מעניין, כי כרגע יש משחק בליגת האלופות בנאפולי ביום שלישי, וכרגע אין סכנה בנאפולי, אך המצב יכול להחמיר באיטליה עד יום שלישי, ובלי קשר לזה, ביום חמישי הקרוב אינטר אמורה לארח את לודוגורץ בליגה האירופית וכרגע המשחק לא יוכל להתקיים במילאנו, ולכן מאוד מעניין לראות מה יעשו בקשר לזה.

    1. סוג של. סבל מאיזה וירוס שהשבית אותו לתקופה ארוכה. זה יחד עם הגיל שלו הפך אותו לדי לא רלוונטי מול הסוסים הצעירים, לצערנו. עבר השנה לקבוצה מבחריין, שזה מין שידוך שמתאים לשני הצדדים. הקבוצה העשירה יכולה להתהדר בשם נוצץ, גם אם מהעבר, והוא יכול לסיים שם בכיף את הקריירה. יש לו גם חיבור טוב עם כל האיזור של נסיכויות המפרץ (עושה שם חופשות משפחתיות וכאלה), אז בכלל טוב.

  1. תודה ניר ישנם שני משחקים גדולים בספרד
    19.30 חטאפה מארחת את סביליה
    השלישית 42 נק מארחת את השישית (40 )
    בסיבוב הקודם 0-2 סביליה

    22.00 אתלטיקו מאחרת את ואיראל המארחת חמישית עם 40 מעודדת מהניצחון הגדול על ליברפול באלופות מול השביעית עם 38 נק .
    אתלטיקו במצב לא טוב בליגה עשתה רק ניצחון אחד בחמשת המשחקים האחרונים לעומת ויאריאל עם 10/12 האחרונות בליגה .
    בסיבוב הקודם 0-0
    אלו שני מאבקים ישירים על ליגת האלופות בשנה הבאה לאחר שאתמול בעוד מאבק ישיר הביסה סוסיאדד את ולנסיה 0-3
    כך נראה מאבק 3-8 לאחר 24 משחקים לכל קבוצות 3-7
    3 חטאפה 42 נק
    4 סוסיאדד 40 נק (גם לה 24 מש' שכן משחקה בשבוע שעבר נדחה)
    5. אתלטיקו 40
    6 סביליה 40
    7 ויאריאל 38
    נראה שולנסיה השמינית (38 ומשחק עודף) יצאה כרגע מהמאבק לאחר תקופה רעה מאד שכוללת נקודה בודדת בשלושת משחקי הליגה האחרונים .

    עוד היום שלושה משחקי עונה מליגות קטנות יותר
    בטורקיה הדרבי של איסטנבול בין פנרבחצה לגלא.
    מחר ב 18.00 במסגרת המחזור ה 23

    פנרבחצה עם 38 נק שישית לעומת גלא 42 רביעית מרחק 3 מהמוליכה.

    שוויץ מחזור 23 17.00
    סט גאלן מארחת את יאנג בויס בקרב בין שתי המופיעות עם 44 נק כל אחת .

    יוון 19.30 מחזור 25 .
    פאוק מארחת את אולימפיקוס
    מחזור לסיום העונה הסדירה האלופה וסגנית המוליכה פאוק מארחת את המוליכה כשהיא בפיגור 2 בלבד משמע ניצחון והיא ראשונה .

    על מצב הפליאוף שלנו בתגובה נפרדת
    אך כאן נציין שעוד היום
    בכדורסל בבית הישראלי במוקדמות יורוסאסקט מחזור 2 19.00
    ספרד תארח את פולין .
    אלופת העולם ספרד לאחר ניצחון ברומניה 84-71 במחזור הפתיחה פולין השמינית באליפות העולם האחרונה הפסידה לישראל 75-71 בבית
    בשני ישראל מארחת את רומניה
    נציין 3 הראשונות עולות וספרד בהרכב שלישי או רביעי.

  2. בני יהודה עדיין עם סיכוי לפליאןף העליון אבל פחות מניצחון היום ברעננה והיא מאבדת את הסיכוי .

    הנה המצב לפליאוף העליון כרגע

    6 הראשונות עולות 4 הראשונות כבר בפנים .(מכבי תל אביב ,מכבי חיפה ,בית"ר וב"ש) .

    5. הפועל חיפה 36 נק (יחס מינוס 4 תתארח אצל בני יהודה מחזור סיום ).

    6. הפועל תל אביב 35 נק (יחס מינוס 10 תשחק בשני בדרבי ותארח את חדרה מחזור סיום ).

    7 חדרה 34 נק (יחס מינוס 3 תתארח אצל הפועל תל אביב ).

    9 בני יהודה 30 נק (יחס מינוס 4 תתארח ברעננה ותארח את הפועל חיפה ).

    נתניה השמינית עם 31 כבר לא תוכל להדביק את הפועל תל אביב השישית .

    ולכן נותרו 4 קבוצות בתמונה בואו ונראה מה כל אחת צריכה .

    בני יהודה חייבת לנצח ברעננה אחרת חסרת סיכוי לפני מחזור הסיום .
    אם תנצח פעמיים כולל את הפועל חיפה במחזור הסיום תגיע בדיוק ל 36 נקודות בדיוק כמו הפועל חיפה אך סנריו שכזה והיא ממילא בהכרח ביחס שערים יותר טוב מהפועל חיפה ולפיכך הקבוצה כמעט בטוח בבית העליון שכן רעננה משחקת מול הפועל תל אביב ורק אחת מהם תשיג נקודות למעשה הסיכוי היחידי שבני יהודה תנצח פעמיים ולא תהיה בעליון הוא אם הפועל תל אביב תנצח בדרבי אך תפסיד לחדרה במצב שכזה
    הפועל תל אביב תסיים חמישית עם 39 חדרה שישית 37 ובני יהודה עם 36 רק שביעית .

    חדרה .מחזור היום קבע שהיא תהיה חייבת לנצח את הפועל תל אביב בכדי לעלות.
    אך היא צריכה עוד תנאי והוא שהפועל תל אביב לא תנצח בדרבי או שהפועל חיפה לא תנצח במחזור הסיום .
    שכן ניצחון של הפועל תל אביב בדרבי והיא עם 38 נקודות וניצחון הפועל חיפה במחזור הסיום והיא עם 39 ככה שגם 37 לא יעזרו לה אך בכל מקרה חדרה באה עם סיכוי למקום האחרון .

    הפועל תל אביב.
    תעלה כבר השבוע עם ניצחון בדרבי שכן תהיה בפור 4 על חדרה השביעית
    אם תסיים בתיקו תגיע ל 36 נקודות ולכן תצטרך נקודה מול חדרה במחזור הסיום .למעשה אין הבדל טבלאי בין תיקו לניצחון בדרבי ( למעט תסריט הזוי שהפועל חיפה מובסת באיזה 8 שערים מול בני יהודה שמיצדה שומטת נקודות ברעננה מחר ).

    אבל תיקו במחזור הסיום מעלה אותה ללא קשר לדרבי .

    הפועל חיפה .
    יכולה לעלות כבר בסוף המחזור אם בני יהודה לא מנצחת והפועל תל אביב לא מנצחת שכן אפילו יסיימו בתיקו תהיה עם 36 נק כמו הפועל תל אביב כאשר חדרה עם 34 ויחס טוב בהרבה מהפועל תל אביב.
    בני יהודה אם לא תנצח מחר תעמוד על 31 לכל היותר ולכן גם הפסד שלה לבני יהודה במחזור הסיום והאחרונה לא עוקפת אותה .
    מכיוון שחדרה תתמודד מול הפועל תל אביב רק אחת תוכל לעקוף אותה (אלא אם כן היא תובס אצל בני יהודה בפער של לפחות 6 שערים ).

    בכל מקרה תיקו בשבוע הבא והיא בעליון .

    1. זה פסיכי לגמרי, ועוד 2 מתחת ל2:10.
      נראה שצומח משהו ממש טוב בענף. השאלה היא האם זה זוכה לגיבוי הראוי מהמוסדות.

      1. עידו, התוצאות של המרתוניסטים והמרתוניסטיות בהחלט מעידות על התקדמות יפה מאוד ומשמעותית במקצוע והוא נמצא בפריחה חסרת תקדים (בניגוד לשתי ריצות המסלול הארוכות, המכשולים והריצות הבינוניות).

        קשה לי מאוד לענות בנוגע לתמיכה שהאתלטים ומאמניהם מקבלים מהמדינה, כיוון שאין לי קשר עם מישהו מהענף. מעריך שהאגודות שלהם עוזרות להם יחד עם הועד האולימפי והיחידה לספורט הישגי וחושב כי לחלק מהאתלטים ישנם נותני חסות שונים.
        אין ספק שהם צריכים ליהנות מתמיכה מצד המוסדות השונים (אולי גם עוד בטרם הגיעו להישגים הללו, אבל זה נושא לדיון אחר).

    2. אכן תוצאות נהדרות הבוקר בסביליה.
      שלושה רצים ישראלים ירדו משעתיים ושמונה דקות וכולם, כמובן, רצו מהר יותר מהשיא הישראלי הקודם של מארו טפרי (2:08:08).
      מארו טפרי קבע 2:07:20. גירמה אמארה רץ ב-2:07:29 והיימרו עלמיה, השיאן הלאומי ב-10,000, סיים עם 2:07:45. לשלושתם מאמנים שונים – טפרי מודרך על ידי דן סלפטר. אמארה מתאמן עם זוהר זימרו, רץ אולימפי בעברו, ועלמיה מתאמן תחת הדרכתו של גזצ'או יוסף, מגדולי הרצים למרחקים בינוניים וארוכים במדינה, שמחזיק בשיאי ישראל ל-1,500, 3,000 ו-5,000 מטר.
      הדבר עשוי להעיד על כך שההתקדמות המשמעותית הזאת במרחק האולימפי הארוך ביותר באתלטיקה היא תוצאה של עבודה משותפת יסודית של מספר מאמנים והאתלטים שמתאמנים תחת הדרכתם.
      נוסף על שלושת הרצים שירדו מ-2:08, הצליחו שני אתלטים נוספים לרוץ מהר יותר משעתיים ועשר ואלה הם ג'מבר מלקאמו וימר גטהון (הראשון הוא חניכו של גזצ'או וגטהון של סלפטר, כשהאחרון ביצע מעבר מוצלח מאוד מהריצות הבינוניות. מחזיק בתוצאה של 3:42 ב-1,500), שקבעו 2:09:51, והשלימו, יחד עם אגז'ה גואדי (שיא אישי של 2:12:06. השתתף במרתון במשחקי ריו), חניכו של גזצ'או, יום ספורטיבי נפלא לישראלים בבירת אנדלוסיה.

      כל חמשת הראשונים רצו מהר יותר מהקריטריון האולימפי, אך רק שלושה מכל מדינה יוכלו להשתתף ולאור זאת, לעת עתה לפחות (בהנחה ובתקווה שכולם ישארו בריאים וכשירים), מארו טפרי, גירמה אמארה והיימרו עלמיה יטלו חלק במרתון האולימפי, שיערך באוגוסט בעיר סאפורו, הצפונית יותר לטוקיו, שמאופיינת בטמפרטורות נוחות יותר בקיץ, יחסית לבירת יפן שתארח את המשחקים.

    3. אחרי שבירת השיא העולמי בחצי מרתון ע"י האיטיופית, הוכנס מאמר גדול בעתון באטלנטה (אבל זה היה מה-AP) שנותן הרבה קרדיט לנעל החדשה של נייקי שהיא "היעילה מכולן בניצול האנרגיה המושקעת במגע כף הרגל עם הקרקע או המסלול". אני לא יודע אם לנעל הזאת יש משהו להגיד אם גם הישראלים כבר משתמשים בה.

      1. אינני יודע איזה נעליים נעלו הרצים הישראלים. הרבה רצים – ביניהם שיאני העולם במרתון בקרב הגברים והנשים, אליהוד קיפצ'וגה ובריג'יד קוסגיי – השתמשו בנעליים תוצרת חברת נייק, מדגם מסוים שהתברר כמאוד יעיל, כפי שציינת, עד כדי כך שהתאחדות האתלטיקה הבינלאומית קבעה תנאים מסוימים שמבנה הנעל לא יכול לחרוג מהם, שמא הדבר ייחשב כ"סימום טכנולוגי" (בדומה לחליפות השחייה שהשימוש בהן הגיע לשיא באליפות העולם ברומא, ב-2009, ובסופו של דבר נאסר להשתמש בהן).

        מעריך שהרצים הישראלים מודעים לתקנות החדשות והם נעלו נעליים תקינות.

            1. כל ספרינט שאתה מסיים לפני גרונווייגן (סליחה מתן) אומר עליך לא מעט.

            2. אבל כן הקבוצה עושה כבר מתחילת השנה יופי דל עבודה בהכנה לספרינט.

            3. מי סיים שני?

            4. הכלב

  3. הסיפור עם אינטר לא פשוט היא לא תשחק היום ככה שתגרור משחק חסר (מה שאגב יביא אותה לטורינו שבוע הבא במינוס 6 ואם תפסיד ליובה יהפוך ל מינוס 9 ).
    מכיוון שהקבוצה משחקת גם בגביע וגם באירופאית לא יהיה פשוט כלל למצוא לה זמן לשיבוץ המפגש מול פיורנטינה.
    שכן השבוע תשחק בגומלין האירופואית מול לודוגרץ (גם כאן שאלה איפה יסולק כפי שציינת).

    בשבוע הבא גומלין בחצי גמר הגביע האיטלקי בנאפולי (ניצחה 2-1).
    מכיוון שאינטר ניצחה בבולגריה 2-0 סביר מאד שהיא תמשיך לשמינית הגמר מה שאומר שגם צמד השבועות הבאים תפוס למשחקי שמינית גמר האירופאית .
    אח"כ פגרת הנבחרות שלב הפליאוף .
    אח"כ בתחילת אפריל יתרחשו משחקי רבע גמר האירופאית .
    אח"כ ישוחק גמר הגביע האיטלקי .
    ככה שהמועד הקרוב ביותר לשחק את המשחק הוא כנראה סביבות 20 במאי .
    ואם אז מכל סיבה שהיא המשחק לא ישוחק הוא עלול להתעכב עוד הרבה כי השבועיים הראשונים בסוף אפריל ובתחילת מאי הם מועדי חצאי גמר אירופאית /ואלופות .
    אגב הליגה האיטלקית תסתיים ביום 24/5 ,ועוד ייתכן שבסמוך למועד החסר תשחק אינטר את משחקה החסר.

    1. הפסיד אתמול למישהו בשם בילי ג'ו קאסל. בתכלס בטורניר הזה זה לא משהו שצריך לקחת ממנו הרבה – טעות אחת והמשחק גמור. מה שקרה שם היה שקאסל השיג סנוקר יפה. רוני פספס את כדור המטרה, ולפי החוקים קאסל קיבל את הכדור הלבן ביד, מאיזה מקום בשולחן שהוא רוצה. מכאן המשחק היה גמור.

  4. דילן טיונס זוכה בנג"ש באנדלוסיה. פוגלסאנג בזמן זהה מפספס את הניצחון בקטע, אבל שומר על הניצחון במירוץ כולו. לאנדה כהרגלו בנג"ש מזעזע לחלוטין (הגיע הרבה אחרי שפוגלסאנג עקף אותו) כמעט מאבד את המקום בפודיום ליון איזאגיר, אבל מצליח איכשהו לשמור עליו.

  5. טוב עוד יום כדורגל מרתק עבר היום
    בארץ ב"ש מוחקת פיגור 1-0 לניצחון 1-3 על כפ"ס
    וחוזרת למאבק על מקום 3 בפער 2 מבית"ר .

    בני יהודה שומרת על סיכויי פלאוף עליון לאחר שמנצחת ברעננה 1-0 ולמעשה אם מחר הפועל תל אביב לא תנצח בדרבי הרי שהיא תלויה רק בעצמה וניצחון שלה על הפועל חיפה והיא בפליאוף העליון .
    אגב שבוע הבא שני משחקים להיות או לחדול בני יהודה הפועל חיפה בתחילה בליגה על מקום בפליאוף העליון ואז ברבע גמר גביע.

    הלאה לכדורגל האירופאי
    בקרב התחתית גברה ויאדוליד על אספניול 1-2
    במאבקי ליגת האלופות הביסה סבילה בחוץ את חטאפה 3-0
    ואתלטיקו מדריד מחקה פיגור לניצחון ביתי 1-3 על ויאראל
    כככה נראית כרגע הטבלה מקומות מרכזיים
    ברצלונה 55 לפני ריאל 53
    במאבק על אירופה 3 אתלטיקו 43 4 סביליה 43 5 חטאפה 42 6 סוסיאדד 40 (משחק חסר) אחריהם ויאריאל וולנסיה עם 38 נק.
    בתחתית ויאדוליד קצת ברחה ל 29 נק'
    16-17 אייבר וסלטה 24 נק' מעל הקו האדום
    18 מיורקה 22
    19-20 לגאנס ואספניול 19 כ"א.

    באנגליה לאציו ניצחה בגנואה 3-2 אימבוולה כבש את שערו ה 27 והוא נעל הזהב באירופה כרגע ורומא ניצחה את לאצה 0-4 והורידה ל 3 אך עם משחק עודף מול אטאלנטה במקום הרביעי

    באנגליה מחזור 27
    מ.יונייטד הביסה 0-3 את ווטפורד והיא כבר חמישית 3 נק' מצ'לסי הרביעית בקרב האלופות .
    וולבס הביסה את נוריץ 0-3 והיא 5 נק' ממקום 4
    ארסנל ניצחה את אברטון 2-3 ועלתה למקום התשיעי

    הטבלה האנגלית מראה שאמנם ליברפול שועטת לאליפות סיטי 19 מתחת לליברפול אך 7 מעל לסטר
    לסטר עצמה עדיין בפער 6 על צלסי ו 9 על מ.יונייטד
    הקרב מתחיל במקום הרביעי כאשר מקומות 5+6 וייתכן 7 יובילו לאירופאית
    כך נראה המאבק
    4 צ'לסי 44 נק 5 יונייטד 41 נק' 6 טוטנהאם 40 נק' 7 ש.יונייטד 40 נק' 8 וולבס 39 נק' 9 ארסנל 37 נק'

    בתחתית 15 ברייטון 28 נק' 16 ברונמות 26 נק' 17 וילה 24 נק'.
    מתחת לקו האדום 18 ווסטהאם 24 נק ומשחק חסר מחר באנפילד 19 ווטפורד 24 נק' כשנוריץ עם 18 נועלת את הטבלה.

    בגרמניה לברקוזן נצמגת לצמרת לאחר עוד ניצחון 0-2 על אוגסבורג וולפסבורג הביסה 0-4 את מיינץ.
    1 מינכן 49 2 לייפציג 48 3 דורטומנד 46 4 מנשגלבך 43 וחסר 5 לברקוזן 43

    בצרפת פ.ס.ז ניצחה את בורדו במשחק מרתק 3-4 שבוע אחרי 4-4 עם אמיין גם הפעם פ.ס.ז פיגרה והשוותה על ידי קאבני
    מרקניוס כבש צמד אמבפה את הרביעי ונאיימר הורחק .

    בהולנד אלקמאר ניצחה 0-2 את זוולה אייאקס הפסידה באלמאלו 1-0
    והפער צומק ל 3 נקודות ערב משחק העונה באיאקס בראשון הקרוב.

    היו כמה משחקים גדולים בליגות הקטנות יותר
    בטורקיה גלא ניצחה בדרבי בחוץ את פנרבחצה 3-1 ועלתה למקום השני בליגה שאולי הצמודה באירופה
    כך נראית שם הצמרת
    1 סיאבספור 45 נק' ומשחק חסר
    2 גלא 45
    3 סיבאספור 45
    4 B.B איסטנבול 43 ומשחק חסר

    באוסטריה לינץ מנצחת 1-4 את פולטן זלצבורג מסיימת רק ב 2-2 בוינה אצל אוסטריה
    לינץ מובילה עם 48 לעומת זלצבורג עם 45

    בשוויץ משחק העונה הנהדר בין סט גאלן ליאנג בויז הסתיים ב 3-3 ושתיהם מובילות עם 45 נק'.
    השלישית באזל לא ניצלה זאת כשסיימה ב 2-2 ביתי עם סרבט והיא עדיין במרחק 5 הפרש

    ביוון אולימפיקוס ניצחה את משחק העונה בפאוק 1-0 ועדיין בלתי מנוצחת הניצחון העלה אותה לפער 5 הפרש בפסגה

    בקפריסין
    תוצאה לא שגרתית בעליל כאשר הלפני האחרונה ערב המחזור קבוצה בשם אתניכוס אכנאס ארחה בביתה את המוליכה קבוצת אנורותוזיס קבוצתו של רובן ראיוס אקס מכבי חיפה.
    בקיצור המארחת הלפני האחרונה הביסה 0-5 את המוליכה (ואני נזכרתי בקריית גת שניצחה את מכבי חיפה 4-0 בחוץ בעונת הירידה שלה כאשר חיפה לקחה אליפות )

    האלופה אפועל לא ניצלה זאת כאשר נוצחה בפאפוס 2-0

    אנורותיזיס עדיין מוליכה עם 43 לפני אומניה ניקוסיה 42 ואפועל 38
    בשבוע הבא תסתיים העונה הסדירה בדרבי הגדול אפועל -אומוניה .

    מה שמזכיר לי שיום ראשון הבא יום לפני הבחירות הוא יום ראשון הגדול 1/3
    בין המשחקים
    הדרבי של ניקוסיה
    איאקס -אלקמאר מפגש המובילות ההולנדי
    יובה -אינטר
    וכמובן הקלאסיקו ריאל -ברצלוננ

  6. בראשון בספורט המקומי
    ליגת העל מחזור 25 הדרבי התל אביבי מכבי תל אביב -הפועל תל אביב
    מכבי ראשונה בהפרש 3 על מכבי חיפה יודעת שאם לא תפסיד תסיים שוב כאלופת העונה הסדירה אבל היא רוצה להחזיר את הפרש 6 הנקודות בצמרת.

    הפועל תל אביב מגיעה במצב מעניין
    היא כרגע שישית
    מצד אחד רק ניצחון מבטיח לה כבר המחזור את הכרטיס לפליאוף העליון
    מצד שני אם תסיים בתיקו יספיק לה בכל מקרה תיקו במחזור הסיום בבית מול חדרה בכדי לעלות לפליאוף
    לעומת זאת אם תפסיד בדרבי ותסיים הרי שבמידה ולא תנצח את חדרה אז במדי שבני יהודה תנצח את הפועל חיפה היא תודח מהפליאוף בגלל הפרש שערים
    לכן ניצחון והיא בפליאוף העליון
    תיקו יאפשר לה תיקו ועלייה ודאית במחזור הסיום
    הפסד והיא תצטרך או לנצח במחזור הסיום או לסיים בתיקו ולקוות שבני יהודה לא תנצח במחזור הסיום.
    בסיבוב הקודם הביסה מכבי 3-0 .

    המוקד השני מחר יהיה בנבחרת ישראל שתארח ב 19.00 את רומניה
    ישראל מגיעה לאחר ניצחון גדול בפולין ורומניה הפסידה בבית לספרד
    מצד שני אתמול ספרד הפסידה בבית במפתיע לפולין ולכן אם חלילה ישראל תופתע היא תסתבך
    ניצחון ולא רק שנעלה מעשית אלא נוכל לפנטז על המקום הראשון היוקרתי לפני אלופת העולם ספרד.
    כמובן שאבדיה וג'ייק כהן חוזרים לנבחרת לאחר שלא שיחקו בפולין (בגלל משחק מכבי בולנסיה ).

    בלאומית רגל השלמת מחזור 24
    כל המשחקים ב 19.00
    נצרת -קטמון
    נמרת 13 רק 3 נק' מעל הקו האדום קטמון רביעית 5 מראשון ניצחון והיא שלישית
    בסיבוב הקודם 0-1 קטמון

    אום אל פאחם -מכבי פ"ת
    המארחת תשיעית רוצה ניצחון בכדי לחזור לשמינייה .
    האורחת מוליכת הטבלה בפער דו ספרתי על מקום 3 ותרצה להמשיך לשעוט לליגת העל .
    1-3 למכבי פ"ת בסיבוב הקודם.

    בני לוד -ראשון
    המארחת 14 רק 3 מהקו האדום ובמקום שמוביל למבחנים
    ראשון בפור 3 על סכנין וניצחון יכול להעלות את ראשון בפור של לפחות 5 מהמקום השלישי (אם קטמון תנצח )
    בסיבוב הקודם 0-4 לראשון

    בכדורגל האירופאי
    באנגליה תארח ליברפול את ווסטהאם במשחק השלמה מהמחזור ה 27

    ביורוליג משום מה ישוחק מחר המשחק הראשון במחזור ה 26
    כאשר ריאל מדריד תארח את פאו
    ריאל שנייה עם 6-19
    פאו שישית עם 11-14
    ריאל עם 4 ניצחונות רצופים ביורליג כולל 94-65 בפנרבחצה ( 7 ניצחונות רצופים בכל המסגרות כולל זכייה בגביע הספרדי)

    פאו הפסידה במחזור האחרון בביתה לברצלונה והיא ברצף משחקים אכזרי (בשבוע הבא דרבי ואז מול צסקא ואז תצא לפנרבחצה ובסוף החודש אנדולו ואז מכבי בתחילת אפריל)
    בסיבוב הקודם ריאל מנצחת באתונה 89-82

כתיבת תגובה

סגירת תפריט