אירועי דיומא – 22.02.20

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366-1-550x366-550x366.jpg

היום – מחזור אחד לפני סיום העונה הסדירה בליגת העל, וגם שני מפגשי פסגה בפרמייר ליג בקרבות על מקום בליגת האלופות לעונה הבאה.

כדורגל / ניר מועלם

ליגת העל – מחזור 25 :

15:00 קריית שמונה – מכבי נתניה, ספורט 4 : ק"ש עדיין במקום ה-12, רק שכרגע הפער שלה מהקו האדום ירד לנקודה אחת, ומנגד מכבי נתניה במקום ה-8, והיא יודעת שרק ניצחון היום ישאיר אותה במאבק על הפליאוף העליון, וכרגע היא נמצאת במרחק של 3 נקודות ממנו. ק"ש מגיעה אחרי הפסד שלישי ברציפות עם 3-0 למכבי תל אביב, ומנגד מכבי נתניה מגיעה אחרי תיקו 0-0 מול הפועל חיפה, שהיה משחק חמישי ברציפות ללא הפסד בליגה. הימור – ק"ש מגיעה חבולה אחרי שארבעה שחקנים נפצעו לה במשחק האחרון ועם מוראל נמוך ועם מאמן(קובי רפואה) שכבר הגיש מכתב התפטרות שלא התקבל אצל איזי שירצקי שאמר לו להמשיך כרגיל, ומנגד מכבי נתניה שחייבת לנצח כדי להשאיר לעצמה סיכוי(שלדעתי אבוד), ולכן אני אהמר על מכבי נתניה שתנצח.

17:30 אשדוד – מכבי חיפה, ספורט 4 : אשדוד במקום ה-10 בליגה והיא תבלה את החודשים הקרובים בפליאוף התחתון וכרגע היא במרחק של 10 נקודות מהקו האדום, ומנגד מכבי חיפה במקום ה-2, במרחק של 6 נקודות ממכבי תל אביב. אשדוד מגיעה אחרי 3-1 על כפר סבא ואילו מכבי חיפה מגיעה אחרי 1-0 קטן על הפועל חדרה. הימור – מכבי חיפה תנצח.

18:30 נס ציונה – הפועל חיפה, 5 לייב : מצד אחד יש לנו את נס ציונה שרוצה להינצל מירידה ונמצאת במקום ה-13 עם נקודה אחת מק"ש שמעליה, ומנגד הפועל חיפה שרוצה פליאוף עליון ונמצאת במקום ה-7 עם נקודה אחת פחות מחדרה. נס ציונה מגיעה אחרי ניצחון גדול 3-0 על רעננה, ואילו הפועל חיפה אחרי 0-0 מול נתניה. הימור – מצד אחד נס ציונה חזרה לנצח במחזור האחרון אבל מצד שני הפועל חיפה איכותית יותר וגם נלחמת על הפליאוף העליון, אני אהמר כאן על סוג של הפתעה ואהמר על תיקו.

19:50 הפועל חדרה – ביתר ירושלים, : ביתר במקום ה-3 וכבר במחזור הנוכחי ב"ש תוכל לעבור אותה, ומנגד הפועל חדרה במקום ה-6 וחולמת על פליאוף עליון שנה שניה ברציפות. חדרה מגיעה אחרי הפסד 1-0 למכבי חיפה אחרי שהייתה בעשרה שחקנים מהדקה ה-30, ואילו ביתר ירושלים מגיעה אחרי הפסד 1-0 להפועל תל אביב, והיא נראית בתקופה קצת פחות טובה מאז שגדי קינדה עזב לארצות הברית. הימור – אני חושב שחדרה תנצח את המשחק ותתברג חזק בפליאוף העליון, אני לא חושב שהיא תבטיח את הפליאוף כבר היום, אבל אני כן חושב שהיא תגדיל את הפער מהמקום ה-7.

פרמייר ליג – מחזור 27 :

*שווה צפייה* 14:30 צלסי – טוטנהאם, ספורט 1 : הקרב על ליגת האלופות, כאשר צלסי שבמקום ה-4 תארח את טוטנהאם שבמקום ה-5 כאשר רק נקודה אחת מפרידה ביניהן. צלסי מגיעה אחרי הפסד במחזור האחרון 2-0 ליונייטד ואילו טוטנהאם ניצחה במחזור האחרון 3-2 את אסטון וילה, אך ברביעי האחרון בשמינית גמר האלופות היא הפסידה 1-0 בבית ל-לייפציג והיא עם הגב אל הקיר במשחק הגומלין. הימור – טוטנהאם עם רשימת פציעות מכאן ועד הודעה חדשה, ואילו צלסי בבית ואחרי מנוחה ארוכה יותר, ולכן אני אהמר על צלסי. אגב אני רק מזכיר שביום שלישי צלסי תשחק בבית מול באיירן מינכן במסגרת שמינית גמר האלופות.

*שווה צפייה* 19:30 לסטר – מנצסטר סיטי, ספורט 1 : מפגש מרתק בין מקום 2 מנצסטר סיטי לבין לסטר שנמצאת במקום ה-3 כאשר רק נקודה מפרידה ביניהן. לסטר מגיעה אחרי 2 תוצאות תיקו רצופות, כאשר האחרונה הייתה 0-0 מול וולבס, ואילו סיטי מגיעה אחרי שניצחה ברביעי האחרון 2-0 את ווסטהאם בליגה, וזה המקום להזכיר שברביעי הקרוב מנצסטר סיטי תסע למדריד למשחק שמינית גמר האלופות מול ריאל מדריד. הימור – כל תוצאה אפשרית במשחק הזה, אבל אני אהמר על תיקו.

בונדסליגה – מחזור 23 :

16:30 ורדר ברמן – דורטמונד, ספורט 2 : ורדר ברמן שבמקום ה-17 ומתחת לקו האדום, תארח את דורטמונד שבמקום ה-3 ועדיין חולמת על אליפות, וכרגע המרחק שלה מבאיירן עומד על 4 נקודות. ברמן מגיעה אחרי הפסד 3-0 ל-לייפציג, ואילו דורטמונד מגיעה אחרי 4-0 ענק על פרנקפורט בליגה וגם אחרי ניצחון גדול 2-1 על פריז בשלישי האחרון, במסגרת ליגת האלופות. הימור – דורטמונד תנצח.

19:30 שאלקה – לייפציג, ספורט 2 : שאלקה עושה עונה נהדרת עד עכשיו והיא במקום ה-6, ומנגד לייפציג במקום ה-2, במרחק של נקודה מבאיירן מינכן. שאלקה מגיעה למשחק אחרי תיקו 0-0 מול מיינץ, שהיה למשחקה השלישי ברציפות בליגה שהיא מסיימת בתיקו, ואילו לייפציג מגיעה אחרי 3-0 בליגה על ורדר ברמן, וגם אחרי שברביעי האחרון היא ניצחה את טוטנהאם בחוץ 1-0 במסגרת שמינית גמר האלופות. הימור – לייפציג תנצח.

סרייה א' – מחזור 25 :

19:00 ספאל – יובנטוס, 2 ONE : שבוע לפני הדרבי של איטליה, יובנטוס נוסעת למשחק חוץ אצל ספאל, נועלת הטבלה, לסוג של מפגש קצוות בין הראשונה לאחרונה. ספאל מגיעה אחרי הפסד 2-1 ללצ'ה שהיה להפסדה הרביעי ברציפות, ואילו יובנטוס מגיעה אחרי 2-0 על ברשיה, ואני אזכיר שברביעי הקרוב יובנטוס תשחק בחוץ מול ליון במסגרת שמינית גמר האלופות, ולכן אני מניח שנראה את חלק מהשחקנים מקבלים מנוחה, במיוחד שביום ראשון הבא יהיה המפגש מול אינטר. הימור – יובנטוס תנצח.

לה ליגה – מחזור 25 :

17:00 ברצלונה – אייבר, ONE : ברצלונה שבמקום ה-2 תארח את אייבר שבמקום ה-16. ברצלונה מגיעה אחרי ניצחון 2-1 על חטאפה בליגה ועם הפנים ליום שלישי בו היא תשחק מול נאפולי בחוץ במסגרת שמינית גמר האלופות, ואילו אייבר מגיעה אחרי הפסד 2-1 לאלאבס. הימור – ברצלונה תנצח.

22:00 לבאנטה – ריאל מדריד, ONE : לבאנטה שבמקום ה-13 תארח את ריאל שבמקום הראשון, אחרי שריאל מדריד מעדה שבוע שעבר בבית מול סלטה ויגו אחרי שסיימה ב2-2, מה שגרם להפרש מבארסה לרדת לנקודה אחת בלבד, ואילו לבאנטה מגיעה אחרי הפסד 2-1 לויאריאל. רק אזכיר שברביעי הקרוב ריאל תשחק מול מנצסטר סיטי של פפ במסגרת שמינית גמר האלופות. הימור – ריאל לא תמעד פעם שניה בצריפות, ותנצח את המשחק.

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

טורניר ה-Shoot out – סיבוב שני

טורניר ה-Shoot out הוא ללא ספק הטורניר יוצא הדופן ביותר בענף. למי שלא מכיר, מדובר בגרסה המהירה והשובבה של המשחק, הנערכת בעיר ווטפורד באנגליה. כל משחק כולל פריים בודד, הנמשך עשר דקות בדיוק. במשך החמש הדקות ראשונות של המשחק לכל שחקן יש 15 שניות עבור כל מכה, כאשר בחמש הדקות הנותרות הזמן יורד ל-10 שניות (ויש אף סדרה של צפצופים קולניים בסוף הזמן הזה). כל מכה שלא כוללת הטבעה מחייבת פגיעה של אחד הכדורים בדופן, ולאחר כל עבירה היריב יכול לשים את הכדור הלבן בכל מקום שיחפוץ. גם האווירה הרבה פחות מעונבת מהרגיל – השחקנים לובשים טי שרטים עם שמם, והקהל מעודד בקולניות. הפופולריות הגואה של הטורניר העלתה את קרנו, וכך הוא הפך לפני מספר שנים לטורניר דירוג, המושך יותר ויותר שחקנים מצמרת הענף.

אנו מצטרפים לטורניר בסיבוב השני (הטוב מ-64). מבין השמות המוכרים, נוכל למצוא כאן שחקנים כרוקט רוני אוסליבן (בפעם הראשונה מאז שהטורניר הפך לטורניר דירוג), שון מרפי, מארק וויליאמס, קיירן ווילסון, דייויד גילברט, בארי הוקינס, תפצ'איה אן נו ואנתוני מקגיל (כשהשניים האחרונים זכו בשניים משלושת הטורנירים הקודמים). שידור ביורוספורט ב-18:00 וב-21:00.

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

הטור של אנדלוסיה – קטע 4

קטע 3 של אתמול כלל סיום דרמטי למדי. זה התחיל מקבוצת בריחה בראשות אנריק מאס, שפתחה יתרון מבטיח על הדבוקה, אלא שהקבוצה נתפסה כ-2.5 ק"מ לסיום. משם זה היה קרב שכלל את יאקוב פוגלסאנג עם חבר קבוצתו, יון איזאגיר, מול מיקל לאנדה, עם חברי קבוצתו פז'ו בילבאו ודילן טיונס, ומולם גם ג'ק הייג. הייג פתח במתקפה מבטיחה משלו, אך נתפס בידי מתחריו, וגרוע מכך – החמיץ פנייה ממש לקראת הסוף. מכאן זה היה שוב פוגלסאנג שהוכיח כי הוא החזק מכולם, והצליח לחצות שוב ראשון את הקו, כשבילבאו היה היחיד שסיכן את נצחונו. הדני זוכה המירוץ בשנה שעברה מיצק את יתרונו ב-GC, והוא מוביל במירוץ לפני לאנדה (14+), בילבאו (30+), טיונס (31+), איזאגיר (34+) והייג (35+).

קטע 4 דומה במידה מסויימת לזה של אתמול, מהבחינה הזאת שהוא כולל טיפוס רצחני בדרגה 1 במהלכו, אך לא כזה שמסיים את הקטע. במקרה של היום, הפסגה הגבוהה של היום מלווה בירידה ארוכה הנמשכת עד לסיום הקטע. עד כמה שהטיפוס קשה, לא נראה שהקטע יהפוך את תמונת ההובלה במירוץ על פיה. אם כבר, ההיפך יכול לקרות, היות והמוביל, יאקוב פוגלסאנג, הוא דסנדר מצויין, העשוי אף להגדיל את הפער על יריביו. שידור ביורוספורט 2 ב-16:00.

הטור של אלגראבה – קטע 4

קטע 3 של אתמול היה קטע בעל סיום שטוח, שכצפוי הסתיים במיאוץ סיום. המנצח המפתיע משהו של הקטע היה סס בול. המאיץ ההולנדי של קבוצת סאנווב פתח במיאוץ עוצמתי אל הקו, ולא השאיר לאף מתחרה סיכוי. היחידים שהתקרבו אליו היו סאשה מודולו ופאביו יאקובסן, מנצח קטע המיאוץ הקודם. תמונת ההובלה נותרה ללא שינוי, ורמקו אבנפואל עדיין בראש, כשאחריו שכמן בזמן זהה, ואחריהם קושטה, מרטין ו-וולנס (2+), לופז (5+), אנטיונס, ניבאלי, מולמה ופיגרדו (8+).

קטע 4 של המירוץ הפורטוגלי הוא קטע גבעי, עם טיפוס קצר ותלול במיוחד בסופו (המופיע עוד פעם לפני כן). קטע המיועד לפאנצ'רים מסוגו של דן מרטין, כשגם מטפסים כלופז, ניבאלי, אבנפואל, מולמה וקושטה יכולים לעשות כאן את שלהם. שידור ביורוספורט 2 ב-17:45.

לפוסט הזה יש 20 תגובות

  1. סרג' שם אתמול גול אחד אבל גם בישל את שני הגולים של רוברט.
    הבעייה הגדולה של באיירן זו ההגנה. אם רוצים להגיע גבוה באלופות בשנה הבאה צריכים לפחות שני תותחים חדשים בהגנה. הגול השני שבאיירן חטפו היה נטו הגנה עצלה….

  2. ניר ופאקו, תודה רבה ושבת שלום.
    אמש, בתחרות מסבב האולמות במדריד, יולימאר רוחאס מונצואלה קבעה שיא עולם באולם בקפיצה משולשת. אלופת העולם בת ה-24 קפצה ל-15.43 מטר ושיפרה ב-7 ס"מ את השיא הקודם של טטיאנה לבדייבה הרוסיה, שעמד על כנו 16 שנה.

    בקפיצה המשולשת ישנה הפרדה בין השיאים באצטדיונים פתוחים לאולמות. שיא העולם באצטדיון הוא 15.50 מטר ושייך לאינסה קראבץ האוקראינית (ממוצא יהודי), שקבעה אותו באליפות העולם בגטבורג שבשבדיה, בקיץ 1995.
    רוחאס מחזיקה בתוצאה השניה בכל הזמנים בחוץ, עם 15.41.

    1. הקדמת אותי אלכס.
      השיא הזה בא מיד לאחר שני השיאים של דופלאנטיס.
      אני מעריך שהשנים הקרובות באתלטיקה תהיינה מעניינות ואיכותיות ביותר. יש שורה שלמה של אתלטים ואתלטיות צעירים, כשרוניים ומבטיחים מאד שיכולים להגיע להישגים טובים מאד.
      אבינועם פורת כתב על זה מאמר קצר באתר ynet ובו הוא מונה כמה מהם ומהן:
      https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5653260,00.html
      אנתוני סמבראנו, קולומביה. 400 מטר
      ירוסלבה מגוצ'יך, אוקראינה. קפיצה לגובה
      גרנט הולוויי, ארה"ב. 110 מטר משוכות
      סלמון בארגה 5000 מ', אתיופיה
      סידני מקלוכלין, ארה"ב. 400 מטר משוכות
      טאג'יי גייל, ג'מייקה. קפיצה למרחק
      .
      ולא נשכח את הותיקים והמעולים כגון כריסטיאן טיילור קופץ המשולשת ושלי-אן פרייז'ר פרייס האצנית הדגולה (תרתי משמע).

      1. נכון. כל אלה אתלטים מעולים שכבר קבעו תוצאות יפות מאוד ועלו על הפודיום בתחרויות הבינלאומיות הגדולות. אוסיף אולי את גירמה לאמצ'ה, האתיופי בן ה-19, שסיים שני באליפות העולם האחרונה בריצה ל-3,000 מכשולים, על חודה של מאית שנייה אחת, לקונצלזוס קיפרוטו הקנייתי, וקבע 8:01.36.
        ישנם כמובן אתלטים נהדרים צעירים נוספים, שנתוודע אליהם בזכות הישגיהם בשנים הקרובות.

    2. תודה אלכס.
      ממש כיף לראות התקדמות בענף האתלטיקה.
      יש הרבה מה לצפות לקראת האולימפיאדה בקיץ.
      ורוחאס זכורה לנו כמי שניצחה את איברגוון (ומיננקו) באליפות העולם. קופצת אדירה.

    3. אלכס, היום כתוב כאן בעתונים ובאתרים שהשיא העולמי החדש לנשים בחצי מרתון "חייב" כמה שניות מה-22 שניות שהאיטיופית שברה לנעל החדשה של נייקי שהיא יעילה בשימוש האנרגיה יותר מכל נעל אחרת

      1. נכון. אבאבל ישאנה האתיופית שברה את השיא העולמי בחצי המרתון בראס אל חיימה שבאיחוד האמירויות. גם השנייה במירוץ, בריג'יד קוסגיי הקנייתית, שיאנית העולם במרתון, רצה מהר יותר מהשיא העולמי הקודם וקבעה 1:04:49.

        נראה כי עשו זאת עם הנעליים החדשות של חברת נייקי, שיש מחלוקות שונות על השימוש בהן עקב הסוליה העבה שלה, שמאפשרת ריצה חסכונית יותר.

        אפשר לקרוא על כך קצת כאן – https://www.theguardian.com/sport/2020/jan/28/controversial-nike-vaporflys-escape-ban

        וכאן על השיא העולמי החדש – https://www.runnersworld.com/news/a31041217/ababel-yeshaneh-half-marathon-world-record/

  3. סופרמן בורח ב-500 האחרונים ודן מרטין מנסה להגיב אבל לא מצליח כדי לסיים שני.
    אין ניצחון אבל יופי של מירוץ של האירי.

  4. ואיזה טבלה צפופה קיבלנו, כשאבנפואל, מרטין ושכמן באותו זמן בראש, ולופז שנייה אחריהם. זה לגמרי של אבנפואל להפסיד אחרי הנג"ש מחר.

  5. קנזס (3) מנצחת את ביילור (1) בקרב הפסגה של המכללות. משחק אדיר לאוזובויקה עם 23 נקודות ו -19 ריבאונדים.

  6. טוב היה זה סופ"ש מרתק ספורטיבית
    נתחיל בארץ .
    ביורוליג ניצחון גדול למכבי בולנסיה שיחד עם ניצחון צסק"א בבלגרד + הפסד פאו בבית לברצלונה מחזקת מאד את העובדה הכמעט ידועה שאומרת שמכבי תפגוש ברבע הגמר את צסקא ( המאבק רק על הביתיות ) ולכן אם אני מכבי אני מעסיק סקאוט מיוחד חודשיים לדעת הכל אבל הכל על צסקא וכל שבוע אני נותן יום צסקא שהרי ברור שזו היריבה העיקרית לפיינל פור .
    כך נראית הטבלה אנדולו ליגה בפני עצמה במאזן של 3-22 מטורף אח"כ ברצלונה וריאל 6-19 ביתרון 2 משחקים אך גם משחקים קלים יותר מאשר מכבי את צסקא עם מאזן 8-17 שישית פאו אך רק 11-14 ומשחקים קשים מאד והיא כלל לא בטוחה בשמינייה ולנסיה שביעית עם 13-12 אחריה 4 קבוצות עם
    14-11 שהם אולימפקיוס חימקי פנרבחצה ומילאנו שהמאבק ראש בראש על המקום כאשר גם קובנה המתקמבקת והכוכב עם 15-10 בתמונה בשבוע הבא תארח מכבי את מילאנו .

    בכדורגל המקומי מכ חיפה הורידה את הפער בצמרת ל 3 הפרש לאחר שניצחה באשדוד 2-1
    הפועל חיפה קרובה קרובה לפליאוף העליון ואולי תהיה שם כבר בסיום המחזור ( נרחיב בתגובה נפרדת על משחקי מחר ).
    אשדוד שכאמור הפסידה וכן נתניה שהובסה 3-0 בק"ש יהיו סופית בבית התחתון .
    חדרה הובסה 4-1 ביתי לבית"ר והיא תהיה חייבת ניצחון בבלומפילד על הפועל תל אביב עטר וורד התקמבקו עם צמדים.

    בליגה הלאומית ביום שישי סכנין השמיטה 2 נקודות חשובות ב0-0 אצל הפועל פ"ת.
    עפולה שהייתה רגל בחצי בליגה א השיגה ניצחון שלישי ברציפות 2-3 על נוף הגליל והיא 3 נקודות בלבד מבני לוד .

    בכדוריד מכבי ראשון ניצחה בדרבי את הפועל בחצי גמר הגביע והיא תפגוש בגמר הגביע את האלופה הפועל אשדוד שגברה על מכבי רחובות.

    על הכדורגל העולמי בנפרד .

  7. בכדורגל העולמי
    המוקד ספרד ברצלונה ובעיקר מסי יצאו בענק מהמשבר עם ניצחון 0-5 על אייבר מסי כבש רביעייה .
    בהמשך לבנטה ניצחה את ריאל 0-1 וקבעה מהפך בפסגה שבוע לפני הקלאסיקו ברצלונה שאך לפני שבוע פיגרה ב 3 הפרש עולה לראשות הטבלה עם יתרון 2 בפסגה.

    סיסייאדד גברה על ולנסיה 0-3 בקרב על ליגת האלופות בו נאבקות 6 קבוצות ולנסיה במשבר גדול לאחר ה 4-1 באיטליה באלופות מול אטאלנטה .
    סלטה גברה 0-1 על לגאנס בקרב תחתית .

    אנגליה .
    צ'לסי גברה על טוטנהאם 1-2 בקרב חשוב על המקום הרביעי ופתחה פער של 4 נקודות עליה .
    סיטי ניצחה בלסטר 1-0 והתבססה במקום השני 7 מלסטר אך עדיין 19 מליברפול שתשחק בשני .
    ש. יונייטד סיימה רק בתיקו 1 מול ברייטון וילה הפסידה 2-1 בסופתהמפטון והיא מסובכת בתחתית .

    באיטליה יובנטוס ניצחה ניצחון קשה בספאל האחרונה בטבלה 2-1 ערב משחקה בליון בשמינית גמר האלופות גם נאפולי ניצחה אתמול לפני משחקה מול ברצלונה באותו השלב .

    בגרמניה מינכן ניצחה ניצחון קשה בבית את נועלת הטבלה 2-3 משער ניצחון של לבנדובסקי 88 .
    היום לייפציג הביסה בחוץ את שאלקה 5-0 דורטמונד ניצחה בברמן 2-0 עם עוד שער של הולאנד .
    מנשנגלבך מעדה עם 1-1 מול הופנהיים של דאבור שנפצע והורד מאלונקה אך פציעה פחות חמורה ממה שהיה נראה בתחילה.
    בטוריקה בשיקטש וטאנזספור המוליכה נפרדו ב2-2

  8. בראשון בליגה שלנו
    19.00 רעננה – בני יהודה
    20.15 ב"ש -כפ"ס .
    נתחיל במשחק השני ב"ש 5 נקודות מביתר השלישית תרצה להוריד ל 2 .
    כפ"ס מצידה רק 5 נקודות מעל הקו האדום תנסה לברוח כמה שיותר לפני תחילת הפליאוף התחתון .

    במשחק הראשון רעננה נועלת הטבלה רחוקה כבר 6 הפרש מחוף מבטחים ולאחר שניסו אביטן התפטר היא חייבת ניצחון.
    בני יהודה עדיין עם סיכוי לפליאןף העליון אבל פחות מניצחון והיא מאבדת את הסיכוי .

    הנה המצב לפליאוף התחתון כרגע

    6 הראשונות עולות 4 הראשונות כבר בפנים .

    5. הפועל חיפה 36 נק (יחס מינוס 4 תתארח אצל בני יהודה מחזור סיום )
    6. הפועל תל אביב 35 נק (יחס מינוס 10 תשחק בשני בדרבי ותארח את חדרה מחזור סיום ).

    7 חדרה 34 נק (יחס מינוס 3 תתארח אצל הפועל תל אביב ).

    9 בני יהודה 30 נק (יחס מינוס 4 תתארח ברעננה ותארח את הפועל חיפה ).

    נתניה השמינית עם 31 כבר לא תוכל להדביק את הפועל תל אביב השישית .

    ולכן נותרו 4 קבוצות בתמונה בואו ונראה מה כל אחת צריכה .

    בני יהודה חייבת לנצח ברעננה אחרת חסרת סיכוי לפני מחזור הסיום .
    אם תנצח פעמיים כולל את הפועל חיפה במחזור הסיום תגיע בדיוק ל 36 נקודות בדיוק כמו הפועל חיפה אך סנריו שכזה והיא ממילא בהכרח ביחס שערים יותר טוב מהפועל חיפה ולפיכך הקבוצה כמעט בטוח בבית העליון שכן רעננה משחקת מול הפועל תל אביב ורק אחת מהם תשיג נקודות למעשה הסיכוי היחידי שבני יהודה תנצח פעמיים ולא תהיה בעליון הוא אם הפועל תל אביב תנצח בדרבי אך תפסיד לחדרה במצב שכזה
    הפועל תל אביב תסיים חמישית עם 39 חדרה שישית 37 ובני יהודה עם 36 רק שביעית .

    חדרה .מחזור היום קבע שהיא תהיה חייבת לנצח את הפועל תל אביב בכדי לעלות.
    אך היא צריכה עוד תנאי והוא שהפועל תל אביב לא תנצח בדרבי או שהפועל חיפה לא תנצח במחזור הסיום .
    שכן ניצחון של הפועל תל אביב בדרבי והיא עם 38 נקודות וניצחון הפועל חיפה במחזור הסיום והיא עם 39 ככה שגם 37 לא יעזרו לה אך בכל מקרה חדרה באה עם סיכוי למקום האחרון .

    הפועל תל אביב.
    תעלה כבר השבוע עם ניצחון בדרבי שכן תהיה בפור 4 על חדרה השביעית
    אם תסיים בתיקו תגיע ל 36 נקודות ולכן תצטרך נקודה מול חדרה במחזור הסיום .למעשה אין הבדל טבלאי בין תיקו לניצחון בדרבי ( למעט תסריט הזוי שהפועל חיפה מובסת באיזה 8 שערים מול בני יהודה שמיצדה שומטת נקודות ברעננה מחר ).

    אבל תיקו במחזור הסיום מעלה אותה ללא קשר לדרבי .

    הפועל חיפה .
    יכולה לעלות כבר בסוף המחזור אם בני יהודה לא מנצחת והפועל תל אביב לא מנצחת שכן אפילו יסיימו בתיקו תהיה עם 36 נק כמו הפועל תל אביב כאשר חדרה עם 34 ויחס טוב בהרבה מהפועל תל אביב.
    בני יהודה אם לא תנצח מחר תעמוד על 31 לכל היותר ולכן גם הפסד שלה לבני יהודה במחזור הסיום והאחרונה לא עוקפת אותה .
    מכיוון שחדרה תתמודד מול הפועל תל אביב רק אחת תוכל לעקוף אותה (אלא אם כן היא תובס אצל בני יהודה בפער של לפחות 6 שערים ).

    בכל מקרה תיקו בשבוע הבא והיא בעליון .

  9. בראשון בכדורגל האירופאי
    בספרד במוקד שני מאבקים על ליגת האלופות
    במסגרת המחזור 25 .
    19.30 חטאפה מארחת את סביליה
    השלישית 42 נק מארחת את השישית
    22.00 אתלטיקו מאחרת את ואיראל המארחת חמישית עם 40 מעודדת מהניצחון הגדול על ליברפול באלופות מול השביעית עם 38 נק .

    באיטליה 25.
    לאציו בגנואה ( 13.30 ) ואינטר שתארח את פיורנטינה (21.45) ינסו לשוב ולהידבק ליובה (שתארח בשבוע הבא את אינטר ) .

    עוד מחר שלושה משחקי עונה מליגות קטנות יותר
    בטורקיה הדרבי של איסטנבול בין פנרבחצה לגלא.
    מחר ב 18.00 במסגרת המחזור ה 23

    פנרבחצה עם 38 נק שישית לעומת גלא 42 רביעית מרחק 3 מהמוליכה.

    שוויץ מחזור 23 17.00
    סט גאלן מארחת את יאנג בויס בקרב בין שתי המופיעות עם 44 נק כל אחת .

    יוון 19.30 מחזור 25 .
    פאוק מארחת את אולימפיקוס
    מחזור לסיום העונה הסדירה האלופה וסגנית המוליכה פאוק מארחת את המוליכה כשהיא בפיגור 2 בלבד משמע ניצחון והיא ראשונה .

    בכדורסל בבית הישראלי במוקדמות יורוסאסקט מחזור 2 19.00
    ספרד תארח את פולין .
    אלופת העולם ספרד לאחר ניצחון ברומניה 84-71 במחזור הפתיחה פולין השמינית באליפות העולם האחרונה הפסידה לישראל 75-71 בבית
    בשני ישראל מארחת את רומניה
    נציין 3 הראשונות עולות וספרד בהרכב שלישי או רביעי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט