אירועי דיומא – 09.02.2020

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366-1-550x366-550x366.jpg

היום – משחק צמרת בגרמניה בין באיירן מינכן ללייפציג, וגם באיטליה אנו נקבל את הדרבי דלה מדונינה בין אינטר למילאן.

כדורגל / ניר מועלם

ליגת העל – מחזור 23 :

19:00 אשדוד – בני יהודה, 5 לייב : לאחר התוצאות שהיו לנו אתמול בני יהודה יודעת שכדי להשאיר לעצמה סיכוי להילחם על הפליאוף העליון היא תהיה חייבת לנצח היום באשדוד, ומנגד הקבוצה הביתית גם במקרה של ניצחון תתקשה מאוד להגיע לפליאוף העליון אך תוכל להשאיר לעצמה סיכוי אמיתי כאשר במקרה והיא תפסיד היא עדיין תהיה בפער משמעותי מאוד מהקו האדום ( 9 נקודות ) . אשדוד מגיעה אחרי 2-0 על נס ציונה ובני יהודה מגיעה אחרי הפסד ביתי 1-0 לחדרה. הימור – אני אהמר על ניצחון של בני יהודה.

20:15 הפועל באר שבע – נס ציונה, ספורט 1 : הפועל ב"ש במקום ה-4 והתוצאות של אתמול לא הרגיעו אותה יותר מידיי, והפער שלה כרגע ממקום בפליאוף התחתון עומד רק על 3 נקודות, והקבוצה של יוסי אבוקסיס חייבת להתעורר, מנגד נס ציונה תגיע למשחק ללא עמיר תורג'מן שפוטר השבוע אחרי ההפסד לאשדוד בצעד תמוה מאוד ( יושב ראש הקבוצה דיבר ברדיו ואמר שהוא מצטער על המהלך ושהוא לא יוכל להביא עכשיו מאמן טוב יותר מעמיר, אז השאלה שלי היא – למה לפטר אותו אם אין מישהו טוב יותר פנוי? ), והיא כרגע במקום האחרון, במרחק של 4 נקודות מהישארות בליגה. ב"ש מגיעה למשחק אחרי 3 תוצאות תיקו רצופות ואילו נס ציונה אחרי הפסד 2-0 לאשדוד. אני רק אזכיר שבסיבוב הקודם נס ציונה ניצחה במפתיע 2-1 את ב"ש. הימור – הפועל באר שבע תנצח.

ליגות אירופאיות – משחקים מרכזיים :

פרמייר ליג – מחזור 26 :

18:30 מנצסטר סיטי – ווסטהאם, ספורט 2 : סיטי שבמקום ה-2 מארחת את ווסטהאם שמתחת לקו האדום ובמקום ה-18 עם נקודה פחות מאסטון וילה שמעליה. סיטי מגיעה אחרי הפסד ליגה מפתיע 2-0 לטוטנהאם של מוריניו ואילו ווסטהאם מגיעה אחרי 3-3 מול ברייטון ועם 5 משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון. הימור – סיטי תנצח.

בונדסליגה – מחזור 21 :

*שווה צפייה* 19:00 באיירן מינכן – לייפציג, ספורט 4 : משחק הצמרת בגרמניה בין באיירן הראשונה לבין לייפציג השניה, כאשר רק נקודה אחת מפרידה ביניהן, ואילו לייפציג שהוליכה את הטבלה בפגרת החורף חזרה ממנה בצורה לא טובה וזה מה שגרם לבאיירן להשתלט על המקום הראשון, כאשר מאז החזרה לייפציג השיגה 4 נקודות מתוך 9 אפשריות. באיירן מגיעה אחרי 3-1 בליגה על מיינץ בחוץ ואילו לייפציג מגיעה אחרי תיקו 2-2 מול גלאדבך. הימור – משחק שאני בטוח בוודאות שרזי הולך לצפות בו וגם להנות ממנו, כי אני חושב שבכושר הנוכחי באיירן הולכת לנצח את לייפציג, ואני אפילו אהמר על ניצחון ב-2 גולים ויותר לזכות באיירן.

סרייה א' – מחזור 23 :

*שווה צפייה* 21:45 אינטר – מילאן, 2 ONE : הדרבי דלה מדונינה הוא הדרבי של העיר מילאנו, בירת האופנה, כאשר זלטאן חוזר לשחק בדרבי המילאנזי, אינטר יכולה במקרה של ניצחון לחזור למקום הראשון, ואילו מילאן יכולה במקרה של ניצחון ועוד כמה תוצאות לזכותה, לעלות למקום ה-6 בטבלה ולחזור ולאיים על המקום ה-4 שמוליך אל ליגת האלופות. אינטר כאמור במקום ה-2 עם 3 נקודות פחות מיובנטוס שהפסידה אתמול ואילו מילאן במקום ה-10 ומאז חזרתו של זלטאן היא פורחת ואוספת נקודות בקצב נהדר. אינטר מגיעה אחרי ניצחון 2-0 על אודינזה ואילו מילאן אחרי תיקו 1-1 מול ורונה. הימור – בתור אוהד אינטר אני לא יכול להמר נגד הקבוצה שלי ובטח לא במשחק ביתי, ולכן אהמר על אינטר.

לה ליגה – מחזור 23 :

17:00 אוססונה – ריאל מדריד, ONE : אוססונה שבמקום ה-12 תארח את ריאל מדריד שבמקום ה-1, כאשר ריאל מגיעה אחרי ניצחון 1-0 בדרבי על אתלטיקו אך גם אחרי הפסד כואב בגביע המלך 4-3 לסוסיאדד, ומנגד אוססונה מגיעה אחרי הפסד ליגה 3-1 לויאריאל. הימור – ריאל תנצח .

22:00 בטיס – ברצלונה, ONE : בטיס שבמקום ה-13 תארח את ברצלונה שבמקום ה-2, כאשר בטיס מגיעה אחרי 1-1 מול אייבר ואילו ברצלונה מגיעה אחרי 2-1 בבית על לבאנטה בליגה, אבל גם אחרי הפסד בגביע המלך בתוספת הזמן עם 1-0 לאתלטיק בילבאו. הימור – אני אהמר על סוג של הפתעה ואלך על תיקו.

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

טורניר הגראנד פרי העולמי – הגמר

21:00, 15:00: גרהאם דוט-ניל רוברטסון (יורוספורט)

אתמול שוחק חצי הגמר השני בין קיירן ווילסון לניל רוברטסון. מי שתהה איזה תרחיש נראה, זה שבו רוברטסון משמיד את יריביו, או זה שבו ווילסון חוזר מפיגור ומנצח בסיומו של קרב צמוד, קיבל לבסוף תרחיש ביניים. רוברטסון כצפוי התנפל על ווילסון בתחילת המשחק ועלה ליתרון. הלוחם ווילסון הצליח לחזור ולצמצם ל-4:3 ול-5:4. אך כאן האוסטרלי הצליח לסגור עניין בפריים מנצח.

הגמר היום (בפורמט הטוב מ-19) יפגיש את גרהאם דוט וניל רוברטסון. קשה לחשוב על שני שחקנים שונים יותר. רוברטסון, המדורג שני בעולם, הוא כרגע השחקן הטוב ביותר בענף (בקרב צמוד עם ג'אד טראמפ). זהו לו הגמר השלישי ברציפות, והוא אוחז בסגנון משחק מבריק, יש יאמרו אף שחצני, שלא מותיר ליריביו הרבה סיכויים. הוא ודאי הפייבוריט הגדול לניצחון היום. דוט לעומתו נחשב לאחד השחקנים האפורים יותר של הענף. בגיל 42 הוא הרבה מעבר לשיאו, וגם בשיא הוא לא זכה בטורנירים רבים (האחרון היה אי שם ב-2007). עדיין, יש כמה נקודות דמיון בין השניים. שניהם זכו באליפות העולם פעם אחת, דוט ב-2006, ורוברטסון ארבע שנים אחר כך, כשזכה בגמר מול אותו דוט. מעבר לזה, השניים גם נאלצו להתמודד עם בעיות נפשיות מסוגים שונים, עליהן הצליחו להתגבר לבסוף, על מנת להמשיך בקריירה המקצוענית בענף.

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

הטור של ולנסיה – קטע 5

קטע 4, קטע המלך של המירוץ, כלל את הטיפוס האכזרי בסיומו לסיירה ברניה. כ-3 ק"מ לסיום, מייד לאחר שאחרון הבורחים, גרג ואן אוורמאט, נתפס ע"י חבורת הפייבוריטים, שיגר טאדיי פוגאצ'אר מתקפה קטלנית שהכריעה את גורל הקטע והמירוץ. הסלובני הצעיר שמר לאורך כל המתקפה על מרחק בטוח מכל המטפסים שאחריו, שהבינו במהרה כי התחרות שלהם תהיה על פרסי הניחומים. פוגאצ'אר הגיע לבסוף שש שניות לפני חבורה של ארבעה מטפסים, כאשר ג'ק הייג וטאו גאוגגן הארט היו השניים שהצליחו להשתחל לפודיום. דן מרטין, שלפרקים נראה כזה שישתלט על המקום השני, הגיע לבסוף רביעי, למה שהיווה קטע שלישי ברציפות שבו קבוצתו הישראלית מחמיצה את הפודיום על חוט השערה. תמונת ההובלה במירוץ היא כעת פוגאצ'אר בראש, ואחריו הייג והארט (6+), מרטין (13+), טיונס (23+), פולס (25+), איזאגיר (32+), פרננדז (49+), רודריגז (1:11+) ו-ואלוורדה (1:15+).

קטע 5 הוא הקטע הנועל של המירוץ, קטע קצר ושטוח לחלוטין המסתיים בוולנסיה. סיכוי מצויין שנראה כאן זכייה שלישית של דילן גרונבייגן בקטע במירוץ. יאקובסן, קריסטוף, צ'ימולאי, דגנקולב ומזגץ' ינסו למנוע זאת ממנו. שידור ביורוספורט 2 ב-16:00.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 33 תגובות

  1. תודה רבה היום כמה משחקי כדורגל מעניינים
    המרכזי שבהם מגיע מהבונדסליגה שם בהשלמת המחזור ה 21 תארח האלופה והמוליכה ב.מינכן את סגנית המוליכה לייפציג .(19.30 )
    יהיה זה גם קרב בין שני מלכי השערים עד כה לבנדובסקי עם 22 מול ורנר עם 20 .

    קודם לכן מנשנגלבך תארח את קלן ותקווה להישאר בעניינים בצמרת (16.30 ) .

    באיטליה .
    המשחק המרכזי ב 21.45 הדרבי המילנזי בו אינטר תארח את מילאן כאשר אם תנצח היא משתווה ליובה בפסגה מצד שני אם תאבד נקודות ולאציו תנצח מוקדם יותר בפארמה 19.00 היא תאבד את המקום השני .לאציו מצידה אם תנצח תתרחק נקודה בודדת מהפסגה.

    בספרד יושלם המחזור ה23 עם 5 משחקים
    ביניהם 15.00 הדרבי הבסקי סוסיאדד מול בילבאו דרבי שעשוי להיות משוחק בגמר הגביע לאחר שסוסיאדד ניצחה בברנבאו 4-3 את ריאל ותקבל בחצי הגמר את מיראנדס מהליגה השנייה בעוד בילבאו הדיחה את ברצלונה 0-1 משער של וויליאמס דקה 90+3 דק תוספת זמן רגע לפני הארכה.

    ב 17.00 ריאל המוליכה תצא לאסוסונה בתקווה להתאושש מההדחה המפתיעה .

    ב22.00 בטיס תארח את ברצלונה .
    האורחת נמצאת לדעתי במשבר הכי גדול שלה שלא היה לה כמותו מאז 2008 וסוף עידן רייקרד.
    מסי השחקן האהוב עליי עדיין קוסם אך חלה לדעתי ירידה משמעותית ביכולתו שילוב של גיל ולדעתי גם איזה שהיא פציעה או מגבלה כלשהי .
    ודווקא השנה ברצלונה תלויה בו עוד יותר .
    להזכיר סווארס ודמבלה גמרו את העונה וקוטיניו הושאל .
    כרגע דה יונג וגריזמן לא מספקים את הסחורה .
    ורק פאטי הצעיר מפתיע אך עדיין קשה לו במגרשי חוץ קשים כמו במאסטייה (ולנסיה) ובסאן ממס (בילבאו )
    אולי בבטיס קבוצתו הקודמת של סטיין דברים יראו קצת יותר טוב .

    עוד היום ברחבי היבשת
    באנגליה סיטי תארח את ווסטהאם

    בצרפת (22.00 ) פ.ס.ז מארחת את ליון משחק שיהיה חזרה גנרלית להתמודדות ביניהן בגמר גביע הליגה הצרפתי והכנה טובה לשמינית גמר האלופות בה שתיהן תשתתפנה.

    בליגה המקומית שלנו
    19.00 אשדוד-בני יהודה.
    משחקי אתמול הרחיקו את השתיים הללו מהפליאוף העליון .
    אשדוד ייתכן שיצאה מעשית מהמאבק שכן גם אם תנצח היום תהיה מרוחקת 5 נק מהפועל חיפה השישית כשיוותרו 9 נק בקופה .
    בני יהודה לעומתה בסוג של להיות או לחדול
    היא כרגע מרוחקת 5 נק מהמקום השישי וניצחון והיא חזק בתמונה עם 2 נק בלבד מתחת לחיפה השישית .

    20.15 ב"ש – נס ציונה.
    תוצאות אתמול הגדילו את משמעות המשחק
    ב"ש הרביעית רק 3 נק יותר מהפועל תל אביב השביעית ככה שאם לא תנצח כל שכן אם תפסיד היא תסכן את מיקומה בפליאוף העליון.
    ( אם כי גם הפרש השערים שלה טוב יותר וגם חול המשחקים וגם העובדה שלפחות 2 קבוצות צריכות לעבור אותה ככה שאולי מדובר באשלייה ).

    נס ציונה פיטרה את עמיר תורג'מן המאמן היא לא כבשה 5 משחקים ברצף בכולם הפסידה
    ואף על פי כן היא רק 4 נק מתחת לקו האדום
    היא ניצחה את ב"ש באופן דרמטי בסיבוב הקודם למרות שחטפה שער שוויון בדק הסיום ידעה לנצח בתוספת הזמן והיא צריכה עוד הפתעה שכזו לחזור חזק לתמונת ההישרדות .

  2. אחחח
    איזה יום ספורט.
    אתמול היה שממה אז אפשר היה לעבוד על המאמר הבא.
    היום כל טוב הארץ, ריאל (איך עפו בגביע? קיבינימט!), באיירן, מילאן בדרבי ובוסטון סלטיקס.
    מתי הולכים לישון?
    קיביני ביני מט…

      1. 🙂
        אכן
        משחק ראשון הסתיים ב 4-1 וי ראשון של ריאל. איסקו, ראמוס לוקס ויוביץ. אחלה.
        עוד מספר דקות מתחיל באיירן לייפציג…

  3. ניר, פאקו ואהרון, תודה רבה ושבוע טוב.

    כפי שכולם לבטח כבר מעודכנים, אתמול נקבע שיא עולם חדש בקפיצה במוט לגברים. ההישג התרחש בתחרות באולם בעיר הפולנית טורון, מקום הולדתו של ניקולס קופרניקוס.

    ארמנד דופלנטיס, השבדי-אמריקאי בן ה-20 (אלוף אירופה וסגן אלוף העולם), קבע 6.17מ' בנסיונו השני בגובה זה בתחרות, ובכך שיפר בס"מ בודד את שיאו בן 6 השנים של רנו לה-וילאני הצרפתי, האלוף האולימפי ב-2012.

    1. שיא עולם מטורף וכמובן להצדיע ….אבל לדעתי לבובקה באימונים היו שיאים איכותיים מאלו .
      הבעיה במוט הייתה שניתן לשפר את השיא בדיוק של ס"מ כל פעם .ובובקה בעידן הקומוניסטי היה צריך רת הפרסים הכספיים והקפיד לכן לשפר בס"מ כל פעם .אחיו שהיה אף הוא קופץ מוט לא רע טען שהוא עושה 6.20 באימונים מה שמעלה אצלי את התהיה במידה והיה מקבל פי 2 כסף על עוד ס"מ והיה מנסה באמת הכי גבוה האם השיא שלו היה עובר את ה 6.30 ?

      1. קראתי גם על כך שבובקה קפץ גבוה יותר באימונים. בגלל הפרסים הכספיים שמוענקים לאתלטים אשר שוברים את השיא העולמי ועקב אופי המקצוע של הקפיצה במוט, בו האתלט קובע את הגובה הפוטנציאלי למעבר, חושב שגם דופלנטיס ינסה לשפר כל פעם בס"מ אחד את שיאיו.

    2. זה קפץ לי ישר כשהוא שבר את השיא, זה מדהים בעיניי והוא רק בן 20.
      אני מקווה שהוא ימשיך וישפר את השיא ולא יהיה רנו לה וילאני 2, כי כאשר הצרפתי הגיע לשיא הוא מהר מאוד נפל מנכסיו והיום הוא נראה כמו הצל של עצמו.

      לדעתך השבדי יוכל לשפר את שיאו ברמה ניכרת או שנראה ירידה תלולה?

  4. דופלנטיס אכן מאוד צעיר ומעריך שיוכל להמשיך ולשפר את שיאיו, בתנאי שישאר בריא.
    לה-וילאני עדיין קופץ מאוד משמעותי, גם אם רחוק מעט משיאו כעת. השנה (ואנחנו רק בתחילתה) הספיק לקפוץ ל-5.80 ומאמין שיוכל לשפר את התוצאה הזאת, ככל שהעונה תתקדם ותעמיק לעבר התחרויות באצטדיונים פתוחים.

    שנתיים וחצי לאחר ששיפר את השיא העולמי, לה-וילאני סיים עם הכסף במשחקי ריו 2016, כשקבע תוצאה מצוינת של 5.98 ורק התעלות יוצאת דופן של הברזילאי תיאגו בראז דה סילבה (6.02) מנעה ממנו להגן על תארו בלונדון.

  5. בקשר לתוצאה המעולה שקבע דופלאנטיס אתמול:
    צריך לציין כי בניגוד למקצועות אתלטיקה אחרים, בקפיצה במוט אין הפרדה בין שיא שנקבע באולם לבין זה שנקבע באצטדיון פתוח. עד כמה שזכור לי גם השיא ששופר נקבע באולם. לגבי השיאים של בובקה אני לא יודע. נדמה לי שרובם נקבעו באצטדיון פתוח.
    למעשה התחרות בפולין הייתה הצגת יחיד של דופלאנטיס. המתחרים שלו פסלו בגובה 5.52 מ' כך שהוא היה יכול לקבוע את הגבהים בעצמו.
    https://sports.walla.co.il/item/3339699
    .
    בתחרות שיש בה מתח ומתחרים איכותיים כמו סם קנדריקס האמריקאי ופיוטר ליסק הפולני לא בטוח שדופלאנטיס היה משיג תוצאה כזו. והנקודה הזו לא באה לגרוע משיאו הנהדר של הקופץ הצעיר הזה.
    הנה קישור לתוצאות הטובות ביותר שהושגו בתחרות באצטדיון פתוח:
    https://www.worldathletics.org/records/all-time-toplists/jumps/pole-vault/outdoor/men/senior
    דופלאנטיס נמצא במקום השישי עם תוצאה של 6.05 מ' אותה קבע בשנת 2018. הראשון. בפער גדול מאד הוא כמובן סרגיי בובקה שקבע 6.14 ב-1994. השני הוא סם קנדריקס שקבע 6.06 בשנה שעברה באליפות ארצות הברית.

  6. אמנון, אתה צודק. התחרות אתמול היתה אכן מאוד חד צדדית. מאבקים צמודים יותר לפעמים משפיעים בצורה שונה על הקופצים.
    מצד שני, דופלנטיס יודע גם להתמודד בתחרויות צמודות. כאשר זכה באליפות אירופה בברלין 2018, שני עמיתיו לפודיום – טימור מורגנוב הרוסי (6.00) ורנו לה-וילאני (5.95) – קפצו היטב גם כן.
    כל תחרות, אם כך, והדינמיקה שלה.

    1. זה חתיכת שיפור. כל הכבוד לנעמה ולמאמנה, קונסטנטין סמיונוב, קופץ עבר מצטיין בעצמו.
      נדמה לי שנעמה מתאמנת כבר מספר שנים בפולין, ולכן אולי אין זה מקרה כי שיפור השיא התרחש שם.

    2. רק להזכיר לגבי הקפיצה במוט והשיאנית החדשה:
      "הסוכנות הלאומית למניעת סימום בספורט, הודיעה היום (ה') כי אלופת ישראל בקפיצה במוט, נעמה ברנשטיין, נתפסה על שימוש בחומרים אסורים. לטענתה, כל מה שצרכה היה מלווה באישורים רפואיים. בעקבות ההודעה היא הושעתה מפעילות על ידי איגוד האתלטיקה, בכפוף לשימוע." – אוגוסט 2017

      עם כל הכבוד…..

        1. אינני מצדיק את נעמה וגם לא מכיר את פרטי המקרה, לכן אתייחס בזהירות.
          ייתכן ויש מקום להוציא את הריטלין מרשימת החומרים האסורים, כיוון שלא בטוח האם יש לו אכן השפעה ממריצה על יכולות הספורטאי (אם כי אולי תורם במידת מה לריכוז שנדרש מהספורטאי).

          יש לי גם אי אילו הסתייגויות מהשימוש בו בקרב תלמידי בתי ספר וסטודנטים שונים ומהרופאים, שידם קלה על המרשם.

  7. תודה זיו פיטר לקח את הזהב והאלוף הצרפתי נוצח לראשונה מזה עשור (רינר) מוקי נוצח בקרב על הארד.

    אגב אמנון מה עם טורניר הקופה צעירות שמהווה את הקדם אולימפי ?

  8. לפני שנסכם את היום עוד כשעה (,ויש מה לסכם ) נציין שברבע גמר הגביע הגרמני
    יתמודדו .ב 4/3

    פורטונה דיסלדורף תתארח אצל סארביקין מהליגה השלישית .
    עוד בשלב
    לברקוזן תארח את אוניון ברלין
    פרנקפורט את ברמן
    ושאלקה את מינכן .
    מינכן ברמן שאלקה ופרנקפורט הם ארבעת הראשונות בזכיות בגביע כשמינכן ראשונה ללא תחרות .פורטונה זכתה פעמיים לברקוזן פעם בודדת ואוניון ברלין הגיע אף היא לגמר ונוצחה בו .

    מינכן ושאלקה נפגשו בגמר 05 ומינכן ניצחה 1-2
    וזה שחזור הגמר היחידי שיהיה בשלב.

    מפגישים עונתיים למעט המשחק הראשון שכן הוא לא בין 2 קבוצות מאותה הליגה .

    לברקוזן חמישית אוניון 11.
    נפגשו ביום 21/9/19 לברקוזן ניצחה בביתה 0-2.
    יפגשו אגב בברלין ביום שבת הקרוב .

    פרנקפורט התשיעית מארחת את ברמן 17 לפני אחרונה .
    בליגה סיימו ב6/10/19 בפרנקפורט בשוויון 2-2 .
    יתמודדו בברמן ביום 1/3/20 מה שאומר שישחקו פעמיים ברצף באותו השבוע.

    שאלקה השישית תארח את מינכן הראשונה
    בליגה
    מינכן הביסה את שאלקה בשאלקה ב 24/8/19 3-0
    ו 0-5במינכן לפני מס שבועות ביום 25/1/20 .

  9. טוב ערב כדורגל דרמטי למרות שבוטלו כמה כאלו בגלל מזג האוויר

    בגרמניה המשחק המרכזי בין מינכן לליפציכג הסתיים ב 0-0
    מינכן מובילה עם 43 נקודה לפני לייפציג
    מנשגלבך עם 39 הייתה צריכה לשחק בבית מול קלן אך לא שיחקה עוד לא נקבע תאריך חיליפי אך מנשגלבך מסוגלת להיות פער נקודה ממינכן .
    גם המשחק המאבקים בליגה צמוד
    עדיין 13 משחקים לסוף לדעתי זו מינכן שהיא אחת מארבע קבוצות המסוגלת לקחת טריפל יחד עם ליברפול ,יובה ופ.ס.ז (האחרונה יכולה לקחת גם את גביע הליגה ) .

  10. המשחק הגדול של היום היה כמובן הדרבי המילנזי שם אינטר מחקה פיגור 2-0 במחצית ל 2-4 גדול על מילאן
    זלאטן בבישול ושער העלה את מילאן ל 2-0 אך אינטר חזרה תוך 2 דקות של 51+53 אח"כ עלתה ל 2-3 ולוקקו כבש את הרביעי .
    לאציו ניצחה בפרארמה 1-0 .
    יובה ואינטר מוליכות בצוותא את הטבלה עם 54 נק' בעוד ללאציו 53
    ממש קרב אדיר
    בראשון הבא אגב לאציו מארחת את אינטר
    שתתארח שבועיים אח"כ אצל יובה

  11. בספרד סוסיאדד ניצחה את הדרבי הבסקי המרתק את בילבאו 1-2
    ריאל מחקה 1-0 ל 4-1 גדול באוססונה (איסקו ראמוס ואסקס ויוביץ כבשו )
    ראמוס שבר שיא ספרדי עם 17 עונות ברצף עם שער ליגה
    ברצלונה פיגרה 1-0 ו 2-1 בבטיס אך ניצחה איכשהו 3-2 עם שלישיית בישולים של מסי לדה יונג ,בוסקטאס ולאנגלה
    לברצלונה יש בעיית התקפה לא קטנה .מסי עדיין גאון כדורגל אך נראה לי סוחב פציעה ואיבד הרבה מהחדות
    וייתכן שצריך לשחק כקשר על תקן "צ'אבי"
    הבעיה שבינתיים אין התקפה סוראס נפצע גמר את העונה גם דמבלה ,גרייזמן הצל של עצמו ופאטי עם עתיד מזהיר אך לא ניתן לצפות ממנו שיקח על גבו את כל ההתקפה של הקבוצה.
    מסי אגב מוביל את טבלת הכובשים ( 14 ) והבישולים ( 11 )

    במחזור הקרוב אגב אתלטיקו תתארח אצל ולנסיה וברצלונה תארח את חטאפה השלישית

  12. בארץ ב"ש הביסה 0-3 את נס ציונה בעוד בני יהודה ניצחה באשדוד 1-0 ושמרה על הסיכוי התאורטי לפליאוף העליון
    ב"ש כבר 6 נקודות מעל המקום השביעי שנותרו 9 בקופה היא כבר מעשית בפנים בוודאי שבית"ר
    אשדוד העשירית התרחקה 7 נקודות מהמקום השישי ולא תהיה בפליאוף ובוודאי כפ"ס (מינוס 9 )
    לכן מקומות 5-9 במאבק
    כרגע הטבלה
    5 חדרה 34 נק' (+1 )
    6. הפועל חיפה 32 (-6 )
    ————————
    7 הפועל תל אביב 32 (מינוס 11 )
    8 בני יהודה 30 (מינוס 3 )
    9 נתניה 30 ( מינוס 5 )

    במחזור הקרוב בשבת בני יהודה תארח את ב"ש
    וחדרה תצא לסמי עופר נגד מכבי חיפה
    הפועל תל אביב תצא לטדי למשחק המרכזי (שני הבא 20.15 )
    ובעימות הישיר תארח נתניה את הפועל חיפה ואם תנצח תחלוף על פניה (גם בשבת )

    במחזור ה 25 והלפני האחרון בעונה הסדירה
    נתניה תצא לק"ש (שבת )
    הפועל חיפה תארח את נס ציונה וחדרה את בית"ר ירושלים (גם בשבת )
    למחרת בני יהודה תתארח ברעננה והמחזור יסתיים בשני בדרבי כאשר הפועל תל אביב תתארח אצל מכבי.

    במחזור האחרון (טרם נקבעו מועדים )
    בני יהודה תארח את הפועל חיפה
    והפועל תל אביב את חדרה בעימותים שעשויים להיות ישירים .
    נתניה את מכבי תל אביב .

    להערכתי הראשונית לא פחות מ 36 נקודות יהיו נצרכים כנראה שאף 37
    ולפי זה ננסה לבחון סיכויים
    מהסוף להתחלה
    נתניה :
    תצטרך לפחות 6-7 נקודות זאת אומרת במינימום צמד ניצחונות
    לכן נתניה חייבת ניצחון ביתי השבוע על הפועל חיפה ובק"ש ואז אולי אולי תיקו מול מכבי תל אביב יספיק לה.

    בני יהודה :
    מצידה חייבת לא להפסיד לב"ש כאשר ניצחון יהיה משמעותי מאד
    אך ייתכן שאם תעשה תיקו מול ב"ש ואז תנצח ברעננה היא תגיע לעימות הישיר במחזור האחרון מול הפועל חיפה כאשר ניצחון והיא בפליאוף.

    הפועל תל אביב :
    בבעיה לא פשוטה היא תצטרך כנראה לא להפסיד פעמיים או לנצח אחד מפתיע בטדי או בדרבי
    בין לבין תהיה חייבת לנצח את חדרה במחזור הסיום

    הפועל חיפה :
    אם תצליח להוציא תיקו בשבת בנתניה ואז תנצח את נס ציונה מצבה יהיה מצוין וייתכן שאפילו הפסד מול בני יהודה בחוץ לא ימנע ממנה לעלות

    חדרה :
    טבלאית מצבה מצוין את יש לה על הראש את מכבי חיפה ,בית"ר והפועל תל אביב
    עדיין ניצחון אחד והיא בסבירות רבה בפליאוף העליון שנה שנייה ברציפות .

  13. תכלס?
    יום ספורטיבי מטורף
    שבירת שיא עולם בקפיצה לגובה
    טדי רינר עם הפסד ראשון אחרי 9 שנים דווקא אחרי תרגיל שנראה שהולך לנצח
    זהב ישראלי בג'ודו
    פסז- ליון 2-4
    אינטר-מילאן 2-4
    בארסה- בטיס 2-3

  14. קצת על מחר
    המוקד בארץ
    בכדורגל בית"ר תארח את מכבי חיפה במשחק המרכזי ב 20.15
    ניצחון חיפאי יוריד את הפער ל 3 נקודות בלבד בפסגת הליגה.

    בכדורסל מחר שני חצאי גמר הגביע
    18.30 נהריה מול נס ציונה המנצחת תשחק לראשונה בתולדותיה בגמר הגביע
    כל קבוצה ניצחה השנה את יריבתה בחוץ
    ב 14/10/19 נס ציונה ניצחה בנהריה 79-71
    (קורי פישר 20 ,גולן גוט 16 ,האלוואל 13 ,וייטי 11 ורביב לימונד 10 למול 13 של מקניל ו 12 של ווטרס)

    לפני 8 ימים ב 02/02/20 ניצחה נהריה בנס ציונה 88-83
    ( מקניל 22 קולשוב וווטרס 14 כ"א סימפסון 13 ושגב 11 למול 18 של קוק 17 של טוקאטו ,5 לימונד ו 13 פישר)

    מאזן כל העונות 6-8 נס ציונה
    נס ציונה הגיעה לכאן לאחר שעברה את חבל מודיעין 97-67 (ח) ואז 69-81 על אשדוד בשמינית .
    ברבע הגמר היא גברה על גלבוע גליל 86-97

    נהריה הגיעה לחצי לאחר 70-63 בנתניה ואז 78-68 בגליל עליון בשמינית.
    ברבע הגמר היא הדיחה את חולון בחוץ 90-67.

    רביב לימונד היחיד מנס ציונה שזכה בגביע הוא עשה זאת עם מכבי 2010
    הוא גם האקס היחידי שכן שיחק בעברו בנהריה שנתיים בשנים 07+08 במדיה אף נבחר לחמישיית העונה.

    בנהריה הניפו את הגביע דני ]פרנקו כמאמן חולון 2009
    ואיתי שגב היה שותף ל 3 גביעים במדי מכבי (והיה בגמר גם אשתקד כשחקן ראשון )

    2 הקבוצות ממוקמות בסמיכות בליגה עם מאזן 10-8 (נס ציונה שישית ונהריה שביעית )
    נס ציונה קולעת 85.6 וסופגת 86.4
    נהריה קולעת 81.6 וסופגת 84.7

    שחקנים בולטים
    נס ציונה (מאמן נדב זילברשטיין )
    זרים :
    ג'רמי האלוואל 18 מש 25 דק' 11 5 2 (בנקודות ר' ואס בסדר הזה) 63 26 58 ( באחוזים ל 2 3 וקו בסדר הזה) ומדד 12.3
    ג'ף וייטי 16 מש. 29 דק'. 14 11 2 2.5 חס 1.1 חט ( 63 -71 ) מדד 23.8
    קורי פישר 18 מש 31 דק' 14 2 4 ( 53 34 89 ) מדד 14.5
    דקוואן קוק 16 מש 31 דק' 16 5 1 1.2 חט ( 53 35 90 ) מדד 14.4
    (לאחרונה הצטרף טוקאוטו במשחק בודד שיחק 25 דק' 17 11 4 ( 50 -71 ) מדד 29 )

    ישראלים :
    טל דן 16 מש' 24 דק' 10 6 5 ( 51 7 43 ) מדד 12.4
    גולן גוט 18 מש' 27 דק' 10 4 2 ( 68 40 46 ) מדד 9.3
    רביב לימונד 18 מש 27 דק' 11 2 5 ( 44 37 84 ) מדד 10.9
    בקטנה פישטון 7.9 דק' למשחק וקררה שיחק רק 6 מש' אך 16 דק.

    נהריה (דני פרנקו )

    דומיניק ווטורס : 18 מש 31 דק' 16 2 7 ( 52 34 86 ) מדד 16.1
    טוני גפני 18 מש 28 דק' 10 6 2 1.4 חט (59 18 63)מדד 12.9
    ג'רל מקניל 18 מש 30 דק' 15 4 4 1.8 חט אך 3.6 איבודים (47 34 78 ) מדד 12.2
    (לאחרונה הצטרף דיימון סימפסון 4 מש 21 דק' 12 6 1 ( 57 שדה 38 קו ) מדד 12.6
    ישראלים :
    טראוויס ווריק 17 מש 28 דק' 8 2 1 ( 52 32 73 ) מדד 6.1
    ניב משגב 18 מש 14 דק' 3 1 1 (33 30 77 ) מדד 2.1
    איתי שגב 18 מש 23 דק' 9 7 1 1.4 חט ( 58 שדה 55 קו) צדד 14.6
    איגור קושלוב 18 מש 23 דק' 8 4 1 ( 54 36 75 ) מדד 7.1
    (בקטנה משחק אייל שולמן הוותיק 8 דק)

    21.00 במשחק המרכזי שחזור גמר אשתקד ירושלים -ראשון
    ירושלים ניצחה בראשון 73-65 במחזור שישי דחוי ב 25/12/19
    (בראון 17 ,פלדין ובריימו 12 ובלאט 10 למול 20 של סוויניג ,14 לקלי ו 13 לבלייזר)
    המפגש הבא יהיה במחזור סיום העונה
    מאזן כל הזמנים 22-55 לירושלים (71 אחוז)
    מאזן פליאוף 5-9 לירושלים (64 אחוז)
    התמודדו בגמר הגביע אשתקד וירושלים ניצחה 67-82
    ראשון ניצחה בגמר אליפות 16 וירושלים ניצחה בחצי גמר 17

    בראשון לקח את הגביע גיא גודס כמאמן מכבי וכעוזר וכשחקן במכבי
    הוא גם אימן בעברו את ירושלים
    דרור כהן עוזרו היה שנתיים עוזר בירושלים
    אדם אריאל הקפטן היה 4 שנים בירושלים והיה שותף לזכייה באליפות ההיסטורית
    בירושלים קטש הניף אשתקד את הגביע כמאמן ראשי עשה זאת גם כשחקן מכבי
    בלאט לקח את הגביע בשנתיים האחרונות בחולון וירושלים ואם יניף השבוע יהיה לדעתי הראשון בישראלי םעם 3 גביעים ברצף שלא במכבי .
    וכמובן טיישון תומאס שעשה אותו דבר כזר ויהיה בכלל לזר הראשון לדעתי עם 3 גביעים שלא במכבי
    גם טימור ופלדין ובראון היו שותפים לגמר אשתקד.

    שחקנים בולטים
    ירושלים : (קטש)
    זרים :
    פלדין 16 מש' 28 דק' 14 4 3 1.4 חט ( 51 39 89 ) 14.9
    בריימו 16 מש 25 דק' 12 6 1 1.3 חט ( 62 27 76 ) 14.4
    תומאס 15 מש 25 דק' 13 6 2 ( 66 17 66 ) 17.5
    בראון 14 מש 26 דק' 14 4 6 ( 42 37 81 ) 16.1
    ( מאק (לא יתלבש) 3 מש 21 דק 8 3 2 ( 53 29 75 ) 5 )
    (הולנד 5 מש 27 דק' 6 5 – 1.6 חט ( 29 29 91 ) 8 )
    (לוקט 7 מש 21 דק' 7 4 1 ( 57 32 50 ) 8 )

    ישראלים :
    בלאט 15 מש' 24 דק'. 10 2 5 ( 45 43 77 ) 11.9
    טימור 16 מש 19 דק' 7 3 2 ( 64 33 68 ) 7.1
    נמרוד לוי 17 מש 23 דק' 8 5 1 ( 61 29 63 ) 7.2
    זלמנסון 17 מש 19 דק' 9 5 2 ( 60 שדה 85 קו) 11.5

    לסיום בגמר שנה שעברה שיחקו השחקנים בבאים שיהיו מחר על הפארקט
    בראון קלע אשתקד 19 נק' (4/8 ל 3 )
    תומאס קלע 15 + 10 כ"ח
    פלדין 15 + 6 כ"ח
    טימור 7
    בלאט 5 +5 אס.
    בראשון שיחקו אז
    המילטון 16 +6 כ"ח
    סימפסון 7 +11 ר' (מחר ישחק במדי נהריה)
    קושלוב 7 +6 ר' (אף הוא בנהריה)
    שגב 6 נק' +10 ר' (…בנהריה)
    אריאל 2
    בלייזר 1

    כמובן שכל גמר יהיה ראשוני היות ונהריה ונס ציונה לא שיחקו שם
    ואם ראשון מנצחת את ירושלים מובטחת לנו מחזיקת גביע היסטורית .

כתיבת תגובה

סגירת תפריט