אירועי דיומא – 08.02.20

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366-1-550x366-550x366.jpg

כדורגל / ניר מועלם

ליגת העל – מחזור 23 :

15:00 הפועל תל אביב – קריית שמונה, ספורט 4 : הפועל תל אביב שבמקום ה-7 מגיעה אחרי תבוסה 5-0 למכבי חיפה, מה שהיה להפסדה השני ברציפות בליגה, ומנגד קריית שמונה בתקופה לא טובה, נמצאת במקום ה-12, ורק 3 נקודות מעל הקו האדום, והיא מגיעה אחרי הפסד 2-1 להפועל חיפה בבית. הימור – הפועל תנסה לחזור למסלול אך תתקשה לאחר המפלה בסמי עופר, ואני אהמר על תיקו.

17:30 הפועל רעננה – מכבי נתניה, ספורט 4 : הפועל רעננה מתחת לקו האדום במקום ה-13, עם 3 נקודות מרחק מהישארות ליגה, ומנגד מכבי נתניה במקום ה-9, כאשר היא יודעת שישנו עדיין סיכוי קטן להגיע לפליאוף העליון, אך היא תהיה חייבת לנצח היום וזה לא יהיה פשוט, כי למרות שרעננה לא ניצחה כבר ארבעה מחזורי ליגה וגם מגיעה אחרי הפסד 2-1 למכבי תל אביב, היא עדיין קבוצה מאוד עיקשת שמנסה להסתגר ולעקוץ במתפרצות וגם העובדה שנתניה מגיעה בתקופה לא טובה ועם בעיות על אייל סגל הבעלים, לא יוסיפו שקט למועדון שאסף במחזור השני תיקו שני ברציפות, הפעם מול ב"ש. הימור – אני אולי אפתיע רבים, אך אני אהמר על ניצחון ביתי של רעננה.

18:30 הפועל חדרה – הפועל כפר סבא, 5 לייב : מפגש בין שתי הקבוצות המפתיעות של המחזורים האחרונים כאשר חדרה כבר נמצאת במקום ה-5, עם פער של 2 נקודות מהפועל תל אביב שבמקום ה-7, ועם 2 ניצחונות רצופים, כאשר היא מגיעה אחרי 1-0 על נס ציונה, ומנגד כפר סבא במקום ה-11, אך היא כבר פתחה פער של 7 נקודות מהקו האדום, והיא מגיעה אחרי 2 ניצחונות ענקיים שאף אחד לא האמין שהיא תוציא מהם ולו נקודה, כאשר ניצחה את מכבי חיפה 1-0 בסמי עופר וגם את ביתר ירושלים בבית עם 2-1 ענק. הימור – זה משחק מאוד קשה להימור, כי כל תוצאה כאן לא תפתיע אותי, אבל אני אהמר על חדרה.

19:50 הפועל חיפה – מכבי תל אביב, ספורט 4 : הפועל חיפה במקום ה-6 עם 2 נקודות מרחק מהפליאוף התחתון, והיא תארח את מכבי תל אביב שבמקום הראשון ועם מרחק של 5 נקודות ממכבי חיפה שדולקת אחריה. הפועל חיפה הצליחה לאסוף בשני המחזורים האחרונים 6 נקודות, כאשר ניצחה פעמיים בחוץ, ועכשיו היא חוזרת הביתה למשחק מול האלופה, אשר מגיעה אחרי ניצחון 2-1 על רעננה. הימור – אולי אני אפתיע גם בהימור הזה מספר אנשים אבל אני חושב שהפועל חיפה תשיג נקודה מהאלופה.

משחקים מרכזיים מליגות באירופה :

בונדסליגה – מחזור 21 :

*שווה צפייה* 19:30 באייר לברקוזן – דורטמונד, ספורט 3 : דורטמונד שבמקום ה-3 ועם ילד הפלא האלנד תארח את לברקוזן שבמקום ה-5, כאשר דורטמונד רחוקה כבר 3 נקודות מבאיירן מינכן ויודעת שהיא חייבת להדביק את הפער.

סרייה א' – מחזור 23 :

21:45 ורונה – יובנטוס, 2 ONE : יובנטוס שבמקום הראשון ועם מרחק של 3 נקודות מאינטר שאחריה, תארח את ורונה שבמקום ה-9 בליגה, שכבר שיחקה ברביעי האחרון במשחק השלמה מול לאציו ועצרה את התנופה של המועדון הרומאי עם תיקו 0-0, והאם היא תוכל להרוס גם למועדון מטורינו ולרונאלדו את חגיגות יום הולדת ה-35? סביר להניח שלא(לדעתי).

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

טורניר הגראנד פרי העולמי – חצי הגמר

21:00: קיירן ווילסון-ניל רוברטסון (יורוספורט)

אתמול הושלם שלב רבע הגמר עם שני משחקים שונים לחלוטין. באחד ראינו את ניל רוברטסון ממשיך במלאכת ההרס מול היריבים, כשהפעם היה זה ג'ו פרי שסבל מנחת זרועו הארוכה של האוסטרלי. בשני ראינו שוב את כושר העמידה יוצא הדופן של קיירן ווילסון. הלוחם התגושש בקרב צמוד ודרמטי עם סגן אלוף העולם, ג'ון היגינס, ולבסוף הצליח להכריע אותו בפריים מכריע. זהו נצחונו השלישי של ווילסון המושג בצורה זו. אתמול גם ראינו את שלב חצי הגמר הראשון בין טום פורד לגרהאם דוט. גם משחק זה היה צמוד מאד, ובו פורד הצליח כבר לעלות ל-4:3, אבל אלוף העולם לשעבר, בפיניש יפה של שלושה פריימים, הצליח להטות את הכף לטובתו.

היום ייערך חצי הגמר השני של האליפות, והוא יפגיש שני שחקנים הפוכים לחלוטין. ניל רוברטסון ממשיך לעוף מעל השולחן כפי שהוא עושה בשבועות האחרונים, וקשה שלא להחשיב אותו כפייבוריט לעלות לגמר השלישי ברציפות בתקופה זו. אלא שהלוחם קיירן ווילסון שמולו מראה שהוא לא מפחד מאף אחד, כולל מאלוף העולם ומסגנו, אותם הסיר מדרכו במסלול אל הגמר. אם גם אחד השחקנים הטובים בעולם יהיה עוד ציון דרך כזה באליפות (ורצוי בפריים מכריע), את זה נצטרך לראות בסוף היום.

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

הטור של ולנסיה – קטע 4

קטע 3, שכלל סיום שטוח, נתן עוד גושפנקה להיותו של דילן גרונבייגן אחד המאיצים הטובים בעולם. ההולנדי התרסק כ-30 ק"מ לסיום, ונאלץ לרדוף אחר הדבוקה בעזרתם של חברי קבוצתו. המשימה הצליחה, למרות שבכל הזמן הזה הוא סבל מתקלה טכנית באופניים, אותם לא החליף עד למיאוץ הסיום. שם הוא חצה את הקו ראשון, כשהוא מקדים את בן ארצו, פביו יאקובסן, ואת מאטיי מוהוריץ'. להולנדי זהו כבר ניצחון שני במירוץ. דוידה צ'ימולאי מ-ISN רשם יום שני ברציפות בו הקבוצה הישראלית מחמיצה את הפודיום, כאשר הגיע רביעי. האוסטרלי ג'ק הייג גנב את ההובלה במירוץ מטאדיי פוגאצ'אר, כאשר הגיע לפניו במהלך מיאוץ הסיום. לשניים זמנים זהים יחד עם עוד חמישה רוכבים.

קטע 4 הוא קטע המלך של המירוץ, ובו ייקבע המנצח (זאת כי הקטע הנועל של מחר הוא שטוח). זהו קטע טיפוס קשה, עם סיום מהגהינום של 5 ק"מ בשיפוע ממוצע של 12%. הסלובני טאדיי פוגאצ'אר הראה שהוא בכושר טוב במירוץ, והוא ודאי אחד המועמדים העיקריים לזכייה כאן. מטפסים אחרים כואלוורדה, הייג, טיונס, גאוגגן הארט, יון איזאגיר ודן מרטין, ינסו גם הם לחצות ראשונים את הקו. שידור ביורוספורט 2 ב-16:00.

לפוסט הזה יש 22 תגובות

  1. ניר
    זה כל מה שיש לי היום? מכבי בשמונה?
    לכלכת
    כל הקבוצות שלי בליגות האירופאיות ישחקו בראשון שני?

  2. טוב סיכום היום מכבי האלופה והמוליכה חטפה 3 דק בתוספת הזמן מנס זמיר ועשתה את מכבי חיפה מעודדת מאד ערב משחקה בטדי
    הפועל תל אביב נתניה וחדרה השיגו ניצחונות חשובים במאבק על הפליאוף העליון.
    באירופה
    יובה הובילה אך הפסידה לוורונה למרות משחק עשירי ברציפות שרונאלדו כובש .
    מחר אינטר תוכל להשתוות עם תנצח בדרבי.
    בגרמניה הפסד לדורטמנד .
    בפורטוגל פורטו מנצחת משחק עונה .

    ואני עדיין בהיי עם הניצחון של מכבי ביורליג

  3. מחר
    במוקד משחק העונה בגרמניה במחזור ה21 מינכן מול לייפציג .(19.30 )
    לפני כן מנשנגלבך תנסה להישאר במירוץ כאשר תארח את קלן (16.30 ).

    המשחק המרכזי השני יהיה באיטליה בהשלמת המחזור 23 כאשר אינטר תארח את מילאן לדרבי המילנזי ותנסה להשתוות ליובה באם תנצח .קודם לכן לאציו תנסה לחלוף על פניה כאשר תתארח בפארמה (19.00 ).

    בספרד סוסיאדד ובילבאו שעשויות להתמודד בגמר הגביע יתמודדו במסגרת המחזור ה23 בשעה 15.00

    ב17.00 ריאל תנסה להתאושש מההדחה בגביע כאשר תצא לאסוסונה .

    ב22.00 ברצלונה תנסה להירגע קצת במוקש בבטיס.

    במוצאי שבת הביסה חטאפה את ולנסיה 0-3 והתבססה במקום השלישי .
    באנגליה 2 משחקים במוקד סיטי מארחת את ווסטהאם ב18.30

    בצרפת 3 מחזורים להשלמת המחזור ה24 ב22.00
    פ.ס.ז תארח את ליון לשחזור גמר גביע הליגה שייתקים בהמשך ובקרב בין 2 הנציגות הצרפתיות בשמינית גמר האלופות .

    ובליגה שלנו המשך מחזור 23 אשדוד תארח את בני יהודה ב 19.00 במשחק להיות או לחדול לגבי הפליאוף העליון תוצאות היום הקטינו מאד את סיכוייהם ממילא.

    20.15 ב"ש תארח את נס ציונה .

כתיבת תגובה

סגירת תפריט