השקנאים באינדיאנה, הנטס עוברים את הגבול והספרס בבירת קליפורניה ביום שבת מהנה

השקנאים באינדיאנה, הנטס עוברים את הגבול והספרס בבירת קליפורניה ביום שבת מהנה

מומלצי ליג פאס:

אינדיאנה פייסרס (21-31) – ניו אורלינס פליקנס (31-21), 2:30:

הפייסרס ישמחו להשוות את מאזנם לזה של הסיקסרס עם ניצחון ביתי הלילה, אך לגבור על הפליקנס הללו זו אינה משימה קלה.

מאז שזאיון ווילאמסון נכנס לראשונה לליינאפ, השקנאים מציגים מאזן חצוי של ארבעה ניצחונות וארבעה הפסדים, אבל חשוב לציין כי הם התמודדו מול קבוצות מצמרת הליגה והצליחו לתת להם פייט גם בהפסדים (8 הפרש נגד יוסטון בחוץ, 7 הפרש נגד דנבר) ואף הפתיעו את הסלטיקס עם ניצחון ב-15 הפרש רק לפני כשבועיים.

במשחקם האחרון מול הבולס, הפליקנס כבר הובילו ב-23 הפרש עם 3:54, שם אלווין ג'נטרי החליט שהמשחק גמור והוציא את כל שחקני החמישייה ולסיים לבסוף את ה-2:23 דקות האחרונות עם חמישייה של פרנק ג'קסון, נקיל אלכסנדר-ווקר, ניקולו מלי, ג'קסון הייז וג'ליל אוקאפור. בזמן הזה, הבולס עשו ריצה והמתיקו את התוצאה ל-6 הפרש בלבד בסיום.

בדומה ליריבתם הלילה, גם הניצחון האחרון של הפייסרס היה נגד הבולס. לדאבונם, הם עברו ארבעה הפסדים מאז ואחיזתם במקום החמישי עברה חזרה לפילדלפיה (לאחר ניצחונם אמש על ממפיס, מובילים כעת בחצי משחק על הפייסרס).

במשחקם האחרון, אינדי נצמדו לראפטורס במשך מחצית ואף עלו ליתרון עם הסל הראשון של המחצית השנייה מידי ג'רמי לאמב, אולם אז טורונטו לקחו את היתרון לידיהם ולא החזירו אותו ליריבתם מאז. ניכר כי השילוב של אולדיפו עדיין לא מושלם, האולסטאר לשעבר קולע 9.5 נקודות באחוזים זוועתיים (24.5% מהשדה, 18.5% משלוש כאשר יותר מחצי מזריקותיו מגיעות מחוץ לקשת, 33.6% TS) ולא מוסיף הרבה בשאר האלמנטים של המשחק. כמובן שזה ישתלם לפייסרס בטווח הרחוק להכניס אותו לכושר, אך כרגע זה רק פוגע בהם בישורת מאוד חשובה. בעת כתיבת שורות אלו, לא ידוע אם דיפו ישחק בשל פציעה ברגלו, וגם אם יעלה לפרקט הוא לא יהיה בשיא כושרו, כנ"ל לגבי טיג'יי וורן שסובל מזעזוע מוח ובספק גדול למשחק זה.

אצל ניו אורלינס, האולסטאר הטרי ברנדון אינגרם בספק בשל פציעתו בקרסול.

הימור: אהמר על הפסד חמישי ברציפות של הקבוצות הביתית, 7 הפרש לפליקנס בסיום.

טורונטו ראפטורס (14-38) -ברוקלין נטס (27-23), 2:30:

הראפטורס היא הקבוצה הכי חמה בליגה כרגע בפער אדיר: הקנדים ניצחו את שלושה עשר המשחקים האחרונים שלהם, הקבוצה עם הרצף הארוך ביותר אחריהם אלה הסלטיקס עם שישה ניצחונות רצופים. הלילה, הם פוגשים את הקבוצה שנכון לכרגע אמורים להתמודד נגדם בסיבוב הראשון של הפלייאוף, הברוקלין נטס, שחוצים את הגבול הצפוני כדי להגיע למפגש ב-"אייר קנדה סנטר".

הדינוזאורים כבר ניצחו את ברוקלין פעמיים השנה, מה שהעלה את רצף הניצחונות שלהם על הקבוצה הניו יורקית ל-5. במפגש הקודם בין הקבוצה זה היה פרד ואן פליט שצלף 29 נקודות ומסר 11 אסיסטים שהוביל את הראפטורס יחד עם דאבל דאבל של 21 נקודות ו-12 כדורים חוזרים מסרג' איבקה.

הנטס יקוו לשנות את הנרטיב הזה הלילה, והם מגיעים מעודדים במיוחד למשחק הזה. הרשתות של קני אטקינסון ניצחו ארבעה מתוך חמשת ההתמודדויות האחרונות שלהם, כל הניצחונות הגיעו בהפרש דו ספרתי כולל הדריסה שלהם את הלוחמים ב-41 הפרש לפני כמה ימים.

ייתכן כי הדינוזאורים יחסרו את קייל לאורי למשחק זה. הגארד הותיק נפצע בכתפו במהלך המשחק הקודם של טורונטו מול אינדיאנה ולא שב בהמשכו. יחד עמו, מארק גאסול גם כן ישב בצד במשחק זה והוא בספק למשחק הלילה.

מלבד המכה הגדולה באיבוד קיירי אירווינג בפעם השנייה, אין חיסורים משמעותיים אצל הנטס.

הימור: זה לא יהיה קל, אבל הדחיפה של הקהל הביתי תיתן לראפטורס את הניצחון ה-14 ברציפות מה שימשיך לבסס אותם במקום השני. 6 הפרש למארחים הקנדים בבאזר האחרון.

סקרמנטו קינגס (31-20) – סן אנטוניו ספרס (29-22), 5:00

שתי קבוצות מערביות שחייבות להתחיל לחבר כמה ניצחונות ביחד כדי לשמור על צלם אנוש במאבק על הפלייאוף יקוו להתחיל זאת הלילה כאשר הספרס נוסעים מערבה ל-"גולדן וואן סנטר" שבבירת קליפורניה.

המלכים מחפשים נקמה לאחר המפגש האחרון בין שתי הקבוצות הללו, בו הקינגס הובילו 100:97 בשניות הסיום עד שמרקו בלינלי צלף שלשה אדירה עם 4.1 שניות על השעון שלבסוף שלחו את המשחק להארכה קשוחה בה הספרס ניצחו 105:104.

הקינגס מגיעים למשחק הזה עם מומנטום חיובי של שלושה ניצחונות בארבעת המשחקים האחרונים שלהם, כולל ניצחון גדול אמש מול המיאמי היט למרות חיסורים של שחקני מפתח בשני הצדדים (מרווין באגלי ורישון הולמס אצל הקינגס, ג'ימי באטלר, טיילר הירו ומאיירס לאונרד אצל ההיט). על חסרונם של הביגמנים בצד של סקמרנטו חיפה בתחילה הארי ג'יילס (5/5 מהשדה, 10 נקודות ו-5 כדורים חוזרים ב-14 דקות) ולאחר מכן נמניה ביילצה (5/6 שלשות, 8 אסיסטים ו-5 כדורים חוזרים). בנוסף להם, בוגדן בוגדנוביץ ובאדי הילד צלפו בלי הכרה מדאונטאון (11 שלשות ב-26 ניסיונות משותפים לשניהם).

הספרס יעלו לשחק קצת מדוכדכים לאחר שהמשחק האחרון שלהם היה הפסד קריטי ליריבה ישירה על המקום השמיני בפלייאוף, הפורטלנד טרייל בלייזרס, מה שהעלה את רצף ההפסדים שלהם ל-3, כולם נגד יריבות מערביות. כזכור, זהו השלב הקבוע בעונה בו הספרס מחויבים לצאת למסע משחקי חוץ ארוך, וכולל המשחק הלילה, נשארו להם 5 משחקים רצופים מחוץ לאלאמו. 4 מהם נגד קבוצות פלייאוף במערב.

בנוסף לבאגלי והולמס, שבהינתן ולא תקרה הפתעה מסוימת, לא ישחקו גם הלילה, גם אלכס לן וג'בארי פארקר ישבו בחוץ.

הימור: אלך על משחק צמוד, הפעם עם ניצחון של הקינגס. 2 הפרש לסאק-טאון בסיום.

שאר המשחקים:

אורלנדו מג'יק (30-22) – מילווקי באקס (7-44), 00:00:

במשחק המוקדם של הלילה, מוליכת המזרח מדרימה לפלורידה למפגש עם היריבה הנוכחית שלה בסיבוב הראשון בפלייאוף (לפי המיקומים כעת), האורלנדו מג'יק, שחוזרים הביתה לאחר שלושה מערכות קשות מחוץ ל-"אמוואי סנטר".

המג'יק לא אופטימיים במיוחד למפגש הזה, במיוחד לאור ההופעות האחרונות שלהם. שבעה הפסדים בשמונת המשחקים האחרונים שלהם, כולל רצף של ארבעה הפסדים בו לא עברו את סף מאה הנקודות.

הבאקס כמובן ממשיכים להגדיל את הפער מכל יריבותיהם לקונפרנס במשחקים האחרונים, האיילים ניצחו 3 ברצף ו-12 מה-13 האחרונים שלהם, כולל ניצחון 112:101 מול הסיקסרס בחמישי האחרון.

הימור: נו-בריינר, זה של מילווקי. 22 לאורחים מוויסקונסין בהצהרה למג'יק שהם יכולים לוותר מראש על סדרת הפלייאוף הצפויה שלהם.

שארלוט הורנטס (35-16) – דאלאס מאבריקס (21-31), 2:00:

ההורנטס המתקשים יקוו להפתיע את המאבריקס (למען האמת, גם את עצמם) עם ניצחון נגד החבורה של ריק קרלייל שמגיעים להתארח בצפון קרוליינה.

מתלמדיו של ג'יימס בורגו הפסידו את ארבעה משחקים ברצף ושנים עשר משלושה עשר המשחקים האחרונים שלהם, למעשה, הרצף הזה התחיל לאחר ניצחונם המפתיע מול המאבריקס ברביעי לינואר.

המאבריקס עדיין נמצאים בסיטואציה הרבה יותר טובה מאשר יריבתם הלילה, אמנן החיסרון של הפנומן הסלובני, לוקה דונצ'יץ', פוגע בהם קשות והם כבר הפילו משחק קל יחסית מול קבוצה מזרחית כאשר הפסידו אתמול לוויזארדס מווינר שוט של בראדלי ביל.

הימור: לא אשתגע ואהמר על הפסד של דאלאס, אך אפתיע ואומר שזה יקרה לאחר משחק צמוד וקשוח לכל אורכו. ניצחון זעום בהפרש נקודה בלבד לאורחים מטקסס.

דטרויט פיסטונס (35-19) – ניו יורק ניקס (36-16), 2:00:

הניו יורק ניקס מחזיקים כרגע ברצף הניצחון השלישי באורכו בקונפרנס המזרחי ויקוו לשבור הלילה את שיא הניצחונות הרצופים שלהם לעונה (עומדים על 3 כעת, 2 מהם מול קבוצות פלייאוך בקונפרנס המזרחי) מול הפיסטונס במישיגן. בהיעדרו של מרקוס מוריס שעבר בטרייד לקליפרס, הרוקי אר.ג'יי בארט ייאלץ לקחת על עצמו יותר מהמשחק, והוא לגמרי מוכן לכך. הקנדי עדיין מתאושש מהפציעה שלו, אבל נתן משחק טוב עם 12 נקודות, 3 אסיסטים ו-3 כדורים חוזרים ב-18 דקות מהספסל בניצחונם האחרון של הניקס על המג'יק.

גם הפיסטונס העיפו את השחקן הכי טוב שלהם בטרייד דד-ליין כאשר הם זרקו את אנדרה דראמונד לקליבלנד בתמורה לשקיות בוטנים בשם "ג'ון הנסון" ו-"ברנדון נייט" שגם הם נזכרו שהם קיימים רק בגלל הטרייד הזה. "אנחנו רוצים לבנות מחדש" הצהיר במפורש אד סטפנסקי, יועץ בכיר בקבוצה. מהלך הגיוני לקבוצה במקום ה-11 בקונפרנס שהפסידה 7 מתוך 10 המשחקים האחרונים שלה, כולל את המשחק האחרון מול הת'אנדר.

הימור: הניקס מגיעים למשחק כפייבורטים, מי היה מאמין. לכן אהמר כנגדם, 3 הפרש לדטרויט בסיום.

מיניסוטה טימברוולבס (35-15) – לוס אנג'לס קליפרס (15-36), 3:00

קארל אנטוני טאונס נחשב לאחד מהסנטרים המוכשרים ביותר שראה המשחק בזמן האחרון. הוא לא ניצח משחק מאז נובמבר. ההפסד המביש מול ההוקס החלשים סימן הפסד 13 ברצף, יותר נמוך מזה אי אפשר לרדת. הקליפרס יקוו להמשיך לבעוט בהם כאשר הם על הקרשים עם ניצחון הלילה ב"טארגט סנטר" שבמיניאפוליס.

הקליפרס ניצחו את שלושת המשחקים האחרונים שלהם, כולל הבסה של המיאמי היט בתוצאה 128:111 לפני כמה ימים.

הימור: הקליפרס מגיעים רעננים, נינוחים ועם סגל כמעט מלא (רק פטריק בברלי פצוע). אין שום סיבה למשחק צמוד. 34 הפרש מוחץ לאורחים מעיר המלאכים.

גולדן סטייט ווריורס (40-12) – לוס אנג'לס לייקרס (12-38), 3:30:

הלייקרס יקוו לא למעוד מול הווריורס כאשר לברון והצוות שלו מתארחים ב"צ'ייס סנטר" שבמפרץ. האגמים לא נמצאים בתקופה הטובה ביותר שלהם העונה, הם הפסידו לרוקטס ב-10 הפרש בחמישי האחרון למרות ערב חלש ביותר של המועמד ל-MVP, ג'יימס הארדן (14 נקודות ב-3/10 מהשדה יחד עם שמונה איבודים). זהו ההפסד השלישי שלהם בחמשת המשחקים האחרונים.

באופן יחסי, הלוחמים מגיעים למשחק במומנטום חיובי לאחר שניצחו 2 משלושת המשחקים האחרונים שלהם, אך חשוב לציין כי המשחק האחרון היה תבוסה של 129:88 נגד הנטס.

הימור: הלייקרס לא בכושר פנטסטי, אבל לווריורס האלה הם לא יפסידו. 12 הפרש לאורחים מל.א.

פיניקס סאנס (31-21) – דנבר נאגטס (16-36), 4:00:

הנאגטס בקושי ניצחו את הסאנס במפגשם האחרון, הפעם פיניקס יקוו באמת להשלים את הסנסציה כאשר דנבר מגיעים לאריזונה החמה למפגש שמהווה מוקש פוטנציאלי לחבורה של מייק מאלון.

השמשות כבר ניצחו קונטנדרית מערבית השבוע כשהתפוצצו מול הטילים מיוסטון בדרך לניצחון עצום של 127:91 בהנהגת קלי אוברה ששם שיא קריירה של 39 נקודות עם עזרה לחברו בכנף, דווין בוקר, שצלף 33 משלו.

במשחקם האחרון, הנגאטס ניצחו את הג'אז ביוטה, משימה קשה במיוחד שרבות וגדולות נכשלו בה השנה. זה היה הניצחון הרביעי של דנבר בחמשת המשחקים האחרונים שלהם.

הימור: 5 הפרש לדנבר.

לפוסט הזה יש 74 תגובות

  1. Milwaukee is waiving Dragan Bender, clearing the way to sign F Marvin Williams as soon as Monday, league sources tell ESPN. Williams buyout is complete with Charlotte and will be waived as soon today.

  2. תודה עידו,
    ההפסד של הספרס לפורטלנד הוציא לנו את שאריות
    האוויר מהמפרשים. לא אתפלא אם היום נחטוף בראש מסקרמנו, אהמר על 15+.
    פליאוף בלי הספרס, מי היה מאמין.
    המשחק של הערב יהיה בין הפליקנס לפייסרס, אין לי מושג מה ינצח. טורונטו והניקס יגדילו את רצף הניצחונות, דנבר, מילוויקי ושתי הקבוצות מL.A יאספו ניצחון נוסף, כנראה גם דאלאס.
    .
    פליאוף בלי הספרס, מי היה מאמין

        1. דרוזן בעונת שיא והשחקן הכי טוב שלנו.
          הוא לא הבעיה.
          השימוש בו הוא הבעיה – פופ מסתמך עליו יותר מדי בהתקפה עומדת ובידודים. במיוחד ברבע באחרון.
          זה כך מרגע שהגיע.
          שימוש מושכל בו במידה יכול להיות מעולה לנו.

          1. הנכונות להסכין לאמירה, הנכונה, לפיה "דרוזן הוא השחקן הכי טוב שלנו", היא היא השורש השלישי של הבעיה.
            .
            קשה לי לחשוב על אלופה שהשחקן הכי טוב שלה היה ברמה של דרוזן, והיחידה שעולה לי בראש, דטרויט 2004, נהנתה מאופי נדיר, שנבע לא רק מהמרקם הקבוצתי, (לזה אפשר לצפות גם מהספרס), אלא גם מהשחקנים עצמם – מי שרואה בדרוזן דמיון לחבורת הקילרים ההיא צריך לעבור בדיקת עיניים אצל דוקטור שמעון.

            1. אני מסכים אם שניכם, הבעיה היא קודם כל בשימוש לא נכון בדרוזן,
              אבל גם בעובדה שדרוזן הוא השחקן המוביל שלנו העונה.
              קטונתי מלייעץ או לבקר את פופ, אבל העונה אני מוצא את עצמי יותר מידי פעמים
              מגרד בראש בזמן שאני מנסה להסביר לעצמי או לפרש החלטות של צוות האימון.
              דרוזן הוביל את את טורנטו לראשות המזרח עם קבוצה לא יותר מוכשרת מהספרס של היום,
              זה לא הספיק בפליאוף, שניכם צודקים.
              רק להשלים את הטיעון לגבי פופ, במשחק נגד יוטה קיבלנו הצצה נדירה להרכב שכולל
              את דז'ונטה מרי ודרק וויט ביחד, התוצאה הייתה מחיקת פער 17 נקודות וניצחון על אחת מאריות המערב.
              אפשר לדבר עוד הרבה אבל…
              פליאוף בלי הספרס, מי היה מאמין?

  3. לוקח בערבון מוגבל את הכושר המזעזע של אינדיאנה, שנובע גם מההרצה המקרטעת של אולדיפו וגם מהחיסרון של וורן. יכול בהחלט להיות שזה יגמר בהפסד היום לאח הבכיר לבית משפחת הולידיי, אבל שוב- בעירבון מוגבל, על אף שקיים הבדל משמעותי בין מפגש מול הסלטיקס בסיבוב הראשון (מאצ' אפ יותר טוב, במיוחד בעמדות הפנים), לעומת מפגש מול מיאמי (מאצ' אפ מהגיהינום מול העומק שלהם בכנפיים, בטח עם איגודאלה וקראודר שהצטרפו). נקווה שאחרי פגרת האולסטאר הדברים יראו מחוברים יותר, ונראה את אולדיפו משתלב.

    לא צוין פה, אבל הביי אאוט של מרווין וויליאמס משארלוט מציין חתיכת תקופה שהסתיימה- אם אני לא טועה משהו כמו 10 או 11 עונות שהוא בא לעבודה בצפון קרוליינה (יותר מכל שחקן אחר מאז ההקמה של שארלוט מחדש כבובקאטס). נקווה שיזכה לטעום את השלבים המאוחרים בפלייאוף (לא חושב שהגיע רחוק יותר מעבר לסיבוב השני, אי שם באטלנטה של מייק וודסון בעשור הקודם קודם)

  4. ג"ס מציבה למשחק את ההרכב של סנטה קרוז ווריארז מחוזק במרקיז קריס, לוני (הגבלת דקות) , גרין (לא בטוח שישחק) וויגנס שרק נחת היום במפרץ וגם הוא לא בטוח שישחק.

    לשערורית הגולטנדינג שכולם ראו פרט לשופטים. כל החוקים המוזרים מתי מותר ומתי אסור לשופטים לצפות בהילוך חוזר ממאיסים את המשחק על האוהדים. לא מבין למה לא לומדים מהרגבי. שם השופט מחליט מה לראות בהילוך חוזר! הקפטנים יכולים לפנות אליו בכל המשחק – יש דיאלוג רציף הוא מסביר את ההחלטות שלו והם יכולים לדבר איתו. הכל נעשה בנימוס ובאורך רוח. השופט יכול לבקש לראות הילוך חוזר. זה נעשה בשיטוף עם הטלויזיה כאשר הוא מנהל איתם דיאלוג מקבל מהם תשובות לשאלות שלו ומחדד איתם את הנקודות שהוא רוצה להבין. הוא לא מסתכל על מסך. רק הם והצופים. דרך אגב הצופים שומעים את הדו שיח. כל העסק מתנהל במהירות רבה יותר מההילוכים החוזרים שמבוצעים בנבא וכמעט ואין התלהטות רוחות.

  5. בוקר טוב לכולם מה זה הזאבים טורפים קיוטי בערבות ככה? מאליק ביזחי בסדנת ניגוב מעלה ערך לקראת החוזה שהוא רוצה לבקש בקיץ. חייב להיות יעד מס 1 של ההוקס.

      1. מחכים שדוראנט יחזור אז ינצחו יותר יטרידו את כולם תמורת פועלים שחורים שיעשו הגנה. לברון סטייל. אבל אליםות הם לא יראו שם. קיירי זה לא קרי ולא ראס דוראנט יגלה את זה מהר מאד.

    1. מפלצת הוא אני יכול לספור על כף יד אחת את כמות השחקנים שיכולים להתמודד עם הפיזיות שלו, הוא מוטציה פיזית

    1. וזה מה שמשגע אותי במאריי, הוא מציג סקילס של סופרסטאר לפעמים ולפעמים הוא כזה אנמי , זה עצוב אין לו את האופי של כוכב

      1. גם אותי וזה מעצבן.
        פורטר גוניור שוב פצוע העיקר סירבו פה להעביר אותו על בראדלי פאקן ביל.
        המאגטס חייבים לתת כל מה שיש על ביל למעט מורי ויוקיץ כולם על המדף כולל בחירות דראפט זה הדבר היחיד שהופך אותם לקונטנדרית כל השאר שטויות.

  6. איזה שיפור אדיר אייטון עשה וזה היה צפוי, הילד נועד להיות סופרסטאר מהדקה הראשונה (בדיוק כמו יאנג שהיה עצוב להם את זה על המצח) מי שזוכר במפגש הראשון יוקיץ ניגב את אייטון, השנה אייטון שחקן שונה לגמרי ושחקן הגנה טוב משמעותית לא יודע אם הוא יגיע לרמה של יאנג או דונציץ אבל הוא הולך להיות בורג משמעותי בליגה בשנים הקרובות

    1. הוא לא יגיע לרמה שלהם אבל הוא לא צריך מספיק שיהיה אמביד לפיניקס יש להם בוקר וכו. אני חושב שמאליק ביזלי חייב להיות יעד של הסאנס וההוקס לעונה הבאה זה בדיוק הסקורר שצריך מהספסל ויכול לסיים בחמישייה בקלאץ.
      יאנג ולוקה לא היו מתפתחים ככה כרוקים בסאנס ליד בוקר. איש לא היה שם להם ככה את המפתחות בידיים. היום זה כבר סיפור אחר והם במעמד אחר לחלוטין. אייטון זה מה שהם היו צריכים. יתחזק עוד בהגנה יקבל עוד יותר כדורים ישתבח עוד. חסר לו קצת קילר אינסטינקט הוא שקט כזה ילד טוב מידי מזכיר את האדמירל גם באופי

  7. אני לא יודע מי הפיץ שמועה שדגונטה מורי שחקן הגנה אדיר ויהיה חמישיות הגנה. כל משחק שאני רואה של הספרס הוא פשוט אוויר מנגבים אותו חבלז. הקינגס עושים ממנו צחוק.
    אבל לא רואה הרבה ספרס אז אולי הוא נבהל ממני. אשך?

  8. מי מנגב?
    שיר הלילה בבוקר PETS
    של להקת PORNO FOR PYROS
    Children are innocent
    Teenagagers are fucked up in the head
    Adults are even more fucked up
    And elderlies are like children
    Will there be another race
    To come along and take over for us?
    Maybe martians could do
    Better than we've done
    We'll make great pets!
    We'll make great pets!
    We'll make great pets!
    We'll make great pets!
    We'll make great pets!
    We'll make great pets!
    We'll make great pets!
    We'll make great pets!
    My friend says we're like the dinosaurs
    Only we are doing ourselves in
    Much faster than they
    Ever did
    We'll make great pets!
    We'll make great pets!
    We'll make great pets!
    We'll make great pets!
    We'll make great pets!
    We'll make great pets!
    We'll make great pets!
    We'll make great pets!
    We will make great pets
    We'll make great pets!
    We'll make great pets!
    We'll make great pets!
    We will make great pets!
    We'll make great pets!
    We'll make great pets!
    We'll make great pets!

  9. שי
    חבל
    איך שהספארס נראים?
    מעוררי רחמים, מצד שני אי אפשר לחגוג כל החיים.
    ממש לא ברור לי מדוע פופ ויטר על ברטנס. זה הדבר שהוא הכי זקוק לו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט