אירועי דיומא – 02.02.2020

כדורגל / ניר מועלם

ליגת העל – מחזור 21 :

20:15 ביתר ירושלים – בני יהודה, ספורט 2 : ביתר במקום ה-3 בליגה ואחרי ההפסד אתמול של מכבי חיפה, היא יודעת שניצחון היום בטדי והיא מתקרבת כבר לכדי 3 נקודות למכבי חיפה ורק 8 ממכבי תל אביב, ואני לא אתפלא לראות את חוגג מביא חיזוק רציני במידה והם מנצחים היום את בני יהודה, שמגיעה למשחק כאשר היא במקום ה-9, ואחרי שהיא הפסידה במחזור האחרון 3-1 למכבי חיפה, ומנגד ביתר ירושלים מגיעה אחרי 2 ניצחונות ליגה רצופים, עם 1-0 על נס ציונה במחזור האחרון. הימור – אני מרגיש שביתר ירושלים לא מנצחת את המשחק הזה, ואני אהמר על תיקו.

פרמייר ליג – מחזור 25 :

18:30 טוטנהאם – מנצסטר סיטי, ספורט 1 : טוטנהאם של מוריניו במקום ה-8 בטבלה ואילו סיטי של פפ במקום ה-2. טוטנהאם מגיעה אחרי ניצחון ליגה 2-1 על נוריץ אבל עם הרבה בעיות פנימיות על ההתנהגות של מוריניו, כאשר הרבה שחקנים מתלוננים על יחסים לא טובים עם המיוחד, ולכן מעניין מאוד לראות איך העניין יתקדם מבחינתם, כאשר בצד הכחול של העיר מנצסטר המצב יותר טוב, כי בליגה הם אומנם לא יזכו באליפות, אבל סביר להניח שהמקום השני ישאר שלהם עד לסוף העונה, וכל שנותר להם הוא להתרכז בליגת האלופות, כאשר הם מגיעים למשחק היום אחרי ניצחון במחזור האחרון בליגה 1-0 על שפילד בחוץ. הימור – ניצחון חוץ של מנצסטר סיטי.

סרייה א' – מחזור 22 :

13:30 יובנטוס – פיורנטינה, 2 ONE : יובנטוס הפסידה במחזור האחרון 2-1 לנאפולי, אך למזלה גם לאציו וגם אינטר קצת פישלו, וכך יובנטוס נשארה במקום הראשון עם פער של 3 נקודות על פני אינטר השניה ועם פער של 5 נקודות מלאציו השלישית, אך ללאציו יש משחק חסר, כאשר מהצד השני של המגרש תהיה לנו את הקבוצה הסגולה של פיורנטינה שנמצאת במקום ה-14 בטבלה, ואחרי פתיחת עונה נוראית, מונטלה הצליח לייצב את הקבוצה ולברוח מהתחתית. אז כאמור, יובנטוס מגיעה אחרי הפסד 2-1 לנאפולי ואילו פיורנטינה אחרי תיקו 0-0 מול גנואה. הימור – יובנטוס ינצחו על הקשקש.

21:45 אודינזה – אינטר, 2 ONE : משחק משמעותי מאוד לאינטר שיודעת שאסור לה לאבד יותר נקודות עד סוף העונה, אם היא רוצה להיאבק על התואר, כי כרגע היא רחוקה מיובנטוס 3 נקודות, ולאציו יכולה לעבור אותה במידה ותנצח היום בצהריים וגם את משחק ההשלמה ברביעי, כאשר אודינזה לעומת זאת נמצאת במקום ה-15, אך עם 9 נקודות פער מהקו האדום(ניתן לראות שהעונה מלחמת ההישרדות בליגה תהיה שמורה רק למספר קטן של קבוצות, לא כמו עונה קודמת). אודינזה מגיעה אחרי הפסד 2-0 לפארמה ואילו אינטר מגיעה אחרי תיקו 1-1 שלישי ברציפות, הפער מול קליארי. הימור – אינטר לדעתי צפויה לנצח את המשחק הזה, ורק אזכיר שמרטינס לא ישחק היום עקב ההרחקה במשחק הקודם.

לה ליגה – מחזור 22 :

22:00 ברצלונה – לבאנטה, ONE : ברצלונה במקום ה-2 נמצאת כבר במרחק של 6 נקודות מריאל שניצחה אתמול בדרבי של מדריד 1-0, ואילו לבאנטה במקום ה-13 עם 9 נקודות פער מהקו האדום. ברצלונה הפסידה במחזור הליגה האחרון 2-0 לולנסיה אך ניצחה באמצע השבוע בגביע המלך 5-0 את לגאנס, ואילו לבאנטה מגיעה אחרי הפסד 2-0 לאוססונה. הימור – ברצלונה צריכה וצפויה לנצח את המשחק.

טניס / אלכס דוקורסקי

אליפות אוסטרליה הפתוחה – גמר הגברים

10:30 (יורוספורט): נובאק ג'וקוביץ' (סרביה)-דומיניק תים (אוסטריה) – הטורניר יגיע היום לסיומו עם גמר הגברים המסקרן. המדורג מס' 2 בעולם ישאף לזכות בפעם השמינית במלבורן ובגרנד סלאם ה-18 שלו ובכך לצמצמם את הפער במייג'ורס על שני יריביו הגדולים. מנגד, דומיניק תים בן ה-26, שמדורג חמישי בעולם, יופיע בגמר הראשון שלו באליפות אוסטרליה ובגמר הגרנד סלאם השלישי שלו בסך הכל, לאחר שהפסיד פעמיים לרפאל נדאל בגמר הרולאן גארוס בשנתיים האחרונות. ג'וקוביץ' ניצח בשישה מתוך עשרת המשחקים בין השניים, אך שני המשחקים האחרונים נגמרו בנצחונות צמודים של האוסטרי, שמחפש, כאמור, תואר גרנד סלאם ראשון בקריירה. תים ניצח ברבע הגמר את המדורג ראשון בעולם, רפאל נדאל, וכעת יתמודד מול השחקן שזכה, כאמור, יותר מכל אחד באליפות אוסטרליה, שיהנה גם מתמיכה משמעותית מצד המהגרים הסרבים הרבים שגרים ב"יבשת הירוקה". סגנון המשחק של הטניסאים שונה למדי, כשתים הוא שחקן התקפי יותר בעוד שיריבו הוא מטובי שחקני ההגנה והמחזירים אי פעם. שני הטניסאים ניחנים גם בכושר גופני יוצא מן הכלל, מה שכמובן עשוי לתרום להתארכות המשחק למספר שעות טובות.

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

15:00, 21:00: ג'אד טראמפ-ניל רוברטסון (יורוספורט)

טורניר המאסטרס הגרמני – הגמר

חצי הגמר אתמול הביא לנו שני מפגשים שונים, כולם בין אלופי עולם. המפגש הראשון בין אלוף העולם, ג'אד טראמפ, לגרהאם דוט הוותיק, היה צמוד מאד. השניים החליפו פריימים עד ל-4:4, שם אלוף העולם הצליח לנצח עם פיניש של שני פריימים נאים. השני, בין ניל רוברסטסון לשון מרפי, היה המשך ישיר למופע ההרס שאנו רואים מרוברטסון בתקופה האחרונה. האוסטרלי המשיך לרקוד על השולחן הירוק, כשהוא מאפשר למרפי פריים בודד, היחיד אותו העניק רוברטסון ליריביו בשלושת המשחקים האחרונים.

משחק הגמר של הטורניר בברלין יפגיש שניים מהשחקנים הטובים בענף. לאלוף העולם טראמפ יש עונה טובה בינתיים, עם זכיות בשלושה טורנירים מתחילתה, ובטורניר הזה הוא נראה כיוצא מהסלאמפ הקצר של סוף השנה האזרחית. האוסטרלי שממול אמנם התחיל בצורה צולעת את העונה, אך בשבועיים האחרונים הוא פשוט משמיד את כל מה שבדרכו, מה שכבר הביא לו את תואר המאסטרס האירופי. על הנייר הוא נראה הפייבוריט היום, אך כל המפגשים האחרונים בין השניים היו איכותיים, דרמטיים ועקובים מפריימים. סיכוי רב שנראה היום עוד אחד כזה.

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

הוואלטה של סן חואן – קטע 7 ואחרון

קטע 6 של המירוץ היה קטע גבעי עם סיום במישור. הקטע התאים למיאוץ סיום, אלא ש-500 מטרים לסיום, זדנק שטיבאר, הצ'כי מקוויק סטפ, תקף במפתיע את חבורת המאיצים, והמשיך בהתקפה עד שחצה ראשון את הקו. שטיבאר כקלאסיקן מוכר בתקיפות מהסוג הזה, והתוואי הגבעי של אתמול בהחלט התאים לו. את הפודיום השלימו סבסטיאן מולנו ורודי בארבייה, כשלצרפתי של ISN זהו כבר הפודיום השלישי במירוץ. כבוד. הקטע לא שינה את תמונת ההובלה במירוץ כולו, ורמקו אבנפואל ממשיך להוביל, 33 שניות לפני גאנה ו-1:01 דקות לפני סביליה.

קטע 7, הקטע הנועל של המירוץ, הוא קטע שטוח לחלוטין, המתנהל כקריטריום (מירוץ הקפות) בעיר סאן חואן. מצע צפוי למיאוץ סיום בין גביריה, סאגאן, הודג, בארבייה ושאר המאיצים. שידור ביורוספורט ב-00:00.

לפוסט הזה יש 26 תגובות

  1. איזה אמבוש סטיבאר עשה להם.
    היה מה זה כיף לראות רכבת של ISN כשיש לך קבוצות כמו קוויק סטפ, UAE, או בורה.

  2. במה שמתחיל להיות תמונה יותר מדי מוכרת קוויקסטפ מנצחים (דוונינס) גם באוסטרליה במירוץ האוקינוס הגדול של קאדל אוונס.

  3. חדשות טובות מעולם האתלטיקה. הקופצת הצעירה (19) במוט, מיכל טוקר, חניכתו של המאמן רומן קוגן, שיפרה בס"מ אחד את שיאה הישראלי וקבעה אתמול בתחרות בהדר יוסף שבת"א תוצאה של 4.11מ'.

    מיכל מתאמנת זו העונה הרביעית באתלטיקה. לפני כן עסקה בהתעמלות מכשירים, אך פציעות שונות פגעו בהתקדמותה בענף. הדבר מדגיש את הקשר ההדוק בין הקפיצה במוט להתעמלות.

  4. תודה לכולם עוד היום
    בזירה המקומית .

    בכדורסל מחזור 18 נס ציונה תארח את נהריה
    המארחת שישית עם מאזן 9-8 לפני נהריה השביעית עם 10-7
    בסיבוב הקודם נס ציונה ניצחה בנהריה 79-71
    שתי הקבוצות במתאבן לקראת העימות ביניהם ביום שני הבא במסגרת חצי גמר הגביע כאשר לנס ציונה יש לפני כן משחק קריטי באירופה ברומניה קלוז על העלייה לשלב רבע הגמר ביורפקאפ.

    בעולם.
    13.00 לגאנס -סוסיאדד. המארחת לפני האחרונה 3 נק' מתחת לקו האדום האורחת שביעית בפיגור 2 מהמקום הרביעי המוביל לאלופות.

    15.00 אייבר -בטיס המארחת 16 בטיס 12 מרחק נקודה בטבלה .

    17.00 בילבאו -חטאפה האורחת אוחזת במקום הרביעי עם 36 נק' בילבאו תשיעית עם 31 וניצחון יחזיר אותה בענק למאבק ליגת האלופות.

    19.30 ויאריאל -אוססונה .המארחת שמינית האורחת 11 ויאריאל רק 5 נקודות מהמקום הרביעי אוססונה 3 נק' ממנה.

    19.30 סביליה -אלאבס .המארחת שלישית ניצחון והיא 8 נק' מריאל המוליכה האורחת מדורגת 15 רק 5 מעל הקו האדום.

    באיטליה

    16.00 מילאן -ורונה .
    מילאן שמינית וורונה עשירית ערב המחזור מילאן 8 הפרש מרומא הרביעית אך המעידה של האחרונה מפיחה רוח חיים במילאן שהעפילה לחצי גמר הגביע האיטלקי.

    16.00 לאציו -ספאל
    לאציו שלישית ואם תנצח היום ובמשחק ההשלמה שלה השבוע היא תחלוף על פני אינטר במקום השני ועוד ייתכן שגם על פני יובה.
    ספאל 18 עם 15 נקודות נקודה מתחת לקו האדום .

    19.00 לצ'ה -טורינו .
    המארחת 17 נקודה מעל הקו האדום טורינו 12 לאחר תבוסה ביתית של 7-0 לאטאלנטה.

    באנגליה השלמת המחזור ה 25

    16.00 ברנלי -ארסנל הממוקמת 14 מארחת את ה 12 ארסנל אכזבת השנה באנגליה ובאירופה .
    לשתי הקבוצות 30 נק' רק 6 מעל הקו האדום.

    עוד משחקים נבחרים
    בהולנד הקלאסיקו אייאקס -איינדוהבן
    האורחת בעונה קטסטרופלית רק חמישית מרחק 11 הפרש מאייאקס המוליכה אך אלקמר השתוותה לה והיא חייבת ניצחון .

    ובבלגיה מחזור 24 15.30 קלאב ברוז -אנטוורפן רפאלוב כוכבה של האורחת מול האקסית עמה זכה בשני תארי אליפות וגביע
    ושיחק במדיה 177 משחקי ליגה בהם כבש 40 שערים
    רפאלוב עם 10 שערים העונה מדורגת רביעי בטבלת השערים הבלגית קבוצתו שלישית 3 נקודות מגנט השנייה ו 8 מברוז .

  5. כמובן שהלילה בין ראשון לשני הסופרבול בשעה 13.30 בין קנזס לסן פרנסיסקו
    המשחק ייערך במיאמי
    קנזס הייתה בסופרבול עוד לפני איחוד הליגות ב 1971
    בפעם הראשונה היא שיחקה ב 15 בינואר 67 (שמייצגת את עונת 66 ) והובסה 35-10 על ידי גרין ביי
    בפעם האחרונה ב11 לינואר 71 אז ניצחה את מינסוטה 7-23 ומאז ועד היום 50 עונות היא לא הגיעה למעמד.

    סן פרנסיסקו עם 6 גמרים ו 5 זכיות
    ב 82 ניצחה בגמר את סינסנטי 21-26
    ב 85 היא ניצחה את מיאמי 16-38
    ב 89 שוב את סינסנטי 16-20
    ב 90 הביסה את דנבר 10-55
    ב 95 הביסה את סן דייגו 26-49 למה שהייתה הזכייה האחרונה שלה
    מאז ימי מונטונה ויאנג העליזים היא הגיעה לגמר פעם נוספת והפסידה זה קרה בסופרבול 2013 עת הפסידה לבולטימור 34-31 .
    יהיה צמוד ומעניין הלילה.

  6. קצת עלך אתמול
    בגזרה המקומית מכבי חיפה מועדת בכדורגל בהפסד דרמטי 1-0 בבית לכפ"ס משער 5 דק בתוספת הזמן של עומר פדידה.

    חדרה מכניעה את נס ציונה 0-1 ומתקדמת לפליאוף העליון
    הפועל חיפה מפתיעה ומנצחת בחוץ 1-0 את הפועל תל אביב ופותחת לגמרי את המאבק על הפליאוף העליון

    בכדורסל מכבי תל אביב סופגת הפסד ראשון העונה כאשר היא מפסידה באילת 86-81 ולא פחות חמור וולביקין נפצע שוב בקרסול ובספק רב למשחקי השבוע הקריטיים להמשך העונה ביורוליג ברביעי בבית מול חימקי ובטורקיה מול פנרבחצה בשישי.
    אשדוד התקועה עמוק במקום האחרון מנצחת במפתיע את חולון 69-82 ואולי מוקדם להכריז עליה כיורדת.

  7. ועוד קצת על אתמול בכדורגל העולמי
    בספרד ריאל מנצחת 0-1 את הדרבי משער של בנזמה והיא כבר 6 הפרש מברצלונה (ומשחק עודף)
    גרנדה מנצחת את אספניול 1-2 ויאדוליד מנצחת במיורקה 1-0 וכרגע ולנסיה עם סלטה 0-0 בדקה ה 40

    באיטליה : בולוניה מנצחת 1-2 את ברשיה
    קליארי ופארמה נפרדות ב 2-2

    וכרגע במחצית סוסואלו מהממת את רומא עם יתרון 0-3

    באנגליה :
    ליברפול שועטת לאליפות כאשר היא דורסת 0-4 את סאותהמפתון למרות שבמחצית התוצאה הייתה 0-0
    האדומים עם ניצחון 24 ב 25 משחקי הליגה העונה (הנוסף תיקו ) היא פתחה פער של 22 נק' מהסיטי (משחק עודף) והשאלה היא ממזמן לא אם היא תזכה באליפות השאלות העיקריות מתי זה יקרה ואיזה שיאים יישברו
    כרגע נראה ששיאי הנקודות ושיאי הפרש הנקודות מהסגנית והמהירות לזכות באליפות כל השיאים הללו בהישג יד.
    לסבר את האוזן שיא הנקודות בשיטה הנוכחית 100 שהוא גם שיא אחוזי ההצלחה של כ 88 אחוז של הסיטי 18
    ליברפול כרגע עם 73/75 נקודות עם מעל 97 אחוזי הצלחה
    והיא למעשה צריכה 28/39 נקודות שזה פחות מ 72 אחוז בכדי לשבור את השיא של הסיטי .
    בשביל האליפות ובהנחה שהסיטי תנצח את כל 14 משחקיה
    תצטרך ליברפול 23 נקודות מתוך 39 שזה פחות מ 59 אחוז וזה כאמור בהנחה שסיטי תשיג 100 אחוזים.

    עוד באנגליה לסטר וצ'לסי נפרדו ב 2-2 יוניייטד רק עם 0-0 ביתי מול וולבס
    שפילד יונייטד מנצחת 1-0 בפלאס ומתקרבת לרביעייה .
    ווסטהאם עם 3-3 דרמטי עם ברייטון אברטון מנצחת בווטפורד 3-2 וניוקאסל רק עם 0-0 ביתי מול נוריץ.

    בגרמניה :
    ב.מינכן חוזרת סוף סוף למקום הראשון לאחר 3-1 במינץ
    אלופת שבע השנים האחרונות הייתה כזכור ממוקמת שביעית ובפיגור 8 הפרש מהפסגה אך רצף של 3 ניצחונות רצופים מחזיר אותה לפסגה לבנדובסקי כבש את שערו ה 22 העונה וגם מולר כבש היום.

    לייפציג המוליכה ערב המחזור הצילה אמנם נקודה יקרה בדקה ה 89 ב 2-2 הדרמטי מול מנשנגלבך אך ירדה למקום השני בטבלה.

    הסיפור החם של גרמניה ושל אירופה הוא הילד יליד יולי 2000 מנורווגיה
    הלא הוא ארליניג בראוט האלנד .
    האלנד היה סוג של מחליף לדאבור בזלצבורג והרשית שם 17 שערים ליגה ב 16 משחקים
    וכן 8 שערים בשלב הבתים באלופות והפך להיות הסחורה החמה ביותר באירופה.

    יונייטד הציעה הון עתק עליו אבל הילד בחר בדורטמנד
    במשחקו הראשון עלה מהספסל בפיגור 3-2 באוגסבורג אך כבש שלושער והוביל את דורטמנד לניצחון
    גם שבוע שעבר עלה מהספסל והספיק לכבוש צמד ב 0-5 הביתי על שאלקה

    וכך הגיע ל 5 שערים ב 55 דק'

    היום הוא די קלקל את הסט' הזו לאחר שכבש רק צמד (וסחט עוד פנדל ) בדרך ל 0-5 של דורטמונד על אוניון ברלין מה ששם אותה חזק בצמרת.

    כרגע הטבלה 1 מינכן 42 2 לייפציג 41 3 דורטומנד 39 4 מנשנגלבך 39

    יתר הדברים אתמול
    בצרפת פ.ס.ז מביסה 0-5 את מונפלייה אמבפה כבש ורב עם טוכל לאחר שהוחלף גם דה מריה בכובשים

  8. אף אחד לא יהמר עכשיו על תים, וגם אני נכלל בזה, אבל אני מזכיר ששנה שעברה הוא ניצח את דג'וקוביץ' 7:5 במערכה חמישית של חצי גמר רולאן גארוס

  9. אם אני אוהד טוטנהם ואני לא) אני מודאג היום מאוד. נכון, ניצחו את מנצ'סטר סיטי 2-0. נשמע מרשים לא? אז לא. למי שראה את החצי שעה האחרונה והוא אובייקטיבי זה היה פשוט מביך – מצד אחד קבוצה ב10 שחקנים במשחק חוץ שלוחצת ומנסה ונעה במגרש, ומצד שני קבוצה אנמית, חסרת חיים, חסרת יצירתיות, עייפה, משעממת וכל זה כאמור בבית, מול 10 שחקנים (כן, של הסיטי, ובכל זאת).
    זה לא נראה טוב עבור טוטנהם ועם המטרה שלהם היא להתבסס בבינוניות, ובכן, אין ספק שהם בדרך הבטוחה לשם.

  10. סיכום היום בזירה המקומית
    בכדורגל בני יהודה מחקה פיגור 1-0 בטדי לשלושער 9 דק' אחרונות וניצחון חשוב במאבק על הכרטיס לפליאוף העליון בית"R מצידה פספסה הזדמנות לסגור על חיפה
    לאחר 21 מחזורים 5 מחזורים לסיום העונה הסדירה כך נראית הטבלה
    1. מכבי תל אביב 51
    2. מכבי חיפה 46
    3 בית"ר ירושלים 40
    4 ב"ש 34
    בחלק הזה יש הפרש משמעותי יחסית בין קבוצה לקבוצה
    הלאה
    5. הפועל תל אביב 29
    6 חדרה 28
    7 הפועל חיפה 28
    8 בני יהודה 27
    9 נתניה 26
    בקיצור 3 הפרש בלבד בין החמישית לתשיעית כאשר 2 קבוצות יעלו לפליאוף העליון והיתר ירדו לתחתון
    10 אשדוד 22
    11 כפ"ס 19
    12 ק"ש 18
    ומתחת לקו האדום
    13 רעננה 16
    14 נס ציונה 15
    השבוע יושלם המחזור כאשר כבר היום בשני
    מכבי תל אביב תארח את רעננה .

    בשלישי
    נס ציונה -אשדוד בקרב תחתית.
    ק"ש -הפועל חיפה המארחת רוצה נקודות לשרוד האורחת רוצה בית עליון

    מכבי חיפה -הפועל תל אביב שתי קבוצות לאחר הפסד מפתיע שמסבך את מטרתם המארחת רוצה מאבק אליפות והאורחת רוצה בית עליון

    ברביעי
    נתניה -ב"ש כאשר נתניה חייבת ניצחון
    כפ"ס -בית"ר ירושלים

  11. בכדורסל נהריה ניצחה בנס ציונה 88-83 והשוותה איתה מאזנים 8-8
    היום גליל (שמינית מאזן 10-7 ) מארחת את חיפה (רביעית 8-9 )
    ראשון (שלישית 6-11 ) -ב"ש ( 11 עם 10-6 )

  12. בכדורגל העולמי היה בראשון ערב מעניין
    בליגות הקטנות
    בהולנד איאקס ניצחה את איינדהובן 0-1 וחזרה לפער 3 מאלקמאר.

    בבלגיה ברוז ניצחה את אנטוורפן והאקס רפאלוב 0-1 והיא חזק במקום הראשון .

    בפורטוגל הגדולות לא שיחקו היום אך בנפיקה מובילה ב 7 על פורטו אך הקבוצות ייפגשו במחזור הבא בפורטו שתגיע למשחק להיות או לחדול שרק ניצחון יוכל לפתוח סיכוי בליגה בה לא מאבדים נקודות .

    בשוויץ סט גאלן ניצחה בבאזל 2-1 ניצלה הפסד מוקדם שלשום של יאנג בויז ועלתה לראש הטבלה
    1 גאלן 41 2 יאנג בוז 41 שלישית באזל 36

    בטורקיה המוליכה סיאבספור 5-1 מגיזאנטפ התשיעית
    קודם לכן טרבזונספור ניצחה את פנרבחצה 1-2
    בי בי אינסטנבול ניצחו 1-3 וגלא 1-4
    סיבאספור עדיין מוליכה עם 41 נק' אך במחזור הבא היא תארח את סגניתיה ב.ב איסטנבול עם 39 נק'.
    אחריהם עורבות טרבזונספור ואלינספור עם 38 נקודות כ"א כאשר אפילו גלא האלופה שהייתה מחוץ לעניינים חוזרת לתמונה היא שישית עם 36 נקודות מקדימה אותה במקום החמישי פנרבחצה עם נקודה יותר .בשיקטש רק שביעית עם 33 נק'.

  13. בצרפת נראה שפ.ס ז מטיילת אבל בשבוע הבא מבחן מעניין מול ליון כאשר באמצע שבוע מחזור וזו הכנה טובה לשמינית גמר האלופות .

    בגרמניה דיברנו על הצמרת הצמודה בה מינכן חזרה להוביל על חשבון לייפציג מה שלא סיפרנו שהם ייפגשו בשבוע הבא בליגה.

    באיטליה בראשון יובה הביסה את פיורנטינה 0-3
    אך אינטר שמרה על הסגנות עם 2-0 באודינזה
    אך מי שבכושר האדיר ביותר היא לאציו עם 1-5 ביתי על ספאל
    אטאלנטה לא ניצלה לגמרי את מעידת רומא וסיימה רק ב 2-2 עם גנואה שבכל זאת מספיק לה למקום הרביעי המוביל לאלופות בהפרש שערים על רומא.
    טורינו המדורגת 12 במשבר מתמשך הפסד רביעי ברצף ושלישי בליגה
    אך אלו לא רק ההפסדים בשבוע שעבר היא הובסה 7-0 בבית מול אטאלנטה והיום הובסה בלאצה מהתחתית 4-0
    (בין לבין חטפה דקה 90 והודחה 4-2 בידי מילאן בהארכה)

    הטבלה
    1 יובה 54
    2 אינטר 51
    3 לאציו 49 אך היא עם משחק חסר אותו תשחק ברביעי מול ורונה

    בשבוע הבא גם משחק אש אינטר מארחת את מילאן בדרבי

    בספרד
    ברצלונה חזרה למאבק לאחר ניצחון 1-2 על לבאנטה עם צמד של פאטי מצמד בישולים של מסי
    סביליה מעדה עם 1-1 מול אלאבס וירדה למקום הרביעי
    מי שהעפילה למקום השלישי היא חטאפה המפתיעה שניצחה בבילבאו 2-0
    ובשבוע הבא היא מארחת את ולנסיה החמישית למאבק גדול לאלופות .
    ראשונה ריאל 49 לפני ברצלונה 46 והם יתעמתו בברנבאו בראשון למרץ.

    כך נראה המאבק על האלופות
    3 חטאפה 39 4 סביליה 39 5 37 6 אתלטיקו 36 7 ויאריאל 34 8 סוסיאדד 34 .

    באנגליה היום טוטנהאם ניצחה את סיטי 0-2
    כמובן שליברפול כבר אלופה עכשיו השאלה היא של שיאים לליברפול 22 הפרש
    היא ראשונה עם 73 נקודות
    2 סיטי 51 3 לסטר 49 והם יהיו כמעט בוודאות באלופות
    רביעית צלסי 41 עורבות לה טוטנהאם עם 37 שפילד יונייטד 36 מנ'צסטר וולבס עם 35

    ולכן בשני הבא צ'לסי מארחת את יונייטד למשחק משמעותי ביותר להמשך העונה

  14. הגיע הזמן גם לראות את טבלאות מלכי השערים העונה בחמשת הליגות הבכירות
    8 שחקנים הרשיתו 15 ומעלה לאף אחד לא קורים מסי …
    בצרפת (22 מחזורים ) מוליך את טבלת הכובשים בן יאדר חלוצה של מונאקו עם 14 שערים
    לאמבפה 14 ולנאיימר 13 (כאשר עוד שני שחקנים עם 12) הקרב צמוד מאד.

    את טבלת הבישולים מוליך דה מריה מפ.ס.ז עם 8

    בגרמניה (20 מחזורים )
    ישנו קרב אדיר בין 2 מרשיתים אדירים
    הראשון הוא לבנדובסקי עם 22 השני ורנר 20 והשבוע ייפגשו בליגה כאשר מינכן של לבנדובסקי המוליכה תארח את לייפציג של ורנר סגניתה
    אחריהם ס'אנצ'ו חלוצה הצעיר של דורטמנד עם 12 לפני רויס קשרה הוותיק של דורטמנד 11
    אך המרשית המדובר ביותר בגרמניה הוא הולנד הנוורוגי שבשלושה משחקים בפועל אך פחות משני משחקים מבחינת דק' משחק הוא הספיק לכבוש 7 שערים והיה לראשון לכבוש כזה מספר שערים בתחילת דרכו בבונדסליגה אליה הגיע מזלצבורג אגב יש קצת קשר ישראלי הוא למעשה החליף את דאבור הבקיע 16 שערים ב 15 משחקים באוסטריה וכבש 8 שערים בבתים באלופות שני רק ללבנדובסקי …אגב בטבלת מלכות השערים האוסטרית (שבפגרה) הוא שני רק לשון וייסמן בעונה לפנתאון עם 17.

    ס'אנצ'ו מדורטמנד ומולר ממינכן מוליכים את הבישולים עם 12 כ"א

    אגב האח של הזרד (מנשנגלבך ) עם 9 שערים

    באיטליה לאציו הקבוצה הלוהטת בזכות חלוץ בכוש חייתי בשם צ'רו אימובילה עם 25 שערים כרגע נעל הזהב ביבשת
    הוא מקדים את רונאלדו הבלתי נגמר עם 19 שכובש כבר 9 משחקים ברצף (והשווה את שיא יובה של טרזגה )
    לוקקו של אינטר שלישי עם 16 לפני איליאציץ הבוסני הנהדר של אטאלנטה וזוואו פדרו של קליארי עם 14 כ"א

    לואיס אלברטו מלאציו מוליך את טבלת הבישולים עם 11

    באנגליה \לאחרונה הוא קצת נבלם אך עדיין ורדי של לסטר מוליך עם 17 כיבושים עם שער אחד יותר מאגוארו של הסיטי
    סלאח מלבירפול ,אובמיינג מארסנל ורשפורד הפצוע שכנראה גמר את העונה מהיונייטד עם 14 שערים כמו גם אינגס מסאותהמפטון.

    את טבלת הבישולים מוליך בבטחה מלך בישולי הליגות הגדולות באירופה דה בריינה מהסיטי עם 15 לפני טראנט מגינה של ליברפול עם 10 .

    הגענו לספרד
    מסי עדיין ראשון אך "רק" עם 14 שערים ב 22 משחקים והוא בקצב של 24 שערים בלבד כאשר בכל העשר שנים הקודמות לא פחת מ 26 שערים עונתיים (אך נציין שהוא נעדר מכמה משחקים בתחילת העונה כך שהממוצע הוא כנראה מעל 25 ועדיין זו שנת בצורת במושגי מסי )
    שני בנזמה עם 13 שלישי סווארס הפצוע שגמר כנראה את העונה עם 11 אך אחד אחר לא הגיע לדו ספרתי

    מסי הוא היחיד בליגות הבכירות שהוא גם מלך השערים וגם מלך הבישולים עם 8 כאלו לאחר הצמד שבישל לפאטי בכך חלף על פני חברו לקבוצה סווארס

    (בארץ אגב רוקוביצה מוליך עם 14 שערים 5 יותר מבן שהר ויוהנתן כהן )

כתיבת תגובה

סגירת תפריט