אירועי דיומא – 01.02.20

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366-1-550x366.jpg

היום – מפגשים מעניינים באנגליה בין לסטר לצלסי, וגם בין היונייטד לוולבס, ואילו בגרמניה נקבל משחק פסגה לוהט בין לייפציג למינשנגלאדבך, וגם נקנח עם הדרבי של מדריד במשחק של ריאל מדריד של זידאן אל מול אתלטיקו של סימאונה. בנוסף, ייערך גמר הנשים באליפות אוסטרליה הפתוחה בטניס.

כדורגל / ניר מועלם

ליגת העל – מחזור 21 :

15:00 אשדוד – מכבי נתניה, ספורט 3 : נתניה במקום ה-7 תארח את אשדוד שבמקום ה-10 כאשר נתניה במרחק של יחס שערים מהמקום המוליך לפליאוף העליון ואילו אשדוד במרחק של 4 נקודות מהפליאוף העליון אך גם במרחק של 5 נקודות מהקו האדום. אשדוד מגיעה אחרי הפסד 1-0 למכבי תל אביב ואילו נתניה מגיעה אחרי ניצחון חשוב של 1-0 על חדרה. הימור – אשדוד בבית תקשה על נתניה והמשחק יסתיים בתיקו.

17:30 מכבי חיפה – הפועל כפר סבא, ספורט 3 : מכבי חיפה רודפת אחרי מכבי תל אביב והפער עומד על 5 נקודות, כאשר מכבי כבר שיחקה המחזור וסיימה בתיקו מול ב"ש בטוטו טרנר, ולכן זו ההזדמנות של חיפה לצמק את הפער ל-2 נקודות בלבד, במידה והיא תנצח. אציין בנוסף שכ"ס במקום ה-12 עם נקודה בלבד מעל רעננה שנמצאת מתחת לקו האדום. מכבי חיפה מגיעה אחרי 4 ניצחונות רצופים בכל המסגרות, כאשר האחרון היה 3-1 על בני יהודה ואילו כ"ס מגיעה אחרי שני הפסדים רצופים, כאשר האחרון היה 2-1 בבית להפועל תל אביב. הימור – מכבי חיפה בסמי עופר אמורה לנצח את המשחק.

18:30 חדרה – נס ציונה, 5 לייב : חדרה שבמקום ה-6 תארח את האחרונה בטבלה נס ציונה. המצב הוא שכרגע חדרה נמצאת במקום המוליך לפליאוף העליון, אך היא גם רחוקה הפרש שערים בלבד מהפליאוף התחתון, ואילו נס ציונה רחוקה 2 נקודות מחוף מבטחים. חדרה מגיעה אחרי שני הפסדים רצופים, כאשר האחרון היה 1-0 לנתניה ואילו נס ציונה מגיעה אחרי שלושה הפסדים רצופים, כאשר האחרון היה 1-0 לביתר ירושלים. הימור – חדרה תנצח בבית את נס ציונה.

19:50 הפועל תל אביב – הפועל חיפה, ספורט 3 : הפועל תל אביב בילתה מרבית העונה בחלק התחתון אך חמישה ניצחונות ליגה רצופים של ניר קלינגר וחניכיו הובילו אותם עד למקום ה-5 בטבלה עם 4 נקודות מרחק מנתניה שבמקום ה-7, וניצחון היום יכול כמעט סופית להבטיח להם את הפליאוף העליון, במיוחד שהפועל חיפה מעוניינת גם היא בפליאוף העליון, והיא נמצאת במקום ה-8 ובמרחק של ארבע נקודות בלבד מהפועל תל אביב. הפועל חיפה מגיעה למשחק אחרי 2-2 מול רעננה ואילו הפועל תל אביב מגיעה אחרי 2-1 על כפר סבא בחוץ, מה שהיה לניצחון הליגה החמישי ברציפות שלה. הימור – בכושר הנוכחי של הפועל, אני לא רואה את הפועל חיפה מצליחה לעצור אותה.

פרמייר ליג – מחזור 25 :

14:30 לסטר – צלסי, ספורט 1 : לסטר שבמקום ה-3 עם 48 נקודות תארח את צלסי שבמקום ה-4 עם 40 נקודות, כלומר 8 נקודות הפרש סה"כ ביניהן. לסטר ניצחה במשחק הליגה האחרון 4-1 את ווסטהאם ואילו צלסי סיימה בתיקו 2-2 מול ארסנל במשחק הליגה האחרון. הימור – אני דווקא אהמר על ניצחון חוץ של למפארד וחניכיו.

17:00 ליברפול – סאותהמפטון, ספורט 1 : ליברפול שבמקום הראשון עם 19 נקודות פער על פני מנצסטר סיטי, תארח את סאותהמפטון שבמקום ה-9, אשר רחוקה בסה"כ 3 נקודות ממנצסטר יונייטד שבמקום ה-5. ליברפול מגיעה אחרי ניצחון 2-0 בליגה על ווסטהאם בחוץ ואילו סאותהמפטון מגיעה אחרי ניצחון ליגה 2-0 על קריסטל פאלאס בחוץ. הימור – ליברפול באנפילד צריכה לנצח כל קבוצה, במיוחד העונה, ולכן אני אהמר על ניצחון ליגה נוסף לליברפול שדוהרת אל עבר אליפות היסטורית בפרמייר ליג.

19:30 מנצסטר יונייטד – וולבס, ספורט 1 : משחק מעניין מאוד בין היונייטד לוולבס כאשר יונייטד במקום ה-5 ואילו וולבס ב-7, אך מה שמפריד ביניהן הוא רק הפרש שערים של 7+ ליונייטד מול 3+ לוולבס. יונייטד אומנם מגיעה אחרי ניצחון בדרבי בגביע על הסיטי 1-0, אך בליגה הם מגיעים אחרי הפסד ביתי מאכזב לברנלי 2-0, ואילו וולבס מגיעים אחרי הפסד ביתי 2-1 בליגה לליברפול. הימור – וולבס יכולים להפתיע את היונייטד ולכן אני לא אתפלא לראות אותם לוקחים לפחות נקודה מהיונייטד.

בונדסליגה – מחזור 20:

16:30 דורטמונד – אוניון ברלין, ספורט 2(משולב עם המשחק של באיירן) : דורטמונד עם הכוכב הצעיר האלנד, נמצאת במקום ה-4 ובמרחק של 4 נקודות מהמוליכה לייפציג, והיא תארח את אוניון ברלין שבמקום ה-11. דורטמונד מגיעה למשחק אחרי 5-1 על קלן, ואילו ברלין מגיעה אחרי 2-0 על אוגסבורג. הימור – דורטמונד תנצח, והאלנד יכבוש שוב .

16:30 מיינץ – באיירן מינכן, ספורט 2 : מיינץ במקום ה-15 עם נקודה הפרש מורדר ברמן שנמצאת במקום המוליך לפליאוף ההישארות, ואילו באיירן במקום ה-2 עם נקודה פחות מלייפציג המוליכה. מיינץ מגיעה אחרי הפסד 3-1 לגלאדבך ואילו באיירן מגיעה אחרי 5-0 ענק על שאלקה. הימור – ניצחון של באיירן מינכן.

19:30 לייפציג – מינשנגלאדבך, ספורט 4 : לייפציג שבמקום הראשון מארחת את גלאדבך שבמקום ה-3, כאשר רק שתי נקודות מפרידות ביניהן. לייפציג מגיעה אחרי הפסד מפתיע מאוד 2-0 לפרנקפורט בחוץ ואילו גלאדבך מגיעה אחרי ניצחון 3-1 על מיינץ. הימור – לייפציג יודעת שהיא חייבת לחזור לנצח, אחרי המעידה בשבוע הקודם, ויהיה לה מאוד קשה, אך אני מאמין שבבית היא צריכה לנצח את גלאדבך.

לה ליגה – מחזור 22:

*שווה צפייה* 17:00 ריאל מדריד – אתלטיקו מדריד, ONE : הדרבי של מדריד יערך היום כאשר ריאל יודעת שכל תוצאה פרט להפסד, תשאיר אותה במקום הראשון לפחות לעוד מחזור נוסף כי כרגע הפער בינה לבין בארסה עומד על 3 נקודות, ואילו הפער בינה לבין אתלטיקו שבמקום ה-5 עומד כבר על 10 נקודות. ריאל מגיעה אחרי ניצחון ליגה 1-0 על ויאדוליד ואילו אתלטיקו מדריד מגיעה אחרי 0-0 מול לגאנס בליגה. הימור – ניצחון נוסף לריאל מדריד, שתסיים גם את המחזור הנוכחי כשהיא במקום הראשון בטבלה.

טניס / אלכס דוקורסקי

אליפות אוסטרליה הפתוחה – גמר הנשים

10:30 (יורוספורט): סופיה קנין (ארה"ב)-גארבינייה מוגורוזה (ספרד) – הגם שהספרדיה, ילידת ונצואלה, זכתה בעבר בשני סלאמים (רולאן גארוס ווימבלדון) וגם דורגה ראשונה בעולם, מעטים ציפו לגמר שיכלול את שתי הטניסאיות הטובות הללו. מוגורוזה הגיעה למלבורן כשהיא מדורגת במקום ה-32 (כלומר אינה מדורגת בטורניר), לאחר שנה לא כל כך יציבה. יריבתה בת ה-21, ילידת רוסיה שהוריה היגרו לארה"ב בהיותה תינוקת, מדורגת במקום ה-15 בעולם ועד הטורניר הנוכחי היא מעולם לא עברה את שלב שמינית הגמר בטורנירי המייג'ורס. שתי השחקניות הדיחו בחצי הגמר מדורגות בכירות מהן במשחקים צמודים מאוד. קנין הדיחה את המדורגת ראשונה בעולם, אשלי בארטי האוסטרלית, לאחר שהצילה מספר נקודות מערכה בשובר השוויון של המערכה הראשונה וגארבינייה מוגורוזה ניצחה את האלופה המכהנת של טורניר ווימבלדון, סימונה האלפ הרומניה, שמדורגת רביעית בעולם. אם כך, מחר מעט אחרי צהריי היום נדע את זהות אלופת הגרנד סלאם הראשון של העשור. האם תהיה זאת מוגורוזה שתניף גביע גרנד סלאם שלישי או שמא סופיה קנין, שתצליח להיכנס למועדון היוקרתי של הטניסאיות שניצחו באחד מארבעת הטורנירים הגדולים של עולם הטניס?

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

15:00: גרהאם דוט-ג'אד טראמפ (יורוספורט)
21:00: שון מרפי-ניל רוברטסון (יורוספורט)

טורניר המאסטרס הגרמני – חצי הגמר

עונת הסנוקר נכנסת לשלב האינטנסיבי שלה, כשטורניר רודף טורניר כמעט ללא הפסקות. הטורניר המשוחק כעת הוא המאסטרס הגרמני, טורניר דירוג הנערך כמדי שנה בברלין. אנו מצטרפים לטורניר בשלב חצי הגמר, בו כל המתמודדים שנותרו הם אלופי עולם.

המשחק הראשון יפגיש את אלוף העולם, ג'אד טראמפ, עם גרהאם דוט הוותיק. לטראמפ בינתיים טורניר מצויין, בו הזכיר את היכולת מהשנה שעברה, והוא אמור להיות פייבוריט מול דוט הוותיק. המשחק השני יפגיש את שון מרפי מול ניל רוברטסון. למרפי יש גם טורניר טוב, כפי שהוא מראה בתקופה האחרונה, אלא שהיריב האוסטרלי אמור לפי מה שאנו רואים בשבוע וחצי האחרונים להיות הפייבוריט המובהק. אחרי שלקח בסערה לפני שבוע את טורניר המאסטרס האירופי, עם ניצחון על האפס בגמר מול ז'ו יואלונג, האוסטרלי ממשיך לכתוש את יריביו, כשבשני הסיבובים הקודמים זכה גם כן לנצחונות חלקים.

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

הוואלטה של סן חואן – קטע 6

קטע 5 של המירוץ, קטע המלך עם הטיפוס הקשה לאלטו קולורדו, יהיה עוד פרק בהיסטוריה הקצרה בינתיים של מה שמתהווה כאגדת רכיבה בשם רמקו אבנפואל. הבלגי הצעיר, שהוביל במירוץ עד אתמול, מצא עצמו תקוע בקבוצה השנייה של הדבוקה המפוצלת (אשלון) בשל הרוחות, כ-40 ק"מ לסיום הקטע הקשה. אבנפואל נתקע שם עם השלישי במירוץ, אוסקר סביליה הוותיק (המבוגר ממנו ביותר בשני עשורים), בעוד שמתמודדי GC כפיליפו גאנה (השני במירוץ) וברנדון מקנולטי נמצאו בחזית, שהגיעה כבר להפרש של כ-1:20 דקות. אלא שאבנפואל כבר היה במרדף או שניים בחייו הקצרים (כמו זה שהביא לו את אליפות העולם לג'וניורס לפני שנתיים), ובעזרת שיתוף פעולה מסביליה, הוביל את הקבוצה המפוצלת עד להפרש של שניות בודדות מהמובילים בסיום. מי שזכה בקטע היה הקולומביאני מיגל אדוארדו פלורז, כשהוא מקדים את סביליה ומקנולטי בשתי שניות, ואת אבנפואל עצמו בארבע. אבנפואל לפיכך ממשיך להוביל במירוץ, 33 שניות לפני גאנה ו-1:01 דקות לפני סביליה, והוא מבטיח למעשה את הזכייה במירוץ כולו (למעט תקלות לא צפויות), היות ושני הקטעים הבאים הם שטוחים.

קטע 5 מחזיר אותנו למישורים. למרות שני טיפוסים קצרים באמצעו, ועוד אחד לקראת הסוף, צפוי לנו כאן מיאוץ סיום בין גביריה, סאגאן, הודג, בארבייה ושאר המאיצים.  שידור ביורוספורט ב-00:00.

לפוסט הזה יש 21 תגובות

        1. דוקטור רזי הופמן

          באיירן זמנית מקום ראשון בבונדס' שערים של רוברט תומס וטיאגו במחצית הראשונה סגרו עניין. הגול של טיאגו ביחד עם הגול של קרוס מהקרן מלפני שבועיים בערך מועמדים לגול השנה. טיאגו עבר שם 3 מגינים ברחבה כאילו היו אוויר ובעט מזווית קשה מאד ובפוקס הגול נכנס דרך נקודה שהשוער לא הצליח להגיע אליה. גול מדהים.
          ריאל פתחה גרוע ואתלטיקו נתנו חצי ראשון מעולה אבל הגנת הבלנקוס והשוער הענק לא איפשרו שער.
          חצי שני וכארים מקבל כדור איפה שהוא אוהב לרגל הנכונה והוא לא מחמיץ.
          יש הזדמנות אז אסור להחמיץ. יש מצב שה 0:1 הזה תוצאת המשחק…

            1. דוקטור רזי הופמן

              ריאל נשארת בפסגה נו מטר וואט ברצלונה תעשה היום.

            1. דוקטור רזי הופמן

              כן אבל אני מזוכיסט
              קבוצה לא מחליפים. אני לא מנחם שמחליף קבוצות. אצלי זו חתונה קתולית.
              ככה יש לי יונייטד זבל שלא יודעים מה זו הגנה. ריאל עם קבוצה של הגנה רצחנית אבל מעט מדיי התקפה, באיירן בלי הגנה ומכבי תל אביב בלי התקפה. רגעע שכחתי את מילאן. לפחות שם יש לי את זלעעטן בזכות אשתו שאוהבת לגור ולקנות בגדים במילאנו.

            2. זיו פנמה

              איי רזי אתה גדול..
              אגב, אני חושב שרובצת עננה על יונייטד מאז עזיבתו של פרגוסוו. לא משנה כמה שחקנים או מאמנים יעברו שם. זה ישתנה רק אם יביאו למנצ'סטר מישהו בקנה מידה של קלופ – מנג'ר שיכול לשנות מועדון. רק פפ (מלבד קלופ) עונה על ההגדרה הנ"ל

  1. סופיה קנין זכתה לראשונה באליפות אוסטרליה (ובגרנד סלאם בכורה) לאחר שחזרה מפיגור מערכה וניצחה 6-2, 6-2, 4-6 את גארבינייה מוגורוזה מספרד. האחרונה, שהניפה בעבר כבר שני גביעי מייג'ורס, הרבתה לטעות וביצעה לא פחות מ-45 כאלה במשחק, לא כולל 8 שגיאות כפולות על הגשתה, כשהאחרונה הגיעה בנקודת האליפות לטובת האמריקאית.

  2. דיאנה וייסמן השתתפה אמש בתחרות האולמות היוקרתית בקרארלסוהה שבגרמניה. הישראלית בת ה-21, חניכתה של אמה, אירינה, הצליחה להעפיל לגמר 60 המטר בתוצאה של 7.33 (איטית במאית משיאה), שאותה שחזרה גם בגמר, בו סיימה חמישית.

    וייסמן תנסה העונה להשיג את הקריטריון למשחקים האולימפיים בטוקיו למאה מטר, שעומד על 11.15 (בדיוק עשירית מהיר משיאה האישי). היא תוכל לעשות זאת במספר אופנים, גם אם לא תקבע את התוצאה הנדרשת עצמה – התברגות בין 48 התוצאות המהירות (לאחר הורדת כל התוצאות של הספרינטריות מארה"ב וג'מייקה, לא כולל שלוש הטובות ביניהן) או השגת דירוג מתאים בהתאם לחוקי הדירוג החדשים של ההתאחדות הבין-לאומית.

    1. לא. גם לא השתתף במאסטרס, אז בטח שלא במאסטרס הגרמני הפחות מבחינת החשיבות. יש בשבוע הבא את הגראנד פרי העולמי, אולי ישתתף שם (למרות שגם על זה לא צריך לבנות).

  3. טוב סיכום הערב
    בגזרה המקומית מכבי חיפה מועדת בכדורגל בהפסד דרמטי 1-0 בבית לכפ"ס משער 5 דק בתוספת הזמן של עומר פדידה.

    חדרה מכניעה את נס ציונה 0-1 ומתקדמת לפליאוף העליון
    הפועל חיפה מפתיעה ומנצחת בחוץ 1-0 את הפועל תל אביב ופותחת לגמרי את המאבק על הפליאוף העליון

    בכדורסל מכבי תל אביב סופגת הפסד ראשון העונה כאשר היא מפסידה באילת 86-81 ולא פחות חמור וולביקין נפצע שוב בקרסול ובספק רב למשחקי השבוע הקריטיים להמשך העונה ביורוליג ברביעי בבית מול חימקי ובטורקיה מול פנרבחצה בשישי.
    אשדוד התקועה עמוק במקום האחרון מנצחת במפתיע את חולון 69-82 ואולי מוקדם להכריז עליה כיורדת.

  4. סיכום הערב בזירה העולמית.
    בספרד ריאל מנצחת 0-1 את הדרבי משער של בנזמה והיא כבר 6 הפרש מברצלונה (ומשחק עודף)
    גרנדה מנצחת את אספניול 1-2 ויאדוליד מנצחת במיורקה 1-0 וכרגע ולנסיה עם סלטה 0-0 בדקה ה 40

    באיטליה : בולוניה מנצחת 1-2 את ברשיה
    קליארי ופארמה נפרדות ב 2-2

    וכרגע במחצית סוסואלו מהממת את רומא עם יתרון 0-3

    באנגליה :
    ליברפול שועטת לאליפות כאשר היא דורסת 0-4 את סאותהמפתון למרות שבמחצית התוצאה הייתה 0-0
    האדומים עם ניצחון 24 ב 25 משחקי הליגה העונה (הנוסף תיקו ) היא פתחה פער של 22 נק' מהסיטי (משחק עודף) והשאלה היא ממזמן לא אם היא תזכה באליפות השאלות העיקריות מתי זה יקרה ואיזה שיאים יישברו
    כרגע נראה ששיאי הנקודות ושיאי הפרש הנקודות מהסגנית והמהירות לזכות באליפות כל השיאים הללו בהישג יד.
    לסבר את האוזן שיא הנקודות בשיטה הנוכחית 100 שהוא גם שיא אחוזי ההצלחה של כ 88 אחוז של הסיטי 18
    ליברפול כרגע עם 73/75 נקודות עם מעל 97 אחוזי הצלחה
    והיא למעשה צריכה 28/39 נקודות שזה פחות מ 72 אחוז בכדי לשבור את השיא של הסיטי .
    בשביל האליפות ובהנחה שהסיטי תנצח את כל 14 משחקיה
    תצטרך ליברפול 23 נקודות מתוך 39 שזה פחות מ 59 אחוז וזה כאמור בהנחה שסיטי תשיג 100 אחוזים.

    עוד באנגליה לסטר וצ'לסי נפרדו ב 2-2 יוניייטד רק עם 0-0 ביתי מול וולבס
    שפילד יונייטד מנצחת 1-0 בפלאס ומתקרבת לרביעייה .
    ווסטהאם עם 3-3 דרמטי עם ברייטון אברטון מנצחת בווטפורד 3-2 וניוקאסל רק עם 0-0 ביתי מול נוריץ.

    בגרמניה :
    ב.מינכן חוזרת סוף סוף למקום הראשון לאחר 3-1 במינץ
    אלופת שבע השנים האחרונות הייתה כזכור ממוקמת שביעית ובפיגור 8 הפרש מהפסגה אך רצף של 3 ניצחונות רצופים מחזיר אותה לפסגה לבנדובסקי כבש את שערו ה 22 העונה וגם מולר כבש היום.

    לייפציג המוליכה ערב המחזור הצילה אמנם נקודה יקרה בדקה ה 89 ב 2-2 הדרמטי מול מנשנגלבך אך ירדה למקום השני בטבלה.

    הסיפור החם של גרמניה ושל אירופה הוא הילד יליד יולי 2000 מנורווגיה
    הלא הוא ארליניג בראוט האלנד .
    האלנד היה סוג של מחליף לדאבור בזלצבורג והרשית שם 17 שערים ליגה ב 16 משחקים
    וכן 8 שערים בשלב הבתים באלופות והפך להיות הסחורה החמה ביותר באירופה.

    יונייטד הציעה הון עתק עליו אבל הילד בחר בדורטמנד
    במשחקו הראשון עלה מהספסל בפיגור 3-2 באוגסבורג אך כבש שלושער והוביל את דורטמנד לניצחון
    גם שבוע שעבר עלה מהספסל והספיק לכבוש צמד ב 0-5 הביתי על שאלקה

    וכך הגיע ל 5 שערים ב 55 דק'

    היום הוא די קלקל את הסט' הזו לאחר שכבש רק צמד (וסחט עוד פנדל ) בדרך ל 0-5 של דורטמונד על אוניון ברלין מה ששם אותה חזק בצמרת.

    כרגע הטבלה 1 מינכן 42 2 לייפציג 41 3 דורטומנד 39 4 מנשנגלבך 39

    יתר הדברים היום
    בצרפת פ.ס.ז מביסה 0-5 את מונפלייה אמבפה כבש ורב עם טוכל לאחר שהוחלף גם דה מריה בכובשים

  5. בראשון :
    בזירה המקומית .
    רגל ליגת העל 20.15 מחזור 21 בית"ר ירושלים מארחת את בני יהודה.
    בית"ר יכולה להוריד ל 3 את הפער ממכבי חיפה השנייה אם תנצח .
    האורחת מרוחקת 4 נקודות מהמקום השישי המוביל לפליאוף העליון .

    בכדורסל מחזור 18 נס ציונה תארח את נהריה
    המארחת שישית עם מאזן 9-8 לפני נהריה השביעית עם 10-7
    בסיבוב הקודם נס ציונה ניצחה בנהריה 79-71
    שתי הקבוצות במתאבן לקראת העימות ביניהם ביום שני הבא במסגרת חצי גמר הגביע כאשר לנס ציונה יש לפני כן משחק קריטי באירופה ברומניה קלוז על העלייה לשלב רבע הגמר ביורפקאפ

  6. מחר בכדורגל העולמי
    ספרד מחזור 22
    13.00 לגאנס -סוסיאדד. המארחת לפני האחרונה 3 נק' מתחת לקו האדום האורחת שביעית בפיגור 2 מהמקום הרביעי המוביל לאלופות.

    15.00 אייבר -בטיס המארחת 16 בטיס 12 מרחק נקודה בטבלה .

    17.00 בילבאו -חטאפה האורחת אוחזת במקום הרביעי עם 36 נק' בילבאו תשיעית עם 31 וניצחון יחזיר אותה בענק למאבק ליגת האלופות.

    19.30 ויאריאל -אוססונה .המארחת שמינית האורחת 11 ויאריאל רק 5 נקודות מהמקום הרביעי אוססונה 3 נק' ממנה.

    19.30 סביליה -אלאבס .המארחת שלישית ניצחון והיא 8 נק' מריאל המוליכה האורחת מדורגת 15 רק 5 מעל הקו האדום.

    22.00 ברצלונה -לבאנטה .ברצלונה התרחקה היום 6 נקודות מריאל ולכן היא חייבת ניצחון לבנטה מדורגת 13 עם 23 נקודות .

    איטליה מחזור 22
    13.00 יובה -פיורנטינה .הגברת הזקנה חזרה להוליך את מעדה והפסידה בנאפולי והיא תרצה להמשיך להוביל פיורנטינה מדורגת רק 14 עם 25 נק' אך מרוחקת 10 נק' מהקו האדום

    16.00 מילאן -ורונה .
    מילאן שמינית וורונה עשירית ערב המחזור מילאן 8 הפרש מרומא הרביעית אך המעידה של האחרונה מפיחה רוח חיים במילאן שהעפילה לחצי גמר הגביע האיטלקי.

    16.00 לאציו -ספאל
    לאציו שלישית ואם תנצח היום ובמשחק ההשלמה שלה השבוע היא תחלוף על פני אינטר במקום השני ועוד ייתכן שגם על פני יובה.
    ספאל 18 עם 15 נקודות נקודה מתחת לקו האדום .

    19.00 לצ'ה -טורינו .
    המארחת 17 נקודה מעל הקו האדום טורינו 12 לאחר תבוסה ביתית של 7-0 לאטאלנטה

    21.45 אודינזה -אינטר
    האורחת כרגע שנייה ועשויה לרדת מקום לאחר שלאציו תשלים את משחקה והיא במוקש לא קטן מול המארחת המדורגת 15

    באנגליה השלמת המחזור ה 25

    16.00 ברנלי -ארסנל הממוקמת 14 מארחת את ה 12 ארסנל אכזבת השנה באנגליה ובאירופה .
    לשתי הקבוצות 30 נק' רק 6 מעל הקו האדום

    18.30 טוטנהאם -סיטי (המלצת הצפייה היומית )
    המארחת רק שמינית 7 נק' מהמקום הרביעי המוביל לאלופות
    הסיטי שנייה אך רחוקה כבר 22 נקודות מליברפול ומאידך ביתרון 15 על המקום החמישי שמחוץ לאלופות וזה עשוי לאפשר לפפ לבדוק הרכבים וכושר שחקנים לקראת שמינית הגמר באלופות שהיא המשימה העיקרית של הסיטי

    אגוארו אגב עם 16 שערים שני רק לורדי בהפרש של שער בראש טבלת הכובשים \

  7. עוד מחר
    משחקים נבחרים
    בהולנד הקלאסיקו אייאקס -איינדוהבן
    האורחת בעונה קטסטרופלית רק חמישית מרחק 11 הפרש מאייאקס המוליכה אך אלקמר השתוותה לה והיא חייבת ניצחון .

    ובבלגיה מחזור 24 15.30 קלאב ברוז -אנטוורפן רפאלוב כוכבה של האורחת מול האקסית עמה זכה בשני תארי אליפות וגביע
    ושיחק במדיה 177 משחקי ליגה בהם כבש 40 שערים
    רפאלוב עם 10 שערים העונה מדורגת רביעי בטבלת השערים הבלגית קבוצתו שלישית 3 נקודות מגנט השנייה ו 8 מברוז .

  8. תודה רבה מנחם
    איזה משחק !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    תענוג לא האמנתי שקנזס תנצח
    כישראלי עייף הלכתי לישון ב 1.30 בדיוק !!!!
    בבוקר ניתקתי את המדיה שלחתי את הילדים התארגנתי באיטיות וראיתי שידור חוזר בלי לדעת תוצאה ב 20-10 זה היה נראה גמור ודווקא אז תחושה חזקה התבררה כנכונה.
    אדיר עכשיו נותר שמכבי תיקח פיינל פור שברצלונה את ליגת האלופות ,ישראל תביא 5 מדליות כולל 3 מזהב ומסי יביא גביע עולם לארגנטינה .
    מדהים ומרגש מהגדולים ביותר הקיימים .

כתיבת תגובה