אירועי דיומא – 11.01.20

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366-1-550x366.jpg

היום – טוטנהאם תארח את ליברפול לקרב צמרת אנגלי, וגם באיטליה נקבל שני משחקים חשובים כאשר לאציו תארח את נאפולי וגם אינטר תארח את אטאלנטה שלא מפסיקה לכבוש.

כדורגל / ניר מועלם

ליגת העל – מחזור 18 :

15:00 הפועל חיפה – אשדוד, ספורט 4 : חיפה שבמקום ה-8 תארח את אשדוד שבמקום ה-10, כאשר רק 3 נקודות מפרידות ביניהן. הפועל חיפה בתקופה רעה מאוד עם 4 הפסדי ליגה רצופים וכבר יש שמועות על מחליפים לעמדת המאמן, ואילו אצל אשדוד שניצחה במחזור האחרון 3-0 את רעננה המצב לא כל כך רגוע בגלל מצבו הבריאותי של המאמן רוני אוואט, שלא בטוח שיוכל להמשיך בתפקיד. הימור – הפועל חיפה אומנם נראת לא טוב בתקופה האחרונה והיא גם כבשה רק שער אחד בארבעת הפסדי הליגה הרצופים שלה, אבל אני חושב שהם יכולים לנצח הפעם ולכן אהמר עליהם.

17:30 הפועל רעננה – הפועל באר שבע, ספורט 4 : תגידו מזל טוב לבאר שבע ששוב הייתה בכותרות השבוע, הפעם עם הפיטורים או ההתפטרות של ברק בכר(נכון לחמישי עדיין לא ידוע מה קרה שם), ואחרי ויכוחים של יום בין אברמוב לברקת על יוסי אבוקסיס ועל הסכום או השחקנים אותם יקבלו בני יהודה בתמורה, לבסוף אברמוב התרצה ולא קיבל כלום(כך על פי פרסומים), אז האם יש סיבה שאוהדי בני יהודה עצבניים? הייתי אומר שכן, אבל מצד שני הם גם לא רצו לראות יותר את אבוקסיס כך שהם קיבלו את מבוקשם, אך מה שכן יוסי אבוקסיס מקבל הזדמנות ראויה ומתאימה עבורו ואני מקווה בשבילו שהוא יצליח, אגב לטעמי יוסי אבוקסיס מאוד מתאים בשיטת המשחק ובאידיאולוגיה שלו לנבחרת ישראל, כי בנבחרת אנו אנדרדוג שצריך לקחת נקודות מול פייבוריטיות לרוב, ולכן לדעתי שם הייתה הבמה הראויה לו, אך אולי הוא עוד יגיע לשם. רעננה במקום האחרון בטבלה וכבר רואה את המרחק בינה לבין הישארות בליגה עומד כבר על 4 נקודות, ואילו ב"ש שמגיעה אחרי הפסד נמצאת במקום ה-5 במרחק של 14 נקודות ממכבי תל אביב הראשונה, אני חושב אגב שהמטרה של אבוקסיס תהיה לסיים עם כרטיס לליגה האירופית(דרך הליגה או דרך הגביע). רעננה מגיעה אחרי הפסד 3-0 לאשדוד, ובאר שבע מגיעה אחרי הפסד 1-0 להפועל תל אביב. הימור – משחק בכורה ליוסי אבוקסיס אך לדעתי אנחנו נראה אותו מנצח במשחק הבכורה על הקווים.

18:30 קריית שמונה – חדרה, 5 לייב : כדי להמחיש את המצב בטבלה ואת הצפיפות שיש בה, אני אשתמש במשחק הנ"ל כי תשימו לב שחדרה נמצאת במקום ה-5, עמוד בתוך הפליאוף העליון עם 22 נקודות, לעומת קריית שמונה שנמצאת במקום ה-11 עם 17 נקודות, כלומר בתוך 6 המקומות הללו יש הפרש של 2 ניצחונות בלבד, כלומר מספיק שקבוצה מהתחתית תעשה רצף של 3 ניצחונות ומעלה והיא יוצאת מהבור של התחתית ואולי גם תצליח להגיע לפליאוף העליון. קריית שמונה מגיעה אחרי 2-2 מול ביתר ירושלים בטדי ואילו חדרה מגיעה אחרי ניצחון 2-0 על הפועל חיפה. הימור – קריית שמונה נראית טוב יותר בתקופה האחרונה ונראה שקובי רפואה עושה עבודה טובה בקבוצה ואני מאמין שנראה אותם מנצחים את חדרה.

19:50 מכבי נתניה – מכבי חיפה, ספורט 4 : מכבי נתניה במקום ה-6 והיא חזרה לנצח במחזור האחרון עם 2-1 בחוץ על כפר סבא ואילו מכבי חיפה שיחקה את משחק העונה מול מכבי תל אביב והפסידה בבית 4-3. אני רוצה להתעכב טיפה על משחק העונה – היה משחק מדהים, שלא זכור לי שנים בישראל, ואני לא מגזים, אני נהנתי מכל רגע במשחק והייתי שמח אם היו מוסיפים עוד 30-40 דקות, מה שכן אהבתי לראות זה את הרצון של שני המאמנים לנצח בכל מחיר ובגלל זה ראינו משחק עם הרבה שערים, מה שמאוד בלט במכבי חיפה עליה אני רושם את הפריוויו הוא העובדה שההגנה שלהם מאוד איטית ומסורבלת, כאשר ג'אנדו פוקס שלא שיחק כל העונה אולץ לפתוח עקב הרחקתו של נטע לוי, והוא פשוט היה הקשר היחיד שעשה הגנה ולכן הוא גם טעה המון והוביל לספיגת שערים, גם מאבוקה עשה המון חורים וגם מרכז ההגנה של הירוקים היה מאוד חלש, לכן בלבול חייב לעבוד על החלק ההגנתי בצורה טובה יותר. הימור – אחרי כל ההקדמה על חיפה היא יודעת שאם היא רוצה להישאר ראש בראש מול מכבי תל אביב היא חייבת לנצח וכל איבוד נקודות ישאיר את מכבי תל אביב במירוץ לבד, אבל למרות כל הרצון לראות את חיפה רצה מול מכבי, אני חושב שמכבי חיפה תיפול במשחק הזה ואני אהמר על תיקו.

פרמייר ליג – מחזור 22 :

17:00 צלסי – ברנלי, ספורט 3 : צלסי שבמקום הרביעי תארח את ברנלי שבמקום ה-16. צלסי מגיעה אחרי 1-1 בליגה מול ברייטון ואילו ברנלי מגיעה אחרי שלושה הפסדי ליגה רצופים כאשר האחרון היה 2-1 בבית לאסטון וילה.הימור – צלסי תחזור לנצח.

17:00 מנצסטר יונייטד – נוריץ, ספורט 2 : יונייטד שבמקום החמישי רודפת אחרי המקום ה-4 אשר מוליך לליגת האלופות וכרגע הפער שלה מצלסי שנמצאת שם עומד על 5 נקודות, כאשר נוריץ נמצאת במקום האחרון בליגה עם הפרש של 7 נקודות ממקום מבטחים. יונייטד מגיעה אחרי שבוע קשה בו הפסידה בליגה 2-0 לארסנל, סיימה בתיקו 0-0 מול וולבס בגביע האנגלי ואז הפסידה לסיטי בדרבי בגביע הליגה. נוריץ לעומת זאת מתחילה להתעורר לאחרונה עם 2 תוצאות תיקו רצופות בליגה מול טוטנהאם וקריסטל פאלאס וגם אחרי ניצחון בגביע האנגלי נגד פרסטון מהצמפיונשיפ. הימור – יונייטד בבית ככל הנראה תנצח, אך חשוב לזכור שנוריץ היא אותה קבוצה שהצליחה להוציא תיקו גם מול לסטר בתקופה שהיא דהרה בליגה וגם מול טוטנהאם, לכן לא צריך להקל ראש במשחק הזה.

*שווה צפייה* 19:30 טוטנהאם – ליברפול, ספורט 1 : ליברפול שבמקום הראשון נוסעת ללונדון לשחק מול טוטנהאם שבמקום ה-6, כאשר ז'וז'ה מוריניו יוצא לקרב ראש בראש מול יורגן קלופ וחניכיו. טוטנהאם מגיעה למשחק אחרי שני מחזורים ללא ניצחון כאשר באחרון הם הפסידו במפתיע 1-0 לסאותהמפטון, ואילו ליברפול כמובן מגיעים אחרי ניצחון עם 2-0 על שפילד. הימור – יהיה משחק מאוד טוב וקצבי, אך גם קשה להימור מהצד השני, כאשר אני אלך עם יורגן קלופ וחניכיו, כי זאת ככל הנראה העונה שלהם.

סרייה א' – מחזור 19(סוגרים סיבוב) :

*שווה צפייה* 19:00 לאציו – נאפולי, 2 ONE : משחק בין אחת הקבוצות הכי חזקות באיטליה העונה לבין הקבוצה שיורדת מנכסיה, כאשר לאציו תארח באולימפיקו את נאפולי שנמצאת באי ודאות גדולה. לאציו מגיעה אחרי ניצחון 2-1 בחוץ על ברשיה בתוספת הזמן, ומנגד נאפולי מגיעה אחרי הפסדי ביתי 3-1 לאינטר(דבר שלא קרה מאז שנת 1997). לאציו כרגע נמצאת במרחק של 6 נקודות מאינטר ויובה המוליכות אבל גם עם משחק חסר ולכן היא יודעת שכל איבוד נקודות יהיה משמעותי עבורה, ומנגד נאפולי במקום ה-8, רחוקה כבר 11 נקודות ממקום רביעי המוליך לליגת האלופות. הימור – לאציו תנצח את המשחק ותעמיק את הבעיות של נאפולי.

*שווה צפייה* 21:45 אינטר – אטאלנטה, ONE 2 : אחד המשחקים הגדולים שצפויים לנו היום כאשר אינטר הראשונה בטבלה תפגוש את אטאלנטה שלא מפסיקה לדהור בליגה. אינטר במקום הראשון בצוותה עם יובנטוס, ואודינזה במקום ה-5, במרחק של נקודה אחת מרומא שמעליה. זה מפגש בין ההגנה הטובה ביותר באיטליה שהיא אינטר שספגה 15 שערים ב-18 משחקים, לבין ההתקפה הטובה ביותר באיטליה שהיא אטאלנטה שכבשה 48 שערים ב-18 משחקים(הבאה אחריה היא לאציו עם 40 בלבד, כך שהיא מוליכה בהפרש לא קטן). המשחק הזה הולך להיות עם כדורגל קיצבי וטוב, וגם חשוב להזכיר שבשלושת המפגשים האחרונים בין הקבוצות אינטר לא הצליחה לנצח את אטאלנטה, ובנוסף לזה אני אזכיר שאינטר מגיעה אחרי ניצחון גדול בנאפולי 3-1 , ואילו אטאלנטה המשיכה לדרוס עם 5-0 שני ברציפות, הפעם על פארמה. הימור – בתחילת העונה אטאלנטה הייתה קצת לא מחוברת והתוצאות לא היו טובות, אני כאוהד אינטר הייתי מעדיף לפגוש אותם אז, אך קרה המצב ואנו נסיים סיבוב מולם, וכמובן גם שנגיע למחזור האחרון למשחק חוץ אצלם שיכול להכריע את גורל האליפות, וזה בהחלט לא בשורה טובה, אבל אני מקווה מאוד שנראה את אינטר מנצחת את המשחק, ולכן אני אהמר ואקווה שננצח את המשחק.

לפוסט הזה יש 5 תגובות

  1. ארצלנו זה אשכרה יום של פלייאוף בפוטבול (2 היום ו-2 מחר לפני שייקבעו אלופות שתי הליגות בשני חצאי גמר) וסקדול מלא (איזה 1100 משחקי קולג'ים ב-NCAA, NIAA, 8 בכל הדיביזיות וגוניור קולג'ים

כתיבת תגובה

סגירת תפריט