אירועי דיומא – 29.12.19

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366-1-550x366.jpg

היום – הדרבי הלונדוני בין ארסנל לצלסי.

כדורגל / ניר מועלם

ליגת העל – מחזור 16 :

19:00 מכבי נתניה – בני יהודה, 5 לייב : מכבי נתניה שבמקום ה-6 תארח את בני יהודה של יוסי אבוקסיס שנמצאת במקום ה-8 עם נקודה פחות מנתניה. מכבי נתניה מגיעה למשחק אחרי הפסד חוץ מפתיע 1-0 לנס ציונה, ואילו בני יהודה מגיעה בתקופה רעה ואחרי שלושה הפסדים רצופים כאשר האחרון היה הפסד 3-0 למכבי תל אביב. הימור – הצרות בשכונת התקווה גדולות מרצף שלושה ההפסדים שלהם והקהל דורש מאברמוב ומיוסי לעזוב את הקבוצה, כאשר לי לא ברור מה הם רוצים מיוסי אבוקסיס, הוא לא המחליט העיקרי על אילו שחקנים יעזבו ואילו יבואו, לכן לא ברור לי הצעקה נגדו אבל אני חושב שהצרות בשכונת התקווה ימשכו ושנתניה תחזור לנצח.

20:15 נס ציונה – הפועל תל אביב, ספורט 4 : אחד המשחקים החשובים ביותר של הפועל תל אביב יהיה היום כאשר הפועל תל אביב יודעת שהפסד היום והיא יורדת אל מתחת לקו האדום על חשבון נס ציונה. אז נס ציונה במקום ה-13 עם 2 נקודות פחות מהפועל תל אביב שנמצאת מעליה. נס ציונה חזרה לנצח במחזור האחרון עם 1-0 קטן וענק על מכבי נתניה בבית ואילו הפועל תל אביב סיימה בתיקו 0-0 מול אשדוד. הימור – אני יודע שאני אולי הולך להפתיע מספר אנשים אבל אני חושב שנראה כאן שוב 1-0 של נס ציונה שיעלה אותה אל מעל הקו האדום ויוריד את הפועל.

פרמייר ליג – מחזור 20 :

*שווה צפייה* 16:00 ארסנל – צלסי, ספורט 1 : הדרבי של לונדון יהיה היום אחר הצהריים כאשר ארסנל במקום ה-12 יותר קרובה לקו האדום מאשר למקום במפעל אירופי ואילו צלסי במקום ה-4 , אך רצף התוצאות הרעות שלה גרמו לפער שלה מהמקום החמישי לרדת עד לכדי נקודה אחת בלבד. ארסנל החליפה מאמן והנחיתה את מייקל ארטטה היישר מזרועותיו של פפ באיתיחד ובמשחק הבכורה שלו הוא הצליח להשיג תיקו 1-1 בחוץ מול בורנמות ואילו צלסי מגיעה אחרי הפסד ביתי מפתיע לסאותהמפטון 2-0. הימור – ארסנל וצלסי לא מציגות יכולת כל כך טובה בתקופה האחרונה אבל אני מאמין שמייקל ארטטה יכול להצעיד את התותחנים לעתיד ורוד יותר עבורם ואני מקווה שהעתיד הזה יתחיל היום עם ניצחון ביתי בדרבי.

18:30 ליברפול – וולבס, ספורט 1 : בתור אחד שצפה במשחק של וולבס מול מנצסטר סיטי אני חייב לציין שוולבס קבוצה מאוד מלהיבה ומאוד מעניינת עם משחקים אגפים מאוד משובח, לכן יהיה לנו היום משחק מאוד מותח ומעניין באנפילד כאשר ליברפול כמובן במקום הראשון עם פער של 10 נקודות מלסטר ועם 2 משחקים פחות ממנה, ואילו וולבס במקום ה-7, ורחוקה מצלסי שבמקום הרביעי ב-2 נקודות בלבד. ליברפול מגיעה אחרי 4-0 ענק בחוץ על לסטר ואילו וולבס מגיעה אחרי 3-2 ענק על מנצסטר סיטי וזה אחרי שהיא פיגרה במחצית 2-0, אבל חשוב לזכור שהסיטי היו עם שחקן אחד פחות מהדקה ה-12. הימור – ליברפול בבית זו עדיין אחת הקבצות החזקות באירופה ולכן אני מאמין שהיא תנצח.

20:00 מנצסטר סיטי – שפילד יונייטד, ספורט 1 : מנצסטר סיטי רושמת עונה זוועתית יחסית למידותיה העונה בליגה והיא במקום ה-3 עם 14 נקודות פער בינה לבין ליברפול ויש לליברפול עוד משחק אחד חסר, ואילו העולה החדשה שפילד יונייטד עושה עונה מטורפת, כי היא הייתה אחת הקבוצות שסימנו שתירד ליגה והיא ממוקמת במקום ה-8, במרחק של 3 נקודות ממקום 4 שמוליך לליגת האלופות ובמרחק של 11 נקודות מהקו האדום ממנו היא רוצה לשמור מרחק. סיטי מגיעה כאמור אחרי איבוד של יתרון 2-0 על וולבס להפסד 3-2 ואילו שפילד יונייטד מגיעה אחרי תיקו ביתי מאכזב של 1-1 מול ווטפורד שמנע ממנה לרשום ניצחון רביעי רצוף. אני אוסיף נתון מעניין על שפילד כאשר היא וליברפול הן הקבוצות היחידות בליגה שעדיין לא הפסידו באף משחק חוץ העונה בליגה, ומאזנה במשחקי החוץ עומד על 3 ניצחונות ו-6 תוצאות תיקו. הימור – לא נראה היום את ההפסד הראשון בחוץ של שפילד ואני חושב שנראה כאן תיקו.

לפוסט הזה יש 2 תגובות

    1. בשמחה, אגב אני אתקן אם זה לא היה ברור – מנצסטר סיטי עם אחד הסגלים הכי טובים שיש בכל אירופה, והבעיה שלה שפשוט משהו לא מספיק דופק לה העונה כמו שהיא הייתה רגילה אליו, וגם עם שחקני ספסל היא עדיין איכותית יותר משפילד יונייטד שרק עלתה ליגה, אבל עם כל הנתונים הרגיש לי שזה הסיכוי של שפילד להפתיע.
      ליברפול במשחק מוקש אבל באנפילד היא חייבת לנצח וגם אם זה לא יקרה, היא עדיין תהיה בפער מספיק משמעותי מהיתר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט