אירועי דיומא – 28.12.19

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366-1-550x366.jpg

כדורגל / ניר מועלם

ליגת העל – מחזור 16 :

15:00 מכבי תל אביב – הפועל כפר סבא, ספורט 4 : מכבי תל אביב במקום הראשון והיא תארח את כפר סבא שבמקום ה-11, כאשר התחתית מתקרבת בצעדי ענק אל הקבוצה מהשרון כאשר היא רחוקה רק 2 נקודות מנס ציונה. מכבי חזרה לנצח במחזור האחרון אחרי 3 משחקים בכל המסגרות ללא ניצחון עם 3-0 חלק על בני יהודה בדרבי הקטן ואילו כ"ס רשמה הפסד שני רצוף עם 3-0 בבית לק"ש. הימור – מכבי תל אביב לא תאבד נקודות בבית.

17:30 קריית שמונה – מכבי חיפה, ספורט 4 : משחק שעל פניו נראה לי קצת כמו מוקש וכמו איבוד נקודות של מכבי חיפה, אני באופן אישי מקווה שאני טועה, כי אני שמח שיש תחרות בחלק העליון. אז מכבי חיפה במקום השני עם 3 נקודות הפרש בינה לבין מכבי תל אביב, ואילו ק"ש מתחילה לקבל קצת אור במחזורים האחרונים עם 3 ניצחונות ליגה רצופים שהובילו אותם עד למקום ה-9 בטבלה, ושימו לב שהם רחוקים רק 3 נקודות מפליאוף עליון. ק"ש מגיעה אחרי ניצחון 3-0 על כ"ס בחוץ ואילו מכבי חיפה מגיעה אחרי 3-0 בדרבי מול הפועל חיפה. הימור – המשחק הזה מרגיש לי כמו שאמרתי בהתחלה כמו איבוד נקודות של מכבי חיפה, ולכן אהמר על תיקו, עם תקווה לניצחון של מכבי חיפה(רק לשם התחרות).

18:30 הפועל רעננה – הפועל חדרה, 5 לייב : הפועל רעננה ירדה במחזור האחרון למקום האחרון עם 10 נקודות בלבד ואילו הפועל חדרה במקום ה-7 בטבלה עם נקודה פחות מנתניה שבמקום ה-6. הפועל רעננה מגיעה אחרי הפסד 2-1 לביתר ירושלים ואילו חדרה מגיעה אחרי הפסד 1-0 לב"ש. הימור – אני אלך על הפתעה קטנה ואהמר על ניצחון של רעננה שילחיץ את כל התחתית.

19:00 הפועל באר שבע – אשדוד, ספורט 4 :הפועל באר שבע במקום ה-4 בטבלה עם מרחק של 11 נקודות ממכבי תל אביב ואילו אשדוד במקום ה-10 במרחק של 3 נקודות מהקו האדום. לפני שבועיים הן נפגשו באשדוד למשחק בגביע המדינה ושם אשדוד הפסידה 4-3 אחרי שהחטיאה פנדל בתוספת הזמן. ב"ש חזרה לנצח השבוע בליגה עם 1-0 על חדרה ואילו אשדוד מגיעה אחרי 0-0 מול הפועל תל אביב. הימור – אני חושב שהיום אשדוד תפתיע את ב"ש ותצליח לחלץ ממנה תיקו.

פרמייר ליג – מחזור 20 :

19:30 נוריץ – טוטנהאם, ספורט 2 : נוריץ שבמקום האחרון בליגה תחפש להרוס גם לטוטנהאם אחרי שלפני כמה מחזורים היא הרסה את הרצף של לסטר עם תיקו 1-1, ומנגד היא פוגשת את טוטנהם של ז'וז'ה מוריניו שנמצאת במקום ה-6 במרחק של 3 נקודות מצלסי שבמקום ה-4. נוריץ מגיעה אחרי שני הפסדים רצופים כאשר האחרון היה 1-0 לאסטון וילה ואילו טוטנהאם מגיעה אחרי שחזרה לנצח במחזור האחרון עם 2-1 על ברייטון. הימור – חניכיו של ז'וז'ה מוריניו ישלימו ניצחון נוסף ויתחילו לאיים על צלסי וגם על וולבס שמעליה.

19:30 ווסטהאם – לסטר, ספורט 1 : ווסטהאם במקום ה-17 ונמצאת נקודה אחת מעל הקו האדום שם נמצאת אסטון וילה, ומנגד לסטר מגיעה אחרי הפסד כואב מול ליברפול שהגדיל את הפער בפסגה כבר ל-14 נקודות כאשר לליברפול יש עוד משחק עודף, אציין בנוסף שווסטהאם מגיעה אחרי הפסד 2-1 לקריסטל פאלאס. הימור – אני אהמר על הפתעה ואלך על תיקו.

21:45 ברנלי – מנצסטר יונייטד, ספורט 1 : מה יהיה עם היונייטד? מצד אחד הם יכולים לנצח כל קבוצה בליגה ומהצד השני הם יכולים פתאום לא לשחק מול קבוצת תחתית ולהפסיד בבושת פנים, כך שהם מבחינתי חידה מאוד גדולה השנה. יונייטד במקום ה-8 ולמרות כל זה נמצאת רק 4 נקודות מצלסי שבמקום הרביעי, ובצד השני של המגרש תהיה ברנלי אשר נמצאת במקום ה-12 ורק 3 נקודות מפרידות בינה לבין היונייטד. ברנלי מגיעה אחרי הפסד 1-0 לאברטון ואילו יונייטד מגיעה אחרי 4-1 ענק על ניוקאסל. הימור – אהמר על ניצחון של השדים האדומים.

כדורסל

המחזור ה-12 בליגת ווינר סל / עידן ארווץ

18:10, 5SPORT: מכבי ראשן לציון (4-7) – הפועל תל אביב (7-4) – מכבי ראשל"צ עייפה. מאוד עייפה. 4 הארכות היו בשלושת משחקיה האחרונים, כשהאחרון שבהם התקיים ביום רביעי. שתי הקבוצות מגיעות ברצף של שני הפסדים, במשחק שהאדומים צריכים הרבה יותר. בסיבוב הקודם המשחק ביניהן הוכרע בשלשת באזר של אדם אריאל, נקווה שמשחק כזה נקבל גם היום. אלכס המילטון וג'ורדן סווינג בכושר טוב בצד אחד, לטאיוס וויליאמס ולנזל סמית בצד השני ועם הפציעה של דריל מונרו ושחרורו של ג'ונתן וויליאמס, אני חושב שנקבל ניצחון תל אביבי.

20:00, 5SPORT: הפועל ירושלים (1-9) – הפועל חולון (5-5) – משחק אש בין שתי קבוצות עם יריבות מירה בין השתיים. כשטרנט לוקט עדיין ליד מיטתו של אמו בארה"ב, הפועל ירושלים החתימה את ג'ון הולנד שאמור להצטרך כבר בשבוע הבא לקבוצה, בעוד היום יתלבש המתאזרח כריס סמית', אחיו של ג'יי אר. האדומים מהבירה נמצאים ברצף של 6 ניצחונות ליגה כשהאחרון שבהם היה נגד ראשל"צ בחוץ. חולוניה תגיע לארנה היום עם מאמן חדש על הקווים ותקווה לפתוח דף חדש. משחקם האחרון של הסגולים היה שפל, כשהפסידו בחוץ למכבי חיפה ב-32 הפרש, פער שכבר עמד על מעל 40. ירושלים עדיין לא הפסידה העונה בבית באף מסגרת, וכשמאזן החוץ של חולון נגד ירושלים בארנה הוא ניצחון אחד מתוך 12, מאוד יכול להיות שהמאזן המושלם יישמר.

לפוסט הזה יש 3 תגובות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט