אירועי דיומא – 07.12.19

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366-1-550x366.jpg

היום – הדרבי של מנצסטר בכדורגל והמשחק החם באיטליה בין לאציו ליובנטוס.

כדורגל / ניר מועלם

ליגת העל – מחזור מחזור 13 :

15:00 הפועל רעננה – הפועל כפר סבא, 5 לייב : משחק תחתית בין רעננה שבמקום ה-12 לבין כפר סבא שבמקום ה-10 כאשר רק 2 נקודות מפרידות ביניהן. רעננה מגיעה אחרי 1-1 מול בני יהודה ואילו כפר סבא אחרי הפסד 1-0 להפועל באר שבע. שימו לב לנתון המדהים הבא – רעננה לא ניצחה כבר 10 משחקי ליגה רצופים ואילו כפר סבא לא ניצחה כבר 6 משחקי ליגה רצופים. הימור – רעננה תצליח לנצח סוף סוף והפעם אפילו ה-VAR לא יעשה לא מספיק צרות כדי לקחת לה את הנקודות(במחזורים האחרונים לטענת בעלי הקבוצה אשר אלון הם נשדדו מספר פעמים על ידי ה-VAR).

17:30 הפועל חיפה – בני יהודה, ספורט 4 : בני יהודה במקום ה-5 תארח את הפועל חיפה שבמקום ה-6 כאשר לשתיהן יש את אותו מספר הנקודות. הפועל חיפה מגיעה אחרי שניצחה במחזור האחרון 2-1 את נס ציונה מפנדל בתוספת הזמן, אני חייב לציין את השערוריה שהייתה שם – הפנדל בדקות הסיום לא היה ולא נברא, השחקן פשוט צלל בתוך הרחבה ולמרות שראו בבירור שלא היה פנדל מכל הזוויות שיש(3-4 זוויות, זה כל מה שיש ב-VAR) עדיין החליטו לאשר את העבירה ונתנו פנדל להפועל חיפה, לדעתי זה היה שוד, אחד הגדולים בעונה הנוכחית, פשוט לא להאמין שאפילו עם ה-VAR המוגבל שיש לנו בארץ לא מצליחים לקבל החלטה נכונה, זה פשוט מקומם. אז אחרי שחפרתי על החוסר צדק אספר שבני יהודה נפרדה במחזור האחרון ב1-1 מול הפועל רעננה. הימור – בני יהודה תנצח את הפועל חיפה בחוץ, כי עם כל הכבוד לניצחון האחרון של הפועל חיפה, הם לא נראים טוב והיום בו מכבי נתניה תחלוף על פניהם קרוב מתמיד.

18:30 קרית שמונה – נס ציונה, 5 לייב(עדיין לא פורסם רישמי, נכון ליום חמישי) : קרב תחתית לוהט בין שתי האחרונות בטבלה, כאשר נס ציונה מקדימה את קרית שמונה בגלל נקודה אחת יותר. אז קרית שמונה מגיעה אחרי הפסד 1-0 לנתניה ואילו נס ציונה מגיעה אחרי הפסד 2-1 להפועל חיפה(היה אמור להסתיים 1-1 אחרי שחיפה קיבלו פנדל שלא היה בתוספת הזמן). קרית שמונה רשמה השבוע את הפסדה הרביעי ברציפות, ואילו נס ציונה חזרה להפסיד אחרי ארבעה משחקים ללא הפסד. הימור – אני חושב שנס ציונה לא הולכת להפסיד את המשחק הזה ואני חושב שהן יחלקו את הנקודות ביניהן, כלומר המשחק יסתיים בתיקו.

19:50 מכבי תל אביב – מכבי נתניה, ספורט 4 : מכבי מגיעה אחרי ניצחון בדרבי 3-0 על הפועל תל אביב, ומי שראה את המשחק יודע שזה יכל בקלות להיגמר גם ב1-1 או 1-0 בלבד לצהובים, כי מכבי ביכולה דלה הצליחה לנצח את הפועל תל אביב. מצד שני, היהלומים מנתניה מתחילים לחזור לעצמם ולהחזיר קצת צבע לחיים של המאמנים שלהם עם ניצחון 1-0 על קרית שמונה שהיה השלישי שלהם ברציפות. הימור – אני יודע שזה יהיה הימור קצת מפתיע אולי אבל מכבי ביכולת לא משכנעת תתקשה לשחק מול נתניה ואני אהמר על תיקו, ולדעתי אפילו חסר שערים.

פרמייר ליג – מחזור 16(נכתב לפני טרום המחזור ה15) :

14:30 אברטון – צלסי, ספורט 1 : אברטון במקום ה-18 מארחת את צלסי שבמקום ה-4, כאשר אברטון מגיעה אחרי 3 הפסדים רצופים, כולל 5-2 לליברפול בדרבי, ואילו צלסי חזרה לנצח במחזור האחרון עם 2-1 על אסטון וילה. הימור – צלסי תנצח את המשחק ותהיה עם הפנים קדימה לליגת האלופות באמצע השבוע שם יהיה לה משחק גורלי על עלייה לשמינית הגמר.

17:00 בורנמות – ליברפול, ספורט 2 : בורנמות במקום ה-12 רחוקה רק 2 נקודות מהקו האדום, שם נמצאת אברטון ואילו ליברפול נמצאת כמובן במקום הראשון בפער של 8 נקודות מלסטר סיטי שרודפת אחריה. בורנמות מגיעה אחרי הפסד 1-0 באמצע השבוע לקריסטל פאלאס, מה שהיה הפסדה הרביעי ברציפות בליגה ואילו ליברפול מגיעה אחרי 5-2 גדול בדרבי של ליברפול על אברטון, מה שהיה ניצחונה השישי ברציפות בליגה. הימור – ליברפול תנצח את המשחק.

17:00 טוטנהאם – ברנלי, ספורט 1 : טוטנהאם שבמקום ה-8 תארח את ברנלי שבמקום ה-11 שסך הכל רק 2 נקודות מפרידות ביניהן. במהלך אמצע השבוע מוריניו חווה את הפסדו הראשון כמאמן טוטנהאם דווקא באולד טרפורד ומול הקבוצה אותה אימן עד לא מזמן, עם הפסד 2-1 ליונייטד, ואילו ברנלי מגיעה אחרי הפסד 4-1 למנצסטר סיטי, כך שכמו שאתם מבינים שתי הקבוצות נפגשות אחרי הפסדים לקבוצות של מנצסטר. הימור – טוטנהאם תחזור לנצח.

*שווה צפייה* 19:30 מנצסטר סיטי – מנצסטר יונייטד, ספורט 1 : הדרבי של מנצסטר הגיע, וזה אחרי שקיבלנו באמצע השבוע את הדרבי של ליברפול שניפק לנו 7 שערים. אז סיטי במקום ה-3 במרחק של 11 נקודות מליברפול הראשונה ואילו יונייטד במקום ה-6 עם 11 נקודות הפרש מהיריבה העירונית, מנצסטר סיטי. שתי הקבוצות חזרו לנצח במחזור אמצע השבוע וזה אחרי שהן נעצרו במשחק שלפני, כאשר סיטי ניצחה את ברנלי 4-1 ואילו יונייטד נתקלה ביריבה קשה יותר והצליחה לנצח את טוטנהאם 2-1. קצת היסטוריה – סיטי ניצחה בשני הדרבי האחרונים שהיו, אבל הניצחון האחרון של היונייטד של סיטי היה באפריל 2018 כאשר יונייטד הגיעו לאיתיאחד, פיגרו 2-0 במחצית משערים של קומפאני וגונדוהאן, אך אחרי המחצית השדים האדומים התפוצצו עם צמד של פוגבה(אהובו של ד"ר רזי) ועוד אחד של סמולינג, אגב אותו מאמן שניצח את המשחק היה – ג'וג'ה מוריניו. הימור – יהיה משחק מאוד מהנה ומותח לצפייה אך אני חושב שליונייטד יהיה מאוד קשה להשיג נקודה באיתיחד, ולכן אני מהמר על ניצחון ביתי של מנצסטר סיטי.

בונדסליגה – מחזור 14 :

16:30 מינשנגלאדבך – באיירן מינכן, ספורט 3 : מפגש פסגה בין הראשונה בטבלה גלאדבך לבין הרביעית בטבלה – באיירן מינכן. הפער בין שתי הקבוצות עומד על 4 נקודות ויש כאן הזדמנות פז עבור שתיהן, מצד אחד באיירן יכולה לצמק את הפער לנקודה אחת בלבד בינה לבין גלאדבך, ואילו אם גלאדבך תנצח הפער יגדל ל-7 נקודות, וזה יהיה פער מאוד רציני בבונדסליגה, במיוחד שגם לייפציג נמצאת מעליה. גלאדבך ניצחה במחזור האחרון 4-2 את פרייבורג, ואילו באיירן מינכן הפסידה במפתיע 2-1 בבית לבאייר לברקוזן. קצת היסטוריה – במשחק האחרון ביניהן באיירן מינכן ניצחה את גלאדבך בחוץ 5-1 וזה היה במרץ האחרון, כך שיש כאן מצד אחד רצון לשחזר את התוצאה ומצד שני רצון לנקמה. הימור – אני לא חושב שבאיירן תנצח את המשחק הזה, כך שמבחינתי גלאדבך תנצח או אפילו תיקו, אך אהמר עם תחושת הבטן על תיקו.

16:30 דורטמונד – דיסלדורף, ספורט 3(משולב עם באיירן מול גלאדבך) : דורטמונד במקום ה-5, במרחק של 5 נקודות מגלאדבך הראשונה ואילו דיסלדורף במקום ה-15 עם נקודה אחת יותר מאשר הרטה ברלין שנמצאת מתחתיה ובמקום שמוביל למשחקי מבחן בסוף העונה. דורטמונד מגיעה אחרי ניצחון חוץ 2-1 על הרטה ברלין ואילו דיסלדורף אחרי 1-1 בחוץ מול הופנהיים. הימור – מצד אחד זה נראה ניצחון ברור של דורטמונד אך מצד שני משהו מרגיש לי שהיא לא תנצח את המשחק הזה, לכן אהמר על תיקו.

סרייה א' – מחזור 15 :

*שווה צפייה* 21:45 לאציו – יובנטוס, 2 ONE : מפגש פסגה באיטליה בין השלישית בטבלה לאציו לבין יובנטוס השניה בטבלה, כאשר מפרידים ביניהן רק 6 נקודות, ובנוסף יובה מגיעה אחרי שבמחזור האחרון איבדה את הפסגה ליריבה השנואה – אינטר. לאציו עושה עונה נהדרת, במיוחד לאור כושרו של אימובילה שעושה עונה פנטסטית והבקיע ב-14 משחקים את הכמות המופלאה של 17 שערים, כלומר יותר משער למשחק, אגב פרט מעניין על אימובילה – בעונה שעברה הוא שיחק 36 משחקים והבקיע 15 שערים, כלומר הוא כבר עבר את מספר ההבקעות שלו מעונה קודמת ב-2 שערים, תוך פחות מ-40% מכמות המשחקים של עונה שעברה, נתון פשוט מדהים לחלוץ האיטלקי. מצד שני, יובנטוס לא נראית הכי שלמה במשחק שלה וגם הבעיות עם רונאלדו ועם סארי לא משפיעות טוב על הקבוצה, גם לא האיבוד של המקום הראשון במחזור האחרון ליריבה השנואה אינטר וגם לא איבוד הנקודות במחזור האחרון בבית מול סאסואולו שהיא לא מאריות הליגה. לאציו מגיעה למשחק אחרי 3-0 על אודינזה ואילו יובנטוס כאמור מגיעה אחרי 2-2 ביתי מול סאסואולו. קצת היסטוריה – בשמונת המשחקים האחרונים בהם אירחה לאציו את יובנטוס היא לא הצליחה לנצח, כך שניצחונה האחרון באולימפיקו על יובנטוס היה בינואר 2013 בגביע האיטלקי. הימור – לאציו בכושר מפחיד, ובמיוחד אימובילה ואין לי ספק שהוא הולך לכבוש במשחק הזה, ואני מאמין שלאור היכולת שלהם לאחרונה ולאור היכולת הדלה של יובנטוס אנחנו נראה כאן ניצחון של לאציו.

לה ליגה – מחזור 16 :

14:00 ריאל מדריד – אספניול, ONE : ריאל מדריד שבמקום ה-8 מארחת את הקבוצה הקטנה מהעיר ברצלונה שנמצאת רק במקום הלפני אחרון(19). ריאל מגיעה אחרי 2-1 קשה במחזור האחרון על אלאבס ואילו אספניול מגיעה אחרי הפסד ביתי 4-2 לאוססונה. הימור – ריאל תנצח את המשחק.

22:00 ברצלונה – מאיורקה, ONE : משחק קצוות נוסף, הפעם של ברצלונה שבמקום הראשון שתארח את מאיורקה שנמצאת רק במקום ה-17 בליגה, ובמרחק של נקודה מהקו האדום, שם נמצאת סלטה ויגו. ברצלונה מגיעה אחרי 1-0 ענק על אתלטיקו מדריד במטרופוליטאנו וגם אחרי זכייה בכדור הזהב ה-6 במספר של ליאו מסי, ואילו מאיורקה אחרי הפסד 2-1 לבטיס. הימור – ברצלונה תנצח והסטטוס קוו בצמרת ישאר כמו שהיה ערב תחילת המחזור.

כדורסל

המחזור ה-9 בליגת ווינר סל / עידן ארווץ

18:00, 5SPORT: עירוני נס ציונה (4-4) – מכבי ראשון לציון (1-6)

20:00, 5SPORT: הפועל ירושלים (1-5) – הפועל גלבוע גליל (4-4)

מכללות / עידו גילרי

משחקי הלילה:

19:00: (6) אוהיו סטייט [0-8] – פן סטייט [1-7]

19:00: (18) ביילור [1-6] – (12) אריזונה [0-9]

19:00: (24) באטלר [0-8] – פלורידה [2-6]

22:00: סיינט ג'וזף [7-2] – (23) וילאנובה [2-6]

23:00: (8) קנאקי [1-6] – פיירלי דיקניסון [5-2]

0:00: (3) מרילנד [0-9] – אילינוי [2-6]

0:30: אלאבמה בירמינגהאם [3-4] – (15) ממפיס [1-7]

1:00: (25) יוטה סטייט [1-8] – פרזנו סטייט [5-2]

2:00: (2) קנזס [1-6] – (20) קולורדו [0-7]

2:00: (13) אורגון [2-6] – הוואי [2-6]

משחקי אתמול:

(4) מישיגן [1-8] 103 – איווה [3-6] 91 לוקה גארזה המטיר 44 נקודות והוסיף 8 ריבאונדים עבור איווה אבל זה לא ממש הרשים את החבורה המטוזנה של ג'וואו הווארד בראשות פרנץ' "אח של" ווגנר שרשם 18 לוולברינס.

וירג'יניה טק [3-6] 63 – (10) דיוק [1-9] 77

(1) לואיוויל [0-9] 64 – פיטסבורג [3-6] 46 ג'ורדן נווארה עם 19 נקודות ו-6 כדורים חוזרים.

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

אליפות בריטניה – חצי הגמר

15:00: דינג ז'ונווייאן בינגטאו (יורוספורט)
21:00: סטיבן מגוויירמארק אלן (יורוספורט)

רבע הגמר אתמול הביא לנו כמה משחקים מעניינים. החלק הראשון של היום היה בשליטה סינית: דינג ז'ונווי גבר בקלות על חברו הטוב ליאנג וונבו. במקביל, זכה יאן בינגטאו לעוד ניצחון מפתיע בקלותו, כשהפעם הקורבן היה סגן אלוף העולם, ג'ון היגינס. משחקי הערב היו כבר הרבה יותר צמודים: מארק אלן זכה שוב במשחק שהגיע לפריים מכריע, הפעם מול הפתעת האליפות, נייג'ל בונד הוותיק. גם המשחק בין מתיו סטיבנס לסטיבן מגווייר היה צמוד לכל אורכו, עד שמגווייר סגר עניין עם שלושה ברייקים מצויינים.

חצי הגמר היום מביא לנו שני מפגשים פיקנטיים עד מאד: המפגש הראשון הוא מפגש כל סיני בין דינג ז'ונווי ליאן בינגטאו. דינג נחשב בשנים האחרונות לבכיר שחקני המדינה הענקית, ועדיין הוא נחשב לכזה למרות הכושר הלא טוב אליו הגיע עד לטורניר, מגמה אותה הפך בטורניר עצמו עם כמה נצחונות מצויינים. אלא שהיריב הצעיר ממול הוא ודאי השחקן המרשים באליפות עד כה. הקלות שבה הוא זכה לנצחונות מול כמה מהשחקנים הטובים ביותר בעולם מראה שאולי הטורניר הזה מסמן סוג של העברת שרביט, והמשחק המעניין בין השניים יראה אם זה באמת המצב. המשחק השני יפגיש את מארק אלן עם סטיבן מגווייר. הצפון אירי והסקוטי הם חברים טובים. הם אף נפגשו בטורניר זה בשנה שעברה ברבע הגמר, כשמגווייר הראה יכולת מזעזעת, מה שהביא למראה הבלתי שגרתי של יריבו שמעודד אותו לשחק טוב יותר. לשני השחקנים פז"מ ארוך למדי. אלן נחשב לשחקן הטוב מבין השניים (לאחר כל ההפתעות בטורניר הוא גם המדורג הבכיר ביותר שנשאר – 7), ולאחר שנים של אנדר אצ'יבריות, הביא בשנה שעברה כמה זכיות יפות בטורנירים חשובים. על הנייר הוא אמור להיות הפייבוריט מול חברו הטוב.

לפוסט הזה יש 6 תגובות

  1. כבר יש לי 1 מ 5 בכיס עם הניצחון של הסלטיקס.
    שבת הזה עוד 4חגיגות
    מתחיל בקטן עם ריאל עובר לגלדבאך באיירן (תיקו 2?) ומקנח ב 2 משחקים, הדרבי, אצבעות ליונייטד, ומכבי ת"א-נתניה.
    עמוס עמוס עמוס!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט