אירועי דיומא – 06.12.19

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366-1-550x366.jpg

היום – משחק צמרת באיטליה בין אינטר לרומא, וגם אתלטיקו מדריד תשחק היום מול ויאריאל.

כדורגל / ניר מועלם

סרייה א' :

*שווה צפייה* 21:45 אינטר – רומא, 2 ONE : אינטר חזרה במחזור האחרון סוף סוף למקום הראשון והיא לא רוצה לאבד אותו שוב ליובה, ולכן היא תהיה חייבת לנצח במשחק הזה כדי לא להיות תלויה בתוצאה במשחק של יובה מול לאציו. אינטר מגיעה אחרי 2-1 על ספאל בבית, שהיה ניצחונה ה-5 ברציפות בליגה, מנגד רומא במקום ה-5, ורחוקה בסה"כ 9 נקודות מאינטר, וכמו שניתן לראות גם העונה של רומא טובה מאוד עד עכשיו והיא מגיעה אחרי 3-1 בחוץ על ורונה, מה שהיווה את ניצחונה השני ברציפות בליגה. אני רק אציין קצת היסטוריה – בשלושת המפגשים האחרונים ביניהן המשחקים הסתיימו בתיקו ובסה"כ נערכו 38 משחקים ביניהן באיצטדיונה של אינטר כאשר אינטר מנצחת 20 משחקים, עוד 10 מסתיימים בתיקו ורק 8 ניצחונות לרומא במילאנו. שחקנים ששווה לעקוב אחריהם : באינטר כמובן יש את מצד ה"לו-לה" פארק שהם לוקאקו ולאוטרו, אשר הבקיעו 18 שערי ליגה עד עכשיו(מתוך 31 של אינטר), כאשר אצל רומא כמובן שמי שבולט הוא החלוץ אדין דג'קו שכבש 6 שערי ליגה, אך חשוב לשים לב גם לקשר הצעיר של רומא לורנצו פלגריני שבישל כבר 6 שערים העונה. הימור – אינטר פצועה בקישור וכל משחק שעובר מצטרף לרשימה עוד אחד, עד כדי כך שמי שאמור לפתוח בקישור הוא בורחה ולארו יחד עם ברוזוביץ ומתיאס וסינו, כאשר גם ולארו וגם וסינו הם בכלל לא שחקני הרכב, אך קשה מצב שניקולו ברלה וסטפנו סנסי פצועים ויחזרו רק בתחילת ינואר נכון לעכשיו, אבל עדיין עם כל זה אני אהמר על ניצחון ביתי של אינטר, אבל להזכירכם אני אוהד אינטר ולכן לא יכול ללכת נגד קבוצתי, מה שכן משחק מומלץ לצפייה.

לה ליגה – מחזור 16 :

22:00 ויאריאל – אתלטיקו מדריד, ONE : ויאריאל במקום ה-13 בליגה לעומת אתלטיקו שצנחה עד למקום ה-6 וכבר רחוקה 6 נקודות מברצלונה וריאל. ויאריאל מגיעה אחרי הפסד 2-1 לולנסיה, מה שהיה להפסדה השלישי ברציפות בליגה, ובנוסף היא גם 5 מחזורים לא מצליחה לנצח, ומהצד השני יש לנו את אתלטיקו שבתקופה רעה מאוד ומגיעה אחרי הפסד 1-0 לברצלונה בבית, מה שהיה למשחקה השני ברציפות בליגה ללא ניצחון. הימור – אתלטיקו בתקופה לא כל כך טובה ואני מאמין שיהיה לה קשה מאוד לנצח באיצטדיון הקרמיקה של ויאריאל ולכן אהמר על תוצאת תיקו.

כדורסל

מכללות / עידו גילרי

סופ"ש הקרוב מבשר את פתיחת משחקי הליגות הבכירות מה שאומר שנכנסנו לחלק האמיתי של העונה ונראה הרבה יותר התמודדיות מאוזנות ומעניינות.

משחקי הלילה:

1:30: (4) נישיגן [1-7] – איווה [2-6]

2:00: וירג'יניה טק [2-6] – (10) דיוק [1-8]

4:00: (1) לואיוויל [0-8] -פיטסבורג [2-6]

משחקי אתמול:

(14) אובורן [0-8] 81 – פורמן [3-7] 78 נואה גרלי עם 21 נקודות ו-8 ריבאונדים וחבריו מפורמן עשו חיים קשים לטייגרס אבל 18 + 9 ריבאונדים של אייזק אוקור השאירו את הניצחון אצל הפייבוריטית.

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

אליפות בריטניה – רבע הגמר

15:00: דינג ז'ונוויליאנג וונבו
15:00: ג'ון היגינס-יאן בינגטאו
21:00: סטיבן מגוויירמתיו סטיבנס
21:00: מארק אלןנייג'ל בונד

החלק השני של שמינית הגמר הביא לנו הפתעות למכביר. הראשונה הייתה זו שבה דינג ז'ונווי גבר על רוני אוסליבן. לא הפתעה גדולה אם זה היה קורה לפני שנתיים, אבל בכושר המזעזע שהראה דינג השנה, זה בהחלט לא היה צפוי. התוצאה קובעת שלרבע הגמר של האליפות היוקרתית לא יגיעו ארבעת המדורגים הראשונים בעולם (טראמפ, וויליאמס, אוסליבן ורוברטסון), עוד משהו שלא רבים היו מהמרים עליו. עוד סוג של הפתעה ראינו מסנסציית האליפות עד כה – נייג'ל בונד. לאחר שכבר הדיח את לוקה ברסל ואת ג'אד טראמפ, הבריטי בן ה-54 הדיח אתמול גם את סמיפינאליסט אליפות העולם, גארי ווילסון, בקרב מרתק שהוכרע על פריים מכריע. עוד קרב חפירות שבסופו הפתעה קיבלנו מהמשחק בין מארק סלבי למתיו סטיבנס. השניים התגוששו מעל חמש שעות עד לפריים מכריע, שבסופו סטיבנס הוותיק גבר על אלוף העולם שלוש פעמים. התוצאה הצפויה היחידה של אתמול הייתה במשחק בו גבר סטיבן מגווייר על מייקל ווייט.

היום ייערך שלב רבע הגמר במלואו (בפורמט הטוב מ-11). דינג ז'ונווי וליאנג וונבו, שני חברים טובים מחוץ לאליפות, יניחו את היחסים הטובים בצד לטובת הניסיון לעלות לחצי הגמר. עוד סיני סנסציוני שנראה כאן היום הוא יאן בינגטאו הצעיר, שלאחר הניצחון המפתיע בקלותו על ניל רוברטסון, יפגוש את אחד היריבים הקשים וקרי הרוח שיש – סגן אלוף העולם ג'ון היגינס. עוד שחקן קר רוח מאד בדמותו של מארק אלן ינסה לא להפוך לקורבן הבא של הפתעת האליפות, נייג'ל בונד. ותיק מפתיע אחר, מתיו סטיבנס, ינסה להמשיך את הטורניר המצויין מול סטיבן מגווייר. שידורים ביורוספורט ב-15:00 וב-21:00.

לפוסט הזה יש 2 תגובות

  1. אני לא יודע מה יש לפורמן הפצפונת לחפש נגד אאובורן. אבל היא מתעקשת להישאר בדיביזיה I כולל פוטבול. ייתכן שפורמן היא אחת מהאוניברסיטאות היחידות עם פוטבול DIV I שאין לה GRADUATE SCHOOL. נה-UNDERGRADUATE הוא אחד הטובים, אבל פורמן היא למעשה LIBERAL ARTS SCHOOL שהיה צריך לשחק ב-DIV III.
    את אינטר-רומא אני מקליט

כתיבת תגובה

סגירת תפריט