לקראת מחזור 12 בNFL

מאת צוות הופס פוטבול: פריים טיים זק, עידו יצחקי ויניב שושני

הקרב על ה NFC?



באפלו בילס (7- 3) מול דנבר ברונקוס (3- 7) ( באפלו, ראשון 20:00)

הבילס חזרו לנצח בשבוע שעבר (אמנם מול מיאמי… אבל בכל זאת) ונמצאים בעמדת הסתערות מצוינת להופעה שניה בשלוש שנים בפלייאוף. כדי לעשות זאת הם צריכים לנצח משחקי מוקש מהסוג הזה, בבית מול קבוצה פחות טובה כמו דנבר. הק"בג'וש אלן שיחק לא רע, הן באוויר והן על הקרקע, מול מיאמי אבל הגנת הברונקוס, המדורגת תשיעית בליגה, תקשה עליו קצת יותר. המפתח יהיה בהגנת באפלו שירדה ברמתה לאחרונה, ומתקשה בעיקר מול הריצה – שהיא נקודת החוזק בהתקפת הברונקוס. בראנדון אלן (שהחליף את ג'ו פלאקו) לא נראה כמו פתרון לבעיתהק"ב המתמשכת של דנבר (נשאלת השאלה – מתי כבר נראה את בחירת הדראפט דרו לוק על המגרש?) – כך שפיליפ לינדסי ושאר הרצים של הברונקוס צריכים למשוך את ההתקפה. יתפתח משחק צמוד בתוצאה נמוכה עם הרבה מאד מהלכי ריצה בשני הצדדים שבסופו תנצח הקבוצה הביתית, שהניצחון גם חשוב לה יותר לקראת סיום העונה.

אטלנטה פאלקונס (3- 7) מול טאמפה ביי באקנירס (3- 7) (אטלנטה, ראשון 20:00)

אטלנטה של השבועיים האחרונים הפתיעה מאד לטובה (אחרי שבפועל כבר גמרה את העונה) וניצחה את שתי היריבות החזקות בבית ה-NFC  דרום – ניו אורלינס וקרולינה. היא יכולה להשלים "סוויפ" השבוע בניצחון על הקבוצה החלשה של הבית (טאמפה ביי) ואם תמשיך ביכולת הזו היא בהחלט תעשה זאת. מאט ראיין ממשיך לשחק טוב (כפי שעשה כל העונה) אך מי שמייצר את הניצחונות האחרונים היא דווקא ההגנה שהגבילה את ההתקפות של הסיינטסוהפנתרס ל-12 נקודות ביחד (!). טאמפה ביי הפסידה לסיינטס בקלות בשבוע שעבר (עם עוד ארבע חטיפות של ג'מיס וינסטון, שמוביל את הליגה עם 18 כאלה) והקבוצה צריכה ללא ספק לחשוב על פתרון אחר בעמדת הק"ב לקראת שנה הבאה, למרות שיש להם הרבה חורים למלא גם בעמדות מפתח אחרות (כגון הרץ האחורי –רונלד ג'ונס מוביל את הקבוצה עם 42 יארד למשחק). השבוע הם יספגו הפסד נוסף מאטלנטה שלמרות שבפועל סיימה את העונה, ממשיכה להילחם על גאוותה (ועל עתידו של המאמן דן קווין). 

הגנת הניצים מתעוררת

ניו יורק ג'טס (3- 7) מול אוקלנד ריידרס (6- 4) (ניו יורק, ראשון 20:00)

הריידרס הם אחת ההפתעות הנעימות של העונה ומגיעות לג'ון גרודן הרבה מחמאות על מה שהוא משיג עם הקבוצה, שנמצאת כרגע בעמדת זינוק לפלייאוף אחרי שהקבוצה השיגה רצף של 3 ניצחונות. ההתקפה שלהם מדורגת במקום השביעי בליגה ודרק קאר משחק מצוין (מקום חמישי ברייטינג, רק אחרי ווילסון, ג'קסון, מהומסוקאזינס). ההגנה עדיין לא מספיק טובה וזו ככל הנראה תהיה המשימה של גרודן לקראת העונה הבאה. אצל הג'טס המצב הוא הפוך – דווקא ההגנה היא החלק החזק בקבוצה (מקום 11 בליגה, ומקום שני כנגד הריצה) ומשחק ההתקפה חלש מאד (מקום אחרון בליגה!) כשסאםדרנולד מאכזב מאד. ניו יורק ניצחו בשבוע שעבר את וושינגטון אבל למרות שהמשחק הוא בניו יורק, אוקלנד קבוצה הרבה יותר טובה מהג'טסוגם צריכה יותר את המשחק. דרק קאר וחבריו יתגברו על הגנת הג'טס וישימו מספיק נקודות על הלוח, כך שאפילו ההגנה החלשה של הריידרס תספיק לניצחון חוץ חשוב.

שיקאגו ברס(6-4) –ניו יורק ג'ייאנטס(8-2)(שיקאגו, ראשון 20:00)

מפגש בין שתי קבוצות במאזן שלילי, ועם מצב רוח שלילי עוד יותר. מיטשטרוביסקי ושיקאגו ניצחו רק פעם אחת בששת המחזורים האחרונים, ההתקפה מתקשה לייצר יארדים ונקודות, ואחרי ההפסד לראמס בשבוע שעבר אפשר לומר שלום לפלייאוף השנה.

לפחות הגנת הדובים מתפקדת היטב, מה שלא ניתן לומר על ניו יורק, שבה הן ההגנה והן ההתקפה מדורגות בתחתית הליגה. הענקים כבר עם שישה הפסדים רצופים, ודניאל ג'ונס כבר מצטער שהוא הושלך למערכה מוקדם מידי, ו-17 איבודי כדור (שני בליגה) יעידו על חבלי קליטה קשים.

נתון מעניין –סאקוןבארקלי לא מצליח להשיג 100 יארדים או יותר כבר 8 מחזורים.

יהיה זה משחק לא מלבב במיוחד לצפייה, ובסיומו שיקאגו תנצח את המשחק, וניו יורק "תזכה" בעוד הפסד בדרך לדראפט.

רק זה חסר לי, ההגנה של הברס (צילום: nypost.com)

ניו אורלינס סיינטס(2-8) –קרוליינה פנת'רס(5-5)(ניו אורלינס, ראשון 20:00)

אז מה, הפנת'רס מנסים לשחזר את העונה שעברה? לאחר ארבעה ניצחונות רצופים עם הרבה אנרגיות מחודשות, מגיע ניצחון בודד בארבעת המשחקים הבאים, ועוד קווטרבק מחליף בדמותו של קייל אלן נוחת לקרקע המציאות הקשה של ה- NFL.

גם הסיינטס משחזרים את העונה הקודמת, ולמרות מעידה קטנה מול הפלקונס, הקבוצה בדרך הבטוחה לראשות בית נוספת ולהופעת פלייאוף שלישית ברציפות.

נתון מעניין –קייל אלן לא נחטף בארבעת המשחקים הראשונים שלו, בארבעת הבאים הוא כבר נחטף 9 פעמים.

אמנם הפנת'רס לא יריבה קלה, אבל הסיינטס טובים יותר, ובבית שלהם הם לא ישמטו את הניצחון.

עסקים כרגיל, בריס (צילום: fanduel.com)

וושינגטון רד סקינס(9-1) –דטרויט ליאונס(1-6-3)(וושינגטון, ראשון 20:00)

אם ניקח בהשאלה מונח מהכדורגל הישראלי, זהו מפגש תחתית בין שתי קבוצות מהגרועות בליגה, שעסוקות יותר בדראפט הקרוב מאשר בנעשה במגרש. הרדסקינס בפתיחה הגרועה ביותר של המועדון מזה 28 שנים, ודטרויט בנפילה חופשית מאז המחזור הרביעי, ועכשיו גם לא ברור עד מתי מת'יוסטאפורד ייעדר עקב פציעת גב.

אולי בזכות העדר הלחץ מהמשחק, נראה הופעה משוחררת יותר של הקווטרבקים המחליפים, ג'ףדריסקל בדטרויט, ובייחוד הרוקידוויןהסקינס בוושינגטון.

נתון מעניין – וושינגטון לא השיגו יותר מ-250 יארדים כוללים בארבעת המשחקים האחרונים.

במשחק שלא ברור כלל מי תשמח יותר, הקבוצה המנצחת או המפסידה, ניקח הימור דווקא על אדומי העור, והסקינס יחגוג את ניצחונו הראשון בליגה.


סינסנטי בנגלס (10-0) – פיטסבורג סטילרס (5-5), 20:00

מייסון רודולף ינסה להתאושש מהחבטה של הקסדה שקיבל בראשו בשבוע שעבר, בכדי לנצח את הקבוצה חלשה בליגה, ולהמשיך לקרב את פיטסבורג למקום בווילד קארד. גם בעונה כ"כ חלשה של הקבוצה מפנסילבניה, כשהם נטולי הקווטרבק הבכיר שלהם בעשור האחרון (ובמקומו משחק אחד הקווטרבקים הגרועים בליגה), מצליחים הסטילרס להישאר רלוונטים בקרבות הכניסה לפלייאוף הAFC החלש. סינסי נשארת ללא ניצחונות כשהסיכוי לעונה "מושלמת" גדל ממחזור למחזור ונראה שבקבוצה יתנחמו בבחירה הראשונה בדראפט 2020. כשרייאן פינלי משחק מאחורי הסנטר, הקבוצה מאוהיו יכולה לשכוח מניצחונות. ניצחון קליל לסטילרס.


ידרסו את סינסנטי שוב?

קליבלנד בראונס (6-4) – מיאמי דולפינס (8-2), 20:00
קליבלנד נזכרו לשחק פוטבול באיחור לא אופנתי של כמה חודשים, ולראשונה העונה חיברו שני ניצחונות רצופים על חשבון הבילס והסטילרס. צוות אימון חלש מאין כמוהו, גרם לאחד הקבוצות המוכשרות בליגה להיראות נוראי. הניצחון על פיטסבורג בשבוע שעבר יכול להיות מעודד עבור אוהדי הקבוצה, הודות לפוטבול לא רע שהקבוצה הציגה לפרקים – ובניגוד למה שהתרגלנו מהם לאורך העונה. סיכויי הפלייאוף הקלושים ממילא שהתעוררו בעקבות הניצחון פחתו עוד יותר בעקבות ההרחקה של החולייה המשמעותית ביותר בהגנת הבראונס – מיילס גארט, שיחזור אל המגרשים רק בשנה הבאה. התוספת של קארים האנט מוסיפה אופציית מסירה לבייקר מהבקפילד, ומסתמנת כמשמעותית מאוד עבור הקבוצה. הדולפינס החלשים חזרו לסורם בשבוע שעבר כשהובסו על ידי בפאלו, ומיאמי החליטו לשלוח מס' שחקנים ל- IR בכדי להבטיח שהמאזן יישאר חלש וייתן בחירה גבוהה בדראפט הקרוב. לקליבלנד נותר בלו"ז רק משחק אחד נגד קבוצה עם מאזן חיובי, ואילו תצליח לייצר רצף ניצחנוות הם עשויים להלחם על מקום בווילד קארד. אבל חשוב לזכור – מדובר בקליבלנד בראונס, אותו ארגון מחורבן שלא הגיע לפלייאוף מאז 2003. הבראונס יינצו הערב, וכל שנותר לי לקוות עבור הקבוצה הוא שתחליף את פרדי קיצ'נס בסיום העונה. גם אם הלו"ז הקליל בשבועות הקרובים ישכיח מעט את פתיחת העונה.

פילדלפיה איגלס (5-5) – סיאטל סיהוקס (2-8), 20:00

פילדלפיה תנסה להילחם ולהציל את העונהשלה, כשתארח הערב את הסיהוקס הלוהטים, שחוזרים משבוע החופש היישר למפגש מול יריבה קשוחה מהNFC, ובשעה ידידותית מאוד עבור הצופה הישראלי.

האיגלס יילכו ראש בראש עם דאלאס במלחמה על ראשות הבית הכי חלש בחטיבה. בשבוע שעבר סיכויי הפלייאוף שלהם פחתו משמעותית, כשההתקפה בהובלתו של קרסון וונץ לא הצליחה לייצר נקודות מול הגנת הברזל של ניו אינגלנד. פילי ניסו את כוחם במסירות ארוכות, ריצות, ובמגוון מערכי התקפה אך ללא הועיל. נגד הגנה חזקה, הכישרון של פילדלפיה לא הספיק. בפילי יכולים להתנחם שעמדו עד הסוף על רגליים, והצליחו להגן לא רע בכלל, כשרק מהלך מתוחכם של הפאטס הצליח להכניע אותם. הרץ ג'יי אג'איי, שזכה עם הקבוצה באליפות לפני שנתיים, הוחתם בשבוע שעבר במטרה להוריד מהעומס הכבד המונח על רגליו של מיילס סנדרס וייתכן כי אף יוכל להגיע לעמדת הרץ הבכיר אילו יאשש מהפציעות. מעניין יהיה לראות כיצד ישולב אג'אי במשחק הערב.

סיאטל יצאו לשבוע החופש אחרי ניצחון אדיר בהארכה על הניינרס והנחילו לקבוצה מהמפרץ את הפסדם הראשון העונה במשחק שנקלע לדרמה אדירה. ראסל ווילסון מציג אחלה קייס לבחירה בו כ – MVP  של העונה הסדירה ומגלה יכולת פנטסטית בכל שבוע מחדש. אמנם איבוד מכריע שלו כמעט וגרם לסיאטל להפסיד, אך בסופו של דבר ווילסון מנצח על המקהלה של הקבוצה שניצחה העונה כבר שמונה משחקים מתוך עשרה, בזמן שהוא ממשיך לחולל קסמים אופייניים. סיאטל חוזרת להיות קונטנדרית אחרי שנים שלא הייתה, הודות לווילסון כאמור, שזוכה לעונת שיא מצד טיילר לוקט והרוקי די קיי מטקלף. גם בהגנה, הגעתו של קלאוני מסתמנת כצעד מבריק של ראשי המועדון, ולצד בובי וואגנר – סיאטל מצליחה להעמיד הגנה סבירה שמאפשרת להתקפה לעשות את שלה.

הדגש העיקרי הערב של הסיהוקס, שמגיעים כפייבוריטים ברורים למשחק – הוא להיאבק בהגנת הריצה המעולה של פילי. סיאטל תצטרך ללכת הרבה באוויר, ולהערכתי יש להם את הכלים להצליח במשימה הזו. פילדלפיה תתפלל להתפוצצות של וונץ שתזכיר את הימים של 2017, אבל עד שזה יקרה, אני אלך עם ניצחון של סיאטל.

ואולי זה הקרב על ראשות ה NFC?

טנסי טייטנס (5- 5) מול ג'קסונווילג'גוארס (4- 6) (נאשוויל, ראשון 23:05)

הטייטנס חוזרים משבוע החופש במצב רוח טוב, לאחר שהשיגו 3 ניצחונות ב-4 המשחקים האחרונים בראשות הק"ב המחליף ריאןטנהיל (כולל נצחון מרשים על קנזס סיטי). הקבוצה עם טנהיל נראית אחרת לגמרי מכפי שנראתה בתחילת העונה וכשהם במאזן חצוי הם בהחלט יכולים לחלום על הפלייאוף. הג'גוארס שחיכו כל כך הרבה לשובו של ניק פולס התאכזבו מאד מהיכולת שלו (ושל הקבוצה) בתבוסה מול אינדיאנפוליס – מה שמעלה את השאלות לגבי כדאיות החוזה הענק שלו (והתבונה בסיפסולו של הרוקי גרדנר מינשו, שלמרות התנודות החדות ביכולתו, הראה לא מעט פוטנציאל). בבית, ואחרי שבוע מנוחה, טנסי לא ישמטו את המשחק הזה –הגנתהטייטנס תגביל את התקפת ג'קסונוויל המבולבלת, וטנהיל (שהשיג במשחקים שפתח 26 נקודות למשחק– יותר טוב מהממוצע של קבוצות כמו גרין ביי וניו אורלינס) יוביל את הקבוצה מנאשוויללניצחון נוסף, שישאיר אותה במרוץ לפלייאוף.

ניו אינגלנד פטריוטס (1-9) – דאלאס קאובויז (4-6), 23:25

שני הקווטרבקים שניצחו הכי הרבה משחקים מאז 2016 נפגשים פנים אל פנים בג'ילט סטאדיום ומבטיחיחם לנו משחק מרתק בין שתי קבוצות שמובילות את הבתים שלהן. האחת בעלת ההתקפה הטובה בליגה, השנייה בעלת ההגנה הטובה בליגה. המארחת התאוששה מהתבוסה לבולטימור עם ניצחון חשוב על האיגלס בשבוע שעבר, שסייע מאוד ליריבה הנוכחית שלהם – הקאובויז. ההתקפה של הפאטס שוב לא הרשימה והתקשתה מאוד נגד פילדלפיה, כשלטאצ'דאון המכריע במשחק נזקקה הקבוצה לטריק פליי במהלכו ג'וליאן אדלמן התחפש לקווטרבק ומצא את דורסט באנדזון – ובליצ'ק נקם רשמית ב'פילי ספיישל' הזכור מסופרבול 2017. בריידי סבל מקו התקפה נוראי בשבועות האחרונים ולפחות השבוע הוא זכה לבשורה מעודדת במיוחד – כשהתאקל השמאלי אייזאה ווין (סיבוב ראשון ב2018) התאושש מהפציעה שפקדה אותו ויעמוד לרשות הקבוצה. בגזרת התופסים, המצב של הפטריוטס מדרדר משבוע לשבוע. הספקנו כבר לשכוח שפעם אנטוניו בראון וג'וש גורדון שיחקו בקבוצה, ובאימונים האחרונים פיליפ דורסט ומוחמד סנו לא הצליחו להשלים אימון מלא והם בספק גדול למשחק. לא יהיה קל לבריידי. מנגד, דאלאס רשמה ניצחון קשה על דטרויט בזכות יכולת מצויינת של דאק פרסקוט, שממשיך את התקופה הנהדרת בה הוא מצוי. יחד עם זיק וחוליית רסיברים מגוונת, דאלאס מחזיקה בהתקפה נהדרת שמהווה סכנה לכל הגנה בליגה. כן, גם לפטריוטס. הקאובויז הם הקבוצה שהשיגה הכי הרבה דאונים ראשונים בליגה, ואם היוקצת יותר יעילים ברדזון סביר להניח שהמאזן היה טוב יותר. הבעיה מתמקדת בהגנה שלא מצליחה לעצור את יריבותיה, ואפילו הליונס חגגו עם 27 נקודות שלא הספיקו להם לניצחון. הפעם, אותה התקפה שמחזיקה את דאלאס בחיים ומעניקה לה את המקום הראשון בבית פוגשת בהגנה המפלצתית של ניו אינגלנד במה שמבטיח לנו קרב מרתק. אני חוזה קרב שקול וצמוד שיוכרע ברבע האחרון. הפאטס קיבלו חיזוק משמעותי לקו ההתקפה של הקבוצה, ומול ההגנה החלשה של דאלאס – עוד זמן בפוקט לבריידי עשוי להיות גורלי. ניצחון קשה למארחים, בעיקר כי הם לא יודעים מה זה להפסיד בפוקסבורו.

סאן פרנסיסקו פורטיניינרס(1-9)–גרין ביי פאקרס(2-8)(סאן פרנסיסקו, שני03:20)

משחקי יום ראשון ינעלו במשחק מעניין מאין כמוהו, בין שתי מוליכות ה- NFC.

מצד אחד סאן פרנסיסקו המפתיעה, שאף אחד לא חזה שהם יובילו את הליגה לאחר 11 מחזורים. הניינרס משיגים זאת עם הגנת פלדה, בעיקר כנגד משחק המסירה (142.5 יארדים ממוצע למשחק!), ועם קו קדמי אגרסיבי וחזק, שרושם לזכותו 39 סאקים (ראשון בליגה יחד עם הפנת'רס). גם ההתקפה אינה קוטלת קנים, והיא מדורגת שניה בליגה מבחינת נקודות. ההתקפה מבוססת בעיקר על מהלכי ריצה, אבל לאחרונה ניכר שיפור במשחק האווירי, וג'ימי גארפולו משיג 9 ט"ד בשלושת המשחקים האחרונים, אותה כמות שהוא השיג בשבעת המשחקים הראשונים.

מנגד מתייצבת לה גרין ביי בראשות ארון רודג'רס הנפלא, שאומנם גם ההגנה וגם ההתקפה  לא נמצאות בעשירייה הראשונה בליגה, אבל הקבוצה לא מפסיקה לנצח, והפלייאוף כבר בהישג יד, לאחר היעדרות של שנתיים.

כאמור רודג'רס נמצא בכושר משובח, הוא ממעט לטעות עם רצף של 138 ניסיונות מסירה ללא חטיפה, ובכל העונה הוא נחטף רק פעמיים. בהגנה לעומת זאת המצב פחות מזהיר, והיא מדורגת רק במקום ה-28 בליגה בספיגת יארדים.

נתון מעניין – סאן פרנסיסקו הינה הקבוצה היחידה בליגה שבה ההגנה וההתקפה מדורגות בחמישיה הראשונה מבחינת יארדים ונקודות.

הגנת הניינרס בעקבות רודג'רס (צילום: sacbee.com)


לוס אנג'לס ראמס (6- 4) מול בולטימור רייבנס (8- 2) (לוס אנג'לס, שלישי 03:15)

עוד משחק מבחן ללהקה הנודדת של לאמאר ג'קסון, שסופרת כבר שישה ניצחונות רצופים ומרשימים. לאחר שהכניעו ללא תנאי את יוסטון ודשון ווטסון, הם מגיעים ללוס אנג'לס להתמודד עם הראמס, שלמרות היכולת המאכזבת נמצאים במאזן חיובי ומקווים להגיע לפלייאוף ולנסות להגן שם על תואר אלופת ה-NFC. בבולטימור ההתקפה בראשות ג'קסון ממשיכה לתת תצוגות מרשימות (מדורגת שלישית בליגה וכמובן ראשונה במשחק הריצה כשהיא משיגה מעל 200 יארד למשחק על הקרקע!) אך הסיפור בשבועות האחרונים הוא השיפור במשחק ההגנה שאחרי פתיחה חלשה מצליחה להגביל את היריבות ל-14 נקודות למשחק בחמשת המשחקים האחרונים. הראמס, ניצחו בשבוע שעבר את שיקגו בקרב חפירות שבו ההגנה שיחקה היטב, אך התקפת המסירה בראשות גוף לא תיפקדה (מה קרה לגאון ההתקפי שון מקווי?). נקודת האור היחידה בהתקפה של לוס אנג'לס היתה התחיה של טודגרלי, שרץ ל-97 יארד– ואם ימשיך ביכולת זו, זהו הסיכוי של הראמס לניצחון כי נקודת החולשה של הגנת הרייבנס היא כנגד משחק הריצה (מאפשרים 4.5 יארד למהלך ריצה – מקום 20 בליגה). הראמס יכוונו למשחק בתוצאה נמוכה עם הרבה מהלכי ריצה ודרייבים ארוכים שישאירו את ג'קסון על הספסל זמן ארוך ככל שניתן. הרייבנס יתקשו יותר מהרגיל מול הגנת הראמס (המדורגת שלישית נגד משחק הריצה) אך ג'קסון והמאמן ג'ון הרבו (שנראה כרגע כמועמד המוביל לתואר מאמן העונה) ימצאו גם הפעם דרך לנצח בהפרש קטן ולשמור על רצף הניצחונות.





לפוסט הזה יש 13 תגובות

  1. יש פה איזה ארבעה- חמישה משחקים חזקים ומסקרנים, תודה על הסקירה.
    בבית העצוב של הקאובויס והאיגלס ( השתיים האחרות לא פקטור), תימשך הנדנדה – הפעם יהיה תורה של דאלאס להפסיד בפוקסבורו, בעוד אני מרגיש שהניסים של וילסון לא יגיעו איתו לחוף המזרחי ופילי ייצאו עם ידם על העליונה.
    גם ארון רוג׳רס יטעם את טעמה של ההגנה הקשוחה בליגה וזה יספיק בבית ל49׳ להמשיך את העונה החלומית.
    בולטימור ינצחו, חלק.

  2. יופי של סקירה, אהבתי לקרוא על המשחקים הצפויים, ויותר מזה – על מה שנעשה מאחורי הקלעים אצל הקבוצות. תמשיכו ככה.

  3. תודה רבה
    בשבילי להיום
    איגלס-סיהוקס-20.00(מקווה לניצחון של הסיהוקס כי אני לטובת הקאובויז במאבק מול האיגלס)
    פטס-קאובויז-23.25(כאמור קאובויז שלה לוז יותר קשה מהאיגלס עד לסיום)
    49ers-פקרס(לטובת הפקרס.רוצה את הפקרס והסיינטס כמובילות ה NFC שיקבלו שבוע bye

    מחר
    ראמס-רייבנס-03.15

  4. הניינרס די פצועים, בלי סטיילי, כנראה שגם בלי פורד וג'ונס מהדיפנסיב ליין, רוב הסיכויים שגם בריידה לא ישחק וגם סאנדרס בספק. לא שהם קבוצה חלשה אבל המאזן מרמה ונשען הרבה על לוח חלש. נראה לי שהם הולכים לחטוף חזק מהפאקרס שנראים טוב בזמן האחרון.
    סיאטל פילדלפיה הולך להיות משחק סופר חשוב לשתי הקבוצות ולכן כנראה נראה הרבה הגנות ומעט היילייטס. זאת הזדמנות של האיגלס להידבק לקאובויז שבטח יפסידו לפטריוטס, מצד שני סיאטל בהרכב כמעט מלא (חוץ מלוק ווילסון) והמפתח לדעתי יהיה השילוב בין ווילסון ללוקט.
    הראמס היו צריכים לנצל את זה ששתי היריבות שלה בבית הוולכות כנראה להפסיד ולנסות לשפר את הסיכויים להגיע לפלייאוף, הבעייה היא שמול הרייבנס זה נראה לא אפשרי (אלא אם כן דונאלד יחזור פתאום לכושר שלו מלפני שנה, אם יש DT שיכול להפיל את ג'קסון, זה הוא).

    גם ה NFC דרום התחיל פתאום להתעורר, לא שלמישהו יש סיכוי לערער על הזכייה של הסיינטס בראשות הבית אבל אם אטלנטה ימשיכו ככה (אני רואה את ההגנה שלהם עכשיו בהשוואה לתחילת העונה ולא מאמין איזה מהפך) יהיה שמח. שני משחקים פנים-ביתיים היום והולך להיות כיף.

    חוץ מאלה – מחזור די משמים בסך הכל

  5. הימורים של המשחקים המרכזיים
    דאלאס- סגל סופרבול מאמן גולבול אבל עם תחת
    פקרס- הניינרס לא חזקים כמו המאזן שלהם
    סיאטל- וואלה שעם פחות פצועים זה היה פילי
    בולטימור- אין מה להוסיף

  6. משחקים כמו הפקרס בסן פרנציסקו הם הסיבה לחיות.
    במשחק הערב הסיפור הוא המאמנים.
    כשמאמן הפקרס מאט לפליור יודע שהוא עומד לשחק נגד אחת ההגנות הטובות בליגה, הוא שלח TEXT MESSAGE לחברו הטוב בעולם, רוברט סלה: "היי, חבר, אפשר לקבל קצת INSIDE INFORMATION על ההגנות שהניינרס תעמיד נגדי היום?" סלה כמובן הוא הבוס של הגנת הניינרס, אחת הטובות בליגה.
    הסיפור הוא שלפליור וסלה הם החברים הטובים ביותר. הם היו ROOMMATES כששנ יהם היו GRADUATE ASSISTANTS בסנטרל מישיגן, והיו ה-BEST MAN בחתונה של זה וזה.
    כל אחד מהם אומר שהוא למד את כל הפוטבול שהוא יודע מהשני. הם מבלים חופשות ביחד עם המשפחות.
    אבל הערב ב-8 הם אויבים. לא מכירים אחד את השני. הפקרס מגיעה עם 2-8 לניינרס שהיא 1-9 כשמטרתו שהלילה לשתיהן יהיה רקורד של 2-9.

  7. סוג של היסטוריה בניו אורלינס – פאס אינטרפירנס נקבע בעקבות צ'אלנג' של קרוליינה (וגם בעיתוי שעוד יכול להכריע את המשחק).
    פעם ראשונה שאני רואים משנים שריקה או אי שריקה על PI בעקבות צ'אלנג'

      1. יותר מוקדם הג'טס עשו ט"ד ולא היה דגל אבל השופטים עשו ריוויו וביטלו את הט"ד בגלל OPI

        זה עדיין לא עזר לריידרס

כתיבת תגובה

סגירת תפריט