אירועי דיומא – 30.10.19

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366-1-550x366.jpg

היום – ערב כדורגל שאני לא זוכר כמוהו כבר הרבה זמן, כאשר מתחילים עם משחק מותח בין נאפולי לאטאלנטה בסרייה א', עוברים לגביע הגמרני עם דורטמונד מול מינשנגלאדבך ומקנחים לבסוף עם שמינית גמר הגביע האנגלי עם שני מפגשים ענקים של: ליברפול מול ארסנל וגם עם צלסי מול היונייטד.

כדורגל / ניר מועלם

סרייה א' – מחזור 10 :

*שווה צפייה* 20:00 נאפולי – אטאלנטה, 2 ONE : חתיכת משחק הולך להיות לנו כאן, ומי שנמצא בבית בשעה 20:00 ורוצה לראות משחק איכותי עם הרבה גולים, אז זה המשחק לראות הערב. נאפולי במקום ה-4 עם 17 נקודות ואילו אטאלנטה כבר במקום ה-3 עם 20 נקודות אחרי שפתחה את העונה בצורה מזעזעת. נאפולי מגיעה אחרי איבוד נקודות לא אופייני עם 1-1 מול ספאל והיא עם 4 משחקי ליגה רצופים ללא הפסד, מנגד אטאלנטה מגיעה אחרי ניצחון 7-1 על אודינזה(כן זה לא טעות) והיא כבר 7 משחקי ליגה רצופים ללא הפסד, כאשר בליגת האלופות הולך לה לא כל כך טוב עם 3 הפסדים מ-3 משחקים( הפסידו גם לזאגרב ושחטייאר). הימור – אנחנו נראה כאן משחק כדורגל משובח עם הרבה גולים, ולדעתי המשחק יסתיים בתיקו, 3-3 כזה יתקבל בברכה.

22:00 יובנטוס – גנואה, 2 ONE : יובנטוס איבדה במחזור האחרון 2 נקודות עם תיקו 1-1 מפתיע מול לצ'ה שרק עלתה ליגה, ואז היא המתינה לראות האם אינטר תנצח את פארמה בבית ותדיח אותה מהמקום הראשון בטבלה, אך אינטר שאותה אני אוהד כמובן הייתה חייבת לבעוט בדלי והוציאה בעצמה תיקו, וכך הכל נשאר על כנו. אז יובה כאמור מגיעה אחרי 1-1 מול לצ'ה, ואילו גנואה מגיעה אחרי ניצחון 3-1 על ברשיה, אך חשוב לזכור שגנואה רק במקום ה-17 ובניצחון האחרון שלה היא עצרה רצף של 7 משחקים ללא ניצחון. הימור – יובנטוס חוזרת הביתה ואני לא רואה סיכוי שהפעם היא לא תנצח.

משחקים מעניינים נוספים:

22:00 לאציו – טורינו

22:00 סאסואולו – פיורנטינה(ללא ריברי שמורחק אחרי שדחף את השופט)

22:00 אודינזה – רומא

גביע גרמני – סיבוב 2 :

19:30 וולפסבורג – לייפציג, ספורט 4 : קצת עצוב שכבר בסיבוב השני אנו ניפרד מאחת מהן, כאשר וולפסבורג במקום ה-4 בליגה ואילו לייפציג במקום ה-6 כאשר 2 נקודות מפרידות ביניהן. וולפסבורג מגיעה אחרי תיקו 0-0 בליגה ובסה"כ יש לה 3 תוצאות תיקו רצופים בכל המסגרות, ולייפציג מגיעה אחרי הפסד 2-1 לפרייבורג בליגה. הימור – להזכירכם לייפציג היא הפיינליסטית של עונה שעברה וקשה לי להמר נגדם, ולכן אני אלך על ניצחון של לייפציג, לא בטוח שב-90 דקות.

*שווה צפייה* 21:45 דורטמונד – מינשנגלאדבך, ספורט 4 : עוד משחק משובח בגביע הגרמני יפגיש את דורטמונד שבמקום ה-5 בליגה מול המוליכה של הליגה, הלא היא בורוסיה מינשנגלאדבך, כאשר ההפרש ביניהן הוא סה"כ 3 נקודות. דורטמונד מגיעה למשחק אחרי תיקו 0-0 מול שאלקה בליגה וגלאדבך מגיעה אחרי ניצחון 4-2 על פרנקפורט בליגה. הימור – קשה לי להמר נגד דורטמונד, במיוחד שהיא מארחת את המשחק, אבל יש לי הרגשה שדווקא גלאדבך תעבור שלב.

לה ליגה – מחזור 11 :

22:15 ריאל מדריד – לגאנס, ONE : זינאדין זידאן צריך להודות לאלוהים שהוא הביא לו במחזור ה-11 בתקופה כל כך קשה את הקבוצה כנראה הכי חלשה בלה ליגה, הלא היא – לגאנס שנמצאת במקום האחרון בטבלה. ריאל כאמור לא שיחקה במחזור האחרון אחרי שמשחקה מול ברצלונה בוטל, ולכן משחקה האחרון היה מול גאלאטסאריי בליגת האלופות אז הם ניצחו 1-0 ובמשחק הליגה האחרון הם הצליחו להפסיד 1-0 למאיורקה, מנגד לגאנס השיגה ניצחון ראשון העונה במחזור האחרון ודווקא מול מאיורקה(אותה מאיורקה שניצחה את ריאל מחזור אחד לפני כן). הימור – ריאל בסנטיאגו ברנבאו מול הקבוצה החלשה בליגה הראשונה, אני פשוט לא יכול להמר נגד ריאל, אבל אין ספק שרק ניצחון ובהפרש גבוה יספק את הקהל ואת פרז.

גביע הליגה האנגלי – שמינית הגמר :

*שווה צפייה* 21:30 ליברפול – ארסנל, ספורט 1 : ליברפול המוליכה של הפרמייר ליג מארחת בשמינית הגמר את התותחנים במפגש שיכל בקלות להיות חצי גמר ומעלה. ליברפול מגיעה למשחק אחרי ניצחון אדיר 2-1 על טוטנהאם בליגה, אחרי שפיגרה 1-0 מהדקה הראשונה, ואילו ארסנל כרגיל ממשיכה לפשל והפעם עם 2-2 מול פאלאס בבית. הימור – לליברפול יש לוח משחקים נורא עמוס וקשה כאשר ב-20 ימים הם ישחקו 7 משחקים כאשר בסוף הרצף הזה שיהיה בתאריך ה-10/11 הם ישחקו בליגה מול מנצסטר סיטי, ולכן אני מניח שנראה במחזור הליגה הקרוב מול אסטון וילה או אפילו היום חלוקת עומסים של קלופ. הימור – אני אוהב מאוד את ארסנל אבל קבוצה שלא מצליחה לנצח את פאלאס ושפילד יונייטד לא תצליח לנצח את ליברפול ולכן אני מהמר באנפילד על ליברפול.

*שווה צפייה* 22:05 צלסי – מנצסטר יונייטד, ספורט 2 : עוד משחק לפנתיאון בשמינית גמר גביע הליגה כאשר צלסי מהמקום ה-4 בליגה תארח את היונייטד שבמקום ה-7 בליגה. צלסי מגיעה אחרי 4-2 בליגה על ברנלי והיא ברצף מדהים של 7 ניצחונות רצופים בכל המסגרות, מנגד יונייטד מגיעה אחרי 3-1 על נוריץ בליגה והיא ברצף של 2 ניצחונות רצופים בכל המסגרות. הימור – צלסי בבית לדעתי צפויה לנצח את המשחק, ודבר נוסף שנוטה לטובתם היא העובדה שיש להם משחק זורם וקצבי הרבה יותר מיונייטד ונראה שהם מחוברים כמו שצריך, לעומת היונייטד שנראה שמשהו לא דופק שם כמו שצריך.

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

טורניר World Open – סיבוב שני:

טורניר ה-World Open הוא טורניר דירוג המתקיים בעיר יושאן בסין. בסיבוב הראשון ראינו הפתעה אחת, כשדומיניק דייל הדיח מהטורניר את רוני אוסאליבן (פתיחת העונה של רוקט רוני לא מדהימה עד כה). הסיבוב השני ייערך כולו היום בפורמט הטוב מתשעה פריימים. בין המשחקים המעניינים של היום נוכל למצוא את המפגש בין אלוף העולם ג'אד טראמפ לליאנג וונבו, בין קיירן ווילסון לחוסיין וואפאי האיראני ובין ג'ק ליסובסקי לסייאו גואודונג. שידורים ביורוספורט ב-8:30 וב-13:30.

לפוסט הזה יש 6 תגובות

  1. פייי
    איך רואים מנצסטר יונייטד ב 22 בלילה ואחרי זה בוסטון ב 1:30, נשאר שעה וחצי לשון ואחרי זה שעתיים שינה לפני השכמה בשש בבית ספר שדה אכזיב לעוד יום דיגום בשמורת הטבע הימית באכזיב? צריך לוותר על משהו….
    לעניין באיירן אתמול, במילה אחת זוועה אם סרג' לא היה דואג לגול המשווה ותומס לשני זה היה הפסד שיזכר לדראון עולם.

  2. אני כל כך עייף, אבל גילית לי שיש מנצ'סטר יוניטד נגד צ'לסי, ואז NBA. העיניים נעצמות. לאט לאט מתגברים על מעבר הדירות שהיה הפעם קשה ביותר. תודה על הפרטים כי על הכדורגל לא היה לי מושג!
    אתה עושה חתיכת עבודה ניר! תודה צכל הלב

כתיבת תגובה

סגירת תפריט