אירועי דיומא – 29.08.19

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366-1-550x366.jpg

כדורגל / ניר מועלם

גביע המדינה – סיבוב ז' (קבוצות הליגה הלאומית נכנסות למשחקים):

13:00 מכבי קרית אתא – רמת השרון, ספורט 5 (ערוץ הקיבוץ): קרית אתא מתחתית ליגה א' צפון, מגיעה אחרי 3 הפסדי ליגה רצופים והיא מארחת את רמת השרון מהחלק העליון של הליגה הלאומית, אשר מגיעה בתקופה פחות טובה אך היא הצליחה לעצור בשישי האחרון את רצף שלושת ההפסדים הרצופים עם תיקו ביתי 1-1 מול כפר קאסם. הימור – לא צופה להפתעה ורמת השרון תעבור לסיבוב ח'.

19:25 מכבי אחי נצרת – כפר קאסם, 5 לייב (ערוץ קיבוץ): מפגש על טהרת הליגה הלאומית וגם המגזר כאשר אחי נצרת מתחתית הליגה הלאומית מארחת את כפר קאסם שנמצאת במפתיע בחלק העליון של הטבלה. אחי נצרת הצליחה לעצור שלושה הפסדים רצופים בשישי האחרון עם תיקו של 1-1 מול רמת גן, ומנגד כפר קאסם מגיעה אחרי 1-1 גם היא, אך מול רמת השרון, אך כפר קאסם בתקופה נהדרת מבחינתה ובלי הפסד כבר 6 משחקים רצופים. הימור – המשחק ילך להארכה בה לדעתי אחי נצרת תנצח.

19:35 ראשון לציון – בית"ר תל אביב בת ים, 5 לייב (ערוץ קיבוץ): זה לא סוד שאני אוהד של ראשון אז כמובן שאני אהמר על ניצחון שלנו ואני אסביר מדוע, גם כי אנחנו עם חומר שחקנים הרבה יותר איכותי, גם חזרנו למסלול ניצחונות עם 2-1 קשה על הפועל פתח תקווה בחוץ וגם כי בית"ר תל אביב בת ים מגיעה עם סגל שחקנים צעיר מאוד וגם עם מאמן זר שלא מחזיק בהרבה ניסיון בקבוצות בוגרים, אבל הדבר הכי חשוב הוא שלפני שבועיים ראשון אירחה את בית"ר תל אביב בת ים למשחק ליגה די קליל עבורנו אך הצלחנו איכשהו להפסיד את המשחק 3-2 והפעם תגיע הנקמה ועלייה לסיבוב ח'.

19:40 הפועל רמת גן – מכבי פתח תקווה, 5 סטאר: רמת גן עוד מחפשת את עצמה בלאומית (כמו כל העונות האחרונות) ומנגד מכבי פתח תקווה עושה טיול בליגה ה-2 והיא נראית בדרך הבטוחה אל ליגת העל. רמת גן מגיעה אחרי תיקו 1-1 בשישי האחרון וללא ניצחון בארבעת המחזורים האחרונים ומנגד פתח תקווה מגיעה אחרי 0-3 על אשקלון בחוץ ועם 7 ניצחונות רצופים בליגה. הימור – מכבי פתח תקווה תנצח ותעלה לסיבוב ח' בקלות.

גביע גרמני – סיבוב 2 :

21:00 בוכום – באיירן מינכן, ספורט 1(משולב עם ארמניה בילפילד-שאלקה) : בוכום מתחתית הליגה ה-2 פוגשת את באיירן מינכן אלופת גרמניה שנמצאת במקום ה-2 בליגה הראשונה. בוכום עברה בסיבוב הראשון את באונאטאל מתחתית הליגה ה-5, ולעומת זאת באיירן מינכן עברה את אנרג'י קוטובס מהליגה ה-4. הימור – באיירן מינכן תעבור לשלב הבא וסביר להניח שנראה אותם משתפים שחקני ספסל.

21:45 ארמניה בילפילד – שאלקה, ספורט 1(משולב עם בוכום – באיירן ) : ארמניה בילפילד מהמקום ה-2 בליגה השניה מארחת את שאלקה מהמקום ה-7 בליגה הראשונה. בסיבוב הראשון ארמניה בילפילד עברה את ויקטוריה ברלין מהליגה ה-4, ושאלקה עברה את דרוסטרסן אסל מהליגה ה-4 גם כן. הימור – שאלקה בתקופה פחות טובה בליגה והיא עם 3 משחקים רצופים ללא ניצחון לעומת ארמניה בילפילד שמגיעה אחרי 3 ניצחונות ליגה רצופים, אני מאמין שנראה כאן הפתעה ושנראה את ארמניה בילפליד עולה לבסוף לסיבוב ה-3.

סרייה א' – מחזור 10 :

22:00 ברשיה – אינטר, 2 ONE : אינטר מגיעה למשחק אחרי שפישלה במחזור האחרון עם 2-2 ביתי מול פארמה והיא ביזבזה הזדמנות לסיים את המחזור ה-9 במקום הראשון והיא הסתפקה בתיקו ביתי שהשאיר את הטבלה בסטטוס קוו בצמרת. ברשיה במקום ה-18 מגיעה אחרי הפסד 3-1 לגנואה ואילו אינטר במקום ה-2 מגיעה כאמור אחרי 2-2 ביתי מול פארמה. הימור – אינטר תחזור לנצח, ואני מאמין שנראה את אינטר עולה בהרכב מאוד חזק, כי קונטה יהיה חייב להחזיר את הקבוצה למסלול הניצחונות.

לה ליגה – מחזור 11:

20:00 אלאבס – אתלטיקו מדריד, ONE : אלאבס במקום ה-14 בליגה, מגיעה אחרי הפסד 4-1 לויאריאל ומנגד אתלטיקו מדריד נמצאת במקום ה-4 בטבלה והיא מגיעה אחרי ניצחון 2-0 ביתי על בילבאו ורחוקה רק נקודה אחת מגראנדה שבמקום ה-1 אך חשוב לזכור שלריאל מדריד ולברצלונה יש משחק חסר. הימור – אתלטיקו מדריד תנצח את המשחק.

22:15 ברצלונה – ויאדוליד, ONE : ברצלונה במקום ה-2 תארח את המשחק לאור כל הבלגאן שמתרחש בעיר וההפגנות הרבות שנעשות עקב ההוראה מבירת ספריד – מדריד והיא לכלוא את הפולטיקאים שקשורים למרד במלך ל-25 שנה( ראש ממשלת קטלוניה ועוד מספר שרים בממשלתו הכריזו על עצמאות באופן עצמאי וללא תמיכת ספרד ולכן הם נשפטו למרד ועוד כמה סעיפים, זהו עד כאן קצת ענייני חדשות שלא קשורים לספורט). אז נחזור לכדורגל קצת וברצלונה במקום ה-2 עם נקודה פחות מגראנדה שבמקום ה-1 אך לזכותה גם משחק חסר מול ריאל מדריד, ואילו ויאדוליד במקום ה-9 ומגיעה אחרי ניצחון 2-0 על אייבר והיא עם 5 משחקי ליגה ללא הפסד. הימור – לדעתי ברצלונה לא תנצח את המשחק ואני אהמר על תיקו.

לפוסט הזה יש 4 תגובות

    1. כן, כמו שרשמתי.
      זה גם הכי הגיוני עבורם, גם כדי לבחון שחקנים נוספים וגם כדי להכניס שחקנים נוספים לכושר משחק, ועם כל הכבוד לבוכום ולזה שהיא מארחת, זה לא יספיק לה גם מול המחליפים של באיירן.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט