אירועי דיומא – 09.10.2019

כדורסל / עידן ארווץ

המחזור ה-2 בשלב הבתים של היורוקאפ

קבוצהמשחקיםניצחונותהפסדיםהפרש סלים
1פרומיתאס (יוון)54152
2וירטוס בולוניה (איטליה)54140
3אנדורה (ספרד)63324
4מונאקו (צרפת)6332
5אולם (גרמניה)51438-
6מכבי ראשון לציון (ישראל)51480-

22:15, SPORT2: וירטוס בולוניה (0-1) – מכבי ראשון לציון (1-0) – אחרי התבוסה הקשה שחטפה בבית מפרומיתאס, ולאחר מכן התבוסה למכבי תל אביב בבית גם כן, תחזור היום ראשל"צ למסגרת האירופאית, והפעם במשחק חוץ באיטליה. כשהיא יודעת שהסיכויים שלה לעלות שלב לא גבוהים בכלל, תיפגש היום מכבי ראשל"צ עם וירטוס בולוניה של מילוש תאודוסיץ'. וירטוס היא אחת המועמדות לזכות ביורוקאפ השנה, ולראשון לא נותר אלא להקשות על החבורה בלבן, ואולי, מי יודע, אולי גם לגנוב משחק.

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
26 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
עידו גילרי
09/10/2019 21:20:39

יום הכיפורים היה מוצלח לאקדמי שהשיגו ניצחונות על אדמת אירופה (ון אסברוק) וסין (ברנדל).
גם פרימוז' רוגליץ' זכה לניצחון נוסף הפעם בזכות טעות בניווט של הקבוצה המובילה שלקחה סיבו לא נכון באלבוקרקי…

אור
אור
09/10/2019 21:23:15

מי השמות הבולטים שיגיעו לקבוצה מקטיושה? הבנתי שזכארין לא (מסיים חוזה).

עידו גילרי
09/10/2019 21:25:33
הגב ל  אור

נילס פוליט

yossi
yossi
10/10/2019 1:25:24

מה הסיפור במשחק מחר של הלייקרס – נטס בסין…
למה רוצים לבטל אותו….והאם הוא באמת יבוטל?

stam
stam
10/10/2019 6:33:44

רינדון וסוטו, בק-2-בק HR, על קרשואו! וזה 3:3 בשמיני!!
OMFG.
זה רק ישבור את הלב של הנאטס עוד יותר, כשהם יעופו כרגיל בסוף…

אור
אור
10/10/2019 6:34:15
הגב ל  stam

אור
אור
10/10/2019 6:36:04
הגב ל  stam

איך יעופו? המחבטים שלנו לא הופיעו לסדרה הזאת, כצפוי

stam
stam
10/10/2019 6:38:09
הגב ל  אור

אתה מזלזל בקללת הנאטס. וושינגטון בגלגולה הנוכחי לא תזכה בכלום.
אתה יודע כמה רק משחקי 5, הם הפסידו בעשור האחרון? שלושה. כמובן לא ניצחו אף סדרה. הם ההגדרה של לוזרים וקללה ספורטיבית.
אני עם המסורת והסטטיסטיקה. והאמת? יהיה רע מאוד אם וושינגטון תגיע לגמר מול היאנקיז ימ"ש. רע מאוד.

גיא רוזן
10/10/2019 6:38:32
הגב ל  stam

האינינג הזה לא עושה טוב למוניטין הפלייאוף (המעורער גם ככה) של קרשאו.

stam
stam
10/10/2019 6:40:07
הגב ל  גיא רוזן

הוא הפיצ'ר הגדול של תקופתו, בהפרש. פשוט, הוא לא מספיק טוב בפוסט-סיזן… וזה הניסוח הכי מחמיא שאפשר להוציא.
באמת, צר לי עליו. המבט עיניים הזה שלו, זה אף גור חתולים לא יודע.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
10/10/2019 12:24:44
הגב ל  stam

מי שהוא המגיש הטוב בתקופתו שזה אומר מגיש ברמה היסטורית, מצוםה שיהיה מספיק טוב בפלייאוף כמו שהיה מגישים גדולים אחרים שהיו הגדולים בתקופתם כמו רנדי ג'ונסון וקופאקס.

stam
stam
10/10/2019 6:41:25

דבר אחד טוב לדודג'רס – לא יפגשו את רינדון וסוטו וצימרמן עוד הרבה זמן. ועד אז, זה חייב להיות שלהם.

אור
אור
10/10/2019 6:49:06

לפני שסוגרים את האור, ניתן מחמאה לדייב רוברטס שהפעם ניהל את כל הסדרה בלי אף טעות (בלי ציניות).

גיא רוזן
10/10/2019 6:57:24

בדרך כלל, זה לא הנאה גדולה לצפות בשידור חוזר של משחק בייסבול. כאשר שאלת המתח יורדת, בסופו של יום, פיץ' זה פיץ', וחבטה היא חבטה.
אבל האינינג הראשון של אטלנטה הלילה, גם בשידור חוזר, זה פשוט מהפנט.
אני לא זוכר שיצא לי לראות משחק שכזה אי פעם. פלייאוף, משחק 5 ומכריע בבית. עוד לפני שמסתיים אינינג אחד…
…סליחה, עוד לפני שהגענו לאאוט השני באינינג הראשון,
כל אותם עשרות אלפי צופים מוכי תדהמה.
מעבר כל כך מהיר מצפיית שיא, לאכזבה תהומית,
כזה אני פשוט לא זוכר.
.
(למזלו של קרשאו, לא משנה איך ייגמר המשחק של הדודג'רס. היום ידברו קודם כל על אותו אינינג ראשון באטלנטה)

stam
stam
10/10/2019 7:03:02
הגב ל  גיא רוזן

דייב לא-רוברטס, השני, היותר גרוע אפילו, הפסיד את הסדרה הזו הרבה לפני האינינג ההיסטורי. במשחק 4 לבדו היו לברייבז כמה וכמה הזדמנויות, והחלטות גרועות שלו נתנו לקארדז את המשחק מכלום.

stam
stam
10/10/2019 7:03:30

אוקיי. כמו בספרים. הכל מוכן לווק-אוף של LA.
מישהו שם כסף נגדי?
ידעתי שלא…

stam
stam
10/10/2019 7:21:08

אוקיי, אז בסוף לא שמעו לי, והגיעו לרינדון…

stam
stam
10/10/2019 7:21:56

המדהים שזה ממש הסיכוי האחרון של וושינגטון. רינדון וסטרסברג הולכים מהקבוצה תיכף לפרי אייג'נסי. ממש שירת הברבור. עכשיו או לעולם לא.

stam
stam
10/10/2019 7:23:19

AAAAAAAAAAAAAAAAH
.
WHAT??????????????

גיא רוזן
10/10/2019 7:24:42

הוליכו בכוונה את סוטו, חטפו הום ראן שכנראה שולח אותם הביתה.
משחק אכזר, הבייסבול.

אור
אור
10/10/2019 7:29:52

כנראה שלרוברטס כן הייתה טעות אחת, לשמור את ג'נסן. יהיה מוכן לעונה הבאה

אור
אור
10/10/2019 7:32:53

בהנחה שלא יקרה פה נס, לא הגיע לנו לעבור אז לפחות נגמר מהר הסיפור.

אור
אור
10/10/2019 7:34:43

לגבי קרשואו, די כבר אי אפשר להגן או לרחם עליו, אמנם היו לו שניים-שלושה פלייאופס אחרונים לא רעים אבל הוא לא עשה את ההבדל, ועכשיו זה.

stam
stam
10/10/2019 7:35:59

תתנחם בזה שראית רגע היסטורי. גרנד סלאם באקסטרה אינינג למשחק הכל או כלום.
סורי. אבל זה לא גמור עדיין…
.
בכל מקרה, יהיה מאוד מבאס לקבל את הנאטס או הקארדז בוורלד סירייז. זה ממש לא כוחות.
ואם טמפה מסדרת הערב עוד סנסציה, אז בכלל, סוף העולם מגיע, בסוויפ/ ג'נטלמני של היאנקיז.

אור
אור
10/10/2019 7:40:14
הגב ל  stam

מה אני אגיד לך, בשלב הזה I couldn't care less

אור
אור
10/10/2019 7:46:53

ברכות לנאטס, אולי זו השנה שלהם דווקא כשהארפר וה-300 מיליון שלו הלכו למקום אחר