נגמר הפוסט-פרי סיזן/פריוויו מחזור 5 ב-NFL

נגמר הפוסט-פרי סיזן/פריוויו מחזור 5 ב-NFL

מאת צוות הופס פוטבול: עידו רבינוביץ ועידו יצחקי.

אני אוהב לקרוא לספטמבר, פוסט-פרי סיזן, כיוון שזה עדיין שלב הגישושים של העונה, הקבוצות עדיין לא מגובשות ברובן, מאמנים חדשים צוברים קצת משחקים באמתחתם וכולם מתחילים להתרגל שיש פוטבול (להתרגל שיש זה קל, פחות קל להתרגל שאין). השבוע יכול להיות נקודות מפנה אדירה לקבוצות רבות.

לפני הפריוויו הרגיל, נתחיל בסיכום משחק ליל חמישי: הראמס הגיעו לסנצ׳ורי פילד הרועש למפגש עם היריבה המרה מסיאטל. משחק שהכריע מי תשב זמנית בראשות בית ה-NFC מערב. הראמס הגיעו לאחר הפסד מפתיע בביתם מול טמפה ביי הבינוניים, ואילו הסיהוקס הגיעו לאחר ניצחון מוחץ על הקרדינלס בגלנדייל.
נוטים ללכלך על משחקי יום חמישי, אומרים שהם משעממים יותר ופחות תחרותיים, מה שהגיוני כיוון שלשתי הקבוצות יש פחות זמן מנוחה שכידוע מאוד משמעותי בענף שלנו. אמנם, אף אחד לא יכול להתלונן על המשחק של ליל חמישי. סקור גבוה, אף קבוצה לא ברחה ליתרון של יותר מפוזשן אחד בכל זמן נתון. הראמס עלו ליתרון 29:24 עם כתשע דקות על השעון. סיאטל החזירו את היתרון עם דרייב ט״ד מתודי של שנים עשר מהלכים וכמעט שבע דקות, אמנם זה היה מספיק זמן כדי לתת הזדמנות לראמס לנצח. גרג ״דה לג״ זורליין קיבל הזדמנות שבדרך כלל הוא מבקיע מתוך שינה, לדאבונו ולדאבונם של אוהדי הראמס, הבעיטה שלו הלכה החוצה והשאירה את הניצחון בסיאטל. הסיהוקס עולים למאזן 1:4, הראמס עם הפסד שני ברציפות יורדים למאזן 2:3.

וכעת לפריוויו:

וושינגטון רדסקינס (4-0) – ניו אינגלנד פטריוטס (0-4) 20:00
מפגש קצוות נוסף ממתין לאלופה המכהנת, בין קבוצה שטרם ניצחה העונה לזו שטרם הפסידה.

הרדסקינס שלא הצליחו להתאושש מפציעתו של אלכס סמית' בעונה שעברה, ניסו את מזלם עם קייס קינום כפותח בארבעת המשחקים הראשונים של העונה, אולם קינום סבל מפציעה ברגלו במהלך המשחק האחרון, ובוושינגטון העלו לראשונה את בחירת הסיבוב הראשון בדראפט האחרון –דוויין האסקינס. ובכן, האסקינס רשם הופעת בכורה מחרידה מול הג'איינטס עם שלושה איבודים, וההגנה המזעזעת של הקבוצה וודאי לא הושיעה נגד הענקים. זה נגמר ב24-3 בלבד, ועם עתיד אפרורי למדי עבור הקבוצה מהבירה. למשחק הערב יעלה קולט מקוי כקווטרבק הפותח.

מולם, ניצבת הערב ניו אינגלנד פטריוטס, שבשבוע שעבר התגלו סדקים ראשונים בשריון של הקבוצה במשחק נגד בפאלו אשר נראתה בלתי ניתנת לפגיעה לפניו. טום בריידי רשם את אחד המשחקים החלשים בקריירה שלו, עם אחוז השלמה של 46% בלבד לצד איבוד. למרות ההתקפה שקרטעה, הגנת הפאטס מאיימת להירשם בספרי ההיסטוריה. אמנם הקבוצה ספגה את הט"ד הראשון שלה העונה במהלך של QB סניק, אך לאורך המשחק כולו ההגנה כפתה איבודים רבים על הבילס ולאחר ארבעה משחקים ניתן להגיד שמדובר על ההגנה הטובה ביותר בעידן בליצ'ק. הסיפור המעניין של השבוע בפטריוטס מגיע מכיוון הקיקר – ולאחר שנים בהן אייש את העמדה סטפן גוסטקובסקי אשר הפגין יציבות מרשימה – העונה הוא סובל מירידה חדה ברמה ונזקק לעבור ניתוח. הפטריוטס רשמו את השחקן בIR והוא לא ישוב העונה למגרשים. פערי הרמות עצומים בין הקבוצות – ובריידי ישוב למספרים הרגילים מול הנמושה מוושינגטון, בדרך לניצחון חמישי ברציפות.

Jan 21, 2018; Foxborough, MA, USA; New England Patriots linebacker Kyle Van Noy (53) reacts against the Jacksonville Jaguars during the AFC Championship at Gillette Stadium. Mandatory Credit: Mark J. Rebilas-USA TODAY Sports

יוסטון טקסנס (2-2) – אטלנטה פאלקונס (3-1) 20:00
משחק בין שתי קבוצות מאוד מבלבלות (וכך גם מבולבלות בעצמן). הטקסנים של ביל אובריאן ניצחו שני משחקים, אמנם הם גם היו יכולים להפסיד/לנצח את כל המשחקים שלהם. יום אחד הם מפסידים משער שדה קלאץ של וויל לוץ, יום אחר הם ניצלים מהמרת שתי נקודות מידיו של המשיחה החדש, גרדנר מינו השני. יום אחד הם מנצחים את הצ׳ארג׳רס בחוץ, יום אחר מפסידים לקרוליינה חסרת קאם ניוטון.

גם הציפורים המלוכלכות מהדרום לא חסכו לנו בלבול. משחק ענק שלהם מול פילדלפיה העלה את מאזנם ל-1:1, אמנם משם הם התפרקו מול שתי קבוצות AFC דרום בשבועות עוקבים. הכיסא של דן קווין כבר ניתך מהחום שלו והאשראי שלו מההגעה לסופרבול לפני כמה שנים מתחיל להיגמר בקצב מהיר ביותר. הפאלקונס פשוט נראים כמו אסופה של שחקנים מעולים, אך לא ממושמעים או מגובשים יחדיו, אף על פי שבעמדות מפתח יש המשכיות טובה.

אני מאמין שהטקסנס יבואו קצת יותר רגועים ולכן יקחו את המשחק הזה.

ג'קסונוויל ג'אגוארס (2-2) – קרוליינה פנת'רס (2-2), 20:00

היגוארים מגיעים לקרוליינה למשחק מרתק לחובבי ההגנות. זה יהיה מבחן אמיתי לשני הקיוביז הצעירים, קייל אלן מול הגנת ג'קסונוויל (וספציפית מול השביעייה האחורית המוכשרת שלהם) ושל גרדנר מינשו השני מול הגנת קרוליינה (וספציפית מול השביעייה הקדמית המוכשרת שלהם).

עד כה, שני המחליפים שיחקו מעולה. קייל אלן שבר רצף של שמונה הפסדים רצופים של הפנתרים בעונה הרגילה וכעת ברצף של שתי ניצחונות רצופים. מנגד, המשיח שהציל ליגוארים את העונה לאחר שסיינט ניק סבל מפציעה בעצם הבריח בשלב מאוד מוקדם של העונה הוביל אותם למאזן חצוי עד כה.

אני מאמין כי כוח האש של הפנתרים בהתקפה עם כריסטיאן מקפרי וחוליית תופסים נחמדה יספיק להם כדי להחליק ניצחון זעום.

פילדלפיה איגלס (2-2) – ניו יורק ג'טס (3-0) 20:00
מעודדים מהניצחון החשוב על גרין ביי בשבוע שעבר, האיגלס יארחו הערב את הניו יורק ג'טס שחוזרים משבוע המנוחה במטרה לנצח ולשמור על מאבקי הפלייאוף בחיים.

קרסון וונץ היה יעיל וזהיר, ג'ורדן הווארד נתן הצגה וניגל בראדם חטף לרוג'רס את הפוטבול בדיוק בזמן, וכנגד הציפיות – פילי חזרו מהלמבו פילד עם ניצחון ענק. בקבוצה של דאג פדרסון עדיין ישנם חורים רבים בהגנה, והיכולת רחוקה מאוד מעונת האליפות של לפני שנתיים. אבל הכישרון בפילי קיים, ולמרות שוונץ לא חזר להיות השחקן שהיה לפני הפציעה – פילדלפיה בהחלט צפויה לרוץ עד הסוף במלחמה על ראשות הבית. והיריבה האולטימטיבת בכדי לקדם אותם צעד נוסף הם הניו יורק ג'טס במצבם הנוכחי. הג'טס, שטרם ניצחו העונה, יגיעו גם הערב ללא סאם דארנולד, שאליו מצטרפים גם סי ג'יי מוזלי וקווינן וויליאמס – שניים מעמודי התווך של הגנת הסילונים שלא שיחקו בשני המשחקים האחרונים ומוגדרים (נכון לכתיבת שורות אלה) בספק רב למשחק. עם לוק פולק מאחורי הסנטר – לניו יורק אין יותר מדי סיכוי הערב. לבי'ון בל כמובן יעשה כמיטב יכולתו והקבוצה ככל הנראה תרוץ ככל האפשר, אך לפילי יש את הכלים לעצור את משחק הריצה של הג'טס. ניצחון קליל לאיגלס.

באפלו בילס (1-3) – טנסי טייטנס (2-2), 20:00

ריפליי של משחק ה"מיוזיק סיטי מיראקל", משחק עליו אוהדי הבילס הישנים נושנים עדיין נוטרים טינה לטייטאנס (ולמען האמת, גם לשופטים), למרות שזו אינה יריבות רועשת או מוכרת.

הגנת הבילס נראית מהטובות בליגה, והקבוצה ככללותה מאוד יציבה, גם כאשר משחק הקוורטרבק לא עובד, לשון מקדורמוט ושאר צוות האימון יש פתרונות אחרים כיצד לשמור על המשחק צמוד. לעומתם, הטייטאנס הם ההפך. קבוצת יום אסל יום בסל, בעיקר בשל הופעות לא שיוויוניות של מרקוס מאריוטה, שכבר מתרוצצות שמועות שיוחלף בסוף העונה.

באפלו לוקחים את המשחק הזה ושמים עצמם במצב טוב מאוד לתמונת הווילד קארד בקונפרנס.

בולטימור רייבנס (2-2) – פיטסבורג סטילרס (3-1), 20:00

לא משנה מה מצב הקבוצות, זהו תמיד קרב קשוח ובכלל לא מובן מאליו. כן, פערי הרמות נראים גדולים ביותר לטובת העורבים, אמנם יתרון הביתיות ששייך לקטשופים מהיינץ הפעם, הוא תמיד קריטי במפגשים האלו. הסטילרס צברו ביטחון לאחר ההבסה של יריבה אחרת לבית, הבנגלס, והרייבנס הפסידו את שני המשחקים האחרונים שלהם.

אני חוזה הפתעה הפעם, ניצחון חשוב של הסטילרס שיעורר את מייק טומלין וחבורתו.

דנבר ברונקוס (4-0) – לוס אנג'לס צ'ארג'רס (2-2), 23:05

קרב דיויזיה מעניין כאשר החבורה של ויק פאנג'יו מגיעה לקליפורניה החמה להתמודד עם הצ'ארג'רס. למרות היתרון הברור במאזנים, הקבוצה מעיר המלאכים לא שיחקה טוב מהברונקוס, החבורה מדנבר פשוט לא סיימה משחקים כמו שצריך (ההפסדים לשיקגו והג'אגס הגיעו בשניות האחרונות לאחר קאמבק).

דנבר ישיגו סאק ראשון, ואז עוד כמה, מול הדלתות המסתובבות שנקראות קו ההתקפה של הצ'ארג'רס, ג'ו פלאקו יתמודד עם הלחץ הנגדי עם מסירות קצרות לרצים שלו ודנבר תפתיע עם ניצחונה הראשון העונה.

אינדיאנפוליס קולטס (2-2) – קנזס סיטי צ'יפס (0-4) 3:20

שחזור משחק הדיויז'יונל המרתק של שנה שעברה מחזיר את הפרסות לאראווהד הקשוח שבמיזורי. אף על פי שאנדרו לאק כבר לא המוסר הראשי, הקולטס ופרנק רייך רוצים לנקום על מה שקרה בשנה שעברה ומנגד אנדי ריק וחבורתו רוצים להמשיך את הרצף הבלתי מנוצח שלהם. להיפגש עם אנדי והצ'יפס בתחילת העונה זה גזרה קשה, במיוחד על קוורטרבק צעיר ולא מונסה כמו ג'קובי בריסט, אמנם זו הזדמנות מעולה בשבילו להוכיח שהוא שווה יותר מהחוזה "תוכיח את עצמך" שהקולטס נתנו לו.

הצ'יפס קצת נשברו במשחק הקודם מול הליונס החזקים, אמנם במשחק חלש של פטריק מהומס (יחסית, שום ט"ד שלו זה אנומליה אדירה) עדיין הצליחו להוציא את הניצחון מפורד פילד הביתי. אני מאמין שהחזרה לביתם תמשיך לעשות להם רק טוב והם ישארו אחת מהקבוצות הבלתי מנוצחות, כנראה יחד עם ניו אינגלנד ואולי הניינרס.

סינסינטי בנגלס (4-0) – אריזונה קרדינלס (3-0-1) 20:00

הקרב בין שני הגאונים הצעירים ההתקפיים (אם כל מאמן התקפי צעיר הוא גאון, האם, לפי העיקרון של איינשטיין, אף אחד מהם לא באמת גאון?) זאק טיילור של הבנגלס וקליף קינגסבורי של הקרדינלס חשוב יותר ממה שנראה לרוב.
קבוצות כמו הדולפינס, הרדסקינס, הברונקוס והג׳טס יתעניינו רבות במאצ׳אפ הזה, כאשר הוא מבטיח לפחות תיקו (אני נזהר בלשוני) לאחת מהקבוצות. עד כה, שתי הקבוצות נתנו פוטבול טוב לפרקים, הבנגלס הקשו על הסיהוקס בסיאטל וסיימו את שני המחזורים הראשונים שלהם עם הפסדים מינימליים לשתי קבוצות עם מאזן חיובי (הסיהוקס והבילס), אולם ניכר כי כעת ההפסדים החלו להשפיע לרעה על הבנגלים. שפת הגוף של השחקנים מסינסי בהפסד לפיטסבורג שבוע שעבר (שגם היא הייתה ללא ניצחון להזכירכם) נראתה כי שהם וויתרו לא רק על המשחק, אלא על כל העונה, וקשה להאשים אותם. לעומתם, הקארדס הצליחו כבר לסחוט תיקו מהליונס, שכעת מאיימים על ראשות הבית הקשוח ביותר בליגה, ובנוסף גררו את הרייבנס למשחק איכותי וצמוד. גם קיילר מארי וגם קליף קינגסבורי הראו שיש משהו לבנות עליו לעתיד. אני אהמר על הניצחון הראשון של החבורה מאריזונה.

אוקלנד ריידרס (2-2) – שיקאגו ברס (1-3) 20:00, לונדון
המשחק הראשון של השנה בלונדון יפגיש את חאליל מאק לראשונה עם אוקלנד מאז עזב את הקבוצה בטרייד בשנה שעברה, ומאז הספיק להפוך את הגנת שיקאגו לאחת הטובות בNFL,בטרייד שגרר ביקורות נוקבות כלפי התנהלות הריידרס.

אוקלנד ניסתה לבנות עצמה בקיץ מחדש דרך דראפט, ולאחר סיום סאגת אנטוניו בראון – ניתן לומר כי מדובר בקבוצה לא פראיירית בכלל. הניצחון בשבוע שעבר על אינדיאנפוליס הוכיח שהריידס יכולים לתת פייט לכל קבוצה בליגה (וכזכור, גם קנזס הזיעה מולם). ג'וש ג'ייקובס מספק את הסחורה ועומד בציפיות שעמדו ממנו בתור רץ שנבחר בסיבוב הראשון, וביחד עם ההגנה הקשוחה שנבנתה בקבוצה (ואיבדה את בורפיקט בשבוע שעבר) לריידרס יש מה למכור גם לפני המעבר לווגאס. שיקאגו מגיעה למשחק אחרי ניצחון סופר חשוב על מינסוטה במהלכו איבדה את הווטרבק שלה – מיצ'ל טרוביסקי שככל הנראה לא ישחק גם השבוע, ועל חשבונו ייפתח צ'ייס דניאל. סיפור נוסף שעורר הדים ברחבי היבשת הוא רוקוואן סמית', הליינבקר המצוין שסיבת היעדרותו בשבוע שעבר טרם ידועה והדיווחים מדברים על הפרעות נפשיות. גם בהיעדר שני השחקנים הללו, צלחה שיקאגו את המשימה החשובה מול הוייקינגס וגילתה המון אופי בהגנה, כשעצרה את התקפת היריב פעם אחר פעם. השבוע, שיקאגו תפגוש בקבוצה עם התקפת ריצה עדיפה מזו שפגשה בשבוע שעבר, ויהיה מעניין לראות כיצד תצליח להתמודד מולה. להערכתי, אוקלנד תצליח לעצור את צ'ייס דניאל החלש וההתקפה של שיקאגו תיתקע. ניצחון מפתיע לריידרס.

ניו יורק ג'איינטס (2-2) – מינסוטה וייקינגס (2-2) 20:00
האם דניאל ג'ונס הוא באמת המשיח?

יותר מדי גבות הורמו כאשר בחר דייב גטלמן את הקווטרבק בבחירה השישית, ושבועיים מאז קיבל את המושכות מידיי איליי מאנינג הוא מצליח להשתיק את כל המבקרים. לאחר שהוביל לבדו לניצחון על טמפה ביי עם ט"ד ענק בריצה, בשבוע שעבר פגש במשוכה קלה בדמות הרדסקינס האומללים. ג'ונס אמנם איבד פעמיים, אך רשם אחוזי השלמה טובים ובמבחן התוצאה – הקבוצה ניצחה את משחקה השני ברציפות. בהחלט נתון שבניו יורק מרוצים ממנו.

הרוקי ייפגוש הערב את היריבה החזקה ביותר מאז החל את הקריירה הקצרצרה שלו – כשהוייקינגס העצבניים יגיעו למטלייף במטרה להחיות את חלום הפלייאוף. חוזה העתק שקיבל קירק קאזינס בקיץ 2018 היה אמור להוביל את מינסוטה לעתיד טוב יותר, אך בפועל קאזינס אנמי פעם אחר פעם מול יריבות חזקות. ברגעי האמת הוא פשוט לא שם. זימר החליט העונה לגוון במעט את התקפת הקבוצה אבל נראה שגם זה לא עזר כשבשבוע שעבר מינסוטה הפסידה לשיקאגו נטולת טרוביסקי ורוקוואן סמית'. אדם ת'ילן נעלם כלא היה ורשם משחק נוראי, אחרי שכוסה היטב בידי הגנת הדובים. ומה יהיה הערב? על פניו, המומנטום נמצא בידי הענקים, שיחד עם סקנדרי איכותי יכולם לעצור את התקפת המסירה של מינסוטה, אבל היעדרו של נשק התקפי בדמות סקוואן בארקלי מגבילה מאוד את משחקם ההתקפי. ההגנה של מינסוטה תהיה טובה מספיק בכדי לעצור את ההתקפה הבינונית של ניו יורק. אני אלך עם ניצחון של מינסוטה, שלבטח יוריד את ההייפ שנוצר סביב דניאל ג'ונס.

ניו אורלינס סיינטס (1-3) – טמפה ביי באקנירס (2-2) 20:00
שתי ההפתעות הגדולות של השבוע שעבר נפגשות הערב במטרה להשיג ניצחון שייתן להן מקדמה בקרבות הפלייאוף. ניו אורלינס הגיעה כאנדרדוג מול דאלאס הלוהטת, כשהם עדיין ללא הקווטרבק הפותח שלהם – דרו בריס (שייעדר עוד מס' שבועות נוספים) וכשאת מקומו ממלא טדי ברידג'ווטר, הציפיות מהקבוצה היו די נמוכות במפגש בטקסס. אבל כנראה שיותר מדי אנשים שכחו מדוע הסיינטס היו רחוקים טעות שיפוט אחת מהסופרבול האחרון. ההגנה של הקבוצה הצליחה לאמלל את התקפת הקאובויז, ועל אף שלא הצליחו לחצות את האנדזון ולו פעם אחת במהלך המשחק, ארבע בעיטות שדה מדוייקות של וויל לוץ קבעו ניצחון קשה וחשוב על דאלאס החזקה, והותירו תקווה לבריס שעדיין אפשר לעשות העונה ריצה יפה בפלייאוף. הבאקס לקחו חלק במשחק המשוגע של העונה עם ניצחון אדיר על הראמס כשהם רושמים לא פחות מ55 נקודות במשחק בו כל כמעט כל דרייב הסתיים עם נקודות. ההפתעה הגדולה של העונה בטמפה הוא שאקיל בארט, הליינבקר שמגלה יכולת פנטסטית בחודש ספטמבר וזיכו אותו בתואר שחקן ההגנה של החודש. ג'יימיס ווינסטון הצליח למצוא חורים עצומים בהגנת LA וניצל אותם כהוגן, אך אני מטיל ספק רב שהגנת ניו אורלינס תחלק לו הערב מתנות כאלו. למרות הנתון ההתקפי המרשים במשחק הגנתי מחריד של הראמס, אני מאמין כי הסיינטס יצליחו לעצור את טמפה ולקחת את המשחק החשוב הזה.

דאלאס קאובויז (1-3) – גרין ביי פקרס (1-3) 23:25
המשחק המסקרן של המחזור גם קיבל משבצת ייחודית ואינו מתנגש עם שום משחק מלבד הברנקוס-צ'ארג'רס שייחל 20 דקות לפניו.

מפגש בין שתי קבוצות עתירות בהיסטוריה ובמורשת שמציגות יכולת די משכנעת עד כה העונה, ונחלו את הפסדן הראשון בשנה הנוכחית בשבוע שעבר. הקאובויז אכזבו עם יכולת רעה מול ההגנה של ניו אורלינס, שהצליחה להצר את צעדיו של זיק אליוט לכדי 35 יארד בלבד ב18 נשיאות (!). פרסקוט גם כן סבל מיום בינוני, ועל אף יכולת סבירה בהגנה שמנעה ט"ד הקבוצה הפסידה על חודו של שער שדה. מנגד, הפקרס ספגו הפסד ביתי כואב מול פילדלפיה ביום חמישי שעבר. על פניו, במגרש הפתוח גרין ביי שיחקה נפלא בהתקפה והצליחה להתקדם יפה עם נתון מרשים של רוג'רס שחצה את רף ה400 יארדים. הבעיות התגלו כאשר הקבוצה הגיעה אל הגול-ליין ובו נראתה חסרת יצירתיות. משחק הריצה עדיין לוקה בחסר, ובמהלך הקריטי ברבע האחרון רוג'רס זרק לאיבוד שחתם את תוצאת המשחק. ההגנה סבלה מיום חלש במיוחד בהגנה נגד משחק הריצה. מדובר על משחק לא פשוט בכלל למהמרים – גרין ביי מגיעה לאחר מנוחה ארוכה יותר (עשרה ימים) ועברה הכנה טובה למשחק, אך הגנת הריצה טעונת שיפור משמעותי. דאלאס העלתה יותר מדי שאלות בשבוע שעבר וההתקפה סבלה לאחר הנטרול של אליוט, עם זאת – ההגנה של הקבוצה היא עדיין מהבולטות בליגה ועשויה להקשות על גרין ביי. אני הולך עם ניצחון של הפקרס.

סן פרנסיסקו פורטי ניינרס (0-3) – קליבלנד בראונס (2-2), בין שני לשלישי ב03:20
מאנדיי פריים טיים מספק לנו משחק יוצא מן הכלל בין קבוצה מושלמת שמגיעה לאחר שבוע חופש, לאחת שמצויה במומנטום חיובי.

סביר להניח שאנשי סן פרנסיסקו היו מעדיפים את שבוע המנוחה במועד מאוחר יותר – שכן הניינרס פתחו את העונה בסערה עם שלושה ניצחונות רצופים (לראשונה מאז 1998), והוכיחו שהם בהחלט יכולים להגיע לפלייאוף העונה לאחר שנים של היעדרות. ג'ימי ג'י מציג יכולת של קווטרבק פותח לגיטימי ונראה שהתאושש לגמרי המפציעה, ויחד עם חוליית רצים שמורידה ממנו עומס רב, התקפת הקבוצה מצליחה להוות איום רציני על יריבותיה, כשגם בחלקו השני של המגרש – ההגנה כפתה איבודים רבים ועוררה אופטימיות זהירה בקרב אוהדיה הרבים. אך המשוכה האמיתית הראשונה של סן פרנסיסקו הם הקליבלנד בראונס שייאלצו להתאושש מהאופוריה ששטפה אותם בשבוע שעבר אחר הניצחון המרשים על הרייבנס.

עוד מפתיחת העונה סומנה קליבלנד כפייבוריטית לנצח את בית הAFC צפון הקשוח, הודות לסגל המרשים שבנתה הקיץ. אחרי הניצחון על יריבתה העיקרית, אפשר לומר שהתחזיות יכולות להתממש. בייקר מייפילד אמנם איבד כבר שש פעמים בארבעה משחקים בלבד, אך למזלו ניק צ'אב מוכיח שהוא ראוי לקבל עוד ועוד נשיאות. ובזמן שההגנות עסוקות בהגנה קפדנית על OBJ וג'ארוויס לאנדרי, צ'אב ניפק משחק פנטסטי עם שלושה ט"ד שהובילו את קליבלנד לניצחון משכנע. ההתקפה של קליבלנד העונה הינה מגוונת מאוד, ומתבססת על מהלכים אשר כוללים תנועה רבה של שחקנים עוד לפני הסנאפ. סן פרנסיסקו הייתה חכמה על קבוצות קטנות, ומחר הבלוף יתגלה. ניצחון מוחץ לבראונס.

לפוסט הזה יש 17 תגובות

  1. מסכים עם רוב התחזיות (למעט השלוש האחרונות)
    ניו אורלינס הולכים לחטוף בראש מטמפה. דאלאס נגד הפאקרס הולך להיות משחק סופר מסקרן, שתי קבוצות שגם אחרי ארבעה מחזורים קשה להחליט מה איתן. בכל זאת נראה לי שדאלאס ויתר איכותית ושהפתיחה המוצלחת יחסית של הפקרס היא סוג של אשליה.
    לגבי הניינרס – הם יצטרכו לחזק איכשהו את האופנסיב ליין שלהם לאור ההיעדרות החזויה של סטיילי (אדם שפטר דיווח על משהו כמו 8 שבועות) וכבר במשחק הקודם גארופולו חטף לא מעט מכות. מצד שני החוזקות של קליבלנד הן בהתקפה וההגנה של הניינרס עוד לא חטפה מעל 20 נקודות. נכון שלא מול אריות התקפיים. לי נראה שמי שהולך לצאת מובס הם דווקא הבראונס.

  2. יש קצת בלבול בחלק מהמשחקים מבחינת המארחת והאורחת
    מסכים עם רוב ההימורים כולל ההפתעות שהן פיטסבורג ואוקלנד.
    שני המשחקים שאני חושב הפוך הם
    אני עם הצארגרס בבית נגד הברונקוס
    ועם הקאובויז נגד גרין ביי

    לגבי הגאיינטס נגד הויקינגס אין לי דעה.על הנייר הויקינגס יותר טובים אבל כל הבלאגן אצלם עם הרסיברים שיצאו נגד קירק קאזינס משאירים אותי בלי דעה נחרצת לגבי המשחק הזה

    אהבתי גם את ההימור על קליבלנד שבינתיים מנצחת רק בחוץ ומפסידה רק בבית

  3. מה שקורה עם פיטסבורג העונה זה כמו גולדן סטייט, כל פעם מורידים להם עוד חתיכה ובודקים אם זה מספיק.
    הפעם נפצע להם רודולף ועם הודג'ס, הקיו בי השלישי שלהם, הם כמעט ניצחו את הרייבנס (הפסידו בהארכה בגלל פאמבל)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט