המכשפים מוושינגטון – סקירה 2019/20: תעבירו ערוץ / יניר רובינשטיין

המכשפים מוושינגטון – סקירה 2019/20: תעבירו ערוץ / יניר רובינשטיין

סקירה משנה שעברה: קישור.

מאזן: 50-32, המקום ה-25 בליגה.

מאמן: סקוט ברוקס, שנה רביעית במועדון.

מה שהיה

במשפט אחד: גללו למטה לקרוא את התחזיות.

בשלושה וחצי משפטים: באפריל, המנכ"ל ארני גרינפלד פוטר לאחר 16 שנים. הבעלים הצהיר על הליכה על כיוון חדש ו"שינוי תרבות" ובהתנשאות הכריז שזוהי המשרה המבוקשת ביותר בעולם הספורט אך לא הצליח להביא אף אחד מבחוץ לאייש את המשרה. בסופו של דבר, לאחר סאגת המתנה שנמשכה יותר מ-100 יום, מינה את עוזרו ויד ימינו של גרינפלד, טומי שפארד, שעבד לצידו במועדון כעוזר מנכ"ל 16 שנה. טומי שפארד השאיר גם את המאמן הכושל מהעונה שעברה ושניהם הצהירו שג'ון וול ובראדלי ביל הם עדיין הבסיס לעתיד: בקיצור, העיקר להשאיר בכוח איזה אשליה של סופרסטארים כדי שמשפחות עדיין יבואו עם הילדים לאכול פופקורן ולקנות מרצ', וגם אם המגרש לא יהיה מלא ולא יהיה פלייאוף כמה שנים, יהיו הכנסות יפות מהסכמים עסקיים חדשים ביפן בזכות בחירת הדראפט, רוי האצ'ימורה היפני שמעורר הייפ גדול באי האסיאתי. אם זמנכם יקר לכם, ממליץ לעבור לפוסט אחר בשלב הזה (אבל לא לפני שתקראו את התחזיות למטה!).

כשחושבים על ניוון בליגה שבה אין באמת תמרוץ גדול כל-כך להגיע להישגים חושבים על וושינגטון: קבוצה שמאז האליפות ב-1978 והגמר ב-1979 לא הגיעה לגמר המזרח, ולמעשה הגיעה לסיבוב שני בפלייאוף מספר מועט מאוד של פעמים ב-40 שנה האחרונות (1981, 2005, 2015, 2017).

הניוון המערכתי בארגון חדר גם אל חדר ההלבשה. מחד, הדלפות בלתי פוסקות של שחקנים מחדר ההלבשה על אירועים שהתרחשו באימונים סגורים, מאידך, מערכות יחסים רעועות בין רוב השחקנים למאמן הרעוע.

אך גם כאשר נשרקה שריקת הפתיחה, הניוון הורגש על המגרש: ג'ון וול, שאמור להיות שחקן הפרנצייז (מושג אמריקאי גרידא שמשמעותו עדיין לא ברורה לי) לא נתפש כמישהו שיכול לעלות מהספסל בארגון, או אפילו שאפשר לומר לו לא לשחק אם הוא סוחב פציעה. וכך, ברוקס העלה את וול שוב ושוב לשחק אף שהיה ברור שהוא לא בריא ב-100%. וול מבחינתו התעקש לשחק גם כשלא הרגיש טוב אך לא שמר בהגנה ורשם סטטיסטיקות הגנתיות מחפירות כאשר כן שיחק (לקראת הרבע הראשון של העונה בדקתי את נתוני ה-defensive rating, וניתן היה לראות בבירור את וול ומוריס בקטגוריה אחת מעל 115, ואת שאר השחקנים בהפרש משמעותי מתחת). הדבר הגיע לידי פיצוץ ואוטו פורטר הוטרד לשיקגו (וגם רצה בעסקה, לפי השמועות), וסאטורנסקי ביקש מהקבוצה לא להשוות הצעות עבורו בקיץ וגם עבר לשיקגו. קלי אוברה אמר לי בחדר ההלבשה "תשאל את המאמן למה אני לא פותח!" והוטרד שבועיים לאחר מכן עבור אריזה (בעסקה שכללה את ריברס)… מוריס הוטרד עבור trade exception לקראת הדדליין, ואוסטין ריברס שהיה תענוג עבור העיתונאים אבל פחות תענוג עבור חלק מחבריו לספסל הוטרד עבור כלום. בקיצור, כל האנשים שלא קשורים לשורש הבעיה נשלחו עם כרטיס חד-כיווני. והבעיה עצמה? לא ממש נפתרה. ג'ון וול החל את העונה לא בכושר והמשיך אותה עוד פחות טוב עם כל מיני שערוריות קטנות (מסיבות, שתייה וכו'). הפיטורים של גרינפלד היו צעד מינימלי בכיוון הנכון, ושפארד דאג להכניס הרבה שינויים מרעננים בהנהלת המועדון, אך מכלול הטעויות של 16 השנים האחרונות לא הולך להתמוסס מהר, ולפחות עד שהחוזה של וול יסתיים (2023, כן, כן) אל תצפו להרבה מעבר לבנייה מחדש ואיסוף בחירות דראפט.

קיץ 2019

החתמות עיקריות: איזאה תומאס (מינימום לשנה), איש סמית' (רכז, 12 מיליון לשנתיים), רוי האצ'ימורה (פורוורד, הבחירה ה-9 בדראפט), אדמירל סקופילד (השחקן עם השם הכי מגניב בליגה, פורוורד, הבחירה ה-42 בדראפט), CJ מיילס (2/3, בטרייד תמורת דוויט הווארד), דאוויס ברטאנס (הגניבה של וושינגטון בזכות ה-trade exception והעובדה שמרקוס מוריס חתם בע"פ בסאן אנטוניו אבל אז התחרט ופיטר את הסוכן שלו ריץ' פול, וברטאנס בינתיים כבר שוחרר!), מוריץ' (מו) וואגנר (4/5, מנספחי טרייד AD, הגיע תמורת קצת מזומנים לניו אורלינס), איזאק בונגה (רכז קומבו, כנ"ל), ג'מריו ג'ונס (פורוורד, כנ"ל), ג'סטין אנדרסון (רכז, undrafted).

עזבו: ג'ף גרין (פורוורד (שמשחק סנטר ב-small ball) ליוטה, שחקן נשמה מוכשר, אני לא תופש כיצד הוא קיבל רק חוזה מינימום שוב לאחר שבעצם היה שחקן חמישייה בעונה שעברה), תומאס סאטורנסקי (רכז, שיקגו), ג'בארי פארקר (פורוורד, אטלנטה), בובי פורטיס (סנטר/פורוורד, ניקס), טרבור אריזה (פורוורד, סקרמנטו), סאם דקר (פורוורד, זוכרים אותו? לוקומוטיב קובאן), צ'ייסון ראנדל (1/2, מותק של בחור, טיאנג'ין בסין).

העסקה המשמעותית היחידה שוושינגטון עשתה למעשה בשוק השחקנים החופשיים הייתה החתמתו מחדש של תומאס ברייאנט ל-3 שנים ב-25 מיליון. קראתם לראשונה על ברייאנט כאן (קישור) בסיקור שלי שנה שעברה, וידעתם עליו יותר ממה שידע עליו סקוט ברוקס אפילו חודש אל תוך העונה. כאשר כל האופציות שלו בעמדה 5 נפצעו נתן לברייאנט לשחק, וכמו שצפיתי לפני שנה, הבחור פרח. צריך לתת לשפארד וגרינפלד קרדיט על שהביאו אותו בעצם תמורת כלום כאשר מג'יק ופלינקה חתכו אותו בקיץ 2018. הנה כתבת עומק שכתבתי על ברייאנט: קישור. כמו כן, הקבוצה שדרגה את החוזה של ג'ורדן מקריי מליגת ג' (אך הוא עדיין על חוזה לא מובטח ב-100%), קלע מחונן אך קצת לוקה בהחלטיות בהתקפה ובהגנה שגם עליו כתבתי שנה שעברה: קישור.

חמישייה: אין חמישייה חרוטה בסלע. מה שבטוח שבראדלי ביל יעלה עד שיועבר וגם תומאס ברייאנט יעלה לפחות בחודשים הראשונים. כנראה שבמשחקים שמשודרים ביפן גם האצ'ימורה יעלה. נראה לי שגם ברטאנס יעלה בהתחלה.

שחקנים בולטים מהספסל: מי יודע? נזרוק כמה שמות: האצ'ימורה, טרוי בראון, ג'וניור, ג'סטין אנדרסון, ג'ורדן מקריי, מו וואגנר.

פצועים: אוקיי, אז וושינגטון כמעט כהרגלה מביאה שחקנים שפתאום נפצעים בקיץ, אבל בלי קשר יש עוד כמה. אז CJ מיילס, א. תומאס פצועים. אליהם כמובן יש להוסיף את ג'ון וול שלא ישחק העונה בגלל קרע אכילס מהעונה שעברה, ויאן מהינמי שכנראה גמר את הקריירה עם פציעת אכילס חלקית (לא בדיוק קרע, אלא משהו פחות). סקופילד הרוקי גם נפצע השבוע באימון ולא ידוע עדיין מתי יחזור. טרוי בראון גם נפצע באימונים לאחרונה וכנראה יחזור בסוף אוקטובר או נובמבר.

בקיצור, וושינגטון תאבק על המקומות הראשונים בדראפט, והשנה יש לה סיכוי ממש לא רע להצליח. שנה טובה לאוהדים להתחיל לפתח תחומי התעניינות חדשים (גלישה למשל, או אוריגמי אם אנחנו במצב רוח יפני כבר).

תחזית

תחזית מאוד אופטימית: ההנהלה מבינה (סוף סוף) שאין טעם להשאיר ביל, ומקבלת עבורו חבילה שכוללת שלוש בחירות דראפט סיבוב ראשון לא מוגנות ושלוש בחירות סיבוב שני ואת שי גילגיוס אלכסנדר כאשר מרק ברטלשטיין סוכן העל של ביל מפעיל את קשריו לטרייד היסטורי שמערב לראשונה 9 קבוצות שונות שבזכותו ביל זוכה להגשים חלום ולשחק במיאמי. סקוט ברוקס עובר לפרשן בערוץ היפני, וננו גינזבורג ממונה במקומו. האצ'ימורה מתגלה כקוואי לנארד הבא, ותומאס ברייאנט לומד איך לעשות בוקס-אאוט ולשחק הגנה ובמהלך המשחק היחיד של הוויזרדס שמשודר ב-TNT הוא אומר לשאק: Kiss my A ופורצת תגרה שבה מעורבים שלל אנשים על הפרקט שבסיומה סטיבן A, ווג', איזאה תומאס (השדרן) ושאק מורחקים לצמיתות מהמגרשים, אך אדם סילבר ממיר את עונשו של שאק מנימוקים מצוצים ומחייב אותו לשדר שנה שלמה מה-WNBA. איזאה תומאס (השחקן) משאיר את 4 הפציעות שרדפו אותו בשנתיים האחרונות מאחור ונבחר לאול-סטאר שוב ו-וושינגטון מקבלת עליו בחירת סיבוב ראשון מוגנת ושתי בחירות סיבוב שני בדדליין. מו וואגנר חוזר להנהיג כמו בימי מישיגן העליזים ותופס מקום בחמישייה עם 39% מהשלוש וטופ 10 ב-screen assists בליגה וחותם בסוף העונה על הארכת חוזה בבירה והעיתונים מצהירים שדירק 2 הגיע לדיסי. ג'ון וול, שהצהיר שינצל את השנה לסיים את התואר הראשון, מודיע שהציעו לו מלגה למסלול ישיר לדוקטורט והוא עוזב את עולם הכדורסל ומפנה לוושינגטון 35% מתקרת השכר עד 2023 תמורת מניות בבעלות הקבוצה. טד לאונסיס, הבעלים של הקבוצה, מחליט למכור את הקבוצה לקבוצת משקיעים ביפן, תמורת בעלות על כור אטומי באי.

תחזית ריאלית: ההנהלה מנסה להשאיר את ביל בכל מחיר, אבל בשלב מסויים מרק ברטלשטיין מציב אולטימטום להעברה. הקבוצה מקבלת עליו שתי בחירות דראפט לא מוגנות, שתי בחירות סיבוב שני ועוד כמה salary fillers ואיזה חצי שחקן הגון/פרוספקט. סקוט ברוקס נשאר לעונה חמישית במועדון ומקבל הארכת חוזה לשנתיים לאחר שההנהלה מציינת כמה הוא חשוב בהתפתחות השחקנים הצעירים. ג'ון וול מחלים מהפציעה ויוצא בהצהרות שהוא אפילו יותר טוב מאשר קודם. מו וואגנר מקבל דקות פה ושם אך לא מצליח להתרומם לחמישייה. האצ'ימורה מתברר כחור הגנתי וקלע שלשות גרוע. לאונסיס קונה עוד נכסים בעולם הספורט ומקבע את בעלותו על המועדון ל-20 שנים הבאות.

תחזית פסימית: ביל ואיזאה תומאס רבים בפומבי וביל מבקש טרייד בנובמבר. וושינגטון מעבירה אותו יחד האצ'ימורה וטרוי בראון תמורת כריס פול וסטיבן אדמס ושתי בחירות סיבוב שני ומכריזה שפול, וול ואדמס הם ה-Big 3 שתמיד חיפשו. ברוקס מקבל הארכת חוזה לעוד 5 שנים תמורת 50 מיליון, וטד לאונסיס מחליט להעביר את הקבוצה ללאס וגאס כי שם שוק ההימורים אותו הוא מנסה לפתח יצליח מאוד. הקבוצה מסיימת עם 9 ניצחונות לאחר שמו וואגנר ובונגה לא רואים פרקט וברטאנס וא. תומאס מתבררים כ-busts. כדורי הפינג-פונג לא משתפים פעולה ובערב הלוטרי וושינגטון נופלת לבחירה ה-6 ובוחרת את דני אבדיה שמודיע שלא יגיע לוושינגטון ולאחר התערבות של אדם סילבר הוא כן מגיע אך בוחר בשביתה איטלקית ומועבר לאחר חודש לאטלנטה יחד עם הבחירות העתידיות שהגיעו תמורת ביל תמורת קאם רדיש שאטלנטה בחרה בדראפט של 2019 מקום אחד מתחת לוושינגטון, בבחירה ה-10.

שלהבת

יניר רובינשטיין (שלהבת) הוא כתב הופס בוושינגטון הבירה. לשאר כתבותיי נא ללחוץ על תמונת הכדור מימין.

לפוסט הזה יש 34 תגובות

  1. אחת הקבוצות המגעילות במזפח
    ==
    הסיבה שהליגה צריכה להתקדם – יפה רשמת:
    "כשחושבים על ניוון בליגה שבה אין באמת תמרוץ גדול כל-כך להגיע להישגים חושבים על וושינגטון"
    ==
    אם יש חוסר עניין ותחושת נמנום עד הפלייאוף
    ==
    אז זה בדיוק בגלל קבוצות כאלה.
    ==
    תודה רבה

  2. מעולה יניר. חבל שנפלת לסקר פחים כאלו.
    הבעיה הכי גדולה זה סקוט ברוקס המאמן הגרוע ככל הנראה בחיגה כושל כבר שנים ועדיין מקבל הארכות חוזה. כל עוד הוא שם דשא לא יצמח. מו וגנר לדעתי אחלה פוטנציאל והוא לא יראה דקות פרקט אצל ברוקסי.
    לא יגיעו לפלייאוף ולא אופתע אם ביל ילך חינם בסיום החוזה כמו קמבה.
    הם לא יקבלו הרבה על ביל אלא אם כן קונטנדרית נואשת כמו לברוניה תביא עליו את קוזמה שזה די הרבה לשחקן שתכף משתחרר חינם. יותר הגיוני איזה 2 בחירות דראפט וכמה נגרים לאיזון השכר ושיגידו תודה.

    1. שוב עם זה, שמעון? ואחרי זה כולם הולכים וטועים…
      27 מיליון זה 27 מיליון. אין איך לברוח מזה. וכשאתה כותב "2 בחירות דראפט וכמה נגרים לאיזון השכר" – זה צריך להיות נגרים, בסך 27 מיליון (אולי קצת פחות במקרים מסוימים), לשנה. ובשנה הבאה – 28.7 מיל'.
      למשל בדוגמה שלך, הלייקרס – תרכיב לי חבילה שיוצאת מ-LA של 27 מיליון… ואז יש בכלל על מה להתחיל לדבר.
      ביל לא יעבור בחינם, ולא בחצי מחיר, גם הוא ממש ממש רוצה! לא כל עוד יש לו חוזה בסכום הזה.
      רק כשביל ישתחרר מהחוזה, וזה בסוף עונת 2021, לא סוף השנה הבאה – אז אפשר לספקלצ, אפילו על מעבר בזיל הזול. מה שמוטל בספק גדול, כי לא ראיתי הרבה אנשים שמוותרים על קרוב ל-30 מיליון דולר סתם ככה.

        1. לא לזה הכוונה, אור. זה לא עקרוני. זו הטכניקה של הטרייד. לא עקרוני אם יהיו 2 או 17 קבוצות.
          מדבר על העקרון. מה שנכנס צריך לצאת. קיבלת 27 מיליון? תשלם בשחקנים של 27 מיליון. זהו.
          כי כל הזמן אנשים פה אומרים, "לאורי יעבור לקליפרס". "ביל יעבור ללייקרס". כאלה מין. כאילו אנחנו בכדורגל אירופאי, בלי תקרת שכר. כמו פנטזי ליג כזה. לאורי מתאים אז הוא יבוא! על חשבון מי? על חשבון פאפו. מה חשבון.
          וזה חסר טעם. לאורי יעבור? סבבה, רק תביא לי 30 ומשהו מיליון. תחתוך בבשר החי. תגיד מה הקבוצה נותנת בתמורה, כי אתה חייב. אחרת אין פה כלום. זה הרעיון בטרייד – לא רק מי השחקן הפנטסטי שיושב יופי על הקבוצה החדשה, אלא מה היא יכולה להקריב תמורתו, כדי ללבוש צורה חדשה. זה כל הרעיון.

  3. ענק דובי. אההה סליחה יניר. כמה יאוש שנון בפוסט אחד.
    .
    ההתרסקות הזו קצת לא ברורה. הם היו כפסע מגמר מזרח 2017, אחרי שכבר הובילו באיזה 20 הפרש מול בוסטון במשחק הראשון. ממש התרסקות על הפרצוף ועתיד שנראה נוראי.

  4. מצוין יניר, תודה רבה.
    .
    לסגור ולפתוח מחדש, אין ספק. וננו בהחלט יכול לעזור שם.
    .
    הקטע עם סטוראנסקי ממש יפה ולדעתי קשור גם לכך שביל לא מדבר על הארכת חוזה – מעל רמה מסוימת של כסף שחקנים, למעט מרכוס מוריס, פשוט רוצים לשחק במועדונים נורמליים.

  5. מעולה יניר. בהתחלה התפלאתי שנתנו לסאטו ללכת, אבל עכשיו ברור ששפרד מכוון לטנק אגרסיבי ובשביל זה הוא חייב להפטר מביל כמה שיותר מהר. מריח לי שחוץ מברייאנט והאצ׳ימורה כל הקבוצה expendable ויהיה קרב ענקים עם שארלוט הקאבס והניקס מי מסיים אחרון

  6. קבוצה תקועה, ללא ספק.
    מנחם פעם הגדיר את המצב הזה במילה "לימבו" שמתאר לגמרי את המכשפים.
    לא נעים מה שקורה שם
    אבל גם לא נורא (בהתבסס על המשפט האלמותי של אבי – נורא זה כשיש לך מטריה תקועה בתחת)
    🙂

    1. הם היו בלימבו לפני שנה שנתיים אבל אני לא בטוח שהם שם עכשיו. ההיפך, הם שינו מסלול והם בריבילד/טנקינג החל מאמצע השנה הקודמת. התחילו עם ניקוי חוזים (פורטר) והמשיכו עם ניקיון כל מי שינצח משחק שם בטעות (סאטו, אוברה). הולכים להפסיד המון והשאלה היחידה היא האם זה ריבילד מוחלט (ז״א ביל נמכר לכל המרבה במחיר) או שאולי זה משהו זמני (ז״א ינסו להביא בחירה גבוהה השנה, בשאיפה שזו תחבור לביל ווול לכשיחזור).
      .
      מטריה בתחת זה גאוני. ברשותך אני מאמץ.

  7. תודה יניר. פריוויו מלא שנינות וייאוש של אוהד אמיתי.
    קבוצה תקועה, מאמין שביל יוטרד לאיזו מערבית מיואשת שתהיה במלחמות הפלייאוף. דווקא הגזרה הצעירה יש אופק עם האצ'ימורה שהוא הרבה יותר מרק גימיק שיווקי,ברייאנט וגם בארטנס שלדעתי ייתן עונת פריצה. הלוואי ותומאס הקטן יעשה קאמבק אצלכם. את החוזה של וול אפילו דולאן לא ייקח ממכם לצערי.

  8. תודה על הפריביו המקיף!
    ולכן אני גם מציע (אני בלבד), ולא בפעם הראשונה, לוותר על הקטע בסוף של התחזיות השונות. כי הוא נועד לסתם דאחקות וכל מיני המצאות, ולאלה אין קשר לפריביו, ולפעמים גם אין טעם.
    אז ככה: גם כשכותבים על טרייד, אפילו מופרך – צריך שיהיה לו קשר למציאות.
    בראדלי ביל לא יכול לעבור בטרייד על שי גילגוס ובחירות דראפט. יש 22 מיליון חסרים שאוקלהומה תצטרך להעביר.
    כנ"ל: ביל, האצ'ימורה ובראון לא יכולים לעבור בטרייד על כריס פול וסטיבן אדאמס. שוב יש חור בסכום דומה, מהצד השני.
    הנושא של טרייד על בראדלי ביל יהיה מן הסתם מרכזי גם בהמשך. לכן כשמשרטטים כל מיני תסריטים, פשוט לבדוק, כדי שיהיה קשר מינימלי עם המציאות:
    בארדלי ביל יושב על חוזה של 27 מיליון דולר לעונה. בגדול ב-NBA, מה שיוצא – ככה צריך להיכנס. אין פה מתנדבים בעם, ואין פה מעבר מצד לצד בלי תמורה, סתם כי בא לנו.
    תודה שוב!

    1. אחח סתם. אנחנו זורקים רעיונות לא טרייד מאשין. טרייד מאשין יהיה לך פה שיעלה מועד הטריידים ואז תקבל טריידים אחד לאחד מכולנו מבטיח לך. אתה יכול לחזור אחורה ולראות שכולם הציעו טריידים בטרייד מאשין.
      פה אנחנו סתם מדברים ברעיון בכללי לא איזה טרייד ספציפי לקבוצה ספציפית. להרכיב חבילות על ביל אפשר ולא מעט. אגב כמו שכתבתי לא אופתע אם יסיים את חוזהו וילך חינם כמו קמבה. הרבה לא יתנו על ביל כי כולם מבינים שהוא בדרך החוצה אז זה רק נגר אוברפייד, או חוזה נגמר ואם מישהו יעשה להם טובה בחירה סיבוב 1.
      סתם דוגמא משהו כמו פול מיילסאפ וסיבוב שני. אל תתפוס במילה אלא ברעיון. לא בדקתי אם זה עובר בטרייד מאשין. הם לא הולכים לקבל עליו איזה סופרסטאר או משהו טוב. מתאים להם לעשת גורדן

  9. תודה יניר.
    נראה לי שביל הולך להפגיז העונה איזה 30 למשחק, אבל חוץ מזה לא רואה שום דבר חיובי מדי.

    באסה שתומאס נפצע, דווקא הייתה לו הזדמנות למיני קאמבק

  10. אלו הקבוצות שהפריוויו עליהן הכי כיף.
    כל הגדולות – כולם מודעים לכל צעד ושעל שנעשה שם במהלך הקיץ, וזה לעוס מכל כיוון.

    אחלה פריוויו, מצחיק וחזק!

  11. לדעתי יסיימו אחרונים במזרח אחרי מאבק קשה עם שארלוט.
    הטרייד על ביל חייב לקרות מצד שני הצדדים.
    ביל נמצא כרגע בפריים שלו וצריך קבוצת פלייאוף.
    וושינגטון צריכה להיבנות מחדש והתוצאה הסופית לא תקרה תוך שנה שנתיים ולא לפני שהחוזה של וול יגמר ואז ביל כבר יהיה בתחילת שנות ה 30 לחייו.

  12. תודה יניר. מקווה שהשנה נראה את תומאס בראיינט משחק יותר או לפחות זורק יותר, ונראה משהו יוצא מהקו הקדמי של האשימורה ושלו. מקווה גם בשביל ביל שלא ישאר בקבוצה חלשה שגם איתו מקום 12-15 בקונפרנס.

  13. איזאה תומאס עוד בליגה ???
    מדהים באיזו מהירות הוא התרסק …מעונת שיא בבוסטון ,נמחק לחלוטין תוך שנתיים שלוש . בלי לשחק בכלל.

  14. פוסט נהדר, תודה פרופסור.
    .
    כמובן שהולכים שם לטנקינג, ממש זרקו שם את כל מי שעוד משחק כדורסל (חוץ מביל). הדבר היחידי שעוד לא ברור בכל הסיפור הזה הוא למה אוקלהומה מחכים כל כך הרבה עם הצעת הטרייד עבור בראדלי ביל.
    .
    מילה אחת על ג׳ון וול. כתבת שהקבוצה הגיעה רק 4 פעמים לסיבוב שני ב40 שנה האחרונות. על שתיים מהארבע חתום בלעדית ג׳ון וול. יש המון זלזול כלפיו באתר והוא כנראה מבוגר מידי בשביל לחזור כמו שצריך מפציעה כל כך נוראית אבל יש מצב שרק בגללו היתה קבוצה תחרותית בבירה ב7-8 שנים האחרונות. בתור אוהד בוסטון אני זוכר את הקרבות האדירים איתו ואין בי שום דבר חוץ מהערכה לשחקן הענק והמושמץ הזה, שלדעתי כבר לא יחזור לעולם (ז״א יחזור, אבל 50% ממה שהיה).

  15. חחחח הקבוצה הזו היא בדיחה.
    אין להם שום דבר לצפות אליו העונה. שום כלום. הם שמה בתחתית עם קבוצות בלי תקווה עם קליבלנד, שרלוט. לא חברה טובה. מצדי אפילו ניו-יורק האומללים יכולים לחוות עונה טובה מהם.
    אבל תומאס בראיינט נראה מבטיח, והאצ'ימורה הולך להפתיע בענק ולהפוך לאחד המועמדים לרוקי השנה.
    אז אולי עם כמה טריידים מוצלחים הם יחזרו לקונטנשיין בעוד איזה 5 שנים.
    פלייאוף קונטנשיין, לא אליפות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט