החג האמיתי – סקירה לקראת המחזור הרביעי ב-NFL / צוות הופס פוטבול

החג האמיתי – סקירה לקראת המחזור הרביעי ב-NFL / צוות הופס פוטבול

מאת צוות הופס פוטבול: עידו רבינוביץ', רביב פייג ועידו יצחקי.

כל אוהד פוטבול מכיר את הסנריו הבא: יום ראשון עמוס במשחקים, הפה מתמלא בריר רק במחשבה על המשחק של הקבוצה האהובה, או לחילופין שבע שעות גן העדן עם סקוט הנסון ברדזון. אממה – יש בערב ארוחת חג, בדיוק כמו עצם בגרון, או גפילטע פיש בגרון, מה שאתם מחשיבים לגרוע מביניהם. עושים מה שיכולים, מסתירים את הנייד מאחורי הסירים, ממקמים את הכיסא במקום עם ראות לטלוויזיה או פשוט לוקחים את הדרך האנטיפתית (והנכונה, יש לציין) ונוטשים מוקדם להתחפר בחדר מסוים, שם אפשר לראות בנחת. לפני שניתן לכם את הקדימון לכל המידע שאתם צריכים המחזור, נתחיל בסיכום קצר של משחק יום חמישי.

בשש עשר המשחקים האחרונים ב"למבו פילד" שקדמו לליל חמישי, ארון רודג'רס הדגול הפסיד רק פעמיים. הפאקרס קיוו להמשיך את העונה המושלמת שלהם עד כה, אמנם מולם עמדו האיגלס הרעבים שהיו חייבים ניצחון כדי לחזור למאזן חצוי לפני סטרץ' משחקים קשה במיוחד. אחרי שבשלושת המשחקים הראשונים, ההגנה של גרין ביי סחבה את הקבוצה לניצחונות, הפעם ארון רודג'רס חזר להיות הכוח המניע של הקבוצה. כמובן, זה יותר מהנה לראות בתור הצופה הנייטרלי, אמנם, אם אתם אוהדי הפאקרס, זה לא כיף להסתמך על כך. וונץ נתן פייט אדיר מהצד השני, בקרב התקפי שאנו לא רגילים לראות במשחקי יום חמישי, והמשחק היה צמוד ממש עד סופו. בפיגור 7 ברבע המכריע, הפאקרס הגיעו לרדזון פעמיים, ולא השיגו אף נקודה. מספר 12 בצהוב נחטף במהלך האחרון של המשחק עם 20 ששניות לסיום, עם ספק פאס אינטרפירנס מצד הגנת האיגלס. בכל מקרה, לציפורים הגיע המשחק הזה, הם רמסו את הגנת הפאקרס פעם אחר פעם, משהו שאף קבוצה לא הצליחה לעשות עד כה. צמד הרצים המוכשר בבק פילד, הרוקי מיילס סנדרס (6.5 יארד לנשיאה) וג'ורדן הווארד (5.8 יארד לנשיאה עם 2 ט"ד), חרכו את המגרש והקלו את החיים על וונץ. תוצאת הסיום: 34:27 איגלס שעולים למאזן 2:2, הפאקרס יורדים למאזן 3:1.

וכעת, לפריוויו:

אטלנטה פאלקונס (2-1) מארחים את טנסי טייטנס (2-1) ראשון 20:00
עושה רושם שהפלקונס תמיד מגיעים לגרוש אחד לפני הלירה. מאט ראיין נותן מספרים מדהימים השנה, ההגנה נמצאת בעשיריה הראשונה ביארדים שהיא נותנת, חוליו ג'ונס כבר עם 4 ט"ד השנה (כששנה שעברה הוא סבל מבצורת ט"ד כלל תחילת העונה) אבל משום מה יריבות שמות עליהן טיפה יותר נקודות ממה שאטלנטה מצליחים לשים. ובתרגום לפוטבול- זה נקרא להפסיד.
אבל במצב המשוגע שנוצר בבית הNFC דרום, הכל עדיין פתוח והם לא רחוקים מדיי מלהיות מתחרים.
טנסי אחרי משחק פתיחה מלהיב שגרם לנו לחשוב שהנה הם משנים פאזה, חזרו לאפרוריות המוכרת של ההתקפה. ההגנה החזקה של מייק ורבל לא מספיקה בשביל לחלץ אותם במשחקים שהם יכולים וצריכים לנצח.
כל זה מתרגם לזה שהחיים הולכים להיות הרבה יותר קשים לטייטנס אחרי שאטלנטה יממשו עליהם את הפוטנציאל ההתקפי.


ניו יורק ג'איינטס (2-1) מארחים את וושינגטון רדסקינס (3-0) ראשון 20:00
הג'איינטס מקבלים את היריבה החלשה לבית לעוד משחק שיכול להעצים את הבטחון של דני דיימס (aka  דניאל ג'ונס), אם הוא זקוק לזה בכלל אחרי ההופעה שוברת השיאים שבוע שעבר.
ניצחון פה והופ, הקבוצה שנחשבה מקרה אבוד לפי הפתיחה, במאזן חצוי ובמגמת עליה.
יעיב על כך האובדן של סקוואן בארקלי , שיחמיץ כמה שבועות בגלל נקע בקרסול. הרץ המוכשר, נשא כמעט לבדו על כתפיו את כל התקפת ניו יורק עד לרגע שג'ונס הפציע על הבמה.
הג'איינטס כבר מנסים  כביטחון כמה שחקנים מהשוק החופשי בעמדה, אבל בארקלי הוא חור גדול לסתום.

וושינגטון היא קבוצה תקועה בלימבו, קייס קינום, למרות שנמצא במקום הרביעי בNFL  ביארדים במסירה, לא מספק את הניצוץ הדרוש לנצח משחקים והמאמן גרודן, קשה עורף כמו כל המשפחה כנראה, רוכב על כתפיו של קינום ולא מוכן לנסות את האסקינס בעמדה.
בנוסף הסקינס לא מצליחים הרים את משחק הריצה מהקרקע. דריוס גייס שגמר את העונה לא ממש עמד בציפיות ואדריאן פיטרסון לא מלהיב עדיין כמו בשנה שעברה.
אני מצפה לראות מה שראינו עד עכשיו, וושינגטון מתחילים את המשחק חזק, אבל מהר מאוד מתרסקים והג'איינטס פותחים עליהם פער עד לניצחון.


דטרויט ליונס (1-0-2) מארחים את קנזס סיטי צ'יפס (0-3) ראשון 20:00

דטרויט משחקת לא רע השנה. סטאפורד זורק יותר לעומק וזה משתלם. הקבוצה מראה המון אופי אחרי שנחשבה כבשר התותחים של בית הNFC  צפון והקבוצה ההיא שאף אחד לא מדבר עליה.
הם צברו שני נצחונות מול פילדלפיה והצ'ארג'רס. קבוצות שעל הנייר, נחשבות הרבה יותר איכותיות מהם.
אחרי המבחן שנצלח מול ההגנה הקשוחה של הרייבנס, אנדי ריד ופאט מהומס לא עושים סימנים של האטה.
הקרקס הנודד של קנזס סיטי, מגיע אל אצטדיון פורד בדטרויט ללהטט מול קבוצה שהיא… ובכן, טכנית, בלתי מנוצחת. הרינג מאסטר, פאטריק מהומס, יניף את ידו כמו שוט ויאלף את האריות ויגרום להם לעשות טריקים כמו roll over and play dead
האם נגמרה תקופת החסד של מאט פטרישיה ודטרויט? האם מהומס ישבור את רוחה של דטרויט לפני המבחנים הקשים מול גרין ביי ומינסוטה? נראה לי שכן.

מיאמי דולפינס (3-0) – לוס אנג'לס צ'ארג'ס (2-1) ראשון ב20:00

אם למישהו זה עדיין לא היה ברור, מיאמי דולפינס מודל 2019 היא אחת המועמדות להיות הקבוצה הגרועה ב100 שנות ההיסטוריה של הליגה. במשך קיץ שלם עמלו מנהליה על מכירת חיסול של כל הבכירים באשר הם. בריאן פלורס נותר עם חומר שספק מגיע לפלייאוף בליגת הפוטבול הישראלית. הקבוצה סופגת בממוצע 45 נקודות, והשיגה ט״ד יחיד, שגם הוא היה בגארבג' טיים בתבוסה לרייבנס. הבאים בתור להביס את הדולפינס יהיו הלוס אנג׳לס צ׳ארג׳רס שסובלים מפתיחת עונה חלשה למדי. החבורה של אנטוני לין הגיעו עם ציפיות גבוהות מהעונה הקרובה אולם בפועל כבר הפסידו שני משחקים מתוך שלושה וכפי שכבר למדנו – בAFC הצפוף, כל משחק עשוי להיות קריטי. בשבוע שעבר היו אלו הטקסאנס שהצליחו לגבור על LA הודות ליכולת גבוהה של דשון ווטסון והפוקינס, כשמנגד הצ׳ארג׳רס לא סיפקו פתרונות הגנתיים. למזלם, התבשרה הקבוצה השבוע כי הרץ הבכיר מלווין גורדון בחר להפסיק עם ההולד-אאוט וישוב לאימוני הקבוצה. השחקן לא יעמוד לרשות אנטוני לין הערב אך בהחלט מדובר בתוספת כוח משמעותית להתקפה. בקיצור, אם כבר בחרתם לצפות בפוטבול על חשבון ארוחת החג – מוטב לצפות במשחקים אחרים. ניצחון קליל לצ׳ארג׳רס

אינדיאנפוליס קולטס (1-2) – אוקלנד ריידרס (2-1) ראשון ב20:00

שבועיים לפני פתיחת העונה ואוהדי הקולטס ראו שחור בעיניים עם פרישתו של אנדרו לאק. חמישה שבועות מאותה הודעה שזעזעה את אמרקיה ונראה כי לאינדי יש קווטרבק פותח לא רע בכלל. ג'קובי בריסט נותן עד כה תפוקה נאה בהחלט, ויחד עם צוות מסייע בראשות מרלון מאק ו-TY הילטון, שמתווספים לאחד מקווי ההתקפה הטובים בליגה – ולאינדיאנפוליס יש את אחת ההתקפות המעניינות בליגה. בשבוע שעבר הקבוצה גברה על הפאלקונס בניצחון שנותן הרבה כח ומומנטום לקראת המלחמה על ראשות בית AFC דרום. הקולטס עדיין חיים ובועטים, ומשחקים פוטבול לא רע על הדרך. מולם תעמוד הקבוצה מאוקלנד, ויש סיכוי לא רע שעדיף לתושבי העיר שהארגון יעבור לווגאס כמה שיותר מהר. בעונתה האחרונה בקליפורניה, הריידרס נראים רע, כשבשבוע שעבר הובסו ע"י הוייקינגס. הניצחון בשבוע הראשון כבר נשכח מזמן, ולמרות יכולת מעודדת יחסית של הרוקיז קללין פרל וג'וש ג'ייקובס – עתיד המועדון נראה רע. דרק קאר מתקשה לשחזר את היכולת של 2016 וממשיך להוכיח שהוא קווטרבק בינוני ותו לא. בסופו של דבר, המשחק הקרוב חשוב מאוד לאינדיאנפוליס, ובאיצטדיונם הביתי – אין לי ספק כי ינצחו את אוקלנד.

יוסטון טקסאנס (1-2) – קרוליינה פנת'רס (2-1) ראשון ב20:00

אם כבר הזכרתי את פרישתו של לאק – מיד לאחר אותה הודעה, סומנו הטקסאנס כמועמדים הבכירים לסיים בראשות אחד הבתים החלשים בליגה. הניצחון בשבוע שעבר על הצ'ארג'רס הוכיח שיוסטון היא אכן כזו. דשון ווטסון נתן תצוגה התקפית לפתיאון והצליח להתחמק פעם אחר פעם מהלחץ האדיר שהופעל עליו בשל קו התקפה חלש של קבוצתו, וסיים עם שלושה טאצ'דאונים ותואר שחקן ההתקפה של השבוע. דיאנדרה הופקינס ו-וויל פולר הופכים את משימתו של ווטסון לקלה משמעותית, ואובדנו של לאמר מילר – הרץ הבכיר של הקבוצה גרם לקבוצה להסתמך הרבה יותר על משחק המסירה. עד עכשיו, זה עובד לא רע. הפנת'רס החליטו לרענן את השורות עם ספסולו של קאם ניוטון – ספק החלטה מקצועית\ספק פציעה. קייל אלן קיבל את המושכות, וניצל את ההזדמנות האדירה שקיבל עד תום עם משחק נהדר מול אריזונה החלשה. אלן ימשיך לפתוח גם השבוע, כשהפעם הוא ייפגוש בקבוצת הגנה חזקה, שתפעיל עליו לחץ כבד לאורך משחק שלם. סביר להניח, כי רון ריברה יעדיף לתת כמה שיותר נשיאות לכריסטיאן מקאפרי – שפתח את העונה בצורה מדהימה ומוכיח כי גם לבנים יכולים לרוץ. ההופעה של אלן אכן הייתה ממתק נחמד והעלתה תהיות בנוגע לעתידו של ניוטון, אך ככל הנראה בטקסס מסעו של אלן כקווטרבק פותח יסתיים. להערכתי,  יוסטון ינצחו הערב וקרוליינה תשוב להשתמש בשירותיו של קאם ניוטון כבר בשבוע הבא.

בולטימור רייבנס (1-2) – קליבלנד בראונס (2-1) ראשון ב20:00

אחד המשחקים המסקרנים במחזור הקרוב עלול לקבוע את גורל את זהות מנצחת בית הAFC צפון. הרייבנס פגשו בשבוע שעבר את הצ'יפס ונתקלו ביום אדיר של מהומס. ג'ון הארבו, מאמנם של בולטימור שיחק לאורך כל המשחק עם מטרה אחת: לנצח. הרייבנס לקחו סיכונים רבים במשחק אשר הותירו אותם בחיים, ולבסוף הפסידו לכישרון של קנזס על חודו של ט"ד. למאר ג'קסון נתן שני משחקים ראשונים נהדרים, אך מול קנזס נראה היה כי משחק המסירה שלו עדיין טעון שיפור משמעותי. מי שבלט לטובה היה מארק אינגראם, שלאחר שהפסיד את הבכורה בקרב מול אלווין קאמרה בסיינטס, הוא כעת מוליך בגאון את משחק הריצה של בולטימור ונותן תפוקה נאה. מנגד, תעמוד הקבוצה הכי מסקרנת בליגה – הקליבלנד בראונס, שכצפוי הפסידו בשבוע שעבר לראמס ומגיעים למשחק הערב במאזן שלילי. על אף משחק הגנתי טוב נגד גוף וגרלי, ההתקפה לא פגעה מול ההגנה של LA, והבראונס הפסידו לאחר משחק צמוד. גם הערב תפגוש קליבלנד ביריבה קשוחה שמתמחה בצד ההגנתי, והפסד היום עשוי לסבך מאוד את ההגעה לפלייאוף. חשוב לזכור כי לבראונס צפוי לו"ז קל יחסית בהמשך העונה שלבטח ישפר את מאזנם, אך כדי לזכות בראשות הבית – הזדמנות חד פעמית, שהפכה להיות ריאלית בהתחשב ביכולת הרעה שמציגות פיטסבורג וסינסנטי, ולכן קליבלנד חייבת לקחת את המשחק הזה. הסקנדרי המצויין של הבראונס יצליח לעצור את למאר ג'קסון. אני הולך על ניצחון לקבוצה מאוהיו.

בפאלו בילס (0-3) – ניו אינגלנד פטריוטס (0-3) ראשון ב20:00

קרב המושלמות בAFC מזרח. הפטריוטס מגיעים למשחק הערב לאחר שסאגת אנטוניו בראון מאחוריהם סופית. הקבוצה, שהרשימה מאוד בשני המשחקים הראשונים המשיכה את המגמה גם בשבוע שעבר נגד הג׳טס החלשים. תוך שלושה רבעים הוליך טום בריידי את הפאטס ליתרון מבטיח 30-0 ונתן את האות לעלות עם המחליפים ברבע האחרון. אז טעות מביכה של מחזיר הפטנטים, וכן ט״ד הגנתי של ניו יורק מאיבוד של סטידהם סיימו את המשחק בטעם חמוץ, אך הפטריוטס טרם ספגו העונה טאצ׳דאון התקפי (!!!). בעוד בשנה שעברה ההגנה הייתה הצד החלש (במיוחד בפתיחת העונה) של הקבוצה, העונה ניו אינגלנד נראית פנטסטי בחלק זה של המגרש. מי שינסה לבצור את חומת הסקנדרי של הפאטס הוא ג׳וש אלן – שכנגד כל הסיכויים הוליך את בפאלו לשלושה ניצחונות רצופים. אמנם כל השלושה הגיעו נגד נמושות הליגה – ג׳טס, ג׳איינטס והבנגלס אבל אסור לזלזל בהישג המרשים של הקבוצה. בפאלו לא מציגה פוטבול גדול, היכולת די רעועה בהתקפה אך ברגעי ההכרעה הבילס הוכיחו המון אופי (כולל אינטרספשן אדיר בדרייב המכריע נגד סינסנטי בשבוע שעבר) ומגיעים למשחק הביתי הערב במאזן מושלם. פרנק גור מוכיח לנו בשבועות האחרונים שהוא שחקן נהדר גם בגילו המתקדם, אך לצערו מולו יעמוד היום שחקן אחר בגיל מתקדם שייעשה הכל כדי להביס אותו. על אף המאזן הזהה, אני צופה ניצחון מוחץ של הפטריוטס.

לוס אנג'לס ראמס (0-3) מארחים את טמפה ביי באקנירס (2-1) ראשון 23:05
הפיראטים משתפרים ממשחק למשחק ונראה שההדרכה והכיוון שברוס ארייאנס מעניק להם מתחילים להיקלט. הם ניצחו את קרוליינה ויצאו עם שברון לב מול הג'איינטס, אבל הם יצטרכו לחכות עוד קצת כדי שהמאמצים יתחילו לשאת פרי. 
הבאקנירס עושים את כל הדרך לחוף המערבי להתמודד במשחק המאוחר (אצלהם זה כמעט חצות) מול לוס אנג'לס ראמס הבלתי מנוצחת.
הקבוצה של שון מקווי אמנם במאזן מושלם, אבל משהו מהחדשנות והזוהר קצת התעמעם והם נראים פגיעים מתמיד. הם התקשו מול הבראונס בשבוע שעבר וחילצו ניצחון קשה מול קרוליינה במשחק הפתיחה של העונה, ובניו אורלינס, ובכן, זה היה מול קבוצה מבולבלת שאיבדה את הק"ב הפותח שלה מוקדם במשחק.
זה לא שהראמס לא מתקתקים בכל החזיתות, גארלי וקופר קאפ בריאים ועושים הרבה הבדל. אבל הם לא דורסים קבוצות כמו עונה שעברה.
אבל גם משחק ביתי, גם מול קבוצה מהחוף המזרחי וגם, למען האמת, הבאקס לא ברמה שלהם. הם יצאו עם עוד ניצחון.



אריזונה קארדינלס (1-2-0) מארחים את סיאטל סיהוקס (1-2) ראשון 23:05
סיאטל מגיעים למדבר אחרי הפסד מפתיע בבית שלהם מול הק"ב המחליף של הסיינטס. לקבוצה הזו יש יותר מדיי גאווה כדי לחזור על הנפילה המנטלית הזו, ועוד מול יריבה מהבית שלה, שמסתבר הולך להיות אחד הקשים והצמודים השנה.
מאזן האימה בNFC מערב צובר תאוצה כששני קבוצות מגיעות לשבוע הרביעי עם מאזן מושלם וסיאטל לא רוצה ליפול לעמדת נחיתות במאבק הזה.
אמנם בשני המפגשים האחרונים בין הקבוצות הסיהוקס יצאו מנצחים, אבל אלו שתי קבוצות שונות השנה ואריזונה יכולה להיות מסוכנת בבית עם קיילר מורי החמקמק שיכול להתפתח למיני ראסל ווילסון ולארי פיצ'ג'רלד המתקמבק.
הקרדינלס לא רוצים ליפול לבור שיקבור אותם באיזו פינה נשכחת במדבר וסיאטל לא יכולים לאפשר לעצמם עוד הפסד. יהיה מעניין אבל הסיהוקס הרבה יותר מנוסים.



דנבר ברונקוס (3-0) מארחים את גקסונוייל ג'אגוארס (2-1) ראשון 23:25
מה קורה להגנה של דנבר? מה קורה לפאס ראש של דנבר? לוון מילר? לניק צ'אב? תעלומה.
האם זה בגלל שלקחתי אותם בפנטזי?
ההגנה של דנבר לא פרודקטיבית בקנה מידה היסטורי. בשלושה משחקים 0 סאקים, 0 חטיפות 0 פאמבלים כפויים. וזה מפתיע כי האיש שבונה אותה זה ויק פאנג'יו שבנה את ההגנה האימתנית של שיקגו ושל הניינרס בתקופת הסופרבול שלהם ב 2012.
תוסיפו לזה ק"ב לא מלהיב בעליל ודנבר מדשדשים בתחתית הבית עם 0 נצחונות ושוברים את הראש איך לפטר אגדת מועדון כמו ג'ון אלווי שלא מצליח להעמיד קבוצה תחרותית.
מי שכן ק"ב מלהיב, בצדק או שלא בצדק, תלוי איפה אתם עומדים ביחס שלכם לשיער פנים גברי, זה גארדנר מינשו, שלאט לאט בונה לעצמו מוניטין של אגדה בפלורידה וברחבי הNFL. אגדה שהתחזקה עם הניצחון האחרון שלו על טנסי. ג'קסונוויל מקבלת את החשיפה התקשורתית שלה בשני צידי הכדור, גם אם זה לא תמיד בשורות טובות כשג'יילן רמזי, המסוכסך עם טום קופלין, מחליט לנקוט צעדים שיגרמו לג'אגוארס לשחרר אותו ומפסיק להתאמן זמנית.(אמור היום לחזור למתקן הקבוצה).
אני דווקא הולך על ניצחון של דנבר הפעם, כי מתישהו הם מוכרחים לנצח.

שיקאגו ברס (1-2)  – מינסוטה וייקינגס (1-2) ראשון ב23:25

הקרבות בבית הNFC צפון המרתק ממשיכים עם מפגש בין הברס לוייקינגס במשחק חורץ גורלות. לאחר ההפסד של הפקרס בחמישי, המנצחת הלילה תיצמד לגרין ביי בראשות הבית, ואילו המפסידה תרד למאזן חצוי, ולמאזן שלילי במאזן הבית הפנימי. שיקאגו, ששיחקה ביום שני בלילה, ומגיעה לאחר מנוחה של שישה ימים בלבד, חזרה מטיול קליל על חשבון הרדסקינס האומללים. מיצ'ל טרוביסקי סיפק משחק לא רע, וקצת השתיק את הביקורות הנוקבות שקיבל בפתיחת העונה. ההגנה האדירה של הדובים הצליחה לכפות חמישה איבודים (!) על קייס קינום המסכן, והוכיחה כי הם עדיין קבוצת ההגנה הטובה בליגה מהשנה שעברה. הערב, המשימה שלהם תהיה קשה בהרבה: מינסוטה וייקינגס. הוויקנגים מגיעים גם הם אחרי ניצחון קל בשבוע שעבר על ריידרס. מייק זימר החליט העונה על שינוי בתכנית המשחק, והעונה הוא מבסס את ההתקפה על הרבה יותר משחק ריצה מכפי שהתרגלנו לראות בעונה הקודמת. נגד אוקלנד זה עבד מעולה, ודלווין קוק מגלה יכולת גבוהה מאוד הודות לנשיאות שהוא מקבל. קאזינס נראה מעט אנמי ואחרי הטראומה בשבוע 2, בחר שלא ליטול סיכונים. קשה להמר על משחק בין שתי קבוצות שהן שקולות בעיניי ברמתן – אך אני בוחר בוויקינגס. הבלוף של טרוביסקי ימשיך להתגלות גם השבוע, כשלהגנת מינסוטה יש את הכלים 'להרוג' את המשחק ההתקפי של שיקאגו.

ניו אורלינס סיינטס (1-2) – דאלאס קואבויז (0-3) בין ראשון לשני, 03:20

הנהלת הליגה ידעה מה היא עושה כשבחרה לשבץ את המשחק בין הסיינטס לקאובויז בשעת הפריים-טיים של יום ראשון. הסיינטס נטולי דרו בריס, השיגו ניצחון חשוב בשבוע שעבר נגד סיאטל, והראו שגם בלי הקווטרבק הבכיר שלהם, הם עדיין קבוצה נפלאה ומלאת פונטנציאל. אלווין קאמרה ולטאביוס מארי משלימים חוליית רצים אשר מהווה איום לכל הגנה בליגה באשר היא, כשבשבוע שעבר קאמרה הציג יכולת גבוהה מאוד גם במשחק התפיסה, ונראה כי אופציית המסירה לבקפילד היא העדיפה על טדי ברידג'ווטר. מולם תעמוד הלילה הקבוצה הכי לוהטת בליגה – הדאלאס קאובויז שמצליחים לגרום לפרשנים רבים שהפעם הם 'על אמת'. הדוליפנס אמנם לא היו מבחן אמיתי עבור הקבוצה שלאחר שלושה משחקים מחזיקה במאזן מושלם, אך גם ממשחק כזה ניתן שאוב אופטימיות בקשר לעתיד. פרסקוט נחלש במעט, אבל ההפתעה הגדולה מגיעה מכיוון טוני פולארד שנתן משחק חלומי עם 103 יארדים על הקרקע וט"ד, וחשוב מכך – הוריד את העומס הכבד מכתפיו של זיק אליוט. במשחק מהסוג הזה, מנצחת הקבוצה שנמצאת עם המומנטום החיובי. אני אהמר על ניצחון נוסף של הקאובויז, אשר מחזיקים בעניי בסגל איכותי יותר, ובהיעדר בריס – המשחק של ניו אורלינס נראה תקוע ולא שוטף. טדי ברדיג'ווטר פשוט לא מספיק טוב. ניצחון של דאלאס הולך לעשות הרבה רעש בארה"ב. צפו פגיעה. 

פיטסבורג סטילרס (3-0) מארחים את סינסנטי באנגלס (3-0) שלישי 03:15
פרנסי הNFL ששיבצו את המשחק הזה למונדיי נייט לא תיארו לעצמם שפיטסבורג תגיע אלי עם מאזן מאופס וללא הק"ב הכוכב שלה, ולמעשה המשחק הזה יהיה ניסיון נואש להציל את העונה של הפלדות מול יריב שהראה המון פוטנציאל אבל תמיד נכשל ברגע האמת.
דו קרב הבלתי מנצחות, מטבעו של דבר יחלץ רק אחת מהן מהבור.
סינסנטי נראית עכשיו קבוצה יותר שלמה מפיטסבורג ועם יותר כוח התקפי במיוחד כשיש להם ק"ב ותיק שמצליח להניע את הכדור יפה לאורך זמן (אבל אף פעם לא מספיק זמן) לעומת מייסון רודולף, ששימו לב לנתון הבא: בשבוע שעבר מלבד 2 מסירות כל המשחק, רודולף לא מסר פעם אחת מעבר ליארד אחד מהליין אוף סקרימג'. בנוסף, הוא החזיק את הכדור יותר מדי, החליט החלטות שגויות במצבי לחץ ופשוט נראה מבולבל על המגרש.
סינסי מנצחת והופכת את תמונת הבית הזה למשהו שלא ראינו שנים.

עוד נאגט מעניין לגבי המשחק הזה: האנשים שיצפו הכי מקרוב בקרב ה-AFC צפון הזה, דווקא יהיו הדולפינס. כאמור, בטרייד על מינקה פיצפטריק החבורה מסאות' ביץ' קיבלו את בחירת הסיבוב הראשון של הסטילרס. נפילה של הפלדות, בנוסף לניצחון של הבנגלים (מה שירחיק אותם מאזור הבחירה הראשונה) יהיה קריטי ביותר לנפילת קוביות הדומינו של הדראפט לטובתם.


לפוסט הזה יש 6 תגובות

  1. תודה רבה.
    מחזור מעניין שכבר סיפק משחק טוב ביום חמישי
    בייקר הבחירה מספר 1 לפני שנה מתחיל להרגיש את הלחץ והיום מול למאר ג’קסון שנבחר באותו דראפט 32 באותו דראפט זה לדעתי המשחק של הערב.הפסד של קליבלנד ויתחיל הבלאגן הגדול.ניצחון של קליבלנד ו 2 הקבוצות באותו מאזן ראש בראש על ראשות הבית.
    מהומס אצלי מס 1 אבל בגלל שאני רואה פוטבול רק שנה רביעית אין אצלי מטענים לקבוצות כמו ניו אינגלנד או הקאובויז שבאמריקה או שאתה שרוף עליהם או שאתה מתעב אותם.אני מחבב את ניו אינגלנד אבל כמובן בAFC מעדיף את מהומס.לגבי דאלאס כבר לפני העונה הימרתי עליהם כסוס השחור ב NFC ודאק פרסקוט שהיו סימני שאלה לגבי יכולת המסירה ובדירוגים לא היה בטופ 10 של הקווטרבקים נראה פתאום כ סופרסטאר ולדעתי אחרי 3 מחזורים הוא מס 2 אחרי מהומס.השאלה היא האם זה בגלל היריבות של הקאובויז בשלוש המחזורים הראשונים(גאיינטס עם איליי רד סקינס ודולפינס)או שדאק שנמצא בשנת חוזה עשה את הקפיצה לטופ של הקווטרבקים.סיינטס-קאובויז זה המשחק השני שמעניין אותי הלילה.
    יותר מאשמח ל צ’יפס-קאובויז בתור הסופרבול השנה
    תודה רבה על הפריוויו

  2. חוץ ממיאמי הנוראיים, במחזור הקרוב יהיו הרבה משחקים פתוחים, יהיה מאוד מאוד מעניין.
    מילה אחת או שתיים על מהומס, שנראה פשוט בלתי ניתן לעצירה, והוא כרגע בקצב של 6,370 (!!) יארדים לעונה.

  3. בשתי הקבוצות 'הביתיות שלי זה מה שקורה היום: קייל אלן עולה סופית כקוורטרבק של הפנתקרס, ומאט ריאן – שעד עתה איש לא העז לגעת בו, מתחיל להרגיש את הפרשר של קוורטרבק שהתחיל חלש עם 6 אינטרספשיונס שמעמידים את הפלקומנס שכה קיוו ממנה במצב 2-1. הוא חייב לנצח בבית היום. מה-14 לאוקטובר אוכל לראות את האיצטדיון ממרומי המרפסת שלי בדירה החדשה באטלנטה. שלום לבפטיסטים והאווינג'ליסטים של גרינוויל. היה נחמד אתכם, אבל מספיק.

  4. הוייקינגס ומייק זימר הוכיחו הערב שהם לא קבוצת פלייאוף לגיטימית.
    מול QB מחליף וD ליין מחורר (שלושה סטרטרס לא שיחקו) ועמוס פציעות, תוכנית המשחק הכושלת של זימר התנפצה. נכון שמיניסוטה השיגה יותר מ600 יארד על הקרקע בשלושת המשחקים הראשונים, ובכל זאת, הברס קראו (וקרעו) כל התחלה של מהלך ריצה..משאירים את קאזינס האימפוטנט (סליחה על הצרפתית) מ3rd דאונz בלתי אפשריים לqb בינוני שכמותו..(שלא לומר אוברייטד- 27 פאמבלים מ2017, הכי הרבה בליגה ביי פאר)
    פשוט משחק מביש שסותם את הגולל על מה שפוטנציאלית יכלה הייתה להיות קבוצת פוטבול עוצמתית.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט