אירועי דיומא – 13.09.19

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366.jpg

כדורגל / ניר מועלם

לה ליגה – מחזור 4 :

22:00 מאיורקה – אתלטיק בילבאו, ONE : בילבאו פתחה נהדר את העונה והיא במקום ה-2 עם 7 נקודות מ-9 אפשריות, כולל ניצחון במחזור הראשון על ברצלונה, מנגד מאיורקה שרק עלתה ליגה אוספת עד עכשיו 3 נקודות עם ניצחון במחזור הפתיחה ואז שני הפסדים שהגיעו לאחר מכן. הימור – בילבאו עם סגל מוכשר ואיכותי יותר תקשה מאוד על מאיורקה אך אני לא חושב שהיא תוכל לנצח בחוץ ואני אהמר על תיקו.

בונדסליגה – מחזור 4 :

21:30 דיסלדורף – וולפסבורג, ספורט 1 : אחרי 3 מחזורים וולפסבורג עם 7 נקודות מתוך 9 אפשריות אחרי 2 ניצחונות במחזורים הראשונים ואז במחזור הקודם הגיע התיקו המאכזב מול העולה החדשה פדרבורן, מנגד דיסלדורף פתחה את העונה עם 3-1 מדהים על ורדר ברמן בחוץ אך אז הגיעו 2 הפסדים מול לברקוזן ופרנקפורט. הימור – וולפסבורג קבוצה טובה יותר מדיסלדורף וצריך להזכיר את העובדה שכבר בחמישי יש להם את המחזור הראשון בליגה האירופית מול אולקסנדריה. אני מאמין שהמשחק יסתיים בניצחון חוץ של וולפסבורג והפנים יהיו קדימה לקראת חמישי.

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

טורניר המאסטרס של שנחאי – חצי הגמר

9:00, 14:30: מארק אלן-שון מרפי (יורוספורט וא"כ יורוספורט 2)

שלב רבע הגמר כלל באופן די מפתיע שלושה משחקים חד צדדיים לחלוטין, ועוד אחד שהיה ממש לא. המפתיע מכולם היה הניצחון הקל של מארק אלן על ג'אד טראמפ, כשהצפון אירי מנחיל לאלוף העולם הפסד ראשון מאז הזכייה בתואר, כשהוא מאפשר לו פריים בודד. עוד ניצחון קל היה זה של שון מרפי, שגם הוא איפשר פריים בודד ליריבו ג'ק ליסובסקי. אחד שממשיך להיראות טוב בטורניר הוא האוסטרלי ניל רוברטסון, שגבר בקלות על בארי הוקינס. את המשחק הפסיכי של היום סיפקו רוני אוסליבן וקיירן ווילסון. הלוחם ווילסון פתח טוב את המשחק, בעוד שרוקט רוני הפגין פיזור נפש האופייני לו לפעמים, מה שהעלה את ווילסון ליתרון 5:2. בשלב זה רוקט רוני עבר למוד הקטלני שלו, וזכה במשחק עם ארבעה פריימים רצופים.

חצי הגמר הראשון מפגיש את שון מרפי ומארק אלן. מדובר בשני שחקנים התקפיים מאד וקרי רוח, ושאם ישחקו כפי ששיחקו אתמול, נקבל משחק איכותי עד מאד. המשחק ישוחק בשני סשנים, בפורמט של הטוב מ-19.  

 

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

וואלטה א אספניה – קטע 19
קטע 18 כלל ארבעה טיפוסים קשים וסיום בירידה. כמו בקטע הקודם, קיבלנו כאן קבוצת בריחה, צנועה הרבה יותר מן הסתם, ודבוקת הפייבוריטים מאחור, עם הרבה אקשן בשתיהן. בבריחה ראינו קודם את הצרפתי ג'פרי בושאר אוסף נקודות מלך ההרים בקצב, על מנת להבטיח מעשית את הזכייה בחולצה המנוקדת. בהמשך ראינו תקיפת סולו של הקולומביאני סרחיו היגיטה לפני הטיפוס המסיים, תקיפה שמטרתה הייתה הזכייה בקטע. בקבוצת הפייבוריטים מאחור, המוציא לפועל העיקרי של היוזמות היה קולומביאני אחר – מיגל אנחל לופז. סופרמן תקף כבר בטיפוס הלפני אחרון, נתפס ע"י כל מתחריו בטיפוס האחרון, ושיגר שם עוד מתקפה. כאן השיג סופרמן את שחשק, שזה התרחקות מהאוחז בחולצה הלבנה, טאדיי פוגאצ'אר. לופז גרר עימו את רוגליץ', ואלוורדה ומייקה, בעוד שפוגאצ'אר וקינטאנה נותרו מאחור. הרביעייה בראשות המנוע הראשי לופז התקרבה להיגיטה שמלפנים, אך הקולומביאני הצעיר הצליח להחזיק מעמד. קודם כל בירידות, במהירויות של כמאה קמ"ש, ואח"כ בשארית כוחותיו בסיום. הזכייה של היגיטה בן ה-22 היא פרס ניחומים עבור קבוצת EF1, שאיבדה שלושה רוכבים במירוץ (כולל המוביל ריגוברטו אורן) בהתרסקויות קשות. בחזרה לקטע, הרביעייה הגיעה 15 שניות לאחר היגיטה, כשרוגליץ' מצליח להקדים את ואלוורדה בקרב על המקום השני, בעוד שפוגאצ'אר וקינטאנה מגיעים דקה אחר כך. הקטע קיבע בבטון את ההובלה של רוגליץ' במירוץ (שוב הרבה בזכות חברי קבוצתו), וצריך לקרות בשבת משהו מאד לא צפוי כדי שהוא לא ירכב למדריד עם החולצה האדומה. לופז כאמור הצליח להשתלט בחזרה על החולצה הלבנה, והוא עכשיו ינסה להתמקד בחזרה לפודיום. לפיכך טבלת ההובלה כוללת את רוגליץ' בראש, ואחריו ואלוורדה (2:50+), קינטאנה (3:31+), לופז (4:17+), פוגאצ'אר (4:49+), מייקה (7:46+), קלדרמן (9:46+), האגן (11:50+) ונוקס (12:44+).

קטע 19 אמור להביא לנו מנוחה ממאבקי ה-GC. הקטע מסתיים במישור בעיר ההיסטורית טולדו, מה שצפוי להביא לנו מיאוץ סיום בין מאיצים כבנט, יאקובסן וגביריה. שידור ביורוספורט ב-16:00.

לפוסט הזה יש 11 תגובות

  1. מהלך מלוכלך למדי של מוביסטאר, שמנצלים התרסקות שבה מעורב גם רוגליץ' על מנת לברוח. ואלוורדה מרגיע את כולם כעת, ונראה שהעניינים יחזרו לרגיל.

  2. אין רגע דל במירוץ הזה.
    התרסקות גדולה מפצלת את הפלוטון כשמוביסטאר מקדימה ורוגליץ' עם לופז מאחור.
    מוביסטאר מחליטים בסוף על ספורטיביות ונותנים לפער להיסגר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט