אירועי דיומא – 06.09.19

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366.jpg

כדורגל / ניר מועלם

מוקדמות היורו 2020 :

כל אירועי המפתח מהמשחקים יהיו גם בערוץ 5 לייב, ובנוסף בספורט 1 ישדרו את הולנד וגרמניה ובנוסף יקפצו למגרשים תוך כדי כאשר במקביל המשחק המלא ללא קפיצות יהיה בספורט 4.

בית ג' :

19:00 אסטוניה – בלארוס, ערוץ הספורט : שתי הקבוצות האחרונות בבית שלא השיגו ולו נקודה אחת נפגשות כאשר אסטוניה שיחה 3 משחקים ואילו בלארוס 4. אני לא ארחיב על המשחק הזה יותר מדיי חוץ מזה שלפחות אחת מהן תשיג את הנקודה הראשונה שלה בטורניר המוקדמות ואני מהמר דווקא על ניצחון חוץ של בלארוס שלטעמי איכותית יותר מאסטוניה.

21:45 גרמניה – הולנד, ספורט 4 : קרב מאוד מסקרן בין שתי המועדמות למקום הראשון בבית( למרות שעל פניו דווקא צפון אירלנד נמצאת שם כרגע) כאשר גרמניה מארחת את המשחק היום וזה אחרי שבמחזור הראשון בבית הן נפגשו בקרב ישיר בהולנד ובו הולנד הפסידה 3-2 בבית לגרמניה, כך שאם היא רוצה להשאיר לעצמה סיכוי להגיע למקום הראשון היא תהיה חייבת לנצח היום בהמבורג, ואני רק אזכיר שבמשחק הראשון ניקו שולץ העניק את הניצחון לגרמניה בדקה ה-90. הימור – גרמניה יותר חזקה מהולנד כיום אך אין ספק שהולנד מבחינת כישרון ופוטנציאל לטעמי היא אחת המובילות בעולם, ועוד 3-4 שנים תהיה לה נבחרת מאוד מפחידה, ולכן אני מאמין שבגרמניה יהיה לה מאוד קשה לנצח ואני מאמין שהמשחק הזה יסתיים בתיקו, מה שיעניק יתרון לגרמניה על פני הולנד בקרב ביניהים, אך עדיין ישאיר את צפון אירלנד במקום הראשון בבית(אם גרמניה מנצחת היא עולה למקום הראשון).

בית ה' :

21:45 ווילס – אזרבייג'ן, 5 סטאר : זהו הבית אולי הכי פתוח מבין כולם כאשר אין כאן נבחרת אחת שאפשר להגדיר אותה כטובה משמעותית מהשאר כאשר קרואטיה שנחשבת לטובה ביותר בבית מדורגת במקום ה-3 ואף הספיקה להפסיד להונגריה. אז ווילס במקום ה-4 בבית עם ניצחון אחד ו-2 הפסדים ואם היא רוצה להשאיר לעצמה סיכוי לעלות ליורו היא חייבת לנצח את המשחק הביתי היום וזה גם הזמן להזכיר שבייל כבר בן 30 וביורו הבא הוא יהיה בן 35(היורו רק שנה הבאה והיורו לאחר מכן עוד 5 שנים), כך שמבחינתו זה הזמן אולי האחרון להצעיד את ווילס ליורו. ווילס פתחה את המוקדמות עם 1-0 על סלובקיה ולאחר מכן הפסידה לקרואטיה והונגריה ומצד שני אזרבייג'ן הפסידה את שלושת משחקיה ל: קרואטיה, הונגריה וסלובקיה. הימור – ווילס תשיג את הניצחון החשוב ותישאר בתמונה של הבית הזה.

21:45 סלובקיה – קרואטיה : ראש בראש על סגנות הבית כאשר לשתיהן יש 2 ניצחונות והפסד אחד כאשר קרואטיה הספיקה להפסיד להונגריה ואילו סלובקיה הספיקה להפסיד לווילס. הסלובקים נהדרים מבחינת כישרון ומי שעומד בראש הנבחרת הוא כמובן הקפטן מארק האמשיק, אך אין ספק שהסגל וההרכב של קרואטיה הרבה יותר איכותיים משל הסלובקים אך אי אפשר להקל ראש בסלובקיה, במיוחד כאשר הם משחקים בטרנבה, ולכן אני אהמר על תוצאת תיקו, אגב היו בבית הזה 8 משחקים עד היום ולא הושג אפילו תיקו אחד.

בית ז' ( הבית הישראלי ) : הסיקור נכתב לפני המשחק של ישראל

21:45 סלובניה – פולין, ספורט 2 : בקרב המרובע על המקום ה-2 נלחמת גם סלובניה והיא יודעת שכל נקודה מול פולין תחשב להישג, כי אלו נקודות שאף אחד מהמתחרות שלה לא החשיבה כחובה להשגה, ואילו מצד שני פולין מגיעה בכושר טוב מאוד וגם שחקניה ממשיכים לככב ברחבי אירופה. אז סלובניה התחילה את הטורניר עם שתי תוצאות תיקו מול ישראל ומול צפון מקדוניה, לאחר מכן הגיע הפסד 1-0 לאוסטריה ובמחזור האחרון היא הביסה 5-0 את לטביה וחזרה לתמונת הבית ואילו פולין מציגה מבחינתה 4 ניצחונות מ-4 משחקים. הימור – לנבחרת ישראל עדיף וכדאי שפולין ינצחו כי הרי כולנו יודעים שהקרב הוא על הכרטיס השני בבית ולא על הראשון שיהיה שייך לפולין ולכן עדיף לנו שהיריבות שלנו על הכרטיס יאבדו נקודות, ואני מאמין שפולין תצליח לנצח, אומנם בקושי אבל תנצח בחוץ את סלובניה.

21:45 אוסטריה – לטביה, ערוץ הספורט : אוסטריה היא יריבה עיקרית של ישראל על הכרטיס השני ליורו 2020 והיא התחילה את הטורניר בצורה נוראית עם 2 הפסדים רצופים גם לישראל וגם לפולין, כאשר אחריהם היא ניצחה 1-0 את סלובניה ו4-1 בחוץ את צפון מקדוניה. הימור – אני מאמין שאוסטריה תנצח את המשחק הזה בקלות, אך כמובן אזכיר שלנו כמובן עדיף שאוסטריה תאבד נקודות במפגש הזה.

בית ט' :

19:00 קפריסין – קזחסטן, ספורט 1 : קפריסין שאותה מאמן רן בן שמעון פתחה את טורניר המוקדמות עם 5-0 על סן מרינו אך מאז הגיעו 3 הפסדים רצופים והיא מדורגת במקום ה-5 בבית מתחת לסקוטלנד וקזחסטן ואני מניח שאת המיקום הזה יהיה להתאחדות הקפריסאית מאוד קשה לקבל, ולכן זה משחק שבו רן בן שמעון יהיה חייב להביא 3 נקודות, במיוחד בבית. קזחסטן מנגד ניצחה במחזור הפתיחה את סקוטלנד 3-0 בתוצאה די מפתיעה, לאחר מכן נוצחה ע"י רוסיה ובלגיה, ובמחזור האחרון ניצחה 4-0 את סן מרינו. הימור – קזחסטן אולי לא שם כל כך גדול באירופה אך יש לה שחקנים טובים והליגה המקומית מתחזקת בקצב מהיר, בעיקר בגלל הכסף שנשפך שם וגם השנה ראינו נציגות שלהם מול קבוצות מישראל במפעלים האירופיים, אך אני מאמין שרן בן שמעון יהמר על כל הקופה ויהיה חייב להשיג ניצחון, אני מאמין שהוא ישיג אותו לבסוף אך זה יהיה בשיניים ממש.

21:45 סקוטלנד – רוסיה, 5 פלוס : שתי נבחרות שרוצות להגיע לטורניר היורו 2020 אך ככל הנראה רק אחת מהן תוכל להשיג את הכרטיס, כי איתן בבית נמצאת גם בלגיה החזקה. רוסיה כרגע במקום ה-2 עם 3 ניצחונות והפסד אחד ואילו סקוטלנד במקום ה-4 עם 2 ניצחונות ו-2 הפסדים, כאשר סקוטלנד הפסידה גם לקזחסטן(פגע מאוד בסיכוייה) וגם לבלגיה, ומצד שני ניצחה בקושי רב את סן מרינו וגם בדקות הסיום את קפריסין ואילו רוסיה הפסידה לבלגיה ואז ניצחה את קזחסטן, סן מרינו וקפריסין. הימור – רוסיה חזקה יותר אך לנצח בהמפדון פארק זו לא משימה קלה, אך אני מאמין שרוסיה מסוגלת לכך ואני רואה את הרוסים יוצאים מסקוטלנד עם ניצחון חוץ שמבסס אותם במקום ה-2 בבית.

21:45 סן מרינו – בלגיה : בלגיה במקום הראשון בבית עם 4 ניצחונות מ-4 משחקים ומאזן שערים של 11-1 ואילו סן מרינו עם 4 הפסדים מ-4 משחקים ומאזן שערים מחפיר של 0-20.  הימור – בלגיה תביס את סן מרינו, השאלה היחידה היא בכמה הפרש.

פינת הכותב : אני לא מבין איך לא משדרים את קרואטיה מול סלובקיה וגם לא את בלגיה שהולכת לדרוס את סן מרינו ובמקום זה משדרים את ווילס נגד אזרבייג'ן.

טניס / אלכס דוקורסקי

אליפות ארה"ב – חצי גמר הגברים

23:00 (יורוספורט): דניאיל מדבדייב-גריגור דימיטרוב – שני השחקנים הגיעו לטורניר במגמות שונות מאוד והלילה אחד מהם יבטיח את מקומו בגמר המייג'ור הראשון בקריירה שלו. הרוסי בן ה-23 משחק היטב לאורך כל העונה ולשיאו, עד היום, הגיע כשבוע לפני פתיחת אליפות ארה"ב, כשזכה בטורניר המאסטרס בסינסינטי, הישג שהעלה אותו עד למקום החמישי בעולם. יריבו, הבולגרי בן ה-28, לעומת זאת, לא שמר על יכולת יציבה השנה וירד עד למקום ה-78, ערב פתיחת הטורניר. דימיטרוב, שכבר שיחק בעבר פעמיים בחצאי הגמר של טורנירי גרנד סלאם, נעזר לאחרונה בשירותי האימון של אנדרה אגאסי וראדק סטפאנק, שלא הגיעו לצפות במשחקיו כדי לנסות ולא להלחיצו, וייתכן שיש להם גם חלק בטורניר הנהדר של דימיטרוב, שבסיבוב הקודם הדיח את רוג'ר פדרר.
שני השחקנים נפגשו ביניהם פעמיים בעבר והחליפו נצחונות.
מיד אח"כ: רפאל נדאל-מתאו ברטיני (יורוספורט) – המדורג מס' 2 בעולם ינסה להתקרב צעד נוסף לעבר התואר הרביעי שלו בניו-יורק והמייג'ור התשעה עשר בסך הכול. מתאו ברטיני האיטלקי בן ה-23, שמדורג 25 בעולם, מצטיין במכות הפתיחה שלו ובחבטות כף היד העוצמתיות שלו ינסה לחולל הפתעה גדולה ולנסות להדיח את אחד מגדולי הטניסאים בכל הזמנים בהתמודדות הראשונה אי פעם ביניהם.

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

וואלטה א אספניה – קטע 13
קטע 12 היה קטע גבעי בעל טיפוסים קצרים, עם תוואי אופייני לבריחות. בריחה גדולה ואיכותית אכן נוצרה, אך זה קרה אחרי הרבה זמן בתוך הקטע. בטיפוס האחרון של היום, הבלגי פיליפ ז'ילבר תקף בצורה אופיינית, בהותירו את חבריו לבריחה חסרי אונים. היחידים שהצליחו לשמור ממנו על מרחק סביר היו הספרדים אלכסנדר ארנבורו ופרננדו ברסלו. השניים התקרבו אליו בירידה המסיימת של הקטע, אך לא הצליחו להדביק אותו, מה שאיפשר לו לחגוג בנינוחות את הניצחון. ז'ילבר הוא אחד הרוכבים המעוטרים ביותר בענף, כולל זכייה באליפות העולם ועשרה נצחונות בקטעי גראנד טור, שישה מהם בוואלטה. הניצחון אתמול מראה שהוא בכושר מצויין לקראת אליפות העולם המתקרבת. בגזרת ה-GC, מלבד התקפה בודדת של לופז לקראת הסיום, שנסגרה ע"י רוגליץ' ושאר הפייבוריטים, לא קיבלנו יותר מדי חדשות. כך שגם בסיום קטע זה טבלת ההובלה נותרה ללא שינוי, ופרימוז רוגליץ' עדיין מוביל במירוץ על ואלוורדה (1:52+), לופז (2:11+), קינטאנה (3:00+), פוגאצ'אר (3:11+), האגן (4:59+), מייקה (5:42+), אדה (5:49+), טיונס (6:07+) וקלדרמן (6:25+).

*המלצת צפייה* קטע 13 נפרד מחבל הבאסקים, ומגיע לאיזור הטיפוסים בהרים של קנטבריה, ואיזה חתיכת טיפוס שקיבלנו היום בסיום הקטע – לוס מאצ'וקוס. הטיפוס בעל השם המערבוני הוא לא ארוך מדי, 6.5 ק"מ סה"כ, אך בעל שיפוע ממוצע אכזרי של מעל 10%, כשחלקו השני כולל את החלק הקשה יותר של הטיפוס. אחרי קטע הנג"ש, בו רוגליץ' דרס לחלוטין את מתחריו, הטיפוס של היום אמור להיות תחילת התגובה של לופז, ואלוודה וקינטאנה, על מנת לנסות ולהציל לעצמם את המירוץ. היות ומדובר בטיפוס אקספלוסיבי למדי, מהסוג שהסלובני די חזק בו, יהיה להם קשה לעשות זאת. אבל הם ינסו ועוד איך, ולא כדאי להחמיץ זאת. שידור ביורוספורט ב-16:00.

לפוסט הזה יש 25 תגובות

  1. הערב תתקיים בבריסל התחרות האחרונה בסבב 'ליגת היהלום' באתלטיקה. זה שיא העונה לפני אליפות העולם שתהייה בסוף החודש.
    יש שידור ישיר בערוץ ספורט 3 החל משעה 21:00. ממש מומלץ לצפות.
    https://brussels.diamondleague.com/en/programme-results-brussels/#baseFrame#__athSchedule#ScheduleInit#Brussels2019_CURRENTEVENT_JSON

    1. הדיפת כדור הברזל לגברים נערכה כבר אתמול במרכז העיר והרמה אכן היתה נהדרת. שלושת הראשונים הדפו את המכשיר, שמשקלו 7 ק"ג, מעבר ל-22 מטר. אלוף העולם, ריאן קרוזר מארה"ב, קבע 22.30מ'. אחריו הגיע דארלן רומאני הברזילאי עם 22.15. במקום השלישי סיים האלוף האולימפי, ריאן קרוזר האמריקאי, שהדף ל-22.08.

  2. אסטנה עושים יופי של עבודה בלדלל את יומבו והפלוטון. עכשיו סופרמן צריך לעשות את שלו בלוס מצ'וקוס.

    1. הפלוטון מתמלא מחדש בירידה אבל אסטנה ממשיכים להכתיב קצב עצבני. נראה מה זה יעשה בתחילת הטיפוס הרצחני.

  3. אני לא מבין איך בונים על קינטנה? הוא הרי עשה טור, וגם בו הוא נראה ברובו לא טוב.
    בגללו הכריחו את פולס נראה לי לוותר על ניצחון בקטע

כתיבת תגובה

סגירת תפריט