אירועי דיומא – 18.08.2019

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366.jpg

היום – הקטע הנועל בטור בינקבנק.

כדורגל / ניר מועלם

פרמייר ליג – מחזור 2 :

18:30 צלסי – לסטר, ספורט 1 : צלסי מגיעה אחרי הפסד כואב במחזור הפתיחה 4-0 למנצסטר יונייטד ולאחריו הגיע ההפסד הכואב בפנדלים לליברפול בסופר קאפ האירופי, אבל אני חייב לציין שגם נגד יונייטד עד הדקה ה-60 וגם נגד ליברפול הם נראו לא רע, אומנם קבוצה צעירה בחלק מהעמדות אבל שחקנים מאוד טובים ואני בטוח שגם תמי אברהם יכניס את הגול הראשון ואז הוא יתחיל להפציץ. לגבי לסטר המצב הוא כזה שהם פתחו את העונה בתיקו 0-0 מול וולבס שתהחזקה לא מעט, אבל גם לסטר התחזקה יפה מקדימה אך איבדה ללא ספק את אחד הבלמים הטובים באנגליה – מגוויאר לטובת יונייטד. הימור – צלסי חוזרת לסטמפורד ברידג' ואני לא מאמין שהיא תאבד בו נקודות, לפחות לא היום, והניצחון היום יתן קצת שקט לפרנק למפארד וחניכיו.

בונדסליגה – מחזור 1 :

19:00 אוניון ברלין – לייפציג, ספורט 4 : משחק קצוות כבר במחזור הראשון כאשר אוניון ברלין שרק עלתה ליגה תארח בביתה את לייפציג שסיימה בעונה שעברה במקום ה-3, ותככב העונה בליגת האלופות. אוניון ברלין לא התחזקה משמעותית בקיץ וקצת חבל עבורם כי אני מקווה שהסגל שלהם מספיק איכותי בשביל לשרוד בליגה הראשונה, אבל מי שכן אפשר לספר עליו הוא סובוטיץ שאני מאמין שחלק מכם זוכרים אותו, הבלם שהיה בדורטמונד לצידו של הומלס בשנות הזוהר של המועדון לפני כמה שנים. על לייפציג עבר קיץ מעניין והם הצליחו לשמור על השלד שלהם וחוץ מברומה הפורטוגלי שנמכר לאיינדהובן הם שמרו על כולם וחיזקו את הסגל בצורה נהדרת עם: אמאדו היידארה שהשלים את המעבר מזלצבורג, האנס וולף החלוץ שגם כן הגיע מזלצבורג(אני חושב שהיה צריך להשלים עונה נוספת שם), אדמולה לוקמן שלא ברור למה נרכש מאברטון, אבל השחקן המשמעותי שעשה את הדרך ל-לייפציג הוא כריסטופר נקונו, הקשר הנהדר שהגיע מפריס סן זרמן, כך שניתן לומר שהם חיזקו את הסגל והביאו עוד שחקן כמו נקונו למרכז המגרש. הימור – לייפציג חזקה מדיי עבור אוניון ברלין והעולה החדשה תפתח את העונה עם הפסד.

לה ליגה – מחזור 1:

20:00 אספניול – סביליה, ONE : רציתי מאוד לכתוב על המשחק הזה אבל אחרי שראיתי שמונאס דאבור הוא שחקן הרכש היחידי של סביליה שלא נמצא בסגל, קצת ירד לי החשק, ועכשיו גם פורסמו בספרד ידיעות לפיהם לופטגי(המאמן) לא רוצה אותו בכלל למרות שהוא שיחק טוב במשחקי ההכנה ומעדיף דווקא את ההולנדי – לוק דה יונג (חלוץ נהדר גם כן), ולי באופן אישי חבל כי הוא יכל לשנות מערך ולשחק עם שני חלוצים מקדימה כמו דאבור ודה יונג, ולא היה קורה לו כלום, אלה היה לו חוד מפחיד, אך במקום זה הוא החליט לשחק 4-3-3 עם שני קיצוניים ועוד חלוץ מרכזי, מה שעדיין לא מסביר לי איך דאבור לא בסגל לפחות, כי עם כל הכבוד לנוליטו שהיה בסגל ספרד בעברו, דאבור ודה יונג הם החלוצים המרכזיים הכי טובים של הקבוצה. אספניול, הקבוצה הקטנה של ברצלונה עברה קיץ מעניין אחרי שמכרה את הרמוסו ובורחה איגלסיאס בקרוב ל-60 מיליון יורו והביאה כחיזוק את : איטורפסה, ורגאס, קינטרו וקלארו. הימור – כיום מדברים על סביליה כקבוצה שתתמודד על המקום ה-4, אני חושב שיש לה סגל מאוד איכותי אבל מאוד חבל לי על דאבור ואני מקווה שיתחיל לשחק, לגבי אספניול, אני מניח שהיא תעביר עוד עונה במרכז הטבלה, אבל המשחק הראשון לדעתי לא יסתיים בהפסד שלה ואני מהמר על תיקו.

23:00 אתלטיקו מדריד – חטאפה, ONE : הקבוצה עם השחקן אולי הכי מעניין בספרד פותחת את העונה ואני מדבר כמובן על ג'ואו פליקס היהלום של בנפיקה שעבר תמורת 126 מיליון יורו לאתלטיקו מדריד וכבר במשחקי ההכנה ראינו שמדובר במשהו מיוחד מאוד, ואני חושב שיש כאן כישרון על שיראה לנו העונה רק קמצוץ ממה שהוא מסוגל, ואני חושב שהרכישה שלו פשוט נהדרת. אם אני אעמיק את הדיבור על אתלטיקו אז היא נבנתה מחדש הקיץ אחרי שעזבו אותה: גודין, וייטו, ג'לסון פרננדס, לוקה הרננדז, רודרי, גריזמן פליפה לואיז וחואנפראן, ומנגד הגיעו לא מעט שחקנים נהדרים כמו: ג'ואן פליקס אותו הזכרתי, פליפה, יורנטה, אנדר הררה המעולה, קירן טריפייר והרמוסו. סה"כ אני מאמין שאתלטיקו תדבר חזק העונה, אך אני לא יודע להעריך כרגע באיזה מקום כל אחת תסיים בספרד בטופ 3, אבל מה שבטוח יהיה צמוד ומעניין והיום אתלטיקו תפתח את העונה ברגל ימין כמובן, כאשר היהלום יתחיל להרשית כבר היום.

טניס / אלכס דוקורסקי

גמר טורניר סיניסינטי

השבוע נערך טורניר סינסינטי, בסבב הגברים והנשים. היום יתקיימו משחקי הגמר.

גמר הגברים

23:00: דניאיל מדבדייב-דויד גופן – הרוסי בן ה-23, שמדורג שמיני בעולם, נמצא בכושר נהדר. שבוע לאחר שהפסיד לרפאל נדאל בגמר טורניר המאסטרס במונטריאול, הוא יפגוש את דויד גופן הבלגי (מדורג 19 בעולם) בגמר סינסינטי. אתמול, בחצי הגמר, מדבדייב חזר מפיגור מערכה וגבר על האלוף היוצא של הטורניר, הלוא הוא נובאק דג'וקוביץ', המדורג מס' 1 בעולם. גופן גבר בשתי מערכות באותו השלב על רישאר גאסקה הצרפתי. שני השחקנים מחפשים תואר מאסטרס ראשון בקריירה, מה שיהפוך להיות הישגם הגדול ביותר עד כה. שניהם הספיקו כבר להיפגש פעמיים השנה. המשחקים ביניהם התקיימו במסגרת הסיבוב השלישי של טורנירי מייג'ורס, באוסטרליה ובווימבלדון. הרוסי הגבוה (1.98) גבר על הבלגי בן ה-28 במלבורן, והאחרון גמל לו על כך בווימבלדון, במשחק שהגיע למערכה החמישית.
ראוי לציין כי בטורניר נטל חלק גם רוג'ר פדרר, שאוהב מאוד לשחק בעיר שממוקמת באוהיו, אך נוצח בסיבוב השלישי על ידי אנדריי רובליוב הרוסי.

גמר טורניר נשים

21:00: סבטלנה קוזנייצובה-מדיסון קיז – הרוסיה בת ה-34, שקיבלה כרטיס חופשי לטורניר, הראתה כי המקום ה-153 שבו היא ממוקמת אינו הולם את רמתה וניצחה בדרך אל הגמר שלוש שחקניות מהעשיריה הראשונה – סלואון סטפנס, קארולינה פלישקובה ואשלי בארטי. אלופת העבר באליפות ארה"ב הפתוחה וברולאן גארוס תפגוש בגמר את מדיסון קיז, שתיהנה מתמיכת הקהל המקומי. האמריקאית, שהישגה הטוב בקריירה הוא הגעתה לגמר אליפות ארה"ב הפתוחה ב-2017, צעירה בעשר שנים מיריבתה ומדורגת הרבה מעליה, במקום ה-18.

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

טור בינקבנק – קטע 7 ואחרון
קטע 6 היה קטע הנג"ש האישי של המירוץ, קטע קצרצר ושטוח. הקטע הביא לנו הפתעה מסויימת בדמות שני איטלקים צעירים ולא מוכרים, שתפסו את שני המקומות הראשונים, לפני כמה וכמה שענים מוכרים. הראשון הוא פיליפו גאנה מאינאוס, והשני הוא אדוארדו אפיני ממיצ'לטון סקוט, שהגיע 5 שניות אחריו. סטפן קונג השוויצרי השלים את הפודיום, והקפיץ את עצמו אל העשירייה המובילה. בגזרת ה-GC לא ראינו יותר מדי שינויים, כשטים וולנס המוביל הגדיל בכמה שניות את הפער שלו על הרוכבים אחריו. הוא מוביל במירוץ לפני הירשי (8+), דה פלוס (12+), קונג (40+), גארסיה (43+), טיוניסן ואנדרסן (45+), פלינה (49+), ואלגרן (53+) ו-ואן אוורמאט (54+).

*המלצת צפייה* קטע 7 הוא הקטע הנועל של המירוץ. זהו קטע המתוכנן כמירוץ קלאסיקות אביב לכל דבר על הדרכים של פלנדריה, עם כל המאפיינים הידועים והאהובים של מירוצים מהסוג הזה – אינספור טיפוסים קצרים ותלולים, שחלקם על פאבה. הסיום של הקטע מהווה גם את השיא של המירוץ – הקיר הידוע של חרארסברגן, שהופיע במשך שנים גם בטור של פלנדריה. לפניו נמצא בקילומטר הזהב עוד קיר ידוע מהטור של פלנדריה – בוסברג. הפערים הקטנים בצמרת המירוץ, בשילוב של השדה האיכותי של אול אראונדרים כאן, יביא לקרב כל בכל על הדרכים הפלנדריות. בעיקר מדובר בקרב בתוך השלישייה המובילה, המרוחקת בזמנים משאר המתחרים. למוביל טים וולנס יש כאן יתרון, גם כאול אראונדר עוצמתי, וגם כאחד שכבר זכה במירוץ פעמיים בעבר. השלישי, לורנס דה פלוס, הוא אולי המטפס הטוב מבין כל אלו שהגיעו לכאן, והקיר של חרארסברגן עשוי להיות זה שיביא לו את הזכייה בכל המירוץ. וגם השני, מארק הירשי הצעיר, הפתיע כאן את כולם בנחישות וביכולות, ואולי הוא זה שימצא עצמו חוגג את הניצחון. שידור ביורוספורט ב-16:00.


פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 27 תגובות

  1. צלסי לוקחת בגדול לדעתי
    למרות שאינני אוהד, נראה שאראה את המשחק כי יש לי הערכה למה שהקבוצה הזו נתנה בשני המשחקים האחרונים.
    מה גם שאתלטיקו ב 11….

  2. תודה על הסקירה בכדורגל ובאופניים.
    תיקון טעות קטנה. באתלטיקו מדריד משחק הקשר המכסיקני הקטור הררה שעבר מבנפיקה.
    אנדר הררה עבר ממנצ'סטר יונייטד לפאריס סן ז'רמן.
    .
    ובנוסף:
    היום תתקיים בבירמינגהאם תחרות אתלטיקה בסבב ליגת היהלום (שידור ישיר בערוץ ספורט 2 החל משעה 16.00).
    השנה עונת התחרויות מתמשכת לתאריכים מאוחרים יחסית עקב אליפות העולם שתתקיים בקטאר בסוף ספטמבר.
    נותרו עוד שלוש תחרויות פרט לזו של היום: פאריס ושתי התחרויות המסכמות בציריך ובבריסל.
    זה הקישור לתכנית התחרות:
    https://birmingham.diamondleague.com/list-results-bham/#baseFrame#__athSchedule#ScheduleInit#Birmingham2019_CURRENTEVENT_JSON

    1. תודה על העדכונים.
      קצת עצוב שהררה כבר לא ביונייטד. אני חושב שאם פלורנטינו היה פחות קמצן פוגבה היה נמצא עכשיו בברנבאו מבשל לגארת בייל. היונייטד היו משקיעים את ה 150 מליון בשני שחקנים טובים מאד שכן רוצים לשחק באדום. תרייד כזה הוא WIN/WIN לשתי הקבוצות כי פוגבה רוצה לשחק שם ויבוא עם מוטיבציה שתראה כמה כישרון יש בו. הוא מתאים כמו כפפה לריאל.
      יש דיבור על אלכסיס לאינטר אחרי ההעברה של לוקאקו. נחייה ונראה.

      1. פלורנטינו פרז משקיע בדיוק כמה שהוא חושב שצריך כדי לשמור על תפקידו. מספיק כדי שהאוהדים לא יתלוננו יותר מדי, לא כל כך הרבה כי בכל זאת עם שיטת הבחירות במדריד קשה מאוד למצוא מתמודדים נגדו, והג'וב שלו די בטוח לעוד שנה לפחות.

  3. סיום מרתק בינתיים בבינקבנק. דה פלוס לוקח 7 שניות בונוס בק"מ הזהב, ומתקרב עד כדי 5 שניות מוולנס. ואן אוורמאט ונסן איתו בבריחה. הסיום בקיר הולך להיות מפוצץ.

  4. ג'ו דמבאווסקי תוקף ממש במורדות הטיפוס האכזרי למעבר אמפייר ומכריח את בן הרמאנס לשחק הגנה במשך יותר מ-10 ק"מ מפרכים של טיפוס ב-9%. הרמאנס עומד יפה במשימה ומגיע חצי דקה אחרי דמבאווסקי שזוכה בקטע ומנצח בטור של יוטה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט