אירועי דיומא – 17.08.2019

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366.jpg

היום – המשחק המרכזי באנגליה בין מנסצטר סיטי לטוטנהאם, בנוסף דורטמונד וריאל מדריד פותחות עונה בליגה.

כדורגל/ ניר מועלם

פרמייר ליג – מחזור 2 :

14:30 ארסנל – ברנלי, ספורט 1 : התותחנים פתחו את העונה בצורה חלקה עם 1-0 על ניוקאסל בחוץ, אך לא מרשימה כל כך והם עדיין מנסים להתחבר אחרי שהביאו שני שחקני הגנה ביום האחרון של חלון ההעברות, לעומת זאת ברנלי הפתיעה אותי במחזור הראשון אחרי שניצחה את סאותהמפטון בבית אבל לא סתם ניצחון, אלה 3-0 ענק. הימור – ארסנל במשחקה הראשון באמירויות העונה תרצה לנצח את המשחק אבל האם ארסנל יכולה גם לבעוט בדלי? בוודאי שכן, אני אפילו חושב שזה סיכוי יותר גדול מניצחון אך אני אהמר על ניצחון של התותחנים.

17:00 אברטון – ווטפורד : אברטון ממש מסקרנת אותי העונה כי היא עשתה רכישות מאוד טובות לטעמי, ובמחזור הראשון היא קצת איכזבה אותי עם תיקו מאופס בקריסטל פאלאס אך היום היא מגיעה לגודיסון פארק בפעם הראשונה העונה והיא תנצח לדעתי את ווטפורד ששבוע שעבר חטפו במפתיע 3-0 בבית מול ברייטון שלא מאריות הליגה.

17:00 סאותהמפטון – ליברפול, ספורט 2 : רק ברביעי האחרון שיחקה ליברפול 120 דקות מול צלסי בסופר קאפ האירופי וכבר היום היא משחקת, לדעתי זה קצת לא פייר והיו צריכים לתת להם יום אחד נוסף של מנוחה כמו שצלסי קיבלה, אבל זו דעתי בלבד. אז סאותהמפטון פתחה בצורה גרועה את העונה עם הפסד 3-0 בחוץ לברנלי ואילו ליברפול פתחה אותו חזק עם 4-1 ביתי על נוריץ וגם ניצחון בסופר קאפ האירופי אבל מה שחשוב באמת הוא שאליסון פצוע וככל הנראה גם המחליף שלו – אדריאן נפצע ע"י אוהד בחגיגות הזכייה בסופר קאפ לכן לא ידוע כל כך מה מצבו. הימור – ליברפול גם עם השוער השלישי צריכה לנצח את המשחק הזה כי יש לה חוד קטלני וכמו שראינו בשבוע שעבר, ההגנה של סאותהמפטון לא התחברה עדיין.

*שווה צפייה* מנצסטר סיטי – טוטנהאם, ספורט 1 : כבר במחזור ה-2 אני מקבלים משחק צמרת בין האלופה מנצסטר סיטי לבין סגנית אלופת אירופה – טוטנהאם. המשחק הזה מבטיח כל כך הרבה ואני מאמין שהוא גם יקיים אחרי שראינו הצגה של הסיטי מול ווסטהאם בחוץ וגם אחרי שראינו את ה3-1 של טוטנהאם על וילה בבית אחרי שהם פיגרו 1-0 את הדקה ה-73. הימור – לפחות אחת מהקבוצות תאבד כאן נקודות ולכן חשוב מאוד לשתיהן לקחת כאן את מלוא הנקודות אך אין ספק שסיטי באיתיחד אמורה לנצח את המשחק ולכן אני אהמר על החניכים של פפ שלדעתי ינצחו.

בונדסליגה -מחזור 1:

16:30 דורטמונד – אוגסבורג, ספורט 4 : אחרי שאתמול באיירן פתחה את העונה עם תיקו 2-2 מול הרטה ברלין יכולה היום דורטמונד להתחיל להלחיץ את הבווארים כבר אחרי מחזור אחד ואני מאמין שבבית נגד אוגסבורג הם יכולים לעשות את זה, ובגדול. על דורטמונד עבר קיץ מדהים העונה כאשר הם רכשו חזרה את הומלס מבאיירן מינכן שעשה קדנציה נהדרת בדורטמונד אבל פחות טובה בבאיירן ואני חושב שהם ירוויחו בגדול, למרות שהם שילמו עליו יותר מדיי לדעתי, בנוסף לזה הביאו את : ניקולה שולץ, טרוגן הזאר, פאקו אלקאסר וג'וליאן ברנדט. אז נכון שהיו כמה שחקנים שעזבו את דורטמונד אך היא התחזקה בצורה נהדרת ואני מאמין שהיא יכולה לעשות העונה את הצעד קדימה וללכת על האליפות. הימור – דורטמונד ב2-3 שערים.

לה ליגה – מחזור 1 :

18:00 ריאל מדריד – סלטה ויגו, ONE : אחרי שאתמול ראינו את ברצלונה מפסידה משער בדקה ה-89 במספרת מדהימה של אדוריץ היום פותחת את הליגה ריאל מדריד על שלל צרותיה כאשר כל הרכש שהביאו עדיין לא מספיק והם נראים מזעזע בכל משחקי הפגרה ומשהו שם לא עובד לזידאן והוא חייב למצוא את הפתרון במהרה אחרת אתלטיקו מדריד וברצלונה יעקפו אותו כבר על ההתחלה, וכמו שאנו יודעים, הן לא מרבות לאבד נקודות. אז כאמור ריאל היא הקבוצה שביזבזה הכי הרבה הקיץ אך השינוי עדיין לא קרה ויש סביבו המון בעיות, אז תחילה הגיע אדן הזאר תמורת 100 מיליון יורו ועכשיו הוא נפצע לחודש ויחמיץ את פתיחת העונה, אחריו הגיע ב-60 מיליון לוקה יוביץ הנהדר אך הוא לא הרשים את זידאן וצפוי להיות מושאל, אחריהם הגיע פרלאן מנדי שעדיין לא מצא את מקומו באגף וגם אדר מיליטאו שהגיע מפורטו מועדף כרגע באגף למרות ששיחק בפורטו כבלם, והרכישה האחרונה היא רודריגו שלא צפוי לשחק העונה. הימור – ריאל נראת לא טוב, ואילו סלטה ויגו אמורה לדבר חזק מאוד העונה בצמרת וכל זה מוביל אותי להמר על זה שריאל מדריד לא מנצחת היום.

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

טור בינקבנק – קטע 6
קטע 5 הביא לנו מראה לא מוכר במירוץ הזה – את זה של סם בנט מנוצח במיאוץ סיום. סיום הקטע השטוח האחרון של המירוץ מצא את האלוף האירי בעקבותיו של אלבארו הודג', לאחר שהאחרון פרץ קדימה בעקבות הרכבת המשובחת שארגנה לו קבוצת קוויק סטפ. הודג' המשיך קדימה בכל הכח, ועבר ראשון את הקו, בעוד שבנט נאלץ להסתפק הפעם בסגנות. אדוארד טיונס השלים את הפודיום. הקטע לא שינה את טבלת ההובלה, וטים וולנס עדיין מוביל במירוץ, כשאחריו הירשי (4+), דה פלוס (14+), גארסיה (36+), נסן (39+), ואלגרן (42+), טיוניסן (45+) וחבורה גדולה של אול אראונדרים במרחק 49 שניות.

קטע 6 הוא קטע הנג"ש של המירוץ, קטע קצר ושטוח באורך 8.5 ק"מ בעיר האג. הקטע יביא מן הסתם לתזוזות בטבלת ההובלה, אך הן לא צפויות להיות משמעותיות עקב אורכו הקצר. מבין הפייבוריטים לקטע ניתן למצוא את סטפן קונג, יוס ואן אמדן, בוב יונגלס ויאשה סוטרלין. שידור ביורוספורט ב-16:00.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 15 תגובות

        1. בסוף הוא יהיה המושיע של פלורנטינו כמו שהיה באחד מגביעי אירופה האחרונים בהם זכתה ריאל….

          1. יכול מאוד להיות, הוא עדיין שחקן טוב ולא שכח איך לשחק כדורגל.

            אגב מונאס דאבור לא בסגל של סביליה והוא שחקן הרכש היחידי שלא בסגל וכבר מדברים על כך שדאבור לא נספר על ידי לופטגי, יכול להיות שנראה אותו עוזב את סביליה?

            1. בייל כר עשה מעד 11 קילומטר בקצת מעל 30 דקות. שורף שטחים ומכין מעולה אבל אף אחד לא מנצל את המצבים….

            2. כמה שאני חובב ריאל פלורנטינו מחזיק את השופטים בכיס.
              אובייקטיבית השופט היה חייב לתת 2 צהובים לריאל על משיכות בחולצה והפלה מאחור. אני עם ריאל אבל זה מושחטטטטטטטטטטטטטטטטטט

            3. טעות שיפוט על נגיעת יד של סלטה והם חוטפים כדור ומשווים.
              השופט היום עם המון טעויות לשני הכיוונים

            4. אוקיי
              השער בוטל על ידי הוואר.
              שחקן המחצית הראשונה גארת בייל שגם בישל את הראשון אבל חבריו עדיין לא מבינים את המשחק שלו ולא תופשים עמדות כשהוא בספרינט.

            5. ב 10 שחקנים ריאל מפרקת את ויגו…

            6. בייל היה נהדר אתמול, בוא נראה את המשך העונה שלו.

  1. יום בשליטת אינאוס בינתיים:
    איבן סוסה מנצח את הקטע האחרון בוולטה בורגוס ושומר גם על הניצחון במירוץ כולו.
    פיליפו גאנה האיטלקי הצעיר זוכה בנג"ש בטור של בינק בנק.

  2. קריס ניילנדס נותן יופי של טיפוס בקטע המלך של הטור הארקטי מסיים רביעי ועולה למקום השלישי בדירוג הכללי (אחרי רוכבים מהדרג הראשון – בארגי ולושצ'נקו).

כתיבת תגובה

סגירת תפריט