אירועי דיומא – 15.08.2019

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366.jpg

היום – שלוש הישראליות (מכבי, בני יהודה וב"ש) משחקות בליגה האירופית בתקווה שכולן יעברו שלב.

כדורגל / ניר מועלם

הליגה האירופית – סיבוב מוקדמות 3:

20:00, סודובה – מכבי תל אביב, ספורט 1: אחרי שהפסידה במשחק הראשון 2-1 במפתיע בבית, יצאה מכבי תל אביב לליטא כשהיא יודעת שרק ניצחון בהפרש של 2 שערים יעלה אותה לשלב הבא, וכן 0-1 כמובן לא מספיק בגלל הפרש שערים. אבל, אם נסתכל על שערי החוץ, אז ניצחון 3-4, 4-5 וכו' יספיק לה עקב שערי חוץ עדיפים. עכשיו, השאלה העיקרית היא האם מכבי, על שלל צרותיה, יכולה בכלל לעבור את סודובה בבית, והתשובה היא ברורה שכן. אם מכבי תחזור להציג יכולת טובה, אין לי ספק שהיא תעבור. אבל, הבעיה של מכבי היא שאף שחקן עדיין לא הגיע לעונה הנוכחית ולכן היא נראית כמו שהיא נראית ואין ספק שאי העפלה לשלב בתים כלשהו הוא כישלון מהדהד, אבל לעוף מול קבוצה בסדר גודל של סודובה זו כבר השפלה ואם זה אכן יקרה אני מניח שיזוזו כמה דברים במועדון הצהוב. הימור – עם כל הצער שבדבר אני אהמר על תיקו ומכבי לא תעבור לשלב הבא.

20:00, בני יהודה – נפצי באקו, ספורט 3: המצב של בני יהודה פנטסטי לעומת המצב של השכנים הצהובים. הם מגיעים למושבה בפתח תקווה עם תיקו 2-2 בחוץ מה שנותן להם אפשרות לעלות לפלייאוף גם במקרה של תוצאת תיקו 0-0 או 1-1, או במקרה של ניצחון כמובן, כך שהאפשרויות של בני יהודה נהדרות, בנוסף לזה, יוסי אבוקסיס מומחה בלהוציא מהשחקנים שלו יותר ממה שהם יכולים ואני בטוח שהוא ינסה להטריף אותם וישתמש בעיקר במה שאמרו עליהם באזרבייג'ן אחרי המשחק הראשון וזה דבר שיכול לתת דלק נהדר לשחקנים. הימור – בני יהודה מנצחת בגול ועולה לשלב הבא, שם היא צפויה לפגוש את מאלמו השבדית ואני לא אתפלא אם גם אותם יצליחו לעבור, אבל קודם צריך לעבור את נפצי.

20:30 הפועל באר שבע – נורקפינג, ספורט 2: באר שבע חוזרת לטרנר עם תוצאה טובה יחסית של 1-1 בשבדיה והיא יודעת שניצחון כאן מעלה אותה לשלב הבא וגם תיקו 0-0, אבל כמובן שלשחק על 0-0 בבית בטרנר לא יקרה, ולכן סביר להניח שנראה כאן גולים, הפועל באר שבע איכותית יותר ולכן אני מאמין שהיא גם תעבור ותנצח את המשחק הזה, ובשלב הבא היא צפויה לפגוש את פיינורד שככל הנראה כבר עלתה לשלב הבא.

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

טור בינקבנק – קטע 4
קטע 3 היה קטע שטוח שלישי ברצף, והוא הביא לנו ניצחון שלישי ברצף של סם בנט, שהפך אותו לראשון שעושה זאת בתולדות המירוץ. בניגוד לשני הקטעים הקודמים, הניצחון של האלוף האירי היה הרבה פחות ברור. זאת כשמצא עצמו כתף אל כתף על הקו מול דילן גרונבייגן, כשרק זריקת האופניים קדימה בתזמון הנכון הביאה לו את הניצחון בפוטו פיניש צמוד במיוחד. יאספר פיליפסן השלים את הפודיום. בנט הגדיל את ההובלה שלו במירוץ על פיליפסן וגרונבייגן (20+), וישניובסקי ו-ואן קירסבולק (22+), באק, צ'רני וטנפילד (23+), טיונס וסטאנארד (24+).

קטע 4 אמור להיות כבר סיפור שונה לחלוטין מכל אלו שראינו עד כה. מדובר אמנם בקטע קצר מאד (96 ק"מ), אך כזה שכולל לא מעט טיפוסים קצרים וקשים, ובפרט החזרה המשולשת על הקיר התלול של סנט רוש. הזרקור בקטע יעבור כעת אל עבר החבורה המכובדת של אול אראונדרים שהגיעה לכאן, שמתוכם נוכל לציין את ואן אוורמאט, וולנס, ז'ילבר, שטיבאר, יונגלס, טיונס, נסן, ואלגרן ואנדרסן. שידור ביורוספורט ב-16:00.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 27 תגובות

  1. הלילה ביוטה – בן הרמאנס מנצח את הטיפוס המפרך לפאודר מאונטין ולוקח את ההובלה בטור של יוטה. לאקדמי תהיה עכשיו האחריות לשמור על החולצה הצהובה במשך כל המירוץ.
    הרמאנס הבלגי חצה את הקו כשהוא מצביע לשמיים לזכרו של בן ארצו הצעיר, למברכט שנהרג בתאונה בטור של פולין.

    1. כל הכבוד לו. עוד צעד קטן במאבק הקשה על הוורלד טור בשנה הבאה. בינתיים המצב נראה לא רע מבחינת אקדמי. הם במקום ה-20 (האחרון שמקנה כרטיס), וזה כשקטיושה צפוייה להתפרק (וגם אם לא, היא תאבד דירוג רב אחרי שהרוכבים המובילים שלה יעזבו).

        1. הם היו 24 עד לא מזמן. איפה אתה מסתכל? אני ב-PCS, אבל בדירוג מתחילת השנה, לא של 12 החודשים האחרונים (שהוא כמובן לא רלוונטי).
          https://www.procyclingstats.com/rankings/me/season/teams
          אגב, יכול להיות שגם אני הייתי קצת אופטימי. CCC כרגע מתחתיהם, וזה צפוי להשתנות אחרי שהם יקבלו את כל הנקודות של זכארין (איזה 450 בעונה הזאת). גם ארקאה סאמסיק יקבלו את הנקודות של קינטאנה והרוכבים שמגיעים איתו. הקיצר, הולך להיות קשה.

            1. אכן. טעות שלי.

  2. טוב אני אתחיל דווקא מאתלטיקה ולמרות שזה היה לפני 3 ימים אי אפשר בלי סימון ביילס.
    היא פשוט פנטסטית.
    ממליץ לפתוח את הסרטונים. מה שהיא עושה שם לא ייאמן כולל הקורה. פשוט וואו
    https://abc7news.com/sports/simone-biles-wins-6th-us-title-lands-historic-triple-double/5461579/

      1. מה יהיה הסוף אתך?
        גם זה לא מוצא חן בעיניך?
        מה הבעייה שלך בעצם?
        ואל תגיד לי שזו רק ציניות….
        ועוד כמה נקודות, במיוחד בשבילך….

  3. בוקר טוב לכולם, בוקר אירופאי היום עם שלושה נציגות בליגה האירופית(סליחה מראש שלא כתבתי על עוד משחקים, אני קצר בזמן), ובנוסף אתמול היה משחק טוב בסופר קאפ האירופי שניגמר קצת בבאסה עבורי אחרי שתמי אברהם החטיא את הפנדל ושלח את ליברפול לחגוג, עכשיו זה לא שהייתי בעד קבוצה כלשהי פשוט אני מאוד מסמפט את הילד הזה וחבל לי שדווקא הוא זה שגרם להפסד של הקבוצה, מקווה שלא יוריד לו את הביטחון.
    אגב ראו שהוא ניגש לפנדל החמישי שהוא חסר ביטחון ודי פוחד .

  4. כדורגל
    לא הצלחתי להחזיק עיניים ובול ב 10 נרדמתי למרות המאמצים 🙂
    אבל היום בבוקר הבנתי שהפסדתי משחק ענק של צלסי וליברפול. צלסי יהיו הרבה יותר טובים ממה שציפיתי לדעתי יגמרו ב 4 הראשונה למרות שאחרי המשחק מול היונייטד חשבתי שיסיימו במקום עשירי.
    צלסי שיחקו מצויין ויכול להיות שביטלו להם גול סתם מצד שני היה צריך להיות פנדל לטובת ליברפול.
    שווה לכם לראות את התקציר המצורף כי היה משחק פנטסטי בלי רגע דל.
    וואן-דייק נתן משחק פנטסטי בהגנה עם המון עצירות והצלות. הוא שווה כל פני מה 85 מליון ששלמו עליו. הלוואי והיונייטד היו מביאים אותו ביחד עם מגוואייר. ם היו לוקחים השה אליפות ובשנה הבאה את ליגת האלופות 🙂
    תהנו, גם אלה שלא מתעניינים בכדורגל
    https://www.youtube.com/watch?v=x1HEE3GRk9M

    1. לא הייתי ממהר לקבוע לגבי צלסי כי יש קבוצות טובות ממנה על הנייר אבל יש לה כמה צעירים מאוד מעניינים שמעניין לראות איך יתפתחו.
      אני חושב שהיה אתמול מקום לשתף את בטשואי .

  5. ובינתיים ביקום מקביל. אתמול נערכו משחקי רבע הגמר באליפות אירופה עד גיל 16. אנחנו כבר הפסדנו בשמינית לקרואטיה (בנקודה!), ואתמול הבסנו את אסטוניה כדי להבטיח הישארות בדרג א.
    מה שיותר מעניין היו משחקי רבע הגמר, שנגמרו בהפרש כולל של 7 נקודות!! ההפרשים היו 1, 1, 2, 3. כלומר פוזשן אחד, בכל ארבעת המשחקים! ממש ההגדרה לשפיץ של הנעל…

      1. סרביה הפסידה לספרד בצורה אכזרית במיוחד, 2 שניות לסיום ההארכה שיוויון וכדור מהצד לספרד, השחקן הסרבי קפץ להפריע להוצאת החוץ ומרוב התלהבות דרך על הקו מה שהביא לעבירה טכנית, זריקה מהעונשין וניצחון לספרדים.

  6. בן הרמאנס נותן למתחרים לעשות את העבודה הקשה ובורח בק"מ האחרון כדי לקחת קטע שני רצוף ולהגדיל טיפה את הפער בטור של יוטה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט