אירועי דיומא – 14.08.19

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366.jpg

היום – הסופר קאפ האירופאי במפגש כל אנגלי בין צלסי לליברפול

כדורגל / ניר מועלם

הסופר קאפ האירופאי:

*שווה צפייה* 22:00 צלסי – ליברפול, ספורט 5 : הסופר קאפ הינו מפגש בין זוכת הליגה האירופית לבין זוכת ליגת האלופות והמפגש השנה נערך דווקא קרוב אלינו, בטורקיה, במגרש וודאפון פארק שבאיסטנבול. אני רק אזכיר לכם שליברפול זכתה בליגת האלופות אחרי 2-0 על טוטנהאם ואילו צלסי זכתה בליגה האירופית אחרי ששיחקה מול פרנקפורט בגמר ואחרי 90 דקות המשחק ניגמר ב1-1 ומה שהכריע את הכף היה דו קרב פנדלים שם ניצחה צלסי 4-3. צלסי העונה סובלת מאיסור של קניית שחקנים ולכן לא הצליחה להתחזק ורק רכשה את קובאציץ עליו היו לה זכויות רכישה ואת פוליסיץ בחינם מדורטמונד, מנגד ליברפול כלל לא עשתה שינוי ואני חושב שזה יהיה עקב אכילס שלה העונה ועכשיו היא מחפשת להתחזק בשוער כי אליסון, השוער הראשון שלה נפצע וייעדר ככל הנראה בין חודש לחודשיים ומי שהוקפץ כרגע לשער הוא אדריאן שהגיע רק העונה על תקן מחליף ומקבל הזדמנות באלופת אירופה. המשחק יהיה מרתק ונקבל דו קרב אנגלי אבל אני חושב שלמרות החיסרון של אליסון, ליברפול הרבה יותר איכותית מאשר צלסי וכבר במחזור הראשון ראינו את ליברפול מביסה את נוריץ 4-1 ומנגד את צלסי משחקת 60 דקות מול יונייטד ואז מתפרקת כאשר היא מפסידה בסופו של דבר 4-0, אני אהמר על ניצחון של ליברפול וקלופ שאוספים עוד תואר לארון.

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

טור בינקבנק – קטע 3
עוד קטע שטוח היה אתמול קטע 2, ועוד ניצחון של סם בנט הוא הביא לנו. האלוף האירי נמצא במירוץ הזה בדרגה אחת מעל כל שאר המאיצים, ואתמול הוא אף הרשה לעצמו לחגוג את הניצחון לפני סוף הקטע, מחזה די נדיר במיאוצי סיום. פיליפסן וגרונבייגן השלימו את הפודיום. בנט מוביל כעת במירוץ על וישניובסקי (12+), צ'רני (13+), באק, פיליפסן, טיונס וסטאנארד (14+), גרונבייגן וטיוניסן (16+) וספרנגרס (17+).

קטע 3 הוא השלישי ברצף הקטעים השטוחים של המירוץ, כשכמו בקטע הראשון הוא כולל מספר קטעי פאבה, שלא צפויים להיות בעלי השפעה משמעותית. בנט בכושרו הנוכחי עשוי בהחלט לחגוג שוב, בעוד אקרמן, גרונבייגן, הודג', דמאר, פיליפסן ובאוהאוס ינסו למנוע זאת ממנו. שידור ביורוספורט ב-16:00.

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
25 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
דוקטור רזי הופמן
14/08/2019 7:44:53

פאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
ראיתם את הקעקוע החדש של לונזו בול?
אבא רותח מכעס עם מרטין אובמה,מלקום ועוד כמה שחומי עור (לכל מצקצקי השפתיים…). פשוט לא ייאמן…..
https://twitter.com/espn/status/1161405616692387845

דוקטור רזי הופמן
14/08/2019 7:49:04

לגבי המשחק
יאא ראבק ששמו אותו בעשר בלילה. יש יום עבודה מחר!
לא חושב שלצ'לסי יש צאנס כלשהו. הם יצטרכו לשחק מאד הגנתי ולצאת למתפרצות. מהמשחק שראינו מול היונייטד הם טובים אבל חסר דיוק אצל החלוצים. הסיטי תעניש אותם על כל החטאה.

סלים וארזה
14/08/2019 14:23:57

אני לא חושב שסיטי תעניש את צ'לסי על כלום היום….

פאקו
14/08/2019 8:42:16

תודה, חתיכת תוצאות.

דוקטור רזי הופמן
14/08/2019 9:40:21

זה שסלטיק עפו זו הפתעת העונה וגם מראה שקלוז הרבה יותר טובה ממה שחשבנו. עברו את מכבי בצדק והיו עושים זאת שוב אם היו צריכים.

דוקטור רזי הופמן
14/08/2019 13:21:02

עובדה!

מתן גילור
14/08/2019 10:12:21

אתה לא מוצא אותה, כי היא לא שם.
מסיבוב מוקדמות שלישי בליגת אלופות מסלול ליגה נושרים לשלב הבתים בליגת אירופה.

מתן גילור
14/08/2019 12:32:57

זה אכן חדש. (ושוב, רק ממשלול ליגה. ממסלול אלופות נושרים לפלייאוף מסלול אלופות בליגת אירופה.)
עוד מעט תהיה גם ליגת אירופה 2 ואז בכלל לך תבין מי באיזה שלב ולמה.

סלים וארזה
14/08/2019 14:22:25

משחק מיותר במועד תמוה. לפחות היו מקיימים אותו לפני פתיחת הליגה.

רועי ויינברג
14/08/2019 17:07:54

תודה לשניכם. ליברפול-צ'לסי משחק מצויין ומאוד מעניין. מקווה שיגמר בקונצרט אדום

פאקו
14/08/2019 17:33:03

סם בנט לוקח קטע שלישי ברציפות, היום אחרי פוטו פיניש צמוד במיוחד.

עידו גילרי
14/08/2019 17:34:19
הגב ל  פאקו

איזו עונה אדירה יש לבחור.

פאקו
14/08/2019 17:37:51

מסיים חוזה בבורה, והשמועות היו שיחליף את ויוויאני בקוויק סטפ. בקצב הזה, לא בטוח שיהיה להם מספיק כסף לשלם לו.

עידו גילרי
14/08/2019 20:54:51

הקטע היום בטור של יוטה מאד מומלץ. הסיום בעליה המתישה לפאודר מאונטין עומד להיות בעל השפעות מכריעות על תמונת המירוץ.

עידו גילרי
15/08/2019 1:03:42

בן הרמאנס עושה את העבודה ומנצח על פאודר מאונטין כדי לקחת את ההובלה במירוץ.

עידו גילרי
15/08/2019 1:10:44

ומצביע לשמים לזכרו של למברכט שנהרג בתאונה לפני כמה ימים.