סיכום השבוע בבייסבול / יוני לב ארי

המטס לוהטים, הרד סוקס קפואים, היאנקיז לא מפסיקים להיפצע וסינסינטי ופיטסבורג הולכים מכות. וכמובן – כל פיצ'ר שמגיע ליוסטון הופך לאייס. אז מה קרה השבוע במייג'ור ליג בייסבול? הכל בפנים

חם חם חם לוהט – ניו-יורק נטס

אז הטרייד דד ליין עבר, נח סינדרגארד נשאר, מרכוס סטרומן הגיע, והמטס החליטו להתחיל לשחק בייסבול. מאזן של 1:8, עם שלושה ניצחונות על האפס, אמנם רוב היריבות לא מתמודדות על מקום בפלייאוף, אבל ככה מצמצמים פערים. המטס רחוקים ארבעה משחקים בלבד מהפיליס והוויילד קארד, כשיש להם עוד שישה משחקים נגד הקבוצה מפילדלפיה. אמנם יש עוד כמה קבוצות לעבור בדרך, אבל היי, יש פה מגמה.

אלכס קורה. לא הולך לבוסטון. צילום: greatfallstribune.com

קר קר קר קפוא – בוסטון רד סוקס

רק לפני שבוע דיברנו על הקבוצה מניו אינגלנד כמתעוררת, ועושה קולות של קאמבק. אבל אחרי 1:5 עם קונצרטים בשבוע שעבר, הגיעו שבעה הפסדים ברציפות, כולם לטמפה ביי וליאנקיז מהדיוויז'ן, וכרגע כדי לראות את הפלייאוף (5.5 משחקים מהוויילד קארד) צריך טלסקופ.

הופכים קש לזהב – יוסטון אסטרוז

כל פיצ'ר שמגיע ליוסטון כנראה מקבל משהו מיוחד בשדה תעופה והופך לאייס. האחרון ברשימה הוא ארון סאנצ'ס. אוהדי הבלו ג'ייז שמחו שנפטרו ממנו ומה-6.07 ERA שלו, רק כדי לראות אותו זורק No Hitter במשחק הראשון שלו במדי האסטרוז. אם סאנצ'ס, בנוסף לרכש הנוצץ זאק גרינקי, יהפוך להיות קלף מנצח, אין סיכוי שמישהו יצליח לעצור אותם.

סינסי-ציוני

מייקל לורנזן הוא רליבר לא רע בכלל. הרייטי של הרדס רושם העונה שש שמירות ו-ERA של 3.09, עם 57 סטרייק אאוטס ב-58.1 אינינגים. אבל למה להסתפק בזה? לורנזן נשלח במשחק מול הפיירטס לרייט פילד, ותפס כדור שספק אם יסיאל פואיג, הרייט פילדר הקודם של סינסינטי, היה תופס. צפו:

שניים סינסים עם אגרוף גדול

לרדס היתה עוד זוית מעניינת השבוע. במשחק מול הפיירטס, הלא אהובים עליהם במיוחד, באינינג התשיעי, תקף הפיצ'ר של סינסי, אמיר גארט, את הספסל של הפיירטס, ולא מדובר בשחקן צנום במיוחד. תוסיפו לזה עזרה מיסיאל פואיג המאיים, ומבט של רצח בעיניים מכיוונו של המנג'ר דייויד בל, ותקבלו מהומה שלקח דקות ארוכות לפזר. צפו גם בזה:

גראנד סלאמי!

אם הוא ימשיך ככה, ולאד גוררו ג'וניור עוד יהפוך את אביו ל"עוד שחקן" (סתם, זה לא באמת יקרה). שחקן הבסיס השלישי של טורונטו העיף השבוע את הגראנד סלאם השני בקריירה המאוד קצרה של הרוקי הנפלא הזה. יש שחקנים שעוברים קריירה של 15 שנה בלי אחד כזה אפילו…

נכנס לספרים

קלייטון קרשואו הוא אייס. סליחה, הוא הרבה מעבר לאייס. הוא כנראה הפיצ'ר הטוב בדור הנוכחי. השבוע הוא הוסיף לכך עוד חותמת, כשהשיג את הסטרייק אאוט ה-2,397 בקריירה, עבר אגדה כמו סנדי קופאקס ותפס את המקום השלישי בהיסטוריה של הדודג'רס. עכשיו נשאר רק דבר קטן – אליפות….

?Anyone? Anyone? BUEHLER

כאילו שלדודג'רס חסרים אייסים, תוסיפו לרשימה את ווקר ביולר. הסטארטר הנפלא של LA, עם עונה מפלצתית של 2:10 ו-3.22, ייצר השבוע קונצרט פרטי מול סן דייגו: תשעה אינינגים, ריצה אחת, חמש היטס, ולא פחות מ-15 סטרייק אאוטס! כמעט מושלם.

תבחרו את מהלך השבוע שלכם:

קופת חולים פסים

המכות שהיאנקיז חוטפים השנה היו גורמות לכל מועדון אחר לסגור את הדלת ולעבור לקיבוץ. אז עכשיו, כשהרשימה המכובדת כוללת את לואיס סוורינו ודלן בטנסס, שלא זרקו פיץ' אחד העונה, ואת הסלאגרים ג'יאנקרלו סטנטון, גארי סאנצ'ס ולוק ווייט, המחליף שלהם, אדווין אנקרנסיון, שבר את היד וייעדר חודש וחצי. מוזמנים להציע את עצמכם, יש מקום.

במבט קדימה

הסופ"ש הבא יעניק לאינדיאנס את ההזדמנות האמיתית הגדולה ביותר לסגור את הפרש שלושת המשחקים מהטווינס: סדרה של ארבעה משחקים במיניאפוליס, אחרי סדרת בית נגד טקסס החמה (תרתי משמע). 2:5 עם לפחות 1:3 על הטווינס והקבוצה של פרנקונה שוב עם בפנים לאוקטובר. אף פעם אל תהמרו נגדו.

יוני לב ארי

die hard yankee fan, חי ונושם סביב הפאסט בול

לפוסט הזה יש 13 תגובות

  1. באמת שאני לא יודע מה מדהים יותר –
    מעיין הנעורים לפיצ'רים שיוסטון מחביאים במגרש האימונים שלהם,
    או היכולת של היאנקיס לנצח למרות מסדר פצועים שאני לא זוכר כמותו
    (שכחת ברשימה את ג'אדג').
    .
    בעצם אני כן יודע –
    מה שפרנקונה עושה (שוב)
    עם האינדיאנס. האינדיאנס אולי 3 משחקים מאחורי הטווינס, אבל הם 2.5 משחקים לפני אוקלנד מקום 3) במירוץ לוויילד קארד.
    .
    תודה, יוני. זה הטור השבועי האהוד עליי.

  2. היאנקיס עדיין עם הרקורד הטוב ביותר בליגה (בשתי הליגות).
    ביולר – OUT OF THIS WORLD.
    נהמטס- לא יאומן. כל קווינס ולונג איילנד כמרקחה.
    הבייסבול נולד מלדש בניו יורק וזה טוב לכל הליגה!

  3. היאנקיז קברו השבוע את הרד סוקס, אולי הפסדתי את הפיצ'ינג שלהם מוקדם מדי.
    .
    בכל זאת, נראה שהדודג'רס ובמיוחד האסטרוס רמה מעל הליגה, מקווה שנזכה לנקום בהם בוורלד סיריס.

  4. כן, המטס מתעוררים… HA HA HA. זה צחוק עגום, כן. היינו שם. מזמן.
    רק לי נראה שהכל הולך לקראת דוג'רז-קאביז, אסטרוז-יאנקס? שקוף.
    והוורלד סירייס, השנה לצערי הטלוויזיה תקבל את מה שהיא הכי רוצה, LA-NYC. אבחר בציאניד, תודה!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט