אירועי דיומא – 24.07.19

המשך הסיבוב ה-2 במוקדמות ליגת האלופות כאשר במוקד מכבי תל אביב משחקת ברומניה נגד קלוז'.

כדורגל / ניר מועלם

מוקדמות ליגת האלופות סיבוב 2:

20:00 באטה בוריסוב(בלארוס) – רוזנבורג(נורבגיה) : מפגש מעניין ואפילו די שווה כוחות יחסית, אז אומנם באטה בוריסוב מוכרת יותר לקהל הישראלי אך רוזנבורג זכתה בעונה האחרונה באליפות ה-26 שלה, מדובר במעודון מאוד מפואר בנורבגיה שהעונה כנראה כבר לא יזכה באליפות נוספת וזה אחרי שב-15 מחזורים(חצי עונה בדיוק) הם רק במקום ה-6 עם הפרש של 9 נקודות מהמקום הראשון(עם משחק חסר), אגב גם באטה בוריסוב נמצאת באמצע העונה והיא אחרי 15 מחזורים במקום השני, מפגרת ב-2 נקודות בלבד מהמוליכה – דינמו ברסט(הפתעה מוחלטת, לא זכתה מעולם באליפות). אני חייב לומר שאני מאוד מחזיק מהאלופה הנורבגית ולכן אני גם חושב שהם הולכים לעבור את באטה בוריסוב, אני מאמין שהמשחק הזה יסתיים בתיקו אך בגומלין בנורבגיה זה כבר יראה אחרת לגמריי.

21:00 קלוז(רומניה) – מכבי תל אביב(ישראל), ספורט 1 : האלופה הישראלית מתחילה את דרכה באירופה בסיבוב השני כאשר היא תשחק תחילה בחוץ מול קלוז ושבוע לאחר מכן(בשלישי) בנתניה. על פניו מכבי יכלה לקבל את אסטנה שהיא ככל הנראה חזקה יותר אך קלוז הצליחה לעבור את אסטנה עם ניצחון 3-2 בסיכום הכללי, כאשר במשחק הגומלין ברומניה אסטנה עלתה ליתרון 1-0 בדקה ה-4, מה שנתן לה יתרון של 2-0 בסיכום הכללי מול הרומנים אך אז הגיע בילאל אומרני וכבש שלושער, והעלה במו רגליו את קלוז לסיבוב השני מול מכבי. קלוז כבר התחילה את העונה ברומניה עם הפסד בסופר קאפ הרומני 1-0 לויטורול ואז בליגה שיחקה כבר שני משחקים בהם סיימה אחד בתיקו ובשבת האחרונה ניצחה 4-1 בחוץ את אקדמיקה(ששבוע לפני חטפה 3 שערים, כך שלא צריך להתרגש יותר מידיי). אין ספק שמכבי לא מוכנה לאירופה, הם מאוד רצו להיות מוכנים עם סגל סופי למחנה האימונים הראשון, וכשזה לא הלך אז רצו למחנה השני אבל גם שם זה לא הסתדר ואפילו למשחק אלוף האלופים הם לא היו מוכנים מבחינת סגל, כך שלטעמי הקיץ שלהם עד עכשיו הוא כישלון, אז ברור שהם יטילו אחריות על הפייר פליי, אבל קבוצה שמתנהלת בצורה טובה צריכה להכין את עצמה עוד בינואר-פברואר לכל תרחיש אפשרי, וגם אם יש להם מגבלת משכורת כמו שאומרים, הם עדיין חייבים לדעת עוד בינואר מי מתאים להישאר ומי לא, ואת מי מביאים. אני חושב שבלקמן הוא סוג של ברירת מחדל גם למכבי וגם עבורו, ובנוסף גם המגן שהגיע בסופ"ש האחרון, הוא הגיע על תקן מחליף לדסה, אך הוא שחקן שלא הרבה לשחק בעונה האחרונה בליגה השניה בספרד, אז עד כמה הוא טוב למפעל אירופאי? בנוסף לזה הוא גם לא עבר מחנה אימון עם מכבי כך שיקח לו זמן להתחבר, מבחינתי הקיץ הזה הוא קיץ נוראי למכבי, אך למזלם ההגרלות שלהם לא כאלה רעות(גם סלטיק בשלב הבא במידה ומכבי תעבור את קלוז', לא משוכה כזו רעה לעומת מה שהיה אפשר לקבל – אייאקס).  הימור – אני לא רוצה לנבא שחורות כי אני בעד הישראליות באירופה(כולן מייצגות את ישראל) ואני מאוד מקווה שכולן יעברו שלב, אך אני מאוד מקווה שמכבי תצא מרומניה עם תוצאה טובה למשחק הגומלין, אני אהמר על תיקו עם שערים, אך אקווה לניצחון צהוב.

21:00 פרנצוורוש(הונגריה) – ולטה(מלטה) : אלופת מלטה מצליחה אחת לכמה שנים להגיע לסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות שזה הישג כביר משל עצמו, והפעם היא עברה את דודלנג' מלוכסמבורג בסיבוב הראשון אחרי 2-2 בחוץ, ו1-1 בבית, ואין ספק שהיא לא תהווה מכשול עבור האלופה מהונגריה שהצליחה להפתיע רבים, כולל אותי בכך שהיא עברה את האלופה הבולגרית – לודוגורץ אחרי ניצחון כפול גם בבית וגם בחוץ עם 5-3 בסיכום הכללי. הימור – פרנצוורוש מנצחת בקלות וסוגרת את הסיפור כבר היום.

21:15 מאריבור(סלובניה) – א.י.ק. סולנה(שבדיה) : מאריבור עברה בסיבוב הראשון את ואלור האיסלנדית עם 5-0 בסיכום הכללי, וכרגע אחרי שני מחזורי ליגה היא עם הפסד ותיקו בלבד. מנגד, סולנה עברה בקושי את הסיבוב הראשון אחרי ששיחקה מול ארארט הארמנית והפסידה בחוץ 2-1 כאשר הם שיחקו ב-10 שחקנים מהדקה ה-13, ובמשחק הגומלין בשבדיה הם ניצחו 3-1, כך שבסופו של דבר הם ניצחו 4-3 את הארמנים, ואני מאמין שבלי האדום במשחק הראשון ההפרש היה גדול הרבה יותר, בליגה השבדית הם נמצאים במקום ה-2 אחרי 17 מחזורים במרחק 2 נקודות מהמוליכה – מאלמו. שתי הקבוצות מאוד מוכשרות, כי מצד אחד יש לנו את השבדים עם אלינוסי החלוץ הנורבגי וגם סבסטיאן לארסון באמצע אחרי שנים ששיחק באנגליה, ומצד שני יש לנו את מאריבור שבשער יפתח השוער הותיק האנדנוביץ(אח שלי סאמיר שמשחק באינטר), לוקה זאחוביץ ילד הפלא הסלובני שעדיין לא מצליח לפרוץ וכמובן מרקוס טבארס שכבר בן 35. אני מאמין שהסגל של סולנה טוב יותר, הכושר שלה טוב יותר, אבל הניסיון הוא כמובן עם מאריבור, אני מאמין שמאריבור תנצח את המשחק הזה, בעיקר כי זה בביתה, אך הכל תלוי בתוצאה, ואם זה ישאיר פתח של תקווה לסולנה היא תנצל אותו ותעלה שלב.

21:45 דודנלק(אירלנד) – קרבאח(אזרבייג'ן) : האלופה האירית שבדרך פוגשת את האלופה האזרית שבדרך כאשר שתיהן במקום הראשון בליגה – דונדלק במקום הראשון אחרי 24 מחזורים בפער של 5 נקודות(ומשחק חסר) ואילו קרבאח במקום הראשון אחרי 28 מחזורים ופער של 8 נקודות. דונדלק עברה את הסיבוב הקודם בפנדלים אחרי שתי תוצאות 0-0 מול ריגה הלטבית, ואילו קרבאח עברה בצורה משכנעת הרבה יותר את טיראנה האלבנית עם 0-0 בחוץ ואז 2-0 בבית. קרבאח קבוצה עשירה יותר וגם איכותית יותר ואני מאמין שהיא תעבור את השלב הזה, אך לא יהיה לה קל באירלנד ואני מאמין שהמשחק הזה יסתיים בתיקו ובגומלים קרבאח תעבור.

21:45 סלטיק(סקוטלנד) – נומה קאליו(אסטוניה) : המנצחת במפגש הזה תפגוש את המנצחת במפגש של מכבי מול קלוז' הרומנית, ואני באמת לא חושב שיש כאן שאלה בכלל של מי תעבור או לא. סלטיק מגיעה אחרי שבסיבוב הראשון היא ניצחה את סראייבו מבוסניה 5-2 בסיכום הכללי, כאשר נומה קאליו עברה את שקנדיה המקדונית אחרי 2-2 בסיכום הכללי ואחרי שכבשה שער חוץ שהעלה אותה למשחק מול סלטיק בדקה ה-91! , אני חושב שסלטיק תגמור את הסיפור כבר היום.

21:45 הכוכב האדום(סרביה) – הלסינקי(פינלנד) : בתור אחד שהיה שולח ווינר שהוא היה צעיר, אני זוכר טוב מאוד את חודשי הקיץ כאשר הייתי מהמר על הליגה הפינית, השבדית והנורבגית(אחלה ליגות), והלסינקי תמיד נחשבה לקבוצה טובה(21 זכיות בליגה), אז הכוכב האדום מגיעה אחרי שבסיבוב הראשון הדיחה את סודובה הליטאית 2-1 בסיכום הכללי, ובנוסף הליגה בסרביה נפתחה בשבת והכוכב האדום פתחה ברגל ימין עם 2-0 חלק, הלסינקי לעומתה עשתה קצת חיים קשים לעצמה כאשר שיחקה מול אייבי מאיי פארו, ואחרי שבמשחק הראשון היא ניצחה בקלילות 2-0, היא עלתה עם הרכב משני באיי פארו ונקלעה לפיגור 2-0, אך אז המאמן העלה שחקני הרכב והם חזרו ל2-2, עדיין תוצאה לא מחמיאה כל כך. עד היום בליגה הפינית הלסינקי מדורגת במקום ה-5 אחרי 17 מחזורים במרחק של 3 נקודות מהמקום הראשון(ושני משחקים עודפים, כך שהפער יגדל כנראה). אם אני צריך להמר אז המפגש הזה לדעתי מאוד שקול, שתיהן מאוד שוות ביכולות שלהן והכל תלוי בתוצאת המשחק הראשון ואותו אני מאמין הכוכב האדום תנצח, אך אם אני צריך להמר זה יהיה בשער אחד בלבד, מה שישאיר סיכוי להלסינקי לעלות בסופו של דבר לסיבוב השלישי.

 

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

הטור דה פראנס – קטע 17

קטע 16 היה הקטע האחרון עבור המאיצים לפני פאריס, עם טמפרטורות של 40 מעלות שהיכו ברוכבים. מלבד המראות התכופים של בקבוקי מים וקרח, קיבלנו אירוע מצער – יאקוב פוגלסאנג התרסק וסיים את הטור. הדני הגיע לטור כאחד המועמדים הרציניים לזכייה לאחר עונה מצויינת, אך סבל מחוסר מזל כבר מהקטע הראשון בו התרסק גם כן. גם לגראן תומאס הייתה התרסקות קלה בתחילת הקטע, אך ללא נזק. אשר לסיום, הרי שכאן קיבלנו כצפוי מיאוץ המוני, שבסופו מי שחגג היה קיילב יואן. האוסטרלי הרשים עם מיאוץ ארוך, בו עקף את ויוויאני שהיה בעמדה אידיאלית. הניצחון הזה מצטרף לזה שבו זכה בקטע 11, מה שהופך אותו למאיץ היחיד במירוץ עם שני קטעים על החגורה. אשר ל-GC, הרי ששם התמונה לא השתנתה (מלבד הנטישה של פוגלסאנג), ואלאפיליפ עדיין בראש לפני תומאס (1:35+), קרוייזויק (1:47+), פינו (1:50+), ברנאל (2:02+), בוכמן (2:14+), לאנדה (4:54+), ואלוורדה (5:00+), אורן (5:33+) ופורט (6:30+).

קטע 17 הוא קטע מעבר המסתיים בעיר גאפ, אולי העיר עם מספר הביקורים הרב ביותר בטור. זהו קטע עם שני טיפוסים ברמה בינונית-נמוכה, בו התרחיש ההגיוני היחיד הוא של ניצחון מקבוצת בריחה (שתהיה מן הסתם גדולה למדי). מועמדי ה-GC וקבוצותיהם צפויים לשמור את האנרגיות לשלושת הקטעים הבאים והמכריעים. שידור ביורוספורט ובספורט 5 ב-13:15.

 

 

 

 

לפוסט הזה יש 51 תגובות

  1. ניר
    לגמרי מסכים עם כל מה שכתבת על מכבי וההתנהלות שלה.
    כל עניין דסה ומשחקי האגו שגרמו לכך שלא יוחתם בסוף זו דוגמה להתנהלות רעה.
    האם מכבי יכולה להפתיע? כן כי יש לה שחקנים טובים מאד כמו שכטר עטר פרץ ואצילי וכמובן מיכה אבל כל הטוב הזה לא בכושר וזו אשמת המערכת!

    1. רק אזכיר שאצילי פצוע, ואם אני מנסה לצייר הרכב זה יהיה:
      יאניוטיס
      קנדיל פיבן אמאדור(לא רוצה להיות פה) דוידזאדה
      פרץ גלזר מיכה
      אופואדו עטר כהן

      אני לא חושב שזה הרכב טוב לליגת האלופות, אולי זה יספיק מול קלוז' וגם כאן אני סקפטי אבל מול סלטיק זה בכלל לא יספיק, וסלטיק אגב קבוצה מאוד בינונית לטעמי.

      1. לגמרי צודק, אין למכבי סיכוי מול הסלטיקס בהנחה שאיכשהו יצליחו לעבור שלב.
        אולי יעלו גם את ברסקי לפחות בשביל לחזק קצת קישור הגנתי.

        1. בתקשורת מדברים על כך שמכבי יעלו בהרכב הגנתי, אני דווקא חושב שהם ישארו עם 4-3-3, אולי במקום לשים את מיכה בקישור הם יעלו באמת את ברסקי ואז יוותרו על עטר או אופואדו וישימו במקומם את מיכה באגף, ואז הקישור יהיה הגנתי יותר.
          אני חושב שתיקו 0-0 היא תוצאה גרועה למכבי ואני מקווה שהם לא יהמרו על זה.
          0-0 בחוץ משמע שאתה חייב לנצח בבית, לעומת תיקו 1-1 או 2-2 שמשאיר לך סיכוי לעלות שלב גם עם תיקו, והאמת שאני לא רואה מי יכול להכניס גול במכבי כרגע.

          1. הייתי שם את ברסקי במקום אפואודו הלא מרוצה.
            הוא רוצה לעזוב ואין לו מוטיבציה אז למה להסתכן?
            הם צריכים תיקו עם שערים ונראה לי שלזה מכוונים.
            בשנה שעברה עטר הבקיע אבל השנה הוא מגיע לא בכושר. אולי שויינפלד יסתנן וינגח?

            1. השחקן שלא מרוצה הוא אמאדור – הבלם, אני חושב שאין להם ממש ברירה אלה לפתוח איתו ואם לא אז להציב את דור פרץ כבלם.
              שויינפלד לדעתי לא חלוץ מספיק איכותי למכבי ולמרות הגול שלו באלוף האלופים אני לא חושב שיש לו הרבה מה להציע, אני מעדיף את יונתן כהן על פניו.

            2. וואלה אתה צודק עשיתי סלט אמדור-אפואודו. זה קורה לי עם הזרים. במיוחד כאלה שלא נמצאים מספיק זמן במועדון.

            3. אנסה להעלות פה לינק בקרוב

  2. תודה דוד.
    הקטע היום 17 פונט דה גאר גאפ.
    ובכן מדובר בקטע קליל בגבעות בו רוכבים מזרחה ,הכיוון חשוב כי כנראה נגד הרוח עוד לא בדקתי אל אתמול היתה מזרחית ,אז חמה שישתנה היום ?

  3. קליל אני מחלק את התגובה למספר תגובות
    שיהיה קריא יותר .
    קליל משמע 200 קמ כנראה נגד הרוח עם סביב ה 1750 מטר טיפוסים קלילם ….
    ואחר כך ירידה מ 950 בערך ל 725 …תענוג…
    לספרינט סיום.
    הקטע הקליל הזה מגיע כדי שהרוכבים ישמרו כוח לאתרי הסקי בהמשך ביניהם ואל טורנס
    אחד מהגבוהים בעולם אחרי שהצקלטיה בוליביה נמס בשל ההתחממות הגלובלית…

  4. כמובן שמדובר במשהו גרוע יותר מעינוי סיני….
    וזו רק המנה הראשונה…
    היום אי אפשר לומר כי מדובר בקטע הכרעה
    אך מדובר בקטע שבו המועמדים לזכיה חייבים
    להפגין דומיננטיות אחרת יגיעו התקפות אימים .
    ההתקפות יגיעו מכיוון קבוצות המונעות בסולר…, קבןצות הולנדיות שרוצות לבאס
    קופץ סקי סלובני….
    אולי השרידים של אסטנה וסיימון את ציקוני שאין להם מה להפסיד .
    אז יש לנו בורחים מחזיקי חולצות וולנס סאגאן ברנל קרבות על חולצות וקרב על הניצחון הכללי , פינו תומאס ברנל לנדה ולוורדה אלה פיליפ.
    השאלה העיקרית מי יכתיב את מגמת הקטע
    זאת נדע כרגיל לאחר 100 הקמ הראשונים .
    מירוץ אופניים הוא משחק שחמט ארוך ומתיש
    הדורש את כל היכולות הפיזיות והמנטליות מהמתחרים .
    מי שמנצח בו עשוי מחומר מיוחד .
    מיהו ?
    נראה בהמשך .

    1. סאגאן ישתתף בבריחה רק עד לק"מ ה-62, היכן שספרינט הביניים. לא נראה לי שוולנס יברח בשביל מעט הנקודות של הפסגות היום, יותר הגיוני שישמור כוחות לפסגה הראשונה בדרגה 1 מחר (ואולי גם לשנייה). כל שאר החבר'ה מה-GC ישמרו כוחות לימים הבאים. אסטנה בהחלט יתנפלו על הקטע היום.

        1. כתבתי על זה בפריוויו לג'ירו. באמת מעניין אם זה יקרה, ההימור שלי שלא (לא נראה לי שקבוצה בשם "נורסולטאן" תהווה אטרקציה לרוכבים).

  5. לילארד הבריז גם הוא לנבחרת ארהב שבקצב הזה תהיה עם סגל לא מספיק איכותי ותתקשה מאוד לזכות באליפות העולם בסין בעוד חודש

    1. לא מספיק איכותי….
      בעשר דקות אני יורד לסטריט בסקט בהארלם ומעמיד עשר קבוצות שכל אחת מהן תיקח את אליפות העולם בהליכה ,מבלי שיהיה בה ולו שחקן אחד שעבר במכללה אי פעם….

  6. תודה לכולם לגבי הטור אני מבין שהיום היום הרגוע האחרון "יחסית" למעט קטע הסיום בראשון
    לגבי הכדורגל ככה
    מכבי מאכזבת בהתנהלות הלא מובנת עם דסה .
    אך היא תעבור להערכתי את קלוז בקרב צמוד היום היא מסוגלת להפסיד אפילו 2-1 שכזה.
    הבנקר של היום הכוכב האדום תביס את הלסינקי ללא תנאי (ניר הם ממש לא באותה הליגה אין מה לדבר על מפגש צמוד)
    ויהיה כאן לפחות 3 שערים (אל תשכח את הקמפיין המכובד אשתקד בבית המוות עם ליברפול ,פ.ס.ז ונאפולי ואני גם לא יכול לשכוח את הזכייה שלה ב1991 אמנם כל חיי לא מילתי ווינר למרות שהייתי מקור השראה בעל כורחי למהמרים שונים לפחות לפי מה שנאמר בהופס בעבר …אבל ההתערבות אולי היחידה שלי הייתה על הכוכב שתנצח את מארסיי בגמר אלופות 91 וצדקתי )

    קארבח האזרית צריכה לעבור את דודנלק האירית אך היום יהיה מעניין

    סלטיק עדיפה כמובן על נומה האסטונית אך גם 0-5 לא מבטיח לסקוטים דבר לאור הפערים הבלתי נתפסים בין בית לחוץ (והפוך זאת אומרת אם הם יגיע לארץ ומכבי תביס 0-4 זה לא אומר שסלטיק תודח ).

    פרנצווארוש ההונגרית תטייל מול ולטה ממלטה

    המשחק הצמוד ביותר יהיה בין מאריבור הסלובנית לסולנה השבדית .בכל זאת עדיפות קלילה למאריבור

    באטה -רוזנבורג
    בהיסטוריה הרחוקה יש לרוזנבורג הנוורווגית יותר הישגים ואפילו רבע גמר אלופות .
    אך שנים שהם לא בעסק בעוד באטה דופקת כרטיס לשלבי הבתים באופן קבוע אלופות או אירופאית .
    גם העונה באטה הדיחה את האלופה הפולנית שהיא ללא ספק קבוצה איכותית יותר מרוזנבורג ולכן היא צפויה מבחינתי להמשיך הלאה לשלב השלישי .

    1. לגבי סלטיק – מסכים איתך, יש להם פערים מטורפים בין בית לחוץ, במיוחד זכור לי צמד המשחקים מול ב"ש.
      לגבי הכוכב האדום – בוא נחכה ונראה, לא הייתי מזלזל בהלסינקי.
      סולנה לדעתי עדיפה על מאריבור אבל הכל יראה יותר ברור אחרי המשחק היום.

      1. אכן
        נראה כי הדבוקה קוראת כאן והחליטה לנוח לקראת ההרים.
        על פניו חזרה על אפיון השמונה רוכבים
        שראינו בגירו.
        נראה כי אף קבוצה לא מץכננת להתאמץ היום.
        או אחרת
        מוביסטאר מתכננים לתקוף את תומאס ולא סופרים את פיליפ ואלה פינו….
        אלה פינו …מתכנן לתקוך בסיום ויודע שאף אחד לא יתרגש ממנו .
        תומאס תוקף רק את פיליפ , למעשה חושש ונח בדבוקה עד הסיום , ברנל תוקף רק את תומאס…
        מוביסטאר הכיעו עם שצי מטרות לטור בראשונה לפרק את קינטנה עמדו יפה , בשניה לפרק את ולוורדה הם משתדלים לעמוד….
        העיקר שהיום שלחו את הבורח השען הכי חזק שלהם נלסון אוליביירה לבריחה…
        על הניהול של מספר קבוצות בטור אפשר לכתוב ספר ….

  7. ואסור לשכוח את אלכסנדר ווינוקורוב….
    מקבוצת נורסולטאן….
    בתקופה שהתחרה היה מוכר כצרכן סמים סדרתי הנוטה לשבור קירות בעזרת הראש….
    במדינה המפגרת אך עשירה קזחאסטאן זו בהחלט הדרך להתקדם…
    כעת הדפוק בראש מנסה ודי מצליח לשבור את רוכבי קבוצתו בעזרת הראש…
    ניבאלי ופאביו ארו כבר ברחו מזמן ,פוגלסאנג ביש המזל,בורח בסוף השנה לקבוצה דפוקה בראש לא פחות.
    מסקנה במקום לצפות בטור צריך להקשיב לשירו בעברית של מאיר אריאל שני מחיקאנוס על חבל….
    ולשאול חואן! איםה יש כאן תהווווווום…
    ומוסר ההשכל :
    מי שנדפק ….פעם אחת…

  8. ההפרש הגיע ל 11 דקות….
    ועולה בקצב 3 שניות כל שניה…
    המציאות חזקה יותר מהמתימטיקה .
    נשאר להמר האם ההפרש יעבור את העשרים או לא…

  9. 11:32 כבר….
    עד גאפ בירת מחוז ההאוט אלפס נשארו פחות מ 90 ק"מ עלובים.
    הבריחה רוצה להגיע לסיום מהר כדי לנוח לקראת מחר …
    אז עוד בערך שעתיים …?

      1. מעולה תודה על ההסבר ,זכרתי כי ההאוט רוט משמעה הדרך הגבוהה , אך שכחתי את משמעות המילה האוט , מנסה ללמוד צרפתית מידי פעם ,אך פעם אחר פעם ,השפה מתנגשת לי בספרדית , כך שאני מתקשה במעבר ,כך היה גם כשלמדתי פורטוגזית מידי פעם תפסתי עצמי גם בברזיל פאלאנדו אספניול….חחח
        אגב האם ההםרש יכול תיאורטית בשעה וחצי רכיבה להגיע לחמש שעות…?

  10. האם קרה אי פעם מצב בטור בו הדבוקה לא עמדה בזמן המינימום והודחה מהמשך המירוץ ?
    מהו הפרש הזמן המותר היום ?

    1. צריך לחפש את הפרש הזמן המותר היום, אבל זה חישוב די מסובך. לשאלתך הראשונה – זה לא יכול לקרות. זה כי החוק מתגמש ברגע שיותר מ-20% מהרוכבים לא צולח את החיתוך. בכל מקרה מדובר על הרבה יותר מההפרש המסתמן היום.

  11. ההפרש 13:59
    לא מצאתי את אחוז הגבלת הזמן המותר לא זוכר את הנתון הצדויק כי מעולם במיגוד לרוכבים לא בדקתי אותו , בכל מקרה כאשר ההפרד עבר ועבר יפה את ה 14 דקות הדבוקה
    פתחה מבערים כדי לשמור את הבריחה במסגרת הגבלת הזמן.
    מעולם לא חשבתי כי הדבר אפשרי ,
    אך תיאורטית תרגיל האטת הדבוקה בזמן בריחה חזקה ,יכול להוציא אותה מהמשחק .

  12. מבט חטוף על שמות הבורחים מגלה את הספרינטרים החזקים מאד מתיאו טרנטין , מייק טאונסין ועוד .
    ומצד שני שענים חזקים לא פחות כנילס פוליטי
    נלסון אוליביירה ועוד ,וכמו כל דבר המתחלק לשניים ,נמצא את הסוג השלישי הרוכבים הקלאסיים האול אראונדרים הטובים בהכל תימאס דה גנט ,אוואלדו בואסון האגן , גרג ואן אוורמאט , כל הרוכבים החזקים בעולם כל עוד השיפועים ואורך העליות לא חריג ולא עובר מספר דו ספרתי בקילומטרים .
    מאחר והטקטיקה ידועה השענים מנסים לברוח מוקדם ,לכן נילס פוליטי יצא לבריחה מעבר לקו ה 30 ק^מ לסיום , יתר הבורחים לא בולעים את הפתיון כי מעריכים ההתקךה הפוליטית תתנפץ על הצוקים המתקרבים…
    על הה

  13. למדתי משהו חדש.
    מסתבר שלו הייתי עובר על ההסטוריה שלו
    יותר בפירוט ….
    הבחור מצטיין כאול אראונדר לא רק כספרינטר
    משקלו גבוה מאד יחסמת תרוכבים די דומה לשל ואן אוורמאט כנראההשאני לא מבין מספיק ביחסי המשקלים לרכיבה קלאסית.
    מצחון רביעי למיצלסטון שמוכיחה כי גם גשהיא לא מנצחת היא מנצחת….
    אם סיימון ייקח עוד קטע או שניים בהמשך
    הקבוצה עוד תתעלה על עצמה ,שלא לדבר
    על ניצחון לכלב בשאן אליזה…

      1. צודק איזו טעות מטופשת ,ויש די הרבה מסקנות מהיום בעיקר בענין פיזיולוגיה כנראה שאיש כבד יחסית לגובה כמו
        טרנטין ,כמו הכלב עמיד יותר בגראן טור ארוך , ןמתחיל לזהור לקראת הסוף , טרנטין רוכב מנוסה תזמן את ההתקפה בדיוק ברגע הנכון ,בניגוד לפוליטיקאי שיצא הרבה מוקדם מדי.
        טרנטין הגיע לסוף הטור בדיוק במשקל הנכון שמאפשר לו התקפה בהרים , משקל נכון כושר מצוין ונסיון שלושת המרכיבים בניצחונו היום , אין מקריות הכל מלאכת מחשבת משולבת קבוצה נסיון מטלות תוכנית עבודה ואימון

            1. כמעט עוד גול מזווית דיי דומה.
              ההגנה של מכבי לכדורי הגובה לא שווה כלום.

            2. עטר מתפלפל ומחליף את פרוכטר…

      1. מה אתה אומר על המשחק רזי? אני חושב שמכבי יצאו פרייארים גדולים ואני חושב שהתוצאה מאוד רעה למכבי כי גם ההגנה שלהם משחקת נורא ואיום והיא יכולה לספוג בקלות גול בגומלין ובנוסף לזה גול אחד של קלוז בנתניה ומכבי צריכה להבקיע 3, ואני לא רואה את מכבי מצליחה להבקיע אפילו 2 בנתניה.

        1. צודק בהחלט
          הבעייה היתה עם רגל מסיימת.
          החצי השני היה בשליטת מכבי. הבעיות בהגנה יהיו הנושא העיקרי בפתיחת העונה של מכבי.
          בנתניה הם יצטרכו לתקוף חזק וגם לכסות את הפינות בתיבה בכדורי הגובה. הגול שספגו נבע משני דברים: אי סגירה של שחקנים וטעות שוער שלא מתואם עם ההגנה.

          1. הגול היה נוראי, כי גם השוער יצא וחזר בו וגם שלוש שחקני מכבי הקיפו את עומרני וכל אחד השאיר לשני להרחיק ובסוף עומרני נישאר לבד ונגח בקלות פנימה.
            אני גם חושב שאיביץ טעה שהוא לא עלה עם מיכה, אני עוד לפני המשחק דיברתי עם חבר שלי אוהד מכבי והייתי בהלם

כתיבת תגובה

סגירת תפריט