אירועי דיומא – 14.07.2019

היום: גמר הגברים בווימבלדון, חצאי גמר אליפות אפריקה, מירוץ סילברסטון בפורמולה 1 וגם קטע יום הבסטיליה בטור דה פראנס.

כדורגל/ ניר מועלם

אליפות אפריקה – חצי גמר :

19:00 סנגל – טוניסיה, ספורט 5 : חצי הגמר הראשון ( ולדעתי הפחות איכותי מבין השניים) יפגיש את סנגל החזקה אל מול טוניסיה שאין ספק שהיא הנבחרת החלשה מבין ה-4 שהגיעו למעמד הזה.

הדרך של סנגל: בשלב הבתים ניצחה פעמיים את קניה וטנזניה אך הפסידה לאלג'יריה(אולי יפגשו בגמר) ואז בשלב שמינית הגמר ניצחה את אוגנדה 1-0 וברבע הגמר את בנין, גם כן 1-0.

הדרך של טוניסיה: סיימה שניה בבית ה' אחרי 3 תוצאות תיקו מול: מאלי, אנגלוה ומאוריטניה, ואז בשמינית הגמר הם סיימו ב1-1 מול גאנה ובפנדלים הם הצליחו להדיח את גאנה, ברבע הגמר הם פגשו את אחת מהפתעות הטורניר – מדגסקר והביסו אותם 3-0 בדרך אל חצי הגמר.

הימור – סנגל נבחרת איכותית יותר מאשר טוניסיה, ונראה כאילו טוניסיה עשתה דרך עקלקלה עד לחצי הגמר(למעט הניצחון ברבע הגמר). אני בעד הסנגלים ואני מאמין שיש להם מספיק איכויות כדי להכריע את המשחק ולעלות לגמר.

22:00 אלג'יריה – ניגריה, ספורט 5: המשחק הכי טוב בחצי הגמר, שיכל בקלות גם להיות הגמר, אך יכול להיות סיטואציה מסוימת בה נקבל את ניגריה מול סנגל לגמר אדיר או אפילו את אלג'יריה מול סנגל אשר נפגשו כבר בטורניר בשלב הבתים בו אלג'יריה ניצחה 1-0.

הדרך של אלג'יריה : בשלב הבתים הם ניצחו את כל המשחקים עם ניצחונות על: קניה, טנזניה וסנגל, בשלב שמינית הגמר הם הביסו את גויאנה 3-0 ואז ברבע הגמר הצליחו להדיח את חוף השנהב החזקה בפנדלים, אחרי 1-1 בתום הארכה.

הדרך של ניגריה: בשלב הבתים היא ניצחה פעמיים את בורונדי וגויאנה, אך הפסידה גם למדגסקר, בשלב שמינית הגמר היא ניצחה את האלופה של הטורניר הקודם – קמרון 3-2, ואז ברבע הגמר היא ניצחה 2-1 את דרום אפריקה.

הימור – אני בעד ניגריה כמובן במשחק הזה אבל אני חושב שאלג'יריה עושה טורניר נהדר ואני מאמין שהם יכולים לנצח ולעלות לגמר, ולכן אני אהמר על ניצחון של אלג'יריה.

כדורסל

ליגת ה-BIG3 – מחזור 4 / עידו גילרי

19:00: טריי סטייט (2-1) – טריפלטס (0-3)

20:00: 3 הדד מונסטרס (1-2) – ביוונאק (2-1)

21:00: קילר 3'ס – (0-3) טרילוג'י (2-1)

משחקי אתמול:

פאוור (1-3) 50 – גוסט בולרס (2-2) 36  קורי מגיטי עם 23 נקודות ו-17 ריבאונדים וג'וליאן רייט עם 17 עזרו לאלופים להתגבר על פתיחה מהוססת ולנצח בקלות יחסית. ג'מריו מון עם 13 נקודות עבור רוחות הרפאים. לתקציר המשחק לחצו כאן.

אנמיז (1-3) 50 – איליינס (3-1) 39  קרייג סמית' ממשיך להפציץ עם 19 נקודות כשפרי ג'ונס מוסיף 13 לאוייבים. בצד השני גרג אודן עם 11 נקודות היה רחוק מלהספיק עבור החייזרים. לתקציר המשחק לחצו כאן.

בול הוגס (4-0) 38 – 3'ס קומפני (3-1) 50  אנדרה אמט עם 17 נקודות וג'ייסון מקסיל עם 12 השיגו ניצחון ראשון. מהצד השני וויל מקדולנד עם 19 נקודות ימשיך לחפש עם חבריו ניצחון בשבועות הבאים. לתקציר המשחק לחצו כאן.

 

פורמולה 1 / אורן פראג'

הגראנד פרי הבריטי

המירוץ במסלול סילברסטון בבריטניה. הפריוויו למירוץ יעלה בפוסט נפרד בהמשך. במקומות הפותחים בגריד: בוטאס, המילטון, לקלר, ורסטאפן, גאסלי ופטל. שידור בספורט 5 לייב ב-16:10.

ווימבלדון / אלכס דוקורסקי

גמר הנשים בין סימונה האלפ, שהופיעה לראשונה במעמד זה בווימבלדון, לסרינה וויליאמס היה אחד חד הצדדים ביותר מבין המשחקים על התואר של טורניר מייג'ורס. הרומניה בת ה-27 היתה טובה יותר בכל היבט במשחק ובעיקר נעה מצוין על המגרש וביצעה רק 3 שגיאות בלתי מחויבות, לעומת 26 של יריבתה. כל אלה תרמו לניצחונה של האלפ, 6-2, 6-2, בתוך פחות משעה. ילידת קונסטנצה בת ה-27, שאיבדה מערכה אחת בכל הטורניר, זכתה, אם כך, בגרנד סלאם השני שלה והראשון בווימבלדון. סרינה תתעודד מטורניר טוב ותנסה לזכות במייג'ור ה-24 שלה באליפות ארה"ב הפתוחה, שתתחיל בסוף אוגוסט.

גמר הגברים

16:00 (ערוץ 55, ספורט 5): נובאק דג'וקוביץ'-רוג'ר פדרר – למותר להניח, כי זהות השחקנים שייפגשו היום במגרש המרכזי די חוסכת את הצורך להכביר במילים. יהיה זה המפגש ה-48 בין אגדות הטניס הללו, כשהסרבי, שזכה ב-15 תוארי מייג'ורס, ניצח ב-25 מתוכם (כולל בשלושת האחרונים). השחקנים נפגשו גם שלוש פעמים בווימבלדון ונובאק, שישאף לזכות בתואר החמישי שלו באול אינגלנד קלאב, מוביל 2-1. פדרר, שייחפש גביע תשיעי בווימבלדון ומייג'ור מספר 21, שיחק נהדר מול נדאל בחצי הגמר והצליח לבטל את אחד היתרונות הגדולים ביותר של הספרדי (שמאפיין גם דג'ווקוביץ'), השליטה בנקודות הארוכות.
נמתין, אם כך, בקוצר רוח לגמר המעניין הזה, שעושה רושם כי יתנהל בצורה מעט שונה מגמר הנשים אתמול.

אתלטיקה / אלכס דוקורסקי

אליפות אירופה עד גיל 23

אתמול נרשם הישג מצוין נוסף של אתלט ישראלי באליפות, שנערכת בעיר השבדית יאבלה. טדסה גטהון הוסיף למדליית הכסף שלו ב-10,000 מטר גם מקום רביעי בחצי המרחק. האתלט בן ה-21, חניכו של זוהר זימרו, קבע 14:17.43 בריצה שהתנהלה בצורה טקטית, כלומר נפתחה מאוד לאט, יחסית, ושלושת הק"מ האחרונים שלה היו מאוד מהירים (מתחת ל-8:10). אתלט ישראלי נוסף במקצוע, גודאדו בלאצ'או, סיים במקום ה-12 עם 14:29.32. ג'ימי גראסייה הצרפתי רשם "דאבל" בשתי הריצות הארוכות ביותר על המסלול, כשניצח עם 14:16.55.

היום, יום הנעילה של האליפות, יישתתף רק אתלט ישראלי אחד בתחרויות והוא יהיה זורק הדיסקוס אדר שיר. הוא יופיע בגמר המקצוע, שייפתח בשעה 19:55. שיאו של אדר הוא 57.69מ' ונאחל לו הצלחה בניסיון לשבורו (במוקדמות הוא זרק כשלושה מטרים פחות).
שידורים ישירים בערוצים 555 (ספורט 5 סטארז), ערוץ 60 (יורוספורט 2) וכאן.

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

הטור דה פראנס – קטע 9

קטע 8 היה ללא ספק הקטע המהנה ביותר בו צפינו בטור הזה, קטע Rolling Hills, שהיווה רכבת הרים גם מבחינת הדינמיקה. זה התחיל מקבוצת בריחה קטנה יחסית של ארבעה רוכבים, שאף הצטמצמה לשניים לפני הפסגה המדורגת האחרונה של הקטע. לפי כל הסימנים, גורלה של קבוצת הבריחה נגזר לשבט בנקודה זו: שני הבורחים היו כל היום בבריחה, הפלוטון לא היה רחוק מדי, הפסגה המדורגת האחרונה העניקה שניות בונוס חשובות, וגם הניצחון בקטע נראה באופק עבור חברי הפלוטון. אלא שמול כל העובדות האלה ניצב רוכב שחוקי הרכיבה הרגילים לא חלים עליו – תומאס דה גנט. כ-15 ק"מ לסיום, הבלגי ניער את חברו האחרון לבריחה, אלסנדרו דה מארקי, והמשיך לבדו אל הקו. ההתפרקות של דה מארקי דירבנה בעיקר את ז'וליאן אלאפיליפ, שהגעה שלו ראשון מהפלוטון אל אותה פסגה הייתה מזכה אותו בשש שניות – בדיוק הפער שלו מהחולצה הצהובה, ג'וליו צ'יקונה. אלאפיליפ אכן תקף, והשיג את המטרה, כשמייד אחריו הגיע תיבו פינו. שני הצרפתים המשיכו במצוד אחרי דה גנט, כשהדבקתו הייתה רק עניין של זמן. אלא שהבלגי, אחד הברחנים הגדולים של כל הזמנים, אמר את המילה האחרונה, והצליח להחזיק מעמד לפני הצמד, כשהוא מגיע 6 שניות לפניהם. פינו הצליח להקדים את אלאפיליפ על הקו, ואת שאר החבורה בעוד 20 שניות. לדה גנט זהו הניצחון הרביעי בקטע של גראנד טור, כשבאמתחתו זכיות בקטעים אלמותיים כמו על הסטלביו ועל הר ונטו. אשר לאלאפיליפ, הוא כאמור הצליח להשיג את מטרתו, ולהחזיר לעצמו את החולצה הצהובה. אחריו נמצאים צ'יקונה (23+), פינו (53+), בנט (1:10+), תומאס (1:12+), ברנאל (1:16+), קרוייזויק (1:27+), אורן (1:38+), פוגלסאנג (1:42+) ובוכמן (1:45+).

קטע 9 הוא הקטע שיזכה להתרחש ביום הבסטיליה, יום העצמאות הצרפתי. מארגני המירוץ נוטים לעיתים לשבץ ביום הזה מקומות בעלי משמעות למירוץ או להיסטוריה הצרפתית, אך זה לא המצב היום. מלבד היותה של העיירה בריוד באיזור עמק הלואר מקום מגוריו של רומאן בארדה (הוא ודאי היה שמח להיות בכושר טוב יותר במירוץ זה), לא מדובר בקטע שאמור לכאורה להיות בעל השפעה רבה מדי על המירוץ. זהו קטע שמזכיר למדי את זה של אתמול – גבעי למדי ברובו. עדיין, אולי מארגני הטור ידעו מה הם עושים: המוביל במירוץ צפוי להישאר כזה גם לאחר יום המנוחה בשלישי (מחר קטע המתאים למאיצים), וגם היום נקבל טיפוס המעניק בונוס זמן לפני הסיום. זה הופך את קטע היום לבלתי צפוי בדיוק כפי שהיה זה של אתמול – הוא מתאים מבחינת התוואי לבריחה, יכול להוות מצע של מאבק ב-GC בשל אותו הבונוס, ויכול גם להתאים לסיום של מאיצים בעלי כושר טיפוס מסוגו של סאגאן. כל האופציות פתוחות. שידורים ביורוספורט ובספורט +5 ב-14:00.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 153 תגובות

  1. לפי הגדרת האזור בהופס נראה כי היום
    אנו באזור ה51 בטור…
    ואולי יבלעו כמה רוכבים במהלך הקטע כפי שכבר קרה לאותו רוכב צרפתי שנבלע בידי רכבת…וכן היו דברים מעולם…
    תיקים באפלה….

  2. מקווה שפדרר ייתן פייט לנולה וייקח את ה 21 שלו. אם אני הוא, הייתי פורש עם גביע אבל מייעץ לו שימשיך לשחק עד שיימאס לו.

  3. תודה רבה לכולם הלוואי ופדרר ינצח אך להערכתי הסרבי ינצח ב 4 מערכות
    על טוניסיה -סנגל כתבתי הנה
    חצי גמר ראשון יום ראשון 19.00בערב סנגל מול טוניסיה.
    היסטוריה בטורניר :
    סנגל:
    עם הופעה חמישית בחצי הגמר אך רק פעם אחת עברה את חצי הגמר ב 02 אז נוצחה בגמר ולמעשה היא הנבחרת היחידה מבין העולות לפיינל פור שאין באמתחתה גביע ומצד שני היא הנבחרת הבכירה בדירוג מבין הנותרות ובכלל באפריקה וגם ההישג שלה במונדיאל בודד הגבוה מכל המתמודדות שנותרו (וגם הגבוה בכל הנבחרות יחד עם קמרון וגאנה שכבר הודחו).

    טוניסיה :
    הופעה שביעית בחצי גמר הגיעה לגמר 3 פעמים וזכתה בתואר פעם אחת ב 2004 .

    הדרך לחצי הגמר :
    סנגל ניצחה את בית 1 במוקדמות
    היא שובצה בבית 3 וסיימה שנייה לאלג'יריה ולפני קניה וטנזניה
    בבתים היא ניצחה 0-2 את טנזניה ואז הפסידה 1-0 לאלג'יריה לפני שניצחה את קניה 0-3
    בבתים היא ניצחה 0-1 את אוגנדה ובנין .
    סאדיו מאנה כוכבה של ליברפול מוביל אותה עם 3 שערים
    כאשר לאמין גאסמה מוליך אותה בבישולים עם 2.
    סה"כ הנבחרת השיגה 4 ניצחונות והפסד ויחס שערים של 1-7 ( 0.2-1.4 )

    טוניסיה :
    סיימה כאלופת בית 10 במוקדמות
    שובצה כאן בבית 5 סיימה שנייה עם 3 תוצאות תיקו מול אנגולה ומאלי בתוצאה 1-1 ומול מאוריטניה 0-0 ,
    בשמינית הגמר היא סיימה ב 1-1 עם גאנה אך עברה דו קרב פנדלים של 5-4 על גאנה
    ברבע הגמר היא רמסה את מדגסקר 0-3 במה שהיה לה למעשה כניצחון הראשון בטורניר
    סה"כ ניצחון בודד לצד 4 תוצאות תיקו ויחס של 3-6 ( 0.6-1.2 )
    יוסף מסקאני מוליך אותה עם 2 שערים

    דירוג עכשוי
    סנגל 22 לעומת 25 של טוניסיה המדובר בשתי הנבחרות המדורגות הכי גבוה ביבשת כיום
    לסנגל זו הופעה 15 בטורניר לעומת 19 של טוניסיה

    מפגשי עבר בין הנבחרות
    1. שלב הבתים 1965 בית 1 המשולש הסתיים ב 0-0 אז הטורניר מנה 2 בתים של 3 אלופת הבית עלתה לגמר וזו הייתה טוניסיה שנוצחה בגמר 3-2 על ידי גאנה (סנגל סיימה במקום הרביעי הכללי )

    2. שלב הבתים 02 בית 4 מחזור שלישי ואחרון הנבחרות סיימו ב 0-0 שהספיק לסנגל למקום הראשון בבית ולהעפלה והגעה עד הגמר בעוד טוניסיה סיימה שלישית בבית והודחה .

    3. רבע גמר 04 טוניסיה מנצחת 0-1 וממשיכה כל הדרך לזכייה ראשונה (ואחרונה ) בתואר.

    4. שלב הבתים 2008 בית 4 מחזור 1 הנבחרות נפרדות ב 2-2 טוניסיה תעלה מהבית הזה מהמקום הראשון (תעוף לקמרון ברבע) בעוד סנגל תסיים שלישית את הבית ותודח

    5. שלב הבתים 2017 בית 2 מחזור ראשון סנגל מנצחת לראשונה את טוניסיה במסגרת האליפות 0-2 במחזור הראשון
    סנגל סיימה לבסוף ראשונה בבית וטוניסיה שנייה
    שתי הנבחרות הודחו ברבע הגמר
    אשר על כן מפגש בחצי הגמר הוא המתקדם ביותר ביניהן

  4. הלילה/בוקר התקיימו שני משחקי חצי הגמר בליגת האומות בכדורעף.
    .
    https://www.youtube.com/watch?v=nmE67Mui2x8
    המשחק בין רוסיה לפולין הסתיים בתוצאה 3:1 לטובת רוסיה.
    .
    https://www.youtube.com/watch?v=XjJVlEV8rFk
    המשחק בין ארה"ב לברזיל הסתיים בתוצאה 3:2 לטובת ארה"ב.
    .
    שני משחקים ברמה גבוהה מאד.
    .
    והלילה יתקיימו שני המשחקים האחרונים בטורניר המרתק והאיכותי הזה.
    פולין נגד ברזיל על מקומות 3 ו-4 שעה 22.55 (שידור ישיר בערוץ ספורט 2).
    ארצות הברית נגד רוסיה משחק הגמר. שעה 01.55 (שידור ישיר בערוץ ספורט 2).

  5. דה מארקי נכנס לבריחה שאף אחד כבר לא יתפוס 🙁 .
    כמה מנועים רציניים בבריחה שאמיתית של היום אבל באופן מאד מפתיע מעט צרפתים (רק 2)

    1. מנועים חזקים זאת לא מילה. כמה מהשמנא והסלתא של האול אראונדרים – בנוט, סטויבן, נסן, אימפי ובואסון האגן. וגם סולר ינסה לתת להם בראש בטיפוס המסיים.

  6. אלג'יריה -ניגריה
    אז בהמשך לדרך שניר כתב אז השורה התחתונה של אלג'יריה מאזן 4 ניצחונות ותיקו ויחס 1-10
    לניגריה יחס של 4 ניצחונות והפסד ויחס 4-7
    את אלג'יריה מוביל אדם אוונאס מנאפולי עם 3 שערים לפני מחרז מהסיטי ויוסף בלילי עם 2 שערים כ"א כאשר סילמני ,פוגולי ובונג'אח עם שער כ"א

    את ניגריה מוליך איגהלו עם 3 שערים לפני איוובי (ארסנל) ,אומרו ,צ'וקוואז ואקונג עם שער בודד כ"א
    סילימני ובן נאסר בישלו פעמיים אצל האלג'יראים לעומת מוזס סימון שעשה זאת אצל הניגרים
    שתי הנבחרות עם הופעה 18 בטורניר
    אלג'יריה הגיעה לכאן כאלופת בית 4 במוקדמות לעומת ניגריה שהייתה אלופת בית 5
    בשלב הבתים אלג'יריה סיימה כאלופת בית 3 בעוד ניגריה סיימה כסגנית בית 2.
    דווקא בדירוג העולמי ניגריה מקדימה כשהיא ממוקמת 45 בעוד אלג'יריה 68
    בחלק של האנקדוטה נציין כי שתי הנבחרות עשו היסטוריה במונדיאל 2014 שכן שתיהן העפילו לשמינית הגמר בפעם היחידה בהיסטוריה בו שתי נציגות אפריקה מגיעות לשלב הנוקאאוט .
    לאלג'יריה תהיה זו הופעה שביעית בשלב חצי הגמר כאשר פעמיים היא הגיעה לגמר ופעם אחת אף זכתה ב 1990 .
    ניגריה עם הופעה 15 מתוך 18 טורנירים בשלב חצי הגמר יותר מ 83 אחוז מדהימים !
    הנבחרת העפילה ל 7 גמרים עד כה וזכתה בתארים בשנים 80,94,13
    מפגשי עבר ביניהן לא מעטים כולל גמרים הנה מפגשי העבר שלהם באליפות וכמובן שני גמרים ! הנה המפגשים לפי סדר כרונולוגי
    1.גמר 1980 בניגריה ניגריה מביסה את אלג'יריה בגמר 0-3 וזוכה בתואר היסטורי מול אלג'יריה שהגיעה אז לראשונה בהיסטוריה לגמר היה זה אגב הגמר האחרון בו שתי הנבחרות ערכו הופעת בכורה בגמר
    (לראשונה כמובן בגמר הטורניר הראשון של 67 אז ניצחה מצרים את אוגנדה ולאח"כ בגמר 74 בו ניצחה זאיר את זמביה).

    2. שלב הבתים 1982 בית 2 מחזור 2 אלג'יריה נוקמת את הפסד הגמר לניצחון 1-2 ועולה לחצי הגמר מהמקום הראשון בבית (ומסיימת לבסוף רביעית ) בעוד ניגריה האלופה היוצאת מודחת כבר בבתים (מקום 3 ).

    3. שלב הבתים 1984 בית 2 מחזור 3 עם 0-0 שמעלה את אלג'יריה מהמקום הראשון ואת ניגריה מהמקום השני.
    החצי הגמר דווקא אלג'יריה מפסידה בעוד ניגריה מנצחת שתיהן עושות זאת מהנקודה וניגריה מסיימת שנייה לעומת אלג'יריה השלישית .

    4. 1988 חצי גמר דרמטי במיוחד שמסתיים עם 8-9 ניגרי מהנקודה לאחר 1-1 שוב ניגריה תסיים שנייה לאחר הפסבד לקמרון בגמר ואלג'יריה תסיים שלישית לאחר ניצחון מהנקודה על מרוקו

    5. 1990 שלב הבתים מחזור 1 בית 1 למעשה משחק הפתיחה של הטורניר אלג'יריה מביסה את הסגנית ניגריה 1-5 אך ניגריה מתאוששת ומנצחת פעמיים מגיעה לנוקאאוט מנצחת גם את חצי הגמר לפני שתפגוש בשנית את אלג'יריה שניצחה את כל משחקיה עד הגמר.

    6. 1990 גמר אלג'יריה מנצחת 0-1 וזוכה בתואר הבכורה והיחיד שלה עד כה .

    7. בתים 2002 בית 1 מחזור 1 ניגריה מנצחת 0-1 בטורניר במלי ועולה לבסוף מהמקום הראשון בעוד אלג'יריה מדורגת אחרונה (4 ) ומודחת ניגריה נעצרת בחצי הגמר ומסיימת שלישית .

    8 2010 המשחק על מדליית הארד ניגריה מנצחת 0-1 ומסיימת שלישית

    סה"כ שיחקו בשני גמרים + חצי גמר +משחק על מקום 3 +4 משחקי שלב בתים
    3 ניצחונות לכל קבוצה ו 2 תיקו (שבאחד מהם ניגריה מנצחת מהנקודה)
    יחס שערים 8-9 אלג'יריה .
    הדחות עליות
    בבתים כל קבוצה עולה 3 פעמים ומודחת פעם אחת אלג'יריה סיימה 3 פעמים לפני ניגריה שהקדימה מצידה רק פעם אחת את ניגריה.
    ניגריה מנצחת במשחק על מקום 3 ובחצי הגמר מהנקודה
    הגמרים התחלקו בשווה.
    אם אלג'יריה תנצח היא תעפיל לגמר הראשון שלה בהיסטוריה שלא נגד …ניגריה.

  7. אם מדברים על שיפוט ע"י טכנולוגיה, אז מערכת עין הנץ( או החתול, או הנמר, לא זוכר) בטניס זה הדבר הכי טוב כרגע בעולם הספורט.
    מדוייק, מוסיף להגינות, מערב את השחקנים, מוסיף עניין, והכי חשוב – לא מבזבז שנייה מיותרת.
    סחתיין, והלוואי עלינו משהו כזה בnba

    1. וגם מוגבלת בשימוש מבחינת הכמות כך שהשחקנים צריכים לשקול טוב מתי להשתמש בה ולא מעכבת כמו שיפוט הוידאו בכדורסל או ה-var בכדורגל.

    2. מסכים עם הדברים, אבל נדמה כי אופי המשחק בטניס הוא המתאים ביותר למערכת. בכדורסל וכדורגל ישנו הרבה מקום לשיפוט סובייקטיבי של הסיטואציה (במקרים מסוימים), גם אחרי שהשופט צפה בהילוך האיטי והחוזר של אירוע המחלוקת.

      1. בפשטות:
        בטניס אין מגע בין השחקנים ולפיכך אין שיקול דעת של השופט כמו בכדורסל או כדורגל, למשל.

        בכך הסתתמו טענותיי

        1. ברור שהיישום הרבה יותר קשה במשחקים עם מגע, אבל הכל תלוי בסוף בהתקדמות הטכנולוגית, גם לזה יגיעו. וגם סתם הבעתי משאלה 🙂
          אפשר גם ליישם בינתיים על החלטות שלא כוללות מגע בין שחקנים

  8. זהו
    הגענו למערכה האחרונה.
    פדרר ינצח רק עם ישחק כמו בשנייה והרביעית, אסור לו להגיע לשובר שוויון…

  9. לא ברור מדוע צופי ESPN נותנים 70% ניצחון לפדרר?
    נולה משחק מצויין והסיכוי הוא 50/50 . אם מכיעים לטי-ברייק גוקו ללוקח.

  10. ייכנס להסטוריה כאחה הטובים. לפדרר יתרון גדול במכת הפתיחה (סרב). אבל ג'קוביץ' מחזיר במשחק טיפונת עדיף

  11. הכי מצחיק שאנחנו באים בטענות
    חברה, משחקים פה 4.5 שעות. כבר אין סוכר בדם, לא מגיע מספיק חמצן למח.
    ינצח מי שיהיה לו קצת יותר חמצן ויעשה לכן פחות טעויות כי הם דיי שווים בתכלס.

  12. וואו במקום להיות בחדר עכשיו עם המים החמים והגביע פדרר עדיין אוכל את הדשא..
    תמיד זה קורה לו כשהוא טיפה מתחיל להרגיש טוב עם עצמו הוא משחרר 5% מהריכוז ומאבד את זה

  13. עולב עולבי שמיים איך שפדרר סיים את זה.
    .
    הייתי בטוח שבווימבלדון משחקים עד שמישהו מנצח בהפרש 2 מערכות – זה היה ככה ושינו את זה או שתמיד היה את האופציה של שובר שיוויון במערכה החמישית?

  14. שאפו לדיוקוביץ' חזר מהרהר בחמישית, ,איזה אופי מברזל.
    מהצד השני פדרר פיספס אומנם טבעו בדלי בחמישית אבל לתת כזו הופעה בגיל פאקינג 38!!! אין מילים יותר על האיש הזה, בגרותו לחלוטין לא מביישת את נעוריו !

כתיבת תגובה

סגירת תפריט