מחשבות כדורסל על הטרייד של ווסטברוק / רועי ויינברג

The Song Remains The Same

יוסטון החליפה את כריס פול בראסל ווסטברוק. על הנייר, מדובר בשינוי משמעותי כששני שחקנים מאוד דומיננטיים החליפו קבוצות. מה אנחנו נראה ביוסטון המתחדשת?

יותר מאותו דבר. הרוקטס הריצו יותר בידודים מכל קבוצה אחרת באן.בי.איי, 20.4% מכל המהלכים שלהם, כמעט פי 2 מהמקום השני (אוקלהומה, 10.5%). השיעור היחסי הזה רק יגדל הודות לווסטברוק חובב ההירו-בול, שהריץ כמות בידודים דומה לזאת של פול בשנתיים האחרונות בקבוצה שפחות מתבססת על משחק של 1 מול 5. כל ההתקפה של יוסטון חיה על שחקן אחד שמוביל כדור ו-4 שעומדים סביבו, כשיש אופציות לשלשות מהפינה (פי ג'יי טאקר, אריק גורדון) או סנטר שמתגלגל לטבעת ומסיים שם בסל (קלינט קפלה).

זה בדיוק מה שנראה העונה. ווסטברוק בשנים האחרונות אחד ממובילי הליגה בנגיעות בכדור ובאחוז השימוש, בדומה להארדן. ראסל יצטרך לקחת צעד אחורה בדומה לפול. כמות הנגיעות בכדור של CP3 ירדה ב-17% כשעבר מהקליפרס לרוקטס, לא מן הנמנע שנראה סדר גודל דומה במקרה של הצ'יטה. ההבדל הגדול ביניהם הוא בשיטת המשחק, כשראסל דומה יותר להארדן בסגנון. לכן הרוקטס הביאו אותו.

על הנייר, הם יכולים להגביל את הדקות של שניהם עכשיו ולשמור על השניים רעננים לפלייאוף בדומה ל-2017. כל אחד מהם יכול לקבל כ-16 דקות ליד גארד נוסף, לצד 16 דקות משותפות. גם כששניהם על הפרקט לא סביר שנראה יותר מדי תנועה של השניים באותה התקפה, כך שהם יוכלו לא להגיע סחוטים לפלייאוף. יכול להיות שהאנליטיקס של מורי והאימון של ד'אנטוני, המאמן הטוב ביותר שהיה לווסטברוק בקריירה, ישפרו במעט את בחירת הזריקות שלו.

ראסל לא שחקן התקפה יעיל. זה לא אומר שהוא לא יכול להיות. הוא הראה ניצוצות של קליעה מהפינות במספר ניסיונות כמעט זניח והיו לו עונות, כמו 2017/18, בהן קלע בצורה טובה מהמיד-ריינג'. זה יוסיף עוד ממד להתקפה השטחית והיעילה של הטילים, בלי לשנות את שיטת הפעולה שלה שעבדה בעונה הסדירה.

דיברנו על היתרונות של העומק, אבל נשארה השאלה הגדולה. כיצד ווסטברוק והארדן ישחקו במקביל עם כדור אחד? כל אחד מהם יהיה אחראי על אספקט שונה בהתקפה. במשחק העומד יוסטון תיתן למזוקן להוביל את הכדור, כי הוא עושה את זה יותר טוב מכל אחד אחר, ובמשחק המעבר יתנו לווסטברוק לרוץ. הוא אתלטי יותר מהארדן והשנה הוביל כדור במעבר יותר מכל שחקן אחר בליגה, למרות שזה היה ביעילות מזעזעת. יוסטון כקבוצה הייתה טובה יותר במשחק המעבר מאוקלהומה בהפרש ניכר, כשהרוקטס הקבוצה השלישית הכי יעילה בליגה ואוק' שלישית מהסוף. זאת חלוקת העבודה ההגיונית ביותר בין השניים.

נותרו כמה שאלות גדולות. האם אפשר לקחת אליפות בהתבסס על הירו-בול בצורה כזאת קיצונית, איך הרוקטס יתמודדו עם פציעה אפשרית של אחד מהשניים או איך הם יסתדרו בהגנה, כשפול שחקן הגנה עדיף בהרבה על ווסטברוק במיוחד בלי הכדור. זאת יכולה להיות פגיעה משמעותית, אבל בהתחשב בעונה האחרונה של פול זה היה הימור שיוסטון הייתה חייבת לקחת. אני לא חושב שהוא יביא לה גמר אזורי או אולי סיבוב שני, אבל זה היה צעד מתבקש.

אוקלהומה תקועה באמצע

בואו נסתכל על הסגל של הת'אנדר. יש להם אול-סטאר לשעבר שקלע העונה 15.6 נקודות עם 8 אסיסטים למשחק כמספר 2 בקבוצה איטית במיוחד ויכול להוביל קבוצה. לידו יש סקורר מגוון שרשם העונה 19.8 נקודות למשחק ב-43% מהשלוש ועוגן הגנתי שיכול לתת דאבל-דאבל בכל ערב, נוסף על כמות נקודות גבוהה עם רכז קבוצתי. נוסף לשלושת אלה, יש את דניס שרודר מהספסל, שחקן שישי טוב ששווה 15-16 נקודות בערב.

זאת לא קבוצה רעה. הם יותר טובים, כרגע, מפניקס, ממפיס או מינסוטה. יש להם עדיפות גם על ניו יורק, שיקגו, קליבלנד ואולי וושינגטון בצד השני. זה אומר שהם לא אחת מ-5-6 הקבוצות הכי גרועות בליגה בוודאות, למרות שהבריאות של פול (58 משחקים העונה) ושל גלינארי (העונה עבר לראשונה את רף 65 המשחקים מאז 2012/13) יכולה להשפיע על כך.

מצד שני, אף אחד לא חושב שהם יעשו פלייאוף. יש 6 קבוצות שהגיעו שנה שעברה ויגיעו גם השנה – גולדן סטייט, דנבר, פורטלנד, יוטה, יוסטון והקליפרס. אף אחד לא רואה את הלייקרס של לברון ודיוויס בחוץ, מה שמשאיר אותנו עם כרטיס אחד ו-5 קבוצות עם סיכוי להיכנס: סן אנטוניו, סקרמנטו, ניו אורלינס, דאלאס ואוקלהומה. אני מאמין שהקרב יהיה בין הספרס לקינגס וס"א תשיג את המקום השמיני, אבל לשלוש האחרות יש סגל מוכשר.

כל זה בעצם אומר שהת'אנדר יסתובבו סביב המקום ה-8-11 במערב, כשאין להם יותר מדי נכסים צעירים לפתח מלבד שיי גילגיוס אלכסנדר (אולי המרוויח הגדול ביותר מההגעה של פול), ואולי גם טרנס פרגוסון ודריוס בייזלי. החוזים של פול ואדאמס גדולים מאוד וקשה לראות קבוצה לוקחת אחד מהם, מה שמבטיח כמה שנות דשדוש באוקלהומה סיטי. לא אופתע לראות את שרודר נוחת אצל קבוצת פלייאוף תמורת בחירה שתצטרף לאוסף של הת'אנדר, קבוצה חביבה ומוגבלת כאחד.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
42 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
12/07/2019 14:06:50

פול לא שחקן הגנה עדיף על ראס. פול הוא חור ושומר גרוע שכולם חגגו עליו. הוא שמר סביר לפני 3 שנים. הבחירות שלו לחמישיות ההגנה יותר מביכות מהבחירות של קובי בשנים האחרונות של הקריירה. כל אלו ששלחו את ראס לסין נראה העונה.

רועי ויינברג
רועי ויינברג
12/07/2019 14:17:01

ווסטברוק אולי חוטף טוב יותר, אבל בכל הקשור לשמירה בלי הכדור ולתפקיד של מנהיג בהגנה פול עדיף עליו בהרבה. מעניין מי יקח את התפקיד הזה עכשיו ביוסטון. אני מהמר על טאקר.

p
p
13/07/2019 0:16:13

ווסטברוק לא חוטף טוב יותר מפול בשום סרט.
פול: חטיפות העונה – 2.0 ב32 דקות משחק ממוצע קררירה 2.2
ווסט: חטיפות העונה – 1.3 ב36 דקות משחק. ממוצע קררירה 1.8
כלומר,כם בפרמנטר היחיד של ראס שהוא נחשב מעולה, גם בזה פול טוב יותר, כולל בעונה החולפת.
ווסטברוק זה ירידת ערך מטורפת בהגנה.

אוהד שיקגו (לשעבר סקלבריני)
אוהד שיקגו (לשעבר סקלבריני)
12/07/2019 17:00:41

פול היה מלך החטיפות 6 פעמים

ג'ון בראון
ג'ון בראון
12/07/2019 14:12:01

זה יהיה בדיוק כמו ראסל ופול ג'ורג'- מלא רעש וצלצולים, בסוף נגמר בהדחה סולידית בסיבוב הראשון

תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
12/07/2019 14:14:04

סביר להניח אבל הארדן אמור לעבור סיבוב 🙂

תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
12/07/2019 14:13:40

תאנדר 8-11? אולי 13-15. יאבקו חזק עם ממפיס. אדמס יעוף משם בקרוב. הולכים לטנק מטורף

דביר
דביר
12/07/2019 14:19:19

אחלה מחשבות רועי, אוקלוהומה יכולים לפרק את החבילה, לא יעשו פלייאוף עם סגל כזה

אשך טמיר המקורי
12/07/2019 15:02:56

רק עכשיו הבנתי.
אנו חוזים בעונש של מורי על ההסתמכות המוגזמת על השלשה.
העונש מוגש בפריסה לכמה עונות.
המנה הראשונה – כדי להישאר במירוץ הוא נאלץ לקבל שחקן שעיקר חוזקו מחצי מרחק (פול).
הפעימה השנייה – נאלץ להחליפו בשחקן שקולע רק מחדירה (ווסטבריק).
הפעימה השלישית – בעונה הבאה – טרייד של ווסטבריק על בן סימונס, שחקן שמסרב לזרוק ממרחק חצי מרחק ומעלה ולא מסוגל לפגוע באוקיינוס עם עוגן…

אשך טמיר המקורי
12/07/2019 15:10:52

תובנה שנייה – יואו איזה עונש לדאנטוני!
כנראה מורי מנסה לחסל אותו בכל דרך.
הוא חשב שכרמלו היה בעיה?
בום! קבל ראסל לראש.
אם על כרמלו התלוננו שהוא לא מסתגל, ודורש להמשיך לקחת את הזריקות שלו למרות שאינן יעילות, וממשיך לראות בעצמו כוכב, מה יגידו על ווסטברוק?!
מתי הווריד של דאנטוני יתפוצץ?!
אין לווסטבריק זכות קיום חוץ מהממלכה שלו שבה הכל מותר לו באוקלהומה.

ברוך רובין
ברוך רובין
12/07/2019 22:03:46

אשך הרגת אותי מצחוק קיבל ראסל לראש. חחחחחחח

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
12/07/2019 15:21:46

תודה רועי.
.
אני לא בטוח שהבנתי את הפסקה הזו:
.
"…ובמשחק המעבר יתנו לווסטברוק לרוץ. הוא אתלטי יותר מהארדן והשנה הוביל כדור במעבר יותר מכל שחקן אחר בליגה, למרות שזה היה ביעילות מזעזעת. יוסטון כקבוצה הייתה טובה יותר במשחק המעבר מאוקלהומה בהפרש ניכר, כשהרוקטס הקבוצה השלישית הכי יעילה בליגה ואוק' שלישית מהסוף. זאת חלוקת העבודה ההגיונית ביותר בין השניים." – אם ווסטברוק עשה זאת ביעילות מזעזעת ואוקלהומה הייתה אחרונה, למה שדאנטוני יאמץ את השיטה הזו? תיאורטית אפשר היה לטעון שווסטברוק המהיר יוביל את משחק המעבר, אבל אתה הראת שזה לא עבד.
.
לדעתי זה בדיוק העניין – היתרונות של ווסטברוק הם לא באמת יתרונות, ולא מתאימים לשיטה של יוסטון. אם זה יצליח, וזה חתיכת אם, דאנטוני יצטרך לשנות את ווסטברוק ולא להשתמש בו כמו בעבר. איך? וואלה, לא יודע, אולי כשיש דאבל טים על הארדן, שימסור לא (רק) לשלשה אלא גם לווסטברוק הפנוי לחדירה? אבל בגדול – צריך בעיקר הפרדת דקות וזה יכול לעבוד בעונה הסדירה, הרבה פחות בפלייאוף.

john
john
12/07/2019 15:43:22

תודה רבה רועי!!!
1. OKC רחוקה מלסיים את המהלכים שלה. אדמס עלול להיות מועבר בקרוב. ישנם כבר עכשיו גישושים לגבי כריס פול למיאמי.
2. אני בטוח שדנטוני יפתח את העונה. אני לא חושב שהוא יסיים אותה. הוא לא מתאים לאמן את הקבוצה הזאת בהרכב הנוכחי. אני חושב שאתה צודק שרוב המטרה כאן הוא לעשות חלוקת דקות מאוזנת בן השניים כדאי לשמור בעיקר את הארדן רענן לפלייאוף. בנוסף אני מאמין שמורי יחפש לעשות עוד מהלך שקט בגזרה בה יוסטון חייבת חיזוק. שחקן כנף איכותי שיכול להתמודד עם קוואי ולברון שמהווים מהמורה חשובה השנה. שנה שעברה עד הפציעה דוראנט קרקס אותם בבסיבוב השני. שחקן כמו אריזה ממש יכל לעזור כאן. קלארק והאוס משלימים אחד את השני אך כל אחד בנפרד מייצר בעיות מול קבוצות טובות.

ברוך רובין
ברוך רובין
12/07/2019 21:58:33

לא מבריק ולא נעליים, לשים את הכדור ביד של הכוכב לא צריך בדיוק להיות גאון, בטח שיש לך שחקן כמו הארדן, דאונתני הוא מאמן חלש מאוד הוא יודע לאמן בדיוק בשיטה אחת שזה לשים את הכדור אצל הכוכב ולהתפלל שידע להניע התקפה , אם יש לו את השחקנים המתאימים זה יעבוד (נאש, הארדן) אם לא ייכשל כישלון חרוץ (לייקרס ניקס).

שלהבת
שלהבת
12/07/2019 15:53:38

רגע, פול לא יכול לעבור לקבוצה שלישית לפני ינואר נכון?

עידו גילרי
עידו גילרי
12/07/2019 15:57:20
הגב ל  שלהבת

יכול גם יכול. כבר מחר.

שלהבת
שלהבת
12/07/2019 18:38:23

אז תסביר לי בבקשה את העניין שאסור להעביר שחקן בטרייד עד 15 בדצמבר? למי זה תקף ולמי לא?

עידו גילרי
עידו גילרי
12/07/2019 18:39:01
הגב ל  שלהבת

שחקנים שחתמו על חוזה חדש (כלומר היו שחקנים חופשיים).

המומחה
המומחה
12/07/2019 16:17:20

אני בטוח שבלייקרס היו מחליפים את רונדו בפול בלי לחשוב בכלל.
פול נמצא בירידה אבל עדיין שחקן הרבה יותר קבוצתי משתיהם והיה יכול לתת מנוחה גם בזמן שארדן פצוע.
:
אפשר להבין את כל הצדדים שבעצם שברו את שיאי הלוזריות במאבק המערבי בכל העשור הזה
השאלה המעניינת כמובן היא מה יוצא אם מחברים בין ווסטברוק לארדן. מצד שלישי אחרי התפרקות הגולדן סטייט וביחס לשאר היריבות אין ספק שיש פה סגל שיכול להתמודד על מקום 2 במערב.

האם ראסל יכול להיות יעיל כאופציה שנייה בהתקפה בלי לשבור את הצילינדר, ומי בדיוק לוקח את הכדור האחרון.

ברוך רובין
ברוך רובין
12/07/2019 22:13:45
הגב ל  המומחה

ברור שאני לוקח את פול על רונדו אם שניהם באותו חוזה, רונדו אפס עצום ללא יכולת קליעה, אתה לא משווה את פול לרונדו בטח שהם אף פעם לא היו אותו רמה אלא לשחקנים שמשתכרים במשכורת שלו, פול בצד השני של הגבעה השנה הירידה אפילו תחריף הרבה יותר.
.
ווסטברוק צריך לעבור שינוי של 180 מעלות אני לא מאמין שהוא יכול לעשות את זה, לוותר על זריקות פול אפס לעשות בפעם הראשונה תנועה ללא כדור ולהפוך לסלשר, ולמנהל משחק שני, להיות מרוכז בהגנה ולא להמר על חטיפות, לזרוק זריקות יעילות יותר מדי שינויים.
.
לגבי המערב הוא התחזק משמעותית ונפתח משמעותיתלמרות שהסופרטים של הווריורס התפרקה ואין אף קבוצה פייבוריטית ברורה, יש הרבה קוטנדריות יש 3 קבוצות ברמה גבוהה מאוד (לייקרס קליפרס דנבר). ועוד אחת שיכולה להפתיע את כולם יוסטון .
.
מתי סילבר יעשה את השינוי ויבטל את המזפח

רוכבים בצבוב
רוכבים בצבוב
12/07/2019 17:28:15

מתפלא עליך רועי .
עם כריס פול אוקלהומה מועמדת לתואר.
יש לה שם סגל מצוין ,שראסל הצליח לערער לו את הביוחון עד עכשיו.
לו היו הולכים על הטרייד הזה מזמח היו אלופים נצחיים היום.
עדיין לא מאוחר.
מצד שני יוסטון תצלול עמוק עמוק …

Berch
Berch
12/07/2019 17:48:16

מעולה רועי
מהחינת הכשרון והמספרים אין הבדל גדול. השינוי יהיה ברוח הקבוצה ובזה ראסל (והחברות עם הזקן) יכול להביא שינוי
🙂

bobby
bobby
12/07/2019 18:16:37

השאלה הגדולה היא איך באמת אפשר למקסם כמה שיותר את הדקות בהן אין חפיפה בין הארדן ו-ווסטברוק.
בנוסף, כמו שכתבתי בפוסט של שמעון, דנטוני ומורע יהיו חייבים להביא פתרון כלשהו לפורוורד סביר שיפתח לצד טאקר, כדיי שגורדון יחזור לספסל.

תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
תוכנת סקיינט שהשתלטה על הסייבורג וכבשה את הליגה
12/07/2019 19:47:30

הולידיי ניו אורלינס
סיאקם טורנטו
קובינגטון מיני
גונתן אייזיק מגיק
קראודר ממפיס
אנונובי טורנטו
ווינסלו היט
גיימס גונסון היט
תאד יאנג בולס
איגודלה ממפיס
טוריי קרייג דנבר
טרנס פרגסון אוק
לאנס סטיבנסון חופשי

יוסטון שסובלת מבור בעמדת ה-SF יכולה להשיג ריאלית רק את השחקנים הבאים לעיל. אלו רשימת SF שחלקם גם משחק PF וטאקר יכול לעבור לעמדה 3. הם גם שחקנים נורמלים ורובם לא כוכבים גדולים ולא אשפה אלא יכולים לשדרג אותה. הם יצטרכו לפלייאוף מישהו שיוכל להאט את קאווי גורג לברון קליי ואף לשמור על כוכבי היריבות.

כמובן שהולידיי האופציה הכי טובה, אני מאמין שהוא יהיה על הלוח בפברואר אבל מורי יצטרך לשלם עליו מחיר גבוה=הרבה בחירות דראפט. הוא גם קולע שלשות ויודע לשחק התקפה. הוא יכול מאד לשדרג גם את גולדן ואת דנבר. יהיה מעניין מה יקרה אותו. אני בקמפיין שחררו את הולידיי 🙂

-סיאקם פחות ריאלי אלא אם כן טורנטו תלך לפירוק מוחלט סטייל אוק וגם עליו המחיר יהיה הרבה בחירות דראפט. אני חושב שאם טורנטו תהיה במצב חרא גם שחרורו יהיה אופציה בפברואר.

-לגבי אייזיק לא באמת חושב שהמגיק יוותרו עליו.

-האופציה הריאלית הטובה ביותר היא רוברט קובינגטון, הוא בשיאו, שומר טוב, מידי פעם יכול לדפוק שלשות והוא בקבוצה חרא שלא הולכת לשום מקום ולא באמת צריכה אותו. אני גם חושב שהמחיר לא יהיה כ"כ גבוה.

-אחרי זה ג'יי קראודר ואיגי הם אופציה מצויינת, שניהם ישחוררו ממפיס מתישהו ואפשר להחתים אותם מאד בזול.

-את לאנס סטיבנסון כדאי גם ככה להחתים כמחליף במינימום, הוא עד עכשיו לא מצא קבוצה.

-אם יוסטון מצליחה להביא את קובינגטון סטיבנסון ו-אלינגטון כקלע מהספסל מהניקס (הוא בהחלט ישחורר משם אם ירצו) הם שיחקו אותה.

דה שוט
דה שוט
12/07/2019 23:49:46

אחלה תגובה, מסכים עם כל מילה, אני בעד איגי וקראודר (אחרי שינוחו חצי עונה בממפיס)

בלעם
בלעם
12/07/2019 20:20:30

רועי, בדרך כלל אני מסכים איתך לאללה אבל נראה לי שלגבי אוקייסי אנחנו חלוקים. נכון, הסגל שם יותר חזק ממה שאמור להיות בהתחשב בעובדה שהם בפירוק, אבל הכיוון של הוא בפירוש למטה: שרודר לא שחקן שמוסיף נצחונות, גאלינרי ופול לא יישארו יותר מעונה, זה ברור לכולם. ואני לא חושב שיש כבר דבר כזה "חוזה לא סחיר" בהתחשב בזה שאתה מנתח טרייד שכולל שניים מהחוזים הכי לא סחירים בליגה.

dani din
dani din
12/07/2019 20:24:02

שווה לאוק לחכות עם אדאמס. המספרים שלו הולכים להתפוצץ כשפול מנהל את ההתקפה. ואז יעשו עליו טריד.

יוסטון הולכת להתחרות בליקרס כאופרת הסבון הטובה בעולם. יהיה שמח

טייס אוטומטי
טייס אוטומטי
12/07/2019 22:13:23

הם לא ילדים, זה מצב שאין ברירה אלא להתפשר כדי להוציא משהו מהקריירות שלהם.
יהיו הרבה יותר דקות מנוחה ובמידה ואחד מהם כשיר בפחות מ90% – הוא כנראה ינוח.
לא יודע אם זה יביא אותם מעבר לסיבוב שני, אבל הפוטנציאל שם וזה תלוי בעיקר בהם.

V
V
12/07/2019 22:47:37

אז איך זה יעבוד ביוסטון ? פשוט מאוד – יפרגנו אחד לשני . אבו-זקן ימבור לראס , שיחזיר במסירה לאבו-זקן , שימסור שוב לראס וחוזר חלילה.
המון פירגון…

דה שוט
דה שוט
12/07/2019 23:50:08
הגב ל  V

בדיוק

נתי
נתי
13/07/2019 0:38:32
הגב ל  דה שוט

פספסת את הסרקסטיות
יש עוד 3 שחקנים בקבוצה..

DOD
DOD
13/07/2019 3:27:44

רועי -אהבתי !

רן הנרגן
רן הנרגן
13/07/2019 8:25:15

אני חושב שהרוב יסכימו איתי שהנפגעים העיקריים מקדחת מעברי הכוכבים הראשיים הם אוהדי הקבוצות הקטנות. הפתרון שאני רוצה להציע מבוסס על מתן תמריץ מאד משמעותי לשחקן להשאר עם הקבוצה שבחרה בו בדראפט. חוזה מקסימום רגיל יוגבל ל 25 אחוז. אבל במידה והשחקן נשאר עם הקבוצה שבחרה בו היא יכולה לתת לו עוד 15 אוחזים ואלו לא יכללו בתקרת השכר ולא לצורך חישוב תשלומי המס. ההגיון שמנחה אותי הוא שקבוצה לא צריכה להענש על כך שבחרה טוב והצליחה לטפח שחקנים צעירים – אוקלהומה וגולדן סטייט הן דוגמאות טובות לך בעשור האחרון. לעומת זאת ללברון לפני המעבר למיאמי ולדיוויס לפני המעבר לליקרס היה תמריץ משמעותי להשאר בקבוצתם המקורית.

עגל
עגל
13/07/2019 11:12:30

פול הוא מגן טוב פי כמה וכמה מראסל. ופול גם מתאים הרבה יותר ליוסטון בהרכב הנוכחי שלה. וגם שחקן כדורסל חכם פי אלף מוסטברוק. ועדיין, מורי וגם פרסטי נאלצו ללכת על הדיל הזה, פרסטי כדי לעשות ריבוט למערכת ומורי כי אסור לו להיכנס עם הארדן לפינה שניו אורלינס נכנסו אליה עם דיוויס.
יהיה מעניין מאוד לראות איך שני אלה יסתדרו בהתקפה. בעצם הכל תלוי בווסטברוק, האם הוא מסוגל לשנות את סגנון המשחק שלו? האם הוא מבין שהוא הגיע לקבוצה של הארדן ושאם הוא לא ישתלב יפה הוא בדרך להיות כרמלו אנתוני #2 ?

שמייקל
שמייקל
13/07/2019 14:17:46

אני אומר אוקלהומה עושה פלייאוף…יש שם שחקנים טובעם שעשו לא מעט בלי לקבל כדור בהתקפה…רק תדמיינו פתאום איך הם יראו בלי שחקן שחירב וחירבן להך כל התקפה ועם אחוזים איומים ונוראיים.