פורמולה אחת חוזרת הביתה – סילברסטון / אורן פראג׳

אוסטריה, היה לא רע

נתחיל מזה שהגריד היה מעניין, הכי צעיר שהיה לנו מזה הרבה זמן, שגם הוביל לפודיום מרענן בגיל ממוצע של 24. בהחלט שינוי מרענן. המרוץ היה מעניין כי ראינו קבוצות שבחרו אסטרטגיות צמיגים ואורכי סטינטים שונים לחלוטין, מה שיצר שילוב של רמות תחרותיות שונות בין הנהגים. הקבוצה הבולטת מן הסתם הייתה רד בול, שבדיעבד עשו את הבחירה הנכונה ביותר והפתיעו לחלוטין את כולם. ברגע שמקס הגיע לוואלטרי, היה ברור שהוא מנצח את המירוץ.

הקבוצות שמשכו את הסטינטים שלהם להחלפת צמיגים היו הקבוצות שלקחו סיכונים, חלקם כמו מקלארן עם לנדו ורנו עם דניאל, משכו יותר מדי ופגעו בתחרותיות שלהם על המסלול. הם היו צריכים להגיב לתוצאה על המסלול מהר יותר, בדיוק כמו שפרארי עשו עם סבסטיאן.

מרצדס ממש סבלה מבחינת טמפרטורת צמיגים ובלמים, וראינו את לואיס מבצע ליפט-אנד-קואסט, לפעמים כ-500 מטרים לפני הפניות. ואלטרי התמודד יותר טוב, אבל עדין, גם לו לא היה פשוט.

בתחילת המרוץ ועד להקפה ה 40, חבורת ההובלה הייתה ממש צמודה, בסביבות 11-12 שניות. הפער התחיל להיפתח כשאסטרטגיית העצירות התחילה לבוא לידי ביטוי ומשם באמת כבר היה קשה לצפות מה יקרה. כשרד בול שחררה את מקס, היה ברור שמתפתח קונפליקט בינו לבין לקלר, ולא ברור למה בפרארי לא נערכו לזה. ההנחיות ללקלר היו רק להמשיך ולהתפלל שיהיה בסדר. כשמקס הגיע אליו העקיפה היה בלתי נמנעת והמלחמה של לקלר היתה יכולה לעלות לשניהם במירוץ.

מקס עשה מירוץ מדהים. אחרי סטול בזינוק הוא לא נלחץ, התאושש והתמיד בתוכנית המרוץ שלו בשקט ובביטחון גמור. לאט לאט, הוא טיפס למיקום המיועד לפי התוכנית. כריסטיאן הורנר אמר תוך כדי המירוץ שהם בונים על החלק האחרון, התכנון הוא שמקס יהיה היחיד על צמיגים טריים – רק צריך לדאוג שהוא יגיע לנקודה הזאת במיקום שיאפשר לו לנצל את זה. וכך בדיוק זה היה. מדהים, תכנון וביצוע מעולים.

לגבי הסיפור עם לקלר, באמת שלא ברור לי למה זה נהיה כזה סיפור. כנראה שבגלל קנדה. לא היה שם שום דבר שהצדיק את החקירה הארוכה הזאת ואת הספקולציות. הייתי מופתע מאוד אם ההחלטה היתה אחרת. המקום היה של מקס, כל נהג מנוסה היה נותן לו לעבור בשלב הזה כי בפועל העקיפה כבר הושלמה. וגם אם לא, מקס היה בעדיפות מוחלטת שלא איפשרה ללקלר להגן בשום צורה.

מותר ללקלר להילחם ולהתבאס – המירוץ היה שלו עד לאותה נקודה, אבל כל הבלאגן מסביב היה לא ברור. יכול להיות שזה מעיד על כך שהספורט נהיה מורכב מדי בחוקים שלו, שצריך לחכות שעות אחרי שהכל נגמר כדי לקבל הכרעה. זה לקח כל כך הרבה זמן שאפילו התחיל להסתובב זיוף של מסמך של ה FIA, שכלל התקשורת הפיצה אותו כהחלטה לגיטימית. אבל בשלב מסוים אפילו מפרארי נשמעו קולות שקראו לסיים את הסאגה. אפילו מקולו של סבסטיאן, שמיד אחרי המירוץ אמר שהדיון השיפוטי מיותר, ההכרעה על המסלול בין הנהגים טובה וצריך להשאיר את זה שם.

אז המסקנה שלי היא שבסופו של דבר התוצאה היתה הגיונית, אבל אולי צריך להכיל חוקים שייאלצו את חבורת השיפוט לקבל את ההחלטות עד לסיום המרוץ ולהניח לנו עם כל הבלאגן שהם יוצרים. אם היה נסיון לרצות את כל הצדדים – זה עוד יותר מיותר כי זה לא יקרה. פרארי (וכל קבוצה במקרה כזה) תמיד תרגיש מקופחת, ולו רק למראית עין והמשכיות הפוליטיקה שלה.

צריך לדבר גם על גאסלי, שנעקף בהקפה שלמה על ידי מקס שנהג במכונית זהה. רד בול השלימה חקירה מקיפה והודיעה שלא נמצא שום דבר במכונית של פייר שיכול להסביר את הפער הענק בין שני הנהגים. אלו חדשות מאוד לא טובות עבור גאסלי, זה לא משהו שרד בול יכולה לסבול מנהג בקבוצת הדגל של כלל חטיבת המרוצים שלה. אני מחזיק לו אצבעות, אבל אם לא יקרו דברים טובים בצד שלו בקרוב, זמנו קצוב.

בשורה התחתונה – מרוץ טוב. לא מדהים, אבל שינוי מרענן.

לקלר מגבש דעה עד כמה הוא לא יכול לקלוט את התמונה שהוא רואה

מרוץ מורשת, סילברסטון

אחד המסלולים הותיקים והמרתקים בסבב. סופש סילברסטון הוא תמיד חגיגה גדולה, אנחנו אוהבים שהמרוץ מגיע לשם. אחרי הודעת חידוש החוזה לחמש שנים נוספות, רוחות האושר והשמחה אפילו ישלימו את החגיגה. מסלול מהיר וטכני, בתצורה הנוכחית שלו מהווה אתגר עצום לנהגים והמהנדסים, כשהתוצאה של הסטאפ שלהם נמדדת ביכולת שלהם לקחת את רצף הפניות הראשונה והשנייה בפול טרוטל. ולכן סט אפ מדיוק מתגמל את הקבוצות לא רק בשמירה על הצמיגים, אלא גם בהענקת היתרון העצום הזה לנהגים – כנף קדמית היא המפתח כאן.

אזור ה DRS בין הפניה הראשונה לשניה בוטל השנה, בעקבות לא מעט תאונות שנגרמו בגלל המחסור בכח הצמדה וכניסה לפניות פלאט-אאוט. אזור ה DRS הזה נוסף ב 2018 על מנת לייצר אזור עקיפות נוסף, אבל נראה שקיים קונצנזוס שהוא מיותר ומסוכן.

המסלול ידוע בלא מעט ארועים היסטוריים, אלו הזכורים לי בעיקר קשורים למייקל ולדיימון היל. מייקל באחת התאונות הנדירות שלו בקריירה שבר את הרגל במהלך עקיפה על בן קבוצתו, אדי ארווין. הוא נעל את הבלמים והמשיך ישר לתוך חומת הצמיגים במהירות עצומה. עוצמת הפגיעה היתה אדירה.

עוד זכור לי קרב מעניין בינו לבין דיימון, ב 1995 (פחות או יותר התקופה שהתחלתי לראות מירוצים). היריבות בניהם היתה בשיאה, ועל המסלול זה היה מתוח מאוד – פשוט אי אפשר היה לדעת איך מצבים יסתיימו איתם. זה היה מדהים לראות את שניהם הולכים עד הסוף עם ההחלטה שהם לא נותנים לעקוף, אפילו במחיר התנגשות. בהרבה מקרים זה היה מלחיץ – על גבול התגרה. היל רשם רגע מרגש במיוחד בשבוע שעבר במהלך פסטיבל גודווד – הפורד בנטון של מייקל, שהפכה לסיוט שלו באותם שנים, הפכה לשלו לכמה שעות והוא נהג בה במסגרת הפסטיבל. ועם כל מה שקורה עכשיו עם מייקל, כל מי שהיה מחובר לספורט באותה תקופה מרגיש מחנק קל בגרון.

היל בבנטון של מייקל

 

בשנת 2008 לואיס כנהג צעיר התעלה על כל ציפיה וניצח מירוץ רטוב במופע שנתן תחרות לגדול מכולם על גשם – מייקל, והשאיר את הקהל הבריטי פעור פה אחרי ניצחון ראשון אחרי הרבה שנים של נהג בריטי על סילברסטון. בהחלט בית חם ללואיס, יהיה כיף לראות את הקהל מקבל אותו בסופש הקרוב.

מייקל ודיימון הולכים עד הסוף

המקטע המפורסם והמעניין ביותר נמצא בין פניות 10-14, ונקרא Maggots, Becket and Chapel. הכניסה לפניות מתבצעת ב 300 קמ״ש, והיום זה רצף של פניות ללא קטיעה בניהן. הפניה הראשונה – מאגוטס, נקראת לא על שם הייצור לוכד הדגים אלא על שם השדה הצמוד שנושא את השם. בקטס וצ׳אפל נקראות על שם כנסיית תומאס בקט שנהרסה בשנת 1943 על מנת לפנות מקום לבניית מסלולי התעופה שהפכו למסלול סילברסטון.

האבולוציה של הספורט דרך פניות Maggots, becket and Chapel

 

מה מחכה לנו בסופש הקרוב

ללא ספק צפוי קאמבק של מרצדס. חימום היתר של הצמיגים לא צפוי במזג האויר הבריטי, ולכן מבחינתם זה אומר חזרה לעבודה. לואיס מצפה לניצחון שישי במסלול, ולכן לכניסה להיכל התהילה של סילברסטון יחד עם ג׳ים קלארק ואלן פרוסט. אין סיבה שלא נראה את זה קורה, אבל אחרי ההופעה באוסטריה אולי, רק אולי, משהו נשבר בבטחון העצמי של הקבוצה ויש מצב שהם יהיו קצת יותר מהוססים. לא משהו שהאימון הראשון לא יכול לפתור.

פרארי תגיע עם ציפיות משל עצמה, בנסיון לשחזר את הניצחון של שנה שעברה. ובמצב של הקבוצה במרוצים האחרונים יש מצב שמרצדס לא תצליח לנער אותם בקלות שהתרגלנו לראות. אחרי אוסטריה לקלר מתוסכל. הוא טעם פעמיים ניצחון, והפעם הוא כבר נגע בו. לכולם ברור שזה ענין של זמן אבל הוא מאבד סבלנות (מעולה). הוא יהיה האיש של פרארי למרוץ הזה, אם סבסטיאן ישתף איתו פעולה וידפוק את מקצה הדרוג שלו שוב.

רד בול – למרות ההופעה המטורפת באוסטריה, עדין סובלים מבעיות טכניות. אסטרטגיה מעולה, אבל יותר מדי רגעים מפחידים. כולל אחד כזה באוסטריה – מקס הודיע שהוא מאבד כח בשלב מסוים. יש מצב שהם יאותגרו קשות על ידי מקלארן, שראינו שנמצאת במקום טוב כרגע – בתוספת מנועי רנו משודרגים ונהג אחד במירוץ ביתי (לנדו נוריס). מקלארן הודיעה השבוע ששני הנהגים – קרלוס ונוריס, מחדשים את החוזה לשנה הבאה. הודעה שבאה בשלב מוקדם יחסית של העונה, כנראה במטרה להקל על הלחץ ולאפשר להם להתחרות בצורה רגועה יותר.

האס עוברת משהו מוזר. סדרת ציוצים לא ברורה של ריץ׳ – חברת המשקאות שמתחרה ברד בול, שתומכת בקבוצה, הכניסה אותם לסחרור. בציוץ אחד ריץ׳ הודיעה שהיא נרגשת לקראת הסופש ועומדת איתנה מאחורי האס. למחרת יצא ציוץ נוסף של ריץ׳, הפעם מודיע שעקב ביצועים גרועים הם מפסיקים מיידית את חוזה התמיכה שלהם בקבוצה. מעבר לעובדה שמדובר בציוץ נבזי ושפל במיוחד בגלל הניסוח שלו – סגרו את זה בניכם, לא צריך להשמיץ את הקבוצה מול כל העולם – האס דוקא נראית קבוצה מתאמצת שגם מגיע מדי פעם להשגים (קווין דורג חמישי בזינוק רק באוסטריה).

האס מצידם הודיעו שמבחינתם החוזה נמשך, לפחות בסופש הקרוב. שוב, מאוד מבלבל ומסית את תשומת הלב של הקבוצה שגם ככה מנסה להתארגן על עצמה. לי זה נראה נסיון שיווקי לייצר חזית מול רד בול, על הגב של האס. יש דרכים יותר נקיות לעשות את זה, לא צריך לזרוק את הקבוצה מתחת לגלגלים. במהלך הסופ״ש כבר התגלגלו על זה לא מעט בדיחות ושמועות (פשיטת רגל של ריץ׳?), ואחרי הכניסה של גרוז׳יין בגדר הבטיחות בפיטס באימון השני אפילו גונתר סטיינר צחק על זה (הכנף עם הלוגו של ריץ׳ התפרקה מהמכונית).

הציוץ של ריץ׳

צוות הפיטס של וויליאמס סוגר את ארבעת המרוצים האחרונים עם העצירות המהירות ביותר, הישג מרשים במיוחד. ובמירוץ ביתי – הכי ביתי שיכול להיות (המפעל אשכרה במרחק של פחות מקילומטר מהמסלול) ועם השקעה חדשה, יש תקווה לראות אותם מתקרבים למיד פילד. רגע מרגש נרשם כשפרנק וויליאמס הגיע למסלול ביום חמישי, הוא קיבל הרבה אהבה מהקהל. הלוואי שכל ההתרגשות תוביל לאיזושהי פריצת דרך היום.

מקצה הדרוג – בחלק הראשון, קווין ממוקם 16 כשלפני שבועיים הוא זינק מהמקום החמישי. דניל קוויאט הפסיד לאלבון ונפל בחלק הראשון. וויליאמס יזנקו למרבה הצער מהקצה הרחוק של הגריד. פרארי הריצה את שתי המכוניות על צמיגי מדיום בחלק הראשון, שומרת כנראה כמה שיותר ערכות סופט חדשות למירוץ? בכלל, נראה שבטמפרטורה הזאת הצמיג היעיל ביותר הוא המדיום, לא הסופט.

בחלק השני איבדנו את סאובר, ואת מה שנשאר מרייסיניג פוינט והאס. רד בול שוב סובלת מבעיות טכניות – כח, לגינג של הטורבו – אבל מצליחה להיות הראשונה אחרי המובילים עם שני הנהגים. אלכס אלבון בהופעה מרשימה עובר לחלק השלישי, כשקרלוס סיינץ מפתיע מצידו ומודח, למרות שנוריס הצליח לעבור. נראה שיש קבוצות – האס, טורו רוסו, מקלארן ואני חושב שגם רנו, שמריצות סטאפים שונים בין שתי המכוניות. לא משהו שרואים בדרך כלל מחוץ לאימונים, אבל אולי אני טועה.

בחלק השלישי מרצדס נראית בשליטה מלאה (חזרה לטמפרטורות הבריטיות האהובות עליה) חוץ מטעות קטנה של לואיס, שגם הראתה לנו איזה נהג הוא עם תיקון מדיוק. רד בול מפצלת את צמד הפרארי וגורמת לקבוצה להראות על המסך עם סימני שאלה של – מה קרה פה עכשיו, על כלל הפרצופים בקבוצה. בספרינט האחרון לקלר מצליח לשפר מיקום ויזנק שלישי, ווטל יזנק אחרי הרד בולים במקום שישי. אלבון יזנק שמיני (!), ולמעט העובדה הזאת – אין שום הפתעות..

המירוץ ישודר בחמש לייב בשעה 16:10, נקווה שהפעם נדע את התוצאות מיד בסיומו.

לפוסט הזה יש 14 תגובות

  1. תודה אורן על סיכום נהדר.
    אני אנסה לכתוב כמה שיותר נקודתי:
    1. הסאגה של הניצחון של מקס על לקלר היה באמת מיותר, מקס היה בקו הפנימי והיה ביתרון ברור, לא מבין מה חקרו את זה במשך ימים.
    2. אני בלי כל קשר שמחתי לראות את התוצאה באוסטריה כי היה נמאס לראות את מרצדס זוכה כל מירוץ, קצת גיוון עושה רק טוב לספורט הזה.
    3. כמו שרשמת – מקלארן הודיעה השבוע באופן רישמי על כך ששני הנהגים יהיו שם בעונה הבאה, לגבי קרלוס סיינץ, לא ממש מבין למה הם מיהרו כל כך, אותי הוא קצת מאכזב עד עכשיו ואני חושב שאם היה להם נהג אחר על הפפאיה הוא היה מצליח יותר, אז נכון שסיינץ מדורג במקום הראשון מבין הנהגים של שייכים למרצדס, פרארי ורד בול, אבל ציפיתי שעם כזו מכונית הוא יפתח פער יותר משמעותי מלנדו ולא רק 8 נקודות, אני חושב שריקארדו או קימי היו יכולים להוציא יותר, אבל זו רק דעתי. ובמיוחד שיש נהג כמו אסטבן אוקון בחוץ.
    4. נהגים שנמצאים על הגריל :
    פרארי – וטל נמצא על הגריל לפחות בתקשורת אבל אני מאמין שפרארי תשאיר את סגל הנהגים כמו שהוא.
    מרצדס – לא ברור לי למה בוטאס עדיין בסימן שאלה, הוא עושה אחלה עונה.
    רד בול – גאסלי עד עכשיו די מאכזב, ולא רחוק היום בו הוא יפנה את מקומו, בינתיים זה נראה כמו אלבון שמלחיץ אותו יותר ויותר.
    האס – מגנוסן וגרוג'אן, לדעתי שניהם על הכוונת אבל מי שיותר בטוח שעמדתו הוא מגנוסן, לעומת גרוג'אן שלא מצליח להוציא כלום מהמכונית, ועוד הורס בסופ"ש את המכונית בכניסה לפיט, אני מאמין שתגיע בקרוב הודעה על כך שהוא מסיים בעונה הקרובה את תפקידו בהאס, ורק בשביל להראות את מצבו הרעוע משהו, לאנס סטרול עם מכונית הרבה פחות טובה השיג 6 נקודות מול ה-2 שלו.
    טורו רוסו – לא על הגריל אבל כנראה אלבון יעלה כתה.
    אלפה רומיאו – ג'יובינאצי על הגריל ואני לא חושב שנראה אותו ממשיך שם
    וויליאמס – קוביצה כבר נמצא מתחילת העונה כשם הראשון שיסיים את תפקידו ואני מאמין שרק בסוף העונה הוא יפנה את מקומו, ומי יודע, אולי גם יפרוש.
    5. לגבי הזינוק היום – יהיה מעניין לראות את לקלר ומקס פותחים בשורה השניה יחד, ועוד יותר יהיה מעניין לראות האם בוטאס יוכל לשמור על המקום הראשון שלו, אני מהמר על ניצחון של לואיס משום מה

    1. קרלוס מבחינתי מוערך מדי, אבל משום מה יש לו הרבה רספקט על הגריד. מצד שני עוד לא ראינו אותו על מכונית טובה, אז יש מצב שאנחנו מפספסים. אולי החברות העמוקה עם אלונזו עושה לו יחסי ציבור טובים?
      אני לא חושב שסבסטיאן על הגריל, כל עוד פרארי לא מעמידה לו משהו תחרותי. הוא לא כל כך נלהב – נכון, אבל עדיין לא על הגריל. ואלטרי בסימן שאלה מהצד שלו, הוא יודע שכל עוד שהוא עם לואיס, הוא נהג שני ואין לו סיכוי להתחרות באמת אלא רק לאסוף שאריות. גאסלי – מסכים. האס לדעתי צריכה לשחרר את שניהם… ואל תשכח שסטרול נוהג על ״מיני מרצדס״ – מנוע וגם שלדה / מרכב. לא מלא, אבל יש להם יתרון כלשהו.
      אנטוניו מביא כסף, יכול להיות שזה ישאיר אותו בסאובר, אני חושב שגם די מרוצים ממנו (הוא הביא נקודות באוסטריה). לגבי ווילאמס – הם ילכו על מי שיביא כסף (נהג צעיר) ונהג מנוסה אחד. מי הם יהיו, עדיין פתוח.
      לגבי היום, אם לואיס לא מנצח אני מאוד אופתע..כל השאר זה משחק של צמיגים וניהול מרוץ בצמרת. במיד פילד אמור להיות מרוץ.

  2. התפתחות מעניינת – יש דיבורים על כך שתדלוק באמצע המירוץ יחזור ב-2021. הלוואי שזה יקרה. נכון שההסתערות של וורסטאפן באוסטריה הייתה מלהיבה, אז עם תדלוק מחדש נוכל לראות את זה בכל מירוץ ומכל נהג. זה גם יפטור את פירלי מהאחריות לייצר פיט-סטופס דרך הבלאי של הצמיגים ויתן להם להתרכז באשכרה לייצר צמיג טוב.

    1. מדברים על זה הרבה, והלוואי שזה יקרה. תחשוב על זה שזה יהיה רובד נוסף באסטרטגיה – במסלול כמו אוסטריה, כשמרצדס בחסרון מבחינת צמיגים, הם יכולים לזנק קלים בדלק כדי להשיג יתרון של משקל ולעשות סטינט קצר – אבל להרוויח יתרון עצום של זמני הקפה..
      צריך לקחת בחשבון אבל שכרגע יש יותר מתנגדים מאשר בעדים, בעיקר ב FIA. השיקולים הם בטיחות – מצד ה FIA, לא ממש רוצים להיכנס לעולם הבעיות שזה יוצר, ועלויות – מצד הקבוצות.

    1. ממש לא מעניין, כבר היינו בסרט הרע (והמסוכן) הזה. אם אתה רוצה לראות משחקי אסטרטגיה, לך לתחרות שחמט. פה המהיר מנצח.

        1. ל – me – אז שני דברים. אין אפשרות לנתק את הסכנה מהספורט הזה. אתה לא יכול להכניס את האנשים הכי תחרותיים בעולם לכלים שכל המטרה שלהם היא לפרוץ כל גבול אפשרי ולצפות שהכל יהיה בטוח. זה לא אומר שאנשים צריכים להיפגע, ונעשתה עבודה מדהימה בהקשר הזה, אבל סכנה היא חלק מהענין. אם זה לא מתאים – אתה לא עוקב אחרי הספורט הנכון.
          לגבי השחמט, אז זהו – שזה בדיוק זה, לפעמים ב 300 קמ״ש. הנהגים מתכננים עקיפות 2-3 הקפות מראש, עם כמות משתנים שמתחילה בפיזיקה, מצב טכני שלהם ושל היריב, לימוד הנהיגה וההתנהגות, ומשחקים פסיכולוגיים. זאת ועוד, לא סתם כל קבוצה מעסיקה מחלקת אסטרטגיה ומנתחת נתונים ואירועים בזמן אמת בשני מוקדים לפחות – על המסלול ובמפעל. הם לומדים כל דבר שאפשר על עצמם בכל רגע נתון, ולא פחות חשוב מזה – על היריבים שלהם. ואז המהיר מנצח.

          1. אני אסביר בסבלנות כי נראה שאולי יש פה תקנה.
            מבלי להתייחס לאוסף אמירות המבולבלות שלך, תדלוקים מוסיפים סיכון בוודאות, מאריכים את העצירות ומסבכים את הפן הטכני-אסטרטגי של המירוץ, שגם כך לא פשוט. זה אולי נשמע רעיון טוב אבל כשהיו, נהגים היו מוותרים על עקיפה הרבה פעמים ומחכים שהיריב יכנס לעצירה כדי לעקוף. זה מסבך את האסטרטגיה, לא מעניין ולא קשור לנהיגה, אלא אם כן אתה מהטרחנים האובססיביים שנהנים לחפור על כל פרט טכני משעמם.

    2. למנחם – ככל שעולה הנושא של ארה״ב מול פורמולה 1 אני יותר מסתקרן בעצמי להבין את ההבדלים, מעבר למה שמובן מאליו. נראה לי שאני אכנס לזה קצת לעומק ונעשה משהו בנפרד ששם אותם אחד מול השני.

  3. אורן קודם כל תודה. מודה שאני חולה פורמולה 1 כבר המון שנים למרות שזה לא אותו דבר בשבילי בלי פרננדו אלונסו. ובכל זאת משהו קטן סוג של הערה לסדר… אתה צולל ישר לפרשנות (המרתקת) שלך בלי לתת מידע אימפורמטיבי בסיסי סתם כמו מי ניצח מה המצב בטבלת האליפות נהגים ויצרנים. אני למשל לא תמיד רואה את המירוצים כי לא תמיד זה מתאפשר.. יודע שיש את האינפורמציות האלה בכל מקום אבל זה היה נחמד אם זה היה טיפה יותר מסודר. גם כאן כשעושים סיקור של משחק NBA דבר ראשון כותבים את התוצאה… בכותרת… חוץ מהעניין הפעוט הזה הניתוחים שלך מעולים. תודה רבה

    1. דרך אגב לואיס ניצח שוב. בתור חובב אלונסו אני לא מת עליו אבל ההגינות מחייבת לאמר שבעייני הוא כנראה הנהג הגדול ביותר אי פעם. בעייני הדיח את שומאכר או קרוב להדחה כבר הבן אדם לא רואה בעיניים.

    2. מקבל לגמרי – אוסיף מכאן והלאה. אני יוצא מתוך נקודת מוצא שכולם ראו, ונכון שצריך לתת תמונה מלמעלה לפני שצוללים לפרטים. תודה על ההערה 🙂
      ואכן, לא משנה מה קורה מבחינת רשימת השיאים (שהוא שובר/מרסק), הוא כבר נכנס לפנתיאון. עוד מעט משווים אותו לפנג׳יו..

כתיבת תגובה

סגירת תפריט