איך תיראה הניו אורלינס פליקנס בעונת 2019/20?/ חבר הצוות הצעיר רותם אלרן

איך תראה הניו אורלינס פליקנס בעונת 2019/20?

תוצאת תמונה עבור ‪new orleans pelicans logo‬‏

ניו אורלינס פליקנס בחרה, כפי שחזו כולם, את זאיון וויליאמסון בדראפט שהתקיים ב-20 ביוני, אך מלבד הבחירה בו, שחיזקה אותה מאוד, הם גם בחרו שחקנים נוספים עם פוטנציאל רב והצליחו להחתים שחקנים ותיקים בעלי שם בליגה, בנוסף לשחקנים צעירים עם פוטנציאל גדול שקיבלו במסגרת הטרייד על אנתוני דיוויס.

הדראפט

הפליקנס סיכמו דראפט טוב מאוד שבמהלכו נפטרו מחוזה גבוה מאוד ומיותר (סולומון היל) ובחרו בסיבוב הראשון שלושה שחקנים טובים מאוד.

השחקן הראשון הוא כמובן זאיון וויליאמסון שנלקח בבחירה הראשונה והיה הקונצנזוס לבחירה זאת. זאיון הוא שחקן עם יכולות אתלטיות מדהימות והוא שחקן טוב מאוד בשני צידי המגרש. אני מאמין שיצליח בליגה ויהיה שחקן ברמת אולסטאר. הוא יהיה שחקן מיוחד מאוד שלא נראים הרבה כמותו, עם גוף מוכן לליגה. גוף שאיתו יוכל לעשות פוסט אפ על שחקנים נמוכים ממנו וגם גבוהים יותר, בנוסף ליכולת לטוס את המגרש במתפרצות כפי שהראה בדוק, ודבר זה מאוד מתאים לשיטה של אלווין ג'נטרי, מאמן הפליקנס.

השחקן השני (והפחות ידוע) הוא ג'קסון הייז. הייז הוא גבוה מצוין עם יכולות אתלטיות טובות, ולמרות שאין לו קליעה טובה מטווחי ביניים ומאחורי הקשת, יש לו פוטנציאל להתפתח לקלעי טוב (אחוזי העונשין מרמזים על פוטנציאל קליעה. להייז היו במכללה 74% מהקו). הייז שחקן הגנה מצוין והוא יכול להתפתח לרים ראנר מצוין ולהחליף על גארדים, דבר חשוב מאוד בימינו לשחקן בעמדות הפנים. יתר על כן, הייז מסיים טוב מאוד בצבע (73% מהשדה במכללה) בגלל האתלטיות שלו וגובהו שיוצרים קומבינציה מפחידה שלי מאוד מזכירה את ג'ארט אלן מהנטס.

השחקן השלישי שהפליקנס לקחו בסיבוב הראשון הוא ניקיל אלכסנדר ווקר, בן דודו של שאי גילגוס אלכסנדר מהת'אנדר. אלכסנדר ווקר הוא שחקן ארוך מאוד לגארד (1.96 מ' עם מוטת ידיים של 2.06 מ'). ווקר הוא שחקן התקפה דומיננטי מאוד עם יכולת קליעה טובה והוא יוכל לפרוח בפליקנס עקב יכולתו לרוץ ולמצוא שחקנים חופשיים, שכן מאמן הפליקנס אלווין ג'נטרי דוגל בשיטת ראן אנד גאן. הוא שחקן שאני מחבב ומקווה שיצליח. בנוסף לכך הוא גם מתחיל להראות יכולות מסירה מרשימות כשבשני המשחקים ששיחק עד כה הוא מסר 8 אסיסטים בראשון ו-6 בשני, שזה דבר שמרשים בליגת הקיץ, בה רוב השחקנים מנסים לעשות רושם טוב מבחינת סקורינג, אך ווקר שילב את שניהם בצורה מאוד יפה, והראה פיק נ' רול מצוין עם הייז, מה שאני מקווה שמראה על עתיד מבטיח בכימיה של השניים, וגם יוכל להרכיב קו אחורי חזק בשני צידי המגרש יחד עם לונזו או ג'רו הולידיי.

הרוקיז של הפליקנס מצוינים ואני מאמין שהם צריכים להיות אבן בניין לקבוצה ולפתוח בחמישייה על מנת שיתפתחו.

השוק החופשי

אמנם ניו אורלינס החתימה רק שני שחקנים בפרי אייג'נסי, אבל איזה שחקנים!

השחקן הראשון שהחתימו הוא דריק פייבורס, פאוור פורוורד/סנטר בן 28, שחקן הגנה מצוין שהיה מצוין בשנה החולפת ביוטה ויכול לסייע מאוד בניו אורלינס, שכן הוא שחקן הגנה מצוין יודע לסיים ליד הטבעת בהתקפה. הבעיה היחידה עם כך שהגיע לניו אורלינס היא שהוא משחק על אותה משבצת בדיוק כמו הייז: גבוה עם רים פרוטקטינג ויכולת סיום ליד הטבעת בלי קליעה מבחוץ, וזהו דבר מאוד בעייתי בעידן המודרני שבו נהוג שלפחות אחד מן הגבוהים קולע באחוזים טובים מאוד מבחוץ. למרות זאת, אם פייבורס יעלה מהספסל (מאמין שהייז צריך להתפתח מכיוון שהוא מחזיק בפוטנציאל מאוד גבוה ועדיף לפתח אותו), הם יוכלו להסתדר, בהנחה שזאיון ישחק כפאוור פורוורד בהרכבים אלו ויוכל לקלוע קצת מבחוץ מדי פעם.

השחקן השני שהם החתימו הקיץ הוא ג'יי ג'יי רדיק, אותו החתימו לשנתיים. רדיק הוא אחד מהקלעים הטובים בליגה ויתאים מאוד לפליקנס, משום שהם קבוצה צעירה מאוד, ורדיק יוכל ללמד אותם ממרום גילו (בן 35) איך לשחק נכון. רדיק הוא שחקן מעולה שהפליקנס השיגו בחוזה מציאה לשחקן שכמותו (26.5 מליון לשנתיים) וזוהי אחת ההחתמות הכי חכמות בשוק החופשי השנה.

אלו החתמות מעולות שיתאימו מאוד לקבוצה ואני באופן אישי מאוד אוהב את ההחתמות האלו.

הטרייד על דיוויס

בטרייד על אנתוני דיוויס הפליקנס קיבלו שלושה שחקנים וגם בחירה בדראפט הנוכחי, שהועברה בטרייד (כך נפטרו מסולומון היל).

השחקן הראשון אותו קיבלו בטרייד הוא ברנדון אינגראם. אינגראם שחקן מצוין ועדיין צעיר ובעל פוטנציאל, אך ההגנה שלו חלשה והוא מחזיק בבעיות בריאותיות (שככל הנראה נפתרו, אך אין לדעת). אינגראם קלעי טוב מרחוק ויכול לסיים ליד הטבעת. אני מאמין שעדיין יוכל לשחק טוב, במיוחד ליד זאיון, שבסגנון משחקו מעט דומה ללברון איתו אינגראם שיחק בעונה החולפת ויוכל לשחק גם רחוק מהכדור.

השחקן השני אותו הפליקנס קיבלו בטרייד הוא לונזו בול. בול מאוד פציע אך הוא הראה שיפור משמעותי ביכולת הקליעה בשנה החולפת (41% מהשדה ו-33% משלוש, אחרי 36% מהשדה ו-30% משלוש בעונה שלפני כן). אני מאוד אוהב את לונזו, שכן למרות שאין לו קליעה פנומנלית כפי שציפו, הוא שחקן הגנה מעולה, בין הטובים שבגארדים כיום בליגה, ובנוסף לכך גם בצד ההתקפי הוא יכול למסור מצוין – כחמישה אסיסטים בעונה החולפת ו-7 בעונה שלפני כן. לונזו שחקן מצוין שמאוד יתאים לריצות של הפליקנס ויוכל לעשות הגנה, כשבקו האחורי יוכל להרכיב הגנה מעולה עם ג'רו הולידיי או לחילופין לחפות על רדיק החלש הגנתית.

השחקן השלישי והאחרון אותו קיבלו הוא ג'וש הארט. הארט שחקן מצוין עם קליעה טובה, אך אני מאמין שלא יקבל הרבה דקות ברוטציה של ג'נטרי. גם אם לא יקבל הרבה דקות, אני מאמין שיוכל לתרום לקבוצה הרבה גם בדקות מועטות וביעילות. לדעתי הוא יותר מתאים לפליקנס מקוזמה שהיה יכול לעבור בתרחיש אחר, שכן הוא לא צריך הרבה דקות על מנת לתרום, הוא מאוד יעיל והוא יותר טוב מקוזמה בהגנה.

 

אני מאוד אוהב את הקבוצה הזו של הפליקנס ומקווה (ומאמין) שתצליח בשל היכולת של השחקנים הצעירים לרוץ ולקלוע, בנוסף לניסיון שהוותיקים יביאו לשקנאים מעיר הג'אז.

לפוסט הזה יש 53 תגובות

  1. הפליקנס יהיו קבוצה מצויינת.
    לונזו יהיה פויינט פנטסטי ויתן כ 10 אסיסטים במשחק. ירוויחו ציון אינגרם ורידיק….
    יש מצב שיגיעו סוף סוף לפליאוף ואז הרווח בטרייד של דייוויס יהיה כולו של ניו אורלינס.

  2. סגל עמוק.כבר השנה יאבקו על מקום 8 וזה נהדר בשנה ראשונה של בנייה.אם היו במזרח היו נכנסים לפלייאוף אפילו ממקומות 5-6

  3. איזה קבוצה גריפין בנה, פשוט מטורף ,ללא ספק יש לנו את הקור הצעיר הטוב בליגה , קבוצה מאוד מאוזנת עם כל כך הרבה צעירים כשרוניים.
    מחכה כבר שהעונה תתחיל לראות את הקבוצה המלהיבה שתיהיה .
    על פניו נראה גם שהתמורה שקיבלנו על דיוויס מהלייקרס טובה אף יותר מההצעה המקסימלית שבוסטון יחלו להציע שכולל את טייטום בעיקר .
    דיוויס תמורת לונזו אינגרם הארט הייז וNAW ובחירות דרפט עתידיות והחלפות , פשוט מטורף .
    ההחתמות שנעשו היו מצויינות ומדויקות , נעשו לפי תוכנית עבודה ולא סתם מי שפנוי וטוב , המטרה היא לבנות קבוצה לעתיד שתוכל כבר עכשיו לנצח משחקים ולא מראש ללכת על טאנקינג .
    לונזו נראה כמו הגארד המושלם לקבוצה והציוות עם הולדי הגנתית וזאיון והייז התקפית פשוט נראה חלומי .

    1. כמו שרשמו הביאו את כל הצוות הרפואי של פיניקס בראשות ארון נלסון שנחשב לטוב ביותר בליגה
      בנוסף הקבוצה בונה מרכז רפואי חדש בקרוב ל5 מיליון דולר.
      גריפין מאוד יסודי ובאמת חושב ומטפל בכל מה שצריך

  4. ניו אורלינס איבדה את אנתוני דיוויס. זה כמו לאבד את מייקל ג'ורדן או לברון ג'יימס.
    אם זו נשמעת הגזמה פרועה, אז נתון שיפתיע –
    במדד ה-PER המסכם, Player Efficiency Rating, של כלל שחקני ה-NBA אי פעם, אלה שלושת הראשונים. מייקל, לברון, דיוויס.
    זו נקודת המוצא. לכן, גריפין עשה בשכל ובנה מהר מאוד תשתית לקבוצה חדשה לגמרי. הרבה חלקים, מהם יבנו פאזל חדש. וחלקים טובים בחלקם. יפה מאוד. תהיה קבוצה מאוד מסקרנת לצפיה, והתחזית הכי קשה לניבוי.

    1. לא הייתה ברירה, נעשו טעויות ולא היה זמן לתקן, תמיד היה שעון חול שעבד ולכן לא יכלו לעשות מהלכים נכונים.
      הסיטואציה כרגע מושלמת בנוסף קיבלו את זאיון שמבחינת פוטנציאל יכול לעבור את דיוויס.
      מעדיף לוותר על כוכב ולבנות נכון וכמו שצריך.

    2. השנה הפר של וולנצונאס גבוהה יותר משל קרי ודוראנט. למה לא הטרידו אותם והביאו אותו כשהיה אפשר?!
      .
      דיוויס כשחקן זה אבידה לכל קבוצה בסיטואציה שנוצרה הוא לא הועיל יותר מדי. ואם יורשה. כמו יאניס חובת ההוכחה עליו (ויאניס הוכיח השנה בענק)

      1. חרטטני, אתה עושה צ'רי-פיקינג על שחקן במקום 11 השנה, עם מספר דקות נמוך? כדי להראות – מה, ש"זה לא אומר כלום"? אתה הרי יודע שעשית מניפולציה. כושלת ונואלת, כי הנה – מייד אפשר לבדוק…
        מה מציק לך, לשמוע שמדד ה-PER הוא מעולה? שהוא נותן תמונה מצוינת – בטח בנתונים של כל הקריירה? ולא איזו אנומליה לשחקן, בעונה מקרית אחת, על 20 דקות בממוצע…
        תסתכל כאן, החברים האהובים שלך לברון ו-AD מככבים בפיסגה, בחברה נחמדה מאוד. deal with it
        https://www.basketball-reference.com/leaders/per_career.html

        1. אוי אוי אוי
          מישהו לא הסכים עם הבכיין.
          תכירו את דרך הפעולה:
          דמגוגיה -> מישהו מגיב עם האמת -> אלימות
          ציפיתם ליותר?

        2. אני עושה מניפולציות על נתונים אוקי. ואתה לא?
          א' אני לא נוהג להשתמש בנתונים שאני לא מבין לפחות באופן כללי איך הם בנויים ומה הם מייצגים. אז מהי הנוסחה של הPRE? ולמה בעינך היא זו שמייצגת נאמנה את ה______ (השלם את המילה לא יודע מה לבחור.. יעילות? גדולה? טובות [בחולם ואז בשורוק]?)
          ב' עד שתבחר את המילה המתאימה, אז אנטוני דיוויס הוא יותר PER משאקיל אוניל טים דנקן ווילט מגי'ק בירד ועוד אתה סבור שזה באמת כך? וכן האם אתה סבור שכריס פול הוא גדול הPG היות והוא מעל מג'יק שהוא כידוע מחזיק כיום בתואר הזה?
          ג' – אין לי בעיה לקחת אותך ברצינות אבל להשתמש במילים כמו נואל? קצת קשה לי להתייחס ברצינות לזה (וגם לזה שאם אתה מגיב וותיק אז אין לך סימן זיהוי קבוע שזה קצת מחשיד ומקשה לנהל דיון בצורה טובה)

  5. קבוצה מעניינת, סגל צעירים מעניין אבל מלבד ציון כולם פציעים ו/או בינוניים לא בטוח שיצליחו לייצר סופרסטאר נוסף על ציון ואז כל ה"עומק" יהיה לא רלוונטי, כי תוך כמה שנים הוא ירצה לברוח

    1. גם ציון עצמו מדאיג מבחינת פציעות. המסה והשריר שלו על שלד אנושי זה אולי יותר מידי …. אני מקווה שאני טועה אבל הוא יכול להיות יותר מידי בשביל עצמו

  6. תודה רותם
    .
    אני חושב שיש 3 שחקנים שיכולת הקליעה שלהם עוד לא התייצבה ותקבע הרבה על עתיד הקבוצה – אינגרם לונזו וציון. אינגרם תנטדתי מאוד בקיעה משלוש לונזו הוא חידה ואולי ייתן עונה עם אחוזי שלוש גבוהים יותר מהעונשין וציון יצטרך לבנות על נשקים נוספים מלבד האתלטיות והכוח שלו. אם גנטרי יצליח גם לנצל את הכלים ההגנתיים שעומדים לרשותו הם יכולים לגרד פלייא כבר השנה.
    .
    מעניין איך יצליחו לשלב בין אינגרם הולידיי ורדיק שבמבט ראשון קשה יהיה למצוא הרמוניה בין כולם (אולי אינגרם ב4 הולידיי בשלוש ורדיק ב2)

  7. תודה רותם , פליקנס השנה תהיה קבוצה מענינת שתשחק כדורסל יפה ומהיר ככל הנראה תתמודד על מקום 8 בפלייאוף . כדי להגיע רחוק לונזו חייב להיות בריא ולשפר את הקליעה שלו ואינגראם צריך לשפר את ההגנה שלו אם כל זה יקרה עוד 2-3 שנים פליקנס יהיו מועמדים לאליפות יחד עם כל הצעירים ובחירות הדראפט שלהם .

  8. גריפין נתן עבודה נאה, בהתחשב בכך שהגיע למצב שדיוויס לא נשאר, הוציא מהסיטואציה את המקסימום וכמובן שהכדור הפינג פונג שהביא את זאיון תורם רבות.

  9. כתיבה יפה על קבוצת סף פלייאוף לשעבר, שנאלצה להיפרד מהכוכב שלה, הצליחה להשיג עבורו תמורה נאה, זכתה בבחירה ראשונה מבוקשת בדראפט, ובזכות שילוב של מזל ומחשבה תהפוך תוך שנתיים שלוש ל…. קבוצת סף פלייאוף.

  10. הקבוצה הזו מיותר לציין היא פציעה באופן מיוחד. אינגראם . ומר בול בילו חלק מהזמן בעונה שעברה בבית . לשים את כל הדיסקיות על רוקי עם כל הכבוד לא יביא אותם רחוק לאור המגה-קבוצות המתגבשות במערב. וגם אין להם מסורת של ניצחונות או אליפויות או אפילו איזה גמר איזורי. אני צופה המון הפסדים במהלך העונה ..

  11. חשוב להדגיש שהחיזוק של גריפין נעשה מהתשתית מההנהלה וצוות האימון ורפואי שזו הייתה נקודת החולשה שפגעה הכי בקבוצה , כל השנים הפליקנס השתמשו בצוות הרפואי של קבוצת הפוטבול של העיר הסיינטס , מה שהביא למבול של פציעות לקבוצה.
    גריפין דאג להחתים קודם כל את ארון נלסון המנהל הרפואי של פיניקס והצוות שלו שנחשבי לבכיר בליגה ובן היתר שמר על גרנט היל נאש ושאקיל בריאים בתקופה שלהם בפיניקס .
    בנוסף הקבוצה מקימה מרכז רפואי טיפולי לקבוצה בשווי של כ 4.8 מיליון דולר .
    בנוסף גריפין דאג להחתים את טרגדן לנגדון הסופר מוכשר ומוערך מברוקלין , וניתן לראות כבר לפי הדרפט איזה יכולות יש לו , אחרי NAW הוא עוקב כבר שנתיים וגם לגבי דידי הברזילאי הוא רשום לו בפנקס עוד מהתקופה בברוקלין כמובן הייז הסופר אתלטי וסופר כישרוני .
    את השינוי בפועל עשה גריפין אבל מי שגרם לדברים במועדון להשתנות זאת גייל בנסון הבעלים , טום בנסון ז"ל שניהל לא באמת היה מעורב והיה אכפת מהקבוצה , עיקר תשומת הלב הופנתה לקבוצת הפוטבול שגם בבעלותו , אולי גם מצבו הרפואי שלא היה טוב גרם לו לא באמת להתערב בענייני הקבוצה ולנסות לשפר אותה .
    אז בראש ובראשונה הייתי זוקף את השינוי לגיל בנסון , שאומרת בפה מלא שהמטרה היא אליפות .

  12. אני חושב שאנשים חיים בסרט פה. ניו אורלינס לא תעשה פלייאוף הם יצטרכו בשביל זה פציעות של כוכבים רבים אצל היריבות. גנטרי מאמן פח אין הגנה ואין קליעה. לונזו בול יפתח חמישייה ויתחיל לראות הרבה ספסל בקרוב מאד שרדיק יתפוס לו את המקום והולידיי יהיה הרכז. אינגראהם וציון רק יפריעו אחד לשני. פייבורס סתם נגר והייז אני בספק אם יראה דקות. זו קבוצה שתשחק ראן אנד בקצב היסטרי תהיה מהנה לצפייה תדפוק דאנקים ותסיים 11 13.
    רזי לונזו בחלום הרטוב שלו לא יסיים עם מעל 10 אס את העונה.
    שלא נדבר שריבוי שחקנים סבירים עוד עלול להפריע לציון לגזור את התהילה. העתיקו ותשמרו

    1. מסכים שמעון למרות שאני חושב שהם יכולים להגיע לפלייאוף ממקום ז8, אני בהחלט רואה את ציון בעונה שמזכירה את שאקיל.
      .
      לגבי בול הוא בלוף אין קליעה לא יודע איזה רכז מצויין מדברים אפס במשחק התקפה עומדת מתפרצת אין לו כלום, וגם בהגנה הוא חלש לא יודע מי הפל אותו למגן מצויין, שחקן מחליף.
      .
      אינגרם מתאים לזאיון כמו ששמן מתאים למים, לא מתאימים שניהם צריכים את הכדור ביד שניהם בלי קליעה יציבה.
      .
      הייז הסנטר זה נגר שיקח לו כמה שנים אם בכלל להפוך למשהו (למרות האתלטיות, אי אפשר לפתח כדורסל תוך 3 שנים).

    2. לא נמאס לכם לרשום שטויות, ראיתם בכלל תשחקנים משחקים, מעניין שכל מה שהפליקנס עשו לא טוב.
      אני אוהב שאוכלים את הכובע, כמו שאמרו על ג'רו שחתם על החוזה ואותו דבר על רנדל ורונדו שחתמו וסתמו פיות.
      לונזו מצויין הגנתית והתקפית, בהחלט צריך לשפר קליעה וניהול משחק עומד, הילד בן 22 וכל עונה לא היה בריא ב100 אחוז.
      השחקן היחיד שיש לגביו סימן שאלה זה אינגרם.
      חובת ההוכחה בהחלט על ג'נטרי, אולי מה שהוא צריך זה רכז אמיתי שינהל את במשחק כמו רונדו, אף פעם לא התאימו לו את השחקנים לשיטת משחק.
      זה כמו מילווקי של לפני שנתיים שהייתה ללא קלעים לעומת השנה.
      ג'נטרי מאוד מוערך בליגה באופן גורף כנראה שהוא לא זכה להזדמנות אמיתית.
      המטרה של הקבוצה היא לא פליאוף אבל בהחלט עם הסגל הקיים יתגבש ויממש פוטנציאל זה בהחלט אפשרי.
      לא לשכוח קבוצה חדשה לגמרי שנבנתה השנה עם רוב הסגל שהם מתחת לגיל 23, תראו איך מינסוטה פיניקס והאחרות נראו בהתחלה.

      1. אני אוהד לייקרס אין משחק שלהם שהפסדתי, להגיד על שחקן כמו לונזו שהוא מצויין התקפית זה בדיחה עצובה, הילד בלי קליעה ומדברים העמדת , הוא לא אתלט על. לגבי ההגנה אוברייטד כל כך עוברים אותו בקלות כמו דריימונד גרין הוא חכם מאוד בהגנה קבוצתית

  13. אחלה סיקור. רק הערה קטנה -החוזה שג"ס הביאו לווילי קאולי (שחקן של 11 ו 8 במערב בקבוצה תחרותית) הוא מציאה. החוזה של רדיק הוא בגדול זה מה יש.

  14. טור מעולה
    מה שאותי מסקרן זה איך יכול להיות שחצי מאוהדי הפליקנס מחוץ לארה"ב התקבצו באתר הופס ישראל.
    מה פיספסתי ? איפה הייתי כשזה קרה ???
    מולי, אני דורש הסבר מייד
    ובדיעבד
    🙂

  15. תודה על הכתיבה.
    פליקנס קבוצה במצב מעניין – מצד אחד אין ציפיות להצלחה העונה, ומצד שני שחקנים כמו ציון, אינגרם ולונזו בול שיש עליהם לחץ אדיר להצדיק את בחירות הדראפט הגבוהות…
    אגב, לא מסכים לגבי ההגנה של אינגרם הוא דווקא ממש מגן סבבה לדעתי

  16. תודה רבה!
    הקבוצה המלהיבה של השנה. אני מחכה בכיליון עיניים לראות אותה בלייב. יהיה משחק ריצה והתלהבות.
    אינגרם הפתיע אותי מאוד לטובה עונה שעברה.
    הארט תותח והפך לעציץ ליד השיקוץ.
    לונזו לא מוערך, זאת הקבוצה שבה הוא יראה את מלוא ערכו.
    ג'נטרי מאמן בינוני ויבשושי, אבל כל כל הצעירים המתלהבים וזאיון יחפו על היבשושיות שלו והוא מצידו יכוון אותם מקצועית.
    הולידיי אחד הכוכבים האפורים, והלא מוערכים, שהכי אהובים עלי בליגה. מקצוען אמיתי.
    הפרויקט הזה יהיה נפלא!
    מחזיק אצבעות שיעברו את הלייקרס ויכנסו לפלייאוף, זאת תהיה חגיגה.

    1. הארט שחקן בינוני (בקושי יראה דקות עם העומס שיש להם בעמדות הגארדים, עם לונזו, הולידיי, רדיק ואלכסנדר ווקר), ואינגראם חור שחור בהגנה (הוא לא שומר, למרות שהפוטנציאל שלו לא רע מבחינה הגנתית) ובהתקפה (אין זריקה שהוא לא אוהב) שספק יתאים לשחק עם זאיון, ללונזו יש פוטנציאל גדול מאוד, אבל הוא חייב לשפר את הקליעה שלו, אם הוא רוצה להפוך להיות שחקן טוב , הם אמנם בחרו את החבילה הכי טובה שהם יכלו לקבל בסיטואציה שהם היו נמצאים בה, אבל הנכס הכי משמעותי שהם קיבלו היה הבחירה הרביעית בדראפט, שהפכה בסופו של דבר להייז ולניקייל אלכסנדר ווקר (שהם כישרונות לא רעים בכלל) ,הם יכלו להיות קבוצה הרבה יותר טובה אם דיוויס היה נשאר, צמד של זאיון ודיוויס יכול להיות אחד הצמדים הכי טובים בליגה.

  17. שמעון ראיתי תקציר מאחד ממשחקי הסאמר ליג והייז היה מפלצתי.הוא אתלט מטורף ויקח לדעתי את המקום של פייבורס במהלך העונה ויהיה הסנטר הפותח בסופו של דבר כשפייבורס ואוקאפור מחליפים.גם אטואן מור ודריוס מילר שהיו משמעותיים בעונה של ניו אורלינס לפני שנתיים ירדו לספסל בשביל אינגראם וזאיון ויש עוד את גוש הארט שצריך להתחרות עם הולידיי ורדיק.יש שם קבוצה ממש עמוקה שמתחילה את התהליך שלה ורק בגלל המערב הקשוח יסיימו מקומות 8-10 ויתחרו עם הספרס וסקרמנטו לדעתי על המקום באחרון בפלייאוף.

      1. הלוואי מקווה בשבילך.פופ תמיד מפתיע ומוציא יותר פשוט המערב נהיה יותר קשוח אפילו ממה שהיה בשנים קודמות

    1. זה שחקן שיודע רק להטביע בחייאת. חח יטביע הלייאופים וישאג

    2. לי הוא היה נראה כמו אתלט חלשלש עם מעט קואורדינציה ותחושה למשחק. החסימות המשוגעת שלו זה פציעות מחכות לקרות. מזכיר לי את נרלנס נואל עם פחות כשרון.

  18. מבחינתי יש 7 סגורות בפלייאוף במערב אם לא יהיו פציעות
    קליפרס
    לייקרס
    דנבר
    גולדן סטייט
    יוסטון
    יוטה
    פורטלנד

  19. הרכב פותח / מחליפים:
    pg – הולידיי / בול
    sg – רדיק / הארט
    sf – אינגרם / מור
    pf – זאיון / ?
    c – פייבורס / אוקפור / הייז
    .
    הרבה אפשרות משחק.
    הולידיי ובול יחד.
    הרכב נמוך לריצה טורבו.
    תענוג של רוסטר.

  20. אחלה פוסט תודה רבה רותם. קבוצה מסקרנת מאד, אם יתחברו מספיק טוב ומספיק מהר יכולים להפתיע ולהגיע לפלייאוף, אם לא זה גם בסדר.

  21. לקבוצה יש באמת סגל עמוק ומאוזן.
    אומנם הרוב צעירים אך כל כך כישרוניים
    רכז: לונזו / naw
    שוטינג גארד: הולדי/ ראדיק
    סמול: אינגרם / וילאמס
    פאור: זאיון / מאלי
    סנטר: פייברוס /הייז
    נוסף: ג'קסון מור הארט ווד דריווס מילר
    הרבה קלעים צעירים שיכולים לרוץ, קבוצות לא יעמדו בקצב

  22. אחלה פוסט, תודה רבה
    יש בקבוצה המון פוטנציאל, אבל הפציעות האחרונות של זאיון קצת מעלות חשש, והוא לא היחיד בקבוצה. טוב לשמוע שהם משקיעים בצוות רפואי וכדומה, אבל אני מקווה שהם לא שוכחים להחליף מזוזות+ סט קמעות חדש (אפשר גם איזה כישוף של מכשפה מקומית, בטח יש לא מעט בניו אורלינס)

  23. סיקור מעולה. לדעתי ניו אורלינס בנתה סגל סולידי לחלוטין שיכול להתמודד על מקומות 7-8 במערב (יחד עם ספרס, קינגס, טימברוולבס ודאלאס (מלמטה)) בטח כשהרעמים התפרקו מנשקם והתפנה מקום נוסף בשמינייה.
    רדיק ופייבורס הם שני וטרנים שאני מאוד אוהב ואם אינגרם ימצה את הפוטנציאל שלו (וזאיון לא יאכזב ולפחות ייתן עונת רוקי סבירה) אז יש להם סיכוי טוב.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט