אירועי דיומא 27/2/19 (עם צוות מורחב שיורחב עוד יותר!) : ליגת העל בכדורסל חוזרת!

 

כדורגל

רבע גמר גביע המדינה-ישראל/ ניר מועלם:

19:00 הפועל חדרה – כפר קאסם, 5 לייב: במשחק הראשון חדרה ניצחה בחוץ 3-2 והפעם היא תארח באיצטדיון בנתניה את כפר קאסם ותנסה להשלים את המשימה ולעלות לחצי גמר גביע המדינה בכדורגל. חדרה נמצאת בתקופה לא טובה בכלל, והיא עם 3 הפסדי ליגה רצופים, והשבוע היא ירדה למקום ה-6 בטבלה והיא כבר במרחק של נקודה אחת בלבד מפלייאוף תחתון ואני לא אתפלא לראות אותה שם לבסוף. מנגד, הסינדרלה של הגביע – כפר קאסם מגיעה אלינו מליגה א' דרום בה היא מובילה את הטבלה במרחק של 3 נקודות מהבאה אחריה- הכח עמידר רמת גן. גם לחדרה וגם לכפר קאסם מחכים משחקים לא פשוטים במחזור הקרוב בליגה, כאשר חדרה תשחק בחוץ נגד רעננה ותהיה חייבת לנצח, מנגד כפר קאסם תארח את ה-5 בטבלה – קביליו יפו. לדעתי, כפר קאסם יבואו עם ההרכב החזק שלהם וכך גם חדרה, אך אני לא אתפלא לראות את שני המאמנים מתחילים לשמור שחקנים במחצית השניה בהתאם לתוצאה שתהיה. בכל אופן, אני לא רואה כאן סיכוי להפתעה, הימור – הפועל חדרה.

20:45 מכבי פתח תקווה – מכבי נתניה, ספורט 5: הקרב הכי מעניין מבין רבעי הגמר יפגיש את פתח תקווה שנמצאת בצרות בליגה מול מכבי נתניה שהבטיחה את מקומה בפליאוף העליון ובנוסף היא מגיעה לגומלין אחרי 1-0 בבית במשחק הראשון. פתח תקווה נמצאת בצרות בליגה והיא במקום ה-12 במרחק של 3 נקודות בלבד מירידת ליגה, וכבר ביום ראשון היא פוגשת את הפועל תל אביב בקרב תחתית ישיר. מנגד, מכבי נתניה נמצאת במקום ה-2 בלי דאגות של ממש, למרות שביום שבת הם פוגשים את בית"ר ירושלים. מכבי פתח תקווה מגיעה אחרי 2 הפסדי ליגה רצופים, ומנגד נתניה מגיעה אחרי 3 ניצחונות ליגה רצופים ו-4 ניצחונות רצופים בכל המסגרות. מכבי פתח תקווה שיחקה העונה 12 משחקי ליגה בבית מתוכם היא ניצחה רק ב-1, סיימה 7 בתיקו והפסידה עוד 4, כך שניתן להבין שפתח תקווה היא לא קבוצה כל כך ביתית. אני מאמין ששני המאמנים (או יותר נכון שלושה) ישחקו עם ההרכבים החזקים ביותר שיש להם, אך האיכות נמצאת בצד הצהוב של המשחק ואני רואה את נתניה עוברת כאן לחצי הגמר, אך עם תוצאת תיקו.

פרמייר ליג – מחזור 28 / אדר בר דוד

21:45 ארסנל – בורנמות'. התותחנים ניצלו את איבוד הנקודות של מנצ'סטר יונייטד מול ליברפול ודילגו מעליהם בדרך למקום הרביעי הכה נכסף. הניצחון קטע לארסנל רצף של תשעה משחקים בהם הם מנצחים ומפסידים לסירוגין. האורחת השיגה רק נקודה בשלושת משחקיה האחרונים והתרחקה מעט מהחבורה שנמצאת אחרי 6 המובילות אבל היא רחוקה 10 נק מהקו האדום ונדמה שאין לה מה לדאוג ממאבקי תחתית.

22:00 צ'לסי – טוטנהאם. מפגש בין שתי המאוכזבות של סוף השבוע. הבלוז, למרות יכולת לא רעה בכלל, הפסידו בגמר גביע הליגה לאלופה וראו עוד תואר הולך לאיבוד. הסיפור של המשחק, אפילו יותר מההפסד, היה הסירוב של השוער הספרדי קפה להתחלף והתמונות של סארי משתגע על הקווים.

אני מוכרח לומר כי בעיניי הסיפור קצת יצא מפרופורציה – השוער נפצע במהלך ההארכה ולכן תוכנן חילוף אבל אם הוא הרגיש מספיק כשיר להמשיך ולסיים את המשחק אני סבור שלא היתה סיבה לא לתת לו לסיים. אולי אני טועה וסארי תיכנן להכניס את השוער המחליף לפנדלים גם ללא קשר לפציעה של קפה ואז אכן מדובר במעשה חמור של השוער הספרדי אבל לעניות דעתי החילוף תוכנן בגלל הפציעה. בכל מקרה, אפשר להניח שזה לא היה מתרחש לולא מעמדו המעורער של המאמן האיטלקי, או לפחות הסיפור לא היה מקבל נפח כל כך גדול. בינתיים, השוער נקנס והספיק להתנצל אבל זה רגע שילווה אותו לכל הקריירה.

בצד הלונדוני, התרנגולים פספסו הזדמנות אדירה לצמצם את הפער מהמקום הראשון לשלוש נק' בלבד ולהצטרף בצורה אמיתית למירוץ האליפות עם הפסד מאכזב בברנלי. עם עדיין יש להם תקוות אמיתית לתואר הם חייבים ניצחון הערב בסטאמפורד ברידג'. צ'לסי, עם כל הבלגן, עדיין נלחמת על המקום הרביעי וכרגע היא רחוקה 3 נק מארסנל אבל גם משחק חסר לעומת התותחנים.

22:00 קריסטל פאלאס – מנצ'סטר יונייטד. המארחת מגיעה בכושר אדיר עם רביעייה לרשת של לסטר ועם ארבעה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו בששת משחקיה האחרונים. החודש הנהדר הזה עזר לה לברוח מהתחתית אבל היא עדיין מסתכלת למטה עם 6 נק מעל הקו האדום. השדים האדומים נעצרו עם תיקו ביתי מול ליברפול אבל סולשיאר יכול להיות די מרוצה מכך, במיוחד אחרי שתוכניותיו השתבשו עם 3 חילופים כפויים כבר במחצית הראשונה. המאבק של היונייטד על המקום הרביעי בשיאו ועם כל התקופה הטובה ומומנטום החיובי הם מוצאים את עצמם רק במקום החמישי.

22:00 ליברפול – ווטפורד. 10 מחזורים לסיום וזה לא הולך ונהיה קל יותר לקבוצה של יורגן קלופ. רק נק' פור יש להם על סיטי ונראה שהמומנטום בצד של התכולים ממנצ'סטר, כך סבורות גם סוכנויות ההימורים שהולכות בבירור עם סיטי. פירמינו הנהדר נפצע באולד טראפורד וייעדר מהמשחק היום ולמרות מספרים לא מאוד מרשימים התרומה שלו היא בלתי ניתנת לכימות. הצרעות בעונה אדירה מבחינתם מדורגים במקום השביעי הסופר מכובד ועם רצף של שלושה ניצחונות רצופים, כולל חמישיה נפלאה מול קרדיף בשבת, הם יכולים להפתיע באנפילד ולפגוע בצורה אנושה בסיכויי האליפות של האדומים.

22:00 מנצ'סטר סיטי – ווסטהאם. תואר ראשון כבר בכיס, שלושה נשארו. אמנם מדובר בתואר הזניח מבין הארבעה אבל חגיגות הזכייה הראו כי זה היה חשוב והם לקחו את המשחק בשיא הרצינות. ועדיין, 120 דקות רק לפני 3 ימים יכולים לתת את אותותיהם על השחקנים של פפ. לשמחתו, יש לו סגל כל כך עמוק עם מחליף איכותי בכל עמדה שהוא יכול בקלות לעשות רוטציה והקבוצה לא תיחלשגם מאזן בית נדיר של 13 ניצחונות ב-14 משחקים עומד לזכותה. גם הפטישים יכולים להיות מרוצים מהעונה עד כה, במיוחד אחרי שפתחו אותה בצורה קטסטרופלית ואחרי ההשקעה הגדולה בקיץ היה נדמה שייאבקו בתחתית. הם מדורגים במקום העשירי וינסו להיות הקבוצה השניה שיוצאת מהאיתיחד ללא הפסד בליגה.

חצי גמר גביע המלך – גומלין / אדר בר דוד

*המלצת צפייה* ריאל מדריד – ברצלונה (1-1 במשחק הראשון) (ספורט1). שתי הקבוצות ניצחו בסוף השבוע. בארסה התקשתה, כצפוי, בסביליה אבל, כצפוי, זה שוב היה לאו מסי עם אחד ממשחקיו הגדולים שסיים עם שלושער מרהיב ובישול נהדר לסוארז שעזרו לאלופה לשמור על הפער בצמרת. והפער נשמר אחרי שגם ריאל ניצחה את לבאנטה, אחרי עוד שערוריית שיפוט ופנדל מעורר מחלוקת על קסמירו. בשבת השתיים נפגשות בליגה למשחק ההזדמנות האחרונה של ריאל אבל לפני זה יש תואר על הפרק, תואר בו זכתה ברצלונה בארבע השנים האחרונות וריאל תשמח לקטוע את הרצף ולהתחיל אחד משלה. ארתור, הברזילאי המצוין, חוזר לשורות האלופה. אצל אלופת אירופה לא שקט כשגארת' בייל כבש פנדל ולא חגג (הוא לא שיחק בלבאנטה בעבר) והדיווחים היוצאים ממדריד מדברים על חוסר שביעות רצון מהוולשי.

חצי גמר גביע איטלקי/ניר מועלם:

22:00 פיורנטינה – אטאלנטה: היום מתחיל חלק ב' של חצאי הגמר עם המשחק הראשון בין פיורנטינה לאטאלנטה ששניהן צמודות בטבלה, כאשר פיורנטינה במקום ה-9 עם 36 נקודות, ואטאלנטה מעליה במקום ה-8 עם 38 נקודות. פיורנטינה מגיעה בכושר יותר טוב מאשר אטאלנטה והיא סיימה את המשחק בראשון עם 3-3 מול אינטר, כאשר השיוויון הגיע בדקה ה-100 מפנדל שלא היה(לדעתי האישית) והיא כבר עם 9 משחקים ללא הפסד(אין לה עדיין הפסד בכל שנת 2019), מנגד אטאלנטה הייתה בכושר נפלא עד שלפני 2 מחזורים היא הפסידה 3-1 למילאן ולאחריו הגיע השבוע הפסד שני רצוף, הפעם לטורינו 2-0, מה שגרם לה לאבד גובה. שתי הקבוצות הרשימו מאוד בסביבוב הקודם, כאשר פיורנטינה הביסה את רומא בבית 7-1, אבל מנגד אטאלנטה עברה את יובנטוס עם 3-0 די קליל על האלופה שבדרך. חשוב לציין שעד היום נערכו בארטמיו פראנקי (איצטדיונה של פיורנטינה) 20 משחקים בין הקבוצות כאשר אטאלנטה לא ניצחה בו עדיין, פיורנטינה עם 12 ניצחונות ועוד 8 משחקים הסתיימו בתיקו. הימור – יהיה לנו משחק עם שערים וכדורגל קיצבי וטוב, הכושר בו נמצאת אטאלנטה יפריע לה במשחק היום ולדעתי היא תפסיד את המשחק אבל בשער אחד לכל היותר, מה שישאיר לה סיכוי די טוב לעבור בגומלין, בתקווה שהיא תגיע בכושר טוב יותר.

כדורסל ישראלי

לאחר שהסתיימה לה פגרת הנבחרת, אנחנו חוזרים היום לליגה בה יתקיימו היום 2 משחקים מ-2 מחזורים (אוי, המנהלת…). נתחיל:

מחזור 20 בליגת ווינר סל / עידן ארווץ

18:50, 5SPORT: הפועל חולון (4-14) – מכבי ראשון לציון (9-9) הפועל חולון עברו שבוע קשה בדיוק לפני שבועיים כשהפסידו להפועל ירושלים בחצי גמר גביע המדינה והודחו מהמפעל. היה להם שבוע מאותו משחק להתכונן למשחק הליגה הבא שלהם שהיה נגד גלבוע גליל, בו החבורה של דן שמיר התגברה על שבוע הגביע וניצחה 85-75 כשהמצטיין מבחינתם הוא (כרגיל מאז פציעתו של קאליף וויאט) קורי וולדן עם 16 נקודות ומדד יעילות של 18.

מנגד, מגיעה למשחק הערב קבוצתו של גיא גודס המצויינת. ראשון התחילה את העונה בליגה נורא מה שהוביל לפיטוריו של צביקה שרף, שחרור שחקנים והגעה של 2 שחקנים חדשים בדמות הפורוורד דיימון סימפסון והרכז אלכס המילטון המצויינים. המילטון מוביל את הקבוצה כמעט בכל קטגוריה אפשרית (נקודות, אסיסטים, חטיפות, מדד ואפילו חסימות), וניכר שינוי אדיר בקבוצה מאז הגעתו של גיא גודס שהחליף את שרף. כמה אדיר? הם הגיעו לגמר הגביע, בו הפסידו לירושלמים.

ראשון קבוצת הגנה טובה יותר מחולון, ויש לה את הישראלים הלא מתאזרחים אולי הטובים בליגה. עם כל המחמאות לראשון, חולון מקום 2 בטבלה לעומת 6 של ראשל"צ, ולמרות המומנטום האדיר של הכתומים אני אלך על הפועל חולון.

מחזור 19 בליגת ווינר סל / עידן ארווץ

21:00, 5PLUS: הפועל ירושלים (5-13) – הפועל באר שבע (10-8) – המשחק המרכזי של הערב יפגיש את מחזיקת הגביע הטרייה מירושלים עם המפתיעה עד כה של העונה. לאחר זכייתה בגביע המדינה, רבים חשבו שתהייה ירידת מתח במשחק שאחרי, ששוחק נגד הפועל אילת בעיר הדרומית. אך, ירושלים התעקשה לנצח את המשחק, שכן היה לה חשוב מאוד לנצח בשביל מאבקי המיקום בפלייאוף ואולי אפילו אירוח הפיינל פור. בסיומו של המשחק ירושלים ניצחה אחרי שליטה במחצית השנייה 82-70 כשטיישון תומאס מסיים עם 16 נקודות וליאור אליהו, הקפטן המתקמבק, עם 15.

בצד השני של הפרקט תופיע למשחק הפועל הבאר שבעית שלה היה שבוע חופש בשבוע הגביע, שכן היא הפסידה ברבע הגמר להפועל תל אביב במשחק סופר מותח. במשחק שלאחר שבוע הגביע היא הפסידה לנס ציונה הלוהטת 90-78, למרות משחק טוב של ג'ורדן סווינג עם 20 נקודות. באר שבע סובלת ממכת פציעות כשבכל משחק שחקן אחר לא משחק, וסמאג'ה כריסטון בעקביות בחוץ.

בתור אוהד הפועל ירושלים, מצפה לנו משחק לא קל (כשאתה אוהד ירושלים, אף משחק לא קל). אני מאוד מקווה שעודד קטש וחבורתו יידעו לסיים את המשחק מוקדם ככל האפשר כדי למנוע מהקהל הירושלמי התקפי לב. הפועל ירושלים.

כדורסל מכללות / מנחם לס

(הכל זמני מזרח ארה"ב)

משחקים ראשיים:

19:00: וירג'יניה (2) – ג'ורג'יה טק

19:00: OLE MISS – טנסי (7) – טנסי ירדה ממקום 1 ל-7 תוך שבוע!

19:00: איסט קרולינה – יוסטון (8) – יוסטון אחת מהפתעות העונה

19:00: טקסס טק (11) – אוקלהומה סטייט – טכסס טק, הידועה כ-'מכללת פוטבול', משמיעה קולות חזקים בכדורסל

19:00: פיטסבורג – קלמסון. – קלמסון, אלופת המכללות בפוטבטול, הפסידה כמה משחקים בשבועיים האחרונים למדורגות גבוהות בהפרשים מיזערים. נצחון בפטסבורג הוא חובה כמעט לבחירת ה-68, אלא אם כן תגיע לפחות לגמר קונפרנס ה-ACC

אתמול בכדורסל מכללות:

*וירג'יניה טק (20) גברה על דוק (3) ללא ציון ויליאמס 72-77

*הפרשמן ג'סטין הארנס קלע קרייר-היי 29 כשאוהיו סטייט גוברת על מס' 22 איובה.

*ווייק פורסט ניצלה מעוד הפסד בדאבל-דיג'יט – ויותר 'מניצלה', היא הצליחה לנצח – את מיאמי כשדמון דיקון וברנדון צ'יילדס החלו לקבור שלשות, והחשובה שבהן זאת של צ'יילדרס עם 25.2 טיקים מהטריי שנתנה לפורסט נצחון 75-76.

*וופורד, האוניברסיטה הקטנה (2,00 סטודנטים), הפרטית, מספרטנבורג השכנה אלי (10 מייל) עשתה לראשונה (לראשונה העונה; היא כבר הגיעה לסוויט 16 באליפות המכללות לפני 3-4 שנים) את הטופ 25 במכללות.

*בדרבי הידוע כאחד החמים במלחמות בגלל שנאה בת שנין, אונ' קנזס, מספר 15, גברה על קנזס סטייט 49-64.

 

טניס / אלכס דוקורסקי

טורניר דובאי – שמינית הגמר

מספר מדורגים בכירים הודחו ביום שלישי. דנאיל מדבדב הרוסי הפסיד לריקרדאס בראנקיס הליטאי וגאל מונפיס ניצח את מארין צ'יליץ'. המשחקים ייפתחו בשעה 12, שעון ישראל.
משחקים בולטים:
קיי נישיקורי – הוברט הורקאז' (פולין) – הורקאז', בן ה-22, שמתנשא ל-1.97, הוא הטניסאי הפולני הבכיר כיום ושואף לטפס במעלה הדירוג. צפוי משחק מעניין מול נישיקורי, שנראה טוב מתחילת השנה ועושה רושם כי התגבר על הפציעות שפגעו בו ב-2018.
גאל מונפיס – מרקוס בגדאטיס – מפגש בין שני שחקנים ותיקים, כשהצרפתי נחשב לפייבוריט בהתמודדות.
פרננדו ורדאסקו – רוג'ר פדרר – אף על פי שפדרר לא הפסיד מעולם לספרדי בששת המפגשים ביניהם עד כה, צפוי משחק לא פשוט. ורדאסקו בן ה-35 הוא שחקן אגרסיבי מאוד, שחובט חזק מאוד ביד שמאל.
בורנה צ'וריץ' – תומאס ברדיך – 11 שנים מפרידות בין השחקנים. ברדיך חזר לכושר טוב ונראה כי צפוי משחק שקול למדי.
רוברטו באוטיסטה אגוט – ניקולוז באסילאשווילי – הספרדי משחק מצוין מתחילת השנה. זכה בטורניר דוחא והגיע לרבע הגמר באליפות אוסטרליה. באסילאשווילי הגיאורגי הוא שחקן מאוד מעניין, שנכנס השנה לעשרים הראשונים בדירוג ה-ATP, וגבר בסיבוב הקודם על קארן חצ'אנוב הרוסי, שדורג רביעי בטורניר.

טורניר אקאפולקו – שידורים בערוץ 58 מחצות

המדורגים הבכירים, ביניהם רפאל נדאל ואלכסנדר זברב, עלו לשמינית הגמר.
משחקים בולטים:
סטניסלאס וואוורינקה – סטיב ג'ונסון – השוייצרי, שזכה בעבר בשלושה טורנירי מייג'ור, חוזר בהדרגה לכושר טוב לאחר פציעה לא פשוטה בשנה שעברה. ג'ונסון האמריקאי משחק טוב מאוד על משטחים קשים.
רפאל נדאל – ניק קיריוס – מפגש מסקרן ביותר. נדאל יצטרך להתמודד עם מכות הפתיחה החזקות מאוד של הטניסאי האוסטרלי המוכשר.
דויד פרר – אלכסנדר זברב – הגרמני הצעיר יגיע כפייבוריט אבל פרר הקשה עליו בעבר וצפוי, לעניות דעתי, משחק צמוד למדי.
ג'ון איזנר – סאם קוורי – מפגש בין שני שחקנים אמריקאים שמצטיינים במכות הפתיחה שלהם וככל הנראה שובר שוויון אחד (או יותר) לא יפתיע איש מהצופים.

 

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

טור האמירויות – קטע 3

קטע נפלא היה אתמול הקטע השלישי של טור האמירויות. בטיפוס הקשה להר חפיט באבו דאבי, לורנס דה פלוס הצעיר מקבוצת יומבו הכתיב קצב קשוח, שהפיל פייבוריטים רבים. מבין אלו ראינו את ריצ'י פורט ואת וינצ'נזו ניבאלי מתפרקים מוקדם, בעוד שטום דומולאן בעיקר ניסה לסייע לחברו וילקו קלדרמן לשרוד. בהמשך היה זה חברו של דה פלוס לקבוצה, המוביל במירוץ פרימוז רוגליץ', שתקף מקבוצת המובילים, כשאיתו מאני בוכמן ודויד גודו הצעיר. השלישיה המשיכה קדימה עד כק"מ וחצי לסיום, שם הדביק אותה אלוף העולם אלחנדרו ואלוורדה. ואלוורדה ניצל את נסיונו העדיף ואת הכרת המסלול (זכה בטור של אבו דאבי בשנה שעברה) על מנת להקדים את רוגליץ' על הקו, כשגודו משלים את הפודיום. זהו ניצחון ראשון לואלוורדה העונה, שניסה נואשות לעשות זאת עם חולצת הקשת של אלוף העולם. רוגליץ' עדיין מוביל בטור, כשאחריו ואלוורדה (14+), גודו (31+), בוכמן (39+), קלדרמן (47+), דן מרטין (54+), דומולאן (57+), דה לה פארטה (1:05+), נוקס (1:07+) ופורמולו (1:08+).

קטע 4, המעביר את המירוץ לדובאי, יחל בדקל ג'ומירה (אותה רצועת חוף מלאכותית בצורת דקל) ויסתיים בסכר האטה. זהו קטע גבעי עם סיום בעלייה קצרה ותלולה. יכול להתאים גם הוא לואלוורדה, כמו גם לרוגליץ' או לדן מרטין. שידור ביורוספורט 2 ב-13:00.

לפוסט הזה יש 17 תגובות

  1. תודה פאקו, הגישור היה בקצב של ספרינט ראיתי פעמיים בלבד את ןלוורדה בכושר הזה .
    פעם אחת ב 2003 בסיירה נבדה כאשר ניצח בסיום את הראס וקארדינאס, ופעם שניה ב 2012 שוב הדהים ולוורדה שחזר משנתיים השעיה כאשר פרץ תקף 17 קמ לסיום באותו קטע תקף קונטאדור 50 קמ לסיום וכבר היה למיטב זכרוני ביתרון 3:43 דקות.
    ןלוורדה נעזר אז בשלושה מרכיבי קבוצתו קינטנה היה הראשון.
    ב 2002 היה זה אוסקר סיביליה שמשך את ןלוורדה, על הקו למיטב זכרוני ב 2012 ההפרש היה 9 שניות…
    בלבד.
    אתמול ולוורדה היה לבד….,גישר לבד תקף לבד , מדהים .
    אז ראשית תודה .
    שנית אליפות העולם בוייקבורד התקימה הפעם במפה וויקבורד בארגנטינה.
    ב 2016 נרשמה הסטוריה כאשר ליאור סופר שלנו זכה בפעם הראשונה.
    ב 2018 זכה ליאור פעם שניה.
    ואתמול זכה אלוף העולם מכהן בפעם השלישית.
    רק לשמוע את הקריין אומר איך ממקום קטן כמו תל אביב ניתן להוציא כל כך הרבה כישרון אומר משהו ….
    יש לנו נבחרת נהדרת בסקי מיים ,כי שם משקיעים בנוער המקומי לצרכי חינוך.
    ,ניגוד לענפי הכדור בהם מככבים לגיוני זרים .
    מסתבר כי אם עובדים נכון יש תוצאות.
    הוכח בגלישה רוח ג'ודו טניס וויקבורד.
    ואפילו ניצחנו פעם 4:1 את צרפת בכדורגל הקדם מונדיאל בפארק אוף פרינס בהדרכת שלמה שרף והידחנו אותה….
    עובדה !
    עובדה !

      1. אמר בסיום כי נזהר מאד ממשבי רוחות צד, והיום צלכד מאחור בדרך לסכר, כך הכלב המאיץ יואן מנצח בפרופיל לא שגרתי.

  2. תודה מנחם שהמשכת את עבודת הקודש של עידו עם המכללות.
    דיוק נראית ממש פגיעה בלי ציון. זה הבעיה בעיקר במכללות שאתה top heavy אבל אין לך כלום מעבר. כי רמת הכישרון הכולל לא גבוהה כמו בnba.
    טריי ג'ונס מאכזב בחצי השני של העונה, בולדן פתאום לא זוכר מה זה להיות מגן טבעת ואז נשארת עם 2 כוכבים וחבורה של שחקנים חובבנים.
    מעלה תהיות לגבי הסיכויים שלהם בטורניר

  3. עדכון לגבי הטניס.
    הוברט הורקאז' הפולני גבר בשלוש מערכות על נישיקורי ועלה לרבע הגמר בדובאי.
    בניצחונו זה, הטניסאי הצעיר רשם שני ציוני דרך משמעותיים עבורו – ניצחון ראשון על שחקן מהעשיריה הראשונה ובכורה ברבע גמר טורניר מסבב 500 הנקודות ב-ATP.

    פולין היא מדינת ספורט מאוד מאוד מפותחת. נראה זאת כנראה בסוף השבוע הקרוב בתחרויות האתלטיקה. אפשר לחזות בזה גם בתחרויות קפיצות הסקי שמשודרות ביורוספורט. כמובן שגם שחקני הכדורגל שלהם עושים חיל בליגה האיטלקית והגרמנית (אפשר אפילו לטעון כי יחסית לסגל שלהם, הנבחרת הלאומית שלהם היא אנדראצ'יברית, באופן יחסי).
    אבל הם לא הצטיינו מעולם בטניס, בעיקר בסבב הגברים (אגניישקה ראדוואנסקה, שפרשה ממשחק פעיל לפני כשנה היתה במשך כמעט עשור חברה קבועה בעשיריה הראשונה ואפשר גם למנות שתי זוכות בגראנד סלאמים, קארולין ווזניאצקי ואנג'ליק קרבר, בעלות שורשים פולניים חזקים). ההישג הבולט של טניס הגברים (במשחקי היחידים) הפולני בשנים האחרונות הוא ההגעה לחצי גמר ווימבלדון 2013 של ייזי יאנוביץ', שמתנשא מעל לשני מטרים.
    ימים יגידו אם הורקאז' יצליח להשיג דריסת רגל בצמרת טניס הגברים.

      1. תודה רבה מנחם. הפולנים חזקים בספורט כבר למעלה ממאה שנה.
        לעתים המצב הפוליטי הלא יציב השפיע גם על ההישגים בספורט אבל הם תמיד הצליחו להתאושש.

    1. לא מסכים .
      הסלובנים ואחרים הרבה יותר טובים בספורט מהפולנים, אלו היו תמיד פלגמטים.אך ניצחון על נישיקורי זו סנסציה.

  4. לא מגיב הרבה באירועי דיומא אבל רק שתדעו שזה פוסט מעולה וחשוב ביותר ותמישכו עם העבודה הטובה והקשה גם אם אין הרבה תגובות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט