2009-2019 – סיפורם של הלוחמים מהמפרץ / הגולש הוותיק אוהד ס"א


2009-2019 – סיפורם של הלוחמים מהמפרץ/ אוהד ס"א

הקבוצה של 2019:

 

הקבוצה של 2009:

 

 

היום, הלוחמים הם הקבוצה השנואה בליגה: עשירים, מצליחנים, יהירים. קבוצה שהולך לה בקלות, ששחקנים באים אליה כדי לקבל טבעת לקראת פרישה והנהלה ששוברת את חוקי הפייר פליי.

*
לפני 10 שנים, זה לא היה כך.

את הסרטון הבא מצאתי בשיטוטיי הפראיים ברחבי היוטיוב.
כן, אני יודע שלא צריך לקחת יותר מדי ברצינות סרטונים מהסוג הזה, אבל הפעם, אני משוכנע באמת שיש שם משהו אחר. איזה קוד הפעלה סודי, מה באמת צריך לעשות על מנת לזכות באליפות, גם אם ראית פעם אחרונה פליאוף לפני מליון שנה וזכית באליפות כשניקסון היה נשיא עם זריקות סבתא.
הסרטון הזה הוא סוג של מתכון. איך להפוך לאלופה תוך 5 שנים, ולקבוצה היסטורית בתוך 10 שנים. אפשר לראות באופן בהיר איך נבנית האליפות לבנה אחר לבנה: בעלים, GM, מנהיג על המגרש, מאמן יצירתי וצוות משלים, אז בואו איתי למסע:

Timeline of How the Warriors Built a Superteam


2018, עוד אליפות, סוויפ קצר. פעם שנייה ברציפות, שלישית ב- 4 שנים. משעמם? מוכר? נדוש? בואו ניקח אותכם עשור אחורנית לעונת 2007-2008

2008,

ללוחמים יש זיכרון מתוק של פליאוף אחד ב- 14 שנים, כשהאיזכור הכי מרכזי של הקבוצה הוא שהכוכב לטלר ספירוול ("אני צריך להביא לחם הביתה"), חונק את המאמן פי ג'י קרלסימו, וחוזר ומכה אותו. לא נראה שה- GM, כריס מאלין מת על זה, אבל מצד שני הוא גם לא מת על התוצאות, בקבוצה שהשחקנים המובילים בה: מונטה אליס וג'מאל קרופורד, הם לא מצליחים להותיר חותם ולסיים כמו שצריך את 2009. הנה עוד שנה הלכה. קבוצות אחרות היו מתות לקבל את בחירה מס' 7, אבל אצל הלוחמים אף אחד לא באמת מאמין שיכול לצאת מזה משהו חיובי.  אבל, היי לפחות הם באחת הערים הטובות בארצות הברית.

2009,
לא נראה שזה עוזר כשהלוחמים בוחרים בשחיף צנוע ונמוך בשם סטפן קארי בתור PG, כאשר מונטה אליס, השחקן הכי טוב בקבוצה משחק רכז. אם תשאלו אותי, אף אחד, כולל מי שבחר בו לא הבין את מי הוא בוחר. יאללה, תעמיסו. כמו בכל סיפור טוב, יהיה לזה המשך..
אבל אנחנו ב- 2009, ואיך אומר מונטה: "כל אחד מכיר את העסק, כל שנה בא עוד שחקן לעמדה הזאת….". והוא צודק, כי אין באמת השפעה.
בסוף העונה כריס מאלין הולך בבית, ולארי ריילי נבחר במקומו. יש גם אחד בשם בוב מאירס שמתמנה להיות העוזר שלו. עוד נחזור אליו.
סטפן ג'קסון אומר ביי ביי, הוא רוצה קבוצה שתרוץ לאליפות.

2010,
שנה הלכה, שנה באה, והפעם מגיע כוכב על, מס' 6 בדראפט אפיי יודו. הוא עוד יגמור אלוף  (בטורקיה וביורוליג).
בסוף 2010, אחרי עוד שנה שהולכת לשום מקום, ההנהלה לא שקטה, ומביאה כוכב כוכב, את דיוויד לי, סנטר מצויין מהניו יורק ניקס. כמובן שהניקס מסכימים לזה ומקבלים כלום ושום דבר במקום.
אבל הניקס היא נושא לפוסט אחר. דיוויד לי בא מלא מוטיבציה ומאמין שאפשר לעשות דברים יפים, בלה בלה בלה.
אחד הדברים האלה קורים בנובמבר 2010, הבעלים מתחלף ופטר גובר וג'ו לאקוב קונים את המועדון בסכום שערורייתי של 400 מליון דולר. מי מוכן לשים כל כך הרבה על מועדון כושל כזה?
לאקוב בנאום הכניסה שלו מסתכל על דגל האליפות הבודד של 1975, ומגדיר את המטרה:
"אני רוצה עוד אחד כזה".
בתור מנהל, זה רגע מלא קסם עבורי. במסר שחורג מתחום הכדורסל והספורט.
הוא לא מדבר על פליאוף, הוא לא מדבר על הצלחה. דווקא מתוך נקודת השפל של המועדון, הוא מגדיר את החזון הכי גבוה שיכול להיות. ברגע, שהחזון והמטרה מוגדרת, המועדון והדרגים במקצועיים בו פועלים על פיו בצורה האגרסיבית ביותר. יהיו כישלונות, תהיינה נפילות (ויהיה המון מזל), אבל המטרה ברורה. אליפות, ועבורה כל האמצעים כשרים. אבל כולם.
כשהמדיניות ברורה, לצוות המקצועי מאד קל ללכת איתה, לא משנה עד כמה תיפול בדרך. העיקר להעז.

2011,
הלוחמים שוב מפספסים את הפליאוף למרות שיפור מה (מתקרבים ל- 50%), אבל להנהלה אין זמן. מתמנה מאמן חדש (וחסר ניסיון) השם מארק ג'קסון.
בדראפט בבחירה מס' 11, הם בוחרים עוד גארד: אחד בשם קליי תומפסון. עוד גארד? WTF

2012,
ההנהלה מחוייבת לחזון של הבעלים ולא לוקחת שבויים.
באמצע השנה, היא נותנת את השחקן הכי טוב של הקבוצה במגה טרייד. מונטה אליס, שהולך יחד עם יודו וקאוומי בראון בתמורה לסנטר אוסטרלי הגנתי, עם בריאות רעועה: בוגי המקורי, אנדרה בוגוט. פתאם יש לקבוצה איזון: קארי הופך למנהיג הקבוצה בגיל צעיר מאד, יותר דקות לקליי.
בקו הקדמי: לי ובוגוט. ביום טוב, אפשר לראות פליאוף.
לא עם המזל של הלוחמים. התקוות נכזבות כשהעונה נגמרת עם פציעת קרסול של קארי וסיום מאכזב של 23 נצחונות בעונה המקוצרת. לקראת סוף העונה, בוב מאיירס הופך ל- GM.
בנאום הכניסה שלו לתפקיד הוא אומר משהו מעניין מאד.
"האהבה שלי לליגה התחילה בקבוצה הזאת. במבחינתי, זה יותר מסתם תפקיד…אני מת להתחיל לעבוד."
צעד 1: חתימה על חוזה של 44 מליון ל- 4 שנים. עם הרכז הפותח הפצוע שלך. מי האידיוט שעושה דבר כזה? אבל בשביל מטרות גבוהות, צריכים צעדים קיצוניים.
סופה של השנה מביאה איתה בחירות דראפט מעניינות: במס' 7, האריסון בארנס, משלים חמישייה מעניינת וצעירה מאד. צעירה מדי?
בבחירה 30, אזלי, ובבחירה 35, מישהו חסר סיכוי בשם דריימונד גרין. נמוך מדי להיות גבוה, איטי מדי להיות נמוך, מה בדיוק יעשו איתו?

2013,
ובכלל, תמיד כדאי להקשיב לסר צ'ארלס, כשהוא מדבר על סטף: "זה לא הולך ככה. אתה לא באמת יכול לזרוק כל כך הרבה, בלי לנהל את הקבוצה. מה עם ההגנה?".
ללוחמים יש קצת קשיי הבנה לגבי מה שבארקלי אומר והם יוצרים את מודל האחים ספלאש. סוף סוף יש קצת כימיה בקו האחורי. הם עושים את הפליאוף אחרי המון שנים עם 47 ניצחונות ואפילו עוברים סיבוב.
בסיבוב השני, מחכה להם קבוצה עם שליחות מהגיהנום. הזקנים שלי מטקסס. סאן אנטוניו ספרס, מחויבים להביא לטימי טבעת חמישית. לאחר 3 משחקים ראשונים מבישים כשהצעירים מהמפרץ עושים לנו בית ספר (מזל שאת משחק 1, מציל לנו מאנו). נכנס לפעולה מוח הכדורסל הכי חריף בליגה. הקבוצה של פופ גומרת את הסדרה תוך 3 משחקים, כולל 2 ניצחונות חוץ.
עם תום הסדרה, קארי מכנס את החבר'ה שלו באמצע המגרש. מודה לשחקנים, מודה לקהל ולמועדון. זה הפסד שכולו ניצחון. הלוחמים אולי הפסידו סדרה, אבל הרוויחו מנהיג. כאן גם נולדת מסורת חדשה. מאותו רגע, הספרס לא יצליחו לנצח יותר את הלוחמים בפליאוף.
בסוף 2013, ההנהלה מפתיעה שוב ומביאה שחקן שחקן: את אנדרה איגודאלה, כוכב על בפילי, מנהיג. יש רק בעיה אחת. ניתוחים ב- 2 הרגליים חיסלו את הקריירה. 48 מליון בשביל שחקן מת, זה יותר מ"בזבוז הכסף" על קארי. לך תבין הנהלה כושלת.

2014,
איזו שנה. הקבוצה משתפרת ומסיימת שישית עם 51 ניצחונות. החמישייה מאוזנת, קדמית ואחורית, עם המון ניסיון מעמדת ה- SF, שחקני הספסל המצוינים נותנים עומק. אבל כל זה נקטע באכזבה קשה, כשבסיבוב הראשון, במשחק מס' 7, הם מפסידים לקליפרס העדיפים.
זה לא מספיק טוב לקבוצה שחושבת אליפות. הם מפטרים את ג'קסון, המאמן שהביא להם פליאוף במשך שנתיים רצופות., אחרי שנות מדבר ארוכות. הם מביאים במקומו פרשן טלויזיה חסר כל ניסיון אימון, את סטיב קר, שאמנם שיחק עם כמה שחקנים וזכה בכמה אליפויות. אבל נו באמת. לפחות הוא זוכה "לפרגון" "מהחברים" שלו באולפן.
(ההנהלה לא מסתפקת בזה ובוחנת טרייד על מנת להביא את קווין לאב במקומו של סטפן קארי. לבסוף, הטרייד לא יוצא לפועל…)
לבסוף הם שמים את היד על שחקן משלים: שון ליוינגסטון, שחקן משלים מצויין לאחר פציעה קשה, שמנעה ממנו לשחק למס' שנים. הוא יסתפק ב- 16 מליון ל- 3 עונות. השאלה אם הוא בכלל יוכל להועיל לקבוצה?

 

 

 

2015,
שוב המזל הרע, תוקף כשבמשחקי טרום העונה, דיוויד לי,שחקן שבעונת 2014, קלע מעל ל- 18 נקודות למשחק נפצע בהמסטרינג השמאלי ונאלץ להיעדר ב- 25 המשחקים הראשונים של הקבוצה.
דריימונד גרין הצעיר, מחליף אותו מהספסל בעונה השלישית שלו, אחרי עונת רוקי של  3 נקודות למשחק ועונה שנייה של 6 נקודות.
דיוויד לי לא יחזור יותר כשחקן חמישייה ודריימונד גרין מהווה את הרוטב הסודי הסופי להצלחה ההיסטורית של הפרנצייז'. הלוחמים הופכים לאימפריה. הלוחמים עולים לגמר הליגה מול לברון (ובלאט, שהוצע לו לשמש כסגן מאמן).
בגמר, השליטה של הקאבס דומיננטית ב- 3 המשחקים הראשונים. הלוחמים מצליחים לחלץ ניצחון ביתי בלבד מול קבוצה פצועה ונחושה. בלאט מוציא מים מהסלע, אבל לבסוף עם עוד פציעה אחת יותר מדי, הוא נכנע לכישרון העדיף של הלוחמים ולאליפות ראשונה אחרי 40 שנה.

2016,
דיוויד לי מוטרד כדי לפנות מקום בתקרת השכר. עוד נבין למה…
בארקלי עדיין משוכנע שלמרות האליפות, זאת לא קבוצה עם עתיד.
הדברים מחלחלים עמוק והלוחמים עונים לו עם עונה של 24- 0 ושל 73 – 9. קארי נבחר להיות MVP של העונה פה אחד בפעם הראשונה בתולדות הליגה.
הם נרדמים מול OKC וחוזרים מ- 3-1, וחוזרים לעצמם בגמר עם 3-1 בגמר, הכל דבש. ואז מתחילה התמוטטות מנטלית בלתי צפויה. אולי פציעה של קארי, אולי ההרחקות של גרין, אולי העובדה שבארנס זורק בלוקים. השורה התחתונה כואבת במיוחד. הלוחמים מאבדים את האליפות.

2017,
כמו רוקי בלבואה, שבע, פצוע וחסר חגורה, הלוחמים כמהים לנקמה. להחזיר לעצמם את עין הנמר
באופן מקרי בהחלט, בעקבות החוזה החדש עם הטלוויזיה תקרת השכר עולה ב- 24 מליון ל- 90 מליון (יש מקום לשאלה עד כמה תרמה הגולדן סטייט והמשחק שלה לחוזה הזה).
בוגוט מועזב, עוד סכום כסף מתפנה
בצירוף נסיבות נדיר, יש פתאם ללוחמים המון כסף מתחת לתקרה, הם יכולים להביא כמעט כל כוכב.
והם בוחרים באוייב הכי מר שלהם מהמערב. את קווין דוראנט, הנמסיס מאוקלהומה. המדהים שהוא מסכים להיות כינור שני בקבוצה היסטורית.
הם מביאים עוד את איזה סנטר גמור שהיה הבדיחה של הליגה בשכר מינימום.
זה נגמר בניצחון גמר ובתואר FMVP לשחקן השנוא בליגה.

2018,
יש רגעים שבהם, הקבוצה החמודה שליווית בהצלחות ובכישלונות הופכת למפלצת בלתי נסבלת. הלוחמים של 2018 הם כאלה: שחצנים, יהירים, מבזים את היריב ובעיקר הנהלה שנותנת להם את כל הכלים להצלחה.
ועד כמה שהם טובים, הם מגעילים: שיכורי כוח, הם מורידים הילוך בזמן הליגה הסדירה כדי לא לעייף את החמישייה וחוץ מכמה דפיקות לב במשחק 7 מול יוסטון, היא מטיילת אל הטבעת השלישית ב- 4 שנים. הקאפקיק זוכה ב- FMVP שני רצוף.
בקיץ, הן מביאים את קאזינס ב- 5 מליון כדי לסגור את הליגה. ברוכה הבאה 2019.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
30 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דורון
דורון
22/01/2019 2:22:57

מאד יפה,מצוין גם הקודם שלך וגם הכתבה העתידנית לך מפעם. נהדר תמיד מה שאתה מביא לנו. ומצחיק מאד"אני צריך להביא לחם הביתה"). רב תודות

דורון
דורון
22/01/2019 2:29:20
Reply to  דורון

סיפור מופלא מי היה מאמין בקארי קליי וגרין לפני, נראה שאף אחד. כתבה שתורמת לאתר

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
22/01/2019 8:22:30

מצוין אס"א תודה רבה.
Watch and learn, watch and learn.
תיקון קטן ולא משמעותי – לאב אמור היה להגיע בתמורה לקליי.

סלים ווארזה
סלים ווארזה
22/01/2019 8:24:43

מעולה. הדגשת יפה את כל הבחירות בשחקנים שנראו תמוהות והתבררו כבינגו.
יפה מאוד.

שלהבת
שלהבת
22/01/2019 9:22:41

תודה!

מנתח מוח
מנתח מוח
22/01/2019 9:41:21

סיכום ממצה למדי (תיקון: סטף מעולם לא היה במחשבה לטרייד, זה החלק המרכזי בהצלחה, ההימור המתמשך על סטף והחוזה הנמוך במיוחד שלו).
אם מישהו אחראי ב"שינוי הכללים" שאיפשר את המפלצת, עם דוראנט, זה הליגה ולא גולדן סטייט.
הכללים נועדו להבטיח שוויון, אבל כל מיני עיגולי פינות ותיחמונים גרמו לזה, ששני MVP בשיאם ואלפוי קליעה משחקים ביחד.
זה בגלל התקרה הרכה, שנותנת עדיפות לכוכבים על פני שוויון.
ובגלל שהליגה מאפשרת לשחקנים "לתת הנחה" בשכר שלהם. זה קרה כמה פעמים בגולדן סטייט – ההגעה של פאצ'וליה ודיוויד ווסט ב"מחיר מבצע", הנחה עבור טבעת, כדי לסגור את הרוסטר ואת הפינה של הגבוהים. אחרת לגולדן סטייט לא היתה שמיכה מספיק ארוכה.
כנ"ל בהנחה שדוראנט נותן עכשיו.
בעולם האמיתי, קוראים לזה עיסקאות פיקטיביות, או בארטר. רשויות מס למשל לא מעבירות דבר כזה, ובצדק, כי הוא בא לתחמן את המערכת. זה גם מסריח מהאפשרות שהשחקן מקבל את מלוא התמורה, מחוץ למגרש (דוראנט לא הסתיר את זה במיוחד, כשדיבר על אופציות מעניינות שנפתחות לו בעמק הסיליקון).
משום מה זו פירצה ב-NBA שלא נסגרה. ולא מונעת עוד "מתנדבים בע"מ" כדי לקבל טבעת בקבוצת כוכבים, ולעזאזל כללי התחרות השווה. שהיתה ממילא לא באמת שווה עוד קודם.

הייט אשברי
הייט אשברי
22/01/2019 10:33:42

נהדר לקרוא שוב.
2 הערות :
1. את ההחלפה בין קליי ללאב טירפד ג'רי ווסט , שלא הוזכר בכתבה וגם להבאה שלו כיועץ ע"י ג'ו לייקוב יש חלק לא מבוטל בהצלחה.
2. איגי הגיע למפרץ מדנוור ולא מפילי ( בשורותיה שיחק עוד קודם ) , לאחר שהודח בסדרת הפתיחה בפלייאוף ע"י הלוחמים הצעירים , ולימים העיד שראה שם משהו . הוא זיהה אז, בפלייאוף הראשון של האחים ספלאש , משהו מיוחד . וחוש הריח שלו הוביל אותו לפנות ביוזמתו לבוב מאיירס ולגשש אם הקבוצה תסכים לקלוט אותו .

תומר
תומר
22/01/2019 10:47:54

יופי של פוסט
מדגיש שוב את המובן מאליו (לדעתי): אין תחליף לניהול טוב. לא מזל ולא אוסף כוכבים ולא פזרנות. אם יש לך מנהל שיודע לקחת את ההחלטות הנכונות, אתה על הסוס.

Ori88
Ori88
22/01/2019 10:48:25

מאמר נהדר ! תודה רבה
הצירוף עם דוראנט בעייתי משהו לתחרותיות בליגה, אבל הכדורסל כל כך כיפי / אטרקטיבי. נדמה לי שבעבר תקרת השכר היתה קשיחה יותר. זה נכון ?

עידו גילרי
עידו גילרי
22/01/2019 11:01:02
Reply to  Ori88

ממש לא. ג'ורדן בזמנו חתם על חוזה של 30 מיליון כשהתקרה כולה הייתה משהו כמו 25.

עידו גילרי
עידו גילרי
22/01/2019 11:03:03

הווריורס הבינו טוב מאד במי הם בוחרים כשלקחו את סטף ב-2009 במיוחד דון נלסון שדחף לבחירה מאד חזק.

עידו גילרי
עידו גילרי
22/01/2019 11:06:25

סטיב קר גם נחשב עוד לפני המינוי למועמד אידיאלי לאימון. הוא חיכה עם זה לא מעט מסיבות אישיות אבל גם הניקס מאד רצו אותו וכבר חשבו שהוא אצלם.

מולי
Editor
22/01/2019 11:37:47

אהבתי הפוסט. מעניין, כתוב היטב ומענג לקריאה. תודה.

אוהד ס"א
אוהד ס"א
22/01/2019 12:31:24

תודה רבה.
פספסתי את הקטע עם קליי ולאב, תודה על התיקון.
היה חשוב לי להדגיש שהיו המון טעויות בדרך. המון. היו המון בלת"מים והמון מזל שמתוכם מאז יצא מתוק.
אם לי לא היה נפצע, גרין לא היה בחמישיה, אז גם היתה אליפות ב2015?
הפציעה של קארי עזרה להם לבחור בבארנס. ועוד ועוד ועוד.
אבל המזל הולך עם הטובים. וזאת בראש ובראשונה שאלה של ניהול. אחר כך מאמן, מנהיג על המגרש וצוות

אוהד ס"א
אוהד ס"א
22/01/2019 12:47:51

ועוד משהו חשוב. הרי הסיבה שכתבתי את הפוסט על גולדן היתה ס"א.
כשיש לך את דאנקן והאדמירל (ואחר כך פארקר ומאנו), אתה יכול להיות שמרן. אבל אם אין לך, ההנהלה חייבת לייצר מציאות. ואת זה עושים באופן פרואקטיבי ולא נגררים.
אם הספרס רוצים לחזור ולבנות שושלת, חייבים לנסות גם במחיר של טעויות.

Hobo
Hobo
22/01/2019 22:49:52
Reply to  אוהד ס"א

אני חושב שס"א עובדים נכון.

א. הם מוצאים יופי של שחקנים בבחירות נמוכות: ווייט, מארי, פורבס (29, 29, אנדראפטד). אם מארי יחזור מהפציעה עם יכולת קליעה סבירה, יש להם ביד פוטנציאל לאולסטאר.
ב.הטרייד על קוואי אמנם נכפה עליהם, אבל הם הוציאו ממנו אולסטאר, גבוה מחליף טוב ובחירת דראפט (וזה חשוב כי… סעיף א').
ג. אמנם הם פישלו עם החוזה של גאסול, אבל החוזים שיש להם בסך הכל טובים. לשנה הבאה יש להם 18 מיליון מתחת לתקרה (בהנחה שגאסול נחתך) וזה יכול לשמש אותם להחתמה של שחקן טוב.

etayle
etayle
22/01/2019 13:55:16

כל מה שאתה כותב טוב ויפה, בפועל בחרו את אחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה( קרי), אחד הקלעים הגדולים בהיסטוריה( קליי) והם התפתחו לקטע לא הגיוני.
אם הארדן היה נשאר באוקלהומה לא היינו מדברים על גולדן סטייט.

עידו גילרי
עידו גילרי
22/01/2019 14:16:18
Reply to  etayle

זה נחמד לספקלץ אבל יש גם את העניין הפעוט הזה של כימיה ומשחק קבוצתי. אין לדעת איך ווסטברוק, דוראנט, והארדן היו מסתדרים יחד באותה שיטת משחק. גם בווריורס ראית שהם היו קבוצה נחמדה ומצליחה אבל כל עוד הם היו קבוצהמבוססת יכולת אישית בלבד והמון איזו הם לא הגיעו רחוק.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
22/01/2019 13:58:09

תודה, פוסט מעניין.
הייתי זוקף 50% מההצלחה לניהול מצוין ועוד 50% למזל נטו.

רפיקי
רפיקי
22/01/2019 14:44:06

ו0 אחוז למאמן שבנה את השיטה
הגיוני

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
22/01/2019 16:18:05
Reply to  רפיקי

15% המאמן, שיהיה

חחחח
חחחח
22/01/2019 15:28:13

חלק מכזרי בהצלחה הוא לברון ג'יימס, שלא לקח את הטאלנט שלו לקבוצה יותר טובה מקליבלנד, ואז לא גולדן לא שמולדן.
לברון בספרז, או אוקלהומה, או בוסטון, או עוד איזה 10 קבוצות.

ינתי
ינתי
22/01/2019 22:08:33

מזל זה כשהשקעה פוגשת הזדמנות

Ori88
Ori88
22/01/2019 17:15:06

רק לצורך הדיוק: אוהד ס"א, הביטוי הוא "מעז יצא מתוק"

אוהד ס"א
אוהד ס"א
22/01/2019 20:40:57
Reply to  Ori88

אשכרה יצאתי בני דודים.
עז כמו גופת הארי שגדלה בתוכו כוורת דבש

Berch
Berch
22/01/2019 18:12:37

פוסט מעולה
אלילת המזל לא קיבלה מספיק קרדיט לדעתי אבל התרבות הארגונית (ההפוכה ממה שהולך היום בשיקאגו) ללא ספק עזרה.
אהבתי
🙂

ולדי קוגן
22/01/2019 18:44:31

נהדר. לדעתי ההפסד לקליפרס ב-2014 רק חיזק אותם וכמובן עזר להגיע למסקנה שגקסון זה לא זה.ב-2015 הם היו הכי טובים וכמובן שקצת מזל של פציעות עבד לטובתם והשאר ידוע לכולם

אסף
אסף
22/01/2019 20:09:30

סיכום ממצה,פוסט נפלא. ייאמר לזכות הלוחמים שעד הגעת דוראנט הקבוצה הזו באמת נבנתה בתהליך מרשים שכלל בחירות דראפט שבחלקן הוטל לא מעט ספקות טרם נכנסו לליגה . גרין כמובן אבל גם על קארי הצנום היו לא מעט שאלות איך ישתלב בליגה . כמו שהזכרת אפילו על הבחירה של קליי יש כאלה שהקימו גבה … גם השחקנים שהגיעו בטריידים ובדרכים אחרות והפכו למשמעותיים באליפות הראשונה ללא דוראנט העלו שאלות שונות
(בוגוט הפציע, ליווינגסטון שרבים חשבו כבר שגמר את הקריירה ואפילו איגי שהוטל ספק ביכולתו להוביל ).

המשגיח
המשגיח
22/01/2019 20:21:02

אחלה סיכום, תודה

מבין בינוני
מבין בינוני
23/01/2019 20:57:40

אחלה כתבה
הקטע עם דוראנט הוא לא פחות ממדהים לדעתי (וכידוע אני אוהד שרוף שלו…)
– הוא שחקן יותר שלם וטוב מקרי ומוכן להיות מספר 2.
– השנה זה בולט במיוחד, כשנראה שכל משחק מתחיל בללכת על הספלאש ורק אם לא הולך להם אז דוראנט נכנס לעניינים, ממש הריסון בארנס משופר.
– ובמקום להגיב בכעס על היציאה של דריימונד עליו, הוא מוכיח בהתנהגותו שדריימונד אכן צדק. רק מדבר כמה קרי שחקן היסטורי וכמה הקשר שלו עמוק עם הקבוצה.
– ושימו לב שכשקרי וקליי תופסים יום הולכים עליהם כל הזמן. כשדוראנט קולע שבע מתשע הוא יכול לא לזרוק רבע שלם.
– מבין מספר נתונים מעניינים אחד (שנכון ללפני כחודש) מיוחד מבחינתי הוא שדוראנט מסר לתומפסון 73 אסיסטים וקיבל 10 בלבד (ואני יודע שתומפסון לא מוסר הרבה, אבל זה עדיין נתון קיצוני).
– בשורה התחתונה, אני מקווה שמי שסובב את דוראנט גם רואה את הדברים הללו, וגם מעלה תהייה איך שחקן כזה טוב זורק כל כך קצת (הסטטיסטיקה שלו מעוותת מהמשחקים שקרי לא היה ודוראנט זרק הרבה), ואיך כולנו מפסידים שחקן היסטורי.
– אני מקווה שדוראנט יעזוב לקליפרס (עם קוואי), לניקס ורחמנא ניצלן אפילו ללייקרס. אני כבר לא יכול לראות אותו עם הלוחמים. הוציא לי את החשק לראות נבא.
– ובלי קשר כל הכבוד להנהלה של הלוחמים (ולמאמן) נראה שהם מוכנים לתת לדוראנט מקסימום היסטורי ולהמשיך לשלוט בליגה. ובלי קשר גם אם דוראנט יעזוב הם ימצאו את הדרך להישאר תחרותיים.