ספורטלנד-יומן7- השנה של 76/77?

ספורטלנד-יומן7- השנה של 76/77?

ב-1977 הבלייזרס לקחו אליפות אחרי ניצחון במשחק הגמר על פילדלפיה 76רס.

שחזור של אז לא ממש קרה אתמול…

הבלייזרס אירחו את פילי ונתנו בראש: 95-129, תוצאת המחצית הייתה 41-70 וכבר לא היה עניין.

אמביד הרגיש סורנס בברך השמאלית ולא שיחק ולפילי לא נשאר הרבה סיכוי.

הבלייזרס לא היו ביום מיוחד חוץ ממקולום שקלע 35 ולא שיחק ברבע האחרון.

פילי עשו 8-43 מחוץ לקשת (18%) והובסו בריבאונד 36-59. ההפרש כבר הגיע ל-43 נקודות.

חוויות מהמשחק וראיונות (בעיקר תירוצים).

BB הסביר בסוף לחמוצים:

את הסיקסרס מלווה כתבת מקומית מאוד דינמית (הגב' עם המשקפיים) שהשתלטה על החדר ועל כל השאלות וכולם הלכו אחריה:

ג'יג'י רדיק היה הראיון הראשון שלי אי פעם בליגה. לפני תשע שנים קצת הדלקתי אותו על זה שהוא לא מקבל מספיק דקות באורלנדו,

יומיים אחרי זה הוא ביקש טרייד וסטן ואן גנדי סירב. העונה ההיא נגמרה בהפסד בגמר ורדיק עבר למילווקי ואז לקליפרס ועשה לעצמו קריירה.

גם הוא ניסה להסביר את הערב הקשה (3-11 מהשדה, 11 נקודות):

גם באטלר צרצר (2-12 משדה- 5 נק'):

על החולצה כתוב: THE DEBATE IS OVER ויש תמונה של הוד אוויריותו.

קצת מתנצל עם רעשי הרקע. מקונל מתקלח ממש בקול רם.

מאחורי הקלעים ניכר שהוא ואמביד מסתדרים אחד עם השני טוב. לשניהם אישיות מאוד גדולה ואי אפשר להתעלם מזה אבל יש כבוד והערכה הדדיים.

הייתה שיחה ערנית עם אמיר ג'ונסון על תוכניות לסילבסטר והשוואת יוקר המחייה בין לוס אנג'לס לניו-יורק.

ג'ואל דיבר איתנו באנגלית וצרפתית אבל ניצל (בחביבות) את הפטור מראיונות למי שלא שיחק.

בחימום לפני המשחק שמתי לב שלפילדלפיה אין בכלל ספסל. טיג'יי מקונל הוא השחקן הכי בכיר שלהם שלא פותח.

וזה קצת מוזר כי הם צירפו את מסקאלה וצ'נדלר אבל הטרייד עם ג'ימי קצת רוקן אותם משחקנים לגיטימיים (כבוד מוגבל לג'ונה בולדן, לנדרי שאמט ופורקן קורקמז הלא יציבים).

טרייד על הפוטנציאל הכתפי והנפשי של מר-קשה פולץ תמורת חוזה גמור של שחקן מוכח הוא אולי בלתי נמנע.

הם מעמידים חמישייה מאוד איכותית אבל קשה לראות איך הם יעברו בסדרה לפחות שתיים מתוך טורונטו/בוסטון/מילווקי ואינדיאנה.

ניסיתי לדבר עם ג'ונה בולדן על זכרונותיו מארץ הקודש אך הוא התגלה כבחור לא רציני ולא ממש אינטליגנט.

הוא היה חלש שנה שעברה במכבי ולא ברור לי למה הם נתנו לו חוזה מובטח. 11% לשלוש עונתי! 2-17. נאחל לו שישתפר.

אצל הבלייזרס האווירה הייתה מן הסתם הרבה יותר נינוחה.

הקבוצה עשתה ספליט על שני משחקים עם הווריורס ונתנה 34 הפרש לפילי תוך שלושה ימים,

תוצאות שחותמים עליהם פה כל שבוע.

מקולום התלוצץ עם כתביו:

לסיום, אתגר סטייל מנחם: מי מסוגל לעשות את זה?


מי שיצליח יזכה בפרס שקר כלשהו, מתנת.

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
29 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
שלהבת
שלהבת
01/01/2019 3:14:19

באטלר בפאסיב-אגרסיב! תודה!

שלהבת
שלהבת
01/01/2019 3:14:51

ברט בראון נראה בדרך החוצה

מנחם לס
מנחם לס
01/01/2019 5:55:27

ראיונות טובים. גם אני בדיעה שבסראון בדרך החוצה. וואו, אתה מבקר באולם כאילו הוא AROUND THE CORNER!
הולך לקטי כשיהיו יותר תגובות.
זה היה באטלר? לרגע חשבתי סימונס, אבל אז הבנתי שהוא לא יכול וזה באטלר!

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/01/2019 6:15:04

כתבת הקווים של פילי לוהטת במציאות כמו שהיא לוהטת על המרקע?

שלהבת
שלהבת
01/01/2019 6:54:28

איך קוראים לה אגב?

א.מנור
א.מנור
01/01/2019 7:49:06

תודה על כל התגובות המפרגנות.

סרינה וינטרס. https://www.nbcsports.com/philadelphia/76ers/serena-winters-sixers-reporter-philadelphia
והיא בהחלט משכה את כל המבטים.
הצלם של הבלייזרס שאל אותה בצחוק בחדר הלבשה אם היא תכננה קריירה של עבודה בחדר מלא גברים ערומים והיא ענתה בלי להתבלבל שזה רק מוסיף לחוסן שלה ולביצועים. כתבת חדה ומקצועית.

שחר דלאל
01/01/2019 8:05:49
הגב ל  א.מנור

פגשתי אותה במשחק של פילי מול הנטס. אישה מקצועית מאוד שקיבלה השנה הזדמנות גדולה ולקחה אותה בשתי הידיים. הלוואי ואלפית מהכתבים בארץ (בכל התחומים) היו מתנהלים כמוה לפני, במהלך ואחרי המשחק. עוד משהו שהאמריקאים טובים ממנו משאר העולם (מקווה שהרפרנס לדיון של מנחם היה ברור מספיק).

שחר דלאל
01/01/2019 8:10:25
הגב ל  שחר דלאל

תראו דוגמה לשאלה שהיא שאלה את קובי בראיינט בתור כתבת צעירה של אתר הלייקרס:
https://youtu.be/ARBXRtRiyeM?t=42

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/01/2019 8:14:20
הגב ל  שחר דלאל

נראה לי שהממבה הכיש

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/01/2019 8:12:20
הגב ל  א.מנור
שלהבת
שלהבת
01/01/2019 8:31:43

חברים, שבוע הבא אני מראיין לכם אותה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/01/2019 8:50:46
הגב ל  שלהבת

😀💓🤗

Berch
Berch
01/01/2019 9:16:47

אחלה טור
אותי אישית משמח לשמוע שאמביד ובאטלר מסתדרים ויש כבוד הדדי…..

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/01/2019 9:17:49
הגב ל  Berch

יש להם משהו משותף, שניהם שונאים את סימונס

שלהבת
שלהבת
01/01/2019 9:28:00

אברר את הנושא עם סרינה.
אם יש עוד שאלות נא להעביר לי!

RBAREL
01/01/2019 9:34:38
הגב ל  שלהבת

היא עבדה ב NBCNW וסיקרה את הבלייזרס בשנה שעברה . תשאל אותה איפה היא אהבה יותר לגור , פורטלנד או פילי

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
01/01/2019 9:50:40
הגב ל  שלהבת

כתובת ומתי היא נרדמת, תודה

שלהבת
שלהבת
01/01/2019 9:56:48

אדווח. כן כן ראיתי שהיא עשתה אותו דבר בדיוק בפורטלנד קודם. או שבפילי היא קודמה? ניקול רייצלס הבאה

Dor
Dor
01/01/2019 9:41:38

פילי חייבים עוד שני שחקני רוטציה לפחות. מוריס מוושינגטון יהיה אחלה או מירוטיץ כמו ששמעון רוצה. חייבים גם עוד קלעי/פוינט/קומבו וכאלה יש הרבה בליגה. אולי גם פולץ יפתיע לטובה מתישהו, עוד לא התייאשתי ממנו..

שלהבת
שלהבת
01/01/2019 9:57:47
הגב ל  Dor

שולח לך את מוריס תמורת בחירה סיבוב 1. לוקח?

Dor
Dor
01/01/2019 10:58:46

לא זוכר על איזה חוזה הוא יושב אבל אם יש עוד שנתיים אז בעקרון כן. שחקן פיזי שיוסיף הרבה למשחק של פילי מתחת לסל, יד לא רעה ושומר נחמד ובעיקר קונטרה למוריס של בוסטון

Dor
Dor
01/01/2019 11:11:59

ו..בחירות סיבוב ראשון לפעמים קצת אוברייטד

מיכאלאנג'לו
מיכאלאנג'לו
01/01/2019 13:21:49

I love the inside stuff that u bring to the site.
something u never get on American sports sites.

ולדי קוגן
ולדי קוגן
01/01/2019 13:24:48

אחלה סיקור למשחק שהיה משמים למדי

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
01/01/2019 15:21:18

הכוכב הגדול של פורטלנד וסוכהבתואר ה-MVP של הגמר, ביל וולטון, היה אמור להיות לפחות בין חמשת שחקני הציר הגדולים בכל הזמנים ויותר טוב לפחות מהחלום ומשאק. אך הפציעות מנעו ממנו מלהגיע לכך. בגמר השיג 18.5 נק' ב-54.5% מהשדה ו-78.9% מהקו, תשעה-עשר כ"ח, חמישה אס', חטיפה ו-3.7 חס' למשחק. בעונה הסדירה שאחריה זכה בתואר המקביל של העונה כשהוא נפצע לאחר 60 מש' ומשיג עד אז 18.9 נק' ב-52.2% מהשדה ו-72% מהקו, 13.2 כ"ח, חמישה אס', חטיפה ו-2.5 חס' למש'. היה בו הכל: משובח ביותר בשני צדי המגרש, חכמת משחק גבוה, מנהיג, וינר, מוסר מצוין, חוטף טוב מאוד לגבוה (החלום היה החוטף הטוב ביותר בין שחקני הפנים וחוטף טוב+ באופן כללי) וחוסם מעולה.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
01/01/2019 15:23:07

יש לציין שכשהיה בריא התמודד התמודד כשווה מול שווה נגד כארים.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
01/01/2019 15:35:59

הד"ר מצדו היה נפלא גם הוא עם 30.3 נק'ב-54.3% מהשדה ו-85.7% מהקו, 6.8 כ"ח, חמיה אס', 2.7 חט' ו-1.2 חס'.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
01/01/2019 15:36:54

*חמישה אס'.

trackback

[…] עם סתם מומחה דראפט על הפוטנציאל של הכישרון העולה הבא), לפעמים הם יכולים להיות הסיפור עצמו (למתקדמים: דברו עם האנשים שעובדים באולם, לפעמים להם […]