אירועי דיומא – 08.11.2018

כדורגל / רועי ויינברג

ליגה אירופית – מחזור 4

20:00-לאציו-מארסיי (ספורט 4). מארסיי כנראה לא יעלו, אבל ניסיון נואש לעלייה יתחיל עם ניצחון כאן. לא סביר שזה יקרה בהתחשב בכושר של לאציו.

22:00-סלטיק-ר.ב. לייפציג. קרב כמעט ישיר על העלייה. לייפציג לא הפסידה בעשרת המשחקים האחרונים, בכושר מצויין וניצחה בבית בצורה משכנעת אבל המגרש בסקוטלנד לא קל. יהיה צמוד.

22:00-ארסנל-ספורטינג ליסבון. ארסנל לא זוכרת את ההפסד האחרון שלה וניצחו את ליסבון בפורטוגל. ניצחון כאן מבטיח מעשית את המקום הראשון בבית.

כדורסל / יאיר זעפרני

יורוליג – מחזור 6

*המלצת צפייה* 21:05: מכבי ת"א (4-1) – ריאל מדריד (0-5) – כשהיא מדורגת במקום ה-14 ביורוליג עם פתיחת עונה שדי הולמת את הדירוג (4-1) וכשהיא פצועה וחסרה את טירייק בלאק, אולי מקבלת את סקוטי וולביקין שנעדר זה שלושה שבועות ומציגה לראשונה את רמון סשנס בהופעת בכורה – מארחת מכבי ת"א הערב את אלופת אירופה, הבלתי מנוצחת עד כה, ריאל מדריד למשחק בו נדרשת מהצהובים תצוגה הרואית מול הקהל הביתי.

שמעון טבדי יביא מאוחר יותר את הפריוויו המלא למשחק, הדוקטור שלנו, מנחם לס, יכסה את המשחק מהאולם ואתם כולכם מוזמנים לבלוג החי החל מהשעה 21:05. נתראה.

21:00: באיירן מינכן (3-2) – דארושאפאקה (4-1) – משחק עם ארומה של יורוקאפ יפגיש את אלופת גרמניה שניצחה עד כה רק בבית ותנסה להמשיך לשמור את הרצף של הפסד-ניצחון-הפסד-ניצחון-הפסד גם הערב מול הטורקים שבינתיים לא התחברו וגם לא עושים סימנים לכך אחרי שבשבוע שעבר חטפו 26 הפרש מבאסקוניה.

*המלצת צפייה* 21:45: אולימפיה מילאנו (1-4) – צסק"א מוסקבה (0-5) – משחק מסקרן מאוד ומבחן גדול לקבוצה המארחת, ייערך הערב באיטליה כשמילאנו שסוף סוף פורעת את השטרות הרבים שמושקעים בה תארח את הרוסים הבלתי מנוצחים. אחרי שבועיים ברציפות בו ניצחה קבוצה של סימונה פיאנגיאני את יריבותיה בבית, חימקי מוסקבה ואנדולו אפס,  באותה תוצאה (80:81) ואחרי שכבר ניצחה בצורה מרשימה בפיראוס, ארמאני מילאנו וכוכביה (ובראשם מייק ג'יימס הנהדר שקולע 19.2 נק' למשחק העונה ומוסר 6.2 אס') יארחו את הקבוצה הרוסית המעוטרת ויקוו לנצח אותה לראשונה מאז 2011, לעקוף אותה בטבלה וחשוב מכך – ללמד אותנו שאולי הפעם אלופת איטליה לא רק תבטיח אלא גם תקיים.

22:45: גראן קנריה (4-1) – אנדולו אפס (2-3) – משחק ראשון בהיסטוריה בין המארחת שלא ממש התאקלמה יפה בצעדיה הראשונים במפעל הבכיר של אירופה לבין אנדולו שפתחה טוב אבל נעצרה בשבוע שעבר במילאנו.

ליגת העל – מחזור 6

19:30: הפועל ת"א (4-1) – בני הרצליה (4-1) – אם קשה לכם עם מחזור ליגה בן 6 משחקים שנפרס על 3 ימים אז קבלו את הבשורה החדשה מליגת העל – מחזור בן 6 משחקים שנפרס על פני 5 ימים. ואחר-כך שואלים למה אף אחד לא עוקב אחרי ליגת העל…

אז למרות שיום חמישי הוא ממש לא יום של ליגת העל, יש לנו משחק תחתית מעניין הערב בין שתי קבוצות שלא ממש פתחו את העונה כמו שצריך. להפועל ת"א יש בעיקר תירוצים עד כה (כשהבולט מכולם הוא בנייה רעועה של הסגל בלי רכז אחד ראוי לרפואה) אבל היא יכולה להאשים רק את עצמה, כמו שקרה במשחק האחרון בחולון בו היא שמטה יתרון של 15 נקודות ונכנעה לשלשה של גיא פניני. האדומים החתימו את ג'רל מק'ניל שהצטיין בשורות הקבוצה בשנה שעברה אבל הוא עדיין לא ישחק הערב כך שלא בטוח שהמצב של הקבוצה של דני פרנקו ישתפר על המגרש.

מי שאולי כן תעזור למצבם של האדומים היא בני הרצליה, שבעצמה סובלת מפתיחת עונה חלשה מאוד וצמודה לאדומים שכם אל שכם בתחתית הטבלה. אלדד אקוניס הלך השנה אול-אין כשהימר לא רק על זרים מעניינים אלא גם על מאמן זר, הסלובני גשפר פטושניק. בינתיים ההימור לא עולה יפה והרצליה טרם ניצחה בבית (שלושה הפסדים) וגם בחוץ לא ממש עשתה חיל (ניצחון בודד בנהריה). כארם משעור אמנם מלך הסלים הישראלי עם 15 נק' למשחק, אבל הרצליה רחוקה מלהיות קבוצה שמובילה את הליגה במשהו. אחרי הערב נדע איזו קבוצה מצבה יהיה גרוע ואיזה גרוע עוד יותר.

 

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

טורניר אלוף האלופים – בית 4

15:00: מארק סלבי-ניל רוברטסון

16:00: מארק אלן-בארי הוקינס

21:00: גמר הבית.

משחקי בית 3 של אתמול היוו כר להצגה של שחקן אחד – קיירן ווילסון. הלוחם התעלל באלוף העולם, מארק וויליאמס, במשחק הראשון, ואחר כך עשה אותו דבר בדיוק לג'אד טראמפ. בכך הוא ממשיך את הכושר המצויין מתחילת העונה.

היום נוכל לצפות במשחקי בית 4, האחרון בשלב הבתים. המשחק הראשון הוא קרב אלופי עולם בין זוכה אליפות סין, מארק סלבי, לזוכה ה-World Open, ניל רוברטסון. השניים נפגשו לא מכבר באליפות הבינלאומית, ושם ידו של האוסטרלי הייתה על העליונה. את הזוכה הטרי באותה אליפות, מארק אלן, נוכל לראות במשחק השני, והוא יתמודד מול בארי הוקינס, הסמי פינאליסט מאליפות העולם. המנצחים בשני המשחקים ייפגשו בגמר הבית בהמשך הערב. לינק לשידור.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 4 תגובות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט