אירועי דיומא – 06.11.2018

כדורגל

ליגת האלופות – מחזור 4 / דור בלוך

19:55 מונאקו – קלאב ברוז' (5 לייב):

תיירי הנרי מגלה שהבעיה במונאקו ממש לא הייתה המאמן, ועם נקודה מ-3 המשחקים הראשונים מונאקו צריכה ניצחון מול ברוז' איתה סיימה בתיקו במשחק הראשון על מנת לשמור על סיכויים להעפיל.

19:55 הכוכב האדום בלגרד – ליברפול (ספורט 5):

ליברפול שניצחה 0-4 במשחק הראשון לא אמורה להתקשות מול אחת הקבוצות החלשות בליגת האלופות השנה, וניצחון שלה הוא הכרחי לקראת 2 משחקי סיום שלב הבתים שיהיו לחיים או למוות.

22:00 אתלטיקו מדריד – בורוסיה דורטמונד (5 גולד):

דורטמונד ראשונה בבית הזה עם 9 נקודות מ-9 אפשרויות ומתארחת אצל אתלטיקו עם 6 נקודות, שלאור חולשתה של מונאקו נראית גם כן בדרכה לשמינית. המשחק הקודם בין השתיים הסתיים ב-0-4 לדורטמונד, האם הערב תהיה הנקמה?

22:00 טוטנהאם – פ.ס.ו:

שתי הקבוצות עם נקודה שהושגה בתיקו 2-2 המצויין ביניהן במשחק הראשון, לטוטנהאם, בדומה למונאקו זאת תהיה הזדמנות אחרונה להישאר בתמונת ההעפלה מול שתי הפייבוריטיות נכון להיום.

*המלצת צפייה* 22:00 אינטר – ברצלונה (ספורט 5):

ברצלונה ממשיכה לא להרשים אבל לנצח, ועם 9 נקודות בבית הזה, ניצחון היום יבטיח לה את העלייה ומעשית את המקום הראשון, זה לא יהיה פשוט בסן סירו מול אינטר החזקה שעומדת על 6 נקודות. ברצלונה ניצחה במשחק הראשון בין השתיים 0-2.

*המלצת צפייה* 22:00 נאפולי – פ.ס.ז' (ספורט 5+):

אולי הבית המעניין מכולם כשנאפולי ופ.ס.ז' שסיימו ב-2-2 במשחק האשון ביניהן יפגשו כשנקודה מפרידה ביניהן, ונקודה נוספת בין ליברפול המובילה לנאפולי. למארחים יש כאן הזדמנות אדירה לשלוח את המיליארדרים מקטאר הביתה.

22:00 פורטו – לוקומוטיב מוסקבה:

פורטו לא צפויה להתקשות מול הרוסים לאחר ניצחון קל ברוסיה במשחק הקודם של שלב הבתים, ניצחון במשחק הזה יתן לה מקדמה משמעותית מול שתי היריבות במאבק על העלייה.

22:00 שאלקה 04 – גלאטסראיי:

שאלקה חילצה את התיקו שרצתה בטורקיה במשחק הראשון וכעת היא צריכה לסיים עת העבודה עם ניצחון כאן, שיחד עם ניצחון על לוקומוטיב יעניק להם את העלייה בלי קשר לתוצאת המשחק הנוסף שלהם מול פורטו.

כדורסל / יאיר זעפרני

ליגת האלופות של פיב"א – מחזור 5

21:30: טנריפה (0-4) – הפועל חולון (1-3) – הפועל חולון ניצלה את שלושת משחקי הבית שנחתו עליה בפתיחת העונה האירופאית בשביל ללמד אותנו שהשנה, בניגוד לשנה שעברה, היא מכוונת גבוה גם במסגרת האירופאית. הערב, נוכל לדעת כמה גבוה, כשחולון אשר מדורגת שלישית (צמודה לונציה, היחידה שניצחה אותה) תתארח אצל מוליכת הבית בלתי מנוצחת, טנריפה הספרדית.

הספרדים מדורגים במקום החמישי בליגה בארצם עם מאזן 3-4 כאשר בעונה שעברה סיימו במקום השמיני והודחו ברבע גמר הפליאוף על ידי ריאל מדריד ובמקביל, הודחו בשלב שמינית הגמר של ליגת האלופות של פיב"א. בסגל של המאמן טקסוס וידורטה, שחזר לקבוצה אחרי שבעונה שעברה אימן את ולנסיה ללא הצלחה, בולטים הגארד הגיאורגי-אמריקאי ת'אד מק'פאדן, הפאוור-פורוורד האמריקאי טים אברומאיטיס והסמול פורוורד המקומי חבייר בייראן. עם זאת, השמות היותר מוכרים בסגל המאוד מאוזן של הקבוצה (בעיקר במשחקים באירופה) הם ממדו ניאנג הסנגלי שבגיל 24 משחק בקבוצה כבר 6 עונות, ניקולאס ברוסינו הארגנטינאי ששיחק בעברו בדאלאס ובאטלנטה, הקפטן הארגנטינאי ניקולאס רישוטי שמשחק בקבוצה מאז 2010 וכמובן קולטון אייברסון, ששיחק לפני עונתיים במכבי ת"א ותורם במפעל הנוכחי 7.5 נק' ו5 ריב' ב17.1 דקות משחק.

אך מעבר ליריבה הלא פשוטה, חולון מגיעה למשחק בהרכב חסר ללא קליף וויאט הפצוע שצפוי לחזור בקרוב וכן ללא הפצוע הטרי, טי.ג'י קליין. כך או כך חולון תתקשה וסביר שהמאזן של היריבה מהאיים הקנאריים יישאר מושלם גם אחרי הערב.

 

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

טורניר אלוף האלופים – בית 2

15:00: רוני אוסליבן-סטיוארט בינגהאם

16:00: ג'ון היגינס-ראיין דיי

21:00: גמר הבית.

אתמול ראינו את שון מרפי גובר בקלות יחסית על דינג ז׳ונווי בגמר בית 1, מה שהפך אותו לראשון שעלה לחצי גמר הטורניר.

היום נוכל לצפות במסגרת בית 2 בשלושה אלופי עולם. המשחק הראשון יפגיש שניים כאלו בדמות רוני אוסליבן, זוכה המאסטרס של שנחאי (ועוד ארבעה טורנירים אשתקד) מול סטיוארט בינגהאם, הזוכה הטרי של אליפות אנגליה הפתוחה. המשחק השני יפגיש את סגן אלוף העולם, ג'ון היגינס, עם ראיין דיי, זוכה שני טורנירים אשתקד. המנצחים יתמודדו בהמשך הערב בגמר הבית. לינק לשידור.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 10 תגובות

  1. תודב רבה חברים
    חבל שלא הקדימו את אחד משני המשחקים המעניינים ל-20:00.
    יהיה נחמד לתגובות במהלך המשחקים

  2. בית קשה מאוד קיבלה חולון ובינתיים נראה שהיא מצליחה להתמודד יפה מאוד. אחרי שקיבלו משחק נהדר מול אלופת היורפקאפ (ונציה) יהיה מעניין לגלות מה נקבל מול האלופה הראשונה של ליגת האלופות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט