סיקור משחקי יום שלישי / דובי עופר

תוצאת תמונה עבור ‪blake griffin‬‏

שלום לכם חברים, וברוכים הבאים לסיקור משחקי ליל שלישי ב NBA. המארחות, דטרויט (0-2), ניו אורלינס (0-2) ודנבר (0-3 מרשים כולל ניצחון דרמטי על האלופה), התחילו את הלילה בלתי מנוצחות. אתם ודאי סקרנים לדעת האם נותרו השלוש נקיות מהפסדים או שמא הצליחו פילדלפיה, הקליפרס וסקרמנטו בהתאמה לבתק את בתולי האפס בטור ההפסדים של הנ"ל…

וגם, האם בן סימונס התגבר על כאבי הגב ושיחק? האם פילי כבר לא במינוס 12 עם מרקל פולץ על המגרש, ו 28+ בלעדיו (damn girl! WTF??) האם ג'וליוס רנדל נותר הג'וקר של הפליקנס? והאם זיו ידידי הטרדן הצליח לגרום לי להקיץ באשמורת שלישית של חשכת ערד, עוד בטרם התחילו התרנגולות לקרקר בחצר, ולגרור את עצמי טרוט עיניים לצפות בקינגס היקרים משום מה שלו?

על כל זאת ועוד, בסיקור שלפניכם.

עוד לפני שנתחיל, נציין את יום השנה ה13 למותה של האישה שבזכותה נסיעה באוטובוסים בארצות הברית אינה כפי שהייתה, בעיקר אם עורכם עתיר מלנין. תודה לך, סיסטר רוזה פארקס.

דטרויט פיסטונס (0-3)   133 – פילדלפיה סוונטי סיקסרס (2-2)   132

אנחנו מצטרפים למשחק באמצע הרבע הרביעי, עם איחולי מנדבוצ'קס לזיו. נגיע לעניין יקיר המערכת בהמשך, אבל עוד קודם נציין גג מהמם של אמביד על פייד אוויי של גריפין. וואו מן, שאפו. האורחים מפילדלפיה בפלוס 3, אחרי שלקחו את ההובלה בשלב מוקדם של המשחק ומתכוונים לעשות הכל כדי להנחיל הפסד בכורה למארחים. ובעוד אני מדבר, איש ושמו סמית משווה את התוצאה בשלשה, 107 לכולם, 4:50 לסיום ההתמודדות, ואנחנו עוברים לפריצות מהמגרשים האחרים. אליך זוהייר.

מחצית בניו אורלינס, באולם שדינוזאור הקיא בו על הפרקט עד שחש פורקן. דייוויס עם 16 ו 6 ריב' מוביל את המארחים, ולצידו ג'וליוס תאכל את הלב לברון רנדל עם 14 ללא החטאה מהספסל. טוביאס תנו לי מקס האריס עם 15 ודנילו היי עולם אני בריא לראשונה מאז הכחדת הדודו גלינארי עם 14 נותנים פייט. תוצאת המחצית, לשאלתכם, 59-62 לטובת האורחים מל.א. . אליך עמי פזגול המשדר אלינו מהעיר בגובה מייל, דנבר.

תוצאת תמונה עבור ‪new orleans pelicans home court‬‏
הפרקט של הפליקנס. תנו לזה שם בלי הפרשות גוף.

כאן בדנבר 21:28 לטובת המארחים, כאשר יוקיץ' בריבאונד התקפה מעלה את המארחים ליתרון שבע, שניות לפני שמרווין באגלי השלישי מצמצם לארבע בשלשה. שובו אלינו מיד עם סיום המשחק בדטרויט. יהיה חםםםם!!

תודה שוב חברים, חמישים שניות לסיום, שיוויון 118, כדור של הסיקסרס…. אין יותר צמוד מזה רבותיי. גריפין מאבד את הכדור, אמביד בליי אפ בצד השני מעלה את את אורחים ליתרון שתיים. דראמונד מאבד את הראש עם  טכנית שנייה ומורחק, רדיק מחטיא את זריקת הבונוס, ואז גריפין משווה בפייד אווי, ללא חסימה הפעם. שוויון 120, 34 שניות לסיום, אמביד מחטיא שלשה! בלייק על הריבאונד, 30 שניות לסיום… האם הפיסטונס ישארו בלתי מנוצחים??

בלייק לבולוק, נכנס, זורק הכדור נכנס, נכנס, נכנס… יוצא! פילי על הריבאונד, עבירה, פסק זמן, ופילי יקבלו הזדמנות נוספת לנצח, 9.5 שניות לסיום.

לא הזדמנות ולא נעלי בית של הדוד. סאריץ מחטיא שלשה. אנחנו הולכים להארכה. דקה תוצאה מהמגרשים…

בניו אורלינס, אמצע הרבע השלישי, 68:72 לטובת המארחים.

בדנבר, 10 דקות לסיום הרבע הרביעי, הנאגטס פותחים פער 15, 26:41. זיו מיי מן, אתה מסתכן פה ביג טיים.

בדטרויט כבר החלה ההארכה, חצי דקה בתוך תוספת הזמן, עדיין שוויון 120. פאצ'וליה לבלייק, מכדרר מול סאריץ' על הקשת, עולה, ו… שלשה של הג'ינג'י! בצד השני רדיק, השחקן הטוב ביותר אתו שיחק אמביד, כבוד, מחטיא שלשה בפליק פלאק לימין, גריפין משתלט על הכדור החוזר, הפיסטונס ממהרים, בלייק מוצא את סמית על הקשת, האיש עולה ו…באנג! 120:126…. הקהל על הגדרות!!!

טיימאאוט, חוזרים, רדיק מצמק עם סל ועבירה, ג'קסון מחזיר עם שתיים משלו, מקונל לקובינגטון וזה 125:128. גריפין מחטיא… ג'יי ג'ייי לשלוש…..

שיוויון 128! 2:03 לסיום ההארכה.

גריפין מחטיא, סאריץ' מחטיא, חוץ…. של מי???

עמי, אצלנו 77:90 לטובת השקנאים, 1:19 לסיום הרבע השלישי. בדנבר 5:35 למחצית, המלכים מצמצמים לשבע, 43:50.

תודה בלומשטיין. כאן בדטרויט הכדור הלך לבסוף למארחים, ורג'י החטיא.

1:07 לסיום, פילי בהתקפה, פצ'וליה חוטף לאמביד!! נקי, בלי פציעה!

איש מוצא את רג'י לשלשה… רק קרש…מקונל בצד השני… קצר מדי! פיסטונס על הריבאונד, עבירה של רדיק 20 שניות לסיום… מה נסגר ג'יי ג'יי?? ג'קסון לא עושה לברון ושם שתיים! 128:130.

רדיק לשלשה… באנג!! ופאול! ווואווו 5.6 לסיום…ג'יי ג'יי מדייק מהקו. מגיע ל30… 130:132 לטובת האורחים… טיים אאוט. חוזרים.

בלייק נכנס לסל… ליי אפ! שתיים! שיוויון… ועבירה! 132 שיוויון ובלייק ילך לקו בניסיון להכריע את ההתמודדות, 1.1 שניות לסיום… האם בלייק הוא כבר לא גריפין ידי עץ מהקו?? לא! הוא לא!

132:133! בלייק מגיע לשיא קריירה אדיר של חמישים נקודות, בצד השני אמביד מחטיא שלשת ייאוש… והפיסטונס עדיין בלתי מנוצחים!

שובו אלינו לסיכומים וראיונות. בדנבר מחצית, 55:68 למקומיים.

לסוגיות שהעסיקו אותנו לפני המשחק – בן סימונס הוכרע ע"י כאבי הגב ולא שיחק, פולץ בתגובה שם את הסיקסרס בפלוס 2 ב21 הדקות ששיחק. הנה שאלה בשבילכם, במידה ופולץ היה משחק 22 דקות, האם הסיקסרס היו מנצחים בנקודה? אין לי שמץ, אני עו"ס. בשבילי סטטיסטיקה זה ג'יבריש סיני.

בדטרויט גריפין כאמור עם 50, ולא אחת פחות, כולל 10-5 משלוש, 14 ריב' 6 אס' ואמנם 11-5 בלבד מהעונשין, אבל אחת מהן מנצחת. לצידו רג'יג'קסון עם 23, בולוק 17 ודראמונד עם 14 ו16 ריב', ושתי החטאות לשלשה. תהרגו אותי מה הוא עושה שם. איש סמית נתן גיבוי מהספסל עם 21 באחוזים מצוינים (12-9).

אצל הסיקסרס אמביד הוביל בנקודות (33) ריבאונדים (11) ואסיסטים (7) והחטיא את ארבעת זריקותיו מעבר לקשת. רדיק עלה אדיר מהספסל עם 30, בהן 15-6 מעבר לקשת, וסאריץ' תרם אמנם בכל צבעי הקשת, עם 8 ריב', 5 אס' ו14 נקודות, אבל דייק רק ב11-2 משלוש. קובינגטון תרם עוד 16, ופולץ 13, שתיים פחות מהדרוש.

 

 

ניו אורלינס פליקאנס (0-3)   116 – לוס אנג'לס קליפרס (2-2) 109

מצטרפים למשחק 8:50 לסיום, כשהפליקנס מובילים 88:97. דייויס עם 25 בולט עד כה אצל המקומיים, בצד השני גלינרי עם 18. האיטלקי מוסיף עוד שתיים, גם מירוטיץ'…ואז ניקולה בסבסוב נאה… 90:101. פסק זמן. שבע דקות לסיום.

הפליקאנס, נזכיר, עלו ליתרון מעט אחרי תחילת המחצית השנייה ולא שמטו אותו עד כה, אחרי מחצית ראשונה הפכפכה עם יתרון שעבר בין הצדדים.

מדלגים קדימה בזמן. סוויט לו מצמק מחצי מרחק, הולידיי באסיסט לדייויס, הגבה בעוד שתיים, וזה 98:107, 4:19 דקות לסיום. ואז 2:17, 100:107, ורנדל יוצא עם שש עבירות, דייויס עם שלשה רצחנית בצד אחד, ריבאונד בצד השני, מנקה את הפרקט, מכין קפה, מסביר פנים לאורחים… הגבה בכל מקום!!

עד לסיום זה זיג על כל זג בשני הצדדים, ובסיום 109:116 לטובת המקומיים, ועוד בלתי מנוצחת שורדת את היום.

השלשה של AD אמנם הכריעה סופית את המשחק, אבל בסך הכל הגבה עם 34 נקודות 12 ריב' ולא פחות מחמש חסימות שלט במשחק באופן מוחלט. לצדו בלט, בהופעה התקפית נדירה עבורו, אלפריד פייטון עם 20 נק'. מירוטיץ' התגבר על שש החטאות משלוש ותרם 18 ו12 ריב'. מור הוסיף 14. רנדל אתם שואלים? עלה מהספסל עם 18. השקנאים דייקו ב24-6 בלבד מעבר לקשת.

אצל המפסידים מל.א. האריס בשנת חוזה עם 26 ו9 ריב', וכבר אפשר לשמוע את רחשי העט בפנקסם של אנשי הניקס לקראת ההחתמה המטופשת של הקיץ הקרוב. גלינארי עם 24 ובוורלי 12, 10 ריב' ו8 אס' לא הספיקו,

 

דנבר נאגטס (0-4)   126 – סקרמנטו קינגס (3-1) 112

זיו יא מטריד בסוף אני אראה בגללך את המשחק בשביל הסיקור, אמרתי לו.

כן ,למה לא.. הוא ענה, והסביר, כי… במקרה של הקינגס השנה, החברה מגיעים עם דעות מהבית. וכשיראו משחקים או לפחות קטעים אמיתיים דעתם לדעתי תשתנה ולו רק במעט..

אוקיי, מודה, התעוררתי בארבע

מייל היי סיטי, שבע דקות בתוך הרבע השלישי, קאולי סטיין מביך את עצמו עם החטאת הטבעה. 70:93 לטובת הנאגטס שמובילים ברצף מהפתיחה. , הציבור הולך ומאבד עניין בהתמודדות.

ובעוד אני מדבר, הקינגס בריצת 5:11, מצמקים ל19, מתח?

רק אם אתם ממש חרדתיים. מוריי לאליי אופ, פלמלי מטביע לפלוס 22, 79:101, 2 דקות לסיום הרבע. הקינגס עושים יופי של קריקטורה לקבוצת כדורסל. אל חלקו האחרון של המשחק יעלו הקבוצות עם 81:105 לטובת הנאגטס, כשהאורחים מתכוונים בעיקר להתפלל לסיום. מכוניות הזבל בהיכון לקראת רבע של גארבג'.

וגארבג' איט איז. 3:01 לסיום זה 96:121 לטובת המקומיים. כנופיות קצה הספסל עולות להתמודדות, ושם, אכן, לקינגס יש יתרון. ייפיקאיי מאדאפאקא!! האורחים בריצת 5:16… לו רק לא היה שם באזר בסיום…. לו רק הייתה שם קבוצת כדורסל. לו הייתי פיראט יפתי.

ובכן זיו ידידי. המיקרופון אליך. ניסיתי בחיי שכן. ובמחצית הראשונה עוד היו שם קולות של ספורט, ואז זה נגמר.

מוריי עם 19 הוביל שמונה נאגטס בספרות כפולות, ארבעה מהם מהספסל. האריס עם 18 ומילסאפ 15 היו לעזר כנגדו. יוקיץ' נתן עוד הופעת אולאראונד משובחת עם 14 נק', 12 ריב' ו 6 אס'. ליילס הוביל את המחליפים עם 12, פלאמלי, מוריס וביזלי, מאליק, הצטרפו לחגיגה עם 11 כ"א.

הקינגס, למרות הקיטורים, דווקא נתנו הופעה נאה סטטיסטית. שבעה שחקנים בדאבל פרינגלס (תודה מומי), ארבעה מהם מהספסל, ו 30-13 (41.4%) מרשימים משלוש דווקא יכולים לתת מראית עין של קבוצת כדורסל. האם בהמשך יגיעו הניצחונות? או שכן או שלא. לא מבטיח להיות לצפות.

הרוקי באגלי דפק הופעה מהספסל עם 9 ריב' ו20 נקודות באחוזים מצוינים (11-9), ולצידו עלו הסופמורז ג'סטין ג'קסון עם 17 ופרנק מייסון, השלישי, עם 14, 7 אס' ו5 ריב'. הינוקא הרביעי, ד'ארון פוקס, היה חיוור עם 8-2 מהשדה בדרך לשש נקודות.

 

https://www.youtube.com/watch?v=ba91hoECNVQ

 

 

 

 

לסיום, ננצל את העובדה שמחר חל יום הולדתו של צ'אד סמית, מתופף הרד הוט צ'ילי פפרס, ואת דמיונו יוצא הדופן לשחקן וויל פרל, כתירוץ להביא את הDRUM OFF המונומנטלי של השניים אצל ג'ימי פאלון, בסיומו מצטרפים הפפרז כולם לחתן יום ההולדת וכפילו.

אגב, מה דעתכם על השפם המגוחך של אנטוני קידיס?

דובי

אנטומולוג, עובד סוציאלי ומטפל.. גר בערד וגם במייל dubiduofer@gmail.com

לפוסט הזה יש 76 תגובות

  1. ג'נטרי מחלק תדקות לא טוב , רנדל לא מקבל מספיק דקות , יותר מדי עומס על שחקני החמישיה .
    דיוויס פשוט מפלצת , MVP ו DPOY בהחלט ריאלי ומוצדק מבחינתו.
    ניו אורלינס בהחלט נראים כמו כמו קבוצה עם שיטה ושחקנים טובים , נראה מה דאמפ יביא בטרייד של אמצע העונה .
    השילוב של פייטון רנדל מצויין ונראה כהחלטה נכונה .

  2. כל כך הרבה פנינים בלומשטיין, שקשה לבחור 🙂
    אני חושב שהגשש החיוור עשו טעות שלא אישרו לשים את המערכונים שלהם ביו-טיוב ואף צדו כחיות טרף כל פירסום כזה שעלה.
    הצעירים של היום לא מכירים את הגשש (אלא אם במקרה יש להם את ה"מארז המהודר") וזה ממש ממש עצוב…..

  3. דובי אין עלייך… תודה 🙂
    משחק חלש של הקינגס אבל אני ראיתי שם הרבה תקווה,
    אל תשכח שבגבהים של דנבר קשה לשחק..
    ושהקינגס היא הקבוצה הראשונה שקלעה מול דנבר יותר מ100 נקודות השנה..
    ושבודגן בוגדנוביץ השם הכי סקסי לשחקן פצוע וחוזר עוד חודש ושהוא היה השחקן הכי טוב בקינגס שנה שעברה.
    מחכה בקוצר רוח לבאק טו באק מול ממפיס בבית.

  4. דובי הרגת אותי מצחוק.

    פילי מאד מוגבלים בלי קליעה. הלילה יפסידו גם ליאניס בבק טו בק.

    הם נראים קבוצה שינצחו את החלשות והבינוניות ובלי שום סיכוי מול הקבוצות הבאמת טובות (יספיק למקומות 3-4 במזרח וסיבוב שני בפלייאוף).

    פולץ זה לא זה (אולי במקום אחר) וכדאי להם להטריד אותו לפני שלא יהיה לו ערך בכלל.

    גם קובינגטון זה לא זה כמו שאני כבר אומר הרבה זמן, הוא שחקן מחליף טוב או חמישייה בקבוצת כוכבים ולא מעבר.

    סאריץ עוד לא הגיע לעונה וזה חלק מהחולשה של פילי.

    רדיק אגדה

    AD כצפוי נראה מפלצתי ונ"א כרגע נראים טובים (לדעתי ירדו בהמשך)

    היו פה גיחוכים על יוקיץ' שאין לו סיכוי להיכנס לחמישיית העונה השלישית ואמרתי לכם שהוא יהיה חמישייה שלישית לפחות, מישהו עדיין חושב שיש 3 סנטרים טובים ממנו בליגה?

    דנבר הם על אמת לכל המזלזלים והספקנים, הם בעונת הפריצה שלהם בדיוק כמו גולדן סטייט בעבר, הם הופכים מבתולים לגברים ורק פציעה (כמו שכבר קרה לבארטון) תעצור אותם העונה. הם קבוצה 2-5 במערב בקלות ושום דבר מהמקומות האלו לא יפתיע אותי.

    איזייה ופורטר שיחזרו אם יחזרו יוסיפו עוד עומק ומורי עוד בינוני העונה עד כה בהתקפה, שהוא יכנס לזון הם יראו יותר מפחיד.

    קבוצות השנה הולכים להישחט בפפסי סנטר.

    אני מקווה שבארטון יחזור בקרוב הוא גאנר ושחקן של 16 נק למשחק-לא פשוט להסתדר בלעדיו לאורך זמן.

    דנבר מארחת את הלייקרס במשחק הבא שלה, הקינג צריך להתכונן למטח שלשות.

    הקינג היום מול פיניקס ישיג V ראשון לעונה עם משחק מפלצתי (גיא עזוב אין לכם סיכוי)

    1. זוכר נתי אמרתי לך שפילי יסיימו 5 אחרי מילווקי ואינדי?
      כרגע זה אפילו נראה אופטימי…
      פולץ באסט כמו שחשבתי.

      1. גיסנו העונה עוד ארוכה ופילי לא תסיים 5 למעט אם יהיה לה פציעות. גם במצב הכי גרוע שלהם הם 4. המזרח פח. הם יסיימו 3 לדעתי כמו שהימרתי אחרי בוסטון וטורנטו

  5. דובי, סיקור פגז!
    סער, פריוויו אליפות!
    הולידיי כבר עם 0 מ-11 מה-3 מתחילת העונה…הוא לא קולע טוב מתחילת העונה אבל עושה הכל.

  6. גריפין מומחה בלשלוח את היד השניה לכוון השומר שלו כשהוא עולה לסל ומשום מה העבירה שהיתה אמורה להיות לחובתו נשרקת לטובתו .
    קובינגטון לא יוצר איתו מגע זו השמאלית של גריפין שנדחפת על הכתף של קובינגטון.
    ולמרות זאת, קשה לי לראות שופט שישרוק לתוקף במצב כזה

  7. ההרחקה של דרמונד פשוט ביזיון והחלטה שיפוטית מביכה ברמות לליגה ולשופט שקיבל אותה… לא הייתה עבירה טכנית או עבירה רגילה, סתם פלופ מגעיל אמביד. מזל שדטרויט ניצחו למרות זאת

  8. דובי כשאני קורא סיקור שלך לא בא לי לסקר בעצמי כשיגיע תורי, מה זה הרמה הזאת? כמו לבוא להחליף את פיל ג'קסון בשיקגו 99. אין סיכוי להצליח. גמרת אותי עם הזפזופים בין המשחקים

  9. תענוג דובי, תודה.

    מכיר את "בראש ובראשונה" שהיה פעם בוואלה ספורט?
    תוכנית גדולה ובול הסגנון שלך

  10. רוקיז מרשימים כרגע

    1. יאנג (23 נק (45.5% מהשדה), 8.3 אס', 3.3 ריב, 34.7 דק)-3 משחקים.

    2. דונציץ (18.3 נק (43.5% מהשדה), 5.7 ריב, 4.3 אס, 34.7 דק) ב-3משחקים

    3. אייטון (14.3 נק (55.2% מהשדה), 10.7 ריב', 4 אס, 30 דק)- 3 משחקים

    4. באגלי (14.5 נק (60% מהשדה), 7.2 ריב, 25.2 דק למשחק)-4 משחקים

    5. ג'ארן ג'קסון (15 נק (50% מהשדה), 6.3 ריב', 26.7 דק)- 3 משחקים

    5 הבחירות הראשונות הכי טובים בינתיים, האם כולם בחרו טוב? ימים יגידו

    הלילה יאנג VS דונצ'יץ' חבל שזה בשעה מסריחה

  11. תודה דובי סיקור ללקלק את האצבעות.
    מי שעוד לא ראה את התקציר של המשחק של פילי דטרויט שילך ויראה.
    רדיק עם שלשה מטורפת ועבירה 5 שניות לסיום ההארכה ואז גריפין הולך על אמביד לתוך הגוף שנייה לסיום וגומר את המשחק מהעונשין.
    משחק אולדסקול עם הרבה פוסטאפים. געגועים לסקיל הזה, אולי עוד יחזור ברטרו.

    1. אה זה היה קובינגטון. טעות נוראית של אמביד שעשה את הסוויצ' הכי גרוע שאפשר ועזב את גריפין לריצה ישירה לסל.
      נראה לי אחד הגורמים לתוצאות הגב6הות מלבד עלייה בכמות השריקות זה שהמון קבוצות מנסות להחדיר את שיטת החילופים וזה גורם להמון טעויות שמאפשרות נתיב פתוח לטבעת או שלשות חופשיות.

  12. מעולה דובי
    באיחור של 3 שנים גריפין מציג את היכולות שציפיתי ממנו ,אני מקווה שהפיסטונס יחזרו לרלוונטיות
    יחד עם פילי בוסטון ומילווקי זה מתחיל להרגיש כמו שנות ה 80
    ההיסטוריה חוזרת

  13. לא דטרויט, לא דנבר, לא ניו אורלינס, לא כל קבוצה עם הפנים למעלה תגיע רחוק מדי, בלי SF מצוין. העמדה הכי חשובה בכדורסל המודרני. מה שדפק את הפרויקט בקליפרס, 4 אולסטארים בחמישיה, לאורך כל השנים. תשיגו סמול פורוורד מצוין ומשם אפשר לדבר.

    1. מפני שזו עמדת ביניים בין עמדות הפנים לעמדות החוץ, אז החשיבות של עמדה זו גדולה וקבוצה רצינית צריכה שחקן בעמדה זו שיצא לעזור ברמה גבוהה גם לשחקני החוץ בקליעה מבחוץ ובניהול המשחק וגם לשחקני הפנים בריבאונד ובקליעה מהצבע וגם לכולם בהגנה.

      1. מדויק.
        לברון, דוראנט ואיגואדלה, קוואי, יאניס, הייוורד וטייטום, פול ג'ורג', ואולי מה שיהיה לוקה דונצ'יץ' או בן סימונס. מפתח לכל קונטנדרית.

    2. לייקרס מאבס גולדן לפני דוראנט זכו בלי SF יוסטון בכל עונה אחרת של העונה שעברה הייתה זוכה ללא גולדן בלי SF כוכב.

      צריך קבוצה טובה וצריך סטארים, העמדה הרבה פחות חשובה

      1. עדיין ברוב המקרים קבוצות מובילות כללו וכוללים שחקנים נהדרים בעמדה זו. במקרים אחרים שחקנים בעמדות אחרות ידעו לעשות היטב לפחות את רוב הדברים הנדרשים מעמדה זו כמו גרין בלוחמים.

          1. 1. איגי קיבל FMVP לא מוצדק
            2. קאוואי קיבל FMVP מכורח הנסיבות, ס״א שחקה קבוצתי וללא כוכב מרכזי
            3. אין דבר כזה ״לברון סטופר״

      2. (לייקרס ומאבס זה עולם ישן).
        גולדן זכו בלי SF? הא? שכחת מי קיבל FMVP והפך את הסדרה?
        שכחת מה קרה עונה אחר כך, שה-SF כבר לא עמד בלחץ, לכן הביאו את דוראנט?
        יוסטון היתה זוכה בעונה שעברה בלי SF? האמת שהיא היתה בלי, קוראים לו טרבור אריזה, הוא סיים סדרה עם TS של 0.44, ממוצע של 2-3-9 מול האיש שממול עם 3-6-30, שני משחקים אחרונים ומכריעים עם 2 מ-18 לשלוש, ויש עוד… אז הנה, יוסטון ניסתה ולא זכתה בלי. לא הלך.

  14. כל הסיקורים מצוינים, אך הסיקור הזה מתעלה על כולם. הסיקור המיוחד ביותר שקראתי וכמובן המצחיק ביותר. יוצא מן הכלל!!!

  15. "אריס בשנת חוזה עם 26 ו9 ריב', וכבר אפשר לשמוע את רחשי העט בפנקסם של אנשי הניקס לקראת ההחתמה המטופשת של הקיץ הקרוב"
    מצחיק וכ"כ נכון!!!

  16. לא יודע,
    בלייק גריפין תמיד מרגיש לי כמו פול גז בניוטרל,
    יש לו סטטיסטיקות טובות אבל הקבוצות שלו אף פעם לא מגיעות לשום מקום.

  17. ראיתי עכשיו את התקציר של פילי מול דטרויט.

    וואו! נראה כמו אחד ממשחקי העונה. היה שם הכל ומהכל.
    יאללה, שגריפין יחזור קצת למרכז הבמה, מגיע לו.

  18. מצוין דובי. סחתיין על המקוריות ועל שירים ושערים שרבים כבר לא מכירים.
    אין מה להתלהב מגריפין יותר מדי, עוד 20 משחקים הכל יחזור למצב הרגיל. . .
    הדרגוים וההתלהבות מקבוצה או שחקן קצת מוקדמים מדי, לא?
    אז שמעון, מי הוא ה MVP שלך לטופ כל הזמנים של שלושת המשחקים הראשונים בעונה?
    🙂

  19. דיוויס יהיה מויפי, גם כי הוא מביא מספרים מטורפים, מבחינת נק הוא וסטף כמעט אותו הדבר, אבל דיוויס כנראה יוביל את ניו אורלינס יותר מהציפיות מהם, וגם הדיבור אצל כולם זה דיוויס למויפי ככה זה מרגיש.. אז כנראה הוהא יהיה אם הואלא יבחר אני אופתע מאוד, אלא אם פתאום מישו מהמועמדים דופק מספרים פסיכיים בצורה יוצאת דופן(סטף דופק 33 ממוצע למשחק, יאניס עם 8 אסיסטים ו25 פלוס נק וכו)

  20. זיו, הגיע הזמן להעלות את באגלי בחמישייה!
    תודה דובי על סקירה שונה מהרגיל. לפעמים נעים לצאת מהשטנצה הרגילה של סקירות. הכל טוב – גם זה וגם זה. קצת מבלבל לדעת בדיוק מי קלע כמה, אבל עבור זה יש NBA.COM למי שמאד מעוניין.

    להביא כדורי סל למפגש!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט