בזכות התעלות של הישראלים – מכבי תל אביב ניצחה את הפועל באר שבע בתום דרמת ענק/שי בוקר

מכבי תל אביב והפועל באר שבע/בני שמעון מגיעות למשחק לאחר ניצחונות במחזור הקודם. מכבי תל אביב גברה על הפועל אילת 70:83, ומנגד הפועל באר שבע הביסה את הפועל תל אביב 73:105 כשקלעו 18 שלשות באחוזים משוגעים. יש כמה מצ'אפים מאוד מעניינים: המצ'אפ הכי מעניין זה יובל זוסמן וג'ורדן סווינג ששיחקו נהדר ושמרו את קבוצותיהם במשחק. גם עמדת הרכז מאוד מעניינת בין ג'ון דיברתולומיאו וסמאג'ה כריסטון שהלכו ראש בראש כל המשחק. וכמובן דני אבדיה, השחקן הצעיר של מכבי תל אביב ואיך הוא ניצל את הדקות שלו. אפשר להגיד שלשתי הקבוצות היה ערב פושר מחוץ לקשת ולכן התוצאה הייתה דיי נמוכה, 64:66 למכבי תל אביב.

להגיד שהמשחק שיקף את התוצאה זה מאוד מדוייק. מכבי תל אביב ניצחה 64:66 למרות שנתנה לכוכביה לנוח. סקוטי ווילביקין בכלל לא נרשם למשחק, טאריק בלאק עלה בחמישיה, שיחק חמש דקות ולא חזר, ואילו ג'רמי פארגו עדיין פצוע אך צפוי לעבור בימים הקרובים בדיקות שיגידו יותר על מצבו ומתי יהיה כשיר לחזור לשחק.

באר שבע נהנתה מיתרון שבע נקודות 39:32 לאחר 20 דקות, אבל הישראלים של מכבי תל אביב בהובלתם של ג'ון דיברתולומיאו (22 נקודות) ויובל זוסמן (11 נקודות) סחבו את הקבוצה לניצחון. הסל האחרון של הצהובים הגיע עם 4:10 לסיום והעלה את הצהובים ליתרון 58:66. סמאג'ה כריסטון שהוליך את האדומים מהנגב עם 18 נקודות צימק ל-64:66 עם 1:18 לסיום לאחר שחטף את הכדור ליובל זוסמן וסיים עם צעד וחצי בצד השני. לאחר שמכבי החטיאה שלשה. לבאר שבע הייתה הזדמנות להדהים את מכבי תל אביב בהיכל מנורה מבטחים, אך הזריקה בנגיעה של ג'אקים דונאלדסון נשארה על הטבעת והחליטה שהיא לא רוצה להיכנס.

זה הפסד כואב אם אתם אוהדים של באר שבע, אין ספק. אם אתם אוהדים של מכבי, שרדתם התקף לב, אבל זה ניצחון חשוב לפני אולימפיאקוס, גם אם המשחק לא היה ברמה גבוהה במיוחד.

אז מה עשו השחקנים שעליהם דיברתי בפתיח? כל הסטטיסטיקה לפניכם:

רכזי חמישיה: ג'ון דיברתולומיאו נגד סמאג'ה כריסטון

דיברתולומיאו:

נקודות: 22

שלשות: 3/8

ריבאונדים: 7

חטיפות: 1

אסיסטים: 2

איבודי כדור: 1

דיברתולומיאו קלע כל סל קשה שהוא רק יכל ונתן הצגה בצד ההתקפי.

כריסטון:

נקודות: 18

שלשות: 1/6

ריבאונדים: 3

חטיפות: 3

אסיסטים: 1

חסימות: 1

איבודי כדור: 2

עבירות: 3

כריסטון הגיע להרבה מצבי קליעה נוחים, אך סבל מערב פושר של 6/15 מהשדה.

 

גארדים מהספסל: יובל זוסמן נגד ג'ורדן סווינג

זוסמן:

נקודות: 11

שלשות: 2/4

ריבאונדים: 2

אסיסטים: 2

איבודי כדור: 2

עבירות: 3

אם הייתה סטטיסטיקה של הדיפות כדור, אין ספק שהערב יובל זוסמן היה מוביל אותה. יש לו ידיים מהירות. בצד ההתקפי, זוסמן שיחק מצוין ולקח את הכדור עד הסוף לסל גדול ברגעי הדרמה. הוא גם הוסיף שתי שלשות חשובות כשמכבי הייתה צריכה סל. אמנם יש לו עוד הרבה במה להשתפר, אבל הוא מראה ניצוצות של שחקן גדול.

זוסמן מול קרביץ באדיבות אתר מכבי פוקס תל אביב
זוסמן מול קרביץ באדיבות אתר מכבי פוקס תל אביב

סווינג:

נקודות: 12

שלשות: 2/4

ריבאונדים: 8

חטיפות: 1

אסיסטים: 3

איבודי כדור: 1

סווינג, מנגד, הראה את מה שהוא מראה כל העונה עד עכשיו: את זה שהוא אוהב לקלוע סלים גדולים וחשובים. לרוע מזלו, זה לא בא ליידי ביטוי ברבע האחרון כשקבוצתו הייתה צריכה סל.

דני אבדיה

אבדיה:

נקודות: 4

ריבאונדים: 2

חסימות: 1

איבודי כדור: 1

עבירות: 2

חשוב לציין שכל חמשת השחקנים נתנו את הלב והנשמה במשחק הזה ונלחמו על כל כדור, אפילו אם היו צריכים להשתטח על הפרקט.

 

לאחר המשחק תפסתי את יובל זוסמן וג'ון דיברתולומיאו לראיינות קצרים:

 

 

מכבי תל אביב, צריכה להתעודד מההגנה שלה בשני המשחקים האחרונים, זה בטוח, אבל אולימפיאקוס של דיוויד בלאט היא קבוצה ברמה אחרת לעומת הפועל באר שבע ובודוצ'נוסט. המפתח לניצחון ביוון הוא הגנה, ובזה , מכבי בדרך הנכונה.

לפוסט הזה יש 8 תגובות

    1. הוא חייב היה לנוס על נפשו הקיץ ממכבי, ביורוליג ספק כמה דק' יראה ,
      מקווה שלפחות בליגה ישחק. זוסמן לעומת זה בהחלט לוקח מה שנותנים לו בליגה כבר שנה שנייה ולפיות בפתיחת העונה מקבל צ'אנס גם ביורוליג.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט