אירועי דיומא 14.10.2018: ישראל-אלבניה, ג'וקוביץ'-צ'וריץ' בגמר שנגחאי

כדורגל

ליגת האומות / רועי ויינברג

דרג א'

21:45-פולין-איטליה (ספורט 1). האיטלקים עם 5 משחקים ללא ניצחון ולא מרשימים בליגת האומות אחרי שלא עלו למונדיאל. הם סיימו בתיקו ביתי במשחק האחרון מול פולין, שבדומה לאזורי הפסידו לפורטוגל. 2 הנבחרות כנראה לא יעלו לשלב הבא בהתחשב בכך שלאלופת אירופה נותרו שני משחקי בית, אבל פולין עדיפה על הנייר – בכושר קצת יותר טוב ונתנה פייט לא רע בחמישי לפורטוגזים.

דרג ב'

19:00-רוסיה-טורקיה (ספורט 1). קרב ישיר על העלייה. רוסיה ניצחו את טורקיה בחוץ בפגרת הנבחרות הקודמת וללא הפסד מאז ההדחה בפנדלים מול קרואטיה ברבע גמר גביע העולם. צ'רשיב, גולובין ודזיובה בכושר טוב בקבוצותיהם ופייבוריטים יחסית מול טורקיה, למרות שהאורחת אוהבת להחזיק בכדור.

דרג ג'

21:45-ישראל-אלבניה (רשת). הכחולים לבנים הפסידו לאלבניה במשחק הקודם, אבל הציגו כדורגל חיובי שם ובניצחון על סקוטלנד. אנדי הרצוג עושה עבודה לא רעה עד עכשיו והכושר הטוב של מואנס דאבור, בירם כיאל ושות' לא מזיק. הניצחון הביתי של אלבניה היה היחיד ב-6 משחקי הנבחרת האחרונים כשהם בלי ניצחון חוץ מאז נובמבר 2017. משחק צמוד, כאשר ניצחון ביתי ישראלי יתן מקדמה טובה להמשך.

כדורסל / יאיר זעפרני

ליגת העל – מחזור 2

19:35 גלבוע/גליל – נס ציונה – נס ציונה נמצאת בכושר נהדר והצליחה בתוך כמה שבועות לעבור שני סיבובי מוקדמות באירופה ולהעפיל לשלב הבתים וגם לרשום ניצחון במשחק הבכורה בליגה ועוד בחוץ על מכבי ראשון לציון החזקה. אם הביטחון העצמי הזה היא יוצאת לגן נר לפגוש את הקבוצה של אריאל בית הלחמי שהפסידה במשחק הבכורה שלה בבאר שבע, אחרי שכבר הובילה ב-22 נקודות הפרש ומלבד הזרים קרופורד וקלי (האחרון נראה כמו עוד פגיעה בול בעמדת הסנטר של גלבוע עם 29 נק' ו-11 ריב') נראה שהשחקנים שלה עדיין לא הגיעו לעונה. בבית, גלבוע צריכה לנצח אבל אני דווקא אהמר על נס ציונה.

19:40: מכבי אשדוד – הפועל חולון – שתי המפסידות הגדולות של המחזור הראשון ייפגשו בעיר הנמל בתקווה להתאושש קמעה. במקרה של אשדוד התבוסה למכבי ת"א (103:59) בהחלט הייתה הגיונית בהתחשב בסגל הדליל של בראד גרינברג שכלל רק חמישה שחקני בוגרים כשירים. הערב עם כמה החלמות וגם אנטון שוטבין והזר וינסטון שפרד שהצטרפו לאשדוד יש יותר עם מי לשחק. בחולון מהצד השני, התאכזבו בעקבות ההפסד במשחק הפתיחה לעירוני נהריה אבל יודעים לפחות שלקבוצה יש לא מעט פוטנציאל אחרי הניצחון המרשים בפתיחת ליגת האלופות 69:93 על פריבורג השוויצרית עם הצגה של קליף וויאט.

 

טניס / מתן גילור

טורניר שנגחאי (1000) – גמר

*המלצת צפייה* 11:30 נובאק ג'וקוביץ'(2)-בורנה צ'וריץ'(13) (ספורט 1). משחק פיקנטי פנים יגוסלבי. עד כמה נולה בכושר מטורף? לקח לו שעה לרסק את זוורב, כשהוא שובר 4 פעמים וזוורב מצליח לשמור על ההגשות 3 פעמים בלבד. זוורב לא רק שלא שבר, אלא אפילו לא הצליח להגיע לנקודת שבירה בודדת. נולה עם סיכוי מצוין לחזור למקום הראשון בעולם עד סוף השנה וניצחון היום יקרב אותו לשם. גם לצ'וריץ' היה משחק מצוין כשהוא שבר את דפרר במשחקון הפתיחה של כל אחת מהמערכות ומשם כל אחד שמר על ההגשות עד ל-4:6. גם צ'וריץ', בדומה לנולה, לא אפשר ולו נקודת שבירה בודדת ליריב שלו. השניים נפגשו פעמיים בעבר ונולה ניצח את שתיהן, אבל זה המפגש הראשון שלא על חימר. ג'וקוביץ' כבר זכה ב-3 תארים השנה (שני מייג'ורס ומאסטרס) ויקווה לזכות ברביעי וב-72 בקריירה. צ'וריץ' כזה השנה רק בהאלה מה שהתווסף לתואר נוסף שהיה לו לפני כן.

מנחם לס

בעל האתר ועורך ראשי

לפוסט הזה יש 14 תגובות

  1. מה שמשחק אחד טוב של נבחרת ישראל יכול לעשות.
    משחק טוב ראשון מאז הניצחון על בוסניה לפני בערך 3 שנים.
    ישראל תמיד הייתה נבחרת של מאניה דיפרסיה.בשנים האחרונות זה רק דיפרסיה אבל ניצחון גם היום ותהיה מאניה של חודש שלם עד המפגש האחרון נגד סקוטלנד בחוץ שיקבע אם ישראל תעפיל לפלייאוף[הכל כמובן רק אם ינצחו היום]

  2. הסיבה שישראל מאכזב היום היא …שיש צפייה אחרי הניצחון על סקוטלנד. …וכשיש צפייה הנבחרת לא מצליחה.
    לפני סקוטלנד לא הייתה כל צפייה ולכן ניצחנו ….

  3. מישהו יכול בבקשה להסביר לי מה ערכו של הטורניר החדש? זה לא כסות חדשה למשחקי הידידות הישנים? אפשר להעפיל ממנו לטורניר אמיתי?

  4. תודה רבה.
    צפיתי קצת במשחקו של נובאק באליפות אוסטרליה מול היון צ'אנג בתחילת השנה.
    השחקן שהופיע לווימבלדון (ואילך) שונה לחלוטין. החזרה שלו מאוד מרשימה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט