סיקור משחק טרום עונה וושינגטון מכשפים – גואנגזו אריות / יניר רובינשטיין

הערב התקיים בוושינגטון משחק טרום עונה, האחרון, בין קבוצה אמצע-טבלה סינית והמכשפים. המשחק הינו משחק ראווה לכל דבר, וגם הסיקור יהיה בהתאמה. הכוכבים נחים, המדיה הסינית לא מתגודדת, ואחד מהכתבים הסינים הבודדים שהופיעו לסקר בעצם מועסק על ידי ה-NBA ותפקידו לקשר את המדיה הסינית לליגה. לעניות דעתו, גואנגזו היא אפילו לא בין 5 הקבוצות המובילות בסין, ומלבד ספייטס (שחקן ג"ס לשעבר) סביר להניח שאף אחד משחקניה אינו ממש מוכר.

בעידוד הליגה וושינגטון הסכימה לארח שנתיים ברציפות את גואנגזו, ונראה שוושינגטון שמחה לסיים את קדם העונה במשחק ראווה ולהעניק כך מנוחה נוספת לכוכביה. הליגה מצידה לוקחת את המשחק ברצינות ושולחת את השופט הידוע סקוט פוסטר לשפוט.

וול וביל נחים היום, למרות שהופיעו לחימום של חצי שעה בה חלקו את המגרש ותירגלו יחד כמה תרגילים של זריקה לשלוש לאחר הנד-אוף, כאשר גם וול משוחרר לקליעה בתרגיל, למרות שנראה שהזריקה שלו מהפינה קצת חלודה. אך ללא שום ספק, העובדה הכי מעניינת מהחימום, היא שחברנו יאן מהינמי, אשר תואר כיושב על אחד מהחוזים הגרועים בליגה, פיתח זריקה ל-3! קשה להאמין, אבל הינה הוכחה:

חמישיה: פורטר, מוריס, סטורנסקי, מהינמי, ריברס.

הסינים פותחים את המשחק בלהט, או שוושינגטון רגועים, בכל מקרה, 13 נקודות של ספייטס, עם 3/3 ל-3 ו 5/6 מהשדה. פורטר מצידו עם 4/4 מושלם מהשדה ושתי שלשות, משאיר את המקומיים בתמונה ויורד למלקחות לאחר שדפק כרטיס. ברוקס לוקח פסק זמן. ספייטס לא נרגע עם עוד שלשה וגם קייל פוג (undrafted 2012) קובר שלשה, וההובלה עדיין עם הסינים אשר עם 7/8 מדהימים מ-3. רבע ראשון מסתיים ללא הגנות, 38-37 למארחים, כאשר בינתיים נכנסים הרוקי בראון, אשר נראה מבולבל מאוד בהגנה, ותומאס בריינט, הסופומור שנחתך מהלייקרס, והחלים בצורה מפתיעה מפציעה שנראתה הרבה יותר חמורה לפני שבוע. בינתיים, עמיתי הסיני מעדכן שרק 20,000 סינים טרחו להתעורר וצופים במשחק, בעוד לפני יומיים 3 מיליון התעוררו לצפות בג"ס – לייקרס.

כצפוי, ברגע שהמחליפים של גואנגזו נכנסים הסכר נפרץ ואנחנו עדים לגרבג' טיים מתמשך וושינגטון לוקחת את ההובלה, אשר עולה במהירות ל-23 לקראת סוף החצי, ומחליפי קצה הספסל של וושיגטון רואים הרבה דקות. ביניהם דווין רובינסון עם כמה הטבעות מטורפות, רנדל (שנה שעברה על ספסל ריאל מדריד) עם 10 נקודות מהירות, ומקריי שקלע בקלות 6 נקודות ב-7 דקות.

המשחק מסתיים ב- 140-111 למארחים. כוכב המשחק הוא ללא ספק ספייטס שסיים עם 41 נקודות ב-40 דקות אך באחוזים סבירים לאחר שפתח בטרוף (7/17 מה-3) ומן העבר השני טרוי בראון, ג'וניור עם 21 נקודות, 4 אס' ו-8 ריב' ב-27 דקות ודווין רובינסון חישמל את הקהל כמה פעמים עם 23 נקודות ו-2 חסימות. שווה לצפות בהטבעות הממש מטורפות האלה של רובינסון (מודה שבווידאו זה לא בדיוק מחשמל כמו בשידור חי):

שלהבת

יניר רובינשטיין (שלהבת) הוא כתב הופס בוושינגטון הבירה. לשאר כתבותיי נא ללחוץ על תמונת הכדור מימין.

לפוסט הזה יש 20 תגובות

  1. תודה על הסיקור…
    לדעתי זה מעולה לרוקיז ולקצה הספסל
    למרות שהיא לא מאריות הליגה מעניין לעקוב אחרי הקבוצה המסקרנת הזו.
    נשמח לעוד סיקורים על עלילות גואנגזו 🙂

  2. מו ספייטס עדיין חי! במשחקים האלה אתה רואה בעיקר את קצה הספסל וזה קרה גם היום. אני מאוד אוהב את טרוי בראון ודווין רובינסון, חבל שלא יקבלו הרבה דקות במהלך העונה.

      1. יהיה שוק חזק של שחקנים שיתחברו לקבוצות פלייאוף בסוף העונה. לא רק ספייטס ולואיס סקולה מסין, אלא גם שחקנים כמו דמארה קארול, ווסלי מת'יוס, טרבור אריזה, ג'ורג' היל ואפילו עמרי כספי שנמצאים על חוזים קצרים בקבוצות לוטרי ויכולים להיות משוחררים לקראת סוף העונה. זה שחקנים שיכולים להיות עושי הבדל מאוד משמעותיים.

  3. תודה על הסיקור.
    נראה לי טפשי שקבוצות לא מנצלות את משחקי ההכנה האחרונים להריץ את החמישיות הרגילות. משחקי ההכנה צומצמו גם ככה בשבוע וקבוצות נכנסות לפתיחת העונה לא בכושר משחק.
    דווקא קבוצות שהשקיעו בהכנה עם סיכוי טוב יותר להתחיל את הליגה ברגל ימין.
    גם אם זה משחק נגד קבוצה שלא באותה רמה, ואני מבין את החשש מפציעות מיותרות, אבל פציעות יכולות לקרות בכל משחק.

    1. נקודה מצויינת. אגב, במשחק הקדם עונה הקודם נגד דטרויט ברוקס ניסה את החמישיות האמיתיות, ולמשל וול שיחק מעל 30 דקות, והרוקי לא.

  4. תודה על הסיקור.
    על פי האחוזים, לא הייתי אומר שמהינמי פיתח זריקה ל-3…

    כפי שציינת, וכפי שנכתב – אחד החוזים הגרועים בתולדות הליגה.
    למזלו הוא יזכה לפתוח קצת לפני שהווארד יחזור מהפציעה, ואולי לחזק קצת את מעמדו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט